|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1 herhaling waar ik me twijfels had . Waarom 1 herhaling ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂absoluut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toch heeft Hadj veel van Messi. Maar hij mist net de snelheid die Messi wel heeft. Miss ook maar eens zo gebruiken als hij blijft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb je m alweer hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Messsssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
die kud Salah heeft ook nog niks gedaan . Ik snap Slot wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer een waanzinnig doelpunt.. woedend schot Egypte al een minuut of 10 helemaal ingestort. Voor die gasten zou een wedstrijd 70 minuten moeten duren. Beetje het Feyenoord van de laatste paar seizoenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Effe de turbo aan bij Messi. Hij lag echt naast Jezus in de kribbe. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Arme keeper. Zo goed en dan twee ballen waar ie aan zit die er in vliegen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Benieuwd of Egypte zich nog kan oprichten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Speelde niet best. En dan opeens een assist en een goal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haaland was ook 95 % van de wedstrijd afwezig. In die 5% zet hij heel de wedstrijd op zn kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Beter kun je ze niet nemen, zo'n vrije trap |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Argentinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| corrupt zooitje als je eerlijk bent |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die scheidsrechters zijn gênant. Steeds weer. Maar die laatste goal was geweldig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Argentinië heeft de arbitrage niet tegen op zn zachtst gezegd. Zoals het hele toernooi al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:01 schreef tomson het volgende:Argentinië heeft de arbitrage niet tegen op zn zachtst gezegd. Zoals het hele toernooi al. Al jaren inmiddels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit doen ze zo vaak, elk toernooi weer. Dat is passie, weigeren te verliezen, oorlog , alles voor het shirt van Argentinië. En altijd een tovenaar erbij. Kemkes, Maradona, en nu Messi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:01 schreef tomson het volgende:Argentinië heeft de arbitrage niet tegen op zn zachtst gezegd. Zoals het hele toernooi al. Kan me van vorig WK ook nog wel wat makkelijk gegeven penalties herinneren.
De fifty-fifty's vallen net genoeg hun kant op.
Al was Argentinië wel de betere ploeg natuurlijk. Maar ze zijn verslaanbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan me van vorig WK ook nog wel wat makkelijk gegeven penalties herinneren. De fifty-fifty's vallen net genoeg hun kant op. Al was Argentinië wel de betere ploeg natuurlijk. Maar ze zijn verslaanbaar. Had Messi ook rood moeten krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Toen had Messi een 2de gele kaart moeten hebben. Dit WK direct rood.
Maar goed, hij mag blijven staan en schiet ze er weer in.
Zolang het geen penalties zijn ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan me van vorig WK ook nog wel wat makkelijk gegeven penalties herinneren. De fifty-fifty's vallen net genoeg hun kant op. Al was Argentinië wel de betere ploeg natuurlijk. Maar ze zijn verslaanbaar. Is de commercie rond de Messi cult. Is business. In een Afrikaans land (in dit geval Egypte) is het geld niet te halen. En Messi Is een wereldwijd merk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan me van vorig WK ook nog wel wat makkelijk gegeven penalties herinneren. De fifty-fifty's vallen net genoeg hun kant op. Al was Argentinië wel de betere ploeg natuurlijk. Maar ze zijn verslaanbaar. Eerste helft zat ik er in van dat de beste mogen winnen. Vond ook dat Argentinië op dat moment meer verdiende maar dan vloeit de symphatie weg voor ze en hoop ik dat ze verliezen. Dat heb ik nu zovaak bij hun gehad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Heb ik weer, ben net thuis, waarschijnlijk 1 van mooiere potten gemist, heb 3-2 dan net gezien thats it. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:05 schreef van geil het volgende:Dit doen ze zo vaak, elk toernooi weer. Dat is passie, weigeren te verliezen, oorlog , alles voor het shirt van Argentinië. En altijd een tovenaar erbij. Kemkes, Maradona, en nu Messi. Zo is het, fantastisch om te zien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben altijd wel pro Messi eerlijk te zijn, ook toen tegen Nederland schaamde me meer voor Weghorst en co of nag ik dat niet zeggen, al is hij wel gespaard eerste wedstrijd dit wk dat is wel echt smet en niet fair
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik geniet er ook van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:16 schreef bijft007 het volgende:Heb ik weer, ben net thuis, waarschijnlijk 1 van mooiere potten gemist, heb 3-2 dan net gezien thats it. Was een leuke pot ,maar zoals Theo Jansen in de studio aangaf weer met twijfelachtige beslissingen .En dat gebeurd iets te vaak in wedstrijden tegen dit land. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dan hoeft het voor mij ook niet, zal nog wel is alles terug kijken, maar fan of niet van Messi, wat het vaak is bij mensen, je moet neutraal blijven hoor hoe dan ook en gewoon zoals altijd je werk blijven doen,, ja ben ook fan al jaren en enorm van genoten maar dan nog wel eerlijk blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 20:49 schreef bijft007 het volgende:Ja dan hoeft het voor mij ook niet, zal nog wel is alles terug kijken, maar fan of niet van Messi, wat het vaak is bij mensen, je moet neutraal blijven hoor hoe dan ook en gewoon zoals altijd je werk blijven doen. Messi is de beste in het veld ,altijd beslissend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij liep helemaal leeg, wat een druk staat er op hem zeg. De hele natie en wereld rekent op hem, en weer deed hij het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Presentator : ik wil nog even terugkomen op Amerika - Belgie . Theo Jansen : Wat ? is Amerika toch door ? Hahaha geweldig 😆 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Eindelijk Colombia eens volledig zien. Die hebben tot vandaag alleen maar ‘s nachts gespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2026 - 21:53 schreef MMM het volgende:Eindelijk Colombia eens volledig zien. Die hebben tot vandaag alleen maar ‘s nachts gespeeld. haha ik zat net ook te denken,volgens mij heb ik ze nog niet gezien dit toernooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Colombiaans spul werkt ook t beste ‘‘s nachts |
|
|
|