BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

wie is de appel en wie is de kers?
Vilhena is de kers.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu precies duidelijk te maken? Ik had 't na je eerste post al door hoor! :)
Bode-virus...Óf Wim2 ziekte.
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
waar zit wim2 eigenlijk
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Die komt alleen tijdens de wedstrijden zijn pessimisme verspreiden volgens mij.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:30 schreef van geil het volgende:
waar zit wim2 eigenlijk
In z'n grot, z'n hobbitgrot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 22:11   quote  deeplink  
bLIJKbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:11   quote  deeplink  
De Vrij staat niet open voor tussentijds vertrek

Stefan_DeVrij.jpg

Stefan de Vrij maakt het seizoen af bij Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdamse club laat weten niet klaar te zijn voor een tussentijds vertrek. In het geruchtencircuit gaan de namen van Chelsea en Liverpool als potentiële nieuwe werkgevers van De Vrij. De 20-jarige Feyenoorder maakt nu aan alle onzekerheid en onduidelijkheid een eind door aan te geven in de Kuip te willen blijven dit seizoen.

De Ouderkerker vindt dat Feyenoord met iets goeds bezig is en dat hij daar graag bij betrokken blijft. 'Mijn tijd komt nog wel,' aldus De Vrij in de microfoon van RTV Rijnmond. Het contract van Stefan de Vrij bij Feyenoord loopt nog door tot de zomer van 2014.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Guardian: Liverpool overweegt bod op De Vrij deze winter

600x400-wd-1240092.jpg

In navolging van Chelsea wordt ook Liverpool door diverse Britse media met Stefan de Vrij in verband gebracht. De Merseyside-club wikt en weegt de winterse verhuur van Sebastián Coates, die de afgelopen maanden nauwelijks in actie kwam. Als vervanger is Feyenoord's £3.5m-rated defender Stefan de Vrij in beeld.

De Vrij wil van Feyenoord horen hoe het toekomstplaatje van de club eruit ziet. "Pas als ik alle benodigde informatie op een rijtje heb, kan ik een juiste afweging maken", stelde hij in gesprek met NUsport. "Ik teken niet zomaar bij. Ik sta open voor contractverlenging, maar voordat ik teken moeten we eerst nog onderhandelen. Er is geen haast bij, want ik heb nog een contract tot 2014."

De Vrij werd in Engeland al omschreven als one of the most exciting defenders in Europe in recent seasons, maar ook als Feyenoord rebel in verband met zijn afwachtende houding inzake een nieuw contract. "Ik wil hier voor mezelf namelijk wél perspectief hebben. Daarom wil ik bijvoorbeeld weten welke spelers er blijven, of er versterkingen bij komen en, dat vooral, of we Europees voetbal halen."
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

In z'n grot, z'n hobbitgrot.
My-precious.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 22:38   quote  deeplink  
ar
 ar - zaterdag 01 december 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Goede nuchtere jongen.
craven
 craven - zaterdag 01 december 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:10 schreef Bosifyable het volgende:
Die komt alleen tijdens de wedstrijden zijn pessimisme verspreiden volgens mij.
ahh vandaar dat je hem dankzij de winstpartijen niet veel meer ziet
van geil
 van geil - zaterdag 01 december 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gheghe

ontopic...komt weer op dreef......
ben benieuwd vanavond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 13:03   quote  deeplink  
De Vrij: 'Feyenoord kampioen? Wil ik nog niet zeggen'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F24%2Ffull%2F12811_1339673465_de-vrij.jpg&key=78af8b7a6284ce535d2ba18eefbd0adf4497b020&method=fill&size=560x372

Feyenoord staat door de winst op RKC Waalwijk (2-0, EH) nog maar vier punten achter op koploper FC Twente. Verdediger Stefan de Vrij wil echter nog niet spreken over een titelkandidaat.

"Ik wil nog niet zeggen dat we mee gaan doen om de titel. Op dit moment zitten we in een fase dat het goed loopt, alleen we staan toch nog een aantal punten achter. We kunnen tot aan de winterstop goede zaken gaan doen."
Hierbij doelt de mandekker op het programma van de Rotterdammers. "Concurrenten spelen nog tegen elkaar, terwijl wij op papier makkelijkere tegenstanders hebben", besluit De Vrij in gesprek met Eredivise Live.
bron:Elfvoetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
De Vrij: 'Het gaat erom dat ik me kan blijven ontwikkelen'

600x400-pj-1277964.jpg

Stefan de Vrij worstelde afgelopen weken met een aantal vragen. Wat doet trainer Ronald Koeman? Tekenen Vilhena en Boëtius bij? Wat doen Martins Indi en Clasie? Nu de hoofdcoach van Feyenoord zijn contract heeft verlengd en de twee talenten bij hebben getekend zijn dat positieve signalen voor de aanvoerder van Feyenoord, die bepalend kunnen zijn of hij zijn eigen contract verlengt.

