BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:

[..]

Dat vuurwerk is geen excuus om geen inzet te tonen voor al die Ajax supporters die daar voor jullie waren.
Het zorgt ervoor dat de concentratie niet meer 120% is en dan kan je met de beste wil van de wereld niet meer fatsoenlijk presteren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Lekker doordrukken nu Zwolle.. Laten die hoerige kutsupporters maar eens flink voelen wat ze gedaan hebben.. KUTJODEN>.....
Rot toch op lul! Waar was jij dan om je club te support en op een positieve manier? Juist ja, thuis achter je tv
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rot toch op lul! Waar was jij dan om je club te support en op een positieve manier? Juist ja, thuis achter je tv
Inderdaad ja. En niet als een of andere achterlijke tyfus idioot met vuurwerk staan gooien daar.
Enigma
 Enigma - maandag 21 april 2014 - 09:26   quote  deeplink  
Zwolle gefeliciteerd. Ze hebben Ajax volledig vd mat gespeeld met inzet, onverzettelijkheid en efficiëntie. Daarbij ook nog gewoon met goed voetbal. Ajax ga je diep, diep schamen! Na overwinningen op Feijenoord en AZ is dit de zoveelste zelfdestructieve aard van voetbal die Ajax wéér genekt heeft.

Simpel afjagen, centrale verdedigers direct onder druk zetten zodat opbouw niet plaats vindt, linkerspits van Ajax loslaten rechts mag ook want die worden toch niet bereikt. Zo wel gaat het spel toch weer naar achter dus daar zit niemand mee. Fel op de huid spelen en zie daar: fc balopdak zaterdag 5 kan simpel overeind blijven waar dan ook tegen dit Ajax en wanneer dan ook. Grote kans dat ze nog winnen ook trouwens dan.

Ik blijf erbij dat Ajax óf moet inkopen óf de Boer moet nieuwe uitdaging zoeken. Dit zielloze spel zien we al het hele seizoen en is een ijkpunt voor de zwakte van het Nederlands voetbal. Dat dit Ajax, waarschijnlijk, kampioen wordt is een aanfluiting voor de competitie. Nog erger is dat velen het niet willen zien. Daarom klopt het spreekwoord dat eenoog koning is in het rijk van de blinde lamlullen. Wat mij opvalt is dat deze staf blijkbaar niet in staat is de groep te motiveren om te vechten tot je erbij neervalt; net als Duitse clubs en Engelse. Daar zit toch een mentaal megaprobleem.

Bojan, sigthorson, duarte, serrero, Vermeer, Siem de Jong, V Rhijn, boilesen; het is allemaal gewoon niet goed genoeg. We hebben geen constante spits a la Pèlle, geen constante buitenspelers als depay of boetius, geen architect als park, vilhena, geen links of rechtsback die het gehele spel beheersen. Gewoon om te huilen. En dan dat gezeik over Barcelona thuis. Ja gewonnen; schitterend. Maar Celtic uit dan? En Milan uit?

En als laatste omdat ze niet de eer mogen hebben eerst genoemd te worden: het grote gedeelte zwakzinnigen die zichzelf supporters noemen. Dit seizoen weer paar vreemde acties met als dieptepunt gister. Ik was erbij en het gebeurde op nog geen tien meter van mij vandaan. Dit was gepland en goed voorbereid. Ergste is dat bijna het hele vak, bezopen en besnoven het als een heldendaad zien en er trots op waren! Niemand die iets zegt behalve idealisten als ik en dan kun je beter gaan want er wordt van alles geroepen, gegooid etc etc. De hele tijd van voor de wedstrijd tot erna wordt de kuip gesloopt in wc en wanden die kapot worden getrapt. Waarom? En constant maar blèren over kanker dit kanker dat. Vloeken als bezetene. Nee, Ajax moet veel harder optreden tegen eigen fans. Deze groep berokkend zoveel schade, laat ze anders maar een VOG tonen mbt tot randrellen of zo. Stelletje achterlijke pisvlekken dat het zijn. En dan ook nog je eigen keeper!!? WTF? Ajax had zelf moeten staken en stoppen, had ze gesierd. Nu krijg beloon naar werken van jezelf en van groep kutdebielen die het geen reet kan schelen, Als ze maar kunnen zuipen en snuiven. Walgelijk!

Ik zeg mijn uitkaart op, en hoop dat de KNVB Ajax voor jaar uitsluit van beker en/of zonder uit dan wel thuispubliek.
Bedankt vieze, smerige kutluizen met iq van lamaschijt.

