|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dit is geen echte wedstrijd, dus ik kijk hem ook niet inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat zou schandalig zijn van de spelers. Mensen met een kaartje schofferen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot op zekere hoogte ja, maar ook die mensen moeten toch weten dat dit een veredelde oefenwedstrijd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een wedstrijd tussen Frankrijk en Engeland staat altijd hun trots op het spel. is sowieso voor beide landen iets waard. Die strijdt is er al eeuwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| En het is gewoon mooi voetbal eerlijk gezegt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een wedstrijd tussen Frankrijk en Engeland staat altijd hun trots op het spel. is sowieso voor beide landen iets waard. Die strijdt is er al eeuwen. De Fransen lieten vooraf duidelijk weten geen zin te hebben in deze pot. In hoeverre 'rivaliteit' of trots nog een rol speelt, ik vraag het me af. Maar goed, misschien dat het blijkt uit deze wedstrijd, kan er zelf niet over oordelen, staat hier niet op. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De Fransen lieten vooraf duidelijk weten geen zin te hebben in deze pot. In hoeverre 'rivaliteit' of trots nog een rol speelt, ik vraag het me af. Maar goed, misschien dat het blijkt uit deze wedstrijd, kan er zelf niet over oordelen, staat hier niet op. ;) 0 - 4 ik denk dat je gelijk heb haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Je zou maar een kaart en vliegreis geboekt hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 - 4 Vind het vermakkelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 - 4 Mbappa pakt het record |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 - 6 Was een leuke wedstrijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dat uitgerekend de wedstrijd die om des keizers baard ging het leukste scoreverloop van alle 103 de wedstrijden had. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja de druk was er wel vanaf maar een derde plek geeft nog altijd recht op bronz .Dat moet voor elke sportman toch een uitdaging zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch nog iets van een wedstrijd geworden dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
+ verliezen is ook minder ramp omdat je niet wedstrijd om halve finale speelt Dus mwat minder rem op kan ook goed daardoor natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Stadion met 90 procent Argentijnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het toetje na 103 wedstrijden en 40 dagen. Echt voorbij gevlogen weer de tijd..
Begonnen op 11 juni en nu alweer 19 juli.
Zin in de wedstrijd zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 20:49 schreef MMM het volgende:Het toetje na 103 wedstrijden en 40 dagen. Echt voorbij gevlogen weer de tijd.. Begonnen op 11 juni en nu alweer 19 juli. Zin in de wedstrijd zo. Hier ook. smullen was het. Nu het toetje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het WK dat de grote spelers opstonden. Het was inderdaad smullen.
Hopelijk met een schitterend toetje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ze kunnen helaas niet allebei verliezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Het WK dat de grote spelers opstonden. Het was inderdaad smullen. Hopelijk met een schitterend toetje. Dat was ongekend ja, niet normaal . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Tijd voor de uitsmijter . Al zullen er geen 10 doelpunten vallen zoals gisteravond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat is het inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:02 schreef tomson het volgende:Tijd voor de uitsmijter . Al zullen er geen 10 doelpunten vallen zoals gisteravond. kan zo maar pingels worden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk net zon verbeten potje als Argentinië Engeland dat was smullen van begin tot eind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Veel zagen en botbreuken aub |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar goed, heb zelf liever Spanje als wereldkampioen. Vond ik voetbaltechnisch beter dit toernooi. Alleen wordt ik een beetje moe van dat het altijd vooral over Yamal gaat. Die niet eens opvallend toernooi speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, heb zelf liever Spanje als wereldkampioen. Vond ik voetbaltechnisch beter dit toernooi. Alleen wordt ik een beetje moe van dat het altijd vooral over Yamal gaat. Die niet eens opvallend toernooi speelt. Is hij nog 16? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee eens, het is vooral bij spanje het team, Argentinië ook trouwens waar die kleine wel echt uitblinker was dit toernooi tov yamal, laatste wedstrijd yamal wel iets beter dan daarvoor
Dik terecht iig dat beide teams hier staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Net 15 geworden. Elk seizoen gaat er een jaar af. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, heb zelf liever Spanje als wereldkampioen. Vond ik voetbaltechnisch beter dit toernooi. Alleen wordt ik een beetje moe van dat het altijd vooral over Yamal gaat. Die niet eens opvallend toernooi speelt. Yamal of Messi. Eeuwig en altijd. Laat ze met zn tweeën een potje gaan dammen zou ik zeggen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is bij vechtsport al een gimmick. Nu al helemaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:07 schreef tomson het volgende:[..] Yamal of Messi. Eeuwig en altijd. Laat ze met zn tweeën een potje gaan dammen zou ik zeggen Nou inderdaad. Scheelt dat het bij Portugal niet meer over Ronaldo gaat. Al zul je dan zien dat ie alsnog doorgaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Straaljagers, het Amerikaanse volkslied in een hysterische uitvoering, scientolligy Tom Cruise met een rare "greatness" toespraak. The USA is a 3rd world country wearing a Gucci belt ;) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ronaldo van alle sterren op dit wk als enige niet mee kon meer al zal hijzelf niet mee eens zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:09 schreef bijft007 het volgende:Ronaldo van alle sterren op dit wk als enige niet mee kon meer al zal hijzelf niet mee eens zijn. Van alle sterren waren het eigenlijk de oudste (Ronaldo) en jongste (Yamal) die nog het minst beslissend waren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:09 schreef tomson het volgende:[..] Straaljagers, het Amerikaanse volkslied in een hysterische uitvoering, scientolligy Tom Cruise met een rare "greatness" toespraak. The USA is a 3rd world country wearing a Gucci belt ;) hahahaha, zoiets ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Scheids nu al op de hand van Argentinië |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 21:09 schreef tomson het volgende:[..] Straaljagers, het Amerikaanse volkslied in een hysterische uitvoering, scientolligy Tom Cruise met een rare "greatness" toespraak. The USA is a 3rd world country wearing a Gucci belt ;) Das wel in de roos. die leven op biljoenen schuld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Spanje voetbalt een stuk beter in het begin |
|
|
|