BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:08 schreef van geil het volgende:
voor de tweede keer onder druk keihard door de mand gevallen.
Inderdaad. Tegen de kleintjes houdt hij zich aardig staande maar tegen de topclubs deed zelfs Leerdam het nog beter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 januari 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 12:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zullen leuke duels worden met Victor Fischer . . .
Nou wat waren ze leuk..
craven
 craven - dinsdag 22 januari 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 17:12 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Inderdaad. Tegen de kleintjes houdt hij zich aardig staande maar tegen de topclubs deed zelfs Leerdam het nog beter.
onzin
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 22:23 schreef van geil het volgende:
misschien zat ik fout bij Janmaat.
vond t n versterking voor Feyenoord.en n goede speler voor de eredivisie.
had sterk mn twijfels over n nog hoger niveau,
die twijfels worden minder.
zijn yoch weer groter..veel groter.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Niet af laten hangen van een wedstrijd geile, op naar zondag dan staan ze er weer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Daryl Janmaat na het doelpuntloze gelijkspel tegen FC Twente

MMM
 MMM - zondag 27 januari 2013 - 23:10   quote  deeplink  
Matig weer.. Ook aanvallend. Blind om doel schieten, slechte voorzetten etc.

Wakker worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door MMM --
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 23:10 schreef MMM het volgende:
Matig weer.. Ook aanvallend. Blind om doel schieten, slechte voorzetten etc.

Wakker worden!
hij vergat n paar keer n volledig vrije Pelle te bedienen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 17:03 schreef van geil het volgende:

[..]

hij vergat n paar keer n volledig vrije Pelle te bedienen.
Zag je die reactie van Pellè..
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zag je die reactie van Pellè..
ja.maar moet hij eigenlijk intern doen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2013 - 18:39 schreef van geil het volgende:

[..]

ja.maar moet hij eigenlijk intern doen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 02:24   quote  deeplink  
Janmaat: 'AZ staat te laag gezien hun kwaliteiten'

600x400-kd-1114289.jpg

Daryl Janmaat maakte afgelopen woensdag indruk als rechtsback van het Nederlands elftal. De Feyenoorder vormde samen met Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi bijna de gehele defensieve linie van Oranje. Zondag, wanneer AZ op bezoek komt in De Kuip, hoopt Janmaat weer te excelleren.
Feyenoord is de nummer vier van de Eredivisie, terwijl AZ het moet doen met de tiende stek. Janmaat is echter op zijn hoede voor de Alkmaarders. "AZ is een goede ploeg, met een paar uitstekende spelers, waaronder Adam Maher. Ze staan te laag gezien hun kwaliteiten", vertelt de verdediger tegen RTV Rijnmond.


Janmaat is bij Feyenoord de rechtsback naast Stefan de Vrij en Joris Mathijsen, terwijl Bruno Martins Indi linksback is. Bij Oranje vormde De Vrij juist het centrum met Martins Indi en zat Mathijsen op de bank. "Ik wil niet reageren op bepaalde keuzes die trainers maken, maar ik vind dat de verdediging van Feyenoord het goed doet, inclusief Joris."

Na de wedstrijd tegen Willem II van vorig weekend en de oefeninterland tegen Italië van woensdag speelt Janmaat tegen AZ alweer zijn derde wedstrijd in een week. De rechtsback klaagt echter niet. "Ik ben jong en fit en vind die belasting geen probleem. Drie wedstrijden in de week zou gewoon moeten kunnen."

Jan Dirk Stouten in gesprek met Daryl Janmaat


Bron:Rijnmond
Wim2
 Wim2 - zondag 10 februari 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Zozo Daryl.

Vooral de tegenstander ophemelen des te harder ze vallen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Janmaat: "Feyenoord overtreft wel mijn verwachtingen"

cms_file.php?fromDB=1530&width=218&height=131&filter0=crop,0,0.058333333333333334,486,291,1,0.3958333333333333

Daryl Janmaat heeft het uitstekend naar zijn zin bij Feyenoord. De rechtsback van Feyenoord, die in de zomer de overstap maakte van sc Heerenveen naar de Rotterdammers, is echter wel enigszins verrast. De club is namelijk groter dan hij van tevoren dacht.

