BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 08 maart 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Respect voor die jongen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 maart 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Respect-Kangaroo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 mei 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Nelom: 'Geduld opbrengen wordt moeilijker'

600x400-ms-1110140.jpg

Miquel Nelom was compleet verrast toen Feyenoord-trainer Ronald Koeman hem feliciteerde met zijn uitverkiezing voor het grote Oranje. Bondscoach Louis van Gaal neemt de linksback mee naar Azië voor de oefeninterlands tegen Indonesië en China.

'Nee, ik hield er helemaal geen rekening mee. Ronald Koeman belde me op om mij te feliciteren. Ik was verbaasd, maar uiteraard ook erg trots. Dit is het hoogst haalbare. En gelukkig had ik nog geen vakantie geboekt', vertelt Nelom in het Algemeen Dagblad.

De vleugelverdediger heeft afgelopen seizoen weinig gespeeld bij Feyenoord en om een serieuze kans bij Oranje te blijven maken, zal hij vaker moeten spelen. 'Dit seizoen heb ik geduld op kunnen brengen, volgend seizoen zal dat minder makkelijk zijn. Ik heb nooit mijn teleurstelling naar buiten toe geventileerd, maar intern bij de club wisten ze wel dat ik volgend seizoen een echte kans wil om basisspeler te worden.'
Bron:FR12
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 mei 2013 - 19:44   quote  deeplink  
mooi zo, het aantal Feyenoord internationals is groeiende, zo als het ook hoort .. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 mei 2013 door sevillana --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 mei 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Komkommertijd.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 25 mei 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 - 11:41 schreef Bosifyable het volgende:
Komkommertijd.
Bij Lidlle zijn ze afgeprijsd...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 mei 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 - 11:41 schreef Bosifyable het volgende:
Komkommertijd.
1324446119_cucumber_practice.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 mei 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ghehe die blik van die bimbo..d:-)
van geil
 van geil - woensdag 29 mei 2013 - 21:37   quote  deeplink  
is dat de vrouw van Nelom?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 21:37 schreef van geil het volgende:
is dat de vrouw van Nelom?
Is Nelom straight dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Van Gaal prijst 'altijd goed invallende' Nelom

600x400-nelom1.jpg

Een uitgedund Oranje bereidt zich in Hoenderloo voor op de oefentrip naar Azië. Louis van Gaal kreeg op het persmoment de nodige vragen over zijn selectiebeleid; een terugkerend thema voor iedere interlandweek. 'Ik zal altijd keuzes maken die jullie niet begrijpen', reageerde de bondscoach gevat tegenover het Algemeen Dagblad.

In de verdediging was het vooral puzzelen voor Van Gaal, aangezien Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind met Jong Oranje actief zijn op het EK in Israël. Feyenoorder Miquel Nelom mag zich daarom met ploeggenoten Daryl Janmaat en Ruben Schaken opmaken voor de lange reis richting Jakarta.

Van Gaal was vrijdagmiddag complimenteus over Nelom. 'Ik vind het knap hoe Nelom met zijn situatie bij Feyenoord is omgegaan. Als hij moest invallen heeft hij altijd goed gespeeld, hij heeft altijd zijn niveau gehaald. Dat is misschien wel knapper dan als je altijd speelt.'
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Nelom: 'Ik kan wel mee met het niveau'

600x400-ms-1110140.jpg

Miquel Nelom was misschien wel de meest verrassende naam in de selectie van het Nederlands elftal voor de oefentrip naar Azië. De linksback krijgt ondanks zijn plek op de bank bij Feyenoord de kans van bondscoach Louis van Gaal om zijn kwaliteiten te tonen.

'Het was in het begin even wennen, maar ik kon wel mee met het niveau. Ik ben erg blij dat ik de kans krijg om hier mee te doen en ik verwacht veel van de trip', aldus de vleugelverdediger een dag voor vertrek tegen NUsport. 'Het niveau is wel een stukje hoger dan bij Feyenoord, maar dat is wel normaal. Er zijn spelers van hoog niveau bij die ook in het buitenland spelen. Tot nu toe is het positief, ik hoop dat ik mijn debuut mag maken.'
Bron:NUsport
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 juni 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
Nelom: "Supporters verwachten dat wij dit soort wedstrijden met 0-15 winnen"



Miquel Nelom begrijpt dat Feyenoord tegen vierdeklasser sc Feyenoord eigenlijk meer had moeten en kunnen scoren, maar is desondanks best tevreden over wat de ploeg liet zien op het veld. De verdediger vertelde dit na afloop tegenover RTV Rijnmond. "Ik wil vechten voor mijn plek."

"Ik ben wel redelijk tevreden als we naar de score kijken. In de tweede helft hadden we nog zes of zeven doelpunten er bij kunnen maken. Het is een goed begin, maar we streven natuurlijk naar meer", keek Nelom terug op het oefenduel met sc Feyenoord (0-7 winst).

