BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nacho Ferri topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - zondag 28 juni 2026 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2026 - 10:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Noem jij dan eens een betalbare naam ?
Nee waarom?
Het is een beetje als pasta met 20 ingrediënten. De lekkerste pasta heeft maar een 3 tot 5 ingrediënten.
Verkopen moeten we!!! We moeten af zien te komen van al die rotzooi en dan die 3 tot max 5 echt goede ingrediënten halen zodat het niveau op de trainingen omhoog gaat. Pas dan ontwikkelt het team en de jeugd zich.
Die Belg heeft er nu met deze 2 spelers al volledig verkeerd aangepakt. Mijn vertrouwen is hij kwijt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juni 2026 - 20:46   quote  deeplink  
IMG-0351.jpg

De komst van Nacho Ferri naar Feyenoord lijkt nu echt in de afrondende fase te zijn beland. Nadat eerder al duidelijk werd dat Feyenoord en Ferri een mondeling akkoord hadden bereikt over zijn transfer, meldt transferjournalist Sacha Tavolieri zondagmiddag dat Ferri maandag in Rotterdam wordt verwacht voor zijn medische keuring. Als alles volgens planning verloopt, zal de aanvaller daarna zijn handtekening zetten onder een contract voor vier seizoenen in De Kuip.

De clubs waren de afgelopen dagen nog bezig met het uitwerken van de laatste details van de overeenkomst, maar inmiddels lijkt niets een definitieve overstap nog in de weg te staan. Feyenoord heeft daarmee de gewenste versterking voor de spitspositie bijna binnen.

Over de transfersom bestaan nog wel verschillende geluiden. Waar de afgelopen dagen vanuit België werd gesproken over een bedrag van ongeveer acht tot negen miljoen euro, meldt Tavolieri dat Feyenoord uiteindelijk tien miljoen euro zal betalen voor de Spaanse aanvaller. De exacte transfersom zal naar verwachting duidelijk worden zodra de transfer officieel wordt bevestigd.
MightyAce
 MightyAce - zondag 28 juni 2026 - 20:50   quote  deeplink  
10 m is wel echt heel veel geld
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juni 2026 - 20:51   quote  deeplink  
Pfffff
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2026 - 20:55   quote  deeplink  
Of de markt is echt debiel tegenwoordig of deze gast heeft wel heel veel potentie volgens de club
MMM
 MMM - maandag 29 juni 2026 - 10:59   quote  deeplink  
Feyenoord ziet in Ferri de directe vervanger van Ueda, meldt het AD.

Aardige gok voor m’n gevoel. Ik denk dat je als club in een tijd aanbeland ben dat je qua bedragen wat hoger moet gaan zitten. Liever 2 spelers voor 30 miljoen dan 4 spelers voor 30 miljoen.

Ik ken die jongen verder niet maar 8+2 voor een spits met 11 goals in België voelt niet direct als zekerheidje.

We gaan het zien, hopelijk verrast hij ons. In positie lijkt hij al te komen gezien z’n xG, nu nog meer scoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door MMM --
bijft007
 bijft007 - maandag 29 juni 2026 - 12:42   quote  deeplink  
Dat extreem scoren hoeft ook niet percee want wat nu het verhaal is heeft hij ook andere kwaliteiten,, als het echt zo is hij een krachtige speler is aan de bal en de duels, kan het win win zijn voor de 10 en buitenspelers zeg maar,

