BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 20 oktober 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 18:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

En stront in je hoofd als je dat denkt... Hij is al 24.... Een topper speelt dan al in het buitenland. Kijk naar BMI en De Vrij.... Zijn beide jonger en zeker toppers in de dop.
Sommige jongens hebben een aanloopje nodig..zie Pelle.
Vertrouwen en constant spelen heeft ook zijn invloed.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 20 oktober 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Nelom is een mooie voetballer voor Excelsior Heracles enz. Hij komt gewoon tekort voor Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Een reportage over Miquel Nelom

(http://youtu.be/mZyne52tsrk)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 oktober 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:
Nelom staat open voor contractverlenging

[ afbeelding ]

Feyenoorder Miquel Nelom is bezig aan een spannend jaar. Het contract van de linksback loopt af en hij wil zijn verbintenis graag verlengen. "Als de mogelijkheid er is om mijn contract te verlengen, sta ik daar voor open", aldus Nelom.

De door Feyenoord zelf opgeleide Miquel Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste team van Feyenoord. Daarvoor werd de 24-jarige linkspoot twee seizoenen aan Excelsior verhuurd. Nelom: "Ik speel hier al een hele tijd en waarom zou ik er niet nog een aantal jaartjes aan vastplakken?"

Dit seizoen heeft Miquel Nelom voor het eerst voor langere tijd een basisplaats. Hierdoor zit Joris Mathijsen op de bank.
Bron:Rijnmond
Nou Miquel, ik hoop dat ze bij Feyenoord niet zo dom zijn om je contract te verlengen ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Teleurgesteld Feyenoord richt pijlen op Cambuur

(http://youtu.be/Cz4jlvMPqzQ)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Nelom wil beeld bijstellen: 'Het oogt soms wat laconiek'

2rcu45s.jpg

Miquel Nelom begint elk seizoen met duidelijke persoonlijke doelstellingen. De linksback van Feyenoord wil meer minuten maken dan het vorige seizoen én zijn mindere punten perfectioneren. Dat eerste lijkt nu al gelukt en kijkend naar zijn huidige ontwikkeling moet zijn tweede streven ook geen probleem zijn.

De onoplettende momentjes, waarin bijvoorbeeld een bal onder zijn voet doorschiet, wil hij uit zijn spel halen. ''Als je kijkt naar mijn spel, komt dat soms misschien wat laconiek of nonchalant over. Dat zit ook een beetje in mij'', geeft Nelom toe in Feyenoord Magazine. ''Ik weet dat het publiek hier verwacht dat je altijd hard werkt, dus ik probeer dat beeld bij te stellen, bijvoorbeeld door harder de duels in te gaan.''

''Voor mijn gevoel gaat dat steeds beter'', vindt de vleugelverdediger. ''Dat komt ook doordat ik zowel fysiek als mentaal steeds sterker word.'' Nelom beschikt in De Kuip over een aflopend contract, maar de Rotterdammer denkt niet na over een vertrek uit zijn geboortestad. ''Ik heb geen haast om weg te gaan, dit is een heel mooie club. Al heb ik wel de ambitie om ooit eens in het buitenland te spelen.''
Bron:Feyenoord magazine
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Ik vind m wel progressie maken.
Barabas
 Barabas - zondag 02 november 2014 - 18:23   quote  deeplink  
In een elftal dat draait zal ook Nelom een bijdrage kunnen leveren. Maar dat verandert m.i. niets aan zijn tekortkomingen. Ook gisteravond was het in een aantal situaties weer goed te zien. Een betere back blijft dus wenselijk, maar hij mag het seizoen best afmaken; een spits hebben we harder nodig.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 18:23 schreef Barabas het volgende:
In een elftal dat draait zal ook Nelom een bijdrage kunnen leveren. Maar dat verandert m.i. niets aan zijn tekortkomingen. Ook gisteravond was het in een aantal situaties weer goed te zien. Een betere back blijft dus wenselijk, maar hij mag het seizoen best afmaken; een spits hebben we harder nodig.
Ben ik nu wel mee eens ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Nelom onder druk overtuigt niet, is wel waardevol in de vrijheid die hij krijgt naar voren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 20:41   quote  deeplink  
T is de donkere de Cler
MMM
 MMM - maandag 03 november 2014 - 08:58   quote  deeplink  
Vind hem wel steeds meer toevoegen, ook aanvallend.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Klopt en zoals ie zelf aangeeft dat dat laconieke eruit moet zie ik hem nog beter worden..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Ik vrees dat dat laconieke nou eenmaal zijn stijl is... Maar ik vind hem tot nu toe een van de revelaties van Feyenoord. Dit hangt natuurlijk samen met het duo Kongolo/Van Beek wat zich super ontwikkelt... Ik ben benieuwd hoe die twee zich de komende drie wedstrijden (Vite$$e/Dordrecht/Pisvee)staande houden....

