BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 03:21   quote  deeplink  
OUDE DAME WIL JANMAAT

cartoon123.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2013 - 21:35   quote  deeplink  
van geel zou z'n contract iets moeten verbeteren.
brengt tie na n evt goed ek echt munten op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 juni 2013 - 17:23   quote  deeplink  
ad47fc4a268063d5fe878436a0b86865.png

daryl_janmaat6.jpg

De woorden van bondscoach Louis van Gaal waren uitermate lovend. Hij staat 'misschien wel ver boven de anderen op zijn positie'. Daryl Janmaat klonk het als muziek in de oren.

"Dat is mooi om te horen. Het betekent dat je op de goede weg bent en het is aan mij om dat vast te houden", aldus Janmaat maandag tegenover NUsport bescheiden.

De 23-jarige Janmaat vreest niet voor fysieke problemen tijdens het verblijf in Indonesië en China. "De vlucht zal wel zwaar worden, maar ik voel me nog fit."

"We hebben vorige week natuurlijk drie dagen zwaar getraind, maar ik ben op zich niet gesloopt. Daarnaast heeft iedereen voor zichzelf wat extra's gedaan, dus we hebben een goede basis. Het wordt gewoon een leuke trip die goed is voor het groepsgevoel."

Janmaat is niet bang om aan een lang seizoen te beginnen met een achterstand. In Rotterdam is al rekening gehouden met zijn extra inspanningen bij Oranje. "We krijgen nog een extra weekje vrij, dus beginnen gewoon allemaal fit."
Bron:NUsport
Boca
 Boca - maandag 03 juni 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Van der Wiel out. Janmaat in.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 juni 2013 - 18:48   quote  deeplink  
Captain Hindsight :)
kuipje
 kuipje - dinsdag 04 juni 2013 - 12:04   quote  deeplink  
daryl_janmaat4.jpg

Ambitieuze Janmaat ziet Juve helemaal zitten
Daryl Janmaat is vereerd door de belangstelling van Juventus. De Feyenoord-verdediger ziet een overstap naar de Serie A zeker zitten, claimt Tuttosport.

De Turijnse sportkrant meldt dat de interesse van Juventus in Janmaat serieus is. Tuttosport omschrijft Janmaat als een veelzijdige rechtsback 'die graag de volledige flank bestrijkt' en 'graag in de Champions League wil spelen.'

De sportkrant meldt dat de vraagprijs van Feyenoord zo'n vijf miljoen euro is, een bedrag dat Juventus 'niet af zal schrikken'. Juventus is op zoek naar een nieuwe rechtsback vanwege het waarschijnlijke vertrek van de Zwitser Stephan Lichtsteiner.

"Nooit iets uitsluiten"
Janmaat is pas één seizoen contractspeler van Feyenoord. Hij kende een ijzersterk debuutjaar in Rotterdam en veroverde bovendien een basisplaats in het Nederlands elftal. Na afloop van vorig seizoen verklaarde hij dat hij verwacht bij Feyenoord te blijven, "al kun je in de voetballerij nooit iets uitsluiten", voegde hij daar aan toe.
Bron" Voetbalprimeur
kuipje
 kuipje - dinsdag 04 juni 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Waarom vraagt Feyenoord maar 5 miljoen is mijn vraag? Kunnen toch prima meer vragen of niet?
tomson
 tomson - dinsdag 04 juni 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Omdat tuttosport de story (of privé) van de Italiaanse sportmedia is ?
MMM
 MMM - dinsdag 04 juni 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Hoe komen ze bij 5 miljoen? Feyenoord kan veel meer vragen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 juni 2013 - 13:29   quote  deeplink  
http://www.few.vu.nl/en/Images/werkstuk-suijkerbuijk_tcm39-146828.pdf
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Tja maar dat komt van de vrije universiteit in Amsterdom en is dus ook niet serieus te nemen..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 juni 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Dat is natuurlijk onzin
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 juni 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 juni 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2013 - 20:44 schreef hoogvliet010 het volgende:
Gefeliciteerd!
Kijk, dat is nou eens een aardig Forumlid.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 25 juni 2013 - 16:35   quote  deeplink  
'Feyenoord wil contract Janmaat openbreken en opwaarderen'

Feyenoord hoopt op de korte termijn om de tafel te gaan met Daryl Janmaat. De Rotterdammers willen de rechtervleugelverdediger belonen voor zijn uitstekende debuutseizoen in De Kuip en hopen zo geïnteresseerde clubs uit het buitenland af te troeven. Dat meldt Voetbal International dinsdag.

Janmaat kwam vorig jaar zomer over van sc Heerenveen en wist in een kort tijdsbestek een basisplaats te veroveren in het basiselftal van trainer Ronald Koeman. Gaandeweg het seizoen wist de geboren Hagenees zich zelfs op te werken tot volwaardig international bij het Nederlands elftal, waarvoor hij inmiddels acht interlands speelde.

Mede door zijn goede spel verscheen Janmaat onlangs op de radar van Juventus. De regerend landskampioen van Italië werd tot op heden echter nog niet concreet voor de verdediger. Het huidige contract van Janmaat loopt nog tot medio 2015.