"Het is natuurlijk een grote stap in alle opzichten", liet Janmaat weten aan Feyenoord TV. "Als je kijkt naar hoeveel mensen er betrokken zijn bij Feyenoord, dan is dat wel meer dan bij Heerenveen. Ook staat Feyenoord veel vaker in de media. Er zijn grote verschillen en ik vind dat alleen maar mooi. Ik wist van tevoren hoe groot Feyenoord was, maar het overtreft wel mijn verwachtingen."

Janmaat is blij dat hij terug is gekeerd naar de club waar hij in het verleden in de jeugdopleiding speelde. "Het ging natuurlijk een tijdje minder bij Feyenoord, maar ik heb altijd gezegd dat ik graag terug zou keren bij Feyenoord. Het is fijn dat de club mij benaderde en daarna heb ik snel ja gezegd. Het heeft niet lang geduurd. Voor mij was dit een beetje thuiskomen. Ik miste mijn familie en vrienden."

De mandekker veroverde bij de Rotterdammers snel een basisplaats."Ik heb hier snel een basisplaats veroverd, dat is fijn. Ik vond dat dat goed verliep. Ik heb me wel goed kunnen aanpassen aan Feyenoord. Ik denk dat je gewoon je ding moet doen, dan komt het wel goed", zo besloot Janmaat.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Janmaat pas tevreden bij Europees voetbal

00980667.jpg

Daryl Janmaat groeide sinds afgelopen zomer uit tot basisspeler van Feyenoord en international bij Oranje. Toch is de back nog niet tevreden. "Ik ben pas tevreden als wij dit seizoen Europees voetbal halen."

"Daarnaast wil ik constant blijven presteren", geeft de 23-jarige rechtsback aan tegenover Feyenoord TV. De fout die Janmaat tijdens het met 3-0 verloren duel met Ajaks maakte, zit hem nog steeds dwars. "Toen maakte ik een grote fout waar een doelpunt uit voortkwam en dat mag gewoon niet als international."

"Het is natuurlijk een grote stap", zegt hij over de overgang van sc Heerenveen naar Feyenoord. "De verschillen tussen Heerenveen en Feyenoord zijn groot en dat vind ik alleen maar mooi. Ik wist van tevoren wel dat Feyenoord groot is, maar toch overtrof het mijn verwachtingen."

Bovendien speelde hij tot dusver al vier interlands onder bondscoach Louis van Gaal. "Als je het bij een topclub goed doet kom je vanzelf in beeld", weet de verdediger. "Als ik nog in Heerenveen had gespeeld was het er denk ik niet van gekomen."
Bron:Voetbalprimeur
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 februari 2013 - 15:54   quote  deeplink  
Goeie gast met ambitieuze teksten.
Hij maakt het waar.
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Dan moet je niet zo spelen, oud wijf!!! Wat slecht zeg, triest.

Een 3 is nog te hoog..
Wim2
 Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 16:27 schreef MMM het volgende:
Dan moet je niet zo spelen, oud wijf!!! Wat slecht zeg, triest.

Een 3 is nog te hoog..
Ik vond het bij Janmaat nog wel meevallen.
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
voor de derde keer speelde hij als n Manolevje bij ons.
deed dat in oranje ook eens.
dat kan niet.eerst je taken.dan mag je je verder profileren!
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 februari 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Daryl Janmaat speelt pas een halfjaar voor Feyenoord, maar mag nu alweer denken aan een stap hogerop. Arsenal zou overwegen om de rechtsback komende zomer aan te trekken.

Volgens Engelse media houdt Arsenal rekening met het vertrek van Bacary Sagna, wiens contract in 2014 afloopt. De Gunners willen de blessuregevoelige verdediger een verlenging voor één seizoen aanbieden, maar dat is niet naar wens van Sagna.

