BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Heren....Big op small , fuck em all...ben der klaar mee.
Deze discussies lossen niks op, je lult tegen blinde, doven en of slecht horende forum leden.
Ik ga voor de titel wat jullie lullen en denken.... fock you all Mother fockers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:41 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahaha en wat zijn die andere 6 dan?
Als je slim ben vraag je je vrouwtje wat haar zo trekt aan jou, en dan heb je je antwoord.....ik hoef iig niet de sportschool in ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:46 schreef verbrande harry het volgende:
Heren....Big op small , fuck em all...ben der klaar mee.
Deze discussies lossen niks op, je lult tegen blinde, doven en of slecht horende forum leden.
Ik ga voor de titel wat jullie lullen en denken.... fock you all Mother fockers.
Nuttige post....hier spreekt verstand uit, het zijn zinloze discussies
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:19 schreef joduh het volgende:
De suporters die dat deden zijn meer suporter dan 2000 headliner suporters hier bij elkaar......
Maar of ze slim zijn is een tweede.......
Maar wat ik sommigen hoor zeggen hier over hen moeten ze eigenlijk eens face to face doen.....
Suporters zijn er in 1000 smaken... Zelfde als in de maatschappij!
En wij hebben gewoon de meeste suporters dus procentueel ook de meeste boefjes ....
Ach, die gasten doen het zelf ook met een bivakmuts op naar verluid.. Zo heel erg face to face was dat dan ook niet he..

En het gaat er ook niet om dat je harde en minder harde supporters hebt, daar gaat het helemaal niet over.. Maar dit gaat alle boekjes te buiten toch..

Over de meeste supporters heb je helemaal gelijk, je zal ook sneller wat van dat soort gasten erbij..

En bij PSV zelfs al 2000 minder seizoenskaarthouders dan voorheen hoor ik net.... En bij Ajax gaat het goed dus wordt het nog meer..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, die gasten doen het zelf ook met een bivakmuts op naar verluid.. Zo heel erg face to face was dat dan ook niet he..

En het gaat er ook niet om dat je harde en minder harde supporters hebt, daar gaat het helemaal niet over.. Maar dit gaat alle boekjes te buiten toch..

Over de meeste supporters heb je helemaal gelijk, je zal ook sneller wat van dat soort gasten erbij..

En bij PSV zelfs al 2000 minder seizoenskaarthouders dan voorheen hoor ik net.... En bij Ajax gaat het goed dus wordt het nog meer..
Ik heb een Ajax vest met een ingebouwde bivakmuts (zit in het capuchonnetje).....
Iedere harde kern heeft problemen met die jochies die zich graag willen bewijzen....en juist dat soort gassies verneuken het
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 april 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 18:41 schreef remco k het volgende:
de achterstand echt volledig te danken aan het eigen publiek.. Zwolle was echt volledig de kluts kwijt geweest na die goal en door de staking is dat niet het geval geweest en heben ze de boel weer flink op scherp gezet waar Ajax juist geschrokken is van haar eigen "supporters"..

Bedankt jongens..
+1000 yep, dankzij deze nepsupporters een geweldig feest verneukt, je club verneukt, en ben blij dat Zwolle met de beker weggaat na deze trieste bedoening. Ik was er ook al klaar mee en ik denk de spelers van Ajax ook. Deze doorgesnoven gasten die zelf geen bal in hun leven hebben geraakt, die geen toegevoegde waarde hebben in de maatschappij, willen zich nu eventjes laen zien.... Stoer man je eigen keeper bijna in de hens steken, de boer naaien en die jonge spelers van Ajax van slag brengen... klasse, zou bijna zeggen dat het feijenoord supporters waren die dat deden om Ajax te zieken, maar ik vrees dat dit echt doorgesnoven 2 hersencellende nietsnutten waren, die nog net hebben geleerd hoe ze een fakkeltje aan moeten steken. sukkels!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

