BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:49 schreef Alexi het volgende:

Zegt er iemand van niet dan??
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Je provocaties willen niet echt lukken..
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb die wil niet gezien, die wil om te winnen.
Enkel die 3 minuten, daar zag ik die wil wel.
Daarna niet.

Ik zie dingen idd die jij niet ziet. Jij bent blijkbaar blind? Of was je geen Feyenoord supporter. Zie jij dingen bij Feyenoord die er niet zijn?
Ik zou toch maar een blinde geleide hond nemen, wellicht kan hij je helpen dingen te zien die ik zie!
Jouw complot verhaaltje is idd. een stuk aannemelijker, op de vreemde verwijten ga ik maar niet in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die Denswill is een van de grootste talenten verdedigend die we de laatste jaren gezien hebben.. En die heeft het dit seizoen ook heel behoorlijk gedaan in het eerste. En ja hij heeft ook mindere wedstrijden gespeeld... Maar volgens mij was Moisander gister toch echt veruit de slechtste verdediger.. Die heeft persoonlijk 3 tegengoals op zijn naam staan gister..
Ik erger me mateloos aan Denswil! Het is ongeloveloos zoals hij verdedigt. Je zou bijna denken dat hij vanwege de spanningen zo dramatisch voetbalde. Zowel tegen Ado alsmede tegen PEC.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 april 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:49 schreef Alexi het volgende:

En nu moet je naar bed?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goede Denswill heb ik gezien.. Eentje die opkomend sterk is en zelfs nu en dan zijn goals meepikt.. Een Denswill die tegen Milan geweldig was...

Super groot talent, en doet het ook gewoon goed. Gister was iedereen slecht. Slaat ook nergens op om hem er dan uit te pikken..
Denswil was wel de slechtste van allemaal. Dus als ik hem eruit pik, dan doe ik dat!
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:25 schreef Els het volgende:

[..]

Haha, en jij vindt dat Positieve Arrogantie moet stoppen met complotdenken?
Deze lieden komen alleen maar om rotzooi te trappen, helaas ook bij Feyenoord, deze figuren geven helemaal niks om de club of om het voetbal.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28111/p8/#1165710]maandag 21 april 2014 - 18rinks maar kapot gaan vannachturl] schreef Alexi het volgende:

Hey kut kakkerlak

in feite is de dubbel al in de maak jc schaal en de komende titel.
Maar het ligt er aan hoe je et in vult:(

maar oke wanneer pakt die kut club van jou weer is de beker en of de landstitel??
Kom dan is terug om een discussie aan te gaan, ooh ja en laat ijzeren rinus vanacht maar dood gaan in ze huis in Adam,-Noord.
De nep kakkerlak met amsterdamse roots...schele homo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:25 schreef Els het volgende:

[..]

Haha, en jij vindt dat Positieve Arrogantie moet stoppen met complotdenken?
Tis dat ik het niet vaak eens ben met een kakkie, maar in deze wel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ouwe ik ken ook jongens genoeg die er niet horen te zitten.
Maar ok dat is niet aan mijn,maar aan ajax en de arena....dus
Niet alleen aan Ajax en de Arena Harry, maar ook aan de KNVB en de landelijke politiek. Want een stadionverbod afgeven is wel makkelijk, maar hem handhaven vraagt een haal andere werkwijze!
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik wil even iets zeggen:

JE RED HET NIET MET HALVE GARE SPELERS UIT DE EREDIVISIE, DIE EEN GODS VERMOGEN KOSTEN. WORD WAKKER!! SPELERS UIT DE HET BUITENLAND DIE EEN BEETJE IETS VOORSTELLEN, DIE KOMEN NIET NAAR DE EREDIVISIE. DIT IS DE ENIGE MANIER OM IETS TE DOEN. OOK AL ZIJN ZE MATIG, ZE ZIJN BETER DAN DE HELE EREDIVISIE. KAN JIJ MIJ VERTELLEN WIE ER BOVENAAN STAAT? OF IS DAT TOEVAL?

