BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Joostpieter
 Joostpieter - zondag 19 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Vind nelom redelijk, kan nog beter, maar er zit ook nog potentie in
Nick4F
 Nick4F - zondag 19 oktober 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Is Nelom nu wel een talent en komt dat er ooit uit? Ik zie het niet
Piet, het is gewoon een echte linksback, - en een heel goede ook. We komen gewoon nooit over de linkerkant in de problemen. Die rechtsbuiten van Heracles heeft niet 1 aktie kunnen maken, - laat staan een goede. In de combinatie is Nelom gewoon goed. Hij heeft een heel mooie trap (bv die prachtige voorzet naar Kazim), en komt ook goed en veelvuldig op. Miguel ziet het spelletje ook; let er maar eens op hoe vaak hij op het juiste moment naar binnen knijpt (doet Wilkshire trouwens ook goed). Als die jongen daar 2 jaar blijft staan, heb je de beste linksback van Nederland, en kan hij zelfs hoger op.
Nick4F
 Nick4F - zondag 19 oktober 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 12:53 schreef Barabas het volgende:
Vond hem zwak in de eindpass.
Jongjonge, wat heb jij goed opgelet zeg! Omdat hij bij die ene kans twijfelde tussen schieten en passen, en verder geen duel verloren heeft en geen bal verkeerd gepaast heeft? Als je dan zoveel tegen die jongen heb, houd dan in ieder geval je mond over hem dicht na een prima wedstrijd.
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:53 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jongjonge, wat heb jij goed opgelet zeg! Omdat hij bij die ene kans twijfelde tussen schieten en passen, en verder geen duel verloren heeft en geen bal verkeerd gepaast heeft? Als je dan zoveel tegen die jongen heb, houd dan in ieder geval je mond over hem dicht na een prima wedstrijd.
Is maar jouw mening.... Voorgaande was de mijne.... Dus hou gerust zelf je mond Mr. Censor
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Is Nelom nu wel een talent en komt dat er ooit uit? Ik zie het niet
Heb je goed gezien. Het is een net-niet-speler....

Maar de meningen zijn verdeeld!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Is Nelom nu wel een talent en komt dat er ooit uit? Ik zie het niet
Ik vond het niks , vind het niks en het zal nooit iets worden ook !!! Zo denk ik over Miquel Nelom ...
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is maar jouw mening.... Voorgaande was de mijne.... Dus hou gerust zelf je mond Mr. Censor
Jij hebt echt geen flauw idee waar ik het over heb. Ik leg jou geen spreekverbod op, maar de boodschap gaat je kennelijk boven de pet. Jouw cynische simpliciteit is daarom weer wel heel goed te doorgronden. Dat kinderachtige gedoe van een bijnaampje uitdelen aan een ander, past trouwens ook beter bij jouw ten toon gespreide persoonlijkheid dan begrijpend lezen. Jij die zo snel klaar staat met respect en onvoorwaardelijke liefde betonen aan de club. Dat misbruik je gewoon wanneer het in jouw kraam te pas komt. Daarom vind ik jou ook zo vermakelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Gezellig hier.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Ja, heel gezellig hier. Overigens ben ik het met Nick4F eens dat Nelom het spelletje ziet, plus dat hij een geweldige voorzet in huis heeft. Voetballend zit het dus wel goed. Als hij zich verdedigend blijft ontwikkelen, zit er misschien wel een hele, hele mooie carriere voor hem in... Ik heb hem wel eens verguisd omdat hij te slap verdedigd plus dat hij laconiek oogt, maar dat is slechts uiterlijke schijn. Ik kan wel blij worden van zijn spel. Jammer dat niet iedereen dat ziet, maar goed ieder heeft zo zijn eigen favorietjes, dus ook zijn eigen mening. Daar kun het je gerust over hebben, met alle respect naar elkaar toe, behalve dan naar Lijdensweg toe, omdat hij maar blijft ouwehoeren. Die jongen snapt het niet zo goed, geeft niet, alleen hij kiest iemand uit. Totdat Vermeer kwam was dat Mulder en daar gaat hij ook nog even over door (leuk om zout in een open wond te gooien) en zijn slcahtoffer maakt hij dan net zolang af totdat die persoon weggaat of dat hij zijn zin krijgt. Eigenlijk net als een verwend kind wat zijn popje of zo wil en daar net zo lang om jankt totdat hij zijn gelijk krijgt... vervelende kinderen zijn dat.... En nu hij zijn zin eindelijk heeft gekregen met betrekking tot Mulder, heeft hij zijn volgende slachtoffer: Nelom...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Aansteller.