+1000 yep, dankzij deze nepsupporters een geweldig feest verneukt, je club verneukt, en ben blij dat Zwolle met de beker weggaat na deze trieste bedoening. Ik was er ook al klaar mee en ik denk de spelers van Ajax ook. Deze doorgesnoven gasten die zelf geen bal in hun leven hebben geraakt, die geen toegevoegde waarde hebben in de maatschappij, willen zich nu eventjes laen zien.... Stoer man je eigen keeper bijna in de hens steken, de boer naaien en die jonge spelers van Ajax van slag brengen... klasse, zou bijna zeggen dat het feijenoord supporters waren die dat deden om Ajax te zieken, maar ik vrees dat dit echt doorgesnoven 2 hersencellende nietsnutten waren, die nog net hebben geleerd hoe ze een fakkeltje aan moeten steken. sukkels!!!
Grote bek wordt kaakkramp D.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 april 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb een Ajax vest met een ingebouwde bivakmuts (zit in het capuchonnetje).....
Iedere harde kern heeft problemen met die jochies die zich graag willen bewijzen....en juist dat soort gassies verneuken het
Ik denk dat dit het ook idd wel is Neman. Je wordt gek van dit soort gasten. Ik snap gewoon niet wat ze willen bewijzen, het deed me wel veel lijken op een andere wedstrijd waar men hetzelfde deed, weet niet meer waar dat was. Dat was ook schandalig. Dit was een copycat en dat vind ik nog triester, kom dan met iets origineels.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:29 schreef joduh het volgende:
Hey warrior? Pleur ff die eindstand uit topictitel hahaha
Done!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
De kreet beeldbuiskijker vind ik dan wel weer grappig, ben ik ook.....domweg omdat ik het geld er niet meer voor heb.

Ik vind de diverse discussies wel grappig om te lezen, zal weinig reageren....komt ook nooit goed tussen jullie.....supporters, wie er wel en niet moeten komen, wie gaan er weg.....pfffff

Het zal mij me roet roesten, ik zie het allemaal wel.......in '95 was ik 32.....onnoemelijk verwend als supporter,....die tijd komt nooit meer terug.

Litmanen, Kluivert, Finidi n Kanu, Overmars....Davids en Blind, de jongens de Boer...

Nederland glijd alleen nog maar af naar.......tsja waar naar toe ??
Maar jij bent geen zeikwijf! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 april 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar jij bent geen zeikwijf! ;-)
Nee man...die heb ik ;=)
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Even een vraagje, er wordt gemeld dat 400 supporters niet mee naar Almelo mogen, mogen er überhaupt Ajax supporters aanwezig zijn of mag in principe niemand er heen? Uitvak van Heracles kunnen er geloof ik ook maar 400 in
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 april 2014 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:21 schreef Loetje het volgende:
Even een vraagje, er wordt gemeld dat 400 supporters niet mee naar Almelo mogen, mogen er überhaupt Ajax supporters aanwezig zijn of mag in principe niemand er heen? Uitvak van Heracles kunnen er geloof ik ook maar 400 in
Heracles heeft er 600. Dus dat wordt of 200 man of helemaal niemand waarbij ik het laatste denk.

EDIT: Toch 400 maar, dus dat betekent idd geen uitsupporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Hasjkoph --
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heracles heeft er 600. Dus dat wordt of 200 man of helemaal niemand waarbij ik het laatste denk.

EDIT: Toch 400 maar, dus dat betekent idd geen uitsupporters.
In ieder geval nog een huldiging in Amsterdam.

Was ook echt een schande gisteren. Neemt niet weg dat ook weer vele onschuldige mensen ook de dupe zijn van 200 randdebielen die vuurwerk naar hun eigen keeper gooien. Niet iedere Ajax supporter is zoals hen
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...die heb ik ;=)
Wees maar zuinig op haar gap!
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heracles heeft er 600. Dus dat wordt of 200 man of helemaal niemand waarbij ik het laatste denk.