4X KAMPIOEN WORDEN IS TOEVAL? ENKEL MET JEUGD. DIT IS DE ENIGE MANIER.
WORD LEKKER FAN VAN DIE LAMPIES UIT EINDHOVEN DIE DE HELE EREDIVISIE BIJ ELKAAR KOPEN.
WORD WAKKER!!!!
ben jezelf ook wel wakker?
als ik al het bericht van jou hiervoor las zegt al genoeg.
lag aan de scheids en de druk die zogenaamd was om het publiek stil tekrijgen.
enige wat ik heb gezien is als er druk word gezet op dit team het wel heel duidelijk word dat het veel telicht is.
en waarom we bovenaan staan is de verdienste van FdB die er steeds een team van maakt.
dus het collectief zonder spelers die er uitspringen.
en een concurentie die dat juist niet hebben en ook niet met de druk kunnen omgaan.
ook in bijvoorbeeld luxemburg word er een team kampioen,zijn die dan zo sterk?
drie jaar op de centen zitten,zonder kwaliteit er bij tekopen maar wel verkopen kan even goed gaan maar je ziet dat het dit seisoen wel heel duidelijk word.
en nu is er op meer posities versterking nodig terwijl je met 1 of 2 gerichte aankopen per seisoen minder was verzwakt.
en met tweede keus aankopen zoals nu is gedaan raak je zeker europees nog meer achterop.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denswil was wel de slechtste van allemaal. Dus als ik hem eruit pik, dan doe ik dat!
Ach ja, je moet uiteraard zeggen wat je wilt.. Maar hij was echt niet de slechtste.. Moisander was nog veel slechter gister.. die dekt gewoon 4 keer op 3 meter afstand..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet alleen aan Ajax en de Arena Harry, maar ook aan de KNVB en de landelijke politiek. Want een stadionverbod afgeven is wel makkelijk, maar hem handhaven vraagt een haal andere werkwijze!
Tuurlijk geef een ander maar de schuld van de daden van deze vandalen..

60k schade aan het stadion.. Ga jij dat betalen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk geef een ander maar de schuld van de daden van deze vandalen..

60k schade aan het stadion.. Ga jij dat betalen???
Die heb ik al betaald Remco! Namelijk middels het kaartje waarmee ik naar de bekerfinale ben gegaan!

En die vandalen zouden niet in het stadion zitten als de stadionverboden op de juiste manier zouden worden gehandhaafd! Of geen ik nu een ander de schuld??
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk geef een ander maar de schuld van de daden van deze vandalen..

60k schade aan het stadion.. Ga jij dat betalen???
Dat stadion hadden ze helemaal uit elkaar moeten scheuren daar lig ik niet zo wakker van.
Als ze naar Adam kwamen was er altijd et zelfde verhaal, niks meer en niks minder.

En ja ga maar achter dat groepje aan daar zullen zeker video beelden van opgevraagd worden.
En denk dat ajax daar flink op gaat straffen....dus

En idd warrior die is inderdaad al in 3 voud betaald door de supporters

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die heb ik al betaald Remco! Namelijk middels het kaartje waarmee ik naar de bekerfinale ben gegaan!

En die vandalen zouden niet in het stadion zitten als de stadionverboden op de juiste manier zouden worden gehandhaafd! Of geen ik nu een ander de schuld??
Natuurlijk moet dat gehandhaafd worden.. Maar dat geeft die achterlijken toch nog steeds niet het recht dat te doen wat er gedaan is of wel soms..

En de sociale controle waar men altijd zo hoog van op heeft dan??

Nee joh, eerst de mensen aanvallen die de stadionverboden uitdelen, en vervolgens diezelfde mensen de schuld geven van wat er hier is gebeurt.. En ja dat is wat overdreven, en niet alleen naar jou bedoeld.. Maar het is wel een leuke samenvatting van de verschillende meningen die dit goed proberen te praten..

Ik heb jou bijvoorbeeld dit uberhaubt niet zien veroordelen, of heb ik dan een post niet gelezen..

En oja, de mensen die dit goed praten en het niet eens veroordelen zijn voor mij net zo erg als de daders hiervan..

Zal wel weer een dikke boete worden met een wedstrijd zonder publiek.. En nee, dat heb jij met je kaartje niet betaald..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:21 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Dat stadion hadden ze helemaal uit elkaar moeten scheuren daar lig ik niet zo wakker van.
Als ze naar Adam kwamen was er altijd et zelfde verhaal, niks meer en niks minder.

En ja ga maar achter dat groepje aan daar zullen zeker video beelden van opgevraagd worden.
En denk dat ajax daar flink op gaat straffen....dus
Boehoe, hij doet het dus mag ik het ook..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Boehoe, hij doet het dus mag ik het ook..
Wat jij wil ,maar niet te veel boehhhhhh hè...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:23 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Wat jij wil ,maar niet te veel boehhhhhh hè...
Ik niet..

