BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:40 schreef sebas1 het volgende:
Kom op is gewoon op geluk gebaseerd, hopen op een bevlieging, of standaard situatie. Tactiek is ver te zoeken
Het staat juist bol van de tactiek..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen.. Maar als wij ook maar iets bij jullie doen op een dag zoals deze is het hek van de dam, en dat weet je zelf ook..
Ook eens.....en ze hebben daar een gast die heel graag op die meldknop drukt
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:45 schreef moa het volgende:

[..]

Je mag verwachten van de spelers van Ajax dat ze mentaal minimaal net zo weerbaar zijn als de spelers van Zwolle bij dit soort taferelen, alleen die actie de schuld geven of zeggen dat de wedstrijd verkocht is vind ik echt een zwaktebod. Heb dan gewoon het respect om PEC Zwolle de credits te geven voor een puike wedstrijd.
Vriend, Ajax gaf open huis. Niet dat ze dat uit onkunde doen anders zou je niet kampioen worden. Ajax gaf open huis en Zwolle maakt het half af. Dan credits geven, voor wat? Dat ze ajax gespaard hebben voor een groter nederlaag?

Ajax-Zwolle om de JC schaal en dan slachten we ze af met de zelfde selectie.
Weet je waarom omdat Ajax de betere is. Maar als je niet mag winnen dan win je ook niet.

Ajax mocht niet winnen dat zie je omdat ze open huis geven. Zagreb gaf ook open huis dan hebben ze het er wel over, omdat duidelijker is. Maar dit is dit ook.

Je wilt geen Ajax-Feyenoord om de JC schaal. Te veel Randdebielen.
Niemand wil dat, je wilt ook niet over 2 wedstrijden tillen.

Dit is gewoon beter zo.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax had gewonnen als ze dit niet hadden gedaan.

We hadden zeker niet met 5-1 verloren.

Geef de spelers niet de schuld maar de supporters.
Supporters zijn de schuldige, hang die supporters op die dit op hun geweten hebben.
Geef ze aan!
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:45 schreef moa het volgende:

[..]

Je mag verwachten van de spelers van Ajax dat ze mentaal minimaal net zo weerbaar zijn als de spelers van Zwolle bij dit soort taferelen, alleen die actie de schuld geven of zeggen dat de wedstrijd verkocht is vind ik echt een zwaktebod. Heb dan gewoon het respect om PEC Zwolle de credits te geven voor een puike wedstrijd.
De jongens van Zwolle beleven zoiets toch compleet anders dan Ajax.. Het zijn toch niet de supporters van Zwolle die dit gooien, het zijn toch niet de spelers van Zwolle waar dit naar toe gegooid wordt..
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan mensen hier beledigen.
Één zo'n plaatje daar en je wordt gelijk voor vanalles uitgemaakt.
Als het geplaatst is zal ik er hartelijk om lachen, ik vond het in dit geval wel gepast.
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij jullie heb je mij wel eens afgebrand......zoals zo vele, maakt niet uit hoor....ben te soft de laatste tijd
Staat tegenover dat ik je ook wel eens heb verdedigd in een discussie, en dat geldt voor meerdere Ajacieden,
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen.. Maar als wij ook maar iets bij jullie doen op een dag zoals deze is het hek van de dam, en dat weet je zelf ook..
Bij een Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord ligt dat wel eens gecompliceerd idd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 april 2014 - 23:00   quote  deeplink  
]Op [urlc-28111/p5/#1165259]zondag 20 april 2014 - 22:04[/url] schreef pth het volgende:

[..]

't waren ook wel angstaanjagende projectielen, zag de spelers staan rillen als rietjes en bij sommigen liep de pies langs de benen ... Keur dit gedrag voor 1000% af en schaam mij als supporter diep voor dit walgelijke gedrag. Echter daarmee de wanprestatie van Ajax verklaren gaat mij een beetje ver. Ik blijf dan (helaas) bij mijn eigen mening, een chronisch gebrek aan kwaliteit en een seniel spelsysteem.
Roep ik al maanden. A kwaliteit dat Schone en Blind je toppers zijn zegt al genoeg
B systeem kun je met deze 11 spelers gewoon niet perfectioneren
Sigtorsson zonder echte buitenspelers compleet waardeloos.
Schone als rechtsbuiten doet het leuk maar heb bv Atsu zien spelen
daar kun je echt van genieten. Moisander middelmaat maar nog altijd beter dan Denswil
op dit moment. De backs van Rhijn kan niet verdedigen, Boilesen is er ook nog niet.
Blind wel ok, Klaassen zie je te weinig, Serero te wisselvallig. Tja maar hopen dat we
billenknijpend kampioen worden. En volgend seizoen weer eens gaan voetballen
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vriend, Ajax gaf open huis. Niet dat ze dat uit onkunde doen anders zou je niet kampioen worden. Ajax gaf open huis en Zwolle maakt het half af. Dan credits geven, voor wat? Dat ze ajax gespaard hebben voor een groter nederlaag?

Ajax-Zwolle om de JC schaal en dan slachten we ze af met de zelfde selectie.
Weet je waarom omdat Ajax de betere is. Maar als je niet mag winnen dan win je ook niet.

Ajax mocht niet winnen dat zie je omdat ze open huis geven. Zagreb gaf ook open huis dan hebben ze het er wel over, omdat duidelijker is. Maar dit is dit ook.

Je wilt geen Ajax-Feyenoord om de JC schaal. Te veel Randdebielen.
Niemand wil dat, je wilt ook niet over 2 wedstrijden tillen.

Dit is gewoon beter zo.
Nee, credits voor het feit dat Zwolle waarschijnlijk zijn beste wedstrijd van de afgelopen 20 jaar speelde. Speel je de wedstrijd 10 keer dan pakt Ajax 9 van de 10 keer die dennenappel, en dit was die 10e wedstrijd, het dan wegzetten als een verkochte wedstrijd is niet erg sportief.
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

De jongens van Zwolle beleven zoiets toch compleet anders dan Ajax.. Het zijn toch niet de supporters van Zwolle die dit gooien, het zijn toch niet de spelers van Zwolle waar dit naar toe gegooid wordt..
Ik had niet echt het idee dat dit een actie tegen de Ajax spelers gericht was maar corrigeer me als dit wel zo was, dat de Ajax spelers op dat moment dichter bij het vuurwerk stonden is idd zo.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Stel Ajax zou de beker vandaag hebben gewonnen.
Feyenoord word 2de en Ajax word kampioen.

