BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Boëtius 'gewoon' inzetbaar tegen FC Utrecht

600x400-bb-1438612.jpg

Jean-Paul Boëtius trainde maandag 'gewoon' mee met de selectie van Feyenoord. De aanvaller moest gisteren in de tweede helft tegen Roda JC gewisseld worden vanwege rugklachten. Feyenoord-trainer Ronald Koeman haalde de aanvaller een kwartier voor tijd naar de kant, maar aan de supporters die aanwezig waren bij de training op maandagochtend liet Boëtius weten gaan last meer te hebben van zijn rug, zo meldt Feyenoordtraining.nl. Hij is zondag dan ook gewoon inzetbaar tegen FC Utrecht, dat op bezoek komt in De Kuip.
Bron:FR12
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2013 - 09:36   quote  deeplink  
Zal nu weer aan de bak moeten.en geloof daar wel in.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik ben geen alien, er is nog veel te verbeteren'

600x400-wd-1385159.jpg

Feyenoord is in de komende twee WK-kwalificatieduels tegen Estland en Roemenië met liefst zeven Feyenoorders vertegenwoordigd. En het konden er zelfs acht zijn, maar voor Jean-Paul Boëtius bleek een definitieve selectieplaats nog niet weggelegd. De buitenspeler van de Rotterdammers treurt echter niet en verheugt zich al op de trip met Jong Oranje, waar hij dit jaar debuteerde. En de verrichtingen van zijn maatje Tonny Vilhena zal hij in ieder geval goed in de gaten houden.

'Ik ben vooral heel erg blij voor Tonny', zegt Boëtius in het Algemeen Dagblad. 'Ik ga zelf met Jong Oranje naar Israël. Dat ik niet bij het grote Oranje zit, is geen enorme teleurstelling. Dat mijn naam voorkwam in de voorselectie, was voor mij vooral een bevestiging dat ik op de goede weg ben. Ik denk niet dat mijn mindere prestatie tegen Roda JC de reden is dat ik er niet bij ben. Zo gaat dat met buitenspelers. Tegen Roberto Rosales van FC Twente en Bram van Polen had ik het ook lastig. Tegen Martijn Monteyne van Roda dus helaas ook.'

'Ik ben geen alien, er is nog veel te verbeteren. Ik treur niet, het feit dat Tonny misschien debuteert, maakt mij blij. Of hij het er met iedereen over heeft? Nee, Tonny praat niet veel, dat doet hij nooit. 'Ik laat mijn voeten spreken', zegt hij dan. En zo is het ook.'
Bron:FR12
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 19:55   quote  deeplink  
hard gewerkt,maar t was n magere voldoende.
wel beter als vorige week.maar dat moest ook.
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 03:39   quote  deeplink  
Had een paar mooie acties, ging weer een keer heerlijk tussen 2 man door. Moet misschien iets meer leren het overzicht te behouden. Geen probleem JP komt er wel. Óók in Oranje!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 01:30   quote  deeplink  
Robben: 'Geniet als ik Boëtius zie dribbelen'

600x400-bb-1440713.jpg

Arjen Robben heeft in een gesprek met het Algemeen Dagblad aangegeven dat het niveau in de Eredivisie veel lager ligt dan in de tijd dat Robben er zelf speelde. Hij geeft wel aan dat hij kan genieten van Boëtius en Vilhena. 'Ik geniet wel hoor, als ik voor tv Boëtius zie dribbelen en Vilhena bezig zie.' Ook op de trainingen van Oranje ziet hij het verschil. 'Leuke talenten, ook hier op de trainingen bij Oranje zie je dat ze goed kunnen voetballen. Maar je moet wel het hele plaatje erbij zijen. Als ik thuis zit te kijken, zie ik dingen in Eredivisie-wedstrijden waar ik echt van schrik. Tactisch domme dingen, technische fouten.'

