BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Nee scouts zijn hier in heel belangrijk maar...
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Jullie vonden dat ik een nachtje over moest gaan slapen, dat heb ik gedaan.
Gisteren werd mij veel verweten. Calimero gedrag, mafketel. Ik moest oppassen anders zou ik niet meer serieus worden genomen.

Ik zal vertellen wat ik tijdens de wedstrijd heb gezien.
Ik heb de wedstrijd bekeken via FOX.
Om 6 uur ging ik er goed voor zitten, ik had er zin in.
Er was vooraf niks te zien, dat deze wedstrijd heel raar zou aflopen.
Alles ging perfect voor de aftrap.
Zwolle won de toss. Zwolle koos voor de bal en Ajax koos dus voor de kant.
Ajax koos er voor om te blijven staan.
Zwolle nam de aftrap en viel daaruit meteen aan.
Voordat het echt gevaarlijk werd, kwam er vuurwerk op het veld.
Niet 1, niet 2 maar wel best wel veel.
Ik dacht what the fuck is dit.
Scheids floot en wachten af tot dat de rook was opgetrokken.
Spel werd hervat, ik keek op de klok in het tv scherm.
Het stond 0-0 en er was een half minuut gespeeld.
Belangrijk, want nog geen minuut later had ajax een corner verdiend.
Ik dacht een raar begin, lekker fel.
Binnen een minuut naar de ene kant van het veld naar de andere kant.
Ik heb Ajax dit seizoen wel anders aan een wedstrijd zien beginnen.
Corner werd genomen, zoals zo vaak was dat een slechte genomen.
Zwolle speler kopte de bal weg, van rhijn schoot vol met passie de bal in de linker kruising.
Ik dacht: Jeetje wat een begin van de wedstrijd, eerst dat vuurwerk. Dan die pegel van van rhijn. Niks leek erop dat ajax deze wedstrijd weg zou geven. De werd zat vol met passie en vechtlust.
Alleen tijdens het juichen van de spelers bij de goal, word vermeer opnieuw bekogeld door zijn eigen fans met vuurwerk.
Bas Nijhuis de scheidsrechter vind het genoeg en stuurt iedereen naar binnen.
Ik dacht waar zijn die fans in godsnaam mee bezig?
In de 30 min dat de wedstrijd heeft stil gelegen. Worden shots genomen van de reparaties aan het doel, veld en reclame bord. Shots genomen van de tribune met Van der laan, zag volgens mij ook Ivo Opstelten die aan het bellen was.
Dan komt Toine van Peperstraten in beeld, die had te melden dat zwolle niet meer wilt spelen. Dat Bert van Oostveen in de kleedkamer van scheids is geweest. Dat Van der sar en de algemeen directeur van Zwolle aan het overleggen zijn.
Mensen die denken dat zwolle de wedstrijd niet mogen staken, dat is onzin.

Even ter herinnering, Ajax-Az halve finale beker. Wesley W rent het veld op en valt Estaban aan. Estaban schopt Wesley 2 keer terwijl hij op de grond ligt.
De scheidsrechter Bas Nijhuis geeft Estaban de rode kaart.
Gertjan Verbeek rent naar de scheids toe en haalt de spelers van het veld.
De wedstrijd word definitief gestaakt. Az wilde niet meer verder spelen.
De stand die toen op het bord stond 1-0 voor Ajax na 32 min spelen, word te niet gedaan. 0-0 90 min spelen en zonder mannelijk publiek, ging de wedstrijd later op een andere dag verder. Zwolle mag dus als ze een goede reden hebben de wedstrijd definitief staken.

Maar Zwolle komt als eerste het veld op. Ik hoopte nog dat Ajax niet meer het veld op wouden komen. Om een statement te maken. Helaas ajax kwam ook het veld op.
De wedstrijd word hervat. Stand is 0-1 en er zijn 3 min gespeeld.
eerste de beste aanval van zwolle wordt daaruit gescoord. 4 min na de hervatting.
tweede aanval van Zwolle en ze scoren weer. er zijn 11 minuten gespeeld, 7 minuten na de hervatting. De stand is 2-1 voor Zwolle. Overigens is de vrij trap waaruit de 2-1 viel, wel makkelijk gegeven. Op deze forum werd dat ook gezegd. Ik heb tackels gezien van zwolle die niet bestraft werden, maar deze dan wel. Vaag en vreemd.
Kwartier na de hervatting en met 20 minuten gespeeld, viel de 3-1.
Voor rust viel ook nog de 4-1.
Ik dacht, dit kan toch niet. Dus heb ik opnieuw bij het begin van de 2de helft naar de scorebord gekeken. Ik zie echt dat daar 4-1 staat. Maar ik knipperde met mijn ogen en de score werd al weer aangepast. 5-1.
Ik dacht waar gaat dit eindigen?
Het is dat Zwolle de kansen die ze kregen niet hebben afgemaakt, anders zou het zo 7-1 a 9-1 kunnen worden.
Bij alle goals die er vielen dacht ik, nou vermeer jij hebt wel moeilijker reddingen gemaakt. Wil je gewoon je hand niet uitsteken of zo.
Dan komende de wissels van de Boer, Moissander eruit. Terecht die was slap en wellicht half geblesseerd. Rust geven.
Schone werd gewisseld, Bojan werd gewisseld. Ik dacht ehmm, ze willen blijkbaar niet winnen. Schone een van de betere spelers van dit seizoen, die wisselt de boer zelden. Bojan, na de pegel van van rhijn is bojan de enige die een schot op doel deed in de 1ste helft.
Toen de wedstrijd naar het einde ging werd er iets gezongen op de tribune.
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!!! Als ik er nu aan terug denk. Ja dat hebben ze gewild in de onderbreking. Ze wilde dat het Ajax publiek stil werd. Hoe doe je dat, juist door heel slecht te spelen en door te worden weggespeeld. Ajax publiek werd stil, zelfs toen het een afstraffing werd.
Ik dacht verder na. Het komt de KNVB wel heel goed uit dat de wedstrijd om de JC schaal niet Ajax-Feyenoord word en maar een Ajax-Zwolle. Is toch makkelijker te regelen.

De wedstrijd is na de onderbreking 360 graden gedraaid. Ik kan niet anders concluderen dat dat een invloed op de wedstrijd heeft gehad.

