|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met deze scheids wel ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lekkere openingswedstrijd ook weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel WK 2022: 4 rode kaarten Openingswedstrijd WK 2026: 3 rode kaarten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als dit een trend wordt...wtf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Totaal niveauloos inderdaad. Kunnen ook alleen maar schoppen zo lijkt het. En dan zijn er nog een hoop ploegen minder op dit WK. Wordt nog wat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kop is eraf. Terechte winnaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Eens zien of alles goed gaat, maar op canaalplus met een click het hele WK voor opname gepland. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ben er toch maar even vroeg voor gaan zitten voor een stukje van deze pot. Hwang maakt de 1-1 zojuist, knap gedaan hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En Hwang geeft ook de assist bij de 2-1. Die spits die hem maakt was die jongen die ook nog even in beeld was bij Feyenoord een paar jaar terug. Speelde toen in België, inmiddels doet hij het goed bij Besiktas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 05:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ben er toch maar even vroeg voor gaan zitten voor een stukje van deze pot. Hwang maakt de 1-1 zojuist, knap gedaan hoor. Respect T! Wekker er bewust voor gezet?
Ik had Tsjechië door in m’n poule in plaats van Zuid-Korea, maar had er al twijfels over. Verdiende overwinning voor Zuid-Korea zo te zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 05:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ben er toch maar even vroeg voor gaan zitten voor een stukje van deze pot. Hwang maakt de 1-1 zojuist, knap gedaan hoor. Dye hard haha, zit hem nu te kijken en opnamefunctie van canaaldigitaal heeft goed gewerkt. Wel 4 maal een kwart helft, pffffffff!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Van wat ik tot nu toe ziet speelt Hwang een prima wedstrijd hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Voorlopig schijnen spelers zich nog niet echt te realiseren dat als je een ticket hebt voor enkele 100$ of meer, ook wel wat moois mag zien. Ze laten het in ieder geval duidelijk horen als de pot er wat mat uit ziet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat een inworpen van die Tsjechen, echt een wapen als je dat goed traint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hwang wel op na 80 minuten, eens zien of hij heel gaat blijven en niet weer een spierblessure oploopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zo om 21:00 Canada tegen Bosnie, eens zien wat die er van maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Meeste wk,s kijk ik nagenoeg alles maar nacht partijen sla ik wel over want goeie nachtrust ook belangrijk bij 8-5 baan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 11:50 schreef bijft007 het volgende:Meeste wk,s kijk ik nagenoeg alles maar nacht partijen sla ik wel over want goeie nachtrust ook belangrijk bij 8-5 baan De laatste 2 weken van t toernooi heb ik vakantie. Is een klein voordeeltje van het onderwijs :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 07:45 schreef MMM het volgende:[..] Respect T! Wekker er bewust voor gezet? Ik had Tsjechië door in m’n poule in plaats van Zuid-Korea, maar had er al twijfels over. Verdiende overwinning voor Zuid-Korea zo te zien. Ja, wilde toch een stukje zien en zien hoe Hwang het zou doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 09:11 schreef VVout het volgende:[..] Dye hard haha, zit hem nu te kijken en opnamefunctie van canaaldigitaal heeft goed gewerkt. Wel 4 maal een kwart helft, pffffffff!!! hahaha, ik dacht, kan wel een keertje bij uitzondering! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou inderdaad, die Tjechen deden verder niet veel, maar een aantal van die inworpen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Geen leuke wedstrijd vandaag vind ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 12:53 schreef tomson het volgende:[..] De laatste 2 weken van t toernooi heb ik vakantie. Is een klein voordeeltje van het onderwijs :) Haha nice💪 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Morgenavond laat een klapper : Brazilië- Marokko |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geen Larin. Zonde, daar ga je toch voor zitten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja 00:00. Ga ik toch wel even kijken. Dat beloofd wat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is wel de eerste echte wedstrijd waar je voor gaat zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Partey, die 57 interlands speelde namens de nationale ploeg van Ghana, werd afgelopen juli door de Londense Metropolitan Police aangeklaagd voor vijf verkrachtingen en één keer seksueel misbruik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 20:26 schreef MMM het volgende:[..] Partey, die 57 interlands speelde namens de nationale ploeg van Ghana, werd afgelopen juli door de Londense Metropolitan Police aangeklaagd voor vijf verkrachtingen en één keer seksueel misbruik. Elektrische stoel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Wist het niet maar dan snap ik het wel . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewoon straffen zoals de normale (onbekendere man) want heb wel eens het idee Dat daarnogal eens onderscheid in wordt gemaakt, al dan niet door geld neer te gooien En daar pak je ze niet mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
5 verkrachtingen en hij is nog daar dat snap ik ook niet. Die hoort in de gevangenis tot het bewezen is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 20:26 schreef MMM het volgende:[..] Partey, die 57 interlands speelde namens de nationale ploeg van Ghana, werd afgelopen juli door de Londense Metropolitan Police aangeklaagd voor vijf verkrachtingen en één keer seksueel misbruik. Voor mij ook nieuw dit. Hoort dus gewoon al (preventief) in de bak te zitten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 20:34 schreef bijft007 het volgende:Gewoon straffen zoals de normale (onbekendere man) want heb wel eens het idee Dat daarnogal eens onderscheid in wordt gemaakt, al dan niet door geld neer te gooien En daar pak je ze niet mee. Zelfs zonder omkoping, status al genoeg. Kijk naar het Kluivert gebeuren. Inmiddels al meer dan 30 jaar geleden, En recentelijke Promes. Werd ook de hand boven zn kop gehouden wat hem tijd gaf te verkassen naar Rusland (geen uitlevering) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ook geen Ahmedhodzic. Hadden zomaar een koppeltje op het veld kunnen vormen als het iets anders was gelopen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Best leuke pot eigenlijk so far |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Keepertje zat wel een beetje mis had ik het idee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt, maar stond ie niet een beetje uit positie? Helemaal bij de eerste paal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Echt in de laatste fase lukt het niet he voor die canadezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze hebben nog een talentje op de bank zitten, speciaal om daarmee te helpen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Genoeg te zien in ieder geval |
|
|
|