Je duwt je mening net zo graag door mijn strot als een ander... Ik zie wat ik zie. Bijvoorbeeld ook dat er minstens 3 betere linksbacks zijn. Dus als ik dan moet lezen dat hij Oranjeklant is....

Het is een matige speler die op het moment suprême vaak de verkeerde beslissingen neemt.

Dus als ik hem zwak in de eindpass vindt en jij gaat daar op jouw manier mee aan de haal dan is dat voor je eigen rekening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:05 schreef Barabas het volgende:
Aansteller.

Je duwt je mening net zo graag door mijn strot als een ander... Ik zie wat ik zie. Bijvoorbeeld ook dat er minstens 3 betere linksbacks zijn. Dus als ik dan moet lezen dat hij Oranjeklant is....

Dus als ik hem zwak in de eindpass vindt en jij gaat daar op jouw manier mee aan de haal dan is dat voor je eigen rekening.
Bespaar me je pb's. Als je iets te zeggen hebt doe het dan in het openbaar. Verder ben ik wel uitgepraat met jou over Miquel Nelom. Ik heb er teveel een persoonlijke zaak van gemaakt, en dat is vervelend voor de andere forum bezoekers.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Blij dat je duidelijk maakt dat JIJ ER EEN PERSOONLIJKE ZAAK VAN MAAKT.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:05 schreef Barabas het volgende:
Aansteller.

Je duwt je mening net zo graag door mijn strot als een ander... Ik zie wat ik zie. Bijvoorbeeld ook dat er minstens 3 betere linksbacks zijn. Dus als ik dan moet lezen dat hij Oranjeklant is....

Het is een matige speler die op het moment suprême vaak de verkeerde beslissingen neemt.

Dus als ik hem zwak in de eindpass vindt en jij gaat daar op jouw manier mee aan de haal dan is dat voor je eigen rekening.
Ik neem aan dat je Nick4F aansteller noemt? Of reageer je op mijn stukje, welke net boven jouw post staat?
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Zeker niet aan jouw adres Arie. Er is toch helemaal geen aanleiding om je van vervelend of aanstellerig gedrag te beschuldigen? Bovendien, dat kun je zelf toch prima inschatten.
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:29 schreef Barabas het volgende:
Blij dat je duidelijk maakt dat JIJ ER EEN PERSOONLIJKE ZAAK VAN MAAKT.
Jij bent nu eenmaal niet in staat tot enige zelfreflectie. Dus dat gekraai van hierboven slaat nergens op. En stop nu alsjeblieft met die pb-tjes. Het is buitengewoon laf om op dit forum mooi weer te spelen, en je kruit in het geniep te verschieten. En nu ga ik toch echt teveel tijd aan jou besteden.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Jij bent hier de lafaard; je hebt de ballen niet om je onterechte aanval op mij te benoemen voor wat het is.

Ik verkondigde alleen een afwijkende mening en jij stelt je zeer intolerant op en velt een waardeoordeel over mij. Misselijke vent.