De supporters zijn aangehouden met nog meer vuurwerk op zak.
Dat hebben ze niet aangestoken omdat ajax geen passie en strijdlust meer in liet zien. Ajax heeft deze wedstrijd als een nachtkaars uit laten gaan.
Als je vol bravour gaat spelen dan krijg je het publiek achter je.
Maar wil je dat? Je weet niet of ze nog meer vuurwerk op zak hebben.
En dat hadden ze dus.

Heeft iemand iets anders gezien?
Gisteren dacht ik nog dat je teleurgesteld en boos was, nu neem ik je gewoon niet meer serieus.

Je maakt iig. wel duidelijk dat je alleen ziet wat je wil zien en dat je daaruit conclusies trekt die je wil trekken. Objectiviteit staat waarschijnlijk niet in jouw ABC.
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 april 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Jij noemt er nog maar 2. Er zijn er nog veel meer. Matavsz moest ook naar Ajax, Mertens ook. Mertens' heeft het aardig gedaan en een transfer naar napoli verdiend. Kampioen is ie echter nooit geworden. Matavsz heeft nooit kunnen overtuigen en wisselde van bank naar basis naar tribune. Marcus Berg net zo, ook een spits die Ajax moest kopen. Heeft het ook nooit gered in de top. Allemaal geweldige spelers van subtoppers die voor veel geld verkocht zijn aan een topploeg maar nooit konden overtuigen. Ajax heeft zelf ook een bak van dit soort aankopen gedaan en tot succes heeft dat amper geleid.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:55 schreef Oceanu het volgende:
Jij noemt er nog maar 2. Er zijn er nog veel meer. Matavsz moest ook naar Ajax, Mertens ook. Mertens' heeft het aardig gedaan en een transfer naar napoli verdiend. Kampioen is ie echter nooit geworden. Matavsz heeft nooit kunnen overtuigen en wisselde van bank naar basis naar tribune. Marcus Berg net zo, ook een spits die Ajax moest kopen. Heeft het ook nooit gered in de top. Allemaal geweldige spelers van subtoppers die voor veel geld verkocht zijn aan een topploeg maar nooit konden overtuigen. Ajax heeft zelf ook een bak van dit soort aankopen gedaan en tot succes heeft dat amper geleid.
Matavz en Berg komen idd. te kort voor de top, maar Mertens is een uitstekende speler hoor. Dit seizoen 29 wedstrijden, 8 doelpunten en 6 assists in de Serie A, daar is niks mis mee voor een links buiten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:55 schreef moa het volgende:

[..]

Gisteren dacht ik nog dat je teleurgesteld en boos was, nu neem ik je gewoon niet meer serieus.

Je maakt iig. wel duidelijk dat je alleen ziet wat je wil zien en dat je daaruit conclusies trekt die je wil trekken. Objectiviteit staat waarschijnlijk niet in jouw ABC.
Gisteren? Ik ben nog steeds teleurgesteld en boos. Elke keer opent het journaal ermee.

Maar vertel wat vond je van de 1ste 3 min en de laatste 87 min?
Ik vind dat daar echt een heel groot gat tussen zit.
Vond je dat daar niet een heel groot gat tussen zit?

Als jij graag je ogen wilt sluiten voor zulk iets, dat moet je zelf weten.
Of denk jij nog steeds dat Lance Armstrong geen doping gebruikt heeft?
Dat elke wielrenner doping vrij rond rijd.
Droom lekker verder zou ik zeggen.
Weggeven van wedstrijden komt altijd al voor in welke sport dan ook.
Niks gaat sportief, salonremise dan maar. Als je dat ook niet geloofd.
Ja, sorry. Droom echt lekker verder.
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 april 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Klopt idd, hij doet het ook goed. Maar heeft hij PSV geholpen naar een hoger niveau ? Dat denk ik niet. Aan de prestaties te zien van de afgelopen jaren van onze lampevrienden weet ik het wel zeker.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:59 schreef moa het volgende:

[..]

Matavz en Berg komen idd. te kort voor de top, maar Mertens is een uitstekende speler hoor. Dit seizoen 29 wedstrijden, 8 doelpunten en 6 assists in de Serie A, daar is niks mis mee voor een links buiten.
Hahaha dries mertens, die gast is nog kleiner dan wesley sneijder.
Als hij nou eens beter kon voetballen dan hij.
Wat een prutser.

Op de bank bij Belgie, op de bank bij napoli.
Hoeveel had Psv voor hem betaald en hoeveel had napoli voor hem betaald? Uiteindelijke winst?
Wat had hij gepresteerd bij Psv? Bekers gewonnen? landskampioen geworden?

Ja, man Dries mertens haalt de top wel. Maar groeien doet hij niet!!
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Gisteren? Ik ben nog steeds teleurgesteld en boos. Elke keer opent het journaal ermee.

Maar vertel wat vond je van de 1ste 3 min en de laatste 87 min?
Ik vind dat daar echt een heel groot gat tussen zit.
Vond je dat daar niet een heel groot gat tussen zit?

Als jij graag je ogen wilt sluiten voor zulk iets, dat moet je zelf weten.
Of denk jij nog steeds dat Lance Armstrong geen doping gebruikt heeft?
Dat elke wielrenner doping vrij rond rijd.
Droom lekker verder zou ik zeggen.
Weggeven van wedstrijden komt altijd al voor in welke sport dan ook.
Niks gaat sportief, salonremise dan maar. Als je dat ook niet geloofd.
Ja, sorry. Droom echt lekker verder.
Vond Ajax niet erg sterk openen ondanks de vroege kans en goal, er valt sowieso weinig te zeggen over hoe de ploegen in de wedstrijd staan na 3 minuten als de helft van de spelers nog niet eens de kans heeft gehad iets te doen met de bal.

Na het vuurwerk kwam Zwolle gewoon erg fel uit de kleedkamer, die waren duidelijk tot het bot gemotiveerd om alles te geven voor het winnen van deze wedstrijd. Elk duel knalden ze er boven op. Ajax deed dat niet en dan kan je een wedstrijd verliezen, ook met een beschamende uitslag.

Zwolle zorgde er erg goed voor dat ze steeds in de duels kwamen op het middenveld waardoor Ajax niet zijn positiespel kon spelen, na de 3 goals in 20 minuten was Ajax helemaal het spoor bijster.

Ik wil helemaal niets weten van wedstrijden weggeven of andere complot en weggeef onzin, de KNVB is echt niet "bang" voor een evt. Feyenoord-Ajax in de JC schaal.