Dan speelt Ajax tegen Feyenoord om de JC schaal.

Wat doe je dan?
Geen supporters voor Ajax?
Helemaal geen supporters?
Stadion vol Feyenoord supporters in de Arena?
Over 2 wedstrijden spelen? Seizoen dus met een week vervroegen?

Dit is toch allemaal wat je niet wil?
Of denk je dat Ajax supporters en Feyenoord supporters in een stadion nu wel kan??

Om dit te ontlopen moet Feyenoord geen 2de worden of kampioen worden. Ajax moet dan 2de worden. Die belangen zijn veel groter voor de clubs dan de Beker missen.

Zwolle heeft de KNVB geholpen, Ajax heeft door open huis te geven, De KNVB geholpen.
Daarom zeg ik dat De wedstrijd is verkocht.
KNVB heeft naar de toekomst gekeken en problemen gezien als Ajax de beker zou winnen en kampioen zou worden.
Kampioen worden we, dus mochten we geen beker winnen.

Dat komt allemaal door de klote supporters die dit alle rotzooi op hun geweten hebben. Maar ja, ze hebben geen geweten.
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Roep ik al maanden. A kwaliteit dat Schone en Blind je toppers zijn zegt al genoeg
B systeem kun je met deze 11 spelers gewoon niet perfectioneren
Sigtorsson zonder echte buitenspelers compleet waardeloos.
Schone als rechtsbuiten doet het leuk maar heb bv Atsu zien spelen
daar kun je echt van genieten. Moisander middelmaat maar nog altijd beter dan Denswil
op dit moment. De backs van Rhijn kan niet verdedigen, Boilesen is er ook nog niet.
Blind wel ok, Klaassen zie je te weinig, Serero te wisselvallig. Tja maar hopen dat we
billenknijpend kampioen worden. En volgend seizoen weer eens gaan voetballen
Amen
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Stel Ajax zou de beker vandaag hebben gewonnen.
Feyenoord word 2de en Ajax word kampioen.

Dan speelt Ajax tegen Feyenoord om de JC schaal.

Wat doe je dan?
Geen supporters voor Ajax?
Helemaal geen supporters?
Stadion vol Feyenoord supporters in de Arena?
Over 2 wedstrijden spelen? Seizoen dus met een week vervroegen?

Dit is toch allemaal wat je niet wil?
Of denk je dat Ajax supporters en Feyenoord supporters in een stadion nu wel kan??

Om dit te ontlopen moet Feyenoord geen 2de worden of kampioen worden. Ajax moet dan 2de worden. Die belangen zijn veel groter voor de clubs dan de Beker missen.

Zwolle heeft de KNVB geholpen, Ajax heeft door open huis te geven, De KNVB geholpen.
Daarom zeg ik dat De wedstrijd is verkocht.
KNVB heeft naar de toekomst gekeken en problemen gezien als Ajax de beker zou winnen en kampioen zou worden.
Kampioen worden we, dus mochten we geen beker winnen.

Dat komt allemaal door de klote supporters die dit alle rotzooi op hun geweten hebben. Maar ja, ze hebben geen geweten.
Allemaal gebaseerd op emotionele aannames om een nederlaag goed te praten, kom liever met feiten.

De feiten die ik gezien heb:

- Ajax aangeslagen na staking van 25 minuten.
- Ajax speelt matige wedstrijd en blijft van slag door 3 doelpunten in 20 minuten.
- Zwolle knalt er 90 minuten lang boven op en speelt mogelijk zijn wedstrijd van de eeuw.
- Op alle cruciale momenten zit het Zwolle mee en Ajax tegen, nml. direct na hervatting eerste helft, vlak na rust, en enkele missers van Ajax etc..

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat als je een off day hebt en Zwolle zijn wedstrijd van de eeuw speelt dat het een keer mogelijk is dat PEC wint?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:58 schreef moa het volgende:

[..]

Staat tegenover dat ik je ook wel eens heb verdedigd in een discussie, en dat geldt voor meerdere Ajacieden,
Ongetwijfeld zal best wel eens....dat doe ik hier ook
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:02 schreef moa het volgende:

[..]

Nee, credits voor het feit dat Zwolle waarschijnlijk zijn beste wedstrijd van de afgelopen 20 jaar speelde. Speel je de wedstrijd 10 keer dan pakt Ajax 9 van de 10 keer die dennenappel, en dit was die 10e wedstrijd, het dan wegzetten als een verkochte wedstrijd is niet erg sportief.
Sportief? Zwolle wou niet meer spelen, dat word gezegd op tv. Ze zouden bij een gestaakte wedstrijd toch die denneappel krijgen. Ook niet op sportieve wijze.
Dan geeft ajax maar open huis zodat de supporters wel kunnen juichen, zodat het nog een beetje sportief uitziet.

Sportief is het na minuut 1 al niet meer geweest. Ik kan daar weinig aan doen, ik had gehoopt dat het anders was.
De tegenstand die ajax bood was ook niet sportief.
Supporters zijn niet sportief geweest.
Scheids was niet sportief.

Dat was allemaal omdat die klote mongolen zo iets doen.
Was er niks gebeurd en iemand anders was dan niet sportief geweest. Dan mag je er over gaan zuren.

Deze mensen moeten worden opgehangen. Mensen hebben er voor betaald en hebben na minuut 1 geen wedstrijd meer gezien. Mensen hebben hier naar uit gekeken, al weken lang. Sponsoren hebben er flink voor betaald om er te zitten, of om het mogelijk te maken. Dan doen ze dit, dan valt daar maar 1 straf op. De Doodstraf en het liefst aan het kruis midden op het plein, kunnen mensen die een kaartje gekocht hebben, eieren en tomaten naar hun gooien.
Het spijt me, Ik ben echt kwaad op deze debielen. Ze maken Ajax kapot.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 april 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Dan komen ze met termen als tussenjaar, had helemaal niet nodig geweest.
Goedkoop(ook niet eens echt 6,5 miljoen) is duurkoop gebleken met vd Hoorn
die niet kan concurreren met Veltman en Duarte die nog minder is als de matige
Serero. Beetje investeren in concurrenten voor de huidige voorhoede
kan echt geen kwaad om te beginnen. Sorero en Duarte tja..
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sportief? Zwolle wou niet meer spelen, dat word gezegd op tv. Ze zouden bij een gestaakte wedstrijd toch die denneappel krijgen. Ook niet op sportieve wijze.
Dan geeft ajax maar open huis zodat de supporters wel kunnen juichen, zodat het nog een beetje sportief uitziet.

