BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke
 Nibke - dinsdag 18 december 2012 - 19:12   quote  deeplink  
Deze winter niet voor minder dan 15 miljoen.
Gewoon laten bijtekenen en een van de grootverdieners van Feyenoord maken.
Dit is voor beide partijen een hele mooie oplossing.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 december 2012 - 20:37   quote  deeplink  
wie hebben we als vervanger ? of halen we schenkelveld terug ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Kongolo, Ramsteijn. Of Indi terug naar het centrum.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 december 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Kongolo, Ramsteijn. Of Indi terug naar het centrum.
wat loopt er nog meer rond als BMI ook gaat in de winterstop
ar
 ar - dinsdag 18 december 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Dat gaat echt niet gebeuren.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 december 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 21:31 schreef ar het volgende:
Dat gaat echt niet gebeuren.
kweenie hoor
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 18 december 2012 - 23:17   quote  deeplink  
gewoon laten gaan, 10 mln vangen, geld gebruiken om Pelle te halen en schuld verder af te lossen. Vervanger staat al klaar.
bode
 bode - woensdag 19 december 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 23:17 schreef FR-Roel het volgende:
gewoon laten gaan, 10 mln vangen, geld gebruiken om Pelle te halen en schuld verder af te lossen. Vervanger staat al klaar.
Klein beetje mee eens, wie wordt zijn vervanger is dat Indi en dan Goossens op zijn plaats?
bode
 bode - woensdag 19 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

wat loopt er nog meer rond als BMI ook gaat in de winterstop
van Dijk van Groningen
bode
 bode - woensdag 19 december 2012 - 00:38   quote  deeplink  
Verkopen all een aan Arsenal voor 12 miljoen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 00:34 schreef bode het volgende:

[..]

Klein beetje mee eens, wie wordt zijn vervanger is dat Indi en dan Goossens op zijn plaats?
Kongolo is zijn vervanger.
Of misschien zelfs Ramsteijn.
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 08:38   quote  deeplink  
Dan krijg je wel 3 linkspoten in je achterhoede.. Kongolo, Mathijsen & Indi.
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 19 december 2012 - 08:51   quote  deeplink  
Stefan de Vrij is twintig jaar oud en heeft een contract tot en met 30 juni 2014. Tegen de tijd dat zijn contract afloopt is hij tweeentwintig jaar. Gezien zijn ontwikkeling kan ik mij nauwelijks voorstellen dat hij ook na 2014 nog bij Feyenoord wil en zal spelen. Stefan zal dan "hogerop" willen en kunnen. Hoe langer wij zijn transferwaarde uitstellen, des te groter is de kans dat zijn transferwaarde omlaag gaat of dat hij uiteindelijk wellicht zelfs transfervrij vertrekt. Als de genoemde transferbedragen van € 10 miljoen of meer werkelijkheid worden in de komende transferwindow (mooi woord trouwens) dan vind ik dat Feyenoord hem moet verkopen.

Het geld moet vervolgens vooral gebruikt worden om de schuldenlast nog verder omlaag te brengen. Hooguit kan een poging gewaagd worden om hiervan ook Pellè aan te kopen, mits het om een transfer- en salarisbedrag gaat dat past bij de financiële situatie (het salarisbeleid) van Feyenoord.
tomson
 tomson - woensdag 19 december 2012 - 09:35   quote  deeplink  
10 miljoen is wat Feyenoord wil he.. Gaat er in de onderhandelingen nog wel een hap vanaf vrees ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Niet laten gaan! Integendeel, contract verlengen en dan laten gaan. Krijg je meer dan 10 mln. Hij is jong en nu al steengoed. Die is veel meer waard, alleen laten wij nederlandse clubs ons te gemakkelijk uitkopen wat overigens niet zal meevallen om tegen te houden omdat spelers vaak niet meer willen al het hoofd hun op hol is gebracfht.
kuipje
 kuipje - woensdag 19 december 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 10:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
Niet laten gaan! Integendeel, contract verlengen en dan laten gaan. Krijg je meer dan 10 mln. Hij is jong en nu al steengoed. Die is veel meer waard, alleen laten wij nederlandse clubs ons te gemakkelijk uitkopen wat overigens niet zal meevallen om tegen te houden omdat spelers vaak niet meer willen al het hoofd hun op hol is gebracfht.
ik denk dat hij ook wel gaat bijtekenen, zeker als clasie ook bijtekent. Clasie is een echte feyenoord jongen (niet voor niets bij feyenoord gekomen terwijl hij in haarlem woonde) en hij weet dat hij hier nog veel kan leren. De Vrij is sowieso een slimme jongen, en als clasie blijft, vilhena heeft bijgetekend en BMI ligt tot 1017 vast, dan ziet hij dat dit feyenoord veel verder kan komen dan ze nu al zijn.