Robben zelf vertrok van PSV naar Chelsea en kon zich makkelijk aan passen aan het niveau van Chelsea. Nu ziet hij dat er tegenwoordig eerst een tussenstap nodig is voordat je klaar bent voor een stap vanaf een topclub in de Eredivisie naar een topclub in het buitenland. 'Dat je vanuit de top van de Eredivisie eerst naar Everton gaat of zo. Hetzelfde geldt voor de Bundesliga. Ik zie clubs als Bayern, Dortmund, Leverkusen of Schalke nu niet snel een Eredivisie-speler kopen die ze direct willen inpassen in het basisteam. Wat niet meehelpt is hoe de Eredivisie-clubs dit seizoen Europees hebben gepresteerd. Het was wel erg karig qua prestaties. Dat viel zelfs mensen in Duitsland nog op.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Jean-Paul..

418_418_happy-birthday-19-jaar.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Boëtius haakt af bij Jong Oranje met bovenbeenklachten

600x400-bb-1440713.jpg

Jean-Paul Boëtius (19) is op de dag van zijn verjaardag vervangen door Danny Hoesen in de selectie van Jong Oranje. De Feyenoord-aanvaller heeft lichte bovenbeenklachten. Cor Pot wil geen enkel risico nemen en heeft uit voorzorg een vervanger opgeroepen. Ter voorbereiding op het EK Onder 21 jaar speelt Jong Oranje maandag in Waalwijk een oefeninterland tegen Noorwegen.
Bron:Fr12
craven
 craven - vrijdag 22 maart 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 15:24 schreef RenatoBos het volgende:
Boëtius haakt af bij Jong Oranje met bovenbeenklachten

[ afbeelding ]

Jean-Paul Boëtius (19) is op de dag van zijn verjaardag vervangen door Danny Hoesen in de selectie van Jong Oranje. De Feyenoord-aanvaller heeft lichte bovenbeenklachten. Cor Pot wil geen enkel risico nemen en heeft uit voorzorg een vervanger opgeroepen. Ter voorbereiding op het EK Onder 21 jaar speelt Jong Oranje maandag in Waalwijk een oefeninterland tegen Noorwegen.
Bron:Fr12
prima lekker rust geven die gozert
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Aight en laat ze die Hoessen maar door midden schoppen..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 22 maart 2013 - 15:47   quote  deeplink  
JP goede tot zeer goede voetballer maar dat dachten we van Cabral ook. Niet direct halfgod maken even wachten
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 22 maart 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:
Aight en laat ze die Hoessen maar door midden schoppen..
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Boëtius: 'Titelrace is nog niet voorbij'

600x400-bb-1440713.jpg

Feyenoord moet na de nederlaag in Heerenveen pas op de plaats maken in de titelrace, maar volgens Jean-Paul Boëtius zijn de titelkansen nog niet verdwenen. Feyenoord speelt in zijn resterende zes duels nog thuis tegen concurrent Vitesse, terwijl PSV en Ajaks nog tegen elkaar spelen. Dat geeft Boëtius hoop. "We hebben van Heerenveen terecht verloren, maar het is nog niet voorbij. Er zijn nog zes wedstrijden te spelen", aldus Boëtius.
In Friesland moest Feyenoord het zonder Graziano Pellè doen en dat had zijn weerslag op het vertoonde spel. De komende weken ontbreekt met Lex Immers (enkelblessure, red.) weer een belangrijke aanvallende kracht. Feyenoord moet laten zien dat het het gemis van een of twee basisspelers kan opvangen.

Leermoment

"We moeten dit zien als een leermoment", vindt Boëtius. "Toen Immers uitviel had er in de ploeg wat moeten gebeuren, maar dat gebeurde niet." Ook zelf kon de linksbuiten het verschil niet maken. "Het ging niet lekker. Ik was niet scherp genoeg en ik moet de complimenten maken aan Pele van Anholt, hij won veel duels."

