BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:52 schreef soccer het volgende:

[..]

Ja en allemaal door lui de net zo dom lullen als jij. Maar die heb je bij alle clubs helaas.
Wel leuk dat een kakkie zich mengt in een discussie! Je hebt je antwoorden en nu weer opbokken naar dat smerige stinkclubje van jezelf!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ajax maakte gisteren het doelpunt van het jaar.....krijgen we daar geen vaantje voor ???
Hehehe ze hebben een medaille gekregen omdat ze 2e zijn, is dat niet genoeg?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is gewoon een feit! Supporters met een stadionverbod komen nog steeds simpel binnen en dit is mede de schuld door de landelijke politiek die continu roeptoetert om een voetbalwet, maar er nog steeds niet mee gekomen is!
Dat deel ben ik zelfs met je eens..

Maar jij praat normaal alleen maar over dit deel, en niet over dat wat er gebeurd, het komt altijd over dat je dat goed vind..
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit PEC wist de kansen wel af te maken, die andere ploegen niet afmaakten! Dus dit Ajax is gewoon niet zo goed als we dachten en is al meerdere keren door het oog van de naald gegaan!
dat Ajax niet zo goed was als meeste dachten wist ik al eerder hoor.
maar toen werd ik negatief genoemt en zelf als nepsupporter bestempelt.
soccer
 soccer - maandag 21 april 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel leuk dat een kakkie zich mengt in een discussie! Je hebt je antwoorden en nu weer opbokken naar dat smerige stinkclubje van jezelf!
Als je het netjes vraagt. Maar dat zal helaas niet lukken ben ik bang nooit geleerd schat ik zo in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:56 schreef bully het volgende:

[..]

dat Ajax niet zo goed was als meeste dachten wist ik al eerder hoor.
maar toen werd ik negatief genoemt en zelf als nepsupporter bestempelt.
Door mij Bully?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:59 schreef soccer het volgende:

[..]

Als je het netjes vraagt. Maar dat zal helaas niet lukken ben ik bang nooit geleerd schat ik zo in.
Een kakkie iets netjes vragen?? Hmmmmmm, nee sorry zit niet in mijn woordenschat!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een kakkie iets netjes vragen?? Hmmmmmm, nee sorry zit niet in mijn woordenschat!
Terwijl je zo'n lieve sociale vent bent....snap er nix meer van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Terwijl je zo'n lieve sociale vent bent....snap er nix meer van
Tja ouwe, je weet hoe ik ben jegens kakkies! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat deel ben ik zelfs met je eens..

Maar jij praat normaal alleen maar over dit deel, en niet over dat wat er gebeurd, het komt altijd over dat je dat goed vind..
Wat er gebeurd wordt al genoeg besproken, waarom zou ik mijn mening nog moeten geven dan? Er waren 12000 man en De Boer vond het nodig die 12000 man niet te bedanken omdat 200 man zich niet konden gedragen? En dat vind jij normaal? Sommigen hebben 12 uur van hun tijd uitbesteed aan de club en krijgen een zaadpot en vervolgens nog niet eens een bedankje van de spelers!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ouwe, je weet hoe ik ben jegens kakkies! ;-)
Ja.....dat heb ik met sommige medelanders
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heeft de KNVB aan die kant de volume knop uitgedraaid..
ze kunnen ook overstemt zijn door 20.000 zwolle supporters.
en dat horen wij niet op tv.
heb jaren een seisoenskaart gehad en in het stadion hoor en beleef je alles heel anders dan op tv.
uitwedstrijden ben ik nooit naartoe gegaan omdat ik niet met mijn zoontje tussen enkele gasten die er ook tussenzitten die het voor de rest verpesten.
en ook niet bij stadions aankomen waar de bus word belaagt door supporters van de tegenstander.
ik zat lekker met mijn zoontje bij de Futurecup.
wat ik hiermee wil zeggen laten we ze niet allemaal over een kam scheren.
merendeel van de supporters die daar zitten zijn normale mensen die ook met hun kinderen of alleen met vrienden een leuke wedstrijd willen zien.
dat er nu eenmaal mensen tussen zitten die het voor velen verpesten is merendeels de fout van de overheid en natuurlijk van die personen zelf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja.....dat heb ik met sommige medelanders
Hehehe inderdaad gap, maar daar heb ik ook problemen mee hoor! Maar die stonden niet de bussen op de terugrit op te wachten! ;-)

