|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Anderson valt zo overdreven.
Wat een schandalige beslissing. Turpin en de VAR, prutsers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De Var vind ik vanaf dag 1 een complete mislukking. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zwaar om dit af te keuren als je ziet wat er normaal wordt toegestaan bij corners. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit was de enige uitkomst die te verwachten was. Je ziet de duw, daar maken ze op dit WK altijd werk van. Heb van de week een afgekeurde goal voor een situatie aan de andere kant van het veld gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het was wel vrij opzichtig, daar zal het hem in gezeten hebben. Die Engelsman ging ook wel makkelijk liggen trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
was terecht afgekeurd vond ik. Noorwegen verdient wel meer deze wedstrijd tot nu toe vind ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Komen de Engelsen weer goed weg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Elleboog vol in de nek. Dan moet je ook fluiten voor een penalty als je ‘m eerder afkeurt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Inconsequent is het sleutelwoord. En dan ook nog fucking Turpin. Een 10 jarig trauma van die klootzak. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat Aursnes daar deed is bijna hetzelfde als een doelpunt scoren. Die bal kon zo binnengelopen worden anders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nog een oud Feyenoorder binnen de lijnen. Pedersen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als ze doorgaan tot penalties trapt Argentinië- Zwitserland daarna al bijna af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 01:02 schreef tomson het volgende:[..] Als ze doorgaan tot penalties trapt Argentinië- Zwitserland daarna al bijna af Nou inderdaad. Maar die sla ik helaas over, dan lig ik in m’n mandje haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bellingham en Kane.
Verder is het weinig bijzonders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die gozert hoeven we niet de halen als eerste keeper, dat is wel duidelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je ziet soms wel aardige dingen. Staan nog wel wat goede spelers op het veld. Rice en Saka bijvoorbeeld. Maar erg constant is het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Toch de kwaliteit van de Engelsen weer. De Noren zijn zo verschrikkelijk afhankelijk van Haaland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is geen penalty. Spence zet zelf zijn been ervoor.
VAR moet ingrijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geen penalty wat mij betreft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind de verlenging jammer want ik val om. Zie het morgen wel haha Dat de beste mogen winnen want ze zijn beiden mijn favorieten die overgebleven zijn. prettige voortzetting jongens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De rust Leon. Je bent in goed gezelschap want Haaland kapt er ook mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Engelsen hebben de scheids niet tegen.
Nu ook weer een vrije trap voor Bellingham waar echt niets aan de hand is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha Yep Tijd voor een tukkie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Engelsen zijn echt kut. Ik had gehoopt op Noorwegen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bah. Balen. Turpin zal ook blij zijn.
Hopelijk wint Argentinië straks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen beste pot van onze grote vriend Turpin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De 1-1 had blijkbaar ook afgekeurd moeten worden, omdat de bal een camera kabel zou hebben geraakt. Kan het op de beelden niet helemaal goed zien of dat ook het geval was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Erg jammer, doe dan maar de Spanjaarden als kampioen of mss Zwitserland nog als alternatief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goede goal van Zwitserland. Die al een tijdje de druk erop hebben. 1-1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat een domme schwalbe zeg. En dus tweede geel. Benadeel je daar even je land. Doet een beetje denken aan die wedstrijd van ons tegen Milan vorig jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je kan het zwaar bestraft noemen, maar hij moet dat niet doen. Je geeft de scheids de kans een tweede gele kaart te trekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou de beste ploegen van het toernooi zitten wel in de halve finales denk ik. Al denk ik dat zowel Frankrijk als Spanje beter zijn dan Engeland en Argentinië. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Verder kan ik geen sympathie opbrengen voor het constante geduikel en gejank van het Argentijnse elftal, maar het is wat het is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Respect T, mooi dat je gekeken hebt.
Op basis van de statistieken en lange samenvatting oogt het alsof Argentinië tot aan de rode kaart onmachtig was en pas na dat moment kansen kreeg. Wat een oliedomme actie van Embolo met geel op zak.