Het ontbreken van een aanspeelpunt noemt Boëtius niet als belangrijke reden voor zijn eigen mindere spel. Natuurlijk is het goed om zon aanspeelpunt als extra optie te hebben, maar met mijn individuele actie en snelheid kan ik altijd gevaarlijk zijn.

We waren niet fel genoeg en het ontbreken van één speler is geen excuus. We moeten vanuit onze eigen kracht blijven spelen, besluit Boëtius.
Bron:Voetbalprimeur
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 14:55   quote  deeplink  
hahahahahahaaaaaaaaaa!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Ten Cate roemt Boëtius en 'sieraad' Maher

ten_cate.jpg

Henk ten Cate is groot fan van Jean-Paul Boëtius. De kersverse trainer van Sparta Rotterdam roemt de pas negentienjarige Feyenoorder om zijn evenwichtige spel.

"Hij is technisch, maar ook al tactisch zeer volwassen gezien zijn jonge leeftijd. Boëtius heeft oog voor de combinatie, maar beschikt ook over een geweldige individuele actie. Daarbij schakelt hij goed om en staat hij zowel aanvallend als verdedigend bijna altijd goed opgesteld", zegt Ten Cate tegen NUsport.

De Sparta-trainer noemt Adam Maher een sieraad voor het voetbal'. "Een technisch zeer goede speler, met goed oog voor de diepte. Hij is altijd in beweging en daardoor moeilijk te bespelen. Hij zou zelf wat meer mogen scoren gezien zijn positie als diepste middenvelder."

Ten Cate heeft verder hoge verwachtingen van de makkelijk scorende PSV-spits Jürgen Locadia. "Locadia is een technisch sterke spits met gevoel voor de positie en scorend vermogen", somt hij op. "Wel moet hij vaker gaan spelen om zijn ontwikkeling niet te laten stagneren. En hij moet werken aan zijn te hoge eigendunk."
Bron:Voetbalprimeur
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Ten Kater moet zijn bek houden!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:19 schreef Wim2 het volgende:
Ten Kater moet zijn bek houden!
Mag jij een voorbeeld aan nemen dan..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:21   quote  deeplink  
Ik ben een hele tijd stil geweest.. dat deed ik voor jullie !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:21 schreef Wim2 het volgende:
Ik ben een hele tijd stil geweest.. dat deed ik voor jullie !
Dat kun je dan best langer volhouden..probeer het nou maar..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 april 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Goede coaching!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 april 2013 - 23:36   quote  deeplink  
Mond houden

Koeman liet even zijn tanden zien in de perskamer van De Kuip. Onderwerp van gesprek was tiener Jean-Paul Boëtius, die na zijn snelle doorbraak dit seizoen nu duidelijk met een inzinking kampt. Koeman wisselde hem in de rust, voor de al even fletse Sekou Cissé,

Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer, sprak Koeman resoluut.

De oud-international toonde begrip voor Boëtius, die vorige maand 19 werd. Hij is dit seizoen als een komeet gekomen. Hij heeft het nu even moeilijk. Hij denkt te veel na in zijn spel. Dat is normaal in zijn groeiproces, daar moet hij even doorheen. Jean-Paul komt hier beter uit.

http://www.feyenoordpings.nl/s/3112
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mond houden

Koeman liet even zijn tanden zien in de perskamer van De Kuip. Onderwerp van gesprek was tiener Jean-Paul Boëtius, die na zijn snelle doorbraak dit seizoen nu duidelijk met een inzinking kampt. Koeman wisselde hem in de rust, voor de al even fletse Sekou Cissé,

Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer, sprak Koeman resoluut.