Waar waren die kakkies trouwens toen de bussen op de heenweg arriveerden? Allemaal nog aan het huilen over die 15 jaar zonder kampioenschap?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat er gebeurd wordt al genoeg besproken, waarom zou ik mijn mening nog moeten geven dan? Er waren 12000 man en De Boer vond het nodig die 12000 man niet te bedanken omdat 200 man zich niet konden gedragen? En dat vind jij normaal? Sommigen hebben 12 uur van hun tijd uitbesteed aan de club en krijgen een zaadpot en vervolgens nog niet eens een bedankje van de spelers!
Emotioneel te begrijpen gap.....krijg allemaal de kolere, rationeel heb jij een punt
soccer
 soccer - maandag 21 april 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een kakkie iets netjes vragen?? Hmmmmmm, nee sorry zit niet in mijn woordenschat!
Zei ik toch;-).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:11 schreef bully het volgende:

[..]

ze kunnen ook overstemt zijn door 20.000 zwolle supporters.
en dat horen wij niet op tv.
heb jaren een seisoenskaart gehad en in het stadion hoor en beleef je alles heel anders dan op tv.
uitwedstrijden ben ik nooit naartoe gegaan omdat ik niet met mijn zoontje tussen enkele gasten die er ook tussenzitten die het voor de rest verpesten.
en ook niet bij stadions aankomen waar de bus word belaagt door supporters van de tegenstander.
ik zat lekker met mijn zoontje bij de Futurecup.
wat ik hiermee wil zeggen laten we ze niet allemaal over een kam scheren.
merendeel van de supporters die daar zitten zijn normale mensen die ook met hun kinderen of alleen met vrienden een leuke wedstrijd willen zien.
dat er nu eenmaal mensen tussen zitten die het voor velen verpesten is merendeels de fout van de overheid en natuurlijk van die personen zelf.
Yep 2x goed Bully! En dat deed Frank dus wel gisterenavond! Die scheerde 12000 man over 1 kam door ze niet te bedanken achter het doel omdat daar 200 gasten zaten die het vuurwerk gooide? Of het er echt 200 waren valt te bezien maar toch! En daarvoor ga je dus 's middags om 12 uur van huis en kom je 's nachts om 1 uur thuis!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Emotioneel te begrijpen gap.....krijg allemaal de kolere, rationeel heb jij een punt
Emotioneel zou ik het begrijpen gap, maar dan nog moet je niet 12000 man over 1 kam scheren! En volgens mij was het ook nog eens een zaadpot!
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Door mij Bully?
hahaha nee hoor.
is ook niet zo belangrijk wie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Emotioneel zou ik het begrijpen gap, maar dan nog moet je niet 12000 man over 1 kam scheren! En volgens mij was het ook nog eens een zaadpot!
Bij een boos kind zijn alle volwassenen ook klootzakken......en Frank was op dat moment het kleine kind die op alles nee zegt en afgeeft.
Praat het niet goed.....ik zat ook niet in de Kuip.....jij wel, misschien heb je hem zien pruilen en stampvoeten....dan begrijp je wat ik bedoel, doe je sowieso wel want je hebt zelf kinderen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:16 schreef bully het volgende:

[..]