Op het wielrennen zal ik maar niet reageren, raakt kant noch wal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:30 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

maar als je die denswil verlengt dan ben je zeer slecht ziend
Eerst tegen ado in eigen goal trappen, en dan gister en wanvertoning van de ergste soort.
Deze speler is ajax onwaardig en ik hoop nooit meer in en ajax shirt te zien spelen.
Hehehe dat bedoel ik dus Harry, die gozer is een drama! Als dat onze nieuwe centrale verdediger moet worden maak ik me de komende jaren in ieder geval elke wedstrijd alvast zorgen!
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:10 schreef Oceanu het volgende:
Klopt idd, hij doet het ook goed. Maar heeft hij PSV geholpen naar een hoger niveau ? Dat denk ik niet. Aan de prestaties te zien van de afgelopen jaren van onze lampevrienden weet ik het wel zeker.
Daar is het ook niet het type speler voor denk ik, flankspelers zijn minder bepalend in de opbouw e.d. waardoor ze niet direct andere spelers beter laten spelen. Bij PSV 62 wedstrijden en 37 doelpunten in 2 seizoenen, dat is echt meer dan uitstekend voor een links buiten.
soccer
 soccer - maandag 21 april 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 15:20 schreef verbrande harry het volgende:
Ik denk idd dat ajax het geluk aan zij kant heeft gehad.
cambuur uit, eagles uit, cambuur thuis, zwolle uit ,ect ect ect...
Deze wedstrijden had je zo maar kunnen verliezen...dus
Maar je hebt ze niet verloren .Je hebt ze gewonnen. Dat is ook een kwaliteit. Feyenoord verloor die wedstrijden of speelde ze gelijk. Mentaliteit en concentratie. Misschien ook nog taktiek.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha dries mertens, die gast is nog kleiner dan wesley sneijder.
Als hij nou eens beter kon voetballen dan hij.
Wat een prutser.
Afgezien van de lengte zijn er weinig eigenschappen aan Mertens en Sneijder die je kunt vergelijken. Centrale middenvelder vs linksbuiten.

quote:

Op de bank bij Belgie, op de bank bij napoli.
In 1 seizoen 29 wedstrijden voor Napoli in de Serie A. Speelt bij België regelmatig, heeft alleen de pech dat Hazard op dezelfde positie speelt.

quote:

Hoeveel had Psv voor hem betaald en hoeveel had napoli voor hem betaald? Uiteindelijke winst?
PSV 8,5
Napoli 9,5
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Trots op onze supporters!!! Er waren er godverdomme in ieder geval 11000 die een teringrit achter de rug hebben, omdat ze bij de organisatie er een puinhoop van hadden gemaakt. Dat er dan een aantal zijn die het verpesten betekend niet dat je de hele supportersschare moet aanvallen. Dat je vervolgens alleen de lange zijde gaat bedanken omdat je vind dat deze zich wel voorbeeldig hebben gedragen is een schande!! Deze mensen zijn namelijk op eigen vervoer gekomen en niet via de combi die Ajax aanbood! Dus als trainer zijnde beschuldig je dus 11000 mensen voor iets wat er misschien 100 tot 200 op hun geweten hebben??

Kansloos en de hele organisatie vanuit Ajax sloeg nergens op!! Dus ook graag eens de hand in eigen boezem steken daar!
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:19 schreef soccer het volgende:

[..]

Maar je hebt ze niet verloren .Je hebt ze gewonnen. Dat is ook een kwaliteit. Feyenoord verloor die wedstrijden of speelde ze gelijk. Mentaliteit en concentratie. Misschien ook nog taktiek.
Zeker een kwaliteit, Feyenoord wint van PSV Zwolle Heerenveen AZ en Groningen op een rij om vervolgens punten te laten liggen tegen GA Eagles en Heracles. Puur een kwestie van onderschatten van de tegenstander en gebrek aan professionaliteit.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trots op onze supporters!!! Er waren er godverdomme in ieder geval 11000 die een teringrit achter de rug hebben, omdat ze bij de organisatie er een puinhoop van hadden gemaakt. Dat er dan een aantal zijn die het verpesten betekend niet dat je de hele supportersschare moet aanvallen. Dat je vervolgens alleen de lange zijde gaat bedanken omdat je vind dat deze zich wel voorbeeldig hebben gedragen is een schande!! Deze mensen zijn namelijk op eigen vervoer gekomen en niet via de combi die Ajax aanbood! Dus als trainer zijnde beschuldig je dus 11000 mensen voor iets wat er misschien 100 tot 200 op hun geweten hebben??

Kansloos en de hele organisatie vanuit Ajax sloeg nergens op!! Dus ook graag eens de hand in eigen boezem steken daar!
In de grote mensen wereld dien je dan achteraf een klacht in en ga je de dialoog aan, een stadion in brand steken helpt niemand.
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 april 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:18 schreef moa het volgende:

[..]

Daar is het ook niet het type speler voor denk ik, flankspelers zijn minder bepalend in de opbouw e.d. waardoor ze niet direct andere spelers beter laten spelen. Bij PSV 62 wedstrijden en 37 doelpunten in 2 seizoenen, dat is echt meer dan uitstekend voor een links buiten.
Dat is ook precies wat ik probeer te zeggen. Hij heeft het niet slecht gedaan en aan z'n statistieken te zien idd uitstekend. Maar hij heeft niet zijn ploeg naar een hoger plan getild. En dat dat laatste is nou net wel de bedoeling. De ploeg naar een hoger niveau.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:26 schreef moa het volgende:

[..]

In de grote mensen wereld dien je dan achteraf een klacht in en ga je de dialoog aan, een stadion in brand steken helpt niemand.
Noem je dit een stadion in brand steken? Met een beetje vuurwerk op het veld steek je geen stadion in de brand hoor! Maar daar weten de supporters van jouw club alles van! Beelden genoeg van brandjes in de Arena door supporters van jouw club! Dus niet huilen nu! Net als al die bobo's die nu janken! De organisatie en de controle was gewoon drama! Zowel bij de Arena alsmede bij de badkuip!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:15 schreef moa het volgende:

[..]

Vond Ajax niet erg sterk openen ondanks de vroege kans en goal, er valt sowieso weinig te zeggen over hoe de ploegen in de wedstrijd staan na 3 minuten als de helft van de spelers nog niet eens de kans heeft gehad iets te doen met de bal.