Mazzel ik taai af. Wie dit nog verdedigt en goed voetbal blijft noemen dit jaar is geestelijk zwaar gehavend.
Geld terug KUT Ajax met je losers mentaliteit!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Hahaha geweldig dit!!! De supporters de schuld geven van het feit dat er 11 lamlendige lulletjes rozenwater op het veld staan en zich laten declaseren als een stel kleuters tegen, met alle respect, PEC Zwolle. Hahaha

Man of the match knikken de knie denswil.

En o ja, kakkies zijn ook la bekken. Voor de wedstrijd hun bek niet durven tonen, maar na de wedstrijd als een stel kleine honden langs de weg staan.
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In het land der blinden is 1 oog koning.. Zei al voor dat Erikssen vertrok dat we
Djuricic, Maher, Chadli ect. Op voorhand moesten aantrekken.
Er werd gezegd dat kan niet straks blijf Erikssen dan moet er 1 op de bank..
Boeiend we moeten ook veel sterkere spelers op de bank.
Douglas gratis was ook een betere optie als vd Hoorn
Babel had je erbij moeten houden die zorgt voor veel meer dreiging.
Nu ook weer Kostic niet halen want je hebt Kishna en Fischer tja dan zie je het echt niet..
Roep al zolang dat het triest is dat Blind en Schone je toppers zijn..
Ik heb een Vitesse zien aanvallen tegen Ajax die kan moet je op met je voorhoede.
We zijn compleet doorgeslagen met jeugd en koopjes!
De kampioenschappen verbloemen heel veel maar dit seizoen was gewoon weer klote!
Heel veel wedstrijden in slaap gevallen en de wedstrijd Red bull en Pec krijg
ik voorlopig niet van mijn netvlies!
ik lees je posts hier wel en ben het helemaal met je eens man.....ik schijt ook op dit beleid........
sebas1
 sebas1 - maandag 21 april 2014 - 09:30   quote  deeplink  
100% de schuld van slappe instelling ,kwaliteit, en een tegenstander die de eerste 4 kansen erin schiet. Vitesse -Ajax had bij rust ook 4-0 kunnen/moeten zijn. Had je denkk de zelfde uitslag gehad
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 07:16 schreef joduh het volgende:

[..]

Roepen we al 4 jaar ouwe.......... Maar het geluk van 4 kampioenschappen maakt echt iedereen blind.......
Ben blij dat pec Zwolle de tegenstander in de finale was........
Naast het logo is ook het voetbal weg bij ons......
Wat dacht je van de wissels dan??????? Ik had het na een half uurtje al op de minuut af voorspelt.?
Sjapoo zwolle!
Helemaal mee eens ouwe, ook Europa lacht ons inmiddels uit na dit gezichtsverlies...en schande van de eerste orde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:06 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ouwe, ook Europa lacht ons inmiddels uit na dit gezichtsverlies...en schande van de eerste orde.
En dan hoor ik dat ze Klaassen met bergkamp vergelijken?????????
Hahaha ik ga weer vroeg aan de drank vandaag. Burn mf burn
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:08 schreef joduh het volgende:

[..]

En dan hoor ik dat ze Klaassen met bergkamp vergelijken?????????
Hahaha ik ga weer vroeg aan de drank vandaag. Burn mf burn
Ik zeur al tijden om ervaring der bij want dat is echt wat je nodig hebt.
En speler die gewoon de groep bij de kladden pakt en ze aanstuurt.
frankie moet op zoek naar de perfecte mix tussen jong en oud net als van gaal deed toen die rijkaard terug haalde.
En idd het ajax voetbal is echt weg waar zijn de mooie acties en de technische hoogstandjes?
Allemaal op vakantie....me reet ouwe de ploeg is gewoon veels te jong.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Duarte speelde niet eens. Die passie en inzet ging gister verloren na de staking. Je weet wel. Die staking die er was door de hersenloze onder de mensen in dat vak.
Klopt was moe en een vergissing is dan snel gemaakt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ik zeur al tijden om ervaring der bij want dat is echt wat je nodig hebt.
En speler die gewoon de groep bij de kladden pakt en ze aanstuurt.
frankie moet op zoek naar de perfecte mix tussen jong en oud net als van gaal deed toen die rijkaard terug haalde.
En idd het ajax voetbal is echt weg waar zijn de mooie acties en de technische hoogstandjes?
Allemaal op vakantie....me reet ouwe de ploeg is gewoon veels te jong.
yep,maar als je niks wilt uitgeven dan bijft het zo......wachten tot er iemand opstaat waarachter het bestuur zich weer kan verschuilen ouwe......
er loopt niet 1 speler rond die europees nivo haalt harry....
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:21 schreef joduh het volgende:

[..]

yep,maar als je niks wilt uitgeven dan bijft het zo......wachten tot er iemand opstaat waarachter het bestuur zich weer kan verschuilen ouwe......
er loopt niet 1 speler rond die europees nivo haalt harry....
Ja en dan zwijg ik maar over de cl als je weer kampioen word.
Dat word als et zo doorgaat met et jaar slechter en minder.
Tot je Europees zover weg zakt dat et helemaal niks meer voorstelt.
Maar goed de beleidsbepalers praten maar over de jeugd, en dat mag maar of je et red ik betwijfel het ten zeerste.
Maar wat ik gister zag was echt et toppunt en de druppel voor mij...dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:21 schreef joduh het volgende:

[..]

yep,maar als je niks wilt uitgeven dan bijft het zo......wachten tot er iemand opstaat waarachter het bestuur zich weer kan verschuilen ouwe......
er loopt niet 1 speler rond die europees nivo haalt harry....
Ja wel man, knikken de knie denswil.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:21 schreef joduh het volgende:

[..]

yep,maar als je niks wilt uitgeven dan bijft het zo......wachten tot er iemand opstaat waarachter het bestuur zich weer kan verschuilen ouwe......
er loopt niet 1 speler rond die europees nivo haalt harry....
Inderdaad er moet een betere balans komen zodat 1 of 2 mindere spelers niet opvallen.
Kopen is vloeken in de heilige Ajax kerk en kijk waar je nu staat..
Dom kopen ben ik ook tegen maar spelers van 21 tot 24 jaar(die nog kunnen groeien door verkocht worden) of ouder maar
met voldoende kwaliteit om je vooruit te helpen en zichzelf zo terugverdienen. Vind ik echt geen probleem en kunnen je echt vooruit helpen.
Tuurlijk er zit altijd een keer een miskoop bij maar daar moet je een balans in vinden.
De halve eredivisie heeft momenteel betere spelers dan onze "toppers"!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:26 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ja en dan zwijg ik maar over de cl als je weer kampioen word.
Dat word als et zo doorgaat met et jaar slechter en minder.
Tot je Europees zover weg zakt dat et helemaal niks meer voorstelt.
Maar goed de beleidsbepalers praten maar over de jeugd, en dat mag maar of je et red ik betwijfel het ten zeerste.
Maar wat ik gister zag was echt et toppunt en de druppel voor mij...dus
Dacht dat red bull een incident was.. Helaas is het bittere werkelijkheid
zal bijna blij zijn als je geen kampioen wordt zodat er iets gebeurd.
Misschien dat er dan mensen wakker worden..
jodocus
 jodocus - maandag 21 april 2014 - 11:17   quote  deeplink  
maar de sfeer zit er weer goed in hier
luister nou , je staat bovenaan omdat de rest soms nog slechter is
verwacht dan niet dat ze ff over zwolle heen lopen
wees blij dat we 6 punten los staan met dat slechte voetbal
ik loop al jaren zeggen hier dat je t niet red met jeugd alleen
je zult echt de buidel moeten trekken
maarja ons bent zunig he
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 april 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad er moet een betere balans komen zodat 1 of 2 mindere spelers niet opvallen.
Kopen is vloeken in de heilige Ajax kerk en kijk waar je nu staat..
Dom kopen ben ik ook tegen maar spelers van 21 tot 24 jaar(die nog kunnen groeien door verkocht worden) of ouder maar
met voldoende kwaliteit om je vooruit te helpen en zichzelf zo terugverdienen. Vind ik echt geen probleem en kunnen je echt vooruit helpen.
Tuurlijk er zit altijd een keer een miskoop bij maar daar moet je een balans in vinden.
De halve eredivisie heeft momenteel betere spelers dan onze "toppers"!
En daarom staan ze natuurlijk allemaal boven ons op de ranglijst. O nee, wacht ff..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja wel man, knikken de knie denswil.
maar als je die denswil verlengt dan ben je zeer slecht ziend
Eerst tegen ado in eigen goal trappen, en dan gister en wanvertoning van de ergste soort.
Deze speler is ajax onwaardig en ik hoop nooit meer in en ajax shirt te zien spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
Brandje
 Brandje - maandag 21 april 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:30 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