Nelom moet verdedigend stappen maken. Voetballend is hij echt goed. Nadeel is dat, als het niet loopt, je je kapot ergert aan dat laconieke loopje van hem, haha..., maar goed dat heeft Eto'o ook (zelfde loopje)... Ik vind het nou eenmaal geweldig dat we een echte voetballer op die kant hebben, maar het grote nadeel is daarentegen weer dat hij verdedigend (nog) niet de beste is...
dr love
 dr love - maandag 03 november 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Zag effe gisteren voetbal rijnmond analist everse die homo moet es een flink aangepakt worden zit ie alleen maar op vilhena af te zeiken oké hij zit laatste jaren niet in z, n vel maar dat komt ook Door trainers die een ander visie op het systeem wil spelen en na 8 a 15 wedstrijden kom je pas achter dat je zulke spelers niet tot je beschikking hebt dan ga je maar een beetje rommelig doen de spelers niet op zijn gewenste positie neerzetten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:07 schreef dr love het volgende:
Zag effe gisteren voetbal rijnmond analist everse die homo moet es een flink aangepakt worden zit ie alleen maar op vilhena af te zeiken oké hij zit laatste jaren niet in z, n vel maar dat komt ook Door trainers die een ander visie op het systeem wil spelen en na 8 a 15 wedstrijden kom je pas achter dat je zulke spelers niet tot je beschikking hebt dan ga je maar een beetje rommelig doen de spelers niet op zijn gewenste positie neerzetten.
En diegene die nu nog over Clasie zeiken moeten ze ook opknopen..
dr love
 dr love - maandag 03 november 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Feyenoord probeer die j.clupp te halen de beste trainer/coach.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:11 schreef dr love het volgende:
Feyenoord probeer die j.clupp te halen de beste trainer/coach.
stop eens met asfalt snuiven man.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:07 schreef dr love het volgende:
Zag effe gisteren voetbal rijnmond analist everse die homo moet es een flink aangepakt worden zit ie alleen maar op vilhena af te zeiken oké hij zit laatste jaren niet in z, n vel maar dat komt ook Door trainers die een ander visie op het systeem wil spelen en na 8 a 15 wedstrijden kom je pas achter dat je zulke spelers niet tot je beschikking hebt dan ga je maar een beetje rommelig doen de spelers niet op zijn gewenste positie neerzetten.
Jij bent homo-herkenner?
dr love
 dr love - maandag 03 november 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Ach nog meer clasie aanhangers hier hij is zo goed dat geen enkele topclubs hem wilt zelfs r.koeman niet hij was gewoon slim heft de alleen de echte top speler weggehaald.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:07 schreef dr love het volgende:
Zag effe gisteren voetbal rijnmond analist everse die homo moet es een flink aangepakt worden zit ie alleen maar op vilhena af te zeiken oké hij zit laatste jaren niet in z, n vel maar dat komt ook Door trainers die een ander visie op het systeem wil spelen en na 8 a 15 wedstrijden kom je pas achter dat je zulke spelers niet tot je beschikking hebt dan ga je maar een beetje rommelig doen de spelers niet op zijn gewenste positie neerzetten.
Speelt nu twee wedstrijden op 'zijn positie'.
Twee wedstrijden matig.

Maar dat ligt natuurlijk aan de stand van de maan, het zeewater, overtollig oorsmeer en de zwarte piet discussie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:16 schreef dr love het volgende:
Ach nog meer clasie aanhangers hier hij is zo goed dat geen enkele topclubs hem wilt zelfs r.koeman niet hij was gewoon slim heft de alleen de echte top speler weggehaald.
Porto is geen club..(?) Clasie heeft zelf de beslissing genomen om te blijven..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:16 schreef dr love het volgende:
Ach nog meer clasie aanhangers hier hij is zo goed dat geen enkele topclubs hem wilt zelfs r.koeman niet hij was gewoon slim heft de alleen de echte top speler weggehaald.
is wekelijks de beste speler.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is wekelijks de beste speler.
Wij zijn allemaal blind..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Vilhena is aardig op weg een wannabee te worden.
Hij laat 'het' niet zien.
Mogelijk heeft ie 'het' niet.

Jaartje Dordrecht.
dr love
 dr love - maandag 03 november 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Kom maar op wat heb je nu op te zeggen stelletje homo's of joden in een feyenoord shirt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:34 schreef dr love het volgende:
Kom maar op wat heb je nu op te zeggen stelletje homo's of joden in een feyenoord shirt.
Whahahahahahaaaaa you cunt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Speelt nu twee wedstrijden op 'zijn positie'.
Twee wedstrijden matig.