Na het vuurwerk kwam Zwolle gewoon erg fel uit de kleedkamer, die waren duidelijk tot het bot gemotiveerd om alles te geven voor het winnen van deze wedstrijd. Elk duel knalden ze er boven op. Ajax deed dat niet en dan kan je een wedstrijd verliezen, ook met een beschamende uitslag.

Zwolle zorgde er erg goed voor dat ze steeds in de duels kwamen op het middenveld waardoor Ajax niet zijn positiespel kon spelen, na de 3 goals in 20 minuten was Ajax helemaal het spoor bijster.

Ik wil helemaal niets weten van wedstrijden weggeven of andere complot en weggeef onzin, de KNVB is echt niet "bang" voor een evt. Feyenoord-Ajax in de JC schaal.

Op het wielrennen zal ik maar niet reageren, raakt kant noch wal.
Natuurlijk valt er weinig te zeggen na 3 minuten.
Dat klopt, maar ik heb dit seizoen ajax de wedstrijd zwakker zien beginnen.
Ajax begon gewoon goed.
Daarna was het weg.

Ze wilden dat het Ajax publiek stil zouden zijn.
Ze wisten niet of ze nog meer vuurwerk hadden.
Als Ajax van de wedstrijd vuurwerk en spektakel hadden gemaakt. Wellicht was er dan nog meer vuurwerk op het veld gekomen.
Achteraf is gebleken dat ze nog vuurwerk in het bezit hadden.
Er is een manier om het publiek stil te krijgen en dat geld voor iedere club.
Als je ziet dat je club word afgedroogd. Dan ben je wel stil.
Ik heb zelfs geen fluitconcert gehoord.
heb jij dat wel gehoord dan?
Zongen de Supporters van Zwolle niet?
WAAR IS DAT VUURWERK NOU? Zongen ze niet: HET IS STIL AAN DE OVERKANT?
Wilden ze dit niet bereiken en is ze dat niet gelukt?

Een wielrenner journalist (mart smeets) zei dat hij doping niet wilde horen.
Jij wilt dit niet horen. Vandaar dat ik dit erbij haalde.
Jij wilt het niet geloven dat dit kan gebeuren, wielrenner jouranlist wilde niet geloven dat de hele peloton doping gebruikt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk valt er weinig te zeggen na 3 minuten.
Dat klopt, maar ik heb dit seizoen ajax de wedstrijd zwakker zien beginnen.
Ajax begon gewoon goed.
Daarna was het weg.

Ze wilden dat het Ajax publiek stil zouden zijn.
Ze wisten niet of ze nog meer vuurwerk hadden.
Als Ajax van de wedstrijd vuurwerk en spektakel hadden gemaakt. Wellicht was er dan nog meer vuurwerk op het veld gekomen.
Achteraf is gebleken dat ze nog vuurwerk in het bezit hadden.
Er is een manier om het publiek stil te krijgen en dat geld voor iedere club.
Als je ziet dat je club word afgedroogd. Dan ben je wel stil.
Ik heb zelfs geen fluitconcert gehoord.
heb jij dat wel gehoord dan?
Zongen de Supporters van Zwolle niet?
WAAR IS DAT VUURWERK NOU? Zongen ze niet: HET IS STIL AAN DE OVERKANT?
Wilden ze dit niet bereiken en is ze dat niet gelukt?

Een wielrenner journalist (mart smeets) zei dat hij doping niet wilde horen.
Jij wilt dit niet horen. Vandaar dat ik dit erbij haalde.
Jij wilt het niet geloven dat dit kan gebeuren, wielrenner jouranlist wilde niet geloven dat de hele peloton doping gebruikt.
Ben jij erbij geweest in het stadion?? Nee blijkbaar niet, want er is wel degelijk een fluitconcert geweest bij het rustsignaal en daarnaast is er genoeg gezongen hoor. Ik ben erbij geweest en er is zelfs na de 3-1 nog massaal gezongen, ook de 2e helft overigens nog! Maar dat wil jij niet horen, want jij wil liever die 11000 man veroordelen voor wat een kleine groep doet!
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Noem je dit een stadion in brand steken? Met een beetje vuurwerk op het veld steek je geen stadion in de brand hoor! Maar daar weten de supporters van jouw club alles van! Beelden genoeg van brandjes in de Arena door supporters van jouw club! Dus niet huilen nu! Net als al die bobo's die nu janken! De organisatie en de controle was gewoon drama! Zowel bij de Arena alsmede bij de badkuip!
Jij praat dit gedrag goed?
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk valt er weinig te zeggen na 3 minuten.
Dat klopt, maar ik heb dit seizoen ajax de wedstrijd zwakker zien beginnen.
Ajax begon gewoon goed.
Daarna was het weg.

Ze wilden dat het Ajax publiek stil zouden zijn.
Ze wisten niet of ze nog meer vuurwerk hadden.
Als Ajax van de wedstrijd vuurwerk en spektakel hadden gemaakt. Wellicht was er dan nog meer vuurwerk op het veld gekomen.
Achteraf is gebleken dat ze nog vuurwerk in het bezit hadden.
Er is een manier om het publiek stil te krijgen en dat geld voor iedere club.
Als je ziet dat je club word afgedroogd. Dan ben je wel stil.
Ik heb zelfs geen fluitconcert gehoord.
heb jij dat wel gehoord dan?
Zongen de Supporters van Zwolle niet?
WAAR IS DAT VUURWERK NOU? Zongen ze niet: HET IS STIL AAN DE OVERKANT?
Wilden ze dit niet bereiken en is ze dat niet gelukt?

Een wielrenner journalist (mart smeets) zei dat hij doping niet wilde horen.
Jij wilt dit niet horen. Vandaar dat ik dit erbij haalde.
Jij wilt het niet geloven dat dit kan gebeuren, wielrenner jouranlist wilde niet geloven dat de hele peloton doping gebruikt.
Ik geloof niet dat Ajax zo graag zijn eigen publiek wil stil krijgen, Ajax wil ook gewoon die beker winnen, het weggeven van cadeautjes lost helemaal niks op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:40 schreef moa het volgende:

[..]

