|
|
bijft007
|
|
|
| 2-1 nog althans kans best groot, eigenlijk n kutcoach die van engeland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Koeman tactiek werkt niet? Verrassend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Zo lekker dat dat laffe spel en tig verdedigers erbij afgestraft word |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wel apart gewisseld inderdaad. Elk initiatief weggegeven. Nu heeft Engeland veel verdedigers op het veld staan, moeten ze zo weer aanvallers/middenvelders gaan brengen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Jagger gaat zo geen liedje zingen lijkt erop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Mick Jagger zag de bui al hangen. Hij had gelijk ๐คฃ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je ziet het aankomen. En het is uiteindelijk terecht. Sinds de 1-0 doet Engeland niets meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook bizar dat Engeland Messi alle tijd geeft voor die voorzet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fenomenale bal weer. Wat een klasbak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Arme Leon..welterusten jongen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ga zon speler wel missen toekomst, kun je zo intens van genieten zie nog geen speler zelfde joy brengt voetballend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Tuchel met zn mosterd na de maaltijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Prima voorzet zeker. Dat hij dat kan, zouden ze bij Engeland ook moeten weten ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 22:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Prima voorzet zeker. Dat hij dat kan, zouden ze bij Engeland ook moeten weten ;) Als je zo wisselt gaat het altijd fout. Ik snap dat nooit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zo lang van te voren op binnenhalen 1-0 is killing, waar arg juist voetballers erin bracht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig wilde de commentator bij de NOS dat Messi gewisseld zou worden.
Vervolgens twee assists. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laatste paar minuten is nog tot daar aan toe, maar Engeland deed het met nog een kwart wedstrijd te gaan (nog afgezien van een eventuele verlenging). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Argentinie is het 020 van de wereld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een fantastisch team, steeds weer . Kippenvel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Mooiste wedstrijd dit WK tot dusver |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben er nog . Met deze adreline in me lichaam is er de eerste 2 uur geen slaap.๐
ps ze hebben terecht gewonnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman zou zijn gelijk halen na het toernooi. Let maar op zei hij, andere teams gaan het ook doen. ๐๐๐ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Vond ik dus ook, ook bij rust genoot ik van de intensiteit en passie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pfffff hahaha, dat commentaar accent ten hag past niet bij zon intense wedstrijd๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben er nog . Met deze adreline in me lichaam is er de eerste 2 uur geen slaap.๐ ps ze hebben terecht gewonnen Geen kruid tegen gewassen tegen die Messi. Zelfs als veteraan stuurt ie ze allemaal de bietenbrug op. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoe makkelijk die nog wend en keert tussen paar man, 39 jaar bizar man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 23:13 schreef tomson het volgende:[..] Geen kruid tegen gewassen tegen die Messi. Zelfs als veteraan stuurt ie ze allemaal de bietenbrug op. Absoluut maar ik snap niet dat als je een doelpunt maakt en de wedstrijd onder controle heb dat je direct als een makke gaat inzakken met z'n alle |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al drie kwartier een erectie. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Eens hoor, passie en ook gewoon fantastisch kunnen voetballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| De Engelsen waren laf en als team al het hele toernooi ondermaats. 30 minuten met je reet in het doel staan en alle onheil over je afroepen en er werkelijk niets aan doen. Sterker nog ze lieten Messi op rechts helemaal vrij, geen enkele druk. Had alle tijd om de ene na de andere scherpe voorzet af te geven. Totaal onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoewel Argentijnen relatief zwakke tegenstanders hadden hebben ze enorme kracht getoond in laatste fases van hun wedstrijden. Toch hoop ik op Spanje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik ben vooral blij als t voorbij is |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Heb ik eigenlijk ook, klaar mee. Op naar een leuk wk,maar errst gewoon lekker de competitie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf dag 1 eigenlijk nooit echt ingekomen. Straks gewoon nog een halftime show ook. Mijn hemel.
Snel weer gewoon doen met zijn allen en niet zo infantielo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Brood en spelen toernooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb er van genoten. Nu op naar het toetje.
EK maar zeker een WK vind ik altijd heerlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit hele circus was veel te veramerikaanst. Echt niet te doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja wel eens en slaat ook regelmatig nergens op, break om te drinken met 20 graden zo nu en dan๐คฃ en Amerikaanse sterren die in beeld worden genomen ipl meer mooie sfeer beelden fans
en mooiste van Amerika laten ze niet eens zien: die cheerleaders laten ze niks van zien, want wil het graag zien voor een vriend๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908