De oud-international toonde begrip voor Boëtius, die vorige maand 19 werd. Hij is dit seizoen als een komeet gekomen. Hij heeft het nu even moeilijk. Hij denkt te veel na in zijn spel. Dat is normaal in zijn groeiproces, daar moet hij even doorheen. Jean-Paul komt hier beter uit.

http://www.feyenoordpings.nl/s/3112
speelt inderdaad als n drol momenteel.

lichtpuntje:laat z'n kop niet hangen maar blijft knokken,hoe ongelukkig dat t er ook uit mag zien.
Die komt weer terug.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mond houden

Koeman liet even zijn tanden zien in de perskamer van De Kuip. Onderwerp van gesprek was tiener Jean-Paul Boëtius, die na zijn snelle doorbraak dit seizoen nu duidelijk met een inzinking kampt. Koeman wisselde hem in de rust, voor de al even fletse Sekou Cissé,

Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer, sprak Koeman resoluut.

De oud-international toonde begrip voor Boëtius, die vorige maand 19 werd. Hij is dit seizoen als een komeet gekomen. Hij heeft het nu even moeilijk. Hij denkt te veel na in zijn spel. Dat is normaal in zijn groeiproces, daar moet hij even doorheen. Jean-Paul komt hier beter uit.

http://www.feyenoordpings.nl/s/3112
Jammer dat die jongen in een dippie zit, komt wel weer goed is mijn mening! het talent komt wel boven drijven bij zulke spelers ... Het is net wat Ronald zegt: Hij moet niet teveel gaan nadenken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Böetius: 'Mijn niveau moet hoger

600x400-ms-1479095.jpg

Jean-Paul Boëtius is na een aantal sterke optredens bezig aan een serie matige duels bij Feyenoord. De negentienjarige buitenspeler moest dat vrijdagavond bij de 1-0 zege op VVV-Venlo bekopen met een wissel in de rust.
"Het was een mindere wedstrijd van het team en van mij. Dan is het aan de trainer om te wisselen, nu was ik de dupe", verklaarde Boëtius tegen NUsport.


"Daar heeft de trainer zijn redenen voor en dat moet ik accepteren. De agressie van het hele team was minder. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar we waren niet scherp genoeg."

Boëtius lijkt na zijn plek in de voorselectie van Oranje even in een dip te zitten. "Dat is overdreven. Omdat ik een paar goede wedstrijden heb gespeeld, wordt het daarmee vergeleken. Mijn niveau hoort wel hoger te liggen dan ik nu laat zien."

"Ik moet gewoon proberen weer de draad op te pakken. Niet te veel bij de teleurstelling blijven hangen, proberen het zo snel mogelijk te vergeten. Ik weet wat ik fout heb gedaan, daar ga ik over nadenken en dan hoop ik het de volgende wedstrijd weer goed te doen."

Dat geldt volgens Boëtius ook voor Feyenoord, dat zich wel handhaafde in de titelrace. "Als team weten we wat we fout hebben gedaan en daar gaan we zeker over praten. Winnen is op dit moment belangrijker dan mooi voetbal."

Rust is vooral het credo van Boëtius voor de laatste wedstrijden in de competitie. "In het voetballende gedeelte moeten we de rust weten te bewaren. We moeten elkaar bij de hand pakken en ons eigen voetbal spelen. Ons niet gek laten maken door anderen."

Hoewel er binnen Feyenoord al stemmen opgaan dat een tweede plaats ook een goede prestatie zou zijn, blijft Boëtius hopen op de titel. "Nog vijf wedstrijden te gaan en zij kunnen nog punten verspelen. Dat moeten wij niet doen en dan zien we wel waar het schip strandt."
Bron:NUSport
MMM
 MMM - maandag 15 april 2013 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Boëtius wil de hoop op de landstitel nog niet opgeven, maar beseft wel dat het moeilijk gaat worden voor de Rotterdammers. "Het is in ieder geval een stuk moeilijker geworden. We zijn tot het einde van het seizoen afhankelijk van de concurrentie", besloot de aanvaller.
Schei toch uit.. Waarom niet net als Theo Janssen zeggen dat het over is.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 09:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Schei toch uit.. Waarom niet net als Theo Janssen zeggen dat het over is.
JP = 18. Jansen niet.
MMM
 MMM - maandag 15 april 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Maar om helder te denken maakt het niet uit hoe oud je bent.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:24 schreef MMM het volgende:
Maar om helder te denken maakt het niet uit hoe oud je bent.
Zou niet moeten, helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Inzetbaarheid Boëtius tegen Vitesse twijfelachtig