Jij praat dit gedrag goed?
Ik praat helemaal niets goed, wat ik zeg is dat je nu 11000 man veroordeelt om wat een groep van 100 tot 200 man hebben gedaan. Dat doet Frank de Boer, dat doen mensen hier en dat gebeurd in de media. Maar volgens mij is Ajax verantwoordelijk voor het feit dat ze goed moeten fouilleren voordat de bussen en treinen gingen rijden! Nou ik kan je vertellen, ik en met mij nog een hele grote groep is in Amsterdam niet gefouilleerd! Vervolgens bij de badkuip halfslachtig gefouilleerd door een beveiliger/steward van TSC beveiliging of iets in de trant. Het stelde werkelijk waar geen ene drol voor. Dus zijn Ajax en KNVB allebei mede-verantwoordelijk voor het feit dat dit heeft kunnen gebeuren!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben jij erbij geweest in het stadion?? Nee blijkbaar niet, want er is wel degelijk een fluitconcert geweest bij het rustsignaal en daarnaast is er genoeg gezongen hoor. Ik ben erbij geweest en er is zelfs na de 3-1 nog massaal gezongen, ook de 2e helft overigens nog! Maar dat wil jij niet horen, want jij wil liever die 11000 man veroordelen voor wat een kleine groep doet!
Nee, ik ben er niet bij geweest.
Dat had je ook wel kunnen weten, want in mijn eerder post van vandaag had ik gezegd, dat ik de wedstrijd bij FOX had gezien.
Natuurlijk heb ik niet alles kunnen horen wat ze allemaal zingen. of wie of wat ze zingen.
Ik heb 2 dingen gehoord. Zwolle zong in de 2de helft, WAAR IS HET VUURWERK NOU?
en HET IS STIL AAN DE OVERKANT!
Dat klopt toch dat ze dat zongen of niet?
Is er nog vuurwerk afgegaan?
Er is maar 1 ding afgegaan en dat is Ajax zelf.

Blijkbaar regeert een klein groepje over een hele grote groep. In een land van democratie, mogen zij nog altijd in naam van Ajax supporters alles slopen en doen.
IPV een halt toe te roepen. Of is de groep toch groter dan je zou denken?
Anders zou het toch wel worden aangepakt? 100 man is de baas over 11000 man? Aanpakken dat soort mensen. Ze doen het al het hele seizoen!
soccer
 soccer - maandag 21 april 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Noem je dit een stadion in brand steken? Met een beetje vuurwerk op het veld steek je geen stadion in de brand hoor! Maar daar weten de supporters van jouw club alles van! Beelden genoeg van brandjes in de Arena door supporters van jouw club! Dus niet huilen nu! Net als al die bobo's die nu janken! De organisatie en de controle was gewoon drama! Zowel bij de Arena alsmede bij de badkuip!
Dus als de controle drama is mag je van alles uitspoken en je eigen keeper met vuurwerk bekogelen. Van de bobo's die janken gaan die van je eigen club voorop. Die hadden denk eerder dit seizoen al in moeten grijpen. Maar volgens jouw zullen al die incidenten ook niet veel voorstellen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:42 schreef moa het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Ajax zo graag zijn eigen publiek wil stil krijgen, Ajax wil ook gewoon die beker winnen, het weggeven van cadeautjes lost helemaal niks op.
Oh ja natuurlijk wil Ajax dat ze door gaan met vuurwerk gooien?

Als je passie en vuur laat zien op het voetbal veld dan krijg je dat toch meestal ook op de tribune. Dat ze met passie en vuur ze staan aan te moedigen. Die reactie tussen de selectie en het publiek bestaat toch?

Ajax wist niet of ze nog meer vuurwerk op zak hadden.
Als je passie en vuur laat zien dan hadden ze misschien wel nog meer gegooid. Dan had je ook verloren. Nee, verliezen is niet leuk. Maar misschien moet jij kijken buiten deze wedstrijd om! Doe vooral je ogen open!!
gabri
 gabri - maandag 21 april 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Ik schaam me voor het vertoonde spel wat ajax liet zien. Iedereen maakt lange reis en dan zie gasten op het veld die geen zin hadden. Ik zeg alle spelers de supporters hun kaart vergoeden.stelletje niksnutten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, ik ben er niet bij geweest.
Dat had je ook wel kunnen weten, want in mijn eerder post van vandaag had ik gezegd, dat ik de wedstrijd bij FOX had gezien.
Natuurlijk heb ik niet alles kunnen horen wat ze allemaal zingen. of wie of wat ze zingen.
Ik heb 2 dingen gehoord. Zwolle zong in de 2de helft, WAAR IS HET VUURWERK NOU?
en HET IS STIL AAN DE OVERKANT!
Dat klopt toch dat ze dat zongen of niet?
Is er nog vuurwerk afgegaan?
Er is maar 1 ding afgegaan en dat is Ajax zelf.

Blijkbaar regeert een klein groepje over een hele grote groep. In een land van democratie, mogen zij nog altijd in naam van Ajax supporters alles slopen en doen.
IPV een halt toe te roepen. Of is de groep toch groter dan je zou denken?
Anders zou het toch wel worden aangepakt? 100 man is de baas over 11000 man? Aanpakken dat soort mensen. Ze doen het al het hele seizoen!
Deze jongens volgen Ajax door heel Nederland, maar ook door Europa. Ajax weet dondersgoed wie de raddraaiers zijn, maar zal nooit en te nimmer hiertegen optreden. Is moeilijk uit te leggen via een forum. Daarnaast is het toch een politieke kwestie, want in de politiek wordt al jaren geroepen dat er een voetbalwet moet komen en die ontbreekt nu nog steeds. Daarnaast was de controle rond deze bekerfinale gewoon lachwekkend en dat is uiteindelijk wel duidelijk gebleken! Zo veel regels en ze werden geen van alle uitgevoerd. En de KNVB nu maar zeggen dat er wel degelijk 2 keer gefouilleerd is.

Terugkomen op de liedjes van Zwolle heb ik inderdaad gehoord: "het is stil aan de overkant", maar zeker niet "waar is het vuurwerk nou". Wel heb ik gehoord: "waar is het feestje" en "waar is de beker, hier is de beker". Overigens werd er ook gezongen "helemaal niets in Amsterdam". Daarnaast werden er diverse mensen vanuit het Zwolle-vak aangehouden na het afstekken van stadionfakkels, maar durven politie en stewards blijkbaar niet op te treden in Ajax-vakken? Waar ligt dan de schuld?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:49 schreef soccer het volgende:

[..]