Wel benieuwd wat het idee is wie blijft er of gaat weg, geven ze tengstedt nog een kans of gaan ze überhaupt voor nog een spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door bijft007 --
MMM
 MMM - maandag 29 juni 2026 - 13:07   quote  deeplink  
Een spits bij Feyenoord moet er in de Eredivisie altijd 20+ maken. Vind ik dan.
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 juni 2026 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 13:07 schreef MMM het volgende:
Dat was afgelopen seizoen eigenlijk onmogelijk en toch gebeurde het.
kenny
 kenny - maandag 29 juni 2026 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 13:07 schreef MMM het volgende:
eens rond de 20 moeten ze aankunnen , ik kan deze jongen ook niet maar zo te zien een beer van een gozer erg sterk , kan een bal vasthouden voor opkomende middenvelders , spelers al steijn kunnen opbloeien met een nacho voor hem (al hoop ik dat ze steijn lozen )
hij heeft bijna alles op afronden na dan , misschien dat makaay of v persie tijd willen vrij maken om dit aan te scherpen bij hem
bijft007
 bijft007 - maandag 29 juni 2026 - 13:52   quote  deeplink  
Bedoel dus meer dat in zon combinatie je 10 mogelijk duidelijk meer goals zou gaan kunnen maken, dus 2 topscoorders hebt ipl van 1, en daarachter dan je buitenspelers.

Maar hee ken Ferri niet maar puur op type zou dat scenario kunne zijn omdat ze dichter tegen de spits aan kunnen spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juni 2026 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 13:15 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat was afgelopen seizoen eigenlijk onmogelijk en toch gebeurde het.
Ja alleen een spits kan met bv maar 15 doelpunten in een competitie overall
voor het team beter zijn dan een die er 25 in schiet.
Winnen tegen de kleintjes is een must en dat een spits er dan 2 of 3 inschiet
is leuk maar het blijven 3 punten.
Als jou spits minder scoort maar het team op sleeptouw neemt en meer kansen creëert voor de rest van het team,en daarbij ook
nog eens punten pakt tegen de grotere teams dan denk ik dat zo'n spits beter is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - maandag 29 juni 2026 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 14:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja alleen een spits kan met bv maar 15 doelpunten in een competitie overall
voor het team beter zijn dan een die er 25 in schiet.
Winnen tegen de kleintjes is een must en dat een spits er dan 2 of 3 inschiet
is leuk maar het blijven 3 punten.
Als jou spits minder scoort maar het team op sleeptouw neemt en meer kansen creëert voor de rest van het team,en daarbij ook
nog eens punten pakt tegen de grotere teams dan denk ik dat zo'n spits beter is.
eens , daarbij kan je met hem ook de lange bal spelen als het ff niet lukt om op te bouwen vanaf achteren
ik zie toch veel pluspunten bij deze jongen en denk dat het een goede aankoop is , een die gelieft gaat worden bij het publiek door zijn manier van spelen
minpuntje ja scorend vermogen , gelukkig creeerd hij genoeg kansen en op afwerken kun je trainen hij is nog jong dus groei mogelijkheden zijn er

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2026 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juni 2026 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 14:45 schreef kenny het volgende:

[..]

eens , daarbij kan je met hem ook de lange bal spelen als het ff niet lukt om op te bouwen vanaf achteren
ik zie toch veel pluspunten bij deze jongen en denk dat het een goede aankoop is , een die gelieft gaat worden bij het publiek door zijn manier van spelen
minpuntje ja scorend vermogen , gelukkig creeerd hij genoeg kansen en op afwerken kun je trainen hij is nog jong dus groei mogelijkheden zijn er
Zo zie ik het ook alleen hopen dat het ook zo uit gaat komen.
kenny
 kenny - maandag 29 juni 2026 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2026 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook alleen hopen dat het ook zo uit gaat komen.
eens
bijft007
 bijft007 - maandag 29 juni 2026 - 15:43   quote  deeplink  
Valt me wel op dat feyenoord al langer zon type zocht, met die Braziliaan eerst uit Turkse Liga, toen zagen ze larin,, wat niet n groot succes werd voetballend gezien, maar ook verkeerd gebruikt door hem op 10 enzo te zetten overigens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2026 - 15:59   quote  deeplink  
Ja. Maar dat was ook niet uit luxe.
In de spits was Larin ook gewoon niet goed genoeg. Kan gewoon niet voetballen