maar als je die denswil verlengt dan ben je zeer slecht ziend
Eerst tegen ado in eigen goal trappen, en dan gister en wanvertoning van de ergste soort.
Deze speler is ajax onwaardig en ik hoop nooit meer in en ajax shirt te zien spelen.
De rest wat gelukkig wel briljant. Moisander laat zich ook keer op keer als een pupil uitspelen. Serero, ons lopertje, die 0,0 toevoegd. Blind speelte ook als een bang kuikentje.
Bojan was niet best maar toonde tenminste nog goede wil en die haalt FdB eruit.
Als we maar een beetje onder druk worden gezet dan worden we onder de voet gelopen.
Brandje
 Brandje - maandag 21 april 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad er moet een betere balans komen zodat 1 of 2 mindere spelers niet opvallen.
Kopen is vloeken in de heilige Ajax kerk en kijk waar je nu staat..
Dom kopen ben ik ook tegen maar spelers van 21 tot 24 jaar(die nog kunnen groeien door verkocht worden) of ouder maar
met voldoende kwaliteit om je vooruit te helpen en zichzelf zo terugverdienen. Vind ik echt geen probleem en kunnen je echt vooruit helpen.
Tuurlijk er zit altijd een keer een miskoop bij maar daar moet je een balans in vinden.
De halve eredivisie heeft momenteel betere spelers dan onze "toppers"!
Beste Hummel10, Zolang er mensen zijn die de Sa liever zien dan Kostic en Serero liever dan Ziyech dan houdt het snel op en gaan we nooit stappen maken.
Mijn god. Weggespeeld worden door zwolle
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

De rest wat gelukkig wel briljant. Moisander laat zich ook keer op keer als een pupil uitspelen. Serero, ons lopertje, die 0,0 toevoegd. Blind speelte ook als een bang kuikentje.
Bojan was niet best maar toonde tenminste nog goede wil en die haalt FdB eruit.
Als we maar een beetje onder druk worden gezet dan worden we onder de voet gelopen.
Lees me vorige posts ouwe hoer...
Loetje
 Loetje - maandag 21 april 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Wat schaam ik me. Ajax is heel de wereld een slechte naam gemaakt door die walgelijke nepsupporters!

Kan dit nog leiden naar punten in mindering in de competitie trouwens?

Alle zwaktes werden blootgelegd door PEC.

Die Valentijn Driessen beweert dat Frank mogelijk over een paar weken bekend maakt om te stoppen... Wat denken jullie? Ik denk van niet.

Ben überhaupt benieuwd of we Zondag wel kampioen worden... Dit zal nog lang in im ieder geval mijn gedachten blijven. Als ze kampioen worden vraag ik me af hoe die huldiging zal zijn
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En daarom staan ze natuurlijk allemaal boven ons op de ranglijst. O nee, wacht ff..
Als het vertoonde spel waarmee we bovenaan staan jou tevreden stemt
zijn we uitgepraat..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

De rest wat gelukkig wel briljant. Moisander laat zich ook keer op keer als een pupil uitspelen. Serero, ons lopertje, die 0,0 toevoegd. Blind speelte ook als een bang kuikentje.
Bojan was niet best maar toonde tenminste nog goede wil en die haalt FdB eruit.
Als we maar een beetje onder druk worden gezet dan worden we onder de voet gelopen.
Yup een aantal zeer beperkte spelers
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Hummel10, Zolang er mensen zijn die de Sa liever zien dan Kostic en Serero liever dan Ziyech dan houdt het snel op en gaan we nooit stappen maken.
Mijn god. Weggespeeld worden door zwolle
Inderdaad
sebas1
 sebas1 - maandag 21 april 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Denk ook dat Ajax qua verdedigers heel anders moet gaan scouten/opleiden. Dit kan niet meer in het hedendaagse voetbal(moet kunnen verdedigen). Er staan ook geen spelers meer op het veld die een man kunnen/mogen uitspelen, dan is het wel heel makkelijk druk zetten voor de tegenstander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door sebas1 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 april 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als het vertoonde spel waarmee we bovenaan staan jou tevreden stemt
zijn we uitgepraat..
Dat is wat anders.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:21 schreef joduh het volgende:

[..]

yep,maar als je niks wilt uitgeven dan bijft het zo......wachten tot er iemand opstaat waarachter het bestuur zich weer kan verschuilen ouwe......
er loopt niet 1 speler rond die europees nivo haalt harry....
Ach, dat zeiden mensen ook over Eriksen.. En kijk nu eens..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:59 schreef Loetje het volgende:
Wat schaam ik me. Ajax is heel de wereld een slechte naam gemaakt door die walgelijke nepsupporters!