Sportief is het na minuut 1 al niet meer geweest. Ik kan daar weinig aan doen, ik had gehoopt dat het anders was.
De tegenstand die ajax bood was ook niet sportief.
Supporters zijn niet sportief geweest.
Scheids was niet sportief.

Dat was allemaal omdat die klote mongolen zo iets doen.
Was er niks gebeurd en iemand anders was dan niet sportief geweest. Dan mag je er over gaan zuren.

Deze mensen moeten worden opgehangen. Mensen hebben er voor betaald en hebben na minuut 1 geen wedstrijd meer gezien. Mensen hebben hier naar uit gekeken, al weken lang. Sponsoren hebben er flink voor betaald om er te zitten, of om het mogelijk te maken. Dan doen ze dit, dan valt daar maar 1 straf op. De Doodstraf en het liefst aan het kruis midden op het plein, kunnen mensen die een kaartje gekocht hebben, eieren en tomaten naar hun gooien.
Het spijt me, Ik ben echt kwaad op deze debielen. Ze maken Ajax kapot.
PEC Zwolle kan niet simpelweg weigeren om het veld weer op te gaan, dan is die dennenappel namelijk gewoon voor Ajax als Ajax nog wel wil spelen. In alle gevallen wordt de wedstrijd gewoon hervat, zeker een finale.

Dat de angst er wat in zit bij de spelers van Ajax is wel logisch, maar dat de wedstrijd weggegeven zou zijn is echt onzin, in dat geval heeft de KNVB namelijk een ontzettend groot probleem met de UEFA.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sportief? Zwolle wou niet meer spelen, dat word gezegd op tv. Ze zouden bij een gestaakte wedstrijd toch die denneappel krijgen. Ook niet op sportieve wijze.
Dan geeft ajax maar open huis zodat de supporters wel kunnen juichen, zodat het nog een beetje sportief uitziet.

Sportief is het na minuut 1 al niet meer geweest. Ik kan daar weinig aan doen, ik had gehoopt dat het anders was.
De tegenstand die ajax bood was ook niet sportief.
Supporters zijn niet sportief geweest.
Scheids was niet sportief.

Dat was allemaal omdat die klote mongolen zo iets doen.
Was er niks gebeurd en iemand anders was dan niet sportief geweest. Dan mag je er over gaan zuren.

Deze mensen moeten worden opgehangen. Mensen hebben er voor betaald en hebben na minuut 1 geen wedstrijd meer gezien. Mensen hebben hier naar uit gekeken, al weken lang. Sponsoren hebben er flink voor betaald om er te zitten, of om het mogelijk te maken. Dan doen ze dit, dan valt daar maar 1 straf op. De Doodstraf en het liefst aan het kruis midden op het plein, kunnen mensen die een kaartje gekocht hebben, eieren en tomaten naar hun gooien.
Het spijt me, Ik ben echt kwaad op deze debielen. Ze maken Ajax kapot.
Eerst maar afwachten wie hier achter zitten PA....en dan gaan we oordelen, hopelijk voor de inhuldiging en dan die randdebielen op het podium zetten.....daarna met pek en veren het Gaasperplas in jagen....
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sportief? Zwolle wou niet meer spelen, dat word gezegd op tv. Ze zouden bij een gestaakte wedstrijd toch die denneappel krijgen. Ook niet op sportieve wijze.
Dan geeft ajax maar open huis zodat de supporters wel kunnen juichen, zodat het nog een beetje sportief uitziet.

Sportief is het na minuut 1 al niet meer geweest. Ik kan daar weinig aan doen, ik had gehoopt dat het anders was.
De tegenstand die ajax bood was ook niet sportief.
Supporters zijn niet sportief geweest.
Scheids was niet sportief.

Dat was allemaal omdat die klote mongolen zo iets doen.
Was er niks gebeurd en iemand anders was dan niet sportief geweest. Dan mag je er over gaan zuren.

Deze mensen moeten worden opgehangen. Mensen hebben er voor betaald en hebben na minuut 1 geen wedstrijd meer gezien. Mensen hebben hier naar uit gekeken, al weken lang. Sponsoren hebben er flink voor betaald om er te zitten, of om het mogelijk te maken. Dan doen ze dit, dan valt daar maar 1 straf op. De Doodstraf en het liefst aan het kruis midden op het plein, kunnen mensen die een kaartje gekocht hebben, eieren en tomaten naar hun gooien.
Het spijt me, Ik ben echt kwaad op deze debielen. Ze maken Ajax kapot.
Wat betreft de debielen ben ik het volledig met je eens, deze hersenlozen maken het hele voetbal kapot als ze niet beteugeld worden, bij mijn clubje kunnen we er helaas goed over mee praten. Het stelletje zwijnen dat nu achter de goal zat kan zomaar volgende week in ADO of Feyenoord shirtje elders op de tribune zitten en daar de boel slopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:26 schreef moa het volgende:

[..]

Wat betreft de debielen ben ik het volledig met je eens, deze hersenlozen maken het hele voetbal kapot als ze niet beteugeld worden, bij mijn clubje kunnen we er helaas goed over mee praten. Het stelletje zwijnen dat nu achter de goal zat kan zomaar volgende week in ADO of Feyenoord shirtje elders op de tribune zitten en daar de boel slopen.
Die gedachte had ik dus ook.....er is geen een Ajacied die vuurwerk naar zijn eigen spelers gooit....en ben je dan zo door gesnoven dat je het wel doet dan hoort het vak in te grijpen, keur je dat dan wel goed dan is het optyfen met dat sfeervak gelul....kan je 410 en f side opdoeken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 april 2014 - 23:32   quote  deeplink  
KNVB zorgt voor vuurwerk....?????
wedstrijd verkocht op verzoek van KNVB....????

Schei maar uit!!!