hahaha nee hoor.
is ook niet zo belangrijk wie.
Gelukkig maar, anders zou ik me terplekke schamen! En dat zou dan voor het eerst zijn dit paasweekend, want zelfs na de pyro-actie deed ik het niet! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij een boos kind zijn alle volwassenen ook klootzakken......en Frank was op dat moment het kleine kind die op alles nee zegt en afgeeft.
Praat het niet goed.....ik zat ook niet in de Kuip.....jij wel, misschien heb je hem zien pruilen en stampvoeten....dan begrijp je wat ik bedoel, doe je sowieso wel want je hebt zelf kinderen
Ik weet dondersgoed wat je bedoelt ouwe! Het is inderdaad soms net een klein kind, en kan ook heel slecht tegen kritiek! Maar hij is ook een echte Ajax-man en weet wat supporters ervoor doen om Ajax te ondersteunen! En hij weet ook dat er klootzakjes zijn die het kunnen verneuken! Maar om nu echt 12000 man daarvoor verantwoordelijk te houden is zwaar overdreven! En dan de mensen die op de lange zijde zaten, en dus niet 12 of zelfs 13 uur van hun tijd hebben opgeofferd om de club te ondersteunen, wel bedanken schiet bij mij in het verkeerde keelgat! En dat vind ik pas schande!
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep 2x goed Bully! En dat deed Frank dus wel gisterenavond! Die scheerde 12000 man over 1 kam door ze niet te bedanken achter het doel omdat daar 200 gasten zaten die het vuurwerk gooide? Of het er echt 200 waren valt te bezien maar toch! En daarvoor ga je dus 's middags om 12 uur van huis en kom je 's nachts om 1 uur thuis!
ben ik het wel mee eens.
maar kan me de emotie van FdB ook wel voorstellen.
al is dat niet goed tepraten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep 2x goed Bully! En dat deed Frank dus wel gisterenavond! Die scheerde 12000 man over 1 kam door ze niet te bedanken achter het doel omdat daar 200 gasten zaten die het vuurwerk gooide? Of het er echt 200 waren valt te bezien maar toch! En daarvoor ga je dus 's middags om 12 uur van huis en kom je 's nachts om 1 uur thuis!
Shit man, dus zelfs 13 uur gegeven voor de club!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:22 schreef bully het volgende:

[..]

ben ik het wel mee eens.
maar kan me de emotie van FdB ook wel voorstellen.
al is dat niet goed tepraten.
Zie mijn reactie net boven die van jouw, 2x typen heeft geen zin! ;-)
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Hadden jullie nou echt gewild dat de spelers dat stelletje belastingvreters achter de goal zou bedanken voor hun "steun"? Dat soort eikels maakt jullie clubje kapot, supporters die in andere vakken zaten werden gewoon bedankt, de boodschap was duidelijk genoeg gericht aan het stelletje malloten achter de goal.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat er gebeurd wordt al genoeg besproken, waarom zou ik mijn mening nog moeten geven dan? Er waren 12000 man en De Boer vond het nodig die 12000 man niet te bedanken omdat 200 man zich niet konden gedragen? En dat vind jij normaal? Sommigen hebben 12 uur van hun tijd uitbesteed aan de club en krijgen een zaadpot en vervolgens nog niet eens een bedankje van de spelers!
Dat vind ik zeker normaal ja..

En die zaadpot komt door die mensen die zich niet kunnen gedragen..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:11 schreef bully het volgende:

[..]

ze kunnen ook overstemt zijn door 20.000 zwolle supporters.
en dat horen wij niet op tv.
heb jaren een seisoenskaart gehad en in het stadion hoor en beleef je alles heel anders dan op tv.
uitwedstrijden ben ik nooit naartoe gegaan omdat ik niet met mijn zoontje tussen enkele gasten die er ook tussenzitten die het voor de rest verpesten.
en ook niet bij stadions aankomen waar de bus word belaagt door supporters van de tegenstander.
ik zat lekker met mijn zoontje bij de Futurecup.
wat ik hiermee wil zeggen laten we ze niet allemaal over een kam scheren.
merendeel van de supporters die daar zitten zijn normale mensen die ook met hun kinderen of alleen met vrienden een leuke wedstrijd willen zien.
dat er nu eenmaal mensen tussen zitten die het voor velen verpesten is merendeels de fout van de overheid en natuurlijk van die personen zelf.
Ik draai ook zeker niet alles over 1 kam.. Ik veroordeel enkel de daders..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:24 schreef moa het volgende:
Hadden jullie nou echt gewild dat de spelers dat stelletje belastingvreters achter de goal zou bedanken voor hun "steun"? Dat soort eikels maakt jullie clubje kapot, supporters die in andere vakken zaten werden gewoon bedankt, de boodschap was duidelijk genoeg gericht aan het stelletje malloten achter de goal.
Ehm sorry hoor, ze hebben alleen de spelers aan de lange zijden bedankt. Achter het doel zaten de 12000 man die verplicht met de combi mee zijn gegaan! En die werden niet bedankt! Lezen moa, lezen!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep 2x goed Bully! En dat deed Frank dus wel gisterenavond! Die scheerde 12000 man over 1 kam door ze niet te bedanken achter het doel omdat daar 200 gasten zaten die het vuurwerk gooide? Of het er echt 200 waren valt te bezien maar toch! En daarvoor ga je dus 's middags om 12 uur van huis en kom je 's nachts om 1 uur thuis!
En jij zat er ook echt voor een bedankje..