EDIT: Toch 400 maar, dus dat betekent idd geen uitsupporters.
Ik vroeg het ook omdat ze het alleen over die groep van Zondag hadden of andere normale supporters wel mogen komen. Snap je?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 april 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vroeg het ook omdat ze het alleen over die groep van Zondag hadden of andere normale supporters wel mogen komen. Snap je?
Ja, ik weet ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:21 schreef Loetje het volgende:
Even een vraagje, er wordt gemeld dat 400 supporters niet mee naar Almelo mogen, mogen er überhaupt Ajax supporters aanwezig zijn of mag in principe niemand er heen? Uitvak van Heracles kunnen er geloof ik ook maar 400 in
Hoppa, en wat denk je dat er nu gaat gebeuren??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...die heb ik ;=)
Hehehe true! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

In ieder geval nog een huldiging in Amsterdam.

Was ook echt een schande gisteren. Neemt niet weg dat ook weer vele onschuldige mensen ook de dupe zijn van 200 randdebielen die vuurwerk naar hun eigen keeper gooien. Niet iedere Ajax supporter is zoals hen
En het grappige is dat die supportersschare nu wordt afgebrand, maar volgende week wel vooraan staat bij de huldiging! Laat me vertellen wat er gaat gebeuren! Of nee, laat ik het maar niet doen! Jullie zien het vanzelf wel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 00:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vroeg het ook omdat ze het alleen over die groep van Zondag hadden of andere normale supporters wel mogen komen. Snap je?
Het gaat om de 400 die in dat vak stonden. Overigens gaan ze niet allemaal naar Almelo en daarnaast stonden er ook velen in dat vak die via via binnen waren gekomen en dat was heel simpel! En daarvan ligt de fout volledig bij de beveiliging rond de badkuip gisteren! Uitleggen ga ik het niet, want sommigen hebben hun mening al klaar, maar de beveiliging rond deze wedstrijd gisteren was een lachertje! En Ajax en de KNVB doen er alles aan dit te ontkennen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:47   quote  deeplink  
Statement F-Side

De F-Side wil het volgende statement maken nadat er overleg is geweest met hooggeplaatste jongens binnen de groep. Het vorige artikel op F-Side.nl ging meer over de reacties op het gebeuren van gisteren, waarmee er voorbij is gegaan aan de daadwerkelijke actie. Dit is niet de bedoeling geweest.

De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers en wil zich met dit statement distantiëren van de actie van VAK410. Vuurwerk is top, maar niet als daar eigen spelers mee worden geraakt. Intern zal dit deze week worden opgelost. De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.

VAK410: 'Betreuren gevolgen pyroshow'

STATEMENT- VAK410 heeft gereageerd op de commotie naar aanleiding van de vuurwerkincidenten van gisteren. Er wordt in het statement gemeld dat de gevolgen van het incident worden betreurd.

VAK410 kijkt kritisch naar hun actie van gisteren en plaatste op de eigen site het volgende statement: 'Bekerfinales en pyroshows zijn in onze ogen inherent aan elkaar; speelt Ajax de bekerfinale dan hoort daar vuurwerk bij. Op de tribune en op het veld. Gisteren was dit tot twee maal toe te bewonderen, direct na de aftrap en na de vroege goal. Chaotische taferelen volgden, waarbij tot onze spijt, vuurwerk bijna op onze keeper Kenneth Vermeer terecht kwam.

Wij betreuren dit feit ten zeerste. Het kan absoluut niet de bedoeling geweest zijn om vuurwerk op welke speler dan ook te gooien, dus ook niet op Kenneth Vermeer. VAK410 staat 100% achter het gebruik van vuurwerk, maar altijd op een sfeer verhogende wijze en nimmer om onze, dan wel andere spelers in gevaar te brengen.

