BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Janmaat: 'Blijf grenzen verleggen'

600x400-wd-1240095.jpg

Daryl Janmaat blijft zichzelf verbazen dit seizoen. De verdediger van Feyenoord vertolkte zondag een hoofdrol bij de ruime zege op Roda JC en mocht zich een dag later weer bij Oranje melden. De 23-jarige Janmaat, die vorig seizoen nog voor sc Heerenveen speelde, is vast van plan om zich bij Oranje in de basis te spelen. Ajacied Ricardo van Rhijn lijkt voor de positie van rechtsback zijn voornaamste concurrent.

"Die basisplaats is nu natuurlijk wel mijn doel. Ik blijf mijn grenzen verleggen", aldus Janmaat, die dacht met Bruno Martins Indi en Joris Mathijsen de Rotterdamse delegatie te vormen bij Oranje.
Bij aankomst in Noordwijk hoorde hij van NUsport dat Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Ruben Schaken ook opgeroepen waren. "Komen die ook nog? Dat is leuk voor die jongens, echt top. Zes spelers van Feyenoord. Dat is wel bizar."

Vertrouwen
Zijn directe oproep is voor Janmaat een teken dat bondscoach Louis van Gaal vertrouwen in hem heeft. "De trainer houdt alles goed in de gaten en zal tevreden zijn. Ik voel vertrouwen van hem ondanks mijn ongelukkige debuut."
Janmaat doelt op het eerste WK-kwalicatieduel met Turkije waarin Oranje verdedigend een matige indruk maakte. "Daar ging het met alle nieuwkomers wat minder. Van Gaal bleef me toch het vertrouwen geven en daarna ging het steeds beter."
De Zuid-Hollander hoopt woensdag in de Amsterdam Arena aanspraak te maken op een plek bij de eerste elf. "Ik zit goed in mijn vel. Ik verwacht niks, maar het zou leuk zijn als ik speelminuten maak."
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Janmaat wil ongeslagen thuisstatus handhaven

600x400-wd-1240095.jpg

Feyenoord is al een jaar ongeslagen in de Kuip. De laatste keer dat de Rotterdammers zo lang onverslaanbaar waren in eigen huis dateert uit de vorige eeuw: 1996. Met thuisduels met Willem II, RKC Waalwijk, ADO Den Haag en FC Groningen dit jaar nog voor de boeg, gloort er weer een indrukwekkende reeks. 'In de Kuip moeten wij vrijwel alle punten kunnen pakken', zegt verdediger Daryl Janmaat.
Op 5 november, de thuiswedstrijd met de buitenspelgoal van NEC, ging het voor het laatst mis. Sindsdien bleef de Rotterdamse ploeg veertien maal op een rij ongeslagen: tien overwinningen en vier keer een gelijkspel. Janmaat weet dat Feyenoord nauwelijks te kloppen is in Rotterdam. 'Het is simpel: als wij thuis vrijwel alle punten pakken en we doen in uitwedstrijden geen extreem gekke dingen, dan is de doelstelling 'finishen in de top-5' zonder problemen haalbaar', aldus de international.

De van Heerenveen overgenomen rechtsback voelt de steun van het eigen publiek en dat werkt als doping. 'Zondag tegen Roda JC hebben wij echt heel goed gespeeld', zegt Janmaat. 'We voelen ons in de Kuip echt ijzersterk, beseffen ook dat er in de laatste weken voor de winterstop nog veel te winnen is.'

Liefst zes Feyenoorders waren opgenomen in de selectie van bondscoach Louis van Gaal voor het oefenduel met Duitsland (0-0, red.). 'Het zal voor ons geen enkel probleem zijn om de focus na Oranje weer volledig op Feyenoordte leggen. We spelen thuis, voelen ons sterk. Ik kan natuurlijk niet voor de andere jongens spreken, maar ik heb echt heel veel zin in die wedstrijd. We willen drie punten pakken en stap vor stap omhoog kruipen op de ranglijst.

Janmaat zelf maakte een gretige indruk in de tweede helft van die oefeninterland. De Hagenaar moest het openemen tegen Marco Reus: één van de beste aanvallers van Europa. 'Tot die categorie mag je hem wel rekenen', lacht de vleugelverdediger. 'Ik heb hem zo weinig mogelijk ruimte gegeven en volgens mij pakte dat goed uit. Tegen zulke spelers moet je echt honderd procent geconcentreerd zijn. Dat vergt mentaal wel iets van je. Maar eigenlijk is dat niet anders dan voetballen in de eredivisie.'