Deze mafkezen (vuurwerkgooiers) hebben helemaal niets met voetbal!! Alleen maar rottigheid, Dat is waar ze op uit zijn!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 20 april 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Mannen de supporters echt onzin maar zoals gewoonlijk en klein groepje...maar wees is eerlijk had moisander moeten spelen....NEE
Denswil kom op wees eerlijk ajax onwaardig en wat en balverlies...pffff
Dit verlies verwijd ik aan de verdediging zo slecht heb ik et nog nooit gezien.
En verder vond ik et als team en wanprestatie en frankie je redt et niet enkel met jeugd spelers haal der gvd is ervaring ben.
En waar was de passie de inzet en de beleving fock ze maar die was nergens.
ajax heeft ze gezicht verloren tis simpel.
En nu ga ik pitten was me en dagje wel joodjes...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door verbrande harry --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:10 schreef moa het volgende:

[..]

Allemaal gebaseerd op emotionele aannames om een nederlaag goed te praten, kom liever met feiten.

De feiten die ik gezien heb:

- Ajax aangeslagen na staking van 25 minuten.
- Ajax speelt matige wedstrijd en blijft van slag door 3 doelpunten in 20 minuten.
- Zwolle knalt er 90 minuten lang boven op en speelt mogelijk zijn wedstrijd van de eeuw.
- Op alle cruciale momenten zit het Zwolle mee en Ajax tegen, nml. direct na hervatting eerste helft, vlak na rust, en enkele missers van Ajax etc..

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat als je een off day hebt en Zwolle zijn wedstrijd van de eeuw speelt dat het een keer mogelijk is dat PEC wint?
Zijn dit jouw feiten?

Zwolle was niet aangeslagen na de staking.
Ajax begon goed, na 1 minuut een corner.
Zwolle wou niet doorspelen, krijgt de garantie dat ze de beker kunnen ophalen. Of ze nou niet of wel zouden spelen. De beker zouden ze krijgen.

Ajax heeft zelfs tegen salzburg nog niet eens zo open huis gegeven.

Feit is dat de KNVB geen AJAX-Feyenoord wil, met deze debielen geeft dat problemen.
Zeker wat er vandaag gebeurd is want Ajax supporters hebben sowieso het gras vernielt.
Dat is ook een feit, dat Feyenoord supporters daar niet blij mee zijn is ook een feit.
Dat geeft gewoon problemen.

Dan maakt de tegenstander niet eens uit.
Want Zwolle als ze het goed uit hadden gespeeld dan hadden ze er wel 10 kunnen maken.
Ik heb Ajax gezien die met lood in de schoenen speelde.
Ik heb een Ajax gezien die niet wilde winnen na die actie.

Puur omdat de KNVB er problemen zag bij de JC schaal. Ik zag dat dat gewoon boven de wedstrijd hangen.

Zwolle wou niet meer spelen. Zwolle moest nog een hele 2de helft daar spelen waar vermeer stond. Ajax supporters gooide naar vermeer dus zouden ze ook waarschijnlijk ook wel op een zwolle speler gooien. Dat dachten ze tenminste, is toch ook logisch. Bij een staking hadden ze de beker ook in ontvangst kunnen nemen, dat is ook een feit. Waarom zou je de risico nemen dan?

Sponsors hebben voor er voor betaald, tv zenders hebben er voor betaald en na 1 min een wedstrijd staken. Zo dan kom je er bekaaid vanaf! Miljoenen betalen en dan maar 1 min een finale.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 april 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:26 schreef moa het volgende:

[..]

Wat betreft de debielen ben ik het volledig met je eens, deze hersenlozen maken het hele voetbal kapot als ze niet beteugeld worden, bij mijn clubje kunnen we er helaas goed over mee praten. Het stelletje zwijnen dat nu achter de goal zat kan zomaar volgende week in ADO of Feyenoord shirtje elders op de tribune zitten en daar de boel slopen.
+33
nora
 nora - zondag 20 april 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn god, kijkt er dan helemaal niemand naar dat wat er gebeurt met dat vuurwerk??
Dat vuurwerk is geen excuus om geen inzet te tonen voor al die Ajax supporters die daar voor jullie waren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn dit jouw feiten?

Zwolle was niet aangeslagen na de staking.
Ajax begon goed, na 1 minuut een corner.
Zwolle wou niet doorspelen, krijgt de garantie dat ze de beker kunnen ophalen. Of ze nou niet of wel zouden spelen. De beker zouden ze krijgen.

Ajax heeft zelfs tegen salzburg nog niet eens zo open huis gegeven.

Feit is dat de KNVB geen AJAX-Feyenoord wil, met deze debielen geeft dat problemen.
Zeker wat er vandaag gebeurd is want Ajax supporters hebben sowieso het gras vernielt.
Dat is ook een feit, dat Feyenoord supporters daar niet blij mee zijn is ook een feit.
Dat geeft gewoon problemen.

Dan maakt de tegenstander niet eens uit.
Want Zwolle als ze het goed uit hadden gespeeld dan hadden ze er wel 10 kunnen maken.
Ik heb Ajax gezien die met lood in de schoenen speelde.
Ik heb een Ajax gezien die niet wilde winnen na die actie.

Puur omdat de KNVB er problemen zag bij de JC schaal. Ik zag dat dat gewoon boven de wedstrijd hangen.

Zwolle wou niet meer spelen. Zwolle moest nog een hele 2de helft daar spelen waar vermeer stond. Ajax supporters gooide naar vermeer dus zouden ze ook waarschijnlijk ook wel op een zwolle speler gooien. Dat dachten ze tenminste, is toch ook logisch. Bij een staking hadden ze de beker ook in ontvangst kunnen nemen, dat is ook een feit. Waarom zou je de risico nemen dan?

Sponsors hebben voor er voor betaald, tv zenders hebben er voor betaald en na 1 min een wedstrijd staken. Zo dan kom je er bekaaid vanaf! Miljoenen betalen en dan maar 1 min een finale.
Jezus zweef teef......zet je alu hoedje op, wat een gelul man....ga zo door en niemand neemt jou ooit meer serieus.....kolere man
Robinho
 Robinho - zondag 20 april 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De enige die je de schuld moet geven zijn die supporters.

Zij zingen Geef Ajax zijn gezicht terug, Is dit Ajax zijn gezicht?
Ik hoop het van niet dat ze dat bedoelen.