Vuurwerk en voetbal, al sinds jaar en dag met elkaar verbonden. Bijvoorbeeld als we terug gaan naar eerdere bekerfinales die Ajax in de Kuip speelde in 2011, 2007 en 2006. Ook toen werd er veel vuurwerk aan de Ajax-zijde afgestoken en ook toen lag er vuurwerk op het veld. Of als we terug gaan naar de tijd dat het Olympisch Stadion( bijvoorbeeld tegen Parma in 1994) en de Meer de thuishavens van Ajax waren, vuurwerk was toen meer regel dan uitzondering. Honderdduizendklappers en fakkels, nooit gewonden en nooit gezeik.

VAK410 staat al ruim 13 jaar achter Ajax. Waar je ook gaat, van Moskou tot Heerenveen, van Rotterdam tot Manchester. In goede en slechte tijden hebben wij achter de club gestaan en daar veranderd niets aan. Die passie en beleving heeft bijgedragen aan het binnen halen van drie landskampioenschappen op rij. Dat zijn niet onze woorden, maar deze uitspraken werden gedaan door spelers, technische staf en velen van u die Ajax een warm hart toedragen. Wij zijn trots om komende zondag in Almelo de 33e landstitel te behalen, samen met de voltallige selectie en technische staf van Ajax.

Het statement wordt met een nadrukkelijke mea culpa afgesloten: 'Nogmaals: het kan nooit de bedoeling geweest zijn om eigen spelers te bekogelen met vuurwerk. Wij betreuren de gevolgen van deze pyroshow.'
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 02:47   quote  deeplink  
Geen speld tussen te krijgen! Die jongens schamen zich en gaan daarvoor boeten! Hoppa, volgende week gewoon feest! Al ben ik van dat laatste nog niet zeker gezien het niveau van ons Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 02:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het grappige is dat die supportersschare nu wordt afgebrand, maar volgende week wel vooraan staat bij de huldiging! Laat me vertellen wat er gaat gebeuren! Of nee, laat ik het maar niet doen! Jullie zien het vanzelf wel!
Waar doel je nu op? Niet lullig bedoeld. Ik val niemand aan alleen de paar supporters die zich misdragen ben ik niet blij mee
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 april 2014 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 02:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoppa, en wat denk je dat er nu gaat gebeuren??
Vraag het niet voor niets he....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 04:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 02:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vraag het niet voor niets he....
Al deze gasten worden nu voor het uitvak geweigerd en gaan via de reguliere weg aan kaarten komen voor het thuisvak! Of denk je dat ze zomaar toestaan dat ze worden geweigerd? Of ze gaan Amsterdam in en maken het daar onveilig! Kan je ze beter in het uitvak laten zitten, dan heb je namelijk controle over ze!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 04:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 02:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar doel je nu op? Niet lullig bedoeld. Ik val niemand aan alleen de paar supporters die zich misdragen ben ik niet blij mee
Sorry Loetje, ik zei ook niet dat jij ze zozeer afbrand maar deze jongens krijgen normaliter voorrang bij de huldiging en een apart vak! Dus zullen ze nog steeds erbij betrokken worden. En waar ik verder op doel laat ik me hier niet over uit! Want volgens sommigen lul ik alles goed wat fout is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 april 2014 - 08:19   quote  deeplink  
Genoeg geluld over de wedstrijd en randzaken!

