|
|
tomson
|
|
|
Het WK is zonnekoningen territorium geworden, de corruptie is nu echt op steroïden. En gelijk de scheidrechter zwart proberen te maken, vaste recept van het witte huis tegenwoordig. Pochetino trouwens ook schaamteloos, alle principes laten varen voor een voordeeltje. Deze rode kaart onterecht noemen is sws compleet bezopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zit er klaar voor, mooie kraker Hup Espana!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik hoop dat ze allebei verliezen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
over 2 jaar Nacho in de spits bij Spanje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was t gezellig in de Efteling? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Eigenlijk altijd met Portugal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ik zo kijk had hij er nu al in gemogen haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Elke keer als we echt zin hebben in een pot valt het tegen. Vaak de potjes waarvan je denkt mwoah die springen er achteraf toch uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 10:39 schreef MightyAce het volgende:[..] Elke keer als ik dat denk volgt er weer een zaadpot. Dit wk valt niet mee. . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft was prima.
Tweede helft tot dusver saai. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:31 schreef tomson het volgende:Elke keer als we echt zin hebben in een pot valt het tegen. Vaak de potjes waarvan je denkt mwoah die springen er achteraf toch uit. of als je lig te slapen haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies.. Mexico-Engeland was er ook zo 1 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik heb het idee dat ik snachts best wat mooie heb gemist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| nou vroeg naar bed vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Tomson wordt verwend met de kop van Ronaldo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hehe mocht ook wel eerder spanje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman is de perfecte bondscoach voor Portugal. Vooral niet voetballen mannen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Net effe met de hond weg. Ik dacht die gaan verlengen :) Gaan ze vast nog wel een keertje herhalen voor me |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Tja cameras erop dan moet je ff je pijn en lijden goed op beeld hebben natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 23:12 schreef tomson het volgende:[..] Net effe met de hond weg. Ik dacht die gaan verlengen :) Gaan ze vast nog wel een keertje herhalen voor me Smullen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Portugal heeft toch een sterke selectie, valt tegen met wat ze er mee gedaan hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De laatste 4 minuten waren ze top haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Portugal heeft toch een sterke selectie, valt tegen met wat ze er mee gedaan hebben. Schijtvoetbal a la Koeman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt er wel op. Kijk alleen al dat middenveld van Portugal. Wereldtop. 2 basisspelers van PSG en Bruno Fernandes die bij United al jaren goed is. Maar je ziet het er niet aan af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt er wel op. Kijk alleen al dat middenveld van Portugal. Wereldtop. 2 basisspelers van PSG en Bruna Fernandes die bij United al jaren goed is. Maar je ziet het er niet aan af. Manier van voetballen is zo belangrijk, angst staat voor uitgestelde deceptie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 23:42 schreef van geil het volgende:[..] Manier van voetballen is zo belangrijk, angst staat voor uitgestelde deceptie. Zo blijkt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Martinez was bij België al een kut coach. |
|
|
|