Kan dit nog leiden naar punten in mindering in de competitie trouwens?

Alle zwaktes werden blootgelegd door PEC.

Die Valentijn Driessen beweert dat Frank mogelijk over een paar weken bekend maakt om te stoppen... Wat denken jullie? Ik denk van niet.

Ben überhaupt benieuwd of we Zondag wel kampioen worden... Dit zal nog lang in im ieder geval mijn gedachten blijven. Als ze kampioen worden vraag ik me af hoe die huldiging zal zijn
Gewoon een groot feest.. Waarom niet??
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Hummel10, Zolang er mensen zijn die de Sa liever zien dan Kostic en Serero liever dan Ziyech dan houdt het snel op en gaan we nooit stappen maken.
Mijn god. Weggespeeld worden door zwolle
Ik zie liever Kishna en Fischer dan Kostic volgend seizoen.. Serrero valt inderdaad tegen, had daar veel meer van verwacht, zeker het laatste deel van dit seizoen verschrikkelijk slecht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Jullie vonden dat ik een nachtje over moest gaan slapen, dat heb ik gedaan.
Gisteren werd mij veel verweten. Calimero gedrag, mafketel. Ik moest oppassen anders zou ik niet meer serieus worden genomen.

Ik zal vertellen wat ik tijdens de wedstrijd heb gezien.
Ik heb de wedstrijd bekeken via FOX.
Om 6 uur ging ik er goed voor zitten, ik had er zin in.
Er was vooraf niks te zien, dat deze wedstrijd heel raar zou aflopen.
Alles ging perfect voor de aftrap.
Zwolle won de toss. Zwolle koos voor de bal en Ajax koos dus voor de kant.
Ajax koos er voor om te blijven staan.
Zwolle nam de aftrap en viel daaruit meteen aan.
Voordat het echt gevaarlijk werd, kwam er vuurwerk op het veld.
Niet 1, niet 2 maar wel best wel veel.
Ik dacht what the fuck is dit.
Scheids floot en wachten af tot dat de rook was opgetrokken.
Spel werd hervat, ik keek op de klok in het tv scherm.
Het stond 0-0 en er was een half minuut gespeeld.
Belangrijk, want nog geen minuut later had ajax een corner verdiend.
Ik dacht een raar begin, lekker fel.
Binnen een minuut naar de ene kant van het veld naar de andere kant.
Ik heb Ajax dit seizoen wel anders aan een wedstrijd zien beginnen.
Corner werd genomen, zoals zo vaak was dat een slechte genomen.
Zwolle speler kopte de bal weg, van rhijn schoot vol met passie de bal in de linker kruising.
Ik dacht: Jeetje wat een begin van de wedstrijd, eerst dat vuurwerk. Dan die pegel van van rhijn. Niks leek erop dat ajax deze wedstrijd weg zou geven. De werd zat vol met passie en vechtlust.
Alleen tijdens het juichen van de spelers bij de goal, word vermeer opnieuw bekogeld door zijn eigen fans met vuurwerk.
Bas Nijhuis de scheidsrechter vind het genoeg en stuurt iedereen naar binnen.
Ik dacht waar zijn die fans in godsnaam mee bezig?
In de 30 min dat de wedstrijd heeft stil gelegen. Worden shots genomen van de reparaties aan het doel, veld en reclame bord. Shots genomen van de tribune met Van der laan, zag volgens mij ook Ivo Opstelten die aan het bellen was.
Dan komt Toine van Peperstraten in beeld, die had te melden dat zwolle niet meer wilt spelen. Dat Bert van Oostveen in de kleedkamer van scheids is geweest. Dat Van der sar en de algemeen directeur van Zwolle aan het overleggen zijn.
Mensen die denken dat zwolle de wedstrijd niet mogen staken, dat is onzin.

Even ter herinnering, Ajax-Az halve finale beker. Wesley W rent het veld op en valt Estaban aan. Estaban schopt Wesley 2 keer terwijl hij op de grond ligt.
De scheidsrechter Bas Nijhuis geeft Estaban de rode kaart.
Gertjan Verbeek rent naar de scheids toe en haalt de spelers van het veld.
De wedstrijd word definitief gestaakt. Az wilde niet meer verder spelen.
De stand die toen op het bord stond 1-0 voor Ajax na 32 min spelen, word te niet gedaan. 0-0 90 min spelen en zonder mannelijk publiek, ging de wedstrijd later op een andere dag verder. Zwolle mag dus als ze een goede reden hebben de wedstrijd definitief staken.

