|
|
MMM
|
|
|
Nou verlenging gelukkig overgeslagen. Penalty’s zie ik.
Had echt verwacht dat Colombia door zou gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kadootje gekocht voor me nichtje.
 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Messi kan er mee stoppen of nog ff mee doen met dit theater. Verder kan men geloof ik voor z'n speler qua voetbal alleen maar respect hebben, zelfs op deze leeftijd nog nauwelijks te stoppen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is hij wel te stoppen dan helpt de fifa wel een handje zodat hij niet te stoppen is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo werkt t nu eenmaal altijd. Vedettes, zeker de aimabele, krijgen vaker iets mee en wordt vaker een oogje dichtgeknepen. Dat is zo.
Maar dat een heel toernooi vooraf bepaald is, is natuurlijk niet zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Snap de emotie etc. wel, maar heeft Fifa over zichzelf afgeroepen. Vooral inzake opheffing schorsing van die USA-speler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2026 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Zo werkt t nu eenmaal altijd. Vedettes, zeker de aimabele, krijgen vaker iets mee en wordt vaker een oogje dichtgeknepen. Dat is zo. Maar dat een heel toernooi vooraf bepaald is, is natuurlijk niet zo. Zo is het inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Z'n Karma ook een gave, daar zit zijn verleden gewoon mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2026 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Zo werkt t nu eenmaal altijd. Vedettes, zeker de aimabele, krijgen vaker iets mee en wordt vaker een oogje dichtgeknepen. Dat is zo. Maar dat een heel toernooi vooraf bepaald is, is natuurlijk niet zo. Alle credits voor zijn klasse hoor en inderdaad kan een scheidsrechter daar beinvloed door raken . Alle begrip voor maar dan krijgt de VAR nog tijd zat om een eerlijk oordeel te geven . Hij had tegen Algerijen al rood moeten hebben. Ik zie geen fairplay en natuurlijk heeft elke club of voetballer wel eens een voordeeltje maar bij Argentinië valt het dubbeltje altijd de goede kant op . Het is gewoon niet leuk meer om naar te kijken en in mijn ogen wordt het wk wel degelijk beinvloed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar dat is niet iets van nu, juist alle technologie maakt t zichtbaarder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja klopt en geeft meer gelegenheid op fairplay . Dit Argentinië lijkt op het Ajax in hun glorie jaren . Ik vind het walgelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Of Nederland toen tegen Mexico |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Natuurlijk proberen commercie en politiek in veel gevallen t WK te beïnvloeden. heel naïef om te denken dat dat niet gebeurt. Dat was al vorige eeuw, en wordt alleen maar erger. Zeker omdat t steeds vaker naar de corruptere landen gaat, die daar flink voor gedokt hebben. En daarmee makkelijker wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alles wat overgehyped wordt heb ik niks mee. Zelfs bij Feyenoord heb ik weleens gehad het mag volgend seizoen wel eens wat minder.
Maar niks is zo extreem als bij Argentinië onder Messi. Of 020 in hun glorie dagen . Geniet nog elke dag dat dat voorbij is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2026 - 17:27 schreef van geil het volgende:Natuurlijk proberen commercie en politiek in veel gevallen t WK te beïnvloeden. heel naïef om te denken dat dat niet gebeurt. Dat was al vorige eeuw, en wordt alleen maar erger. Zeker omdat t steeds vaker naar de corruptere landen gaat, die daar flink voor gedokt hebben. En daarmee makkelijker wordt. Ik heb daar een hekel aan ,misschien de reden dat ik altijd en overal voor de underdog ben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uiteindelijk kan Nederland erg veel leren van Argentinië het over mn lijk mentaliteit Uitstekende selectie Nederland, ook beetje mietjes achtig dat zie je terug in pingels vooral bij oranje en uiteraard niet geschikte bondscoach voor manier van spelen gehad
waar je zeker qua kwaliteit achter spanje en Frankrijk tot sterke underdogs met Noorwegen en Engeland en Argentinië hoort te staan, en daar achter weer België Marokko en zwitsersland althans gezien de kwaliteiten
Mentaliteit is ook absoluut een kwaliteit en dat zie je vooral terug bij Argentinie en Marokko het meest van landen er nu inzitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik gun e hoop nu sterk noorwegen, dat zou toch fantastisch zijn joh, en spanje vind ik ook nooit erg,lijkt altijd het meest op oranje van alle landen ergens, alleen dan wel nog wel stuk betere uitvoering en kwaliteiten hier en daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2026 - 19:02 schreef bijft007 het volgende:Uiteindelijk kan Nederland erg veel leren van Argentinië het over mn lijk mentaliteit Uitstekende selectie Nederland, ook beetje mietjes achtig dat zie je terug in pingels vooral bij oranje en uiteraard niet geschikte bondscoach voor manier van spelen gehad waar je zeker qua kwaliteit achter spanje en Frankrijk tot sterke underdogs met Noorwegen en Engeland en Argentinië hoort te staan, en daar achter weer België Marokko en zwitsersland althans gezien de kwaliteiten Mentaliteit is ook absoluut een kwaliteit en dat zie je vooral terug bij Argentinie en Marokko het meest van landen er nu inzitten. Persoonlijk hou ik erg van de zaag hoor en dat kunnen zij als geen ander. Tagliafigo is daar een meester in en ik snap dat Geile hem graag bij Feyenoord ziet . Ik zou daar ook geen probleem mee hebben . En als ik sommige van die halve zachten bij ons ziet mag daar zeker wel een tandje bij inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2026 - 19:08 schreef bijft007 het volgende:Ik gun e hoop nu sterk noorwegen, dat zou toch fantastisch zijn joh, en spanje vind ik ook nooit erg,lijkt altijd het meest op oranje van alle landen ergens, alleen dan wel nog wel stuk betere uitvoering en kwaliteiten hier en daar. Het is voor mij nu Noorwegen of toch Engeland . Ander soort vedettes die Kane of Haaland . Meer mijn soort eerlijk gezegd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Sluit ik me geheel bij aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Frankrijk vanavond a.u.b. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Allebei ruk, maar als ik moet kiezen absoluut. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op welk land zou Messi hopen dat wint vanavond?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die spelen niet vanavond Co |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geen Saibari scheelt nogal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Normaal gesproken winnen Fransen wel, maar hun valkuil is gemakzucht en gevoel van het komt wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Bilal is ook wel een aaardige speler volgens mij . Maar ik ga er een beetje vanuit dat dit de laatste wedsrtijd is voor ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 20:07 schreef bijft007 het volgende:Normaal gesproken winnen Fransen wel, maar hun valkuil is gemakzucht en gevoel van het komt wel. Ja zo zagen hun wedstrijden er wel een beetje uit ja |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Ok, vanavond zwaar voor Frankrijk, daarna ga ik weer normaal doen. |
|
|
|