"De supporters verwachten dat wij dit soort wedstrijden met 0-15 winnen. Het is belangrijk dat we als team weten waar we het voor doen. We moeten als team op elkaar ingespeeld raken", zo sloot de verdediger zijn verhaal af. "Je weet dat je als verdediger in zulke wedstrijden minder te doen hebt." Het was voor Feyenoord de eerste oefenwedstrijd in voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
Wat heeft hij dan gerookt..?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 juli 2013 - 00:32   quote  deeplink  
Gezien het verslag wat ik heb gelezen via de Twitter accounts die ik volg, hadden ze idd met 0-15 kunnen winnen. Dus wat is je punt? :')
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 00:54   quote  deeplink  
Ik doel op zijn ogen op de foto..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 juli 2013 - 00:56   quote  deeplink  
Kolere, je communicatieve vermogen is blijkbaar niet verbeterd in de Griekse zon ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juli 2013 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 01:02   quote  deeplink  
Word moe van je, ik ga slapen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juli 2013 - 01:09   quote  deeplink  
je kan niet meer posten RB, je bent al afgemeld.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 juli 2013 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 01:02 schreef RenatoBos het volgende:
Word moe van je, ik ga slapen..
Haha (:
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 08:43   quote  deeplink  
Nelom: 'Hoop dat de trainer nu voor mij kiest'

600x400-ms-1110140.jpg

De twee oefeninterlands die Miquel Nelom vorige maand mocht spelen, hebben zijn status ogenschijnlijk vergroot. De verdediger werd na de 0-7 gewonnen oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord omsingeld door handtekeningenjagers. Het mogelijke aanstaande vertrek van Bruno Martins Indi draagt daar ook aan bij. 'Maar of Bruno nou wel of niet wordt verkocht, het verandert niets aan mijn instelling', zegt de linksback.

'Ik ga de voorbereiding aangrijpen om een basisplaats af te dwingen. Ja, ik heb twee interlands achter mijn naam staan. Ik ben er de afgelopen twee seizoenen niet in geslaagd om een echte basisspeler te worden, daar moet nu verandering in komen. Ik hoop dat de trainer dit keer voor mij kiest. Daar ga ik alles aan doen', aldus Nelom in het Algemeen Dagblad.

De 22-jarige speler mag zich sinds vorige maand Oranje-international noemen. 'Ik zeg eerlijk: de kennismaking met Oranje smaakt naar veel meer. Het WK? Ik heb er nu bij gezeten en ik wil in beeld blijven. Ik heb bewezen dat ik niet in paniek raak als ik een keer niet speel. Daar heb ik ook gesprekken over gevoerd met de bondscoach. Het was hem ook opgevallen.'
Bron:FR12
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 08 juli 2013 - 09:34   quote  deeplink  
Matig
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 juli 2013 - 11:28   quote  deeplink  
En hij lult een beetje raar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Laat het maar zien dat ie de concurrentie aan gaat..
van geil
 van geil - maandag 08 juli 2013 - 23:14   quote  deeplink  
betere linksback als BMI
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:14 schreef van geil het volgende:
betere linksback als BMI
Komt in ieder geval beter mee op..daarnaast hoort Indi gewoon in het centrum..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:14 schreef van geil het volgende:
betere linksback als BMI
Aanvallend wel, verdedigend niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 augustus 2013 - 16:31   quote  deeplink  
63f37715f46c5958dd07df4a8372f50b.png

miquel_nelom2.jpg

Afgelopen zomer werd hij voor het eerst opgeroepen door bondscoach Louis van Gaal om mee te gaan met het Nederlands Elftal. En bij Feyenoord lijkt hij ook steeds meer een vaste waarde te worden. Miquel Nelom aast op een basisplaats als linksback, zeker nu trainer Ronald Koeman meer wil gaan rouleren en Neloms concurrent Bruno Martins Indi soms centraal lijkt te gaan spelen.

Hand in Hand interviewde de 22-jarige Feyenoorder vlak na het bekend worden van de loting van de play-off ronde Europa League. Waarin Feyenoord het Russische Kuban Krasnodar lootte.

Gaat Feyenoord eindelijk weer eens overwinteren op Europees niveau?

"Dat is nu nog moeilijk te zeggen, maar Europees voetbal leeft enorm in onze groep en binnen heel de club. Hoe langer we daaraan kunnen deelnemen, hoe beter we ons kunnen ontwikkelen als spelers en als team."

Je bent een kersvers international. Op 7 juni jl. speelde je voor het eerst in het grote Oranje van Van Gaal tegen Indonesië. Daarna volgde je tweede interland tegen China. Hoe beviel die ervaring?

"Het was een hele mooie ervaring. Ik had het van tevoren niet verwacht dat ik uitgenodigd zou worden. Ik had daar niet veel tijd om me aan te passen, maar ik ben goed opgevangen door de jongens. Ik heb mooie tips gekregen van de ervaren spelers. En ook mijn teamgenoten Ruben en Daryl waren erbij. Ik kende trouwens ook De Guzman en Tiendalli nog van mijn tijd bij Feyenoord. Natuurlijk wil ik die ervaring vasthouden, maar ik ga eerst mijn best doen een vaste waarde te worden bij Feyenoord."