Kom op. Het is een kleine groep die verantwoordelijk is.

Laat de grootste groep zijn stem eens horen, dat we dit niet willen.
Deze groep is niet zo klein als je zou zeggen. Valt niet te corrigeren door de goedwillende supporters die nog niet levensmoe zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:23 schreef moa het volgende:

[..]

PEC Zwolle kan niet simpelweg weigeren om het veld weer op te gaan, dan is die dennenappel namelijk gewoon voor Ajax als Ajax nog wel wil spelen. In alle gevallen wordt de wedstrijd gewoon hervat, zeker een finale.

Dat de angst er wat in zit bij de spelers van Ajax is wel logisch, maar dat de wedstrijd weggegeven zou zijn is echt onzin, in dat geval heeft de KNVB namelijk een ontzettend groot probleem met de UEFA.
Simpelweg? Veiligheid is in het geding! Vermeer werd door zijn eigen supporters bekogeld.
In de 2de helft zou Zwolle daar spelen, daar hebben ze geen zin in. Wie weet wat je dan om je oren krijgt! Weet jij dat?
Als Zwolle niet meer wil spelen en de scheidsrechter gaat daarin mee dan heeft Ajax niks te willen. Dan word er een rapport opgesteld en de beker gaat dan naar Zwolle.
Anders zoude we bij een achterstand gewoon alles op het veld gooien want dan gaat de beker naar ons toe. Dat kan dus niet wat je zegt.

Je bedoelt zeker dat Zwolle spelers bang zijn. Het waren de Ajax supporters he;)
De hele 2de helft zouden ze daar moeten staan. Nou ik zou dat niet willen. Als je eigen keeper niet veilig is, is de vijandige doelman dan wel veilig.

KNVB heeft niks te vrezen van de Uefa want KNVB wint er niks mee. KNVB doet dit uit veiligheid en daarin zou de Uefa mee instemmen
Alles voor veiligheid
nora
 nora - zondag 20 april 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De enige die je de schuld moet geven zijn die supporters.

Zij zingen Geef Ajax zijn gezicht terug, Is dit Ajax zijn gezicht?
Ik hoop het van niet dat ze dat bedoelen.

Kom op. Het is een kleine groep die verantwoordelijk is.

Laat de grootste groep zijn stem eens horen, dat we dit niet willen.
Zo zielig om alles op die supporters af teschuiven!!! inzet en passie dat ontbreekt er aan
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn dit jouw feiten?

Zwolle was niet aangeslagen na de staking.
Ajax begon goed, na 1 minuut een corner.
Zwolle wou niet doorspelen, krijgt de garantie dat ze de beker kunnen ophalen. Of ze nou niet of wel zouden spelen. De beker zouden ze krijgen.

Ajax heeft zelfs tegen salzburg nog niet eens zo open huis gegeven.

Feit is dat de KNVB geen AJAX-Feyenoord wil, met deze debielen geeft dat problemen.
Zeker wat er vandaag gebeurd is want Ajax supporters hebben sowieso het gras vernielt.
Dat is ook een feit, dat Feyenoord supporters daar niet blij mee zijn is ook een feit.
Dat geeft gewoon problemen.

Dan maakt de tegenstander niet eens uit.
Want Zwolle als ze het goed uit hadden gespeeld dan hadden ze er wel 10 kunnen maken.
Ik heb Ajax gezien die met lood in de schoenen speelde.
Ik heb een Ajax gezien die niet wilde winnen na die actie.

Puur omdat de KNVB er problemen zag bij de JC schaal. Ik zag dat dat gewoon boven de wedstrijd hangen.

Zwolle wou niet meer spelen. Zwolle moest nog een hele 2de helft daar spelen waar vermeer stond. Ajax supporters gooide naar vermeer dus zouden ze ook waarschijnlijk ook wel op een zwolle speler gooien. Dat dachten ze tenminste, is toch ook logisch. Bij een staking hadden ze de beker ook in ontvangst kunnen nemen, dat is ook een feit. Waarom zou je de risico nemen dan?

Sponsors hebben voor er voor betaald, tv zenders hebben er voor betaald en na 1 min een wedstrijd staken. Zo dan kom je er bekaaid vanaf! Miljoenen betalen en dan maar 1 min een finale.
Ik zou zeggen slaap er eerst een nachtje over, dan zie je wel in dat deze complot onzin nergens op gebaseerd is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eerst maar afwachten wie hier achter zitten PA....en dan gaan we oordelen, hopelijk voor de inhuldiging en dan die randdebielen op het podium zetten.....daarna met pek en veren het Gaasperplas in jagen....
Waarom zouden we moeten afwachten? Bang dat je een aantal mensen kent?

Ik zou niet weten waarom ik mij anders moet gaan opstellen na een onderzoek en wie dat zijn!!!

Al zijn dat mijn beste vrienden, dan wil ik dat nog. Ik blijf zeggen wat ik wil. Onderzoek veranderd daar niks in!!

Ik oordeel wat ik gezien heb en een onderzoek veranderd daar weinig in denk ik.
Ik heb gezien dat er veel dombo's in dat vak hebben gezeten.

Of zou een dit een sfeeractie zijn en dat dit bedoeld was vooraf en goedkeurt door de KNVB. Kan mij moeilijk voorstellen.

Wil best het onderzoek afwachten, denk niet dat er veel veranderd.
het blijft een stelletje randdebielen en die dienen hard gestraft te worden.
Robinho
 Robinho - zondag 20 april 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:44 schreef moa het volgende:

[..]

Ik zou zeggen slaap er eerst een nachtje over, dan zie je wel in dat deze complot onzin nergens op gebaseerd is.
complottheorie ik kul! We spelen weer een keer drama. Onderschatting van tegenstander en overschatting van de eigen beperkte kwaliteiten. Iedere keer hetzelfde liedje. Ik hoop wel dat de technische staf beseft dat de spelers die de afgelopen jaren zijn vertrokken van een hoger nivo waren dan wat er nu op het veld staat
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Simpelweg? Veiligheid is in het geding! Vermeer werd door zijn eigen supporters bekogeld.
In de 2de helft zou Zwolle daar spelen, daar hebben ze geen zin in. Wie weet wat je dan om je oren krijgt! Weet jij dat?
Als Zwolle niet meer wil spelen en de scheidsrechter gaat daarin mee dan heeft Ajax niks te willen. Dan word er een rapport opgesteld en de beker gaat dan naar Zwolle.
Anders zoude we bij een achterstand gewoon alles op het veld gooien want dan gaat de beker naar ons toe. Dat kan dus niet wat je zegt.