Ik zie het hoopvol in!
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 19 december 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Wat ook mooi kan zijn is een flinke transfersom (voor mij boven € 6 miljoen) en de mogelijkheid om hem voor anderhalfjaar terug te huren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 december 2012 - 18:54   quote  deeplink  
De Vrij: 'Dit is een hele lekkere overwinning'

600x400-wd-1309942.jpg

Met de winterstop staat niet alleen de vakantie op het programma, maar gaat ook de gevreesde transfermarkt weer open. Diverse Feyenoorders worden in verband gebracht met interesse van buitenlandse topclubs. Gevraagd naar de vrees om spelers te verliezen, laat Stefan de Vrij (nogmaals) tegenover RTV Rijnmond dat er wat hem betreft geen sprake is van een vertrek. 'Over andere spelers kan ik moeilijk iets zeggen. Persoonlijk ben ik geen voorstander van een transfer in de winterstop. Ik wil gewoon het seizoen hier afmaken.'



Bron:Fr12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:48   quote  deeplink  
De Vrij herhaalt: 'Niet van plan om in winter weg te gaan'

600x200-wd-1309942.jpg

Voor Feyenoorder Stefan de Vrij was 2012 een absoluut topjaar. Het betekent dat de aanvoerder over niet al te lange tijd de keuze moet maken: loyaal blijven aan de club waar hij groot werd, of de stap maken naar een buitenlandse topclub.

Interesse is er namelijk genoeg. De gehele Engelse top volgt de verrichtingen van De Vrij met buitengewone belangstelling. Ook zondag tegen FC Groningen speelde De Vrij weer een sterke wedstrijd. Het zal niet onopgemerkt zijn gebleven. "Ik heb het gelezen ja, over die clubs", aldus De Vrij tegen VoetbalPrimeur. "Dat is heel leuk om te horen, dat anderen vinden dat je goed bezig bent."

De Vrij's contract loopt tot 2014, wat betekent dat er binnenkort knopen doorgehakt moeten worden. Feyenoord wil het contract van De Vrij graag verlengen. In de winterstop is er genoeg tijd om te praten. De Vrij wacht af wat de club in petto heeft: "Ik ga er vanuit dat Feyenoord naar mij toe gaat komen."

De verdediger zegt dat hij nog genoeg kan leren in De Kuip. Een transfer valt natuurlijk nooit voor de volle 100% uit te sluiten, maar De Vrij rekent erop dat hij het seizoen in Rotterdam afmaakt: "Ga er maar vanuit dat ik na de winterstop nog in het Feyenoord-shirt speel."
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: 'Spartak heeft 10 miljoen over voor De Vrij'

de-vrij-3.jpg

Volgens Carl Thomas van SEG, het managementbureau van Stefan De Vrij, heeft Spartak Moskou 10 miljoen euro over voor een transfer van de jonge centrale verdediger van Feyenoord. Dat liet hij weten tegenover het Russische Tvoi Den. 'Diverse Engelse en Russische clubs hebben belangstelling voor mijn client. Ik was onlangs nog in Moskou bij Spartak.' De kans dat De Vrij naar Rusland wil lijkt echter heel klein. 'Stefan droomt ervan om in een topcompetitie te spelen. Zijn favoriete competities zijn die van Spanje en Duitsland.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 14:26   quote  deeplink  
De Vrij: "Denk dat we staan waar we horen"

72921.jpg

Stefan de Vrij begint zich steeds prettiger te voelen met de aanvoerdersband van Feyenoord om zijn arm. De pas 20-jarige verdediger nam de groenwitte band na de zomer over van Ron Vlaar, iemand met wie hij zich graag laat vergelijken.

