BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 02 september 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Toch teleurstellend.
Wim2
 Wim2 - zondag 02 september 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 11:25 schreef MMM het volgende:
Toch teleurstellend.
Het is een groot talent maar als dit nou de nieuwe man van glas wordt..

Vlaar was op zijn leeftijd ook een groot talent maar mede door zijn blessure heeft hij het nooit echt waar gemaakt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 19:54   quote  deeplink  
De Vrij word beter dan Vlaar..!!!!!
van geil
 van geil - zondag 02 september 2012 - 21:55   quote  deeplink  
de tijd nemen....en fit worden.......
grote toekomst als hij heel blijft..

en,,,dr zit n goede kop op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 21:55 schreef van geil het volgende:
de tijd nemen....en fit worden.......
grote toekomst als hij heel blijft..

en,,,dr zit n goede kop op.
+1908..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:01   quote  deeplink  
De Vrij ziet geen verband tussen kwetsuren

Zo maak je je rentree, zo lig je er weer langdurig uit. Het zit Stefan de Vrij niet mee. Hij bevindt zich de komende vier tot zes weken in de lappenmand van Feyenoord.

De 20-jarige verdediger liep afgelopen donderdag in het Europa League-voorrondeduel met Sparta Praag (2-0 nederlaag) opnieuw een hamstringblessure op. "Ik hoorde iets knappen, voelde meteen dat het mis was", blikt hij terug in het AD. "Ik was razendsnel hersteld van mijn enkelblessure. Dat voelde allemaal prima aan en plotseling voelde ik het fout gaan bij mijn hamstring."

De Vrij onderging vrijdag verscheidene scans en zal vermoedelijk een kleine maand moeten revalideren om weer in actie te kunnen komen voor Feyenoord. "De uitschakeling, mijn blessure, het is allemaal een grote tegenvaller", aldus de mandekker, die geen verband ziet tussen de kwetsuren. "Nee, ik denk niet dat deze blessure verband houdt met mijn enkelblessure."
Bron:Elfvoetbal
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 september 2012 - 09:05   quote  deeplink  
hier snees! dit is de vrij zijn topic
Snees
 Snees - dinsdag 18 september 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Yeah!i like this one!
tomson
 tomson - dinsdag 18 september 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Zijn er nog wel een paar meer hoor. Paar pagina's terug graven en je hebt er zo 3 of 4 te pakken :)
Omekees
 Omekees - dinsdag 18 september 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Goed nieuws!!

Update: De Vrij keert terug op trainingsveld van Feyenoord
Dinsdag, 18 september 2012 om 16:08

Het zit Stefan de Vrij niet mee. De verdediger van Feyenoord liep vroeg in het seizoen een enkelblessure op en leek wekenlang aan de kant te staan, maar na slechts drie gemiste wedstrijden kon hij donderdag al zijn rentree maken. In de uitwedstrijd tegen Sparta Praag liep De Vrij echter een hamstringblessure op en die kwetsuur houdt hem wél wekenlang buitenspel.

Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat de aanvoerder van Feyenoord te maken heeft met een scheurtje in zijn hamstring, wat betekent dat hij vier tot zes weken zal moeten missen. Dat meldt het ANP. Door het opnieuw wegvallen van De Vrij fungeert de 21-jarige Jordy Clasie de komende duels weer als aanvoerder van Feyenoord.
Bruno Martins Indi zal De Vrij vervangen in het centrum van de verdediger. De neo-international vormt een duo met Joris Mathijsen, te beginnen aankomende zondag tegen Vitesse.

Update 18 september 16.08 uur - De Vrij keert terug op trainingsveld van Feyenoord
Stefan de Vrij heeft deze week weer zijn gezicht laten zien op het trainingsveld van Feyenoord. De verdediger werkte maandag en dinsdag individueel aan zijn herstel, nadat hij in de uitwedstrijd tegen Sparta Praag op 30 augustus een hamstringblessure had opgelopen. Op de website van Feyenoord kan De Vrij nog niet zeggen wanneer hij weer denkt te kunnen spelen: "Spierblessures zijn altijd erg gevaarlijk, zeker als je te snel weer begint. Bovendien is het de eerste keer dat ik een dergelijke blessure heb opgelopen, daarom doe ik voorzichtig."

