|
|
bijft007
|
|
|
Heb naast Nederland meest met spanje en altijd gehad, maar zo heeft iedereen voorkeur en niks mis mee
Ook altijd fan geweest Iniesta toendertijd trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 22:52 schreef tomson het volgende:Echt bijna elke wedstrijd waar hoge verwachtingen van zijn blijkt zwaar tegen te vallen of verlopen dubieus door vreemde keuzes door de arbitrage. eens |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja, ook wat dat betreft dit wk best tegenvallend en lijkt geen echte kraker aan te komen die echt knalt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker hoor , lekker naar huis die KUT Fransen. Stokbroodje heeft t ook niet gered, lekker de prullenbak in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 22:52 schreef tomson het volgende:Echt bijna elke wedstrijd waar hoge verwachtingen van zijn blijkt zwaar tegen te vallen of verlopen dubieus door vreemde keuzes door de arbitrage. Dit was echt oersaai |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Machtsvertoon van Spanje was het, wat een klasse. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lekker nog puur voetballen tikken, Fransen lijken onder deschamps echt al jaren reageer spel te spelen dus profiteren fouten tegenstander en snel omschakelen
vind wel echt smet onder deschamps en zeker met het materiaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens hoor. Maar tegen de Argentijnen, als die doorkomen, wordt t anders denk ik. Die spelen mentale spelletjes. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt hoor, al was het dit wk wat meer in controle tijdens de wedstrijden, behalve dan vandaag. Al met al is Deschamps een laffe trainer. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 23:13 schreef van geil het volgende:[..] Eens hoor. Maar tegen de Argentijnen, als die doorkomen, wordt t anders denk ik. Die spelen mentale spelletjes. Ja is zo, die gaan de grens of verder opzoeken. Hoop wel op Spanje - Argentinie! Laat de lelijke engelsen maar om de 3e plek strijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 23:15 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Ja is zo, die gaan de grens of verder opzoeken. Hoop wel op Spanje - Argentinie! Laat de lelijke engelsen maar om de 3e plek strijden. Idem hier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Frankrijk had geen antwoord op de enorme druk vanuit elke spaanse speler. Het collectief heeft terecht gewonnen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Spanje-argrntinie, ook pot meest gebeurd het idee dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Misschien wel laatste pot Messi je fatsoenlijk kunt zien of je moet mls opzetten,, dus ga toch ff voor zitten🙏 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij de volksliederen al voelbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Let's tangoooooo
 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Argentinië is echt wel winnaarsmentaliteit team, qua spelers materiaal denk ik nog niet eens beste materiaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 20:58 schreef bijft007 het volgende:Argentinië is echt wel winnaarsmentaliteit team, qua spelers materiaal denk ik nog niet eens beste materiaal. Ik zag n documentaire ooit van de hockeydames uit Argentie, die hadden met de busreis naar het stadion de hele bus gesloopt, feestend joelend en zingend. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoop het, veel goals veel strijd en passie, paar mooie acties Messi nog bij voorkeur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De eerste klapjes zijn al een feit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan er van genieten, echt mannelijk erin kleunen, had Nederland dat maar is meer, winnen we nog is wat misschien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hoop dat Mick Jagger t overleeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Staat weer een nieuwe LP overal op de planken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat gewoon door he die Mick, hij kan nog steeds niet genoeg voldoening krijgen😉
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het niveau van commentatoren bij de NOS is echt schrikbarend dit WK. Compleet niveauloos.
Nu eentje die Aguero op de tribune aanziet voor Lavezzi.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is pas topsport. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| gele kaart natuurlijk maar doen we niet aan bij Argentinie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Lukt ook niet zonder supplementen😅 zeg maar vol te houden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat een doorgeslagen idioten weer die Argentijnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geef eens geel man, een miljoen overtredingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Schreeuwen naar de scheids bij elk fluitje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ken hem niet zo die die Gordon, maar valt niet echt op dat mannetje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Vermaak me deze plt veel meer moet ik zeggen dan gister. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Zouden ze bij Barcelona al spijt hebben van Gordon? 80 miljoen voor een speler die totaal niet het niveau heeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vooral veel gezuig en geruzie. Nauwelijks voetbal. |
|
|
|