Maar vind het een beetje raar dat je dat soort dingen goedpraat met het verhaal dat hun het ook doen..
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk wil Ajax dat ze door gaan met vuurwerk gooien?

Als je passie en vuur laat zien op het voetbal veld dan krijg je dat toch meestal ook op de tribune. Dat ze met passie en vuur ze staan aan te moedigen. Die reactie tussen de selectie en het publiek bestaat toch?

Ajax wist niet of ze nog meer vuurwerk op zak hadden.
Als je passie en vuur laat zien dan hadden ze misschien wel nog meer gegooid. Dan had je ook verloren. Nee, verliezen is niet leuk. Maar misschien moet jij kijken buiten deze wedstrijd om! Doe vooral je ogen open!!
ntuurlijk wist Ajax niet of ze meer vuurwerk hadden.
maar je gelooft hopelijk toch niet in je eigen complottheorieën.
heb jij de eerdere wedstrijden van Ajax wel eens gezien?
want daar begin ik nu wel aan tetwijfelen.
want dit was echt niet de eerste keer.
of zat er bij die wedstrijden ook een complot achter?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:26 schreef bully het volgende:

[..]

ntuurlijk wist Ajax niet of ze meer vuurwerk hadden.
maar je gelooft hopelijk toch niet in je eigen complottheorieën.
heb jij de eerdere wedstrijden van Ajax wel eens gezien?
want daar begin ik nu wel aan tetwijfelen.
want dit was echt niet de eerste keer.
of zat er bij die wedstrijden ook een complot achter?
zijn complottheorie slaat nergens op.... Maar zo slecht als gister zijn ze dit seizoen nog niet geweest...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:21 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Dat stadion hadden ze helemaal uit elkaar moeten scheuren daar lig ik niet zo wakker van.
Als ze naar Adam kwamen was er altijd et zelfde verhaal, niks meer en niks minder.

En ja ga maar achter dat groepje aan daar zullen zeker video beelden van opgevraagd worden.
En denk dat ajax daar flink op gaat straffen....dus

En idd warrior die is inderdaad al in 3 voud betaald door de supporters
12000 man heeft een kaartje gekocht a 55 euro, waarvan 19.20 euro bestemd was voor het toegangskaartje. De overige kosten waren voor de bus en de verzekering. Zeg 10 euro per persoon voor de verzekering, dan maakt dat 120000 euro. Dan is die 60000 euro inderdaad al betaald!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op [uiedereen over een kam c-28111/p9/#1165760]maandag 21 april 2014 - 19:26[/url] schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet..

Maar vind het een beetje raar dat je dat soort dingen goedpraat met het verhaal dat hun het ook doen..
Ik praat niks goed maar et gebeurd meer als genoeg, en ja die badkuip mag voor mijn part nu al gesloopt worden.
En scheer niet iedereen over een kam..simpel
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

12000 man heeft een kaartje gekocht a 55 euro, waarvan 19.20 euro bestemd was voor het toegangskaartje. De overige kosten waren voor de bus en de verzekering. Zeg 10 euro per persoon voor de verzekering, dan maakt dat 120000 euro. Dan is die 60000 euro inderdaad al betaald!
Jaja lul het maar goed..

Je weet zelf dat je nu onzin verkondigt..
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:10 schreef moa het volgende:

[..]

Je hebt wel een hoge pet op van deze debielen, het gros trekt na een stadion verbod vrolijk een Feyenoord of Utrecht shirtje aan om elders de boel te vernielen. Het zou me niet eens verbazen als er Feyenoord of ADO hoolies tussen zaten om bewust Ajax te beschadigen.
en dat laten al die Ajax supporters die daar bij zaten zomaar gebeuren?
is gewoon treurig dat misschien 10 personen dat vuurwerk afstaken en die paar honderd daar omheen dat zomaar laten gebeuren.
en nog staan tejuichen ook.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:31 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ik praat niks goed maar et gebeurd meer als genoeg, en ja die badkuip mag voor mijn part nu al gesloopt worden.
En scheer niet iedereen over een kam..simpel
Ik scheer niet iedereen over 1 kam.. veroordeel alleen de daders die dit hebben gedaan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat gehandhaafd worden.. Maar dat geeft die achterlijken toch nog steeds niet het recht dat te doen wat er gedaan is of wel soms..