20130216_boetius_vk_scaled_7.jpg

Het is nog onzeker of trainer Ronald Koeman in de thuiswedstrijd tegen Vitesse van aankomende zondag kan beschikken over Jean-Paul Boëtius. De achttienjarige aanvaller raakte tijdens een duel op de besloten training van vrijdagochtend geblesseerd aan zijn knie, zo vertelde Koeman later op de dag in De Kuip. Jean-Paul is na de training naar het ziekenhuis gegaan om zijn knie te onderzoeken. We zullen daarom moeten afwachten of hij zondag inzetbaar is.

Feyenoord Vitesse wordt aankomende zondag om 16.30 uur gespeeld in De Kuip. Het duel is volledig uitverkocht.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 19 april 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Boëtius dit seizoen niet meer in actie

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000041914-999-10010000000003.aspx

Jean-Paul Boëtius komt dit seizoen niet meer in actie voor Feyenoord. De achttienjarige aanvaller raakte tijdens de training van vrijdag geblesseerd aan zijn knie, waarna onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat het gaat om een kwetsuur aan zijn buitenmeniscus. Boëtius wordt aankomende maandag geopereerd in het Erasmus MC in Rotterdam.

Na zijn debuut in het eerste elftal in de thuiswedstrijd tegen Ajax van oktober 2012 kwam Boëtius dit seizoen tot twintig competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Daarin scoorde de talentvolle aanvaller viermaal

Bron: www.feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door PieterBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 19:16   quote  deeplink  
Is misschien maar beter ook.
Even in de luwte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 april 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Jammer voor die jongen, maar hij speelde inderdaad niet zijn beste spel. Misschien dat hij nog naar dat Jong-Oranje EK kan? En anders uiteraard knallen volgend seizoen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Zonde, aardige tegenslag in de ontwikkeling van die jongen. Kwam net terug van een blessure voor zijn debuut toch? Nja, hopen dat hij snel herstelt!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Beter nu dan in september
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Precies. Is er al iets bekend over de duur van zijn herstel?
ar
 ar - vrijdag 19 april 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Cissé dan maar.
ar
 ar - vrijdag 19 april 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 19:36 schreef Bosifyable het volgende:
Precies. Is er al iets bekend over de duur van zijn herstel?
Meniscus is vaak 3 tot 6 weken.
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 19:42 schreef ar het volgende:
Cissé dan maar.
Gaat nog 4 wereld partijen spelen, sluit ie toch nog met een goed gevoel af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Goossens maar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 april 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Dit nadeel kan dan een voordeel hebben: in de revalidatie kan hij sterker worden en terugkomen.
En er zijn slechtere periodes om geblesseerd te raken...
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 19 april 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Op tijd fit voor de voorbereiding op het volgende seizoen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Boëtius geopereerd aan buitenmeniscus

600x400-pr-1428943.jpg

Jean-Paul Boëtius is maandagochtend in het Erasmus Medisch Centrum door orthopedisch chirurg Rien Heijboer geopereerd aan zijn buitenmeniscus. Hierbij is de buitenmeniscus gehecht.