Maar dat ligt natuurlijk aan de stand van de maan, het zeewater, overtollig oorsmeer en de zwarte piet discussie.
Vond hem de eerste wedstrijd op 10 wel aardig. Zaterdag met Kazim de minste.
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:34 schreef dr love het volgende:
Kom maar op wat heb je nu op te zeggen stelletje homo's of joden in een feyenoord shirt.
Ben jij hier de Jid in een jodenshirt.... Jij slaapt in een Ajakspyama.
dr love
 dr love - maandag 03 november 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Dat is allemaal bullshit praatjes. Hij heeft wel een iets verstandige en slimme mensen om zich heen die niet alleen het geld ruiken op korte termijn, en bij feyenoord heb je meer garanties financiële, basisplaats, suporters.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:51   quote  deeplink  
83147458_9c9eda57ac.jpg
stock-vector-dr-love-89897812.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Beeldtaal is in dit geval wenselijk....
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:47 schreef dr love het volgende:
Dat is allemaal bullshit praatjes. Hij heeft wel een iets verstandige en slimme mensen om zich heen die niet alleen het geld ruiken op korte termijn, en bij feyenoord heb je meer garanties financiële, basisplaats, suporters.
Dus slecht spelen is tactiek?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Tis weer Open Podium.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 november 2014 - 03:06   quote  deeplink  
Verrassend goed eigenlijk tegen Rijeka. Heeft duidelijk een stap gemaakt.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 06:50   quote  deeplink  
Hij viel niet tegen gisteren ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 07:18   quote  deeplink  
Was zowel verdedigend als aanvallend goed.
Mooie ontwikkeling.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:19   quote  deeplink  
Speelde een prima wedstrijd..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:19   quote  deeplink  
Nelom grijpt kans: 'Het niveau gaat bij mij omhoog'

v2rbeq.jpg

Vorig seizoen moest Miquel Nelom voornamelijk genoegen nemen met invalbeurten, maar inmiddels is alles anders. Onder trainer Fred Rutten maakt de linksback veel speelminuten.

De linksback is zeker van een basisplaats en betaalt dat vertrouwen uit. "Het gaat steeds beter en ik voel me steeds lekkerder. Als de resultaten positief zijn, groei je zelf natuurlijk ook mee met het team", aldus de verdediger tegenover VoetbalPrimeur. "Het helpt uiteraard ook mee dat ik nu het vertrouwen krijg van deze trainer. Het niveau gaat bij mij omhoog."

Met Feyenoord boekte Nelom donderdagavond een belangrijke 2-0 zege op Rijeka. De Rotterdammers staan na de winstpartij op de tweede plaats in groep G en doen daardoor nog volop mee voor de volgende ronde van de Europa League. "Sevilla is in deze poule de sterkste ploeg, maar wij hoeven niet voor hen te vrezen", aldus Nelom. "Waarom zouden wij niet van hen kunnen winnen? Onze groep is groeiende en wie weet waar het dit seizoen kan eindigen."
Bron:Voetbalprimeur
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
een van de betere
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Eigenlijk een rare speler, soms een stoethaspel, maar is verdedigend steeds vaker alert.
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 november 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Was inderdaad goed bezig tegen Rijeka.

Toch zag ik nog steeds hetzelfde patroon als altijd. In een goed draaiend team kan ook Nelom een bijdrage leveren, dat bleek gisteren maar weer.
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 08 november 2014 - 11:23   quote  deeplink  
nelom word met de week beter,nooit geen vertrouwen van koeman gehad krijgt nu wel vertrouwen van rutten en betaald dat met goed spel terug
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Ben zijn gestuntel achterin nog niet vergeten, maar hoop dan dat het weg blijft in de toekomst.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 08 november 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:23 schreef flipje tiel het volgende:
nelom word met de week beter,nooit geen vertrouwen van koeman gehad krijgt nu wel vertrouwen van rutten en betaald dat met goed spel terug
Geen vertrouwen van Koeman gehad. Beetje gelul.
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 november 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Inderdaad.... Zowel BMI als Kongolo waren volgens Koeman betere opties voor de positie.

Heeft hij goed gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door Barabas --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 08 november 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:39 schreef Barabas het volgende:
Inderdaad.... Zowel BMI als Kongolo waren volgens Koeman betere opties voor de positie.

Heeft hij goed gezien.
Beetje sarcastisch bedoeld?
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 november 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Helemaal niet zelfs...
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 08 november 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 10:17 schreef van geil het volgende:
een van de betere
Helemaal met je eens. Miquel is misschien wel de speler die zich het sterkst ontwikkeld dit seizoen. Feyenoord had het helaas moeilijk in de 2e helft tegen Rijeka, maar Nelom bleef kaarsrecht overeind. Ook zijn uitstekende traptechniek wordt kennelijk niet alom op waarde geschat. Gelukkig wel in het veld door zijn collega's: alle vrije trappen van links achteruit laten zijn mede verdedigers netjes over aan Miquel.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 08 november 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Hij voetbalt erg "droog" de laatste weken. Het ziet er zo simpel uit. Contract loopt dit seizoen toch af?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0131001