Maar Zwolle komt als eerste het veld op. Ik hoopte nog dat Ajax niet meer het veld op wouden komen. Om een statement te maken. Helaas ajax kwam ook het veld op.
De wedstrijd word hervat. Stand is 0-1 en er zijn 3 min gespeeld.
eerste de beste aanval van zwolle wordt daaruit gescoord. 4 min na de hervatting.
tweede aanval van Zwolle en ze scoren weer. er zijn 11 minuten gespeeld, 7 minuten na de hervatting. De stand is 2-1 voor Zwolle. Overigens is de vrij trap waaruit de 2-1 viel, wel makkelijk gegeven. Op deze forum werd dat ook gezegd. Ik heb tackels gezien van zwolle die niet bestraft werden, maar deze dan wel. Vaag en vreemd.
Kwartier na de hervatting en met 20 minuten gespeeld, viel de 3-1.
Voor rust viel ook nog de 4-1.
Ik dacht, dit kan toch niet. Dus heb ik opnieuw bij het begin van de 2de helft naar de scorebord gekeken. Ik zie echt dat daar 4-1 staat. Maar ik knipperde met mijn ogen en de score werd al weer aangepast. 5-1.
Ik dacht waar gaat dit eindigen?
Het is dat Zwolle de kansen die ze kregen niet hebben afgemaakt, anders zou het zo 7-1 a 9-1 kunnen worden.
Bij alle goals die er vielen dacht ik, nou vermeer jij hebt wel moeilijker reddingen gemaakt. Wil je gewoon je hand niet uitsteken of zo.
Dan komende de wissels van de Boer, Moissander eruit. Terecht die was slap en wellicht half geblesseerd. Rust geven.
Schone werd gewisseld, Bojan werd gewisseld. Ik dacht ehmm, ze willen blijkbaar niet winnen. Schone een van de betere spelers van dit seizoen, die wisselt de boer zelden. Bojan, na de pegel van van rhijn is bojan de enige die een schot op doel deed in de 1ste helft.
Toen de wedstrijd naar het einde ging werd er iets gezongen op de tribune.
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!!! Als ik er nu aan terug denk. Ja dat hebben ze gewild in de onderbreking. Ze wilde dat het Ajax publiek stil werd. Hoe doe je dat, juist door heel slecht te spelen en door te worden weggespeeld. Ajax publiek werd stil, zelfs toen het een afstraffing werd.
Ik dacht verder na. Het komt de KNVB wel heel goed uit dat de wedstrijd om de JC schaal niet Ajax-Feyenoord word en maar een Ajax-Zwolle. Is toch makkelijker te regelen.

De wedstrijd is na de onderbreking 360 graden gedraaid. Ik kan niet anders concluderen dat dat een invloed op de wedstrijd heeft gehad.

De supporters zijn aangehouden met nog meer vuurwerk op zak.
Dat hebben ze niet aangestoken omdat ajax geen passie en strijdlust meer in liet zien. Ajax heeft deze wedstrijd als een nachtkaars uit laten gaan.
Als je vol bravour gaat spelen dan krijg je het publiek achter je.
Maar wil je dat? Je weet niet of ze nog meer vuurwerk op zak hebben.
En dat hadden ze dus.

Heeft iemand iets anders gezien?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 13:36   quote  deeplink  
PA..

Ik vind het echt een geweldige post.. Heb er op een leuke manier om moeten lachen..

Maar deze pot is echt niet verkocht, daar geloof ik niets van.. Wel ben ik er heilig van overtuigd dat Ajax volkomen van slag was na het incident, en dat die twee snelle goals niet hebben meegeholpen om Ajax weer snel op het goede spoor te krijgen..

In mijn optiek is het verlies voor de volle 100% te danken aan die paar gekken die met vuurwerk gooiden..