Wat dacht je afgelopen zomer?
Dat het misschien moeilijk jaar zou kunnen worden. Het viel te verwachten dat John Guidetti zou teruggaan naar City en het vertrek van Bakkal was ook geen verassing, maar dat Vlaar en El Ahmadi ook gingen, kwam wel aan als een klap. Ik wist dat het kon gebeuren, want ze hadden een leeftijd bereikt waarop de stap naar een grotere club logisch is, maar diep van binnen hoopte ik dat ze zouden blijven. Als dan blijkt dat de volledige as van het elftal weg is, dan is dat wel even slikken.

En wat denk je nu?
Dat het allemaal is meegevallen, dat we in staat zijn gebleken toch weer zo te presteren als vorig seizoen. Ik vind dat even knap als opvallend. We zijn stabieler in de zogenaamde kleine wedstrijden geworden, die winnen we eenvoudiger dan vorig seizoen, toen we het vooral goed deden in de topduels. Over het algemeen pak je nu dan toch meer punten. Maar ik vind dat we beter voetballen dan afgelopen jaar. Toen waren we vooral sterk in de omschakeling, met de snelheid van Schaken en Cissé, het loopvermogen van Bakkal, het killerinstinct van Guidetti, en Clasie en El Ahmadi die de passes konden geven. Nu doen we het anders, spelen we verzorgder met beter positiespel. Voor een groot deel is dat te danken aan de komst van Pellè. Die is zo balvast, dat we altijd aan voetballen toekomen. En ook als we onder druk staan, kunnen we de bal altijd aan hem kwijt.

Je staat voor een moeilijke periode: bij Feyenoord zijn contractbesprekingen altijd gedoe, er is geen speler die soepel bijtekent.
Het is maar wat je gedoe noemt. Je wilt voor jezelf een goed contract met goede voorwaarden. De club heeft zo haar eigen ideeën, dan moet je elkaar proberen te vinden. Zoiets kost vrijwel altijd tijd.

Is het voor een club net zo moeilijk als voor een speler?
Ik kan dat niet beoordelen. Martin van Geel heeft al gezegd dat hij graag met mij, de trainer en andere jongens verder wil. Dus in principe heeft hij het al goed gedaan. Als speler kijk je naar andere factoren en daardoor ben je soms genoodzaakt langer af te wachten.

Jij vraagt straks uiteraard hetzelfde salaris als wat Mathijsen krijgt.
Ik weet niet wat hij verdient, maar ik kijk niet naar wat andere spelers krijgen. Ik vind trouwens dat de nadruk wel erg wordt gelegd op de prestaties van Joris. Beetje oneerlijk. Als je naar mij kijkt, heb ik dit seizoen ook niet altijd even goed gepresteerd.

Maar jij verdient geen miljoen per jaar.
Ik vind gewoon dat ervaren spelers vaak aan de beurt zijn als de prestaties tegenvallen.

Mathijsen wordt beoordeeld op zijn prestaties. Als die niet goed zijn, mogen we dat toch schrijven over een 84-voudig international?
Joris was in het begin wat ongelukkig, maar hij was niet de enige. Het zal wel part of the job zijn, maar leuk is anders. Joris gaat er goed mee om, je ziet hem elke week beter worden.

Wat is belangrijker: perspectief of geld?
Voor mij perspectief. Ik ben ervan overtuigd dat ik als voetballer ver kan komen en in dat proces is geld niet het belangrijkste. Het gaat erom dat ik me kan blijven ontwikkelen, dan komt er vanzelf een goed salaris bij kijken. Toen ik begin vorig seizoen bijtekende, ging het bij mij ook niet om het geld. Ik had nu bij een club kunnen spelen, waar ik heel veel had verdiend, maar waarschijnlijk nauwelijks aan spelen was toegekomen.
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 17:02   quote  deeplink  
van geil
 van geil - donderdag 06 december 2012 - 20:12   quote  deeplink  
het wrange is dat hijzelf n grote kans maakt verkocht te worden om Pelle te behouden..
hij of Bmi is het meest logisch..omdat we met mathijssen zitten,,en n speler als de vrij op te vangen is.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 december 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Las vandaag dat Krabbedam zijn geld niet op verlenging zou zetten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 december 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 20:27 schreef Bosifyable het volgende:
Las vandaag dat Krabbedam zijn geld niet op verlenging zou zetten.
Ik zou mijn geld niet op Krabbendam zetten
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 december 2012 - 20:35   quote  deeplink  
My thoughts exactly.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Krabbendam: 'De Vrij tekent niet zomaar bij in de Kuip'

600x400-pj-1277964.jpg

Martijn Krabbendam heeft in de voetbaltalkshow FC Rijnmond zijn bewondering uitgesproken voor Feyenoord's technisch directeur Martin van Geel. 'Wij kunnen niet zeggen dat hij zijn werk niet goed doet. De grootste talenten (Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius, red) liggen langdurig vast en de trainer blijft nog een jaar,' aldus de Feyenoord-watchter van VI.