Je bedoelt zeker dat Zwolle spelers bang zijn. Het waren de Ajax supporters he;)
De hele 2de helft zouden ze daar moeten staan. Nou ik zou dat niet willen. Als je eigen keeper niet veilig is, is de vijandige doelman dan wel veilig.

KNVB heeft niks te vrezen van de Uefa want KNVB wint er niks mee. KNVB doet dit uit veiligheid en daarin zou de Uefa mee instemmen
Alles voor veiligheid
Het is vrij simpel, je kan niet na een vuurwerk incident ineens besluiten niet te spelen, de KNVB en de wedstrijdleiding bepalen of het veilig is om de wedstrijd te hervatten. Niet de clubs.

Als Zwolle door te weigeren de beker in de schoot kreeg geworpen, denk je dan echt dat ze met 0-1 achter het veld terug op gaan? Die macht ligt niet bij de 2 spelende partijen, de wedstrijdleiding beoordeelt de veiligheid en bepaalt of de wedstrijd al dan niet direct hervat kan worden.

Met dat de angst er bij de spelers er wel in zat bedoel ik gewoon de Ajax spelers, die waren het dichtst bij het incident en hadden waarschijnlijk het meest schrik van de situatie.

Als de KNVB competities gaat manipuleren, resultaten beinvloeden, en zelfs wedstrijden weggeven om te voorkomen dat er een Feyenoord-Ajax kan plaats vinden, reken dan maar dat de UEFA daar over het onderste uit de kan wil hebben. In dit geval gaat de KNVB gewoon door de juridische gehaktmolen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
KNVB zorgt voor vuurwerk....?????
wedstrijd verkocht op verzoek van KNVB....????

Schei maar uit!!!

Deze mafkezen (vuurwerkgooiers) hebben helemaal niets met voetbal!! Alleen maar rottigheid, Dat is waar ze op uit zijn!!!!
In de gedachten dat Ajax en Feyenoord tijdens de klassieker geen uit supporters ontvangen.
Dat er naar uit ziet dat Ajax kampioen word en Feyenoord 2de.

Vooraf was er niks aan de hand, want Ajax en Feyenoord wouden na 5 jaar wellicht het proberen.

Na deze actie is de kans dat ze dat doen echt 0%.
Dan zitten ze wel met een probleem, net zoals tijdens de Beker finale.
Alle opties komen dan weer op tafel te liggen.

Dan zijn er 2 opties om dit te kunnen ontwijken.
Ajax geen kampioen of Feyenoord geen 2de; Belangen zijn hier groter.
Of gewoon Ajax geen beker, Ajax heeft er alles aan gedaan om dit voor te zorgen, dat ze geen beker gingen winnen.

KNVB wees Ajax erop dat er problemen gingen ontstaan bij een Ajax-Feyenoord.
Als je dat probleem niet ziet, ja dan begrijp ik jouw mening.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Ziet niemand een probleem als ajax de beker zou winnen en feyenoord 2de zou worden?

JC Schaal, Stadion voor een 3de gevuld door Feyenoord supporters, andere 3de door Ajax supporters. Ajax supporters die het feyenoord gras hebben vernield. Of dacht je dat de feyenoord(debielen) supporters dat over hun kant lieten komen.

Wat was de oplossing dan geweest?

Of zie ik als enige hier een probleem in?

Om dit te ontwijken kun je de beker toch beter aan Zwolle geven.

Of ga je de JC schaal weer over 2 wedstrijden laten spelen.

Ajax had er gewoon geen zin meer in, dat was duidelijk. Of dat door de KNVB komt dat is gissen. Misschien wouden de spelers wel langer vakantie hebben. Want met winst zou je vakantie een week verkorten. Voor de supporters hoef je het in ieder geval niet te doen. Beker winnen met zo smaak dat wil je ook niet. Dus waarom zou je dan zo inspannen? Vertel waarom?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

In de gedachten dat Ajax en Feyenoord tijdens de klassieker geen uit supporters ontvangen.
Dat er naar uit ziet dat Ajax kampioen word en Feyenoord 2de.

Vooraf was er niks aan de hand, want Ajax en Feyenoord wouden na 5 jaar wellicht het proberen.

Na deze actie is de kans dat ze dat doen echt 0%.
Dan zitten ze wel met een probleem, net zoals tijdens de Beker finale.
Alle opties komen dan weer op tafel te liggen.

Dan zijn er 2 opties om dit te kunnen ontwijken.
Ajax geen kampioen of Feyenoord geen 2de; Belangen zijn hier groter.
Of gewoon Ajax geen beker, Ajax heeft er alles aan gedaan om dit voor te zorgen, dat ze geen beker gingen winnen.

KNVB wees Ajax erop dat er problemen gingen ontstaan bij een Ajax-Feyenoord.
Als je dat probleem niet ziet, ja dan begrijp ik jouw mening.
33y03li.jpg
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ziet niemand een probleem als ajax de beker zou winnen en feyenoord 2de zou worden?

JC Schaal, Stadion voor een 3de gevuld door Feyenoord supporters, andere 3de door Ajax supporters. Ajax supporters die het feyenoord gras hebben vernield. Of dacht je dat de feyenoord(debielen) supporters dat over hun kant lieten komen.

Wat was de oplossing dan geweest?

Of zie ik als enige hier een probleem in?

Om dit te ontwijken kun je de beker toch beter aan Zwolle geven.

Of ga je de JC schaal weer over 2 wedstrijden laten spelen.

Ajax had er gewoon geen zin meer in, dat was duidelijk. Of dat door de KNVB komt dat is gissen. Misschien wouden de spelers wel langer vakantie hebben. Want met winst zou je vakantie een week verkorten. Voor de supporters hoef je het in ieder geval niet te doen. Beker winnen met zo smaak dat wil je ook niet. Dus waarom zou je dan zo inspannen? Vertel waarom?
Volgens mij zie je als enige het probleem, en ben je ook de enige die gelooft in een complot waarbij PEC Ajax en KNVB hebben afgesproken de dennenappel cadeau te doen aan Zwolle.

