BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 mei 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor. Meer dan de helft heeft mij niet kunnen overtuigen warrior.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 mei 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 02:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahaha wat een namen zie ik hier weer voorbij komen! Koulibaly??? Mokotjo??? Assaidi???? Muric???? Kostic??? Tadic?????

Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Ajax moet Courtois halen als doelman, in de verdediging zie ik graag echte brekers ipv dat zoutsappige zooitje ongeregeld. Dus graag een Kompany, Ramos, Hummels en David Luiz. Een middenveld met Reus, Hazard, Iniesta, Ribery, Yaya Toure en Götze en een aanval met Ibrahimovic, Messi, Ronaldo, Suarez, Diego Costa en Lewandowski. Deel van deze spelers bij gebrek aan beter mee laten spelen bij Jong Ajax als ze niet in actie komen en we worden zeker kampioen in de Eredivisie en de Jupiler League!!
Het enigste wat nog moet gebeuren, is dat er een team van deze spelers wordt gemaakt, maar voor de rest wel aardig....!

Alleen spelen ze niet bij de mooiste club ;-(
hjf
 hjf - dinsdag 20 mei 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 02:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahaha wat een namen zie ik hier weer voorbij komen! Koulibaly??? Mokotjo??? Assaidi???? Muric???? Kostic??? Tadic?????

Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Ajax moet Courtois halen als doelman, in de verdediging zie ik graag echte brekers ipv dat zoutsappige zooitje ongeregeld. Dus graag een Kompany, Ramos, Hummels en David Luiz. Een middenveld met Reus, Hazard, Iniesta, Ribery, Yaya Toure en Götze en een aanval met Ibrahimovic, Messi, Ronaldo, Suarez, Diego Costa en Lewandowski. Deel van deze spelers bij gebrek aan beter mee laten spelen bij Jong Ajax als ze niet in actie komen en we worden zeker kampioen in de Eredivisie en de Jupiler League!!
Als je nu echt een duit in het zakje wilt doen, dan moet je even € 500 mln. naar de bankrekening van de AFC Ajax NV storten. Dan zullen ze zeker jouw wensen gaan vervullen. Je hebt het vast wel ergens op de plank klaar liggen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 20 mei 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Denken jullie dat Bojan en Cuenca een aanvulling zijn voor dit Ajax? En daarmee de selectie compleet is voor volgend seizoen?

Ik was niet ontevreden over Bojan, hij speelt echt voetbal. Als hij dit ook nog kan laten zien terwijl zijn rendement omhoog gaat is hij voor Ajax zeker een aanwinst lijkt me. Ik zeg hij mag terugkeren.

Cuenca heeft veel last gehad van blessures. Is op dit moment transfervrij als ik me niet vergis. Is een echte rechtsbuiten mits fit. Heeft het ook niet geheel onverdienstelijk gedaan in het half jaartje Ajax. Ik zeg risico is klein, kan zeker een aanwinst zijn.
nora
 nora - dinsdag 20 mei 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Ik zou zeker blij zijn als die 2 spanjaarden bij Ajax zouden komen techn/begaafde voetballers het Ajax niveau zou met hun zeker omhoog gaan.
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 mei 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Er ligt al jaren een basis waaruit verder moet worden gebouwd. Voorgaande jaren ging dit moeizaam Door de verkoop van de beste spelers. Dit jaar is dit volgens mij niet het geval en kan Ajax zelf doorselecteren.

Positiespel! De basis zit er goed in. Nu het tempo omhoog en sneller de diepte zoeken. Serrero is mijn inziens een middenvelder die een hoger tempo goed aan kan. En dus begrijp ik de twijfel niet. Er zijn andere posities binnen het team verantwoordelijk voor het maken van goals en weer andere voor het tegenhouden hiervan! ;-)

Moisander is een aankoop die ik nooit had gedaan. Komt in de basis tekort voor een niveau hoger. Dus adios wat mij betreft!

Verder is er geen touw aan vast te knopen en blijf ik Overmars een euroknaller goedkoop kopen en hopen vinden, ipv gericht uitbouwen. ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2014 door Stanley --
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 mei 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Bojan en Cuenca zijn beide spelers die er te lang uit zijn geweest en zouden pas in hun tweede jaar be- en veroordeeld moeten worden. Zag namelijk duidelijk een stijgende lijn bij Bojan gedurende het seizoen. ...
nora
 nora - dinsdag 20 mei 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Natuurlijk zijn zij goed voor Ajax omdat het in de basis goede spelers zijn en daar kan je wat mee opbouwen als de basis niet goed is kunnen ze veel inzet tonen maar kunnen ze niet veel beter worden. Om een hoog tempo te spelen heb je als basis een goede techniek nodig dus daar begin je mee en daarna hopen dat ze mentaal en fysiek ook dat aankunnen, maar zonder techniek heeft een hoger tempo en snelheid in de combinatie geen zin want dat kunnen spelers zonder een goede techniek niet aan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 20 mei 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 15:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kort door de bocht maat. Zeer slechte analyse.

