BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:39 schreef dennie het volgende:
De statement klopt ook niet. Iedere keer hoor ik Koeman en van Geel zeggen dat het lastig is spelers te behouden.

Nooit maken ze het statement dat de club en de spelers samen kunnen doorgroeien. Talenten gemixt met gerichte buitenlandse topaankopen. Porto model.. waar is de ambitie??? Spelers als Vilhena en de Vrij horen tot hun 24ste in Rotterdam te blijven.!!!
doe maar Dortmund model, porto model is leuk maar die gasten kunnen iets meer investeren plus ze halen vaak spaans of portugees talige spelers die zich meer verbonden voelen en zich makkelijker aanpassen...
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Als je als basis spelers als Clasie, Vilhena, Inid, de Vrij, Boeitius etc hebt en je bouwt daar 3/4 jaar op door zit je op het niveau onder de elite van de wereld (utd, barca etc) Ik weet zeker dat als je dat vooruitzicht kan duidleijk maken aan zulke talenten ze zeker meer geneigd zijn te blijven en alleen weg hoeven voor absolute topclubs. Met ook dat nieuwe stadion op komst is er zoveel potentie....
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:41 schreef craven het volgende:

[..]

doe maar Dortmund model, porto model is leuk maar die gasten kunnen iets meer investeren plus ze halen vaak spaans of portugees talige spelers die zich meer verbonden voelen en zich makkelijker aanpassen...
Je hebt gelijk, Dortmund model. Maar de reden dat Porto zoveel kan investeren is omdat ze meesters in de handel zijn. Ze kopen grote talenten voor 7/8 miljoen en verkopen ze door voor 15+. Moet voor Feyenoord ook mogelijk zijn als alle faciliteiten geoptimaliseerd worden. Ik zou dus zeggen een mix van het Dortmund en Porto model. (al koopt Dortmunt natuurlijk ook dure aankopen)
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:45 schreef dennie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Dortmund model. Maar de reden dat Porto zoveel kan investeren is omdat ze meesters in de handel zijn. Ze kopen grote talenten voor 7/8 miljoen en verkopen ze door voor 15+. Moet voor Feyenoord ook mogelijk zijn als alle faciliteiten geoptimaliseerd worden. Ik zou dus zeggen een mix van het Dortmund en Porto model. (al koopt Dortmunt natuurlijk ook dure aankopen)
Klopt, bedoelde meer omdat Dortmund eigenlijk ook gedwongen was eigen jeugd in te passen, kopen wel hoofdzakelijk duitse spelers
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Ik begrijp wat je bedoelt. Wat je ook zegt over het feit dat Porto veel spaans of portugees talige spelers kan halen omdat ze zich daar makkelijk aanpassen klopt ook zeker maar kijk naar het verleden Brazilianen zijn er ook niet vies van om in Nederland te komen spelen. Op dit moment hebben we het geld gewoon niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord door creatief te zijn op het gebied van jeugdopleiding en scouting heel veel potentie heeft. De jeugdopleiding is de basis om te presteren waardoor er meer inkomsten komen waardoor je kan investeren in directe versterkingen die na 2 jaar met dikke winst kunnen worden doorverkocht. Jeugdopleiding is al perfect maar ik denk dat de scouting nog veel beter kan en ook moet zeker met het oog op de toekomst op dit moment hebben we toch geen geld.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 12:58   quote  deeplink  
de Vrij geeft wel het 'goeie voorbeeld' aan de jonkies! Daar ben ik wel teleurgesteld in ....
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Ik ben soiweso teleurgesteld in al die talenten die niet graag willen bijtekenen bij de club die ze heeft gemaakt. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel ze gaan lekker bij PSV of Twente spelen waarom niet.... Vraag me ook af waarom ze allemaal zo moelijk doen zit er iets achter?