Ik wil bovenal PEC Zwolle van harte feliciteren met de bekerwinst en ze veel succes wensen in de EL!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 april 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Natjos, waar ben je gozer. Gefeliciteerd met jullie bekerwinst!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 april 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 04:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Al deze gasten worden nu voor het uitvak geweigerd en gaan via de reguliere weg aan kaarten komen voor het thuisvak! Of denk je dat ze zomaar toestaan dat ze worden geweigerd? Of ze gaan Amsterdam in en maken het daar onveilig! Kan je ze beter in het uitvak laten zitten, dan heb je namelijk controle over ze!
Hier zit wel een kern van waarheid in, daarbij moet je gewoon alles zeggen wat je wil Warrior. Er bestaat geen goed of fout, behalve diegene die het vuurwerk op het veld gooide, die waren fout, maar het idee was misschien wel goed, alleen verkeerd uitgevoerd ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 april 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat Ajax zonder die poespas wel had gewonnen, ik geloof echt dat Ajax net als de anderen even niet bij de les waren en dan is het moeilijk om te schakelen. De focus van PEC was anders en hadden zich heel goed afgesloten van hetgeen gebeurde en gingen voor elkaar door het vuur. Ik ben dan een Ajax fan, maar kon toch ook genieten van PEC, ze hebben de beker en het zal waarschijnlijk 100 jaar duren voor ze weer iets winnen. Ik vind dat wel leuk en Ajax die pakt the treble volgend jaar + revanche tegen PEC voor de JC schaal.
Het had zo moeten zijn.....
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb een Ajax vest met een ingebouwde bivakmuts (zit in het capuchonnetje).....
Iedere harde kern heeft problemen met die jochies die zich graag willen bewijzen....en juist dat soort gassies verneuken het
Kan allemaal zo zijn.. Maar iedereen heeft er last van, al eens nagedacht over de invloed die het zal hebben om positief te stemmen over supporters bij de klassieker..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 04:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Al deze gasten worden nu voor het uitvak geweigerd en gaan via de reguliere weg aan kaarten komen voor het thuisvak! Of denk je dat ze zomaar toestaan dat ze worden geweigerd? Of ze gaan Amsterdam in en maken het daar onveilig! Kan je ze beter in het uitvak laten zitten, dan heb je namelijk controle over ze!
Kan wel wezen, maar dan worden ze dus eigenlijk zelfs beloond voor hun acties..
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik denk zelf dat Ajax zonder die poespas wel had gewonnen, ik geloof echt dat Ajax net als de anderen even niet bij de les waren en dan is het moeilijk om te schakelen. De focus van PEC was anders en hadden zich heel goed afgesloten van hetgeen gebeurde en gingen voor elkaar door het vuur. Ik ben dan een Ajax fan, maar kon toch ook genieten van PEC, ze hebben de beker en het zal waarschijnlijk 100 jaar duren voor ze weer iets winnen. Ik vind dat wel leuk en Ajax die pakt the treble volgend jaar + revanche tegen PEC voor de JC schaal.
Het had zo moeten zijn.....
van die omschakeling hadden beide teams last van.
zwolle heeft gewoon knap gebruik gemaakt van de zwakte van ons aller Ajax.
en daar bovenop nog beetje boven hun zelf uitgestegen.
ze hadden natuurlijk ook het geluk dat elke kans ook raak was.
en dat hadden de clubs zoals Vitesse Feyenoord psv enz juist een probleem mee.
als die clubs in de eerste helft ook hun kansen hadden benut was het ons net zo vergaan als nu in de beker.
en als Ajax nu niet wakker word zullen we waarschijnlijk volgent jaar geeneen prijs meer winnen.
want denk niet dat de concurentie zoals de laatste jaren zoveel onnodige punten gaan verspelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door bully --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:18 schreef bully het volgende:

[..]

van die omschakeling hadden beide teams last van.
zwolle heeft gewoon knap gebruik gemaakt van de zwakte van ons aller Ajax.
en daar bovenop nog beetje boven hun zelf uitgestegen.
ze hadden natuurlijk ook het geluk dat elke kans ook raak was.
en dat hadden de clubs zoals Vitesse Feyenoord psv enz juist een probleem mee.
als die clubs in de eerste helft ook hun kansen hadden benut was het ons net zo vergaan als nu in de beker.
Klopt helemaal Bully!
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:18 schreef bully het volgende:

[..]