De Fransman oriënteert zich daarom op een vertrek, met clubs als Paris Saint-Germain en Internazionale als gegadigden. Daarnaast willen clubs uit het Midden-Oosten Sagna maar al te graag aantrekken, meldt The Daily Mirror.

Miljoenen van Arsenal
Arsenal is de zoektocht naar een opvolger inmiddels gestart en Daryl Janmaat staat hoog op het lijstje. Feyenoord kan zodoende te maken krijgen met de miljoenen uit Londen, waar Arsène Wenger toestemming heeft gekregen om komende zomer flink te spenderen.

Janmaat kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen en veroverde in De Kuip direct een basisplaats. Met inmiddels drie interlands achter zijn naam is de Leidschendammer één van Nederlands meest talentvolle vleugelverdedigers. Zijn contract loopt door tot medio 2015.
.
(Bron: voetbalprimeur.nl )
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 22 februari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Lekker bij Feyenoord blijven, kwaliteit kent geen tijd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 februari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Tja geruchtje..
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal nog 2 jaartjes blijven en contracten verlengen..
Maar ik beschouw het toch als positief dat al onze talenten gekoppeld
worden aan internationale topclubs...
Wat JC voor ogen heb met 020 zou zomaar eens met Feyenoord kunnen gebeuren..
Ik pak dan niet de vergelijking met Bayern maar Feyenoord zou weleens op eigen kracht
een stabiele rijke club kunnen worden...
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 22 februari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Dat is zeker een compliment en ik hoop ook dat ze nog een paar jaar bijtekenen zodat de hoofdprijs gevraagd kan worden voor een Janmaat, Clasie, BMI, de Vrij en wie nog meer. Dan heb je ineens veel geld maar er zal toch ook weer wat voor terug moeten komen op het veld. De jeugdopleiding is ook niet onuitputtelijk en goede aankopen doen is al moeilijk genoeg. Zou zo mooi zijn als spelers echt 5 jaar in De Kuip willen blijven zodat je echt aan de top komt en blijft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 februari 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 februari 2013 - 23:41 schreef Vincent1970 het volgende:
Dat is zeker een compliment en ik hoop ook dat ze nog een paar jaar bijtekenen zodat de hoofdprijs gevraagd kan worden voor een Janmaat, Clasie, BMI, de Vrij en wie nog meer. Dan heb je ineens veel geld maar er zal toch ook weer wat voor terug moeten komen op het veld. De jeugdopleiding is ook niet onuitputtelijk en goede aankopen doen is al moeilijk genoeg. Zou zo mooi zijn als spelers echt 5 jaar in De Kuip willen blijven zodat je echt aan de top komt en blijft.
Ik heb het gevoel dat het wel eens onuitputtelijk kan zijn voor de komende jaren..
Oke een jaar overbruggen zou lekker zijn maar international is het oog
op Feyenoord gevallen (ook dankzij van Gaal) ..Het mooiste is dat Feyenoord
niet eens kampioen hoeft te worden...Als het talent maar aanwezig is,en dat is er..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 23 februari 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Het talent is er inderdaad maar ik vrees een beetje dat een aantal spelers tegelijk gaan vertrekken. Hoeft niet perse dit jaar te zijn, kan ook aan het eind van volgend seizoen. Ik denk dat het dan moeilijk wordt om dat op te vangen vanuit de eigen opleiding. Ik hoop in ieder geval niet dat we weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met opbouwen. Feyenoord is gewoon een club die om de titel hoort te strijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2013 door Vincent1970 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 februari 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 00:01 schreef Vincent1970 het volgende:
Het talent is er inderdaad maar ik vrees een beetje dat een aantal spelers tegelijk gaan vertrekken. Hoeft niet perse dit jaar te zijn, kan ook aan het eind van volgend seizoen. Ik denk dat het dan moeilijk wordt om dat op te vangen vanuit de eigen opleiding. Ik hoop in ieder geval niet dat we weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met opbouwen. Feyenoord is gewoon een club die om de titel hoort te strijden.
Dat zal nog wel even ons lot blijven. Pas als we over een behoorlijk financiële buffer kunnen beschikken wordt het anders.
sevillana
 sevillana - zaterdag 23 februari 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 februari 2013 - 23:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tja geruchtje..
Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal nog 2 jaartjes blijven en contracten verlengen..
Maar ik beschouw het toch als positief dat al onze talenten gekoppeld
worden aan internationale topclubs...
Wat JC voor ogen heb met 020 zou zomaar eens met Feyenoord kunnen gebeuren..
Ik pak dan niet de vergelijking met Bayern maar Feyenoord zou weleens op eigen kracht
een stabiele rijke club kunnen worden...
precies Leon, .. beschouw het vooralsnog maar als een compliment ;)
ar
 ar - zaterdag 23 februari 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Eigenlijk hoop ik dat ze maar 1 speler verkopen.Anders kun je inderdaad weer gaan passen en meten.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 23 februari 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 12:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