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:53 schreef dennie het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt. Wat je ook zegt over het feit dat Porto veel spaans of portugees talige spelers kan halen omdat ze zich daar makkelijk aanpassen klopt ook zeker maar kijk naar het verleden Brazilianen zijn er ook niet vies van om in Nederland te komen spelen. Op dit moment hebben we het geld gewoon niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord door creatief te zijn op het gebied van jeugdopleiding en scouting heel veel potentie heeft. De jeugdopleiding is de basis om te presteren waardoor er meer inkomsten komen waardoor je kan investeren in directe versterkingen die na 2 jaar met dikke winst kunnen worden doorverkocht. Jeugdopleiding is al perfect maar ik denk dat de scouting nog veel beter kan en ook moet zeker met het oog op de toekomst op dit moment hebben we toch geen geld.
Tegenwoordig gaan de Braziliaanse spelers naar Ruslan/oekranie/wit rusland. Geld is daar in overvloed. Het is belangrijk een goede mix te hebben in het team, in het verleden heeft feyenoord teveel gekocht(2/3e garnituur).
Nu eerst financieel gezond en dan verstandig beleid...
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Helaas is dat wel zo idd. Moeilijk concureren tegen al dat geld..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:01 schreef dennie het volgende:
Ik ben soiweso teleurgesteld in al die talenten die niet graag willen bijtekenen bij de club die ze heeft gemaakt. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel ze gaan lekker bij PSV of Twente spelen waarom niet.... Vraag me ook af waarom ze allemaal zo moelijk doen zit er iets achter?
Ze krijgen natuurlijk ook van Fer, Wijnaldum en Cabral te horen wat er te verdienen is!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:
Optyffen dat Kutgeldski..
Jou club toch ,the bleus?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 november 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Het is toch simpel? Als je denkt dat je meer waard bent, vraag je dat. Als je huidige werkgever dat niet wil betalen, maar een ander wel, dan zit je je contract uit en loop je gratis over naar diegene die dus wel wil betalen. Doen ze allemaal. Ik hoop dat De Vrij genoeg krijgt, want ik denk dat hij nog wel iets van clubliefde heeft. Van Geel moet durven investeren in De Vrij, want als hij een wk speelt is hij veel meer waard dan de 6mln die Chelsea nu voor hem zou willen bieden... Niet laten gaan, hetzelfde geldt voor het grootste talent wat we hebben Vilhena... Geef die jongens volwaardig salaris!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:58 schreef lijdensweg het volgende:
de Vrij geeft wel het 'goeie voorbeeld' aan de jonkies! Daar ben ik wel teleurgesteld in ....
Das wel een andere situatie. De Vrij is international, aanvoerder en speelt al een stuk langer in het eerste. De Vrij tekende overigens wel bij, anderhalf jaar terug.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das wel een andere situatie. De Vrij is international, aanvoerder en speelt al een stuk langer in het eerste. De Vrij tekende overigens wel bij, anderhalf jaar terug.
Dat is waar, maar als aanvoerder moet je nu wel het voorbeeld geven!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als aanvoerder moet je nu wel het voorbeeld geven!!!
Das was. Aan de andere kant, De Vrij heeft twijfels op sportieve gronden, Vilhena op financiële gronden, in sportief opzicht heeft die sowieso nog heel veel te leren. De Vrij ook overigens, maar die is wel een stuk verder in zijn ontwikkeling.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das was. Aan de andere kant, De Vrij heeft twijfels op sportieve gronden, Vilhena op financiële gronden, in sportief opzicht heeft die sowieso nog heel veel te leren. De Vrij ook overigens, maar die is wel een stuk verder in zijn ontwikkeling.