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172093

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door Omekees --
Snees
 Snees - dinsdag 18 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Hij is weer bezig!
van geil
 van geil - dinsdag 18 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
wel snel hoor...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Als dat maar goed gaat..
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Ze zullen toch niet dezelfde fout maken als vorige maand :(
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 20:10 schreef Snees het volgende:
Ze zullen toch niet dezelfde fout maken als vorige maand :(
Andere blessure..
Stefan moet gewoon de tijd nemen inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 11:29   quote  deeplink  
"Snelle rentree De Vrij niet aan de orde"

Vrij2_0.jpg

Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag tegen PSV geen beroep doen op Stefan de Vrij. De aanvoerder heeft de training voorzichtig hervat, maar een rentree is nog niet aan de orde. Lex Immers, Kelvin Leerdam, Ronald Graafland en Harmeet Singh kampen allemaal met blessures, maar lijken wel inzetbaar.

Immers ontbrak woensdag op de training vanwege liesklachten. Clubarts Casper van Eijck verwacht echter dat de aanvallende middenvelder zondag mee kan spelen. "We verwachten geen problemen met Lex", zegt Van Eijck tegenover het Algemeen Dagblad. De medische staf rekent ondanks kwetsuren ook op de volledige inzetbaarheid van Leerdam, Graafland en Singh.

Verdediger De Vrij zal nog even moeten wachten op zijn rentree. De centrale verdediger is herstellende van een hamstringblessure. "Met Stefan doen we rustig aan, een snelle rentree is niet aan de orde", aldus Van Eijck.
Bron:Voetbalprimeur
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
Deze topper moeten we zonder hem ook wel afkunnen.Hopelijk dat hij met de andere toppers zn plek weer terug heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Hij zal er wel flink van balen, vorig jaar scoorde hij nog..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Feyenoord wil contract van De Vrij verlengen

1920-1200-DeVrij.jpg

Feyenoord wil het contract met aanvoerder Stefan de Vrij (20) voor de tweede keer openbreken en verlengen. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel tegen NUsport. We hebben in ons salarisbudget nog ruimte om enkele spelers langer aan ons te binden en Stefan is een van de eersten met een contract tot 2014 met wie we gaan praten. Maar laat hem eerst maar fit worden.

In een eerder stadium gaat Van Geel om de tafel met de belangenbehartigers van de middenvelders Kelvin Leerdam en Tonny Vilhena. Het contract van Leerdam (22) loopt aan het eind van dit seizoen af, de zeventienjarige Vilhena heeft nog een verbintenis tot medio volgend jaar. Met hen gaan we binnen enkele weken aan de slag, aldus Van Geel. Ik ga snel een afspraak maken met hun zaakwaarnemers.
Bron:Feyenoordleven 
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Van geel goed bezig!
had mijn idee kunnen zijn!
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
investeren in je beste spelers en de jeugd!ipv die bagger aankopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 oktober 2012 - 02:17   quote  deeplink  
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws

#Feyenoord doet er alles aan om Stefan de Vrij fit te krijgen voor de Klassieker op 28 oktober. Het zal erom hangen of hij dit gaat halen.
MMM
 MMM - maandag 08 oktober 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Waarschijnlijk weer fit na de interlandweek lees ik net.
Wim2
 Wim2 - maandag 08 oktober 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Hoop het maar, als Mathijssen dadelijk ook niet fit is moeten we met Leerdam in de defensie spelen.. en dat is een openhuis,
Wim2
 Wim2 - maandag 08 oktober 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Hoop het maar, als Mathijssen dadelijk ook niet fit is moeten we met Leerdam in de defensie spelen.. en dat is een openhuis,
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 oktober 2012 - 11:53   quote  deeplink  
9b92ea61cc2094793ff838dfec8c8803.png

stefan_de_vrij.jpg

Ronald Koeman liet zondag na afloop van het duel met VVV-Venlo weten dat Stefan de Vrij zijn rentree vanavond zal maken bij de beloften nadat hij is hersteld van een hamstringblessure.
Bron:FRFanatic
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 oktober 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Hup Stefan..
van geil
 van geil - maandag 22 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
niet doen.
JanM
 JanM - maandag 22 oktober 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Hij (b)lijkt er klaar voor: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000041056-999-10010000000003.aspx
Sensi
 Sensi - dinsdag 23 oktober 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Dat is een pak van me hart. Nog voorzichtige pak hoor maar toch. Dan hebben gewoon Janmaat, de Vrij, Mathijsen en Martins Indi staan achterin tegen de joden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 oktober 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Zou goed kunnen dat hij als invaller gebruikt wordt, denk ik. Hij is weliswaar fit, maar of hij 90 minuten aankan en of hij al niveau/ritme heeft is een vraagteken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
De Vrij: "Niet direct weer bezig met Oranje"

1920-1200-DeVrij.jpg

Stefan de Vrij gaat na twee maanden afwezigheid uitgerekend in de Klassieker zijn rentree voor Feyenoord maken. De verdediger durft zelf nog niet op een basisplaats te rekenen, maar het heeft er wel alle schijn van dat de aanvoerder zondag alweer aan de aftrap staat.