van die omschakeling hadden beide teams last van.
zwolle heeft gewoon knap gebruik gemaakt van de zwakte van ons aller Ajax.
en daar bovenop nog beetje boven hun zelf uitgestegen.
ze hadden natuurlijk ook het geluk dat elke kans ook raak was.
en dat hadden de clubs zoals Vitesse Feyenoord psv enz juist een probleem mee.
als die clubs in de eerste helft ook hun kansen hadden benut was het ons net zo vergaan als nu in de beker.
en als Ajax nu niet wakker word zullen we waarschijnlijk volgent jaar geeneen prijs meer winnen.
want denk niet dat de concurentie zoals de laatste jaren zoveel onnodige punten gaan verspelen.
Nee hoor, Zwolle gaf zelfs heel duidelijk aan dat men blij was met die onderbreking... Dat is heel wat anders dan onder de indruk zijn van het gebeurde in negatieve zin..

Het zegt ook wel genoeg dat de Boer zelfs zegt dat ie het gevoel had die wedstrijd niet eens meer te willen winnen na de onderbreking..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Overigens komt de dag dat Ajax geen kampioen wordt steeds dichter bij.. nOg nooit is het namelijk gebeurt dat een club 5 keer op rij kampioen wordt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 april 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:39 schreef remco k het volgende:
Overigens komt de dag dat Ajax geen kampioen wordt steeds dichter bij.. nOg nooit is het namelijk gebeurt dat een club 5 keer op rij kampioen wordt..
Alles kan verbroken worden.
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alles kan verbroken worden.
Klopt, maar dan zal het et jaar daarna wel gebeuren..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 april 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 18:39 schreef remco k het volgende:
Overigens komt de dag dat Ajax geen kampioen wordt steeds dichter bij.. nOg nooit is het namelijk gebeurt dat een club 5 keer op rij kampioen wordt..
Na dit tussenjaar worden we volgens jou gewoon kampioen toch?
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 21:32   quote  deeplink  
dat we elk jaar kampioen worden verwacht niemand.
maar wel dat je elk jaar om de titel strijd met mooi Ajax waardig voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit PEC wist de kansen wel af te maken, die andere ploegen niet afmaakten! Dus dit Ajax is gewoon niet zo goed als we dachten en is al meerdere keren door het oog van de naald gegaan!
Klopt! Frank de Boer heeft voor de wedstrijd al aangegeven dat Ajax niet echt bijzondere spelers in huis heeft maar dat er wel een goede lichting aankomt.

