BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Stefan de Vrij, Stefan de Vrij, Stefan Stefan Stefan de Vrij..
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juni 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Wij hebben Manolev....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juni 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 23:49 schreef infamous psv het volgende:
Wij hebben Manolev....
Thats_not_funny.gif
Wim2
 Wim2 - maandag 04 juni 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 23:49 schreef infamous psv het volgende:
Wij hebben Manolev....
Hij was de uitblinker in Nederland - Bulgarije ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juni 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Iets in die blik bevalt me niet bij dat kind.
Wim2
 Wim2 - maandag 04 juni 2012 - 12:23   quote  deeplink  
Idd, zeer eng kind.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
De Vrij: 'Vlaar zegt dat ik schijt aan alles moet hebben'

Als Ron Vlaar wél naar Aston Villa was verkast, had Stefan de Vrij zijn aanvoerdersband overgenomen. Ondanks het afketsen van de transfer wil de reserveaanvoerder van Feyenoord zich toch ontwikkelen op het gebied van leiderschap.

Harde klap
Het is voor Ron Vlaar een harde klap in het gezicht dat hij niet naar Aston Villa vertrekt. In gedachten speelde hij al in het shirt van de Premier Leagueclub, maar sinds zijn bezoek aan Birmingham van vorige week hoorde de verdediger niets meer van 'The Villans'. Vlaar is niet van plan zich langer aan het lijntje te houden en maakte gisteren tijdens de Open Dag van Feyenoord bekend dat de transfer definitief is afgeketst. 

Opluchting
Zijn trainer Ronald Koeman is dolblij dat zijn aanvoerder in De Kuip blijft. En voor Stefan de Vrij is het wellicht ook een opluchting. Niet alleen omdat hij zijn partner in crime niet hoeft te missen, maar ook omdat hij nu niet de nieuwe leider van Feyenoord hoeft te gaan spelen. Voor die rol is de pas 20-jarige jeugdinternational nog niet klaar. De Vrij wil op dat gebied dan ook grote stappen gaan maken.

Lieve voetballer
Dat wordt een pittige klus voor de verdediger die de uitstraling heeft van een rustige en misschien wel iets te lieve voetballer. ,,Daarom is dit een enorme uitdaging voor me, zegt De Vrij vandaag in dagblad Sp!ts. ,,Het is een belangrijke stap in mijn ontwikkeling. Ik wil meer mijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is heel wat anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Al komt het er wel steeds meer uit. Daar ben ik blij mee, want het hoort natuurlijk ook gewoon bij mijn positie.

Mentor
Vlaar is vooral vorig seizoen een mentor geweest voor zijn maatje in het centrum van de verdediging. Hij probeerde De Vrij steeds meer uit zijn schulp te laten kruipen. ,,De trainers helpen me op het gebied van coaching, maar ook Ron heeft me veel geleerd. Hij vindt dat ik schijt aan alles moet hebben en mezelf niet moet inhouden als ik denk dat ik ergens iets van moet zeggen of iemand wil corrigeren. Gewoon doen, zegt hij dan.

Koeman
Als er iemand was die als een leider in het veld stond, was het Koeman in zijn gloriedagen. Hij had een grote bek en dankzij zijn dwingende manier van spelen, dwong hij veel respect af. Zowel bij zijn medespelers als tegenstanders. De trainer van Feyenoord weet dan ook als geen ander dat het een lastige klus wordt om De Vrij op te leiden tot (mede)boegbeeld van zijn elftal. ,,Het is lastig als iemand van nature geen echte leider is, maar Stefan gaat dat echt wel oppakken. Daarvoor heeft hij tijd nodig. Tijdens trainingen ben ik daar mee bezig, maar als de wedstrijd eenmaal is begonnen zal hij het zelf moeten doen.

Pas twintig
De Vrij is pas twintig jaar, maar de selectie is dermate jong dat hij na Vlaar een van de meest ervaren spelers is. Hij begint immers al aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van de Rotterdammers. ,,Ik startte hier als 17-jarige jongen met medespelers als Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst. Toen was het logisch dat ik niet gelijk mijn mond open trok. Zoiets moet groeien. Nu ben ik een van de spelers met de meeste wedstrijden voor Feyenoord 1, dan kijken medespelers anders naar je. Het wordt nu sneller geaccepteerd van me. Ik merk dat ik groei, maar het kan nog veel beter. Dit kan voor mij wel eens een cruciaal seizoen worden.