precies Leon, .. beschouw het vooralsnog maar als een compliment ;)
Vind ik ook.
van geil
 van geil - zondag 24 februari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
LEKKER BEZIG VANDAAG.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 februari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Janmaat was geweldig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 februari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Heel alert gespeeld. Samen met Pellè en een weergaloze Mathijsen de beste aan onze kant.
MMM
 MMM - zondag 24 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Heel goed gespeeld, lekker fel! Klasse, volhouden nu!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 maart 2013 - 12:22   quote  deeplink  
fa4b6665a82003bc5ddd2a907309f7cf.png

daryl_janmaat4.jpg

Dat Feyenoord een geweldig seizoen beleeft is prachtig, maar het heeft ook zo zijn mindere kanten. Het grote speculeren over welke spelers er zullen blijven en wie er zullen vertrekken is begonnen.

Er is grote Engelse interesse voor Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. De afgelopen zomer van SC Heerenveen overgekomen Daryl Janmaat heeft zich ook al in de kijker gespeeld. De rechtsback zou het keurkorps van manager Arsène Wenger bij Arsenal moeten versterken. Het streelt de verdediger die in korte tijd is uitgegroeid tot één van de sterkhouders bij Feyenoord. Voetbal International had een interessant gesprek met de vleugelverdediger.

John de Wolf zei afgelopen week in de Voetbal International: De spelers van Feyenoord moeten met elkaar afspreken nog twee jaar te blijven, kampioen te worden en dan hun eigen weg te gaan. Janmaat denkt er echter anders over: Het klinkt als een mooie droom, maar ik zie het niet gebeuren. Natuurlijk willen wij kampioen worden, maar je hebt ook te maken met je eigen carrière. De kansen die voorbij komen, moet je wel pakken. Stel dat zich voor een van ons een Europese topclub meldt. Moet je dan nee zeggen omdat je kampioen wilt worden met Feyenoord? Niemand heeft de garantie dat zon club nóg een keer voorbij komt.

De verdediger is van mening dat er echt wel over de titel gepraat mag worden. Het is geen onoverbrugbare achterstand die wij hebben. Als wij niet goed genoeg zouden zijn, waarom die andere ploegen dan wel? Niet dat we er elke dag over praten, maar we zijn ook niet achterlijk. We weten waar we staan en wat we kunnen. Als er een jaar is dat het kan, is het dit seizoen wel. Ik geloof er echt in, aldus Janmaat.