Ik zie hier veel reacties die aangeven wie de slechtste speler was.....beter omdraaien want ik vond ze allen slecht op Kishna en Poulsen na, onbegrijpelijk dat die niet in de basis stonden....Sigthorsson roep al drie jaar dat het een miskoop is....liever Hoessen..niet dat Hoessen een superspits is maar hij heeft wel meer potentie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rot toch op man, Ajax speelt al weken RUK en PEC deed nu precies wat andere ploegen niet deden de afgelopen maanden. Elke kans in het netje schieten! En zodoende is Ajax afgedroogd en heus niet door toedoen van de supporters!
Inderdaad was het de laatste weken ruk!!! Voorgaande jaren wonnen we de titel door een inhaalrace, dit jaar gaat het bergafwaarts tegen het einde van het seizoen... Hoe komt dit?
Ik denk omdat wij altijd het zelfde systeem spelen....de tegenstander weet dit dus kunnen ze zich wapenen....Frank moet toch eens een ander systeem bedenken....Ronald koeman laat zien dat Feyenoord meedere spelsystemen speelt en met succes dit jaar...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister was veruit Ajax slechtste pot tot nu toe.. En dat dankzij die daders..
Denk echt niet dat het daarmee te maken had....
na de 1-0 dachten ze er te gemakkelijk over....overigens en kijk maar eens terug, voor de wedstrijd in de spelerstunnel zag ik het al aankomen....de kopjes van PEC stonden strak...bij Ajax was het relaxed.....de kopjes van Ajax toen ze tegen Barcelona speelden stonden toen ook strak...
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad was het de laatste weken ruk!!! Voorgaande jaren wonnen we de titel door een inhaalrace, dit jaar gaat het bergafwaarts tegen het einde van het seizoen... Hoe komt dit?
Ik denk omdat wij altijd het zelfde systeem spelen....de tegenstander weet dit dus kunnen ze zich wapenen....Frank moet toch eens een ander systeem bedenken....Ronald koeman laat zien dat Feyenoord meedere spelsystemen speelt en met succes dit jaar...
denk dat het collectief en de speelstijl juisthetgeen is waardoor we elk jaar zo`n constante reeks konden maken.
en staan we nu ook weer bovenaan.
maar door de kwaliteit van vele spelers worden onze zwakheden nu ook duidelijker.
denk ook niet dat we de spelers hebben om meerdere speelstijlen tespelen.
en Koeman riep vorig jaar ook dat Ajax geen plan B had.
maar toen Pelle wegviel bleek hij die ook niet tehebben.
alleen dit jaar had hij plan B maar heeft ook als enige club hier in nederland een team dat al poos bij mekaar is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik denk zelf dat Ajax zonder die poespas wel had gewonnen, ik geloof echt dat Ajax net als de anderen even niet bij de les waren en dan is het moeilijk om te schakelen. De focus van PEC was anders en hadden zich heel goed afgesloten van hetgeen gebeurde en gingen voor elkaar door het vuur. Ik ben dan een Ajax fan, maar kon toch ook genieten van PEC, ze hebben de beker en het zal waarschijnlijk 100 jaar duren voor ze weer iets winnen. Ik vind dat wel leuk en Ajax die pakt the treble volgend jaar + revanche tegen PEC voor de JC schaal.
Het had zo moeten zijn.....
PEC heeft de zwakte van Ajax bloot gelegd.....kwam ook omdat ze niet bij de les waren...met name Moisander en Denswil...ook van Rhijn en Blind die veel te traag was....het leek wel als of ze aan het eind van hun latijn waren...

Ben benieuwd als ze gestart waren met frisse spelers zoals Poulsen die eindelijk in vorm kwam...met Kishna en Duarte...achterin met van der Hoorn die ook mee naar voor kan met hoekschoppen...

En hier komt hij weer...al drie jaar roep ik dat Sigthorsson te kort schiet op alle fronten...een aanfluiting zowel als flankspeler als spits...maar wie wilt zo'n speler kopen ??? Wat krijg je er voor?
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 22:53   quote  deeplink  
leuk

Bl1WCNYIEAAQnQy.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door bully --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 april 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
bully
 bully - dinsdag 22 april 2014 - 22:57   quote  deeplink  
haha nu goed hopelijk
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Na dit tussenjaar worden we volgens jou gewoon kampioen toch?
Weet ik niet, je bent altijd afhankelijk van wat anderen doen, kijk naar het aantal punten dat Jol bij elkaar sprokkelde, en werd daar geen kampioen mee..

Maar ik denk oprecht wel dat we volgend jaar een beter op elkaar ingespeeld elftal zullen zien, en ik denk dat een aantal spelers echt uit hun dip gaan komen..

Neem nou een Boilesen en een Fischer, als beide jongens gewoon weer vrij aan het spelen komen, dan denk ik niet dat er een betere linkerkant is in Nederland dan die twee. En die linkerkant is nu nauwelijks echt gevaarlijk en goed ingespeeld geweest..
Als van Rhijn die lijn doortrekt van de laatste maanden dan is ook hij heel goed.. Dat is ie dit seizoen nauwelijks geweest..

Als kishna de lijn doortrekt dan denk ik dat hij volgend seizoen al wel eens de beste aanvaller aan onze kant zou kunnen worden, in ieder geval ook een speler waarvoor men naar het stadion komt..

Op het middenveld kan alleen de positie van Serrero nog wel eens tot problemen zorgen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0204880