Lees het gehele interview met Nelom in Hand in Hand nummer 1 van dit seizoen. Verder in het magazine een stuk over Varkenoord, de broedplaats voor spelers voor Feyenoord één en een interview met Elvis Manu die dit seizoen definitief wil doorbreken. Hand in Hand nummer 1 valt zaterdag bij de leden op de mat en is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops. Klik hier voor overige verkoopadressen.

Word lid van de FSV. Voor slechts € 30,00 per seizoen ontvangt u dan ook Hand in Hand bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Klik hier om lid te worden.
Bron:Feyenoordnet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Nelom prijst teambelang Feyenoord

323098_heroa.jpg

Miquel Nelom is van mening dat Feyenoord bezig is aan een sterke reeks. De Rotterdammers verloren immers al vijf wedstrijden niet meer in de Eredivisie.

"Als team gaan we steeds beter spelen. Het is belangrijk voor ons dat we de afgelopen weken goede resultaten hebben behaald", zegt Nelom via de officiële kanalen van Feyenoord. "Dat is goed voor het vertrouwen. We hopen nu ook bij Vitesse een goede uitslag neer te zetten."

Feyenoord verloor voor het laatst in de Eredivisie op 22 augustus, tegen aartsrivaal Ajaks. Daarna volgden zeges op NAC Breda, Roda JC, FC Utrecht en ADO Den Haag. Ook werd er gelijkgespeeld op bezoek bij NEC.

"Aan de resultaten merk je dat je als team beter gaat spelen. Dat is het belangrijkste. Je raakt beter op elkaar ingespeeld. We zoeken vaker de combinatie. Dat is ook een teken van vertrouwen", besluit de linksback.
Bron:Goal.com
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:20   quote  deeplink  
Zou me toch niet verbazen als Woudenberg er volgend jaar in staat. Lijkt me in aanleg en drive beter dan Nelom. Hopen dat hij zich kan ontwikkelen bij Excelsior.

Denk dat Nelom dit jaar wel veel speelt, rol Mathijsen lijkt zo langzamerhand wel over.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Denk ik ook dat Joris de bank warm kan gaan houden..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Denk ik nie... Na de zomerstop leegloop.
MMM
 MMM - zondag 06 oktober 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
rol Mathijsen lijkt zo langzamerhand wel over.
Hmmm, betwijfel ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 10:29   quote  deeplink  
Ik hoop t wel...
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 11:29   quote  deeplink  
goedemorgen Miquel.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 17:07   quote  deeplink  
bleef aardig op de been tegen n zeer behendige speler..
en gaf daarnaast twee voorzetten die eigenlijk beslissend hadden moeten zijn.
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:07 schreef van geil het volgende:
bleef aardig op de been tegen n zeer behendige speler..
en gaf daarnaast twee voorzetten die eigenlijk beslissend hadden moeten zijn.
Op die twee voorzetten na vond ik hem slecht verdedigen. Stond regelmatig aan de verkeerde kant te dekken.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Op die twee voorzetten na vond ik hem slecht verdedigen. Stond regelmatig aan de verkeerde kant te dekken.
heb ik n paar keer gezien,,en dat was bij omschakeling....dus balverlies van n ander terwijl hij vrij stond om aangespeeld te worden.dus niet zijn fout.
dat risico moet je nemen als verdediger,anders kom je nooit onder de druk uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Op die twee voorzetten na vond ik hem slecht verdedigen. Stond regelmatig aan de verkeerde kant te dekken.
Eens.
MMM
 MMM - zondag 06 oktober 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Op die twee voorzetten na vond ik hem slecht verdedigen. Stond regelmatig aan de verkeerde kant te dekken.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Nelom terug van bovenbeenblessure

nelom04.jpg

Miquel Nelom heeft woensdag de groepstraining bij Feyenoord weer hervat. De linksback ontbrak afgelopen weekend tegen AZ vanwege een blessure aan zijn bovenbeen.

De week daarvoor werd Nelom nog in de rust van de wedstrijd tegen Cambuur gewisseld door trainer Ronald Koeman. Het is daarom niet zeker of Nelom over twee weken weer terugkeert in het basiselftal tegen RKC Waalwijk.

Afgelopen weekend stonden De Vrij en Mathijsen in het centrum en moest Martins Indi weer uitwijken naar de linksbackpositie. Komend weekend komt Feyenoord niet in actie omdat in de eredivisie vanwege interlands geen wedstrijden op het programma staan.
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - woensdag 13 november 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 15:03 schreef RenatoBos het volgende:
Nelom terug van bovenbeenblessure
20130123221606!Artie_Happy_Gif.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2013 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 17:49   quote  deeplink  
giphy.gif
tomson
 tomson - woensdag 13 november 2013 - 18:20   quote  deeplink  
gif-enerve-pfff-tns0.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 18:36   quote  deeplink  
d:-)))))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 november 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
2vn5co6.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Bal gehakt d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 november 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Zijn ze weer klaar gemaakt? :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Ghehe..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0079050