De knappe reeks van Feyenoord in de Kuip is, als het aan Janmaat ligt, voorlopig niet ten einde. 'We willen zondag een mooie uitslag neerzetten tegen Willem II. Tegen Roda JC scoorde ik, tegen Duitsland net niet. We spelen dit kalenderjaar nog vier keer thuis, wat mij betreft zetten we die lange reeks zonder thuisnederlaag gewoon voort.'
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Daryl Janmaat blikt vooruit op treffen in Alkmaar

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Janmaat: 'Kan me op alle vlakken nog verbeteren'

600x400-1046162.jpg

Daryl Janmaat ontwikkelt zich razendsnel in Rotterdam. De rechtsback is nu al niet meer weg te denken uit de basisopstelling van oefenmeester Ronald Koeman. Janmaat debuteerde dit seizoen zelfs bij Oranje en komt daar ook steeds beter tot zijn recht, na een aantal mindere optredens in het elftal van bondscoach Louis van Gaal. De Feyenoorder kan dan ook terugkijken op een paar uitstekende maanden bij zijn huidige club, al is hij naar eigen zeggen nooit tevreden.

'Ik kan me nog op alle mogelijke vlakken verbeteren. Technisch en tactisch wil ik sterker worden. Ik kan aan mijn voorzetten werken en aan mijn linkerbeen bijvoorbeeld. Daarom probeer ik iedere dag honderd procent te geven op de training', aldus de 23-jarige verdediger in het tijdschrijft Hand in Hand.

Feyenoord bivakkeert momenteel op de vijfde plaats van de eredivisie. Dat kan beter, vindt Janmaat. 'We moeten constanter worden. In topwedstrijden hebben we het tot nu toe lastig gehad, maar nu treffen we tot de winterstop veel teams waar we van kunnen winnen. Het is zaak om punten te gaan pakken, zodat we er straks halverwege het seizoen goed voor staan. Wat we vooral missen is de eigenschap om de controle over een wedstrijd negentig minuten lang vast te houden.'
bron:FR12
Xapter
 Xapter - zaterdag 24 november 2012 - 16:05   quote  deeplink  
Hoewel ik, net als velen, pelle dé verassing van Feyenoord vindt dit seizoen, vind ik Janmaat verreweg de beste en meest constante speler dit seizoen..
Zal als speler van Feyenoord naar het WK gaan en gaat daarna naar de buitenlandse velden denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Eens, Immers schepte verwachtingen bij zijn aanstelling en dat had ik bij Janmaat niet, misschien de reden dat Janmaat me zo positief bevalt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 16:23   quote  deeplink  
'Interlands hebben me sterker gemaakt'

600x400-ll-1226863.jpg

Daryl Janmaat is niet meer weg te denken uit de basis van Feyenoord en mag zich sinds september zelfs international noemen. De rechtsback van de Rotterdammers ontkent niet dat die status iets met hem doet.
'Sinds ik in het Nederlands Elftal speel ben ik hongeriger geworden', aldus Janmaat, die geen precieze carrièreplanning in zijn hoofd heeft. 'Natuurlijk ben ik ambitieus en heb ik iets in mijn hoofd, maar dat moet eerst nog maar uitkomen', vervolgt hij. Wat de verdediger in gedachten heeft wil hij niet zeggen.
Janmaat speelt met Oranje regelmatig internationale topwedstrijden, iets wat hem naar eigen zeggen goed doet. 'Ik merk dat ik sterker wordt van die internationale duels. Het is jammer dat Feyenoord niet in de Europa League speelt. Het zou goed zijn voor de jonge ploeg', aldus de 23-jarige verdediger.
Zondag komt Janmaat met Feyenoord in actie tegen AZ. 'Die ploeg staat lager dan ze kunnen', vindt Janmaat. 'Ze kunnen goed voetballen, maar een topper wil ik het duel tegen ze niet noemen, daarvoor staan ze te laag op de ranglijst.' Janmaat beseft het belang van het duel tegen de Alkmaarders: 'Als je in Alkmaar wint kun je een goede stap zetten richten een topklassering in de winterstop.'
bron:Fr12
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Het moet gezegd: Janmaat was weer ijzersterk vandaag. Op geen foutje te betrappen. Zorgde zelf voor dreiging, zorgde dat Schaken altijd de bal kwijtkon als ie geen actie kon maken of zich vastliep.