En dat voor de Christen die je zegt te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:38 schreef Barabas het volgende:
Zeker niet aan jouw adres Arie. Er is toch helemaal geen aanleiding om je van vervelend of aanstellerig gedrag te beschuldigen? Bovendien, dat kun je zelf toch prima inschatten.
oké, is goed joh. Ik dacht ook al "wat heb ik nou aan mijn laars hangen?", haha... Vecht dit maar mooi met elkaar uit luitjes....
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:45 schreef Barabas het volgende:
Jij bent hier de lafaard; je hebt de ballen niet om je onterechte aanval op mij te benoemen voor wat het is.
Je begrijpt er gewoon helemaal niets van. Dus eigenlijk kun je er ook niet zo gek veel aan doen. Je konkelt en je draait, maar je raakt zo verward in je eigen geraas en gescheld dat je werkelijk iedere inzichtelijkheid verliest, - voor zover je dat al had. Je leest half en interpreteert er vervolgens als een dolleman op los dat het een aard heeft. Ik zal het je nog 1 keer heel duidelijk zeggen: Ik ben jou helemaal niets verschuldigd. Jij hebt deze vervelende discussie opgestart, dus mijn reactie vind ik volkomen legitiem. Laat dit voor de verandering nu wel eens tot je doordringen: Ik heb er spijt van omdat het voor de andere forum bezoekers niet leuk is wanneer discussies al te persoonlijk worden. Wat jij verder van mij vind zal me verder een zorg zijn.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Over verdraaien gesproken.... Lees maar ff goed terug.

Je bent gewoon intolerant en je beschuldigd mij van gedrag waar jij jezelf schuldig aan maakt. Fraaie Christen ben jij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Hier hebben we toch Klepzeikert zijn topic voor..
http://forum.headliner.nl/topic-28543/
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Ik vind het wel vermakelijk. Barabas heeft mij eerder ook op dezelfde manier proberen weg te zetten, maar een digitaal kusje op het voorhoofd deed wonderen! :)

Even een kleine toevoeging; ik haal hier dan wel een oude koe uit de sloot, maar niet dat ik het jou (Barabas) nog kwalijk neem of iets dergelijks. Probeer ook niet doe indruk te wekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Bosifyable --
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 16:08   quote  deeplink  
m1mxashanujl_wd640.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Bedankt voor je bijdrage dan maar maar.....
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 12:53 schreef Barabas het volgende:
Vond hem zwak in de eindpass.
Dit was alles wat ik zei voor ik een waterval aan stront over me heen kreeg van die zelfbenoemde Christen.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Zeg nou zelf.... Niet zo heel veel aan de hand, toch?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 16:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dit was alles wat ik zei voor ik een waterval aan stront over me heen kreeg van die zelfbenoemde Christen.
Dat over die Christen, ga je dat net zo vaak herhalen tot hij hapt?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 20 oktober 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 14:39 schreef RenatoBos het volgende:
Hier hebben we toch Klepzeikert zijn topic voor..
http://forum.headliner.nl/topic-28543/
Zo is dat. Niet iedereen zit hier op te wachten.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Ach, hij begon er zelf mee. Hij stelt zich niet bepaald barmhartig op he....
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:53 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jongjonge, wat heb jij goed opgelet zeg! Omdat hij bij die ene kans twijfelde tussen schieten en passen, en verder geen duel verloren heeft en geen bal verkeerd gepaast heeft? Als je dan zoveel tegen die jongen heb, houd dan in ieder geval je mond over hem dicht na een prima wedstrijd.
Dit is dus die waterval aan stront waar jij het over hebt.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:53 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jongjonge, wat heb jij goed opgelet zeg! Omdat hij bij die ene kans twijfelde tussen schieten en passen, en verder geen duel verloren heeft en geen bal verkeerd gepaast heeft? Als je dan zoveel tegen die jongen heb, houd dan in ieder geval je mond over hem dicht na een prima wedstrijd.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 08:26 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen flauw idee waar ik het over heb. Ik leg jou geen spreekverbod op, maar de boodschap gaat je kennelijk boven de pet. Jouw cynische simpliciteit is daarom weer wel heel goed te doorgronden. Dat kinderachtige gedoe van een bijnaampje uitdelen aan een ander, past trouwens ook beter bij jouw ten toon gespreide persoonlijkheid dan begrijpend lezen. Jij die zo snel klaar staat met respect en onvoorwaardelijke liefde betonen aan de club. Dat misbruik je gewoon wanneer het in jouw kraam te pas komt. Daarom vind ik jou ook zo vermakelijk.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:42 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jij bent nu eenmaal niet in staat tot enige zelfreflectie. Dus dat gekraai van hierboven slaat nergens op. En stop nu alsjeblieft met die pb-tjes. Het is buitengewoon laf om op dit forum mooi weer te spelen, en je kruit in het geniep te verschieten. En nu ga ik toch echt teveel tijd aan jou besteden.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 12:41 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Je begrijpt er gewoon helemaal niets van. Dus eigenlijk kun je er ook niet zo gek veel aan doen. Je konkelt en je draait, maar je raakt zo verward in je eigen geraas en gescheld dat je werkelijk iedere inzichtelijkheid verliest, - voor zover je dat al had. Je leest half en interpreteert er vervolgens als een dolleman op los dat het een aard heeft. Ik zal het je nog 1 keer heel duidelijk zeggen: Ik ben jou helemaal niets verschuldigd. Jij hebt deze vervelende discussie opgestart, dus mijn reactie vind ik volkomen legitiem. Laat dit voor de verandering nu wel eens tot je doordringen: Ik heb er spijt van omdat het voor de andere forum bezoekers niet leuk is wanneer discussies al te persoonlijk worden. Wat jij verder van mij vind zal me verder een zorg zijn.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Maak er maar wat moois van, maar ik heb alleen een mening verkondigd die afwijkt van de jouwe en jij gaat daar in dit geval zeer slecht mee om.