De verdediger is van mening dat de Rotterdammers een uitstekend team hebben, maar vergeleken met de andere teams bovenin ervaring mist. Wanneer Janmaat gevraagd wordt naar de kracht van dit elftal antwoord hij resoluut: Absoluut de teamgeest, we staan er voor elkaar. Het beste voorbeeld is wat er na PSV gebeurde. Ik zat al in de kleedkamer, toen ik ineens geschreeuw hoorde. Ik stapte naar buiten, maar alles was al opgelost. Als je dan later de beelden terugziet, Jeremain Lens die Mathijsen opwacht en onze ploeg die voor hem in de bres springt, ziet dat er op tv heel raar uit. Het slaat in feite ook nergens op, alleen op zon moment moet je er als ploeg ook staan. En wij stonden er, in die tunnel, zonder dat het uit de hand liep. Maar de boodschap was duidelijk: je blijft met je handen van dit Feyenoord af!, zo sluit Janmaat met krachtige woorden af.
Bron:ILikeFeyenoord
ferfan
 ferfan - woensdag 06 maart 2013 - 19:33   quote  deeplink  
het is fair wat 'ie zegt, alleen dat had hij ook later kunnen zeggen dat 'ie feyenoord zo inruilt voor arsenal. de focus moet op het kampioenschap blijven..
Het zou me niet verbazen als janmaat, bruno, de vrij, clasie, pelle allemaal verkocht worden.. als ze daar in totaal 45/50 miljoen voor kunnen krijgen moeten ze het gewoon doen. schuldenvrij en dan nog eenmaal de boel opbouwen met een ander elftal rond vilhena en de rest van onze mega-talenten.. Doen we ook gewoon volgend jaar weer mee..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 maart 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2013 - 19:33 schreef ferfan het volgende:
het is fair wat 'ie zegt, alleen dat had hij ook later kunnen zeggen dat 'ie feyenoord zo inruilt voor arsenal. de focus moet op het kampioenschap blijven..
Het zou me niet verbazen als janmaat, bruno, de vrij, clasie, pelle allemaal verkocht worden.. als ze daar in totaal 45/50 miljoen voor kunnen krijgen moeten ze het gewoon doen. schuldenvrij en dan nog eenmaal de boel opbouwen met een ander elftal rond vilhena en de rest van onze mega-talenten.. Doen we ook gewoon volgend jaar weer mee..
Dat gebeurt niet, zie ik van Geel niet voor aan.
Per jaar 2 talenten in de verkoop, waarborgen basiskwaliteit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 maart 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Janmaat: 'Oranje wordt een soort gewoonte'

11724_1352977021_janmaat.jpg

Hij werd weer opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de dubbele WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië. Niemand twijfelt eraan dat Daryl Janmaat straks ook tot het definitieve keurkorps behoort. Oranje wordt een soort gewoonte.

Desondanks wil de 23-jarige verdediger zich niet bestempelen als nieuwe rechtsback van Oranje. Zo ver wil ik niet gaan, want dat is afhankelijk van hoe ik bij Feyenoord presteer, maar ik heb de laatste interland tegen Italië wel mogen spelen, vertelt hij in Voetbal International. Dat ging goed, zoals ik eerder tegen Duitsland al een keer aardig inviel, beter dan mijn debuut tegen Turkije.

Komt door spanning. Zon debuut in Oranje is wel wat, hoor. Als jonge jongen droom je van niets anders en dan sta je ineens tussen spelers die je kent van televisie. Bij mij zorgde dat voor een beetje spanning, want alles is onwennig, maar uiteindelijk wordt Oranje dan ook een soort gewoonte. Na twee keer weet je wel hoe het werkt en is het voor een voetballer fantastisch, want alles is tot in de puntjes geregeld. Je hoeft je alleen maar bezig te houden met voetbal.

Na dat moeilijke debuut tegen de Turken, hoop ik dat ik de afgelopen wedstrijden aan de bondscoach heb laten zien dat ik het niveau aankan. Ik bedoel: tegen Duitsland en Italië, twee toplanden, moet je laten zien wat je kunt en ik geloof dat ik dat wel redelijk heb gedaan. En nu moet ik die lijn doortrekken. Volgend jaar is het WK in Brazilië. Als je zo dichtbij bent als ik, moet dat gewoon een reëel doel zijn en dat is het dus ook.