Een genot om naar te kijken.
MMM
 MMM - zondag 02 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Eens.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 00:39   quote  deeplink  
We gaan zo belachelijk veel plezier beleven aan deze speler. Ik denk niet dat je raar op moet kijken als hij over een jaar of twee voor 10m+ naar de premier league gaat. Er zijn weinig backs die zo goed en tevens zo compleet zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 13:09   quote  deeplink  
En de combinatie met schaken ging gisteren ook erg goed..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Tevreden Janmaat: 'Jaar had niet beter gekund'

600x200-kd-1114584.jpg

Daryl Janmaat voelt zich op zijn plek bij Feyenoord, waar hij sinds afgelopen zomer speelt. De back kijkt alvast terug op een geslaagd jaar, waarin hij onder meer zijn debuut als international maakte.
"De ploeg waarin ik nu speel, is het sterkste en meest aanvallende elftal waarin ik ooit heb gespeeld", stelt de verdediger tegenover De Telegraaf. "Met Heerenveen konden we ook aanvallend voor de dag komen, maar nooit zo lang en zo stabiel als met Feyenoord. Bij Heerenveen waren we dan kwetsbaar door de ruimtes die we achterin weggaven. Bij Feyenoord staat het. Het team is in balans, iedereen vangt elkaar op en vult elkaar aan."

"Dit jaar had niet beter gekund", vervolgt de trotse Janmaat. "Ik voel me goed, we spelen heerlijk en ik ben doorgedrongen in het Nederlands elftal. Dat moet je als speler natuurlijk zelf doen, maar Oranje heb ik ook aan Feyenoord te danken. Hier sta ik meer in de picture dan bij Heerenveen."
bron:FR12
Wim2
 Wim2 - dinsdag 04 december 2012 - 17:03   quote  deeplink  
Janmaat.

De enige speler van al die transfervrije jongens die het niveau van Feyenoord aan kan. Fantastische back, met de juiste drive! Zeer sympathieke speler!
van geil
 van geil - dinsdag 04 december 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:03 schreef Wim2 het volgende:
Janmaat.

De enige speler van al die transfervrije jongens die het niveau van Feyenoord aan kan. Fantastische back, met de juiste drive! Zeer sympathieke speler!
je krijgt er kijk op Wim.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 december 2012 - 06:28   quote  deeplink  
Ghehe, valt het je ook op..
van geil
 van geil - donderdag 06 december 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 06:28 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe, valt het je ook op..
stttt....

tegenwoordig schijnt Wim n hard plassertje te krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

stttt....

tegenwoordig schijnt Wim n hard plassertje te krijgen.
d:-))))
van geil
 van geil - vrijdag 07 december 2012 - 22:23   quote  deeplink  
misschien zat ik fout bij Janmaat.
vond t n versterking voor Feyenoord.en n goede speler voor de eredivisie.
had sterk mn twijfels over n nog hoger niveau,
die twijfels worden minder.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Dat gaat dan de goede kant op d:-)
bode
 bode - zaterdag 08 december 2012 - 00:41   quote  deeplink  
Lang geleden dat er weer een goeie rechtsback
in het Nederlands elftal staat Top die JanMaat
zuinig op zijn
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 00:41 schreef bode het volgende:
Lang geleden dat er weer een goeie rechtsback
in het Nederlands elftal staat Top die JanMaat
zuinig op zijn
Geld voor vangen..!!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 december 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Ik denk dat Daryl een echte internationale topper gaat worden.We zetten allemaal ons geld op BMI (denk ik) maar Daryl heeft echt alle om een Europese topper te worden.Hi zal nog wat moeten verbeteren in zijn verdedigende capaciteiten en gedoseerd aanvallen.Goede aankoop.Een speler die een ploeg beter kan maken.
van geil
 van geil - dinsdag 11 december 2012 - 16:57   quote  deeplink  
op de strafbank...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 11 december 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 16:57 schreef van geil het volgende:
op de strafbank...
koste je 2 punten gisterenmiddag
tomson
 tomson - dinsdag 11 december 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 17:17 schreef infamous psv het volgende:

[..]

koste je 2 punten gisterenmiddag
Bij hem is het gelukkig incidenteel. Van Bommel heb een abonnement ( de jankert)
Marco2
 Marco2 - dinsdag 11 december 2012 - 19:07   quote  deeplink  
hehe....EINDELIJK eens wat positieve reacties over Janmaat. Janmaat is een aanvallend ingestelde verdediger. Hij doet het fantastisch en is dé rechtsback van Oranje. Let maar op.....straks gaat hij voor de big money voor heel wat miljoentjes naar het buitenland en dat is hem gegund want het is een fantastische speler en Oranjes rechtsback nr 1!!!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 11 december 2012 - 19:10   quote  deeplink  
'Eindelijk eens wat positieve reacties over Janmaat'? Je leest zeker nog niet lang mee? :') Of ben je de FR12 zeikstralen gewend?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 11 december 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 18:58 schreef tomson het volgende:

[..]