Het herstel van Boëtius zal zeker drie tot vier maanden in beslag nemen. De aanvaller is hierdoor in ieder geval niet inzetbaar tijdens de resterende wedstrijden van Feyenoord tijdens dit seizoen.
Boëtius raakte afgelopen vrijdag tijdens de training van Feyenoord geblesseerd aan zijn knie. Hij miste hierdoor ook al de afgelopen thuiswedstrijd tegen Vitesse. Na zijn debuut in het eerste elftal in de thuiswedstrijd tegen Ajaks van oktober 2012 kwam Boëtius dit seizoen tot twintig competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Daarin scoorde de talentvolle aanvaller viermaal.
Bron:Feyenoord.nl
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Boëtius geopereerd aan buitenmeniscus

[ afbeelding ]

Jean-Paul Boëtius is maandagochtend in het Erasmus Medisch Centrum door orthopedisch chirurg Rien Heijboer geopereerd aan zijn buitenmeniscus. Hierbij is de buitenmeniscus gehecht.

Het herstel van Boëtius zal zeker drie tot vier maanden in beslag nemen. De aanvaller is hierdoor in ieder geval niet inzetbaar tijdens de resterende wedstrijden van Feyenoord tijdens dit seizoen.
Boëtius raakte afgelopen vrijdag tijdens de training van Feyenoord geblesseerd aan zijn knie. Hij miste hierdoor ook al de afgelopen thuiswedstrijd tegen Vitesse. Na zijn debuut in het eerste elftal in de thuiswedstrijd tegen Ajaks van oktober 2012 kwam Boëtius dit seizoen tot twintig competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Daarin scoorde de talentvolle aanvaller viermaal.
Bron:Feyenoord.nl
Drie tot vier maanden!!!

Lees ik dit goed of bedoelen ze weken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Dat lees je goed VV..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Nou beterschap, Jean Paul ...
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Lekker zeg, beterschap id.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 april 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik wil sterker terugkeren'

600x400-bb-1497886.jpg

Jean-Paul Boëtius werd gisteren geopereerd aan zijn rechterknie. De 19-jarige buitenspeler van Feyenoord kreeg na de ingreep in het Erasmus Medisch Centrum te horen dat hij vier maanden moet toekijken. Cor Pot schrapte de Rotterdammer noodgedwongen uit zijn voorlopige selectie van Jong Oranje. 'Het EK speelde vanaf vrijdag wel door mijn hoofd. Daar was ik graag bij geweest. Maar het is niet anders. Ik ga nu aan mijn herstel werken', zegt Boëtius.

Boëtius miste al eerder grote toernooien vanwege fysieke malheur. Een zware blessure aan zijn linkerknie kostte hem in 2011 het jeugd-EK in Servië en het WK in Mexico met Oranje onder 17 jaar. 'Dit is al het derde toernooi dat ik mis', zegt hij. 'Natuurlijk is dat vervelend, maar ik kijk vooruit. Ik wil sterker terugkeren.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik ben ervan overtuigd dat we tweede worden'

11736_1363425143_vilhena-en-boetius.jpg

Het seizoen zit erop voor Feyenoord-aanvaller Jean-Paul Boëtius. Terwijl zijn ploeggenoten strijden voor een plaats in de Champions League, zal het talent revalideren van een knieblessure, waaraan hij maandag werd geopereerd.

"Natuurlijk is dat een teleurstelling, maar soms moet je je bij dingen neerleggen", zegt Boëtius tegenover Voetbal International. "Mijn gezondheid gaat voor alles. Ik hoop zo snel mogelijk weer terug te zijn, het liefst in de Champions League. De ploeg heeft goed gepresteerd tegen Vitesse, ik ben ervan overtuigd dat we tweede worden. Voor mijn ontwikkeling zou het mooi zijn als ik in de Champions League kan spelen."

Eerder had Boëtius last van zijn linkerknie. "Maar dat is opgelost", vervolgt de jongeling. "Nu had ik last van mijn rechterknie. Ik weet dus wat revalideren inhoudt en drie maanden is niet te vergelijken vergelijken met acht. Hoe dan ook ga ik hier sterker uit komen."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 mei 2013 - 06:22   quote  deeplink  
Brief aan geblesseerde Boetius

tomson
 tomson - dinsdag 21 mei 2013 - 13:03   quote  deeplink  
Scheids... hahaha. Lief hoor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0102181