|
|
MightyAce
|
|
|
| Leuke verdediger die Bjorkan 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ziet er zo makkelijk uit bij hem. Knap hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zojuist uit het b elftal gewisseld lol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Best vreemd wel, vooraf wisselen alsof je tegen bal opt dak speelt, en dat zoiezo doen ook al speel je tegen frankrijk en wel om eer ook dat interesseert trainer niet blijkbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Schandalig slecht genomen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Gelijk duidelijk waarom Haaland nr 1 is bij de Noren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Had Haaland natuurlijk achter moeten staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja of die jongen zelf . Maar niet de slechtste speler op het veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Was n scene uit Police Acadamy van Mbappe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat is dat irritante omroepbelletje in het stadion steeds? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij voor andere tussenstanden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Pling pling pliiiiing |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gebeurde alleen bij de laatste wedstrijden van de poulefase. Gebeurt omdat andere uitslagen in de groep bepalend zijn voor verdere plaatsing. Ik snap dus wel waarom ze het doen. En in hoeverre is dat belletje echt zo irritant ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 22:37 schreef tomson het volgende:[..] Gebeurde alleen bij de laatste wedstrijden van de poulefase. Gebeurt omdat andere uitslagen in de groep bepalend zijn voor verdere plaatsing. Ik snap dus wel waarom ze het doen. En in hoeverre is dat belletje echt zo irritant ? EXTREEM |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Die stadionspeaker moet ook z'n muil houden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Volgende potjes beginnen pas over 3 uur, om een of andere reden. Dat gaat hem niet worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende potjes beginnen pas over 3 uur, om een of andere reden. Dat gaat hem niet worden. Drama.
En de potjes van morgenavond om 23.00 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Tering, dat ga ik ook niet doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Programmering begint nu ook steeds meer America first te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
uruguay vs Spanje is echt een zaag wedstrijd . Zeker vermakkelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Argentinië heeft echt een kleuterschema zo richting de finales, bizar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vrijwel alles zit ze mee, 2 toernooien lang al. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik woon hier prima. Snap niet goed wat dat met het Oranje elftal te maken heeft? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga nou maar lekker diepvries patat met zoete mayonnaise eten, curryworst ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan hebben ze des te meer het recht de finale te veriezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hadden normaliter Uruguay gehad maar die hebben een wanprestatie geleverd. Dus nu Kaapverdië. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 - 17:49 schreef MMM het volgende:[..] Hadden normaliter Uruguay gehad maar die hebben een wanprestatie geleverd. Dus nu Kaapverdië. Die trainer van Uruguay is knettergek. De halve selectie had ruzie met die kerel voor de wedstrijd. De frustratie droopen er vanaf ,was absoluut een wanprestatie. Maar wel vanaf het puntje van me stoel gekeken 🍿 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 - 19:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die trainer van Uruguay is knettergek. De halve selectie had ruzie met die kerel voor de wedstrijd. De frustratie droopen er vanaf ,was absoluut een wanprestatie. Maar wel vanaf het puntje van me stoel gekeken 🍿 Wordt niet voor niks el loco genoemd. Zn heftige reputatie gaat echt jaren terug. Had ooit opgefokte ultras voor zn deur, kwam die naar buiten met een handgranaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 - 20:57 schreef tomson het volgende:[..] Wordt niet voor niks el loco genoemd. Zn heftige reputatie gaat echt jaren terug. Had ooit opgefokte ultras voor zn deur, kwam die naar buiten met een handgranaat. 😂😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Maar weer eens even kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie goal?
Keepertje? Al is z’n zicht wel minder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das nog eens een afstandsschot. Hoog niveau hoor dit WK |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zoals de standen nu zijn zou Engeland tweede worden en ook aan 'onze' kant van het speelschema komen. Dan zitten alle betere Europese ploegen aan dezelfde kant. En alle Zuid-Amerikaanse kanshebbers aan de andere kant. Dan kunnen Brazilië, Argentinië en Colombia zo'n beetje onderling bepalen wie de finale haalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Engeland krijgt het toch nog net op tijd voor elkaar tegen Panama. Ghana heeft een goal nodig tegen Kroatië. En mocht Ghana zelfs winnen, dan zou dat Hwang en Korea behoorlijk helpen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Toch vind ik Tuchel nog steeds een vreemde keuze als coach voor Engeland. |
|
|
|