"Ik ga nergens van uit, kan alleen maar hopen", zegt De Vrij zelf in de aanloop naar de Klassieker. Met Bruno Martins Indi en Joris Mathijsen heeft het talent twee geduchte concurrenten. "De trainer moet keuzes maken, maar je ziet wel dat het moeilijker is met twee linksbenige centrale verdedigers. Dan ben je toch beperkter in de opbouw."

Het zal in elk geval een prachtige rentree worden, want dat De Vrij minuten gaat maken is een zekerheidje. "Het kan eigenlijk niet beter. Gelijk vol aan de bak en een mooi moment om je meteen te laten zien. We hebben ons hier niet op gericht. De focus lag gewoon op revalideren en dan zien we wel wanneer ik echt klaar ben om te spelen en toevallig is dat deze wedstrijd."

"Dit was echt balen", kijkt de verdediger met NUsport nog even terug op de voorbije periode. "Het ging net lekker. Ik was aanvoerder geworden en in beeld bij het Nederlands elftal." Aan Oranje denkt hij voorlopig nog niet. "Het Nederlands elftal is niet iets waar ik direct mee bezig ben. Als ik bij Feyenoord speel, weet ik dat ik weer in beeld ben, eerst moet ik daar maar eens voor zorgen."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:22   quote  deeplink  
de75631383e731ab938b9526afcb59c4.png

kuip.jpg

Met lef, bravoure en wilskracht werd Feyenoord vorig seizoen kampioen van de topwedstrijden. Dit jaar heeft de ploeg van Ronald Koeman het juist lastig tegen de grote clubs. De stootkracht ontbreekt, aldus Stefan de Vrij.

De spelers van Feyenoord waren het er gisteren over eens dat ze best aardig mee hadden gevoetbald met FC Twente. Een pijnlijke conclusie, zeker in vergelijking met vorig seizoen. Toen kregen de Rotterdammers grote tegenstanders juist klein kregen door zélf te bepalen wat er in die wedstrijden gebeurde. Fel op de bal jagen, duels winnen, scherp voor het doel zijn en als compact geheel de opponent het gevoel geven dat er absoluut niets te halen viel.

Heilig vuur
Van dat alles was gistermiddag in de Grolsch Veste weinig terug te zien. Voordat Ronald Koeman het wist stond zijn ploeg na zeventien minuten al met 2-0 achter. Daarna probeerde Feyenoord wel aan te dringen, maar het heilige vuur ontbrak. Je moet nooit te lang achterom blijven kijken, maar vorig seizoen toen de ploeg verrassend tweede werd was dat ondenkbaar.

Eerder ging Feyenoord in de uitwedstrijd bij PSV al stevig onderuit met 3-0 en nu was Twente met dezelfde cijfers te sterk. Vitesse, dat nu ook tot de topteams mag worden gerekend, klopte Feyenoord in eigen huis met 1-0. In de tweede helft hebben we het best goed gedaan, maar we waren niet bij machte Twente echt pijn te doen, zei Stefan de Vrij. We missen nu de stootkracht die we vorig jaar wel hadden. Dat komt natuurlijk ook omdat we nu heel anders spelen en vooral Pellè moeten inspelen. Dat gaat vaak goed en steeds beter, maar we draaien nog niet zo goed als vorig seizoen.

Stootkracht
De Vrij heeft het over de stootkracht die voorin ontbreekt, maar ook verdedigend is Feyenoord stukken minder solide. Exemplarisch daarvoor was de 2-0. Roberto Rosales gaf een diepe bal op Luc Castaignos, die uit de rug van Joris Mathijsen wegliep en daarna De Vrij aftroefde en de bal voorbij de te laat uitkomende doelman Kostas Lamprou prikte. De Vrij: Misschien had ik wel iets meer rugdekking moeten geven en niet op één lijn met Joris moeten staan. Maar op een gegeven moment hoorde ik Kostas los roepen en liet ik de bal maar gaan. Toen ik met Ron Vlaar in het centrum kwam te spelen, moesten we een tijdje aan elkaar wennen. Dat heb ik nu ook met Joris, onze samenwerking is nog niet wat het moet zijn.