Dat Koeman blijft is heel belangrijk voor de spelers. Zij willen graag met hem verder,' vervolgt hij. 'Van Geel valt echt weinig te verwijten, misschien alleen dat hij Joris Mathijsen een driejarig contract heeft gegeven. Dat blijft hem wel achtervolgen.'

Krabbendam sprak deze week voor Voetbal International met verdediger Stefan de Vrij. 'Hij gaat niet zomaar bijtekenen in de Kuip. Hij heeft wat vragen, één daarvan was of Koeman zou blijven, dat is ingevuld inmiddels. De selectie ligt ook langdurig vast, maar hij heeft ook met zijn eigen ontwikkeling te maken. Stefan wil beter worden, hij is pas 20 jaar maar heeft al 80 duels in de eredivisie gespeeld. Misschien is het voor zijn ontwikkeling beter om de stap te maken over een paar maanden. Bij Oranje traint hij met een jongen als Klaas-Jan Huntelaar, dat is toch een wereld van verschil met bijvoorbeeld de spits van Roda JC.'

Volgens Krabbendam is het voor Sparta het jaar van de waarheid. De Rotterdammers zijn sinds vorige week koploper van de eerste divisie. 'Bij Sparta is het gaan draaien. Ze zijn weer met een volledige nieuwe selectie begonnen aan het seizoen. Sparta moet echt weer eens promoveren. Nu staan ze eindelijk bovenaan. Ook omdat ze anders zijn gaan spelen, wat verdedigender, ik begrijp dat wel in de eerste divisie. Ze moeten deze lijn doortrekken, want als ze dit jaar niet promoveren hebben ze een megaprobleem. Dan keren ze misschien nooit meer terug, want dan hebben ze veel minder geld.'
bron:FR12
van geil
 van geil - zaterdag 08 december 2012 - 11:40   quote  deeplink  
moet wel meer dwingender worden...

volgende stap.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 december 2012 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 11:40 schreef van geil het volgende:
moet wel meer dwingender worden...

volgende stap.
Zeker in de opbouw inderdaad.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 09:23   quote  deeplink  
Niet bijtekenen? Dan naar de bank of tribune.
Als Ronald Koeman tenminste consequent is ....
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 december 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:
Niet bijtekenen? Dan naar de bank of tribune.
Als Ronald Koeman tenminste consequent is ....
Als hij in het laatste contractjaar zou zitten ja.
Dat is de Leerdam situatie.
Als je nog meer jaren te gaan heb is het kapitaalsvernietiging om ze op de tribune te zetten.
van geil
 van geil - zondag 09 december 2012 - 22:28   quote  deeplink  
flets vandaag..zeer vlak
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:28 schreef van geil het volgende:
flets vandaag..zeer vlak
Vlak is het juiste woord inderdaad. En te vaak afgetroefd zowel in kopduels als met tegenstanders die hem passeerden alsof hij een lantaarnpaal was.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 19:37   quote  deeplink  
wakker worden AANVOERDER.
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 17:57   quote  deeplink  
volgens geruchten wil Valencia hem,
kan t me niet voorstellen,,maar ik zou hem laten gaan.
de rek is er al bijna uit.goed moment om te cashen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 13 december 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Zij verwachten een lage transfersom omdat zijn contract in 2014 afloopt. Toch maar ff wachten dan, eerst bijtekenen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 23:41   quote  deeplink  
Valencia aast op Stefan de Vrij

stefan_de_vrij.jpg

Stefan de Vrij stond eerder al in de belangstelling van onder meer Chelsea en Arsenal en volgens Levante FM heeft nu ook een Spaanse topclub zich gemeld voor de Feyenoorder.

Valencia heeft de verdediger hoog op de verlanglijst staan.

De huidige nummer 10 van Spanje hoopt op een lage transfersom, aangezien het contract van De Vrij in de zomer van 2014 afloopt.