Ze hebben opvallend veel moeite met het winnen van wedstrijden. Je zou zeggen die gaan het WK niet winnen. Te weinig voetbal op het middenveld breekt ze op, geen geweldige aanvallende backs. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vraag 1: Hoeveel gele kaarten zijn er dit toernooi getrokken voor schwalbes? vraag 2: Hoeveel schwalbes zijn er gemaakt dit toernooi? Vraag 3: Hoeveel van de schwalbes zijn gemaakt door de Argentijnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik begrijp dat er in de hele geschiedenis van het WK 4x een gele kaart is getrokken voor een schwalbe. Dan hebben we het niet over een tweede gele kaart. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat ik begreep vielen die Argentijnen ook over van alles, en schreeuwden het uit zoals ze dat zo goed kunnen. Hadden volgens die Emmetalers ook zeker daarvoor een paar keer geel verdient.
Die wedstrijd niet gezien zelf en kan hem terug kijken, maar trekt me ook niet echt eigenlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit wk minder genoten dan voorgaande zelf
Mogelijke Oorzaken of gewoon oorzaken mijn beleving:
- rare tijden om fatsoenlijk bijna alles te kunnen kijken - in Amerika gehouden met Trump zn macht positie gezeik - misschien wel veelal de hitte wat echt vaak goed voetbal onmogelijk maakt - drinkpauses wat niet helpt in voetbal om tempo erin te houden - de nos die extra geld harkt om wat reclames bij drinkpauses erdoorheen te gooien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 09:07 schreef MMM het volgende:Respect T, mooi dat je gekeken hebt. Op basis van de statistieken en lange samenvatting oogt het alsof Argentinië tot aan de rode kaart onmachtig was en pas na dat moment kansen kreeg. Wat een oliedomme actie van Embolo met geel op zak. Ze hebben opvallend veel moeite met het winnen van wedstrijden. Je zou zeggen die gaan het WK niet winnen. Te weinig voetbal op het middenveld breekt ze op, geen geweldige aanvallende backs. T is onze nightshift reporter haha Ook mijn respect 👍🏼 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 12:49 schreef bijft007 het volgende:Dit wk minder genoten dan voorgaande zelf Mogelijke Oorzaken of gewoon oorzaken mijn beleving: - rare tijden om fatsoenlijk bijna alles te kunnen kijken - in Amerika gehouden met Trump zn macht positie gezeik - misschien wel veelal de hitte wat echt vaak goed voetbal onmogelijk maakt - drinkpauses wat niet helpt in voetbal om tempo erin te houden - de nos die extra geld harkt om wat reclames bij drinkpauses erdoorheen te gooien Alles een beetje raar na het jaar 2020 . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 09:07 schreef MMM het volgende:Respect T, mooi dat je gekeken hebt. Op basis van de statistieken en lange samenvatting oogt het alsof Argentinië tot aan de rode kaart onmachtig was en pas na dat moment kansen kreeg. Wat een oliedomme actie van Embolo met geel op zak. Ze hebben opvallend veel moeite met het winnen van wedstrijden. Je zou zeggen die gaan het WK niet winnen. Te weinig voetbal op het middenveld breekt ze op, geen geweldige aanvallende backs. quote: hahaha, thanks! Zo'n WK is toch maar eens in de 4 jaar. En dan nog zijn het vaak geen nachtwedstrijden natuurlijk. Die late poulewedstrijden sloeg ik ook over, maar de laatste paar potjes van dit WK wil ik eigenlijk ook niet (meer) missen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twee avonden niets nu. Saai
Dinsdag: Frankrijk - Spanje Woensdag: Engeland - Argentinië
Donderdag en vrijdag niks.
Zaterdag: 3e/4e plaats Zondag: finale |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel rapido gegaan na poulefase. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel wedstrijden om naar uit te kijken. Sterkste ploegen die nog over zijn. Geen duidelijke favorieten meer in deze halve finales. Al denk ik dat de winnaar tussen Frankrijk en Spanje wel licht favoriet is in de finale.
En die wedstrijd om de derde plek mogen ze van mij schrappen. Het zijn geen Olympische spelen, geen troostprijzen. Er is 1 winnaar en er zijn 47 verliezers.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja die teams hebben er ook totaal geen zin in en daar doe je het ook niet voor
Misschien nr 3 op basis gescoorde goals ofzo als het zo belangrijk is top 4 te kunnen maken,, maar zal nooit veranderd worden waarschijnlijk want levert weer extra poen op extra wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|