Ik heb me als Feyenoord supporter geen moment druk gemaakt over het zogenaamde vernielen van onze grasmat, ik heb overigens nog niemand die voor Feyenoord is zich hierover druk zien maken. Wat ik erg vind is dat een stel idioten de wedstrijd probeert te verpesten, dat het vandaag toevallig Ajacieden waren in de Kuip is voor mij bijzaak.

Een JC schaal tussen Ajax en Feyenoord had waarschijnlijk in een stadion vol vrouwen en kinderen of over 2 wedstrijden gespeeld geweest. Wellicht is het voor de toekomst een idee om dit zogenaamde opwarmertje aan het begin van het seizoen helemaal af te schaffen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 april 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ziet niemand een probleem als ajax de beker zou winnen en feyenoord 2de zou worden?

JC Schaal, Stadion voor een 3de gevuld door Feyenoord supporters, andere 3de door Ajax supporters. Ajax supporters die het feyenoord gras hebben vernield. Of dacht je dat de feyenoord(debielen) supporters dat over hun kant lieten komen.

Wat was de oplossing dan geweest?

Of zie ik als enige hier een probleem in?

Om dit te ontwijken kun je de beker toch beter aan Zwolle geven.

Of ga je de JC schaal weer over 2 wedstrijden laten spelen.

Ajax had er gewoon geen zin meer in, dat was duidelijk. Of dat door de KNVB komt dat is gissen. Misschien wouden de spelers wel langer vakantie hebben. Want met winst zou je vakantie een week verkorten. Voor de supporters hoef je het in ieder geval niet te doen. Beker winnen met zo smaak dat wil je ook niet. Dus waarom zou je dan zo inspannen? Vertel waarom?
Joh, als jouw complottheorie juist zou zijn, dan zeg je dat je club zich heeft laten omkopen. Weet je wel wat je zegt? Vertrouw jij je club niet ofzo?

Je club had minder spirit dan pec. En pec was dodelijk effectief. En de verdediging was veel te beleefd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vertel Nenam, Waarom zou je als ajax speler nog inzetten in een beker finale?

Op de beker zit een smet. Als je over je palmares als speler gaat hebben en je hebt niet veel gewonnen. Dan wordt er altijd aan herinnerd hoe dom je eigen supporters wel niet zijn. Weet je nog van die wedstrijd word er dan gezegd. Dat wil je niet als speler.

Voor je carrière hoef je het niet te doen, barcelona is meer gezien dan deze wedstrijd.
Niemand neemt de eredivisie serieus, laat staan zo'n beker.

Voor je supporters hoef je het ook niet te doen. Voor die debielen? Natuurlijk is voor de gewone ajax supporter het vervelend. Maar ook voor de speler is dit niet leuk om zo'n door je eigen publiek te kijk worden gezet.

Voor het geld hadden ze het kunnen doen want er zit hier een flinke winst premie op. Premie verdeling is in de revolutie op de schop gegaan. Enkel bij winst van een titel word er uitgekeerd en niet bij winst van een wedstrijd. Dus elke wedstrijd is in de beker is voor niets geweest. 3-0 tegen Feyenoord en 0-1 tegen Az. Daar hebben ze dus niks aan verdiend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Joh, als jouw complottheorie juist zou zijn, dan zeg je dat je club zich heeft laten omkopen. Weet je wel wat je zegt? Vertrouw jij je club niet ofzo?

Je club had minder spirit dan pec. En pec was dodelijk effectief. En de verdediging was veel te beleefd.
Ik zie enkel dat Ajax na het incident open huis geeft. Dan is het toch logisch om daar een reden voor te verzinnen.

Minder spirit dan pec? Binnen een minuut een corner hebben en daaruit een goal maken!
Inderdaad minder spirit.

Ajax wou niet meer na het incident, dat heeft niks met kwaliteit te maken. Anders zou je ook niet van Barca winnen met bijna het zelfde elftal.

Ajax wou niet meer en ik vraag mij af waarom niet?
Waarom gaven ze open huis?

Dan denk ik dat dan hier uit kom. Niet perse dat KNVB ajax geld geboden heeft om de wedstrijd te laten verliezen, maar in de problemen die zich voordoen als dit zo bleef.

Iedereen had het over gebrek aan inzet en kwaliteit van een aantal spelers.
Maar veel van die spelers hebben wel laten zien dit jaar dat ze dat wel hebben.
Dan vraag ik mij af waarom zou je je juist in de beker het zo laten afweten.
Daar moet iets achter zitten.
Waarom zou Ajax zo kaas van zijn brood laten eten.

de redenen die ik denk dat heb ik in mijn vorige post al gegeven
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou je als ajax speler nog inzetten in een beker finale?

Je schiet een beetje door, geloof mij nou maar dat iedereen bij Ajax er pisnijdig over is dat de dubbel niet gewonnen zal worden. Als sportman, als voetballer wil je alles winnen wat mogelijk is, dan doe je er alles aan om te winnen.

Dat Ajax zijn dag niet had en Zwolle wel is wel duidelijk, dat jij je in allerlei vreemde bochten en complottheorieën worstelt vind ik persoonlijk een beetje zwak.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 00:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vertel Nenam, Waarom zou je als ajax speler nog inzetten in een beker finale?

Op de beker zit een smet. Als je over je palmares als speler gaat hebben en je hebt niet veel gewonnen. Dan wordt er altijd aan herinnerd hoe dom je eigen supporters wel niet zijn. Weet je nog van die wedstrijd word er dan gezegd. Dat wil je niet als speler.

Voor je carrière hoef je het niet te doen, barcelona is meer gezien dan deze wedstrijd.
Niemand neemt de eredivisie serieus, laat staan zo'n beker.

Voor je supporters hoef je het ook niet te doen. Voor die debielen? Natuurlijk is voor de gewone ajax supporter het vervelend. Maar ook voor de speler is dit niet leuk om zo'n door je eigen publiek te kijk worden gezet.