Daar zet ik mijn twijfels bij! Of de Vrij 'verder' is. Tactisch vind ik de Vilhena veel slimmer dan de Vrij. En ik weet niet of de Vrij nog veel te leren is. Daar moet je ook aanleg voor hebben. En zoals ie nu presteert ben ik wel tevreden over de Vrij. En juist Tony Trindade de Vilhena zal nog veel beter worden is mijn mening, net zoals Jean Paul Boëtius! Dan zijn de echte groeibriljantjes samen met Bruno Martins Indi en Jordy Clasie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar zet ik mijn twijfels bij! Of de Vrij 'verder' is. Tactisch vind ik de Vilhena veel slimmer dan de Vrij. En ik weet niet of de Vrij nog veel te leren is. Daar moet je ook aanleg voor hebben. En zoals ie nu presteert ben ik wel tevreden over de Vrij. En juist Tony Trindade de Vilhena zal nog veel beter worden is mijn mening, net zoals Jean Paul Boëtius! Dan zijn de echte groeibriljantjes samen met Bruno Martins Indi en Jordy Clasie
Grotendeels mee eens, maar wat ik bedoelde is dus dat een vertrek van De Vrij in zijn stadium van zijn carriere wat logischer zou zijn dan een vetrek van Vilhena.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, maar wat ik bedoelde is dus dat een vertrek van De Vrij in zijn stadium van zijn carriere wat logischer zou zijn dan een vetrek van Vilhena.
Ik vind sowieso dat spelers pas rond hun 25ste moeten gaan denken aan een stap hoger ...
bode
 bode - woensdag 28 november 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:01 schreef dennie het volgende:
Ik ben soiweso teleurgesteld in al die talenten die niet graag willen bijtekenen bij de club die ze heeft gemaakt. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel ze gaan lekker bij PSV of Twente spelen waarom niet.... Vraag me ook af waarom ze allemaal zo moelijk doen zit er iets achter?
Bij die clubs worden ze ook niet sterker hoor alleen verdienen ze denk ik iets meer
en daarvoor doen ze het, kijk maar naar Wijnaldum hij is niet beter geworden bij de Lampen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jou club toch ,the bleus?
Ja, maar krijg nu ff een nare smaak erbij..vind het moeilijk te behappen dat ze met zo'n laag bod aankloppen bij Feyenoord met die kennis dat Feyenoord in onderhandeling is me Stefan..
sevillana
 sevillana - woensdag 28 november 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat spelers pas rond hun 25ste moeten gaan denken aan een stap hoger ...
Ben ik het warempel weer een keer met je eens! Btw, . . dat Chelski denkt voor een dubbeltje op de 1e rij te kunnen gaan zitten met die 6M voor onze aanvoerder. Stefan doet er in mijn ogen verstandig aan om nog minimaal een paar jaar bij Feyenoord te blijven en daarna nog maar eens te bekijken wat de beste optie voor hem is . .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 18:23   quote  deeplink  
EenserT..
sevillana
 sevillana - woensdag 28 november 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:23 schreef RenatoBos het volgende:
EenserT..
wat ik al dacht :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat ik al dacht :)
Toen ik het bedrag hoorde dacht ik echt dat ze gek geworden daar zijn in Londen..vind dat er minimaal 4 miljoen bij mag..
ar
 ar - woensdag 28 november 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Stefan is een sterkhouder!Hij wordt alleen maar beter,dus voor hem is het gewoon goed als hij 2 of 3 jaar bijtekend. En dan met een sterk wk achter de rug voor veel doekoes
verkopen ipv die paar stuivers die geldski neerlegd.
sevillana
 sevillana - woensdag 28 november 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Toen ik het bedrag hoorde dacht ik echt dat ze gek geworden daar zijn in Londen..vind dat er minimaal 4 miljoen bij mag..
handelshuis, . . dat Chelski
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