Hij sprak bondscoach Louis van Gaal voor het laatst na afloop van de gewonnen kraker tegen PSV anderhalve week geleden. Toen hebben we even kort gesproken. Goed gedaan, zei hij, ga zo door. Slechts een paar woorden, maar ze geven wel vertrouwen. Dat Brazilië nu een reëel doel is, zegt veel over hoe snel de ontwikkeling van een voetballer kan gaan.
Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 19:43   quote  deeplink  
goed gespeelt!
en n belangrijke goal!
MMM
 MMM - zondag 17 maart 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:43 schreef van geil het volgende:
goed gespeelt!
en n belangrijke goal!
+1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 maart 2013 - 06:25   quote  deeplink  
156050_461854147220454_251691996_n.jpg
van geil
 van geil - maandag 18 maart 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Held van de week.
Milo
 Milo - maandag 18 maart 2013 - 13:27   quote  deeplink  
speelt al het hele seizoen goed. en gister top.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 maart 2013 - 16:13   quote  deeplink  
Zijn beste wedstrijd tot nu toe... (en niet alleen omdat hij ook nog eens scoorde!!). Geweldig gespeeld. Ik zal bekennen dat ik hem in het begin niet veel beter vond dan andere backs, maar zoals hij gister speelde, superrrrrr... Ik was al om, maar nu helemaal!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 maart 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Janmaat, Mathijsen, Immers....Ze gaan de goede kant op.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 maart 2013 - 17:01   quote  deeplink  
Clasie was wat minder. Hij had wat pech met zijn beslissingen, had het in de gaten, wou de bal toch bij zich houden als hij wou inspelen, waardoor hij de bal veel te zacht inspeelde of van zijn voet liet stuiteren... Dat heeft hij in de eerste helft om de zes minuten gehad. Oké, hij mag ook gerust eens wat minder spelen, maar hij moet nu niet zenuwachtig gaan worden... Jaja, hij is nog jong, dan kan dat nog, maar hij zal zich daar tegen moeten wapenen... Vilhena had ook een mindere dag. Gelukkig stonden er nu anderen op, de volgende keer mogen zij weer!! Maar wie er in plaats van Pellè in de spits moet... geen idee. dat is eigenlijk het hele seizoen al de vraag: wie als....? Ik hou het op Te Vrede, evt. Immers, maar dat doet Koeman vast niet omdat hij zijn middenveld niet wil wijzigen... alhoewel, in een Immers, evt. Goossens heb je goede vervangers... Daarentegen is Pellè wat moeilijker te vervangen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 02:54   quote  deeplink  
Janmaat: 'Natuurlijk hebben we het over de titelrace'

600x400-jh-1454061.jpg

Ze zijn verwikkeld in een razend spannende titelrace in de Eredivisie, maar deze week bij het Nederlands elftal slaan de spelers van Ajaks en Feyenoord de handen ineen om de strijd aan te binden met landen als Estland en Roemenië.

,,Natuurlijk hebben we het soms wel even over de titelrace, zegt Feyenoorder Daryl Janmaat tegen OnsOranje. ,,Dat gaat in een goede sfeer. Je maakt soms een grapje. En natuurlijk krijg je ook weleens een opmerking terug. Ze zijn er nog niet over begonnen dat we in de Kuip al juichten omdat we dachten dat het 3-3 was geworden bij AZ-Ajaks, haha.

,,Niet alleen met de Snavels dollen we trouwens, gaat de rechtsback verder. ,,Kevin Strootman en Jeremain Lens doen met PSV ook mee om de titel natuurlijk.

Siem de Jong heeft al uitgerekend: ,,Feyenoord staat voor op ons op dit moment. Zij zijn met zeven jongens, wij met vier. Ik vrees dat daar ook niet veel meer bij komt, want de andere spelers bij Ajaks zijn allemaal buitenlanders. Ik was eigenlijk nog de enige Nederlandse basisspeler bij Ajaks die niet was opgeroepen voor Oranje. Misschien dat we de stand in de verre toekomst nog eens gelijk kunnen trekken.