Voor het geld hadden ze het kunnen doen want er zit hier een flinke winst premie op. Premie verdeling is in de revolutie op de schop gegaan. Enkel bij winst van een titel word er uitgekeerd en niet bij winst van een wedstrijd. Dus elke wedstrijd is in de beker is voor niets geweest. 3-0 tegen Feyenoord en 0-1 tegen Az. Daar hebben ze dus niks aan verdiend.
Eerlijk gezegt Pa....ik heb geen idee, de jongens voelen zich te groot en worden gestuwd door dingen waar ik totaal geen verstand van heb.

Geld....tsja doet toch het meest
Ambitie...is ook belangrijk mits je dat boven het geld kan stellen
Zelf reflectie ?? heb ik alleen Ericksen op kunnen betrappen en die gozer doet het goed

Op jonge leeftijd een salaris verdienen waarmee je per maand een goede GTI kan kopen, tsja ga er maar aanstaan...ik denk dat het daar fout gaat, je bent die muntjes gewent, die komen toch wel en daar aan gaat het voetballen naar de klote.

Voor al die $$ ogen lamballen heb ik een lied gevonden.....zit lekker op de bank....droeftoeters

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Van the man////Held
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:32 schreef verbrande harry het volgende:
Mannen de supporters echt onzin maar zoals gewoonlijk en klein groepje...maar wees is eerlijk had moisander moeten spelen....NEE
Duarte kom op wees eerlijk ajax onwaardig en wat en balverlies...pffff
Dit verlies verwijd ik aan de verdediging zo slecht heb ik et nog nooit gezien.
En verder vond ik et als team en wanprestatie en frankie je redt et niet enkel met jeugd spelers haal der gvd is ervaring ben.
En waar was de passie de inzet en de beleving fock ze maar die was nergens.
ajax heeft ze gezicht verloren tis simpel.
En nu ga ik pitten was me en dagje wel joodjes...
Roepen we al 4 jaar ouwe.......... Maar het geluk van 4 kampioenschappen maakt echt iedereen blind.......
Ben blij dat pec Zwolle de tegenstander in de finale was........
Naast het logo is ook het voetbal weg bij ons......
Wat dacht je van de wissels dan??????? Ik had het na een half uurtje al op de minuut af voorspelt.?
Sjapoo zwolle!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 07:16 schreef joduh het volgende:

[..]

Roepen we al 4 jaar ouwe.......... Maar het geluk van 4 kampioenschappen maakt echt iedereen blind.......
Ben blij dat pec Zwolle de tegenstander in de finale was........
Naast het logo is ook het voetbal weg bij ons......
Wat dacht je van de wissels dan??????? Ik had het na een half uurtje al op de minuut af voorspelt.?
Sjapoo zwolle!
In het land der blinden is 1 oog koning.. Zei al voor dat Erikssen vertrok dat we
Djuricic, Maher, Chadli ect. Op voorhand moesten aantrekken.
Er werd gezegd dat kan niet straks blijf Erikssen dan moet er 1 op de bank..
Boeiend we moeten ook veel sterkere spelers op de bank.
Douglas gratis was ook een betere optie als vd Hoorn
Babel had je erbij moeten houden die zorgt voor veel meer dreiging.
Nu ook weer Kostic niet halen want je hebt Kishna en Fischer tja dan zie je het echt niet..
Roep al zolang dat het triest is dat Blind en Schone je toppers zijn..
Ik heb een Vitesse zien aanvallen tegen Ajax die kan moet je op met je voorhoede.
We zijn compleet doorgeslagen met jeugd en koopjes!
De kampioenschappen verbloemen heel veel maar dit seizoen was gewoon weer klote!
Heel veel wedstrijden in slaap gevallen en de wedstrijd Red bull en Pec krijg
ik voorlopig niet van mijn netvlies!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:04 schreef moa het volgende:

[..]

Ik had niet echt het idee dat dit een actie tegen de Ajax spelers gericht was maar corrigeer me als dit wel zo was, dat de Ajax spelers op dat moment dichter bij het vuurwerk stonden is idd zo.
Ik heb niet het idee dat de mongolen die dit gooiden überhaupt kunnen nadenken. Dus naar wie het bedoeld was weten ze zelf denk ik niet eens. Maar feit is wel dat het naar vermeer werd gegooid.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:10 schreef moa het volgende:

[..]

Allemaal gebaseerd op emotionele aannames om een nederlaag goed te praten, kom liever met feiten.

De feiten die ik gezien heb:

- Ajax aangeslagen na staking van 25 minuten.
- Ajax speelt matige wedstrijd en blijft van slag door 3 doelpunten in 20 minuten.
- Zwolle knalt er 90 minuten lang boven op en speelt mogelijk zijn wedstrijd van de eeuw.
- Op alle cruciale momenten zit het Zwolle mee en Ajax tegen, nml. direct na hervatting eerste helft, vlak na rust, en enkele missers van Ajax etc..

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat als je een off day hebt en Zwolle zijn wedstrijd van de eeuw speelt dat het een keer mogelijk is dat PEC wint?
Wat je zegt klopt helemaal. Alleen de reden van die offday is in mijn optiek 100% de schuld van de supporters
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die gedachte had ik dus ook.....er is geen een Ajacied die vuurwerk naar zijn eigen spelers gooit....en ben je dan zo door gesnoven dat je het wel doet dan hoort het vak in te grijpen, keur je dat dan wel goed dan is het optyfen met dat sfeervak gelul....kan je 410 en f side opdoeken
Ik heb niet gezien of gehoord dat er in het vak zelf is ingegrepen. De consequenties?
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 23:32 schreef verbrande harry het volgende:
Mannen de supporters echt onzin maar zoals gewoonlijk en klein groepje...maar wees is eerlijk had moisander moeten spelen....NEE
Duarte kom op wees eerlijk ajax onwaardig en wat en balverlies...pffff
Dit verlies verwijd ik aan de verdediging zo slecht heb ik et nog nooit gezien.
En verder vond ik et als team en wanprestatie en frankie je redt et niet enkel met jeugd spelers haal der gvd is ervaring ben.
En waar was de passie de inzet en de beleving fock ze maar die was nergens.
ajax heeft ze gezicht verloren tis simpel.
En nu ga ik pitten was me en dagje wel joodjes...
Duarte speelde niet eens. Die passie en inzet ging gister verloren na de staking. Je weet wel. Die staking die er was door de hersenloze onder de mensen in dat vak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0124399