De 20-jarige centrale verdediger is een jeugdproduct van de Rotterdamse club en speelde al twee wedstrijden voor Oranje.
Bron:FRFanatic
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 december 2012 - 06:25   quote  deeplink  
Jonge! Dat zit van geil juist te vertellen..! ;)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 december 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Als je een mooi bedrag krijg, lekker laten gaan. Ik vond hem tegen NAC wel heel
slecht spelen .........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 06:25 schreef Bosifyable het volgende:
Jonge! Dat zit van geil juist te vertellen..! ;)
Meen je niet..?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 december 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Ach, we weten hoe graag je de artikels plaatst. Ik neem het ook niet eens serieus tot jij er iets over gepost hebt!
van geil
 van geil - vrijdag 14 december 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 13:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, we weten hoe graag je de artikels plaatst. Ik neem het ook niet eens serieus tot jij er iets over gepost hebt!
heb jij enig idee voor hoeveel dat de Vrij in de boeken staat?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 14 december 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:
Niet bijtekenen? Dan naar de bank of tribune.
Als Ronald Koeman tenminste consequent is ....
Dit valt weer eens onder het kopje DOM LULLEN! Maar ja, jij bent lijdensweg hè, die zeurt altijd!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 14 december 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 13:16 schreef van geil het volgende:

[..]

heb jij enig idee voor hoeveel dat de Vrij in de boeken staat?
Ik in elk geval niet, maar het zal te weinig zijn. Stefan de Vrij moet misschien nog veel leren, maar hij is nu al heel goed. In mijn ogen een belichaming van hoe een Feyenoordverdediger moet zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 14 december 2012 - 13:27   quote  deeplink  
4,5 miljoen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 13:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, we weten hoe graag je de artikels plaatst. Ik neem het ook niet eens serieus tot jij er iets over gepost hebt!
Mooi man..!!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 december 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 13:16 schreef van geil het volgende:

[..]

heb jij enig idee voor hoeveel dat de Vrij in de boeken staat?
Volgens Transfermarkt is 'ie 4 miljoen waard. Ik verwacht bij een verkoop (deze zomer) een miljoen of 5-6. Als je geluk hebt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 december 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 14:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Volgens Transfermarkt is 'ie 4 miljoen waard. Ik verwacht bij een verkoop (deze zomer) een miljoen of 5-6. Als je geluk hebt.
hangt van de markt af.

Grote vraag, hoge prijs, kleine vraag, lage prijs...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Hoeveel clubs hebben er daadwerkelijk nu interesse in hem..??
Wim2
 Wim2 - zaterdag 15 december 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Stefan gaat sowieso bijtekenen. Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat hij net met z'n vriendin een Huis heeft gekocht in Rotterdam.
van geil
 van geil - zaterdag 15 december 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:58 schreef Wim2 het volgende:
Stefan gaat sowieso bijtekenen. Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat hij net met z'n vriendin een Huis heeft gekocht in Rotterdam.
ok,,dus die is weg
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 22:22 schreef van geil het volgende:

[..]

ok,,dus die is weg
hahaha

als iemand nou zei dat ie iets met de dochter van lijdensweg uitspookte dan had ik wel vertrouwen gehad in bijtekenen. Werkte bij Vilhena ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:26   quote  deeplink  
De Vrij: 'In wedstrijden tegen ADO komt er veel strijd bij kijken'

600x400-tb-1301289.jpg

De Vrij constateerde dat Feyenoord niet haar beste spel had gespeeld. Wat dat betreft moeten we kritisch op onszelf blijven, maar aan de andere kant zitten dit soort wedstrijden er altijd tussen. Het belangrijkste is dat we vandaag hebben gewonnen, komende week zien we wel weer verder.
Daarbij verwees De Vrij naar de aanstaande wedstrijden tegen sc Heerenveen in het bekertoernooi en FC Groningen in de competitie. Volgens Lex Immers, die vanaf de strafschopstip scoorde tegen zijn oude club, kan Feyenoord in die duels zeer goede zaken doen. Als we die wedstrijden winnen, kunnen we terugkijken op een heel goede eerste seizoenshelft, zei de middenvelder.



Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 17:05   quote  deeplink  
ba74f35baab95890f6b2b6054616f805.png

stefan_de_vrij.jpg

Aan de andere kant van de Noordzee dreigt in januari een strijd los te barsten om Stefan de Vrij. Maar liefst vijf Engelse topclubs hopen de aanvoerder van Feyenoord uit Rotterdam weg te lokken.

Stefan de Vrij zou wel eens bezig kunnen zijn aan zijn laatste wedstrijden in het shirt van Feyenoord. Tenminste als we Sky Sports moeten geloven. Arsenal, Manchester United, Chelsea, Liverpool en Newcastle United zouden de verdediger naar de Premier League willen halen.

Liverpool zou de beste papieren hebben wat betreft de handtekening van de twintigjarige De Vrij. de verdediger heeft nog een contract bij Feyenoord tot de zomer van 2014 en naar verluidt zou Feyenoord zo'n tien miljoen euro voor de aanvoerder willen ontvangen.
Bron:FRfanatic
ar
 ar - dinsdag 18 december 2012 - 18:56   quote  deeplink  
Dat bedrag begint er op te lijken,al zie ik liever tussen de 10 en 15 miljoen want dat is hij gewoon waard.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 december 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Laat ze maar bieden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0172979