Dus als de controle drama is mag je van alles uitspoken en je eigen keeper met vuurwerk bekogelen. Van de bobo's die janken gaan die van je eigen club voorop. Die hadden denk eerder dit seizoen al in moeten grijpen. Maar volgens jouw zullen al die incidenten ook niet veel voorstellen.
Klopt wat je zegt over de jankende bobo's, maar de KNVB doet net zo hard mee door te beweren dat er wel degelijk 2 keer is gefouilleerd en er geen fouten zijn gemaakt?

Ik zeg totaal niet dat de incidenten niet veel voorstellen, maar elke keer janken om zulke zaken ga ik niet doen! Want volgens mij was het spel van Ajax schandaliger dan het gedrag van sommige supporters!

En ach, over een week of misschien 2 staan diezelfde spelers, trainers en bestuurders weer feest te vieren op het podium waar ook die supporters bij aanwezig zijn!
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Warrior ? Laat ze nuilen man.... Simpel lange zijde publiek...... Die snappen het niet helemaal hoe het in ons wereldje gaat......
Ik zie ze zo voor me met hun net nieuwe ajax sjaaltje..... Ene hand een vlaggetje en in de ander een ratelaar.....
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niets goed, wat ik zeg is dat je nu 11000 man veroordeelt om wat een groep van 100 tot 200 man hebben gedaan. Dat doet Frank de Boer, dat doen mensen hier en dat gebeurd in de media. Maar volgens mij is Ajax verantwoordelijk voor het feit dat ze goed moeten fouilleren voordat de bussen en treinen gingen rijden! Nou ik kan je vertellen, ik en met mij nog een hele grote groep is in Amsterdam niet gefouilleerd! Vervolgens bij de badkuip halfslachtig gefouilleerd door een beveiliger/steward van TSC beveiliging of iets in de trant. Het stelde werkelijk waar geen ene drol voor. Dus zijn Ajax en KNVB allebei mede-verantwoordelijk voor het feit dat dit heeft kunnen gebeuren!
Ik heb het aantal van 11.000 nergens genoemd.

Edit: iig. niet waar het gaat om de vernielers/debielen/voetbalhaters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door moa --
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk wil Ajax dat ze door gaan met vuurwerk gooien?

Als je passie en vuur laat zien op het voetbal veld dan krijg je dat toch meestal ook op de tribune. Dat ze met passie en vuur ze staan aan te moedigen. Die reactie tussen de selectie en het publiek bestaat toch?

Ajax wist niet of ze nog meer vuurwerk op zak hadden.
Als je passie en vuur laat zien dan hadden ze misschien wel nog meer gegooid. Dan had je ook verloren. Nee, verliezen is niet leuk. Maar misschien moet jij kijken buiten deze wedstrijd om! Doe vooral je ogen open!!
Jij ziet echt van alles waar er niets is.

Ajax wil gewoon die wedstrijd winnen maar speelt een slechte wedstrijd en verliest. End of story.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt over de jankende bobo's, maar de KNVB doet net zo hard mee door te beweren dat er wel degelijk 2 keer is gefouilleerd en er geen fouten zijn gemaakt?

Ik zeg totaal niet dat de incidenten niet veel voorstellen, maar elke keer janken om zulke zaken ga ik niet doen! Want volgens mij was het spel van Ajax schandaliger dan het gedrag van sommige supporters!

En ach, over een week of misschien 2 staan diezelfde spelers, trainers en bestuurders weer feest te vieren op het podium waar ook die supporters bij aanwezig zijn!
Vergeet niet dat die Bobo's publieke figuren zijn, dat ze er iets over zeggen komt omdat er naar hun mening gevraagd wordt. Met een paar camera's voor je snuffert is het enige wat je kan doen politiek correct gehuil laten horen.
moa
 moa - maandag 21 april 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Deze jongens volgen Ajax door heel Nederland, maar ook door Europa. Ajax weet dondersgoed wie de raddraaiers zijn, maar zal nooit en te nimmer hiertegen optreden. Is moeilijk uit te leggen via een forum.
Je hebt wel een hoge pet op van deze debielen, het gros trekt na een stadion verbod vrolijk een Feyenoord of Utrecht shirtje aan om elders de boel te vernielen. Het zou me niet eens verbazen als er Feyenoord of ADO hoolies tussen zaten om bewust Ajax te beschadigen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Deze jongens volgen Ajax door heel Nederland, maar ook door Europa. Ajax weet dondersgoed wie de raddraaiers zijn, maar zal nooit en te nimmer hiertegen optreden. Is moeilijk uit te leggen via een forum. Daarnaast is het toch een politieke kwestie, want in de politiek wordt al jaren geroepen dat er een voetbalwet moet komen en die ontbreekt nu nog steeds. Daarnaast was de controle rond deze bekerfinale gewoon lachwekkend en dat is uiteindelijk wel duidelijk gebleken! Zo veel regels en ze werden geen van alle uitgevoerd. En de KNVB nu maar zeggen dat er wel degelijk 2 keer gefouilleerd is.

Terugkomen op de liedjes van Zwolle heb ik inderdaad gehoord: "het is stil aan de overkant", maar zeker niet "waar is het vuurwerk nou". Wel heb ik gehoord: "waar is het feestje" en "waar is de beker, hier is de beker". Overigens werd er ook gezongen "helemaal niets in Amsterdam". Daarnaast werden er diverse mensen vanuit het Zwolle-vak aangehouden na het afstekken van stadionfakkels, maar durven politie en stewards blijkbaar niet op te treden in Ajax-vakken? Waar ligt dan de schuld?
Volgens mij is het al jaren verboden dat er vuurwerk het stadion is.
Toch zie ik elke keer vuurwerk.
Volgens mij is het al jaren verboden om te roken in het stadion. Nageleefd word dat nooit, ik heb zelf ook wel eens gerookt in het stadion.

Natuurlijk is de veiligheid al jaren in het geding in stadions.

Dat de supporters meegaan bij elke wedstrijd is wel te zien.
Barca klaagde bij de uefa om een gesloopt net.
Celtic klaagde bij de uefa om gesloopte stoelen.
Telkens zie ik de zelfde mensen meegaan.

Dat de stewards ingrijpen in zwolle vakken, dat heeft waarschijnlijk met de massa te maken.
een eenling of tientallen is makkelijker te arresteren dan 100man of 400man die opkomt voor de 100 man.

