|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben ze zelf gecreëerd door de voorkeur te geven aan buitenlanders bij de PL clubs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 00:47 schreef tomson het volgende:[..] Hebben ze zelf gecreëerd door de voorkeur te geven aan buitenlanders bij de PL clubs. Zeker een deel van het probleem ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft was niks, tweede helft maakt dat goed bij Kroatië - Ghana.
Mooie ontknoping. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Voor de liefhebber, over een half uur is Colombia-Portugal al. Twee outsiders voor de titel wat mij betreft. Niet bij de beste 5, maar wel in de top 10 qua kanshebbers. Voor de winnaar van hun poule ligt de weg naar de kwartfinale ook open. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 00:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor de liefhebber, over een half uur is Colombia-Portugal al. Twee outsiders voor de titel wat mij betreft. Niet bij de beste 5, maar wel in de top 10 qua kanshebbers. Voor de winnaar van hun poule ligt de weg naar de kwartfinale ook open. Nu we er toch zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies, in ieder geval een stukje van meepakken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op de andere zender een affiche die ik nooit zag aankomen op een WK : Congo- Kinshassa vs Oezbekistan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Commentator loopt weer constant over Ronaldo te ouwehoeren, zo vermoeiend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Congo weer naast Oezbekistan, ook deze zit er prima in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of toch niet, afgekeurd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als iemand dat nou ook nog even tegen Ronaldo zegt :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, dat was toch wel de moeite waard van het kijken. Leuke wedstrijd ondanks de 0-0.
Korea weet dat het niet bij de beste 8 nummers 3 gaat eindigen. Hwang is dus klaar.
Zo meteen kan Hadj-Moussa zich met Algerije nog plaatsen voor de volgende ronde. Maar dat zien wel morgen wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ontknoping bij Algerije - Oostenrijk. Mij een raadsel dat Algerije nog op 3-2 wilde komen in de verlenging. Die hadden juist baat bij een gelijkspel, heel apart.
Nu lekker de KO-fase in, nu gaan we echt beginnen.
Vanavond nog een zuinig affiche, Canada winst lijkt me, maar morgen heerlijk met Brazilië - Japan en Duitsland - Paraguay. Laatstgenoemde is om 22.30, dus rond 00:30 afgelopen, zonder eventuele verlenging. Vervolgens om 03:00 Nederland - Marokko.
Even zien hoe we de slaap gaan plannen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
[twitter]https://twitter.com/FPLOlympian/status/2071155823200624882/video/1?s=46[/twitter]
Mahrez realiseerde zich ook vlak na de goal dat hij een fout had begaan haha. 3 minuten later werd het nog 3-3 en heeft Algerije als nummer 3 een makkelijkere loting als nummer 2 Oostenrijk.
Edit: tweet niet zichtbaar. Werkt dit niet meer?
Link dan maar voor de liefhebber: https://x.com/FPLOlympian/status/2071155823200624882/video/1?s=46
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha thanks! Eigenlijk wel treurig altijd dat je bij vastgestelde loting zulke dingen blijft hebben, beter na afloop laatste wedstrijd poulefase gelijk elk land in pot zonder hele show
En de beste nrs 1 tegen slechtste nrs 3 uit willekeurige poule, en daarna nrs 1 tegen de nrs 2 en zo alles afgaan in n pot enzovoort kun je ook ongunstig loten verdere toernooi maar op voorhand dan niet vast en voorkom je zulke dingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een potje maar vanavond. Maar de winnaar van vanavond is de volgende tegenstander van de winnaar tussen Nederland en Marokko.
En Larin is het inschakelen altijd waard ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 20:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Een potje maar vanavond. Maar de winnaar van vanavond is de volgende tegenstander van de winnaar tussen Nederland en Marokko. En Larin is het inschakelen altijd waard ;) Lekker banken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als de nood hoog is, valt hij in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Heerlijk, KO fase. Zin in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Het lijken wel twee Afrikaanse teams |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geniet van alle hartstocht iedere wedstrijd. Spelers gooien zich voor ballen, iedereen gaat tot het gaatje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hilarische wedstrijd tot nu toe. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kijk nu al uit morge 7 uur, de eerste op papier heerlijke top wedstrijd brazilie Japan
Hoe doen jullie het eigenlijk Nederland? Kijken of skippen en erna lange samenvatting zonder je iets weet kijken ofzo, zit wel met het idee na Japan Brazilië te tukken om oranje te kunnen kijken aangezien gewoon dinsdag morge moet arbeide.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 22:05 schreef bijft007 het volgende:Kijk nu al uit morge 7 uur, de eerste op papier heerlijke top wedstrijd brazilie Japan Hoe doen jullie het eigenlijk Nederland? Kijken of skippen en erna lange samenvatting zonder je iets weet kijken ofzo, zit wel met het idee na Japan Brazilië te tukken om oranje te kunnen kijken aangezien gewoon dinsdag morge moet arbeide. Ik wil eigenlijk ook wel kijken. Maar dan moet ik Duitsland - Paraguay wel overslaan om 22.30 en m’n mandje in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hey is zo'n ongelooflijk klote tijdstip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik ga Nederland morgen wel kijken. Bij voorkeur met een paar uurtjes slaap ervoor inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stem van Geil. En we krijgen Nationale Feestdagen met EK en WK. Als toetje, een verbod op D66. Smullen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Commentator hoopte dat we al bij de break waren 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen ding dong vanavond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben ze wel vaker last van he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee dat moest er nog eens bijkomen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wedstrijd om snel te vergeten krijgt waarschijnlijk nog verlenging ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kunnen ze niet afspreken om gewoon direct penalties te gaan doen? Laat die verlenging maar zitten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haha.. gewoon een toss. Kop of munt 😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Qua niveau is het Top Oss - Helmond Sport. Normaal kijk je niet maarja, toch het WK.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt gespaard voor de finale. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mag ook! Of allebei uitschakelen. Winnaar van Nederland tegen Marokko direct laten doorstromen naar de kwartfinale ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie goal.
En naar bed haha |
|
|