Prettige dag nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Blijft dat zo?
Geef elkaar een tongzoen en een moorkop.
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 16:28 schreef Barabas het volgende:
Maak er maar wat moois van, maar ik heb alleen een mening verkondigd die afwijkt van de jouwe en jij gaat daar in dit geval zeer slecht mee om.
Terwijl die jongen een prima partij speelde, vond jij het weer nodig om hem zwak in de eindpass te noemen. Met diezelfde bevooroordeelde blik van jou had je ook kunnen zien dat Nelom een fantastische voorzet gaf op Kazim. Ik heb echter niet van barabas gehoord dat Miquel weliswaar een "zwakke eindpass" heeft, maar dat hij dan weer wel een sterke eindvoorzet heeft. Op basis van 1 verkeerde aktie, diskwalificeer jij die jongen weer. Dat (een verkeerde eindpass) zag ik Messi dit weekend ook nog doen. Fijn voor Lionel dat jij het niet gezien hebt. Die ene aktie in een verder prima wedstrijd had je mogen veroordelen, maar jij moet het weer aangrijpen om die jongen af te zeiken. Kun jij je nog herinneren (waarschijnlijk niet) hoe jij tekeer ging omdat men niet loyaal genoeg was tegenover een falende Rutten? Waar is dan jouw loyaliteit tegenover een basisspeler, die iedere week zijn stinkende best doet? Voor mij hoeft dat overigens niet hoor, iedereen heeft het recht op een eigen menig. Ik heb dit alleen aangehaald om aan te tonen hoe jij op dit forum omspringt met moraliteit en ethiek. En op basis van die niet bestaande 1e emmer stront van mij, vond jij het nodig om mij (geniepig indirect) te kleineren, en mij vervolgens van een denigrerende bijnaam te voorzien. Jij hebt het spel op de wagen gebracht barabas, met je lange tenen en gekwetste ego. En kun je nou ook eens op het forum duidelijk maken waarom jij voortdurend scheld pb's moet sturen?
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Onwaar van die scheld -pb's.