Mathijsen is zich van geen kwaad bewust. Ik heb het gevoel dat we helemaal niet aan elkaar hoeven te wennen. Vandaag misten we als collectief de agressiviteit en overtuiging om aanvallend én verdedigend ons mannetje te staan. Als we dat wel opbrengen kun we in de grote wedstrijden goed meedoen. In De Kuip lukt ons dat al, dat zag je tegen Ajax. Dan hebben we de supporters achter ons en gaan we voor elke bal. Dat moeten we ook in uitwedstrijden zien op te brengen. Hoe we daar verandering in moeten brengen? Door keihard te trainen en de wedstrijden goed te analyseren. Dan gaat het stapje voor stapje beter en gaan we minder fouten maken, waardoor we meer vertrouwen zullen krijgen.

Mentaal
Natuurlijk mist Feyenoord de vertrokken John Guidetti, Otman Bakkal, Karim El Ahmadi en Ron Vlaar. Maar afgaande op de uitspraken van de spelers zelf is het nu vooral een mentaal probleem dat clubs als PSV en Twente niet bedwongen kunnen worden. De laatste tien procent ontbrak bij ons, vatte trainer Koeman het samen. Als je twee van de drie doelpunten weggeeft, is het vechten tegen de bierkaai. Want ook bij de laatste Twente-treffer werd er geblunderd. Dusan Tadic zag zijn vrije trap door de muur van Feyenoord en via de grabbelende handen van Lamprou verdwijnen.

Door dergelijke fouten kan Feyenoord een topklassering vergeten. Momenteel bezet de Stadionclub de zesde plaats met maar liefst tien punten minder dan koploper FC Twente. De doelstelling is een plekje bij de eerste vijf. Daar zullen we mede dankzij de vele thuiswedstrijden die we voor de winterstop nog spelen wel weer staan in de winter, maar we willen graag meer. Dan zullen zijn spelers dat eerst in het veld ook maar eens aantonen. Vooral in belangrijke uitduels.
Bron:FRFanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:23   quote  deeplink  
De Vrij: "We moeten verdedigend ons mannetje kunnen staan"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fstefan-de-vrij(feyenoord)(3).jpg&key=010ec33cef597f2d0bf7ba589c2a45feff308c15&tt=XL

Stefan de Vrij vindt dat Feyenoord nog niet in de zelfde staat als vorig seizoen is. De ploeg uit Rotterdam ging zondag met 3-0 onderuit bij FC Twente en de verdediger denkt wel een aantal oorzaken te weten. 

"We missen nu de stootkracht die we vorig jaar wel hadden. Dat komt natuurlijk ook omdat we nu heel anders spelen en vooral Pellè moeten inspelen. Dat gaat vaak goed en steeds beter, maar we draaien nog niet zo goed als vorig seizoen", zo begint De Vrij.

"Vandaag (zondag, red.) misten we als collectief de agressiviteit en overtuiging om aanvallend én verdedigend ons mannetje te staan. Als we dat wel opbrengen kun we in de grote wedstrijden goed meedoen. Hoe we daar verandering in moeten brengen? Door keihard te trainen en de wedstrijden goed te analyseren. Dan gaat het stapje voor stapje beter en gaan we minder fouten maken, waardoor we meer vertrouwen zullen krijgen", aldus de mandekker.
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:23   quote  deeplink  
De Vrij voedt discussie over functioneren Mathijsen

Joris Mathijsen lag na de topper bij FC Twente al onder een vergrootglas bij Feyenoord. Zonder het zelf te beseffen heeft Stefan de Vrij de discussie over de matige prestaties van de ervaren centrale verdediger nog verder gevoed.

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F34%2Ffull%2F11724_1345464244_mathijsen-feyhee-coen.jpg&key=bbf60023295487f79f0eb33fcd99bf64bd13b88e&method=fill&size=450x373

"Het is duidelijk dat het tussen Joris en mij nog niet zo gaat als het zou moeten gaan. Dat we nog aan elkaar moeten wennen, lijkt me logisch. We hebben pas drie wedstrijden met elkaar gespeeld, en nog geen enkele keer negentig minuten", aldus De Vrij tegenover Nusport.
Vorig seizoen vormde De Vrij een sterk centraal koppel met de naar Aston Villa vertrokken Ron Vlaar. "Met hem was het in het begin ook even zoeken naar de juiste afstemming en rolverdeling. Hoe je die vindt? Door veel te praten. Dat dóén Joris en ik ook, maar dat alleen is niet genoeg. We moeten ook veel wedstrijden met elkaar spelen om beter op elkaar ingespeeld te raken."
Bron:ELFVoetbal 
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 november 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Dit is toch niet het voeden van de discussie? Hij geeft aan wat er moet gebeuren. Hoeveel hebben ze nu samen gespeeld? Een paar wedstrijden. Nog een paar wedstrijden samen spelen, en het gaat gewoon weer goed.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 november 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:
...