Ik vind het echt de normaalste zaak van de wereld dat ze dat niet deden..

Misschien had je die mensen die dat vuurwerk gooiden er op aan kunnen spreken dat ze de reden waren voor het slechte spel en het niet bedanken.. Want daar begint het..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik zeker normaal ja..

En die zaadpot komt door die mensen die zich niet kunnen gedragen..
Hahahaha en daar is die hoor, de veroordeling dat Ajax zo'n zaadpartij heeft gespeeld door de toeschouwers! Whahaha en al die andere weken dan? PEC heeft gewoon gedaan wat andere clubs in de weken en maanden daarvoor niet deden! Namelijk elke bal erin schieten die een kans opleverde! En dat is Ajax echt al maanden hoor. Ik snap ook nog steeds niet hoe het kan dat ze het tegen Barcelona en andere topploegen wel kunnen opbrengen! Want blijkbaar zit het dus toch in de instelling!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet dondersgoed wat je bedoelt ouwe! Het is inderdaad soms net een klein kind, en kan ook heel slecht tegen kritiek! Maar hij is ook een echte Ajax-man en weet wat supporters ervoor doen om Ajax te ondersteunen! En hij weet ook dat er klootzakjes zijn die het kunnen verneuken! Maar om nu echt 12000 man daarvoor verantwoordelijk te houden is zwaar overdreven! En dan de mensen die op de lange zijde zaten, en dus niet 12 of zelfs 13 uur van hun tijd hebben opgeofferd om de club te ondersteunen, wel bedanken schiet bij mij in het verkeerde keelgat! En dat vind ik pas schande!
Nu ben jij dat stampvoetende kleine kind..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij zat er ook echt voor een bedankje..

Ik vind het echt de normaalste zaak van de wereld dat ze dat niet deden..

Misschien had je die mensen die dat vuurwerk gooiden er op aan kunnen spreken dat ze de reden waren voor het slechte spel en het niet bedanken.. Want daar begint het..
Rot toch op man, Ajax speelt al weken RUK en PEC deed nu precies wat andere ploegen niet deden de afgelopen maanden. Elke kans in het netje schieten! En zodoende is Ajax afgedroogd en heus niet door toedoen van de supporters!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:24 schreef moa het volgende:
Hadden jullie nou echt gewild dat de spelers dat stelletje belastingvreters achter de goal zou bedanken voor hun "steun"? Dat soort eikels maakt jullie clubje kapot, supporters die in andere vakken zaten werden gewoon bedankt, de boodschap was duidelijk genoeg gericht aan het stelletje malloten achter de goal.
The other side of the heart is white......zijn ook van die "belastingvreters" Moa, dus ik begrijp wat Warrior bedoeld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu ben jij dat stampvoetende kleine kind..
Mag jij vinden, maar op dit moment gaat het binnen Ajax enkel en alleen om het gedrag van de supporters maar volgens mij waren er nog 11000 mee, als het er niet meer waren!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha en daar is die hoor, de veroordeling dat Ajax zo'n zaadpartij heeft gespeeld door de toeschouwers! Whahaha en al die andere weken dan? PEC heeft gewoon gedaan wat andere clubs in de weken en maanden daarvoor niet deden! Namelijk elke bal erin schieten die een kans opleverde! En dat is Ajax echt al maanden hoor. Ik snap ook nog steeds niet hoe het kan dat ze het tegen Barcelona en andere topploegen wel kunnen opbrengen! Want blijkbaar zit het dus toch in de instelling!
Roep ik al vanaf de staking gister, dus nieuw kan ie nooit zijn..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rot toch op man, Ajax speelt al weken RUK en PEC deed nu precies wat andere ploegen niet deden de afgelopen maanden. Elke kans in het netje schieten! En zodoende is Ajax afgedroogd en heus niet door toedoen van de supporters!
Gister was veruit Ajax slechtste pot tot nu toe.. En dat dankzij die daders..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag jij vinden, maar op dit moment gaat het binnen Ajax enkel en alleen om het gedrag van de supporters maar volgens mij waren er nog 11000 mee, als het er niet meer waren!
Die worden vaak zat bedankt.. Nu is het tijd die mensen te straffen.. En dat is niet leuk voor die andere supporters die daar zaten..