Ik vind dat je ze hard moet aanpakken. Dan maar een dooie boel in de arena en geen sfeer vakken.
Ik wil goeie sfeeracties en als het niet anders kan dan maar niet.
Dan maar de elke keer enkel vrouwen en kinderen toe laten.
Dit moet ophouden.

En wie zijn schuld dit is? Dat doet er niet toe. In Engeland en in Spanje gaat best goed.
Bij el Clasico zat een barca fan in vol tenu tussen de madrid supporters, Hij juichde voor zijn club toen ze de 1-1 maakte. Madrid fans zeiden ga maar zitten. We weten het wel en we zien wel als de wedstrijd is afgelopen wie er gewonnen heeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 april 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:06 schreef moa het volgende:

[..]

Jij ziet echt van alles waar er niets is.

Ajax wil gewoon die wedstrijd winnen maar speelt een slechte wedstrijd en verliest. End of story.
Ik heb die wil niet gezien, die wil om te winnen.
Enkel die 3 minuten, daar zag ik die wil wel.
Daarna niet.

Ik zie dingen idd die jij niet ziet. Jij bent blijkbaar blind? Of was je geen Feyenoord supporter. Zie jij dingen bij Feyenoord die er niet zijn?
Ik zou toch maar een blinde geleide hond nemen, wellicht kan hij je helpen dingen te zien die ik zie!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Burgers Boeren en buitenlui,

Wees niet zo dom en naïef het was hooguit en groep van 200-300 man.
De andere 10.700 hadden hier niks mee te maken snappie, en bij de arena ging ook al heel veel fout.
Het kwam op mijn een beetje amateuristisch over en zeer knullig allemaal.
En nou geen gezeik meer over de goede supporters en nu klaar...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:04 schreef joduh het volgende:
Warrior ? Laat ze nuilen man.... Simpel lange zijde publiek...... Die snappen het niet helemaal hoe het in ons wereldje gaat......
Ik zie ze zo voor me met hun net nieuwe ajax sjaaltje..... Ene hand een vlaggetje en in de ander een ratelaar.....
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk ouwe! Misschien moet ik het laten, maar zulke domme reacties irriteren mij enorm! En dan ook nog van sukkeltjes die niet eens in het stadion zijn geweest!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:10 schreef moa het volgende:

[..]

Je hebt wel een hoge pet op van deze debielen, het gros trekt na een stadion verbod vrolijk een Feyenoord of Utrecht shirtje aan om elders de boel te vernielen. Het zou me niet eens verbazen als er Feyenoord of ADO hoolies tussen zaten om bewust Ajax te beschadigen.
Dat laatste wil ik niet geloven, en daarmee zou je gelijk een andere club beschadigen. Ik weet toevallig dat het heel simpel is om met een stadionverbod nog steeds een wedstrijd van je club te bezoeken. Helemaal als de controle gewoon ruk is! Er werkt maar 1 methode en dat is de politiek die eens actie gaan ondernemen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij is het al jaren verboden dat er vuurwerk het stadion is.
Toch zie ik elke keer vuurwerk.
Volgens mij is het al jaren verboden om te roken in het stadion. Nageleefd word dat nooit, ik heb zelf ook wel eens gerookt in het stadion.

Natuurlijk is de veiligheid al jaren in het geding in stadions.

Dat de supporters meegaan bij elke wedstrijd is wel te zien.
Barca klaagde bij de uefa om een gesloopt net.
Celtic klaagde bij de uefa om gesloopte stoelen.
Telkens zie ik de zelfde mensen meegaan.

Dat de stewards ingrijpen in zwolle vakken, dat heeft waarschijnlijk met de massa te maken.
een eenling of tientallen is makkelijker te arresteren dan 100man of 400man die opkomt voor de 100 man.

Ik vind dat je ze hard moet aanpakken. Dan maar een dooie boel in de arena en geen sfeer vakken.
Ik wil goeie sfeeracties en als het niet anders kan dan maar niet.
Dan maar de elke keer enkel vrouwen en kinderen toe laten.
Dit moet ophouden.

En wie zijn schuld dit is? Dat doet er niet toe. In Engeland en in Spanje gaat best goed.
Bij el Clasico zat een barca fan in vol tenu tussen de madrid supporters, Hij juichde voor zijn club toen ze de 1-1 maakte. Madrid fans zeiden ga maar zitten. We weten het wel en we zien wel als de wedstrijd is afgelopen wie er gewonnen heeft.
Hahahaha in Engeland gaat het goed?? Wordt eens wakker man, dat doen ze geloven maar er zijn nog steeds problemen daar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:26 schreef verbrande harry het volgende:
Burgers Boeren en buitenlui,

Wees niet zo dom en naïef het was hooguit en groep van 200-300 man.
De andere 10.700 hadden hier niks mee te maken snappie, en bij de arena ging ook al heel veel fout.
Het kwam op mijn een beetje amateuristisch over en zeer knullig allemaal.
En nou geen gezeik meer over de goede supporters en nu klaar...
+1
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat laatste wil ik niet geloven, en daarmee zou je gelijk een andere club beschadigen. Ik weet toevallig dat het heel simpel is om met een stadionverbod nog steeds een wedstrijd van je club te bezoeken. Helemaal als de controle gewoon ruk is! Er werkt maar 1 methode en dat is de politiek die eens actie gaan ondernemen!
Je hebt gelijk ouwe ik ken ook jongens genoeg die er niet horen te zitten.
Maar ok dat is niet aan mijn,maar aan ajax en de arena....dus
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha dries mertens, die gast is nog kleiner dan wesley sneijder.
Als hij nou eens beter kon voetballen dan hij.
Wat een prutser.

Op de bank bij Belgie, op de bank bij napoli.
Hoeveel had Psv voor hem betaald en hoeveel had napoli voor hem betaald? Uiteindelijke winst?
Wat had hij gepresteerd bij Psv? Bekers gewonnen? landskampioen geworden?

Ja, man Dries mertens haalt de top wel. Maar groeien doet hij niet!!
Sorry, maar ik vind dat wat je stelt met die prijzen echt een drogreden.. Dan zou Suarez namelijk ook een prutser zijn geweest, en Huntelaar ook..