Bij hem is het gelukkig incidenteel. Van Bommel heb een abonnement ( de jankert)
Jankert die je bent
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 15:50   quote  deeplink  
van Bommel kan er weinig aan doen,,
heeft n aangeboren afweiking.
is namelijk limburger.
tomson
 tomson - donderdag 13 december 2012 - 16:10   quote  deeplink  
ahaa.. een geile jankert ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 07:14   quote  deeplink  
Daryl na de gewonnen wedstrijd in Heerenveen

van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:30   quote  deeplink  
de pingel had wel wat harder gemogen..:)

goeie dag zeg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 15:06   quote  deeplink  


Mooi ook hoe het vak tekeer gaat..
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Geweldig filmpje!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 12:01   quote  deeplink  
87c729750fa52e4d05871512b5b47986.png

daryl_janmaat.jpg

Feyenoord maakte in het kalenderjaar 2012 diepe indruk. Morgen sluit de ploeg af in de eigen Kuip tegen FC Groningen. Het Legioen rekent op niets minder dan een klinkende overwinning.

,,We hebben een prima eerste helft van het seizoen gedraaid,'' zegt Janmaat. ,,Wat wel beter moet, is resultaten boeken in de topwedstrijden.

Tegen Ajax pakten wij een puntje, tegen Vitesse waren wij ondanks de 1-0 nederlaag gewoon beter. Maar in de uitwedstrijden tegen PSV en FC Twente gingen wij veel te ruim onderuit. Om echt mee te gaan doen om de prijzen moeten wij die wedstrijden winnen. Wat dat betreft kunnen wij na de jaarwisseling meteen vol aan de bak. Binnen anderhalve week tegen Ajax, FC Twente en voor de beker tegen PSV. Na die wedstrijden weten wij echt of wij serieus mee kunnen doen om de hoofdprijzen.''

Volgens Janmaat kan de kolkende Kuip weleens de doorslag geven. ,,Ik speel zo graag een thuiswedstrijd,'' zegt hij. ,,De spelers van de tegenstander hebben af en toe gewoon angst. Het is echt heel speciaal.''

Maar de verdediger blijft waakzaam. ,,Iedereen is er van doordrongen dat wij deze serie moeten doortrekken. Ook van FC Groningen moeten wij winnen. Dat is geen gemakzucht. 2012 was sportief een fantastisch jaar en dat moet je dan ook in stijl afsluiten.''
Bron:FRFanatic
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 december 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Dat hij in Oranje speelt zegt genoeg over de zorgzame situatie van de algehele verdedigende linie in Nederland
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 december 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 12:13 schreef infamous psv het volgende:
Dat hij in Oranje speelt zegt genoeg over de zorgzame situatie van de algehele verdedigende linie in Nederland
Volkomen onzin!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 december 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 12:13 schreef infamous psv het volgende:
Dat hij in Oranje speelt zegt genoeg over de zorgzame situatie van de algehele verdedigende linie in Nederland
Hij staat wel hoog genoteerd in de verschillende speler van het jaar klassementen.

Samen met Van Rhijn de beste rechtsback in Nederland. En zeker dit seizoen speelt hij beter dan Van Rhijn. Zijn beiden prima en talentvolle backs.

Ik vind wat dat betreft het meenemen van Willems naar het EK een sterker voorbeeld om de defensieve zwakte te duiden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 december 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Verdediging is juist voetballend stukken aan het verbeteren.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 22 december 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 12:40 schreef FR-Henk het volgende:
Verdediging is juist voetballend stukken aan het verbeteren.
Welnee man, je zet ze onder druk en ze komen gewoon in de problemen. Laat ik er ook eens een verdomd intelligente opmerking tegenaan gooien ;-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij staat wel hoog genoteerd in de verschillende speler van het jaar klassementen.

Samen met Van Rhijn de beste rechtsback in Nederland. En zeker dit seizoen speelt hij beter dan Van Rhijn. Zijn beiden prima en talentvolle backs.

Ik vind wat dat betreft het meenemen van Willems naar het EK een sterker voorbeeld om de defensieve zwakte te duiden.
Touché, je hebt helemaal gelijk..snap al helemaal niet wat iemand in die Wilems ziet..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 december 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij staat wel hoog genoteerd in de verschillende speler van het jaar klassementen.

Samen met Van Rhijn de beste rechtsback in Nederland. En zeker dit seizoen speelt hij beter dan Van Rhijn. Zijn beiden prima en talentvolle backs.