Bron:Fr12.nl
bode
 bode - maandag 23 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:
De Vrij: 'Vlaar zegt dat ik schijt aan alles moet hebben'

Als Ron Vlaar wél naar Aston Villa was verkast, had Stefan de Vrij zijn aanvoerdersband overgenomen. Ondanks het afketsen van de transfer wil de reserveaanvoerder van Feyenoord zich toch ontwikkelen op het gebied van leiderschap.

Harde klap
Het is voor Ron Vlaar een harde klap in het gezicht dat hij niet naar Aston Villa vertrekt. In gedachten speelde hij al in het shirt van de Premier Leagueclub, maar sinds zijn bezoek aan Birmingham van vorige week hoorde de verdediger niets meer van 'The Villans'. Vlaar is niet van plan zich langer aan het lijntje te houden en maakte gisteren tijdens de Open Dag van Feyenoord bekend dat de transfer definitief is afgeketst. 

Mooie tekst zit veel van waarheid in
prima uitgelegd

Opluchting
Zijn trainer Ronald Koeman is dolblij dat zijn aanvoerder in De Kuip blijft. En voor Stefan de Vrij is het wellicht ook een opluchting. Niet alleen omdat hij zijn partner in crime niet hoeft te missen, maar ook omdat hij nu niet de nieuwe leider van Feyenoord hoeft te gaan spelen. Voor die rol is de pas 20-jarige jeugdinternational nog niet klaar. De Vrij wil op dat gebied dan ook grote stappen gaan maken.

Lieve voetballer
Dat wordt een pittige klus voor de verdediger die de uitstraling heeft van een rustige en misschien wel iets te lieve voetballer. ,,Daarom is dit een enorme uitdaging voor me, zegt De Vrij vandaag in dagblad Sp!ts. ,,Het is een belangrijke stap in mijn ontwikkeling. Ik wil meer mijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is heel wat anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Al komt het er wel steeds meer uit. Daar ben ik blij mee, want het hoort natuurlijk ook gewoon bij mijn positie.

Mentor
Vlaar is vooral vorig seizoen een mentor geweest voor zijn maatje in het centrum van de verdediging. Hij probeerde De Vrij steeds meer uit zijn schulp te laten kruipen. ,,De trainers helpen me op het gebied van coaching, maar ook Ron heeft me veel geleerd. Hij vindt dat ik schijt aan alles moet hebben en mezelf niet moet inhouden als ik denk dat ik ergens iets van moet zeggen of iemand wil corrigeren. Gewoon doen, zegt hij dan.

Koeman
Als er iemand was die als een leider in het veld stond, was het Koeman in zijn gloriedagen. Hij had een grote bek en dankzij zijn dwingende manier van spelen, dwong hij veel respect af. Zowel bij zijn medespelers als tegenstanders. De trainer van Feyenoord weet dan ook als geen ander dat het een lastige klus wordt om De Vrij op te leiden tot (mede)boegbeeld van zijn elftal. ,,Het is lastig als iemand van nature geen echte leider is, maar Stefan gaat dat echt wel oppakken. Daarvoor heeft hij tijd nodig. Tijdens trainingen ben ik daar mee bezig, maar als de wedstrijd eenmaal is begonnen zal hij het zelf moeten doen.

Pas twintig
De Vrij is pas twintig jaar, maar de selectie is dermate jong dat hij na Vlaar een van de meest ervaren spelers is. Hij begint immers al aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van de Rotterdammers. ,,Ik startte hier als 17-jarige jongen met medespelers als Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst. Toen was het logisch dat ik niet gelijk mijn mond open trok. Zoiets moet groeien. Nu ben ik een van de spelers met de meeste wedstrijden voor Feyenoord 1, dan kijken medespelers anders naar je. Het wordt nu sneller geaccepteerd van me. Ik merk dat ik groei, maar het kan nog veel beter. Dit kan voor mij wel eens een cruciaal seizoen worden.

Bron:Fr12.nl
JanM
 JanM - maandag 23 juli 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 14:11 schreef bode het volgende:

[..]