Ik las elders een bericht van iemand die aangaf dat hij het wel een goed idee zou vinden om deze mensen een poging tot doodslag ten laste te leggen.. Die straf zullen ze uiteraard nooit krijgen. Maar het idee van dat volk voor jaren achter de tralies bevalt me wel..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie liever Kishna en Fischer dan Kostic volgend seizoen.. Serrero valt inderdaad tegen, had daar veel meer van verwacht, zeker het laatste deel van dit seizoen verschrikkelijk slecht.
Fischer is begin van volgen nog uitgeschakeld en alleen Fischer en Kishna is een beetje
dun bezet? Of gaan we weer op de Schone, de Sa tour?
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Echt en dikke bezem door deze selectie....EN FRANKIE JE REDT ET NIET ENKEL ME JEUGD WORD IS FOCKING WAKKER!!!!!
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 14:38 schreef verbrande harry het volgende:
Echt en dikke bezem door deze selectie....EN FRANKIE JE REDT ET NIET ENKEL ME JEUGD WORD IS FOCKING WAKKER!!!!!
Hahaha. Wat denk je man? Er is bijna geen normale club die interesse heeft of geld wil neerleggen voor de spelers man......
Voorbeeld onze geweldige aanvoerder!!!!?
Nee man, niet investeren dus achteruitgang
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 14:55   quote  deeplink  
De gifbeker is nog lang niet leeg gap...... 1 troost : de restvan Nederland is nog beroerder !
Appie53
 Appie53 - maandag 21 april 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 14:55 schreef joduh het volgende:
De gifbeker is nog lang niet leeg gap...... 1 troost : de restvan Nederland is nog beroerder !
De rest is niet minder, meerpech gehad!!!
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:03 schreef Appie53 het volgende:

[..]

De rest is niet minder, meerpech gehad!!!
Haha zo kan je het ook zien ja! Het geluk van Frankie dus!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 14:38 schreef verbrande harry het volgende:
Echt en dikke bezem door deze selectie....EN FRANKIE JE REDT ET NIET ENKEL ME JEUGD WORD IS FOCKING WAKKER!!!!!
Ik wil even iets zeggen:

JE RED HET NIET MET HALVE GARE SPELERS UIT DE EREDIVISIE, DIE EEN GODS VERMOGEN KOSTEN. WORD WAKKER!! SPELERS UIT DE HET BUITENLAND DIE EEN BEETJE IETS VOORSTELLEN, DIE KOMEN NIET NAAR DE EREDIVISIE. DIT IS DE ENIGE MANIER OM IETS TE DOEN. OOK AL ZIJN ZE MATIG, ZE ZIJN BETER DAN DE HELE EREDIVISIE. KAN JIJ MIJ VERTELLEN WIE ER BOVENAAN STAAT? OF IS DAT TOEVAL?

4X KAMPIOEN WORDEN IS TOEVAL? ENKEL MET JEUGD. DIT IS DE ENIGE MANIER.
WORD LEKKER FAN VAN DIE LAMPIES UIT EINDHOVEN DIE DE HELE EREDIVISIE BIJ ELKAAR KOPEN.
WORD WAKKER!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Ik denk idd dat ajax het geluk aan zij kant heeft gehad.
cambuur uit, eagles uit, cambuur thuis, zwolle uit ,ect ect ect...
Deze wedstrijden had je zo maar kunnen verliezen...dus
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik wil even iets zeggen:

JE RED HET NIET MET HALVE GARE SPELERS UIT DE EREDIVISIE, DIE EEN GODS VERMOGEN KOSTEN. WORD WAKKER!! SPELERS UIT DE HET BUITENLAND DIE EEN BEETJE IETS VOORSTELLEN, DIE KOMEN NIET NAAR DE EREDIVISIE. DIT IS DE ENIGE MANIER OM IETS TE DOEN. OOK AL ZIJN ZE MATIG, ZE ZIJN BETER DAN DE HELE EREDIVISIE. KAN JIJ MIJ VERTELLEN WIE ER BOVENAAN STAAT? OF IS DAT TOEVAL?

4X KAMPIOEN WORDEN IS TOEVAL? ENKEL MET JEUGD. DIT IS DE ENIGE MANIER.
WORD LEKKER FAN VAN DIE LAMPIES UIT EINDHOVEN DIE DE HELE EREDIVISIE BIJ ELKAAR KOPEN.
WORD WAKKER!!!!
Ben al tijdje wakker hoor.....rare kwast ben jij
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik wil even iets zeggen:

JE RED HET NIET MET HALVE GARE SPELERS UIT DE EREDIVISIE, DIE EEN GODS VERMOGEN KOSTEN. WORD WAKKER!! SPELERS UIT DE HET BUITENLAND DIE EEN BEETJE IETS VOORSTELLEN, DIE KOMEN NIET NAAR DE EREDIVISIE. DIT IS DE ENIGE MANIER OM IETS TE DOEN. OOK AL ZIJN ZE MATIG, ZE ZIJN BETER DAN DE HELE EREDIVISIE. KAN JIJ MIJ VERTELLEN WIE ER BOVENAAN STAAT? OF IS DAT TOEVAL?