Janmaat gaat bij Oranje de concurrentiestrijd aan met Ajaksmiet Ricardo van Rhijn. ,,We gaan gewoon weer uitvechten wie er straks speelt tegen Estland en Roemenië. Ik kan je zeggen dat we goed met elkaar omgaan. Ik vind Ricardo een heel goede rechtsback.
Bron:OnsOranje.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 02:57   quote  deeplink  
Rijsbergen: 'Goal Janmaat toont kracht Feyenoord aan'



Wim Rijsbergen was zondagavond te gast in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. De oud-speler van Feyenoord was behoorlijk onder de indruk van zijn oude ploeg, die hij eerder op de middag met 2-1 had zien winnen in De Kuip.

'De goal van Janmaat zegt iets over de kracht van Feyenoord op dit moment', aldus Rijsbergen. De inmiddels 61-jarige voormalige verdediger vond het knap dat de Rotterdammers direct na de gelijkmaker van FC Utrecht weer op voorsprong kwamen. De 2-1 van Janmaat gaf de thuisploeg uiteindelijk niet meer weg, waardoor het mee blijft doen om de landstitel. 'Feyenoord kwam niet in moeilijkheden en had eigenlijk meer doelpunten moeten maken', aldus Rijsbergen.

De geboren Leidenaar kraakte ook een kritische noot. 'Het viel me op dat Clasie in de eerste helft veel balverlies leed, terwijl hij normaal zo sterk is op dat onderdeel. Net als Vilhena moet hij meer rust brengen op het middenveld en zorgen voor de balans. Als er vanmiddag (zondag, red.) toevallig scouts op de tribune hebben gezeten voor Clasie, gaat er een streep door zijn naam, terwijl hij juist één van de grootste talenten is.'

Toch denkt Rijsbergen dat Clasie weer beter gaat spelen en zijn teamgenoot Lex Immers het net weer gaat vinden. 'Talent is niet zomaar weg', aldus de oud-Feyenoorder, die in Immers een goede eenmalige vervanger van de geschorste Pellè ziet.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 03:13   quote  deeplink  
Doelpuntenmaker Daryl Janmaat in gesprek met Jan Dirk Stouten

Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Daryl Janmaat heeft dinsdagmiddag de training van het Nederlands elftal eerder afgebroken. De rechtsback van Feyenoord kreeg tijdens de oefensessie in Katwijk een beetje last van zijn kuit. Hij mocht uit voorzorg vroegtijdig naar de kant.

Janmaat kreeg afgelopen zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht een trap op zijn kuit. Hij speelde het duel echter gewoon uit. Hij lijkt ook gewoon inzetbaar tijdens de komende duels in de WK-kwalificatie met Estland en Roemenië

Oranje werkte dinsdag de eerste groepstraining af in de voorbereiding op beide wedstrijden in de ArenA. Bondscoach Louis van Gaal hield het al na een klein uurtje voor gezien. Vrijdag 22 maart speelt Oranje tegen Estland en dinsdag 26 maart tegen Roemenië

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/8656/janmaat-eerder-van-training-oranje.html
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 00:23   quote  deeplink  
5f39348ac08dd445710dad993d0eb85c.png

daryl_janmaat4.jpg

Het succes van Feyenoord is volgens Daryl Janmaat voor een groot deel toe te schrijven aan trainer Ronald Koeman.

De 23-jarige rechtsback van Oranje vindt Koeman de beste trainer met wie hij tot nu toe heeft gewerkt. Hij is tactisch heel sterk en geeft veel verantwoordelijkheid aan de spelers. Daar word je sterker en beter van, meent de viervoudig international.

Janmaat doet met Feyenoord volop mee in de titelrace. Een verbetering van de knappe tweede plaats van vorig seizoen ligt in het verschiet. Koeman heeft de afgelopen 2 jaar bewezen dat hij een heel goede trainer is. Van een team waar niemand vooraf wat voor gaf, heeft hij iets heel moois gemaakt. Het komt vooral door Koeman dat we nu zo hoog staan.

De rechtsback krijgt van Koeman alle ruimte om mee naar voren te komen. Ik ben niet iemand die alleen maar achterin blijft hangen, daar heb ik teveel energie voor. Ik moet de drang naar voren die ik heb kunnen uiten. Gelukkig heb ik een trainer van wie dat mag.
Bron:FRFanatic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0116047