|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Weinig goed voetbal, maar de rest is wel vermakelijk tot nu toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit staat bol van de spanning, en strijd. Ik geniet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 21:48 schreef MMM het volgende:Zouden ze bij Barcelona al spijt hebben van Gordon? 80 miljoen voor een speler die totaal niet het niveau heeft. Een soort Engelse Sauer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hou idd ook van de strijden passie t gaat om de knikkers, precies wat we Nederland vaak ontberen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Nou he, ik zie ook echt niets in die Gordon, valt mij vies tegen. Verder lekkere pot man, heel anders als gisterrn, maar ik geniet van de spanning en enorme inzet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 21:57 schreef Frobin1974 het volgende:Nou he, ik zie ook echt niets in die Gordon, valt mij vies tegen. Verder lekkere pot man, heel anders als gisterrn, maar ik geniet van de spanning en enorme inzet. Heeft ruimte nodig 😬 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Die Ten Hag ook met zijn intressante gelul wat niemand verstaat. Voor de wedstrijd aangeven dat Engeland vooral over rechts gaat spelen ivm de omzettingen voorin, wat blijkt? Totaal anders wordt er door engeland gevoetbalt, wat een overschatte lul. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Jaa mooie praat maar niks klaargespeeld buiten Nederland. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boavista failliet . Dan kan die zaak voor die 1 miljoen tegoed op de transfer van Bozenik ook de prullenbak in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 22:00 schreef Frobin1974 het volgende:Die Ten Hag ook met zijn intressante gelul wat niemand verstaat. Voor de wedstrijd aangeven dat Engeland vooral over rechts gaat spelen ivm de omzettingen voorin, wat blijkt? Totaal anders wordt er door engeland gevoetbalt, wat een overschatte lul. verschrikkelijk brrrr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is trouwens wel gewoon zo. Vooral enorm veel snelheid. Niet echt een passeer beweging |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 21:48 schreef MMM het volgende:Zouden ze bij Barcelona al spijt hebben van Gordon? 80 miljoen voor een speler die totaal niet het niveau heeft. Hmmmm hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Z’n eerste goede actie haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Devy pakt zijn boekje. ❌Sauer ✅Gordon |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Simeone is ook vreselijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| blijf nou zelf voetballen Engeland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| dit gaat Engeland niet volhouden zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze hebben geen keus, twee tandjes erbij bij Argentinie. Alleen n goal kan ze bevrijden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dit vecht voetbal beheersen ze als geen ander die Argentijnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| die verslaggever zit ook met een strakke plassert voor Argentinie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik lever goede pillen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 22:25 schreef van geil het volgende:[..] Ze hebben geen keus, twee tandjes erbij bij Argentinie. Alleen n goal kan ze bevrijden Ja dat is waar maar Engeland lijkt wat achteruit te gaan leunen en gokken op een counter. lijkt mij niet verstandig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ze komen steeds dichterbij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Argentijns blauw... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Scoort Argentinië wordt het nog 2-1 voor ze, Engeland lijkt te kiezen voor binnenhalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Beetje de bus van Chelsea zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Engeland zoveel mazzel.
Gewoon al 75 minuten niet gevoetbald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kane gewoon helemaal op eigen 16 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kane staat al een helft in z’n eigen 16. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Snap niet zo goed waarom er mense zegge dit geen mooie pot is, denk 1 van mooiste dit wk eigenlijk, val je zeker nie bij in slaap, beetje thriller elementen
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007