En de sociale controle waar men altijd zo hoog van op heeft dan??

Nee joh, eerst de mensen aanvallen die de stadionverboden uitdelen, en vervolgens diezelfde mensen de schuld geven van wat er hier is gebeurt.. En ja dat is wat overdreven, en niet alleen naar jou bedoeld.. Maar het is wel een leuke samenvatting van de verschillende meningen die dit goed proberen te praten..

Ik heb jou bijvoorbeeld dit uberhaubt niet zien veroordelen, of heb ik dan een post niet gelezen..

En oja, de mensen die dit goed praten en het niet eens veroordelen zijn voor mij net zo erg als de daders hiervan..

Zal wel weer een dikke boete worden met een wedstrijd zonder publiek.. En nee, dat heb jij met je kaartje niet betaald..
Ik ga helemaal niets veroordelen, waarom zou ik uberhaupt! Gezellige sfeer in het stadion hoor! En dat jij mij dan net zo erg vind als de daders moet jezelf weten! Ik zou zeggen, geef mijn telefoonnummer even door bij de kliklijn van Ajax!

En over de stadionverboden ga ik al helemaal niet meer in discussie met jouw, want jij snapt daar toch geen drol van!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:32 schreef bully het volgende:

[..]

en dat laten al die Ajax supporters die daar bij zaten zomaar gebeuren?
is gewoon treurig dat misschien 10 personen dat vuurwerk afstaken en die paar honderd daar omheen dat zomaar laten gebeuren.
en nog staan tejuichen ook.
Helemaal mee eens..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Jaja lul het maar goed..

Je weet zelf dat je nu onzin verkondigt..
Ik lul het niet goed, zeg alleen dat er al meer aan verzekering is betaald dan wat er werkelijk gesloopt is! Van mij part hadden ze dat hele stadion mogen afbreken! Smerig tyfuszooitje daarzo!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:26 schreef bully het volgende:

[..]

ntuurlijk wist Ajax niet of ze meer vuurwerk hadden.
maar je gelooft hopelijk toch niet in je eigen complottheorieën.
heb jij de eerdere wedstrijden van Ajax wel eens gezien?
want daar begin ik nu wel aan tetwijfelen.
want dit was echt niet de eerste keer.
of zat er bij die wedstrijden ook een complot achter?
Dit PEC wist de kansen wel af te maken, die andere ploegen niet afmaakten! Dus dit Ajax is gewoon niet zo goed als we dachten en is al meerdere keren door het oog van de naald gegaan!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niets veroordelen, waarom zou ik uberhaupt! Gezellige sfeer in het stadion hoor! En dat jij mij dan net zo erg vind als de daders moet jezelf weten! Ik zou zeggen, geef mijn telefoonnummer even door bij de kliklijn van Ajax!

En over de stadionverboden ga ik al helemaal niet meer in discussie met jouw, want jij snapt daar toch geen drol van!
Ik snap het juist heel erg goed.. Alleen kijk jij daarin alleen niet verder dan je neus lang is, en vind jij blijkbaar dat die gasten niks te verwijten valt..

En gezellig?? Ajax niet meer gehoord na het hele verhaal.. Oja, nog een paar keer klein beetje..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik lul het niet goed, zeg alleen dat er al meer aan verzekering is betaald dan wat er werkelijk gesloopt is! Van mij part hadden ze dat hele stadion mogen afbreken! Smerig tyfuszooitje daarzo!
Ja want 60k van die inkomsten is voor de verzekering.. Yeah right..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap het juist heel erg goed.. Alleen kijk jij daarin alleen niet verder dan je neus lang is, en vind jij blijkbaar dat die gasten niks te verwijten valt..