Dus ???
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 juli 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Tussen de 2e en 3e alinea staat de mening van bode. Af en toe is mailen wat lastig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Verrek ja nu zie ik het ook..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2012 - 17:56   quote  deeplink  
De bijdrage van bode is in deze tekst van hoge klasse.
Ik zeg: bode = Sportdwaas!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Kan niet zit geen recept bij..
tomson
 tomson - maandag 23 juli 2012 - 18:56   quote  deeplink  
bode//miskend genie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Aight..
Chico
 Chico - woensdag 25 juli 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Feyenoord weet inmiddels vrij zeker dat Ron Vlaar blijft, maar moet zich wellicht zorgen gaan maken om Stefan de Vrij. De man die Vlaar opvolgt als aanvoerder, mocht hij tóch nog weggaan, wordt zelf namelijk gevolgd door Southampton. The Saints zijn gepromoveerd en haalden Jos Hooiveld reeds als nieuwe man achterin, maar zien in de negen jaar jongere De Vrij een pion met groeimogelijkheden voor de toekomst. (Daily Record)Bron: Voetbalzone

Geloof er niets van!!!! Hij heeft toch eerder aangegeven,dat hij eerst wilt slagen bij Feyenoord en een belangrijke pion wilt zijn?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 25 juli 2012 - 11:29   quote  deeplink  
En daarbij, Southampton..? With all due respect, daar ga je toch niet naartoe?
JanM
 JanM - woensdag 25 juli 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Gaat niet weg!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 25 juli 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Idd. De vrij gaat helemaal nergens heen.
Hij zij laatst nog dat hij nog lang niet klaar is voor het buitenland.
En nog zat te doen hier!
laaat ze ma lulle die kranten
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 16:50   quote  deeplink  
De Vrij///held..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 14:34   quote  deeplink  
 
DeVrij1600.jpg
De Vrij wijst Engelse club af: "Het is te vroeg, ik blijf sowieso"

 Feyenoord raakt Ron Vlaar mogelijk nog kwijt, maar Stefan de Vrij heeft vooralsnog geen trek in een overgang. De verdediger heeft laten weten geen belangstelling te hebben om de Rotterdammers deze zomer te verlaten.

De Vrij zou op het lijstje staan van Southampton. "Allemaal leuk en aardig dat Southampton belangstelling heeft, maar het is te vroeg. Ik blijf sowieso", zegt het jeugdproduct van Feyenoord tegen Metro. Trainer Ronald Koeman vindt De Vrij belangrijk en ziet in hem de nieuwe aanvoerder, mits Vlaar uiteraard alsnog vertrekt. "Een hele eer natuurlijk en het zou ook goed zijn voor mijn ontwikkeling. Hopelijk komt dat ooit, want het ziet er naar uit dat Ron blijft. En dat is niet alleen voor mij belangrijk, maar voor het hele team." 

De ontwikkeling van De Vrij gaat nu pas echt vormen aannemen. "Ik moet meer het voortouw nemen. Dat is anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Maar het hoort wel bij mijn positie." Die ontwikkeling zou voor de mandekker wel eens sneller vooruit kunnen gaan als er Champions League-duels gaan komen, zoals tegen Dinamo Kiev.

"Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om me op dat niveau te meten", zegt De Vrij. "Ik weet nog goed dat Giovanni van Bronckhorst twee jaar geleden voor kaarten van Barcelona tegen Arsenal zorgde. Zaten we met het hele team in Camp Nou en zagen we Lionel Messi vier keer scoren. Een mooie ervaring, maar het is nog mooier om nu zelf op het veld te staan." In de aanloop naar het duel met Kiev, oefende Feyenoord met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca.

"De generale repetitie tegen Real Mallorca viel toch wat tegen, ze waren minder goed dan ik dacht. Maar als we nar ons zelf kijken kun je zeggen dat we redelijk hebben gespeeld, dat het verdedigend staat. Maar dat het wel ontbreekt aan rendement. We hebben ook een compleet nieuw middenveld. Jongens met kwaliteit, die steeds beter op elkaar ingespeeld raken." 
Bron:Soccernews.nl
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:37   quote  deeplink  
De Vrij na vertrek Vlaar nieuwe captain Feyenoord: 'Daar ben ik trots op'

De transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa leek te zijn afgeketst, maar vrijdag rondde de international alsnog zijn overgang naar Birmingham af. Dit betekent niet alleen dat Feyenoord een vaste verdediger kwijt is, maar ook nog is zijn aanvoerder. Stefan de Vrij is de nieuwe captain van de Rotterdammers, die in Oekraïne zijn aangekomen voor het treffen met Dynamo Kiev.
600x400-335031.jpg
De Vrij zal dinsdagavond de aanvoerdersband om zijn arm dragen. "Daar ben ik trots op", zegt de mandekker op de website van Feyenoord. "Ik besef dat het aanvoerderschap extra verantwoordelijkheden met zich meebrengt en die wil ik ook pakken. Aan de andere kant denk ik dat er wat mijn speelstijl betreft weinig hoeft te veranderen."
Feyenoord zal dinsdag in bijzonder warme omstandigheden aantreden tegen Dynamo. In Oekraïne is het momenteel 33 graden in de avonden en het ziet er niet naar uit dat die temperatuur gaat dalen. "Aan die temperatuur zullen we de komende dagen moeten wennen", vertelt De Vrij. "Maar ook onze tegenstander heeft met deze warmte te maken, dus daar moeten we niet over klagen."
Bron:Voetbalzone.nl
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:39   quote  deeplink  
er lopen ook wt helden bij jullie he...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Dat heb jij goed gezien..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juli 2012 - 01:40   quote  deeplink  
Poeh, De Vrij als aanvoerder...Als Vormer en/of Immers een stevige rol gaan spelen in het basisteam kan dat nog wat worden in de hiërarchie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Aanvoerder De Vrij beseft: "We gaan de ervaring van Vlaar missen'

Stefan de Vrij stapt dinsdag als aanvoerder uit de catacomben voorafgaande aan het Champions League-duel met Dinamo Kiev. De twintigjarige Feyenoord-verdediger nam de aanvoerdersband over van Ron Vlaar, die vertrok naar Aston Villa. Zijn ervaring gaat gemist worden, zo beseft De Vrij.

"Ron had een brok ervaring en vooral dat gaan we missen", aldus de twintigjarige mandekker tegenover De Telegraaf. "Ik heb de afgelopen seizoenen veel van hem geleerd en fantastisch met hem samengespeeld. Ron was belangrijk voor dit elftal. Dat voelde iedereen in de kleedkamer."

Tegelijkertijd is de jongeling blij met zijn aanvoerderschap. "De trainer heeft het officieel medegedeeld, maar ik wist al dat dit ging gebeuren als Vlaar zou vertrekken", meldt hij. Daarnaast is bekend geworden dat Jordy Clasie de vice-aanvoerder is bij Feyenoord. De Rotterdammers kruisen dinsdagavond in Oekraïne de degens met Kiev.
Bron:soccernews.nl
MMM
 MMM - dinsdag 31 juli 2012 - 09:46   quote  deeplink  
Hup Stefan!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:58   quote  deeplink  
De Vrij: "Als je die band om je arm hebt, gaat dat haast vanzelf"

Stefan de Vrij stapte dinsdag als aanvoerder uit de catacomben voor de met 2-1 verloren wedstrijd tegen Dinamo Kiev. De twintigjarige verdediger van Feyenoord manoeuvreert zich zonder al te veel moeite in zijn nieuwe rol. "Dit is weer een volgende stap in mijn ontwikkeling", citeert NUsport.

"Nu Ron Vlaar is vertrokken, moeten anderen de leiding in het veld op zich gaan nemen", beseft de jonge mandekker. "Ik voel me daar verantwoordelijk voor." De jeugdinternational geeft aan dat hij zich tegen Kiev meer heeft laten gelden.
"Als je die band om je arm hebt, gaat dat haast vanzelf", ervaart hij.

"Dan voel je aan dat je anderen moet sturen. Ik denk dat het best oké is gegaan, we stonden goed in het veld en hebben een redelijk resultaat geboekt. Al blijf ik toch een beetje achter met gemengde gevoelens, want we hebben wél verloren." Over een week krijgt Feyenoord in de eigen Kuip de kans om de rug te rechten tegen de Oekraïense topclub.
Bron:Soccernews.nl
Omekees
 Omekees - donderdag 02 augustus 2012 - 08:41   quote  deeplink  
De Vrij/// echte feyenoorder!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:42   quote  deeplink  
600x400-335031.jpg

De Vrij: 'Ben nog niet zo ver als Vlaar'

De nieuwe Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij neemt een voorbeeld aan zijn voorganger Ron Vlaar. De Vrij laat weten aan RTV Rijnmond dat hij nog wel stappen moet maken om die rol op eenzelfde wijze in te vullen: 'Zo ver als Ron ben ik nog niet.'
'Ron was altijd erg aanwezig,' vertelt De Vrij. 'Maar dat is ook bij hem een proces geweest. Toen hij net aanvoerder werd was dat er ook niet gelijk. Het moet op een natuurlijke manier komen. Ik vind niet dat ik geforceerd moet gaan rennen, vliegen en schreeuwen. Geleidelijk moet ik daar stappen in gaan maken.'

De Vrij moet dus de nieuwe leider van Feyenoord worden. Een rol die voor de verdediger wat veranderingen teweeg brengt. 'Je wordt meer aangekeken op prestaties van het team en van jezelf. Ik moet mijzelf in het veld en daarbuiten meer laten gelden. Maar dat is iets waar ik sowieso al mee bezig was en wat ik vind dat beter moet. Daar is die aanvoerdersband alleen maar goed voor.'
Bron:FR12.nl
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Hij blijft in mijn ogen geen aanvoerderstype, maar wie weet .............
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 08:41 schreef Omekees het volgende:
De Vrij/// echte feyenoorder!!!
?? Denk je dat nu echt? Echte Feyenoorders bestaan niet meer, dat is een uitgestorven ras
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:44 schreef lijdensweg het volgende:
Hij blijft in mijn ogen geen aanvoerderstype, maar wie weet .............
Zeiden we van Vlaar ook.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeiden we van Vlaar ook.
Ik niet in ieder geval !
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval !
Boeit maar weinigen hier!
Laughing-chimp-gif-animation.gif
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval !
Verklaart een hoop.
Vlaar is nooit een natuurlijk leider geweest.
Is het nu nog niet.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Verklaart een hoop.
Vlaar is nooit een natuurlijk leider geweest.
Is het nu nog niet.
Wie dan volgens jou? Noem er dan wel eens eentje op!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie dan volgens jou? Noem er dan wel eens eentje op!
Jaap Stam.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jaap Stam.
Ja die speel bij Feyenoord , loser!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jaap Stam.
Tijdperk Vlaar AUB ...........
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Jij bent ook weer met je goede been uit bed gestapt zie ik L..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja die speel bij Feyenoord , loser!
Dat zei je niet, dus noem Ik de eerste die in me opkomt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tijdperk Vlaar AUB ...........
Ok, Strootman.

Bij Feyenoord hebben we ze niet.
Althans, niet dat Ik zie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Dat loser stukje negeer Ik, Ik ga er vanuit dat dat een vergissing is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Gaat daar nu maar niet vanuit want Lijdensweg is tegen iedereen zo bezig Stylzz..
Omekees
 Omekees - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

?? Denk je dat nu echt? Echte Feyenoorders bestaan niet meer, dat is een uitgestorven ras
Ja, het is een jongen uit de jeugdopleiding die nooit naar twente, pisvee enz. zou gaan. ( en deze jongen heeft hersens, heeft niet voor niets op het vwo gezeten, en zal dus nooit zo'n ferradert als luc of fer worden. Ook vind ik het knap dat hij bijtekende toen het zo verdomd slecht met ons ging.
Ik zie in de vrij dus wel een 100 procen feyenoorder.

De vrij///held
Luc///klootzaak
fredje
 fredje - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:09   quote  deeplink  
toekomstige aanvoerder van het nederlandselftal. V Geel moet toeslaan en verlengen!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat daar nu maar niet vanuit want Lijdensweg is tegen iedereen zo bezig Stylzz..
Dat mag, maar dit is zonder aanleiding, dus zal vast niet intentioneel zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat mag, maar dit is zonder aanleiding, dus zal vast niet intentioneel zijn.
Ongetwijfeld..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat daar nu maar niet vanuit want Lijdensweg is tegen iedereen zo bezig Stylzz..
Tja de dombo's onder ons .............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0088050