Ik reageer niet meer op je na deze post. Discussie is zinloos gebleken, zeker na je laatste post. Ga iemand anders blij maken met je gezelschap, ik pas.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 20 oktober 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Miquel Nelom! Koning van de inworp.

Vriendin vraagt: "Waar gaan we eten Miquel?"
Miquel: "Och op een steenworp afstand hier vandaan"

Miquel en zijn vriendin hadden een leuke avond in Maastricht.
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 17:16 schreef Barabas het volgende:
Onwaar van die scheld -pb's.

Ik reageer niet meer op je na deze post. Discussie is zinloos gebleken, zeker na je laatste post. Ga iemand anders blij maken met je gezelschap, ik pas.
Nou ga je me ook nog eens per pb bedreigen? Ben jij wel goed snik?
ar
 ar - maandag 20 oktober 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Hahahahaha..het lijkt hier wel soap! sjonge jonge.
ar
 ar - maandag 20 oktober 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Overigens is Nelom een aardige back vind ik persoonlijk.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 oktober 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:44 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Piet, het is gewoon een echte linksback, - en een heel goede ook. We komen gewoon nooit over de linkerkant in de problemen. Die rechtsbuiten van Heracles heeft niet 1 aktie kunnen maken, - laat staan een goede. In de combinatie is Nelom gewoon goed. Hij heeft een heel mooie trap (bv die prachtige voorzet naar Kazim), en komt ook goed en veelvuldig op. Miguel ziet het spelletje ook; let er maar eens op hoe vaak hij op het juiste moment naar binnen knijpt (doet Wilkshire trouwens ook goed). Als die jongen daar 2 jaar blijft staan, heb je de beste linksback van Nederland, en kan hij zelfs hoger op.
Hahaha, wat een onzin!! Dan heb je er echt GEEN KIJK OP ... Jij kijkt teveel met een FEYENOORD bril! Dan zie je de echte kwaliteiten en gebreken helaas niet ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 17:21 schreef MauricioAros het volgende:
Miquel Nelom! Koning van de inworp.

Vriendin vraagt: "Waar gaan we eten Miquel?"
Miquel: "Och op een steenworp afstand hier vandaan"

Miquel en zijn vriendin hadden een leuke avond in Maastricht.
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 17:49   quote  deeplink  
Nelom staat open voor contractverlenging

850x400-nelom.jpg

Feyenoorder Miquel Nelom is bezig aan een spannend jaar. Het contract van de linksback loopt af en hij wil zijn verbintenis graag verlengen. "Als de mogelijkheid er is om mijn contract te verlengen, sta ik daar voor open", aldus Nelom.

De door Feyenoord zelf opgeleide Miquel Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste team van Feyenoord. Daarvoor werd de 24-jarige linkspoot twee seizoenen aan Excelsior verhuurd. Nelom: "Ik speel hier al een hele tijd en waarom zou ik er niet nog een aantal jaartjes aan vastplakken?"

Dit seizoen heeft Miquel Nelom voor het eerst voor langere tijd een basisplaats. Hierdoor zit Joris Mathijsen op de bank.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 17:49   quote  deeplink  
Dacht, gooi nog een beetje olie op het vuur..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Die Nelom is slecht he.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 17:53   quote  deeplink  
ongelooflijk dat ze die Nelom nog niet verlengd hebben.
je moet echt STRONT in je ogen hebben als je niet ziet dat dat n toppertje wordt.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 17:53 schreef van geil het volgende:
ongelooflijk dat ze die Nelom nog niet verlengd hebben.
je moet echt STRONT in je ogen hebben als je niet ziet dat dat n toppertje wordt.
En stront in je hoofd als je dat denkt... Hij is al 24.... Een topper speelt dan al in het buitenland. Kijk naar BMI en De Vrij.... Zijn beide jonger en zeker toppers in de dop.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 18:38   quote  deeplink  
dat liet niet lang op zich wachten.
th?&id=HN.607991537777248628&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Kusje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0132410