handelshuis, . . dat Chelski
ZO en zo een KUT club dat Chelsea .......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Ik ga ff niet reageren..
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar zet ik mijn twijfels bij! Of de Vrij 'verder' is. Tactisch vind ik de Vilhena veel slimmer dan de Vrij. En ik weet niet of de Vrij nog veel te leren is. Daar moet je ook aanleg voor hebben. En zoals ie nu presteert ben ik wel tevreden over de Vrij. En juist Tony Trindade de Vilhena zal nog veel beter worden is mijn mening, net zoals Jean Paul Boëtius! Dan zijn de echte groeibriljantjes samen met Bruno Martins Indi en Jordy Clasie
eens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 20:49   quote  deeplink  
De Vrij en Vilhena vergelijken is appels en peren.
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 21:00   quote  deeplink  
appels en kersen is n betere vergelijking..

allebei fruit....maar de ene veel duurder als de ander..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
De enige rare opmerking van de Vrij is dat hij wil weten of
er nog versterkingen bijkomen...
Nou Stefan waar jij vandaan kwam lopen er nog meer die
een kans verdienen net zoals jou..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Wat ik trouwens ook nog zo mooi vond is dat van Geel
vandaag weer naar buiten bracht dat als er buitenlandse clubs
zich melden voor een speler ze moeilijk te behouden blijven voor
Feyenoord.Dat kan natuurlijk maar hij heeft wel na de transfers
van Vlaar en Karim gezegt dat Feyenoord nu zelf het bedrag bepaald..
Nou Martin maak ons blij want ik ben het nog niet vergeten..
10 miljoen voor de Vrij lijkt mij redelijk mocht hij gaan.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 november 2012 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:00 schreef van geil het volgende:
appels en kersen is n betere vergelijking..

allebei fruit....maar de ene veel duurder als de ander..
wie is de appel en wie is de kers?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 november 2012 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:00 schreef van geil het volgende:
appels en kersen is n betere vergelijking..

allebei fruit....maar de ene veel duurder als de ander..
'duurder dan de ander' ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

wie is de appel en wie is de kers?
Zou het niet weten maar jij bent de citroen..
JanM
 JanM - donderdag 29 november 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou het niet weten maar jij bent de citroen..
Volgens mij meer zo'n 'vrucht' die in de herfst uit de boom valt!

ON: ik vrees dat De Vrij die 6 miljoen in zijn huidige contract heeft staan ...
kuipje
 kuipje - donderdag 29 november 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 15:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij meer zo'n 'vrucht' die in de herfst uit de boom valt!

ON: ik vrees dat De Vrij die 6 miljoen in zijn huidige contract heeft staan ...
"Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg", noteert Voetbal International uit de mond van de beleidsbepaler. "Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste. Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/163880/Vlaar_was_de_laatste,_nu_zitten_we_weer_zelf_achter_het_stuur#ixzz2Dct2N88I

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door kuipje --
JanM
 JanM - donderdag 29 november 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 16:33 schreef kuipje het volgende:

[..]

"Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg", noteert Voetbal International uit de mond van de beleidsbepaler. "Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste. Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/163880/Vlaar_was_de_laatste,_nu_zitten_we_weer_zelf_achter_het_stuur#ixzz2Dct2N88I
Ik help het je hopen, maar dan snap ik die 6 miljoen niet. Snappen dan bij Chel$ea toch ook wel dat ze 'm daarvoor nooit kunnen kopen. Anderzijds zou Van Geel zijn geloofwaardigheid compleet verliezen als uit zou komen als De Vrij wel zo'n clausule in zijn huidige contract zou hebben staan. We zullen het gaan zien ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 17:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar dan snap ik die 6 miljoen niet. Snappen dan bij Chel$ea toch ook wel dat ze 'm daarvoor nooit kunnen kopen. Anderzijds zou Van Geel zijn geloofwaardigheid compleet verliezen als uit zou komen als De Vrij wel zo'n clausule in zijn huidige contract zou hebben staan. We zullen het gaan zien ...
Het is Chelsea, ukkel..
tjarkVerhoeven-cursing.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Geldski.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 18:48   quote  deeplink  
Wie wil er nou naar Chelsea. Lelijk voetbal.
Alleen geld is goed, maar carriëre naar de klote.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Wie wil er nou naar Chelsea. Lelijk voetbal.
Alleen geld is goed, maar carriëre naar de klote.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 18:51   quote  deeplink  
Huh???????

BODE!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Geldski.
TruT..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:
Huh???????

BODE!!!!!!!!
Het bode-virus zal je vellen..
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:
Wie wil er nou naar Chelsea. Lelijk voetbal.
Alleen geld is goed, maar carriëre naar de klote.
Wat bedoel je nu precies duidelijk te maken? Ik had 't na je eerste post al door hoor! :)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 november 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou het niet weten maar jij bent de citroen..
Lekkerrrrrrr
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 17:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar dan snap ik die 6 miljoen niet. Snappen dan bij Chel$ea toch ook wel dat ze 'm daarvoor nooit kunnen kopen. Anderzijds zou Van Geel zijn geloofwaardigheid compleet verliezen als uit zou komen als De Vrij wel zo'n clausule in zijn huidige contract zou hebben staan. We zullen het gaan zien ...
6 miljoen is pond. dus 7.4 miljoen euro. is een redelijk openingsbod en feyenoord zou er rustig 8.5 van kunnen maken.
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 06:33 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

'duurder dan de ander' ;)
ghe ghe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0127148