De Vrij heeft best even moeten wennen aan zijn nieuwe rol binnen het elftal. Hij is geen geboren leider. "Ik heb moeten groeien, stapjes moeten maken. Ik laat me nu op het veld steeds meer gelden, geef veel meer dingen aan. Daar heb ik aan moeten werken", gaf hij zondag toe na de gewonnen wedstrijd tegen FC Groningen (2-1).

600x400-335031.jpg

Extra druk heeft hij niet gevoeld. "Ik put er juist extra motivatie uit. Naar buiten toe is mijn status misschien veranderd, maar binnen de groep gedraag ik me nog hetzelfde. Ik ben nog steeds dezelfde Stefan."

Dat hij achterin samenspeelt met de ervaren Joris Mathijsen geeft hem naar eigen zeggen meer rust in het veld. Maar degene van wie hij echt veel heeft geleerd, is de man van wie hij het stukje textiel heeft overgenomen. "Ik merk dat ik veel overeenkomsten heb met Ron Vlaar. Ik spiegel me ook wel aan hem. We hebben 3,5 jaar samen gespeeld en ik heb hem ook zien groeien in zijn rol. Ook hij had tijd nodig."

Het leverde Vlaar afgelopen zomer een transfer naar Aston Villa op. De Vrij voelt zich nog niet klaar voor zo'n stap. "Als je ziet hoe sterk hij was toen hij wegging, dan heb ik nog wel even tijd nodig", zegt De Vrij. Zijn contract loopt nog door tot medio 2014 en Feyenoord wil die verbintenis dolgraag verlengen.

De Vrij houdt de boot liever nog even af. Topploegen uit de Engelse competitie houden de situatie naar verluidt scherp in de gaten. "Het is leuk om te horen als zulke grote clubs in je geïnteresseerd zijn. Maar ik ben niet bezig met een transfer."

Ook op zaken als de landstitel en het WK van 2014 wil De Vrij nog niet al te diep ingaan. Alles is nog zo ver weg, zegt hij. "Wat de titel betreft moeten we het van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Ik denk dat we nu staan waar we horen. We spelen na de winterstop meteen drie topwedstrijden", zegt hij over de ontmoetingen met Ajax, FC Twente en PSV. "Daarna moeten we maar zien hoe we er voor staan."

En Oranje? "Ik heb er pas twee keer bij gezeten en dat was omdat andere jongens blessures hadden. Ik wil natuurlijk vaker opgeroepen worden, maar de concurrentie is groot. Ik moet het eerst nog allemaal bij Feyenoord laten zien. Bovendien moeten we ons met het Nederlands elftal eerst maar zien te plaatsen."
Bron:FCUpdate
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 24 december 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Als ze meer dan 10 miljoen bieden, zeg ik doen.
Feyenoord zou dan geheel uit de schulden zijn en meer mogelijkheden hebben om Pelle te halen. Martins Indi kan dan weer centraal spelen en Nelom linksback. Kunnen we langzaamaan Kongolo gaan brengen.

Het is altijd jammer een speler van het kaliber De Vrij kwijt te raken, maar Feyenoord heeft nog 1 goede transfer nodig om volledig uit de rode cijfers te komen. Sportief is het op te vangen en voor komend seizoen zou het zelfs beter zijn om Pelle te behouden in plaats van De Vrij. Feyenoord zal zowiezo een keer met een bod akkoord moeten gaan en ik vraag me af wat De Vrij doet als hij de salarissen ziet die Arsenal en United betalen...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 16:29   quote  deeplink  
PSG zorgt mogelijk voor vertrek De Vrij'

187014_Vrij101_vi_377_205x200.jpg

Paris Saint-Germain is bereid om verdediger Diego Lugano in januari te laten gaan om vervolgens Nicolas Isimat-Mirin, verdediger van Valenciennes, te halen. De Franse mandekker stond ook op het lijstje van Liverpool. Echter nu hij naar PSG lijkt te gaan, verlegt Liverpool haar interesse naar Stefan de Vrij, zo meldt Canal+. De international van Feyenoord staat al langere tijd op het lijstje van The Reds. Ook zouden Chelsea en Spartak Moskou interesse hebben in de tweevoudig-international, die zon 10 miljoen euro voor Feyenoord moet opleveren.
bron:Feyenoordpings
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Sinclair Bischop in gesprek met Stefan de Vrij

