|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| 9 verdedigers tegen 4 spelers van Tunesie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Was toch nog even blijven hangen, misschien dat de wedstrijd nog tot leven komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Een gelijkspelletje en je zet de koppositie serieus op het spel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook omdat Japan nu scoort. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mn ogen weigeren een beetje dienst Het is meer en meer een hoorspel hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, maakt het wel spannender. Bij radio Rijnmond ook altijd een hardverzakking. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 02:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, maakt het wel spannender. Bij radio Rijnmond ook altijd een hardverzakking. Deze knuppel maakt wr af en toe een klucht van. Bij Rijnmond gaat het ergens over he. Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die constante close-ups van supporters mogen ze van mij ook wel weglaten. Heb liever overzichtsbeelden dan dat je individuele supporters de ruimte gaat geven een aandachtstrekker te worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 02:22 schreef tomson het volgende:[..] Deze knuppel maakt wr af en toe een klucht van. Bij Rijnmond gaat het ergens over he. Feyenoord Zeker ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T valt met bakken uit de lucht. Denk aan je gezondheid mannen!!! DRINKEN. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Watanabe is erin gekomen bij Japan. Die legt hem zo nog even binnen vanuit een hoekschop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| nu ga ik ook maar een tukkie doen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De memvis . Hoorde ik nou fluitjes op de tribune toen hij kwam? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 02:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Watanabe is erin gekomen bij Japan. Die legt hem zo nog even binnen vanuit een hoekschop. werd er niet beter op voor Japan na de wissel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 00:18 schreef bijft007 het volgende:Misschien nog wat minuten kijken dan, winnen zou lekker zijn want Brazilië beter ontlopen. Grappig, de oude Ronaldo zei van de week dat ze NL beter kunnen proberen te ontlopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vanavond Frankrijk tegen Noorwegen om de groepswinst. Kan een aardig potje worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou voor Nederland gunstiger zijn als Noorwegen wint, dan zit Frankrijk aan de andere kant van het schema. De winnaar van hun poule komt Nederland al tegen in de kwartfinales, mochten beide landen zover komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vanavond Frankrijk tegen Noorwegen om de groepswinst. Kan een aardig potje worden. Zin in! Staat al een poosje rood omcirkeld, heerlijke tijd ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Heb al enkele jaren niet zo veel meer met Oranje. Het is zelfs niet mijn topfavoriet. Het gekke is dat ik meer heb met teams waar Feijenoordspelers of ex-Feijenoord spelers in spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dan ga je lekker in België wonen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vanavond Frankrijk tegen Noorwegen om de groepswinst. Kan een aardig potje worden. Of niet dus. Noorwegen spaart bijna de hele basiself voltd e volgende pot. En de andere 21u wedstrijd is tussen 2 praktisch uitgeschakelde landen. Waardeloos programma dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 19:27 schreef MightyAce het volgende:[..] Of niet dus. Noorwegen spaart bijna de hele basiself voltd e volgende pot. En de andere 21u wedstrijd is tussen 2 praktisch uitgeschakelde landen. Waardeloos programma dus. Zonde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 19:27 schreef MightyAce het volgende:[..] Of niet dus. Noorwegen spaart bijna de hele basiself voltd e volgende pot. En de andere 21u wedstrijd is tussen 2 praktisch uitgeschakelde landen. Waardeloos programma dus. Hé wat kut. Had er zo’n zin in. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans op altijd aanwezig, maar of dat goed is vraag ik me nog st eds af qua ritme We spaarden zelf wel is vaker bijna gehele basis en volgende ronde was erbarmelijk slecht tegen nog niet eens toplande wk en lagen we eruit. Beter denk ik niet teveel, 3-5 anderen is prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 18:06 schreef CobusIII het volgende:Heb al enkele jaren niet zo veel meer met Oranje. Het is zelfs niet mijn topfavoriet. Het gekke is dat ik meer heb met teams waar Feijenoordspelers of ex-Feijenoord spelers in spelen. is geen schande |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als Frankrijk er zin in heeft zijn dubbele cijfers mogelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Echt schandalig ook naar je eigen publiek dat je deze wedstrijd zo laat lopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Laffe herder die Noorse coach |
|
|
|