We worden wel qua aankopen een club van geen woorden maar hopen 😬
R()b
 R()b - maandag 29 juni 2026 - 17:27   quote  deeplink  
Welkom laat maar zien!
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 29 juni 2026 - 17:50   quote  deeplink  
Bienvenido Nacho, al mejor club de los Países Bajos.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juni 2026 - 21:10   quote  deeplink  
Vamossss
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 juni 2026 - 21:55   quote  deeplink  
Fantastische voetballersnaam trouwens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juni 2026 - 10:31   quote  deeplink  
Nou welkom
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 30 juni 2026 - 10:45   quote  deeplink  
It taste ferri nacho
MMM
 MMM - dinsdag 30 juni 2026 - 10:49   quote  deeplink  
Welkom!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2026 - 11:18   quote  deeplink  
Make us proud
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2026 - 11:24   quote  deeplink  
Feyenoord presenteert Ferri als nieuwe spits

IMG-2939.webp

Feyenoord heeft Nacho Ferri officieel gepresenteerd als nieuwe aanwinst. De 21-jarige Spaanse spits heeft een contract getekend tot medio 2030. Hij komt over van het Belgische KVC Westerlo en versterkt de aanvalslinie van de Rotterdammers. Met Ferri haalt Feyenoord een fysiek sterke centrumspits binnen, die de afgelopen seizoenen een sterke ontwikkeling heeft doorgemaakt.

Ferri, voluit Ignacio Ferri Julià, werd geboren op 5 oktober 2004 in het Spaanse Montaverner. De rechtspoot is 1,92 meter lang en staat bekend als een klassieke centrumspits die sterk is in de lucht, het aanspeelpunt kan zijn voor zijn ploeg en veel arbeid levert zonder bal. De aanvaller vertegenwoordigt momenteel een marktwaarde van zes miljoen euro.

nieuwe Feyenoorder doorliep de jeugdopleidingen van Montaverner, FC Ontinyent en UD Alzira, waarna hij in 2021 de overstap maakte naar de jeugd van Eintracht Frankfurt. Via Duitsland werkte hij zich verder omhoog richting het profvoetbal.

Afgelopen seizoen stond Ferri onder contract bij KVC Westerlo. In de Europe Play-Offs van de Belgische competitie maakte hij indruk met vier doelpunten in acht wedstrijden. Daarmee onderstreepte hij zijn kwaliteiten als afmaker en groeide hij uit tot een van de opvallendste aanvallers binnen de selectie van de Belgische club.

Ferri kwam tevens uit voor diverse Spaanse jeugdelftallen en speelde onder meer voor Spanje Onder 19. De spits staat nog aan het begin van zijn carrière en krijgt in Rotterdam de kans om zich verder te ontwikkelen op het hoogste niveau. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen speelt Ferri voorlopig met rugnummer 19.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juni 2026 - 11:26   quote  deeplink  
Die moet niet te hoog gaan springen bij een kopkans ,anders
kopt tie straks de bovenlat eruit ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juni 2026 - 11:27   quote  deeplink  
Welkom Nacho !!!
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 juni 2026 - 12:25   quote  deeplink  
Hopelijk snel de toevoeging //Held incoming!
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 30 juni 2026 - 12:54   quote  deeplink  
Met een beetje mazzel heeft hij straks ook CL ervaring en kopt hij er eentje in. Dan staat de teller al meteen op 15M
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 juni 2026 - 15:06   quote  deeplink  
Welkom!
ar
 ar - dinsdag 30 juni 2026 - 18:55   quote  deeplink  
Welkom!
Deze zie ik wel zitten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 juni 2026 - 19:10   quote  deeplink  
Welkom en gun je een passend team met dito speelwijze.
kenny
 kenny - dinsdag 30 juni 2026 - 21:17   quote  deeplink  
welkom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nacho Ferri topic

0.0104799