Dries heeft het gewoon goed gedaan, zowel bij PSV als nu in zijn eerste seizoen bij Napoli..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe dat bedoel ik dus Harry, die gozer is een drama! Als dat onze nieuwe centrale verdediger moet worden maak ik me de komende jaren in ieder geval elke wedstrijd alvast zorgen!
Die Denswill is een van de grootste talenten verdedigend die we de laatste jaren gezien hebben.. En die heeft het dit seizoen ook heel behoorlijk gedaan in het eerste. En ja hij heeft ook mindere wedstrijden gespeeld... Maar volgens mij was Moisander gister toch echt veruit de slechtste verdediger.. Die heeft persoonlijk 3 tegengoals op zijn naam staan gister..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die Denswill is een van de grootste talenten verdedigend die we de laatste jaren gezien hebben.. En die heeft het dit seizoen ook heel behoorlijk gedaan in het eerste. En ja hij heeft ook mindere wedstrijden gespeeld... Maar volgens mij was Moisander gister toch echt veruit de slechtste verdediger.. Die heeft persoonlijk 3 tegengoals op zijn naam staan gister..
Welke denswil heb jij gezien dan, heeft ie een tweeling broer??
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:04 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Welke denswil heb jij gezien dan, heeft ie een tweeling broer??
Een goede Denswill heb ik gezien.. Eentje die opkomend sterk is en zelfs nu en dan zijn goals meepikt.. Een Denswill die tegen Milan geweldig was...

Super groot talent, en doet het ook gewoon goed. Gister was iedereen slecht. Slaat ook nergens op om hem er dan uit te pikken..
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 17:10 schreef moa het volgende:

[..]

Je hebt wel een hoge pet op van deze debielen, het gros trekt na een stadion verbod vrolijk een Feyenoord of Utrecht shirtje aan om elders de boel te vernielen. Het zou me niet eens verbazen als er Feyenoord of ADO hoolies tussen zaten om bewust Ajax te beschadigen.
Haha, en jij vindt dat Positieve Arrogantie moet stoppen met complotdenken?
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goede Denswill heb ik gezien.. Eentje die opkomend sterk is en zelfs nu en dan zijn goals meepikt.. Een Denswill die tegen Milan geweldig was...

Super groot talent, en doet het ook gewoon goed. Gister was iedereen slecht. Slaat ook nergens op om hem er dan uit te pikken..
Vergeet jij die own goal tegen ado niet waar sloeg dat op...
het zoveelste net niet speler voor ajax daar hebben we er genoeg van lopen.
Alexi
 Alexi - maandag 21 april 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 21:00 schreef sportdwaas het volgende:

badjas-bekerfinale-winnaar-voor.jpg


Het ligt voor de hand dat Ajax de dubbel zal  behalen. Met oerdegelijk voetbal vanuit een sterke verdediging behalen de Amsterdammers goede resultaten. Voor de Europese top is het nog niet genoeg maar ze zijn goed bezig in Amsterdam. Eerlijk is eerlijk.

Als Feyenoord, het woord is weer gevallen, in de laatste 2 wedstrijden van het reguliere seizoen niet gaat klootviolen kan de strijd om de JC schaal worden uitgevochten in een 'klassieker' als aftrap van het nieuwe seizoen na de WK.

Maar voor het zover is staan er nog twee speelronden en een bekerfinale op de rol.

Vraag van het jaar is: heeft PEC kans? Ja, en niet alleen op basis van de bal is rond, het is elf tegen elf en een bekerwedstrijd is anders.

PEC heeft Mokotjo, Fernandez en een hecht team dat als alles meezit alle topteams kan verslaan. Ajax heeft een hecht team wat voor hun begrippen slechts wat moeizaam scoort. Als PEC er in slaagt tot ver in de tweede helft de nul te houden kan er nog wel gekkigheid ontstaan in de stalen Kuip.

Echter denk ik dat Ajax te degelijk speelt om zich, zelfs met Rembrandt op doel, te laten verrassen door de Zwollenaren.

Alles afwegende denk ik dat Ajax de badjasklassieker zal winnen met de verpletterende cijfers 5-2. 3x Kolbein.

Geen verrassing dus maar wel een mooie pot.


beker.jpg


www.sportdwaas.blogspot.com
Mooi gezegd,
ijzeren Rinus!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:41 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Vergeet jij die own goal tegen ado niet waar sloeg dat op...
het zoveelste net niet speler voor ajax daar hebben we er genoeg van lopen.
Net zoals Eriksen een net niet spelers was??

Lekker kortzichtig voetbal blijven kijken.. Goed voor je hart.. Lekker van wedstrijd naar wedstrijd, en als een speler een pot niet goed is, dan direct afknallen..

Een super talent, dat zijn eerste seizoen in het eerste speelt.. Al dat soort jongens maken dan fouten..

Of ben je het "de Boertje" al weer vergeten..
Alexi
 Alexi - maandag 21 april 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 21:00 schreef sportdwaas het volgende:

badjas-bekerfinale-winnaar-voor.jpg


Het ligt voor de hand dat Ajax de dubbel zal  behalen. Met oerdegelijk voetbal vanuit een sterke verdediging behalen de Amsterdammers goede resultaten. Voor de Europese top is het nog niet genoeg maar ze zijn goed bezig in Amsterdam. Eerlijk is eerlijk.

Als Feyenoord, het woord is weer gevallen, in de laatste 2 wedstrijden van het reguliere seizoen niet gaat klootviolen kan de strijd om de JC schaal worden uitgevochten in een 'klassieker' als aftrap van het nieuwe seizoen na de WK.

Maar voor het zover is staan er nog twee speelronden en een bekerfinale op de rol.

Vraag van het jaar is: heeft PEC kans? Ja, en niet alleen op basis van de bal is rond, het is elf tegen elf en een bekerwedstrijd is anders.

PEC heeft Mokotjo, Fernandez en een hecht team dat als alles meezit alle topteams kan verslaan. Ajax heeft een hecht team wat voor hun begrippen slechts wat moeizaam scoort. Als PEC er in slaagt tot ver in de tweede helft de nul te houden kan er nog wel gekkigheid ontstaan in de stalen Kuip.

Echter denk ik dat Ajax te degelijk speelt om zich, zelfs met Rembrandt op doel, te laten verrassen door de Zwollenaren.

Alles afwegende denk ik dat Ajax de badjasklassieker zal winnen met de verpletterende cijfers 5-2. 3x Kolbein.

Geen verrassing dus maar wel een mooie pot.


beker.jpg


www.sportdwaas.blogspot.com
Als echte en in hart en nieren Feyenoord supporter,
heb ik errug genoten van de wedstrijd,
die overigens terecht is gewonnen door Pec Zwolle...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0123169