De Vrij: Misschien had ik wel iets meer rugdekking moeten geven en niet op één lijn met Joris moeten staan. Maar op een gegeven moment hoorde ik Kostas los roepen en liet ik de bal maar gaan. Toen ik met Ron Vlaar in het centrum kwam te spelen, moesten we een tijdje aan elkaar wennen. Dat heb ik nu ook met Joris, onze samenwerking is nog niet wat het moet zijn.

Mathijsen is zich van geen kwaad bewust. Ik heb het gevoel dat we helemaal niet aan elkaar hoeven te wennen. Vandaag misten we als collectief de agressiviteit en overtuiging om aanvallend én verdedigend ons mannetje te staan. Als we dat wel opbrengen kun we in de grote wedstrijden goed meedoen. In De Kuip lukt ons dat al, dat zag je tegen Ajax. Dan hebben we de supporters achter ons en gaan we voor elke bal. Dat moeten we ook in uitwedstrijden zien op te brengen. Hoe we daar verandering in moeten brengen? Door keihard te trainen en de wedstrijden goed te analyseren. Dan gaat het stapje voor stapje beter en gaan we minder fouten maken, waardoor we meer vertrouwen zullen krijgen.

...
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:
De Vrij: "We moeten verdedigend ons mannetje kunnen staan"

[ afbeelding ]

Stefan de Vrij vindt dat Feyenoord nog niet in de zelfde staat als vorig seizoen is. De ploeg uit Rotterdam ging zondag met 3-0 onderuit bij FC Twente en de verdediger denkt wel een aantal oorzaken te weten. 

"We missen nu de stootkracht die we vorig jaar wel hadden. Dat komt natuurlijk ook omdat we nu heel anders spelen en vooral Pellè moeten inspelen. Dat gaat vaak goed en steeds beter, maar we draaien nog niet zo goed als vorig seizoen", zo begint De Vrij.

"Vandaag (zondag, red.) misten we als collectief de agressiviteit en overtuiging om aanvallend én verdedigend ons mannetje te staan. Als we dat wel opbrengen kun we in de grote wedstrijden goed meedoen. Hoe we daar verandering in moeten brengen? Door keihard te trainen en de wedstrijden goed te analyseren. Dan gaat het stapje voor stapje beter en gaan we minder fouten maken, waardoor we meer vertrouwen zullen krijgen", aldus de mandekker.
Bron:Soccernews 
Ben ik nou gek, of wordt de quote van Mathijsen later als quote van Stefan gebruikt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
So dan inderdaad, maf..(??)
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Heeft nog niet het niveau wat van hem verwacht wordt. Dat kan liggen aan het feit dat hij pas net terug maar ik denk dat hij zo matige spelers naast zich heeft in de vorm van MathijSSen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 november 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 18:42 schreef RenatoBos het volgende:
So dan inderdaad, maf..(??)
Jij plaatst de artikelen gewoon blind dan? Lees je ze niet? :P
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Lees ze zeker wel, enig idee hoeveel ik lees maat..ik sla ze op en plaats ze later, jij zal ze waarschijnlijk achter elkaar hebben gelezen, ik niet zag ik net..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 november 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 18:52 schreef RenatoBos het volgende:
Lees ze zeker wel, enig idee hoeveel ik lees maat..ik sla ze op en plaats ze later, jij zal ze waarschijnlijk achter elkaar hebben gelezen, ik niet zag ik net..
Damn, wat een serieus antwoord :') Maar idd, ik las ze achter elkaar, dan valt het wss meer op dat de tekst exact hetzelfde is.
bode
 bode - maandag 05 november 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Na de Vrij wie moet Malki stoppen a.s. zondag
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:02 schreef bode het volgende:
Na de Vrij wie moet Malki stoppen a.s. zondag
MathijSSen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Damn, wat een serieus antwoord :') Maar idd, ik las ze achter elkaar, dan valt het wss meer op dat de tekst exact hetzelfde is.
Pipi d:-)
bode
 bode - maandag 05 november 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:04 schreef Wim2 het volgende:

[..]

MathijSSen
dat wordt dan zijn laatste kans denk ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
De Vrij///HELD!!!
van geil
 van geil - maandag 05 november 2012 - 23:01   quote  deeplink  
niet fit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 november 2012 - 10:15   quote  deeplink  
komt goed!!!!
Indy naast hem,dan hoef de Vrij minder puin te ruimen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 november 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Mathijsen laten staan, dan kan De Vrij zich meer concentreren op zijn eigen spel. Voorlopig is De Vrij nog niet beter dan Mathijsen sinds zijn blessure.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0102398