Maar ach, het is altijd de goede die onder de kwade lijdt he..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister was veruit Ajax slechtste pot tot nu toe.. En dat dankzij die daders..
Hahaha tuurlijk jongen! Ajax had al eerder moeten verliezen van bepaalde clubs, maar heeft het geluk gehad dat deze clubs de legio kansen niet afmaakten. Neem als voorbeeld die wedstrijd in Arnhem! En verder vind ik het niet meer waard te discussiƫren. Val jij je supporters maar af! Deze nederlaag was terecht, Ajax voetbalt al het hele seizoen als een natte krant. En weet je wat nog het ergste is, de supporters die jij nu afvalt zijn er het hele seizoen geweest om de ploeg te steunen en ze door moeilijke wedstrijden te slepen! Maar val ze af beeldbuiskijker!

En nu nok ik deze hele discussie! Van mij mag er een groot slot op dit topic! Een wedstrijd verliezen ok, maar een wedstrijd tegen PEC kansloos verliezen is voor mij NOT DONE! En schamen zij zich? Nee, want alleen de supporters moeten zich volgens hen schamen! Ik ga mezelf alvast zorgen maken voor aankomende zondag, want blijkbaar willen ze het niet leren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha tuurlijk jongen! Ajax had al eerder moeten verliezen van bepaalde clubs, maar heeft het geluk gehad dat deze clubs de legio kansen niet afmaakten. Neem als voorbeeld die wedstrijd in Arnhem! En verder vind ik het niet meer waard te discussiƫren. Val jij je supporters maar af! Deze nederlaag was terecht, Ajax voetbalt al het hele seizoen als een natte krant. En weet je wat nog het ergste is, de supporters die jij nu afvalt zijn er het hele seizoen geweest om de ploeg te steunen en ze door moeilijke wedstrijden te slepen! Maar val ze af beeldbuiskijker!
Tussen eigenlijk moeten verliezen, en zo slecht spelen als gister is heel iets anders..

De rest van je post is bijna net zo zielig als de actie van gister.. op de kleuterschool is het niveau nog hoger..

En ik val niet alle supporters af, je moet eens kappen met dat soort bullshit bij me in de schoenen te schuiven. Ik val enkel de debielen af die dit gedaan hebben, en dat een aantal goede supporters daar de dupe van zijn is jammer.. de goede onder de kwaden of zoiets..

En ja ik noem nu die specifieke gasten die dit hebben gedaan, de supporters.. Ik mag toch aannemen dat je de intelligentie hebt om te begrijpen dat dit zo bedoeld is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Tussen eigenlijk moeten verliezen, en zo slecht spelen als gister is heel iets anders..

De rest van je post is bijna net zo zielig als de actie van gister.. op de kleuterschool is het niveau nog hoger..

En ik val niet alle supporters af, je moet eens kappen met dat soort bullshit bij me in de schoenen te schuiven. Ik val enkel de debielen af die dit gedaan hebben, en dat een aantal goede supporters daar de dupe van zijn is jammer.. de goede onder de kwaden of zoiets..

En ja ik noem nu die specifieke gasten die dit hebben gedaan, de supporters.. Ik mag toch aannemen dat je de intelligentie hebt om te begrijpen dat dit zo bedoeld is..
Zo slecht als Ajax gisteren speelde, spelen ze al weken danwel maanden Remco! Dat is niet iets van gisteren! Tegen Vitesse was het niveau eveneens belabberd en hadden ze bij rust 4-0 moeten achterstaan! Gebeurde niet doordat Vitesse erg laks omging met de kansen! Blijf die gasten en het spel maar verdedigen, ik vind het een schande hoe ze de laatste maanden tijdens hun wedstrijden acteren!

En de rest reageer ik niet op, want die discussie had ik inmiddels gesloten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo slecht als Ajax gisteren speelde, spelen ze al weken danwel maanden Remco! Dat is niet iets van gisteren! Tegen Vitesse was het niveau eveneens belabberd en hadden ze bij rust 4-0 moeten achterstaan! Gebeurde niet doordat Vitesse erg laks omging met de kansen! Blijf die gasten en het spel maar verdedigen, ik vind het een schande hoe ze de laatste maanden tijdens hun wedstrijden acteren!

En de rest reageer ik niet op, want die discussie had ik inmiddels gesloten!
Mag jij vinden.. Ik ben het volledig met je oneens..

Je laatste zin vind ik zeer zwak van je..

Succes ermee..
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 21:19   quote  deeplink  
De suporters die dat deden zijn meer suporter dan 2000 headliner suporters hier bij elkaar......
Maar of ze slim zijn is een tweede.......
Maar wat ik sommigen hoor zeggen hier over hen moeten ze eigenlijk eens face to face doen.....
Suporters zijn er in 1000 smaken... Zelfde als in de maatschappij!
En wij hebben gewoon de meeste suporters dus procentueel ook de meeste boefjes ....
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm sorry hoor, ze hebben alleen de spelers aan de lange zijden bedankt. Achter het doel zaten de 12000 man die verplicht met de combi mee zijn gegaan! En die werden niet bedankt! Lezen moa, lezen!
Je moet wel debiel zijn om niet te begrijpen naar wie dat statement gemaakt werd. Dat punt is al lang helder, snap niet waarom je er zo op blijft hameren.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

The other side of the heart is white......zijn ook van die "belastingvreters" Moa, dus ik begrijp wat Warrior bedoeld
Ik distantieer me van alle hoolies, inclusief die van mijn eigen club.
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:23 schreef moa het volgende:

[..]

Ik distantieer me van alle hoolies, inclusief die van mijn eigen club.
Ze keken jou er ook niet op aan hoor pisvlek
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
De kreet beeldbuiskijker vind ik dan wel weer grappig, ben ik ook.....domweg omdat ik het geld er niet meer voor heb.

Ik vind de diverse discussies wel grappig om te lezen, zal weinig reageren....komt ook nooit goed tussen jullie.....supporters, wie er wel en niet moeten komen, wie gaan er weg.....pfffff

Het zal mij me roet roesten, ik zie het allemaal wel.......in '95 was ik 32.....onnoemelijk verwend als supporter,....die tijd komt nooit meer terug.

Litmanen, Kluivert, Finidi n Kanu, Overmars....Davids en Blind, de jongens de Boer...

Nederland glijd alleen nog maar af naar.......tsja waar naar toe ??
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Hey warrior? Pleur ff die eindstand uit topictitel hahaha
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
De kreet beeldbuiskijker vind ik dan wel weer grappig, ben ik ook.....domweg omdat ik het geld er niet meer voor heb.

Ik vind de diverse discussies wel grappig om te lezen, zal weinig reageren....komt ook nooit goed tussen jullie.....supporters, wie er wel en niet moeten komen, wie gaan er weg.....pfffff

Het zal mij me roet roesten, ik zie het allemaal wel.......in '95 was ik 32.....onnoemelijk verwend als supporter,....die tijd komt nooit meer terug.

Litmanen, Kluivert, Finidi n Kanu, Overmars....Davids en Blind, de jongens de Boer...

Nederland glijd alleen nog maar af naar.......tsja waar naar toe ??
Wat is je roet????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:32 schreef joduh het volgende:

[..]

Wat is je roet????
Mijn achterwerk, kont, toges, reet, hol, derrierre, moon, 1 richting (alleen eruit)....en 1 van mijn 7 mannelijke schoonheden (volgens het vrouwtje).....hahahahahaha
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn achterwerk, kont, toges, reet, hol, derrierre, moon, 1 richting (alleen eruit)....en 1 van mijn 7 mannelijke schoonheden (volgens het vrouwtje).....hahahahahaha
Hahaha en wat zijn die andere 6 dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0147519