En gezellig?? Ajax niet meer gehoord na het hele verhaal.. Oja, nog een paar keer klein beetje..
Het laatste wat jij nu zegt is totaal niet waar, maar kan je ook niet weten als je niet in het stadion bent geweest! Vraag maar na bij de 11000, want zelfs na de 3-1 werd er nog gezongen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want 60k van die inkomsten is voor de verzekering.. Yeah right..
Heb je goed gelezen? We betaalden 55 euro en daarvan was 19.60 euro voor het kaartje en de overige kosten, dus 35 euro voor verzekering en het vervoer. Dus stel dat er 10 euro per persoon voor de verzekering was, dan hebben ze 120000 euro aan de verzekering betaald. Is nog altijd 60000 euro meer dan de uiteindelijke kosten!
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denswil was wel de slechtste van allemaal. Dus als ik hem eruit pik, dan doe ik dat!
Denswil is gewoon nog jong dus daar kan je foutjes van verwachten.
hij heeft ook betere wedstrijden gespeeld.
of hij het niveau gaat halen zal de toekomst uitwijzen.
maar ook Blind werd verguist door meeste hier en in stadion.
is nu wel een van de steekhouders die ook gisteren niet zijn beste wedstrijd speelde.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het laatste wat jij nu zegt is totaal niet waar, maar kan je ook niet weten als je niet in het stadion bent geweest! Vraag maar na bij de 11000, want zelfs na de 3-1 werd er nog gezongen!
Dan heeft de KNVB aan die kant de volume knop uitgedraaid..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je goed gelezen? We betaalden 55 euro en daarvan was 19.60 euro voor het kaartje en de overige kosten, dus 35 euro voor verzekering en het vervoer. Dus stel dat er 10 euro per persoon voor de verzekering was, dan hebben ze 120000 euro aan de verzekering betaald. Is nog altijd 60000 euro meer dan de uiteindelijke kosten!
Jaja, en jij denkt dus dat er geen vergoeding betaald hoeft te worden..??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heeft de KNVB aan die kant de volume knop uitgedraaid..
Zou heel goed mogelijk zijn ja! Vraag het FOX zou ik zeggen!
bully
 bully - maandag 21 april 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk geef een ander maar de schuld van de daden van deze vandalen..

60k schade aan het stadion.. Ga jij dat betalen???
enige wat hij zegt is dat als clubs een stadion verbod geven de uitvoering daarvan zonder overheid onmogelijk is.
dus hij geeft niemand de schuld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jaja, en jij denkt dus dat er geen vergoeding betaald hoeft te worden..??
Ze sluiten niet voor niks een verzekering af! Alleen een boete van de KNVB zal uit eigen zak betaald moeten worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:46 schreef bully het volgende:

[..]

enige wat hij zegt is dat als clubs een stadion verbod geven de uitvoering daarvan zonder overheid onmogelijk is.
dus hij geeft niemand de schuld.
Yep, maar dat begrijpt hij niet ben ik bang!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zou heel goed mogelijk zijn ja! Vraag het FOX zou ik zeggen!
Waarom zou ik dat doen?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze sluiten niet voor niks een verzekering af! Alleen een boete van de KNVB zal uit eigen zak betaald moeten worden!
We gaan het meemaken.. heb je trouwens een bron van je verhaal. Ben er oprecht benieuwd naar..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep, maar dat begrijpt hij niet ben ik bang!
Ken je langer dan vandaag, je doet niets anders dan dit... Als het op de "supporters" aankomt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:41 schreef bully het volgende:

[..]

Denswil is gewoon nog jong dus daar kan je foutjes van verwachten.
hij heeft ook betere wedstrijden gespeeld.
of hij het niveau gaat halen zal de toekomst uitwijzen.
maar ook Blind werd verguist door meeste hier en in stadion.
is nu wel een van de steekhouders die ook gisteren niet zijn beste wedstrijd speelde.
Ik ben geen fan van Denswil en heb me de afgelopen 2 wedstrijden danig lopen irriteren aan zijn lakse instelling.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

We gaan het meemaken.. heb je trouwens een bron van je verhaal. Ben er oprecht benieuwd naar..
Van welk verhaal? Van de kosten van een kaartje?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van welk verhaal? Van de kosten van een kaartje?
Jep.
soccer
 soccer - maandag 21 april 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik lul het niet goed, zeg alleen dat er al meer aan verzekering is betaald dan wat er werkelijk gesloopt is! Van mij part hadden ze dat hele stadion mogen afbreken! Smerig tyfuszooitje daarzo!
Ja en allemaal door lui de net zo dom lullen als jij. Maar die heb je bij alle clubs helaas.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ken je langer dan vandaag, je doet niets anders dan dit... Als het op de "supporters" aankomt..
Sorry, maar dat is gewoon een feit! Supporters met een stadionverbod komen nog steeds simpel binnen en dit is mede de schuld door de landelijke politiek die continu roeptoetert om een voetbalwet, maar er nog steeds niet mee gekomen is!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Ajax maakte gisteren het doelpunt van het jaar.....krijgen we daar geen vaantje voor ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0141189