4X KAMPIOEN WORDEN IS TOEVAL? ENKEL MET JEUGD. DIT IS DE ENIGE MANIER.
WORD LEKKER FAN VAN DIE LAMPIES UIT EINDHOVEN DIE DE HELE EREDIVISIE BIJ ELKAAR KOPEN.
WORD WAKKER!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Rot op man al 4 jaar de cl inkomsten en nog niks bijzonders aangekocht...
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:23 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Vergeet alle verkopen er vooral niet bij op te tellen he?:-(
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:25 schreef joduh het volgende:

[..]

Vergeet alle verkopen er vooral niet bij op te tellen he?:-(
Ja precies geld genoeg ontvangen uit meerdere inkomsten...
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Suarez, alderweireld,eriksen,Vertonghen . Anita,Emanuelson . Tel ff op
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:36 schreef remco k het volgende:
PA..

Ik vind het echt een geweldige post.. Heb er op een leuke manier om moeten lachen..

Maar deze pot is echt niet verkocht, daar geloof ik niets van.. Wel ben ik er heilig van overtuigd dat Ajax volkomen van slag was na het incident, en dat die twee snelle goals niet hebben meegeholpen om Ajax weer snel op het goede spoor te krijgen..

In mijn optiek is het verlies voor de volle 100% te danken aan die paar gekken die met vuurwerk gooiden..

Ik las elders een bericht van iemand die aangaf dat hij het wel een goed idee zou vinden om deze mensen een poging tot doodslag ten laste te leggen.. Die straf zullen ze uiteraard nooit krijgen. Maar het idee van dat volk voor jaren achter de tralies bevalt me wel..
Mooi, dat je het een geweldige post vind.
Dit was hoe ik de wedstrijd van gisteren heb beleefd.
Het voelde namelijk heel onnatuurlijk aan, dat gevoel had ik ook van zagreb-lyon.
Uefa heeft niks kunnen bewijzen maar ik heb daarvan nog steeds een vieze smaak in mijn bek.

Sommige beweren dat we een slechte selectie hebben. Dat we te gecontroleerd spelen. Dat er geen plezier in zit. Maar als dat waar is. Wat dan nog? We worden volgende week kampioen en ik hou mijn hart vast met de huldiging. We waren op weg naar de 1ste triple in de geschiedenis. Sinds 2006 wilden we weer een dubbel hebben. We begonnen goed aan de wedstrijd. Of zijn jullie dat wellicht vergeten. Het heeft er 3 minuten naar uitgezien dat we in week de dubbel zouden pakken. Maar nee, het gebeurde niet. Ik dacht op een gegeven moment ik zit in een nachtmerrie. Ik word zo wakker.

Het is niet deze selectie die club naar benende haalt. Het is niet de trainer die Ajax in de problemen brengt. Het zijn de supporters die Ajax in de problemen brengen.

Celtic-uit
Celtic-thuis
Bij elke Europese wedstrijd een boete verwachten van de UEFA vanwege spreekkoren of spandoeken. Niet 1, niet 2, maar elke keer.
1 keer is dit seizoen het net bij uit vak in camp nou vernielt, Juist na de wedstrijd tegen AJAX.
Ik dacht daadwerkelijk hoe naïef ook dat altijd Ado, Utrecht, of Feyenoord wel begonnen met problemen zoeken met Ajax. Ik twijfel daar zeer aan. Mijn hart bloed.
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 april 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Ben het eens met Positieve Arrogantie. Heb ook een vraag: Welke aankopen hebben Ajax de afgelopen jaren echt naar een hoger en constanter niveau geholpen en belangrijker, aan prijzen ?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:23 schreef joduh het volgende:

[..]

Ben al tijdje wakker hoor.....rare kwast ben jij
Vond je vorig jaar dat we maher moesten halen?
Vond je 2 jaar geleden dat we narsigh moesten halen?

Hebben hun iets toegevoegd aan de selectie van PSV?

Ze waren zo goed. Maher rolde vorig jaar psv op in de beker finale.
Kijk hem nu zwemmen op het middenveld, hij bakt er niks van.

Narsigh was bij heereveen zo goede tandem met dost.
Kijk wat er van die 2 over is?
Narsigh is gepasseerd door een mislukte speler van fullham.
Dost, daar hoor ik niks van in Duitsland.
Narsgigh speelde vorig voor zijn blessure een uitwedstrijd met psv in de arena.
Hij speelde een draak van een wedstrijd, hij werd wel verkozen tot man of the match.
Ajax-publiek had zo met hem te doen.

Jij vraagt om aankopen en ik vraag of jij niet stiekem supporter bent van PSV?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0115900