|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik hoop wel dat Ueda zijn transferwaarde behoud. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wie leed daar balverlies, was dat Ueda? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die heeft niet de energie getoond om uberhaupt rond de eigen 16 te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op maandag 29 juni 2026 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee die heeft niet de energie getoond om uberhaupt rond de eigen 16 te zijn. aha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Een transferrecord zal het niet worden. Maar als die gaat, moet het toch wel voor een aardig bedrag kunnen zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Een transferrecord zal het niet worden. Maar als die gaat, moet het toch wel voor een aardig bedrag kunnen zijn. Record had t zoiezo niet geworden gezien zn leeftijd en spelend in eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Een transferrecord zal het niet worden. Maar als die gaat, moet het toch wel voor een aardig bedrag kunnen zijn. Ik hoop het want ik gun hem een mooie transfer . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, uiteindelijk trekt Brazilië het terecht naar zich toe. Weer een late beslissing, deze had ik wel nog graag naar verlenging zien gaan. I.t.t. die van gisteren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel altijd erg pijnlijk zon late goal, maar ze dachten ook aan mij die nl wil kijken, en dan vroeg moet pitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 21:03 schreef bijft007 het volgende:[..] Record had t zoiezo niet geworden gezien zn leeftijd en spelend in eredivisie. Dan had hij zich in een potje als die van vandaag moeten laten zien. Maar het was altijd niet heel waarschijnlijk inderdaad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, uiteindelijk trekt Brazilië het terecht naar zich toe. Weer een late beslissing, deze had ik wel nog graag naar verlenging zien gaan. I.t.t. die van gisteren. Gezien de kwaliteit deze wel natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet toch wel een aardige Engelse of Duitse club voor hem kunnen komen, zou je zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Precies. Puur voor het entertainment had deze pot echt wel een verlenging verdiend. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Staat er niet verkeerd op zou je zeggen ueda.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Moet toch wel een aardige Engelse of Duitse club voor hem kunnen komen, zou je zeggen. Ik hoop het ,eentje uit het rechterrijtje met heel veel geld😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sodeju wat ziet dat veld voor vannacht er schandalig slecht uit zeg. De gemiddelde knollentuin ligt er nog strakker bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nog liefhebbers voor deze pot, of ligt iedereen al op bed in antipicatie op die van vanacht? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 22:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nog liefhebbers voor deze pot, of ligt iedereen al op bed in antipicatie op die van vanacht? Is mij te laat en verwacht een easy win voor de oosterburen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet het nog zien, gaat bij Duitsland grote delen van de wedstrijd nog niet vanzelf dit toernooi. Paraguay maakt ook geen indruk trouwens, maar die heeft in de Zuid-Amerikaanse kwalificatie weinig doelpunten tegen gehad. Wellicht een wedstrijd die lang 0-0 kan blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 22:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nog liefhebbers voor deze pot, of ligt iedereen al op bed in antipicatie op die van vanacht? Helftje pik ik mee maar valt nog niet mee.
Zo mandje in en tot straks ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hansie was er weer klaar voor |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel goed om bij in slaap te vallen dan ;)
Denk dat ik zelf wel de wedstrijd af ga kijken. Zien we daarna wel hoeveel slaap er over blijft voor en na de wedstrijd van het Nederlands elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Danst nu met Bouchra.
Sophie is met Robin naaktzwemmen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En gelijk hebben ze |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit kan echt een probleem worden worden voor Duitsland. Die zullen na rust, net als Brazilië eerder, beter voor de dag moeten komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was voor de goal al een betonwedstrijd. Hoop overtredingen en het spel lag veel stil. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dat is het spel van Paraguay, Turkije en Australië kwamen er niet doorheen. En zoals gezegd in de kwalificatie ook weinig tegengoals. USA was de opvallende uitzondering wat dat betreft.
Maar goed, nog een helft te gaan. Duitsland zet wel vaker wat laat recht. Ook dit toernooi al gezien. Al verloren ze wel van Ecuador in de laatste poulewedstrijd, dus tja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wel goed gekopt, als het bewust was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zullen ze wel weer winnen die Duitserts kennende |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Deze keer geen winnende goal in de blessuretijd. Deze wedstrijd is voorlopig nog niet klaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Toch Duitsland dan. Tenzij Paraguay nog iets kan, maar daar lijkt het al een tijdje niet meer op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 00:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Toch Duitsland dan. Tenzij Paraguay nog iets kan, maar daar lijkt het al een tijdje niet meer op. Plottwist . Varretje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Oh, afgekeurd. Nou, dit was vrij licht. Al was er wat contact met de keeper ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mag Paraguay niet klagen. Maar goed, keepers worden vaak erg beschermd zo dicht bij de eigen goal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit gaat Duitsland hoe dan ook winnen. Kwestie van momentum Edit : inmiddels is het van beide kanten een schoppartij en wss komen er pingels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Penanties. Nou, Paraguay heeft wat het wilde. Of het genoeg gaat zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil