BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - dinsdag 06 november 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Nelom op de plaats van Indi en Indi op de plaats van Mathijssen
en op het middenveld Immers-Clasie-Vilhena
voorhoeder Schaken- Pelle-Verhoek
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 november 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 16:15 schreef bode het volgende:
Nelom op de plaats van Indi en Indi op de plaats van Mathijssen
en op het middenveld Immers-Clasie-Vilhena
voorhoeder Schaken- Pelle-Verhoek
Bode///held!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 15:39   quote  deeplink  
54c8c7e2405c77ae09f2a679621b0ed5.png

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 november 2012 - 14:27   quote  deeplink  
De Vrij: We zijn geen moment in de problemen geweest

20121118_w2_de_vrij_vk_scaled_7.jpg

Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Willem II had Stefan de Vrij al aangegeven dat hij het liefst zonder tegendoelpunt wilde winnen van de hekkensluiter. Nadat Feyenoord in competitieverband in september voor het laatst zonder tegentreffer had gewonnen, slaagde de ploeg erin om tegen de Tilburgers nauwelijks iets weg te geven en met 3-0 te winnen. Om die reden stond De Vrij na afloop met een glimlach voor de cameras. Het is heel positief dat we erin zijn geslaagd om de nul te houden, zei de aanvoerder.

Waar de ploeg van trainer Ronald Koeman de zaken achterin prima op orde had, slaagde Feyenoord er met name voor rust niet in om veel kansen te creëren. Volgens De Vrij had dat twee oorzaken. We hadden moeite met hun behoudende speelwijze en zelf waren we te onnauwkeurig, waardoor we nauwelijks gevaarlijk werden. De tweede helft hebben we het tempo opgeschroefd en beslisten we de wedstrijd, al is het jammer dat we na de derde treffer niet doorgedrukt hebben. Het belangrijkste is echter dat we geen moment in de problemen zijn geweest. 

Enkele minuten voordat Feyenoord het duel met de 3-0 van Graziano Pellè definitief besliste, was Harmeet Singh in het veld gekomen voor Lex Immers. De middenvelder kreeg daarmee sinds lange tijd weer eens speelminuten, wat hem na afloop zichtbaar goed had gedaan. Het voelde heel lekker om weer deel uit te maken van het elftal, vertelde Singh. We hadden een betrekkelijk eenvoudige middag, met name na het eerste doelpunt lag de wedstrijd volledig in onze handen. 

Volgens de middenvelder was het voor hem niet makkelijk om de afgelopen periode weinig te spelen in het eerste elftal. Ik leef voor het voetbal en net als iedereen wil ik graag spelen. De concurrentie binnen de ploeg is echter groot en ik moest wachten op mijn kans, daarom ben ik blij dat ik vandaag weer aan spelen ben toegekomen. De komende tijd zal ik hard blijven werken, wat hopelijk leidt tot meer speelminuten. 


Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Je begint weer op top nivo te komen vriend,ik heb genoten van je spel!
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Lijkt ook steeds groter en breder te worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 november 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Z'n jongensgezicht verdwijnt ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Ja hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze klassieke verdediger!
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze klassieke verdediger!
Heeft toen het slecht ging toch met bepaalde clausules/voorwaarden bijgetekend ? Kan wel eens lastig worden.
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:24   quote  deeplink  
Je ziet idd dat hij weer op de weg terug zit. Vorige week tegen stillem nog een berg fouten, dat wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Heeft toen het slecht ging toch met bepaalde clausules/voorwaarden bijgetekend ? Kan wel eens lastig worden.
Ja dat klopt maar hij heeft wel een goed en oudewets karakter met principes..
Kan best zo zijn dat hij niet voor Vlaar bedragen gaat vertrekken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Ze willen toch weer om tafel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:
Ze willen toch weer om tafel?
geen idee?Zou wel fijn zijn...
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:33   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/84885/feyenoord-wil-contract-stefan-de-vrij-openbreken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Nu hopen dat hij ook wil!
MMM
 MMM - zondag 25 november 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Klasse gespeeld!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
+1908..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 00:09   quote  deeplink  
De Vrij: 'Wij zijn beter omgegaan met de omstandigheden'

600x400-kd-1265964.jpg

Volgens Stefan de Vrij heeft Feyenoord een goede overwinning geboekt op AZ. De verdediger van de Alkmaarders zag dat de verdediging weinig weggaf en mede hierdoor de Rotterdamse formatie aan een 0-2 overwinning hielp."Voor ons was het zeker een hele leuke wedstrijd. We hebben niets weggegeven. Ik denk dat wij het beste met de omstandigheden zijn omgegaan", keek De Vrij terug op de wedstrijd tegenover Eredivisie Live. Het waaide behoorlijk in Alkmaar.

"Je zag dat als wij het moeilijk kregen achterin dat we de bal meteen diep speelden en zo het probleem verlegden. We hadden met Graziano Pellè natuurlijk een heel sterk aanspeelpunt die dat goed deed en dan speel je toch wat makkelijker", ging De Vrij verder met zijn verhaal. "We hebben hier lang niet gewonnen en het is altijd een moeilijke wedstrijd. We wisten dat AZ op dit moment niet in beste doen is. Ik vind dat we gewoon goed hebben toegeslagen vandaag", aldus de reactie van de De Vrij.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Feyenoorder De Vrij tekent niet zomaar bij

600x400-wd-1240092.jpg

Voordat Stefan de Vrij zijn in 2014 aflopende contract bij Feyenoord openbreekt en verlengt, wil hij horen hoe het toekomstplaatje van de club eruitziet. Ik teken niet zomaar bij, zegt de aanvoerder in het nieuwe NUsport-magazine. Pas als ik alle benodigde informatie op een rijtje heb, kan ik een juiste afweging maken.

De Vrij opent in de winterstop de gesprekken met technisch directeur Martin van Geel, die de twintigjarige centrumverdediger graag langer wil binden. Ik sta open voor contractverlenging, maar voordat ik teken moeten de club en ik eerst nog onderhandelen, stelt De Vrij.

Er is geen haast bij, want ik heb nog een contract tot 2014. Ik zal straks eerst het verhaal van Feyenoord aanhoren en daarna vertellen hoe ik mijn toekomst bij de club voor ogen zie. Ik wil hier voor mezelf namelijk wél perspectief hebben. Daarom wil ik bijvoorbeeld weten welke spelers er blijven, of er versterkingen bij komen en dat vooral of we Europees voetbal halen.

Ook hoopt De Vrij dat trainer Ronald Koeman in het nieuwe jaar besluit na dit seizoen bij Feyenoord te blijven. Als hij zijn contract verlengt, groeit de kans dat ik ook bijteken, aldus de tweevoudig international. Ik ben heel tevreden over de samenwerking van de staf met de groep en denk dat de trainer hier nog niet klaar is.

Mocht De Vrij ervoor kiezen om Feyenoord te verlaten, dan kiest hij vrijwel zeker voor een internationale transfer. Eerlijk gezegd zie ik mezelf niet snel naar een andere Nederlandse club gaan. Dus: óf ik blijf bij Feyenoord, óf ik ga naar het buitenland."
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Zijn eisen lijken me best reëel, over de financiën kan ik niet oordelen uiteraard..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 16:29   quote  deeplink  
De Vrij: "Nieuw stadion is noodzakelijk"

De%20Vrij%20wijst_0.jpg

Stefan de Vrij is voorstander van een nieuwe Kuip in Rotterdam. De verdediger van Feyenoord ziet de verhuizing als een noodzakelijk kwaad.

Feyenoord is van plan een nieuw stadion uit de grond te trekken, ondanks het feit dat diverse supportersgroepen en coryfeeën tegengas geven. De Vrij begrijpt de plannen van zijn club. "Hoe jammer het misschien ook is voor De Kuip, dit stadion kan niet lang meer mee. Wel vind ik het van groot belang dat er in het nieuwe stadion net zo'n goede sfeer komt te hangen als in de Kuip", zegt hij tegen NUsport.

"Het is geweldig om in De Kuip te spelen, zon sfeer als hier zie je niet snel ergens anders. Maar voor de financiële en organisatorische groei van Feyenoord is het noodzakelijk dat er een nieuw stadion komt, anders gaat dat ten koste van de concurrentiepositie van de club", besluit De Vrij.
Bron:Voetbalprimeur
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Ik sta helemaal achter zijn woorden, het is duidelijk een probleem bij feyenoord, genoeg talent, maar te weinig toekomst!
Als de investeerders een keer een extra duit in het zakje zouden moeten doen, is het nu. Als we geen toekomst kunnen bieden lopen de volgende mensen weg. Koeman, de vrij, vilhena, clasie, BMI.

En dan vraag ik me af, wat is duurder, een paar miljoen om je selectie op sterkte te brengen, of weer opnieuw beginnen?

Ik houd mijn hart vast
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 16:50 schreef kuipje het volgende:
Ik sta helemaal achter zijn woorden, het is duidelijk een probleem bij feyenoord, genoeg talent, maar te weinig toekomst!
Als de investeerders een keer een extra duit in het zakje zouden moeten doen, is het nu. Als we geen toekomst kunnen bieden lopen de volgende mensen weg. Koeman, de vrij, vilhena, clasie, BMI.

En dan vraag ik me af, wat is duurder, een paar miljoen om je selectie op sterkte te brengen, of weer opnieuw beginnen?

Ik houd mijn hart vast
Van Geel gaat het zo aardig druk krijgen, ik hoop echt dat ie het gaat klaren..
Die personen waar jij het over hebt zijn verdomme wel de steunpilaren voor onze toekomst..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door RenatoBos --
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Van Geel gaat het zo aardig druk krijgen, ik hoop echt dat ie het gaat klaren..
Die personen waar jij het over hebt zijn verdomme wel de steunpilaren voor onze toekomst..
Maar hoe. Als die jonge opdonders allemaal al 300k + willen verdienen kost ons dat al een miljoen op jaarbasis, want blijkbaar zijn boetius en vilhena niet de enige talenten en staan er al een paar te trappelen. Als je dan ook de vrij, BMI , Koeman en clasie op moet waarderen. Kost het je nog 2 miljoen extra op jaarbasis. We moeten dus wel een sponsorcontract vinden van 2-3 miljoen per jaar meer dan nu.

En ook oprotten met al die halve voetballers als Fernandez, cisse, el abdaloui. Heb nu al meer genoten van die 2 jongelingen dan van die 3 in de afgelopen 3 seizoenen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:24 schreef kuipje het volgende:

[..]

Maar hoe. Als die jonge opdonders allemaal al 300k + willen verdienen kost ons dat al een miljoen op jaarbasis, want blijkbaar zijn boetius en vilhena niet de enige talenten en staan er al een paar te trappelen. Als je dan ook de vrij, BMI , Koeman en clasie op moet waarderen. Kost het je nog 2 miljoen extra op jaarbasis. We moeten dus wel een sponsorcontract vinden van 2-3 miljoen per jaar meer dan nu.

En ook oprotten met al die halve voetballers als Fernandez, cisse, el abdaloui. Heb nu al meer genoten van die 2 jongelingen dan van die 3 in de afgelopen 3 seizoenen.
Yup, vreemd dat ze allemaal roepen te willen blijven maar toch lopen de gesprekken stroef, kutzaakwaarnemers, kijk als iemand als Mathijssen dik geld verdiend begrijp ik dat je als jongeling ook wel meer wilt verdienen en die zaakwaarnemers lullen die gassies wel gek, die willen ook dik verdienen. Ik snap die eisen niet wat heeft Vilhena nu laten zien. vorig jaar een goede wedstrijd en eergisteren en nu wilt die Raiola gelijk de hoofdprijs..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 november 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yup, vreemd dat ze allemaal roepen te willen blijven maar toch lopen de gesprekken stroef, kutzaakwaarnemers, kijk als iemand als Mathijssen dik geld verdiend begrijp ik dat je als jongeling ook wel meer wilt verdienen en die zaakwaarnemers lullen die gassies wel gek, die willen ook dik verdienen. Ik snap die eisen niet wat heeft Vilhena nu laten zien. vorig jaar een goede wedstrijd en eergisteren en nu wilt die Raiola gelijk de hoofdprijs..
Die talenten moeten eerst maar eens internationale wedstrijden gaan spelen, of een EK/WK
Dan heb je recht van spreken om een salaris als Joris Mathijsen te eisen. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt door Martin van Geel en de jonkies .....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die talenten moeten eerst maar eens internationale wedstrijden gaan spelen, of een EK/WK
Dan heb je recht van spreken om een salaris als Joris Mathijsen te eisen. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt door Martin van Geel en de jonkies .....
Eens, maar dan nog hebben we te maken met hun zaakwaarnemers. Waarvan ik uitga dat die geen Mathijssensalaris eisen want dat zou helemaal buiten proporties zijn..
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die talenten moeten eerst maar eens internationale wedstrijden gaan spelen, of een EK/WK
Dan heb je recht van spreken om een salaris als Joris Mathijsen te eisen. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt door Martin van Geel en de jonkies .....
Martin van Geel moet eerst nadenken voordat hij een oude rot van 32! voor 3 jaar aantrekt. En deze talentjes vragen rond de 3 4 ton, terwijl mathijsen minimaal 1.3 miljoen verdient.. Heeft Feyenoord helemaal niets geleerd van de afgelopen keren? Snap er werkelijk helemaal NIETS van.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 november 2012 - 18:28   quote  deeplink  
Mathijsen gaat steeds meer verdienen.

Het is helemaal niet bekend wat Joris verdient.
Allemaal speculatie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Ik denk dat die 1 miljoen toch aardig in de buurt komt, misschien een passend salaris voor iemand met zo'n staat van dienst maar di drie jaar vind ikzelf buiten proporties..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 18:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Martin van Geel moet eerst nadenken voordat hij een oude rot van 32! voor 3 jaar aantrekt. En deze talentjes vragen rond de 3 4 ton, terwijl mathijsen minimaal 1.3 miljoen verdient.. Heeft Feyenoord helemaal niets geleerd van de afgelopen keren? Snap er werkelijk helemaal NIETS van.
Bewijs dat salaris eens?
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 18:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bewijs dat salaris eens?
Ik kan het niet bewijzen, maar het lijkt mij niet dat hij hier voor 7 ton voetbalt als hij ergens anders prima nog een of twee jaar een aantal miljoen op kan halen. Verder snap ik ook niet bij een salaris van 7 ton dat hij een 3 jarig contract krijgt.

Ps. Waarom reageren jullie alleen op dit punt. Opzich os er veel meer om je zorgen over te maken.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 19:00   quote  deeplink  
We kennen elkaar goed, dat is waar, vertelt Van Geel in gesprek met VI. Joris is op en top prof, een uitstekende verdediger, maar of het haalbaar is, moet je je afvragen. Daarmee doelt Van Geel op het riante salaris van Mathijsen in Spanje. Hoewel er bij Feyenoord wat ruimte in de salarissfeer is gekomen door het vertrek van grootverdieners als Vlaar en Karim El Ahmadi, blijft het de vraag of de Rotterdamse club de verdediger kan verleiden.

Dit zegt genoeg trouwens
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 november 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:00 schreef kuipje het volgende:
We kennen elkaar goed, dat is waar, vertelt Van Geel in gesprek met VI. Joris is op en top prof, een uitstekende verdediger, maar of het haalbaar is, moet je je afvragen. Daarmee doelt Van Geel op het riante salaris van Mathijsen in Spanje. Hoewel er bij Feyenoord wat ruimte in de salarissfeer is gekomen door het vertrek van grootverdieners als Vlaar en Karim El Ahmadi, blijft het de vraag of de Rotterdamse club de verdediger kan verleiden.

Dit zegt genoeg trouwens
nee hoor, haalbaar is ook Joris doet water bij de wijn.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee hoor, haalbaar is ook Joris doet water bij de wijn.
Water bij een salaris van 3.5 miljoen maakt geen 700.000
craven
 craven - dinsdag 27 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Gebeurd is gebeurd, maar een 3 jarig contract vindt ik persoonlijk gewoon teveel.
Hij wordt alleen maar minder...
craven
 craven - dinsdag 27 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
mathijssen dan he
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:16 schreef kuipje het volgende:

[..]

Water bij een salaris van 3.5 miljoen maakt geen 700.000
Blijven aannames, inschattingen. Komen we niet verder mee.
Ik oordeel liever niet op basis van aannames.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 november 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:16 schreef kuipje het volgende:

[..]

Water bij een salaris van 3.5 miljoen maakt geen 700.000
Geen idee.
kuipje
 kuipje - dinsdag 27 november 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blijven aannames, inschattingen. Komen we niet verder mee.
Ik oordeel liever niet op basis van aannames.
Maar we komen er ook niet verder mee dat al onze talenten continu vertrekken. Misschien moeten ze een keer iets meer openheid van zaken geven. Hoeven we ook niet te speculeren.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 november 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, maar dan nog hebben we te maken met hun zaakwaarnemers. Waarvan ik uitga dat die geen Mathijssensalaris eisen want dat zou helemaal buiten proporties zijn..
Ben ik met je eens! Ik ken zat mensen die bij Feyenoord op de bank willen gaan zitten voor een salaris van € 150.000,= per jaar ........... en dan voelen deze gasten zich beledigd als ze een aanbod krijgen van rond de € 400.000,=
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 19:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Maar we komen er ook niet verder mee dat al onze talenten continu vertrekken. Misschien moeten ze een keer iets meer openheid van zaken geven. Hoeven we ook niet te speculeren.
Zal nooit gebeuren want daar zijn redenen voor..(belangen)
Aan de andere kant zal dat weleens in het voordeel kunnen zijn ,en anderzijds
in het nadeel...Bij elke club worden er missers gemaakt maar hopelijk niet met Vilhena en Boëtius..
Dus gewoon een goed salaris aanbieden.!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - dinsdag 27 november 2012 - 21:52   quote  deeplink  
scoren tegen RKC....anders maar even naar plan B.

:)

bij schaken werkte het ook..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 21:52 schreef van geil het volgende:
scoren tegen RKC....anders maar even naar plan B.

:)

bij schaken werkte het ook..
hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 november 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Bron: FR12

'Chelsea wil De Vrij voor 6 miljoen euro'

Martin van Geel hoopt dat Stefan de Vrij in januari zijn contract gaat verlengen bij Feyenoord. Chelsea wil daar op haar beurt een stokje voor steken. De Engelse topclub is namelijk van plan om in de winterstop een bod uit te brengen op de aanvoerder van Feyenoord. De club van eigenaar Roman Abramovich wil in eerste instantie een bod van ruim zes miljoen euro neerleggen bij de technisch directeur van de Rotterdammers, aldus het tabloid Metro.
Boudewijn Zenden is sinds kort assistent-trainer bij Chelsea. De oud-speler van onder meer PSV en FC Barcelona heeft de clubleiding wellicht op de hoogte gebracht van de pareltjes in de Nederlandse eredivisie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Optyffen dat Kutgeldski..
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Ben bang dat feyenoord het geld niet laat liggen, en begrijpelijk. Als hij niet bijtekent wandeld hij voor minder of nop straks de kuip uit...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 28 november 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Minimaal 10 miljoen!
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:37   quote  deeplink  
Jongens wat gebeurt er allemaal waarom tekenen al die talenten neit bij? Ze hebben allemaal topzaakwaarnemers, ik geloof dat bijv. Vilhena Raiola als zaakwaarnemer heeft, en ze worden helemaal opgefokt door 1 of andere geldwolf tegen de club die ze gemaakt heeft..
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
De statement klopt ook niet. Iedere keer hoor ik Koeman en van Geel zeggen dat het lastig is spelers te behouden.

Nooit maken ze het statement dat de club en de spelers samen kunnen doorgroeien. Talenten gemixt met gerichte buitenlandse topaankopen. Porto model.. waar is de ambitie??? Spelers als Vilhena en de Vrij horen tot hun 24ste in Rotterdam te blijven.!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0111041