Bron: Soccernews

Lijkt me een uitstekend idee. Speelde een geweldig seizoen en dat mag beloond worden. Is gewoon de nieuwe Brett Emerton!
ar
 ar - dinsdag 25 juni 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Flink opwaarderen die handel,Daryl is een belangrijke schakel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:40 schreef ar het volgende:
Flink opwaarderen die handel,Daryl is een belangrijke schakel.
Eens
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 25 juni 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Klopt inderdaad. We hebben na jaren weer eens een goede rechtsback. Begrijp me niet verkeerd, Leerdam deed het niet slecht en de Vrij ook niet, maar de gevalletjes Greene en Östlund hebben we gelukkig gehad. Goed belonen en verlengen met Janmaat. Hopelijk snelt hij nog jaren langs de zijlijn bij ons!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 juni 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 17:40 schreef ar het volgende:
Flink opwaarderen die schakel,Daryl is belangrijke handel.
Ook
ar
 ar - dinsdag 25 juni 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook
Die handel komt wel,laat hem maar min 1 jaar bij ons blijven want ik zou echt niet weten welk alternatief je hebt voor die positie.
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 18:42 schreef ar het volgende:

[..]

Die handel komt wel,laat hem maar min 1 jaar bij ons blijven want ik zou echt niet weten welk alternatief je hebt voor die positie.
Nelom
MMM
 MMM - woensdag 26 juni 2013 - 08:18   quote  deeplink  
Opwaarderen en met 2 jaar verlengen ja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Laten ze dat maar doen ja..
Al denk ik dat ze weer voor een jaartje zullen gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Janmaat houdt geen rekening met vertrek



Feyenoorder Daryl Janmaat gaat er vanuit dat hij dit seizoen bij Feyenoord blijft. De international zei dat maandag tegenover RTV Rijnmond bij de presentatie van de nieuwe hoofdsponsor Opel. Janmaat begon maandag aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Samen met Miquel Nelom en Ruben Schaken had hij wat langer vrijaf gekregen, omdat de drie nog met het Nederlands elftal op trainingskamp waren meegeweest naar Azië.

Janmaat weet momenteel niets van vermeende interesse vanuit Italië. Juventus zou volgens de Italiaanse media de rechtsback over willen nemen van Feyenoord. 'Ik heb zulke geruchten ook gelezen, maar ben niet met een transfer bezig. Zeg nooit nooit, maar op dit moment ben ik alleen maar met Feyenoord bezig', aldus Janmaat.

Feyenoord wil binnenkort met Janmaat om de tafel om zijn contract op te waarderen. 'Dat zou positief nieuws zijn, maar vooralsnog heb ik nog niets van Feyenoord gehoord. Dus mocht dat gaan gebeuren dan wil ik graag hun verhaal aan horen', aldus Janmaat tegenover RTV Rijnmond.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Janmaat: 'Geloof echt dat we mee gaan doen om de titel'

4803_1341684202_999938.jpg

Het seizoen is nog niet begonnen of de eerste uitspraken over een mogelijk kampioenschap worden de wereld in gestuurd. Feyenoorder Daryl Janmaat staat te popelen.

"Ik heb zin om weer te beginnen", liet Janmaat weten in een gesprek met Voetbal International. "Het kan een mooi jaar worden. PSV raakt veel spelers kwijt, Ajaks zal misschien ook niet iedereen houden, maar daartegenover staat dat die clubs zich wel zullen versterken."

"Alleen blijft onze groep intact, denk ik. Dat is een voordeel. We weten precies wat we aan elkaar hebben. Vorig seizoen deden we lang mee om de titel, ik geloof er echt in dat we dit seizoen gewoon weer gaan meedoen", besluit hij.
Bron:Elfvoetbal
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 juli 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Het seizoen is nog niet begonnen.. Of de eerste praatjesmakers staan al op. Laat het maar gewoon zien op het veld.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 12:43   quote  deeplink  
+1..
d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2013 door RenatoBos --
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 12:26 schreef Bosifyable het volgende:
Het seizoen is nog niet begonnen.. Of de eerste praatjesmakers staan al op. Laat het maar gewoon zien op het veld.
Ech wel, we moeten nog beginnen, pfffffffff.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juli 2013 - 21:27   quote  deeplink  
iets meer ballen mag wel heren
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juli 2013 - 21:34   quote  deeplink  
te makkelijk...