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
4d4203324c54e71d188b66dfda95d051.png
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 02:06   quote  deeplink  
De Vrij: 'Redelijk goed voor de dag gekomen'

devrij-1293819283.jpg

Stefan de Vrij was na afloop van het verloren oefenduel tegen Club Brugge tevreden over de trainingsweek die Feyenoord achter de rug heeft. De verdediger zag de Belgische sparringspartner vandaag één doelpunt meer maken dan zijn eigen club, maar daar hecht aanvoerder De Vrij geen waarde aan. 'Het zegt opzich niet zo veel. We hebben niet slecht gespeeld, maar het is natuurlijk wel teleurstellend dat je de wedstrijd toch verliest. Het is een zware week geweest. We zijn redelijk goed voor de dag gekomen', zei De Vrij tegen Radio Rijnmond.

Net als trainer Ronald Koeman denkt ook international De Vrij dat Feyenoord klaar is voor de hervatting van het Eredivisie-seizoen. 'Wij zijn er klaar voor. We hebben een goede week achter de rug, waarin we hard en serieus hebben getraind.'
Bron:Fr12
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 14:17   quote  deeplink  
moet beter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 14:48   quote  deeplink  
Ghehe..
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 januari 2013 - 17:53   quote  deeplink  
Dwingender
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 januari 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Ik vond de Vrij wel slecht samen met Mulder
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 januari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 17:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik vond de Vrij wel slecht samen met Mulder
Ze waren allemaal slecht.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 januari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze waren allemaal slecht.
Ja , deze 2 staken er met kop en schouder boven uit ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Ik vond Vilhena ook héél matig
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 18:04   quote  deeplink  
de Vrij staat al n tijd stil vind ik...
zeker voor n aanvoerder,,,allemaal zo gezapig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Ik heb enkel de samenvatting gezien, maar kon Mulder nou wat doen aan die doelpunten, okay hij staat te ver voor zijn doel maar wie verwacht dit nu..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
niemand,,want n keeper op de doellijn overkomt dit niet..
Mulder verdedigt standaard de penaltystip,,,en dat heeft al aardig wat doelpuntjes gekost.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:49 schreef van geil het volgende:
niemand,,want n keeper op de doellijn overkomt dit niet..
Mulder verdedigt standaard de penaltystip,,,en dat heeft al aardig wat doelpuntjes gekost.
Ghehe onzin toch, kan je op dat moment verlangen dat de keeper vastgeroest hoort te staan op de lijn..?
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
ja..daar staat het doel...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:51 schreef van geil het volgende:
ja..daar staat het doel...
Duh..d:-)

Was perfect geschoten van die Belg..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
tuurlijk...maar zelfs die belg had t gezien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:54 schreef van geil het volgende:
tuurlijk...maar zelfs die belg had t gezien..
Dan vind ik het nog knap van die Belg dat ie he zo af kan maken..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan vind ik het nog knap van die Belg dat ie he zo af kan maken..
eens....maar ik denk persoonlijk dat dit de druppel was..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:02 schreef van geil het volgende:

[..]

eens....maar ik denk persoonlijk dat dit de druppel was..
Nee dat kan ik me niet voorstellen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:02 schreef van geil het volgende:

[..]

eens....maar ik denk persoonlijk dat dit de druppel was..
Da's dan te snel. Op niets gebaseerd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 januari 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Bal op de middenlijn staat de keeper altijd naar voren om nog te kunnen anticiperen op een bal achter de verdediging.
Was een mooie goal van die belg, maar 20% kunde en 80% mazzel.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:
Bal op de middenlijn staat de keeper altijd naar voren om nog te kunnen anticiperen op een bal achter de verdediging.
Was een mooie goal van die belg, maar 20% kunde en 80% mazzel.
35% kunde, 15% mazzeltof en 50% verkeerd anticiperen van Mulder.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Was een oefenwedstrijd: 0% van belang.
craven
 craven - maandag 14 januari 2013 - 10:59   quote  deeplink  
ik heb dat soort ballen achter de grootste keepers van deze aardbol gescoord zien worden, voor mij geen maatstaf
Wim2
 Wim2 - maandag 14 januari 2013 - 12:59   quote  deeplink  
Gaat niet bijtekenen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 januari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 12:59 schreef Wim2 het volgende:
Gaat niet bijtekenen.
ok

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0115602