Ik vind wat dat betreft het meenemen van Willems naar het EK een sterker voorbeeld om de defensieve zwakte te duiden.
Van Willems begreep ik er ook niks van..
Heeft nog niks laten zien
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Janmaat: 'Iedereen kent zijn plek'

600x200-1046162.jpg

Met de beladen onderlinge ontmoeting hervatten de titelkandidaten Ajaks en Feyenoord morgen de competitie in de aRENa. Bondscoach Louis van Gaal krijgt tijdens het duel de mogelijkheid om Daryl Janmaat aan het werk te zien.

Feyenoord en Ajaks zijn historisch gezien dé clubs in de eredivisie. Vorig seizoen de nummer een en twee. Zijn de oude tijden weer terug?
Janmaat:,,Feyenoord is volgens mij nog niet structureel terug in de top twee van Nederland. We moeten eerlijk en realistisch zijn. Wij hebben een prima elftal, maar de begrotingen van PSV, FC Twente en Ajaks zijn substantieel hoger. En ook Vitesse heeft wel iets te besteden. Structureel meedraaien heeft ook te maken met het binnenhalen van geld. En daar kan Feyenoord de komende jaren nog grote stappen in zetten. Het feit dat alle belangrijke spelers lang vastliggen is wel een stap in de juiste richting. Want Feyenoord kan veel geld verdienen aan transfers.''

Welke Klassieker uit het verleden staat je het meeste bij?
Janmaat: ,,Ik zat vroeger altijd met mijn vader in de Kuip, maar het gekke is dat ik geen specifieke wedstrijd kan noemen tussen Feyenoord en Ajaks. Ik weet wel dat deze wedstrijden spelers een heldenstatus kunnen geven. John Guidetti die driemaal scoorde, Graziano Pellè die in de thuiswedstrijd schitterend gelijkmaakte. Dat soort prestaties geeft een speler ongelooflijk veel krediet.''

Waar ligt de kracht van Feyenoord?
Janmaat: ,,Dit Feyenoord heeft veel jonge spelers die dolgraag iets willen winnen. En ondanks die gretigheid zijn er nauwelijks irritaties. Iedereen kent zijn plek. Natuurlijk zijn de spelers die op de bank zitten teleurgesteld, maar wij zijn een hechte groep.''

Daryl, jouw directe tegenstander was destijds Ryan Babel. Verwacht jij hem dit keer weer tegen te komen?
Janmaat: ,,Babel stond linkerspits omdat Ajaks met de beweeglijke Eriksen als spits wilde spelen. Babel is fysiek sterk en erg snel, het was zaak om hem kort te dekken. Eerlijk gezegd denk ik dat zondag in de aRENa de Deen Viktor Fischer mijn tegenstander zal worden.''

Wat kan beide ploegen opbreken in de strijd om de titel?
Janmaat: ,,In de breedte is Feyenoord zwakker dan PSV en FC Twente. Als wij te maken krijgen met schorsingen en blessures dan kan dat problemen veroorzaken. PSV en FC Twente hebben nog internationals op de bank zitten. Ook Ajaks heeft volgens mij geen brede selectie. Dat kan beide clubs nog in de problemen brengen.''

Wie is de meest aansprekende speler bij de tegenstander?
Janmaat:,,Siem de Jong heeft zich geweldig ontwikkeld. Hij is echt een bepalende schakel geworden bij Ajaks. En natuurlijk Christian Eriksen, een echte allrounder. Hij kan op diverse posities spelen en is technisch erg goed.''

Het Feyenoord-legioen ontbreekt in de aRENa. Horen fans van beide clubs in het stadion bij de Klassieker?
Janmaat:,,Iedereen weet hoe belangrijk het Legioen voor Feyenoord is, dus mijn antwoord is duidelijk: ja.''
Bron:AD
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 11:37   quote  deeplink  
BALLEN TONEN,JANMAAT!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 11:37 schreef van geil het volgende:
BALLEN TONEN,JANMAAT!
Zullen leuke duels worden met Victor Fischer . . .
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 12:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zullen leuke duels worden met Victor Fischer . . .
denk ik ook,zie hem als een voor de voorbeelden voor de jeugd vandaag.
hij moet tonen niet bang te zijn.evenals Mathijssen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door van geil --
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 12:44   quote  deeplink  
Brr, ik hoop dat Janmaat Fisher niet zoveel ruimte geeft.
MMM
 MMM - zondag 20 januari 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:
Janmaat: 'Iedereen kent zijn plek'
Ja, jij was die van jou net even kwijt
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Janmaat..

Goede speler voor Feyenoord.. Maar niet meer dan dat..
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 17:08   quote  deeplink  
voor de tweede keer onder druk keihard door de mand gevallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0127339