E1E88A70B93A3F75632F75656B4B9ED3-fun-in-de-ballenbak-.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 05 juli 2013 - 21:56   quote  deeplink  
:0
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juli 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Daryl is nooit moe
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 juli 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:
Huh, hoezo praatjesmaker..heeft toch een prima seizoen gedraaid vorig jaar
Dat hoor/zie je mij ook niet zeggen. Maar ik neem aan dat jij je ook wel herinnert dat er vorig jaar van vele spelers veel praatjes waren, maar er uiteindelijk niets van terecht kwam. Daarom; eerst voetballen, dan praten. Ik zie liever dat Janmaat tegen 020 die Fischer een doodschop geeft en in de counter de beslissende goal wordt gemaakt, om daarna trots te vertellen hoe je die gasten hebt afgedroogd, dan vooraf ouwehoeren en helemaal dolgedraaid worden door die gozer.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 juli 2013 - 00:44   quote  deeplink  
Spelers zeggen iets om (digitale) bladen te vullen.
Houdt elkaar in stand.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat hoor/zie je mij ook niet zeggen. Maar ik neem aan dat jij je ook wel herinnert dat er vorig jaar van vele spelers veel praatjes waren, maar er uiteindelijk niets van terecht kwam. Daarom; eerst voetballen, dan praten. Ik zie liever dat Janmaat tegen 020 die Fischer een doodschop geeft en in de counter de beslissende goal wordt gemaakt, om daarna trots te vertellen hoe je die gasten hebt afgedroogd, dan vooraf ouwehoeren en helemaal dolgedraaid worden door die gozer.
True, heb mijn post aangepast..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 juli 2013 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 06:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

True, heb mijn post aangepast..
Terecht :P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
'Internazionale denkt aan Feyenoord-verdediger'

daryl-janmaat(feyenoord)(4).jpg

Internazionale is druk op zoek naar versterkingen voor het komende seizoen. De Italiaanse club wil zich graag versterken met een rechtsback en is in de zoektocht naar een nieuwe rechtsback ditmaal naar verluidt terecht gekomen in Nederland.

Volgens Sky Italia is de Italiaanse club geïnteresseerd in Daryl Janmaat, de rechtsback van Feyenoord. De Italianen hopen de mandekker over te kunnen nemen van de Rotterdammers wanneer de club er niet in slaagt om Maurico Isla over te nemen van Juventus.

Volgens het eerdergenoemde medium moet Internazionale een bedrag van circa vijf miljoen euro op tafel leggen om zich te kunnen versterken met Janmaat. Of de rechtsback een vertrek naar de club uit Italië ziet zitten, is echter niet bekend. Bij Feyenoord heeft Janmaat nog een contract tot medio 2015.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Opzouten met maar 5 miljoen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Verwacht minimaal een geldtransport..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Janmaat: 'Ik lees de geruchten ook'



Daryl Janmaat is niet in gesprek met andere clubs. De verdediger zou volgens geruchten op het verlanglijstje van Inter Milan, Arsenal en aantal Rusissche clubs staan. Tegenover RTV Rijnmond zei Janmaat: Ik lees de geruchten ook, maar op dit moment is er nog niets concreet. Het is een eer om met dit soort clubs in verband gebracht te worden, maar zover wil ik niet op de zaken vooruit lopen, verklaart Janmaat.

Ontwikkeling

In tegenstelling tot de buitenlandse interesse, is de belangstelling van technisch directeur Martin van Geel wel concreet. Van Geel is laatst naar mij toegekomen. Hij heeft aangegeven dat hij na de transferperiode met mijn zaakwaarnemer en mijzelf om de tafel wil. Daar sta ik voor open.

Mijn eerste seizoen bij Feyenoord is geweest en ik ben erg tevreden. Ik denk dat we als team nu verder zijn dan vorig jaar. Het scheelt een hoop dat we nu op elkaar zijn ingespeeld. We weten wat we voor elkaar moeten doen. Vorig jaar hebben we het niet gered om kampioen te worden. Het zou dan ook lekker zijn als de selectie nog wordt versterkt.
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Bij Feyenoord leeft de vrees dat Daryl Janmaat door zijn heupblessure langere tijd aan de kant staat. Hij speelt vandaag in ieder geval niet, aldus RTV Rijnmond-journalist Dennis van Eersel.

...
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 11 augustus 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 11:12 schreef MMM het volgende:
Bij Feyenoord leeft de vrees dat Daryl Janmaat door zijn heupblessure langere tijd aan de kant staat. Hij speelt vandaag in ieder geval niet, aldus RTV Rijnmond-journalist Dennis van Eersel.

...
Nou dan kunnen we gaan zien of Deelen op die plek goed mee kan. Moet toch een keer gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Scheurtje bovenbeen
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 11:53   quote  deeplink  
@Mkrabby: Daryl Janmaat heeft een scheurtje in de spier van zijn bovenbeen. Hij richt zich op Ajax, maar dat wordt een race tegen de klok #Feyenoord
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 11 augustus 2013 - 12:50   quote  deeplink  
laat daryl rust nemen en stel tegen die res duitsers gewoon de vrij als rechts back indi en mathijssen in het centrum en op links die nelom dan zijn we er toch
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 09:20   quote  deeplink  
Duimen dan maar http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3493348/2013/08/16/Medische-staf-Feyenoord-maakt-overuren-voor-Janmaat.dhtml?show=react
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 09:23   quote  deeplink  
Wel een risico, maar voor deze wedstrijd geoorloofd.
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 09:32   quote  deeplink  
Lijkt mij ook.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Janmaat///HELD!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Geen Janmaat dus zondag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0099987