Volgens mij speel jij teveel Football Manager... Je kunt een goede speler toch niet schaden door hem te wisselen.. Hij komt er dan wel weer bovenop hoor. Duurt misschien 2 wedstrijden, maar dan staat een goede speler weer goed te ballen. Een goede speler voor ajax speelt altijd tussen de 6 en de 8. Als heel het team slecht speelt halen ze dus een 6, anders een 8. Je moet er naar toe dat iedereen tussen een 7 en een 9 gaat spelen, dan kun je iets gaan bereiken.

Wat een onzin zeg om spelers te wisselen als ze eens een bal verkeerd spelen... :( Getuigd van weinig intelligentie van jou kant.

Nadenken is niet je sterkste kant zo te lezen...
Ik heb wel eens football manager gespeeld.
Jij waarschijnlijk ook anders zou je het niet eens weten hoe dat spel in elkaar zit.

Maar volgens mij begrijp jij mij niet, of dat door mij ligt of door jou. Dat laat ik in het midden, want ik wil niet over iemands intelligentie praten.

Ik leg het nog een keer uit wat ik bedoelde.

Voetbal International maakt elk jaar een seizoensgids.
In die seizoensgids maken bij elk team een analyse.
Wat volgens hun de ideale opstelling is en wie de beste speler is.
Wie volgens hun de grootste kandidaat is om kampioen te worden en wie er degradeert.
De seizoensgids ligt 2 weken voordat de competitie begint in de winkel.
De competitie begon voor Ajax op 2 Augustus.
In Juli word het gedrukt en Juni word het geschreven.
Terwijl September pas de transferwidow sloot.

De ideale opstelling voor Ajax was
Vermeer op doel
In de verdediging stonden van rhijn Van der Hoorn Moisander en blind
op het middenveld stonden De Jong Poulsen en Eriksen
in de aanval stonden Bojan Sigthorson en Fisher.

Eriksen en Alderweirld waren toen nog niet vertrokken.
De vervanger van Alderweirld was toen al gehaald (van der hoorn).
De vervanger van Eriksen was toen nog niet gehaald (duarte).

Eriksen en Alderweirld vertrokken, siem de jong raakte na de 2de wedstrijd al geblesseerd en is daarna niet meer invorm geraakt. Hopeloos slecht slecht seizoen gedraaid.
Fisher was hij in zijn debuut seizoen liet zien en heeft ook teleur gesteld.
Krkic stelde ook teleur, wat we er van hadden gehoopt.
Blind is na een paar wedstrijden doorgeschoven naar het middenveld toe, waardoor er een plek vrij kwam voor Boilessen.
Van der hoorn heeft vrij weinig gespeeld.
Beste speler van dit seizoen stond er niet in (schone)

Maar om het nog duidelijker te maken is de stituatie met Vermeer.
Vermeer is met de boer 3x kampioen geworden en heeft een slechte begin gehad.
Na Psv uit (7de wedstrijd van het seizoen) is hij gewisseld voor Ciliissen.
Bijna iedereen vond dat logisch
Vermeer had veel krediet maar op een gegeven moment is het genoeg.
Niet na 1 slechte bal of een slechte redding maar na een paar.

Veel spelers hebben minder krediet opgebouwd dan vermeer.
Veel spelers zijn nog jong en kunnen dus ook een slechte begin hebben.
Ze kunnen dus net als met vermeer ernaast komen te staan.

VI schreef dit in Juni en bracht het in Juli uit.
Nu hebben jullie het al in Mei erover.
Een maand eerder

Lijkt mij te vroeg en ik hecht hier totaal geen waarden aan.
Ik reageer dus nu eigenlijk op het feit dat er word gezegd dat ik niet slim ben.
Ik vind dat daar weinig respect van uit gaat.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 mei 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Pos. A.
Ik bedoel het niet als zo zeer kritiek hoor, maar iedere post van jou is ongeveer alsof je door een compleet boek moet spitten.
Ik weet niet of het alleen voor mij geld, maar vaak denk ik van pff. Zo'n groot stuk lezen heb ik geen zin in.
Je moet maar kijken wat je ermee doet. Maakt mij verder niet uit, maar neem aan dat je meer dan 1 persoon wilt die eventueel erop reageren.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 20 mei 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Die wedstrijden speelde hij als linksbuiten, hij kwam vanaf rechts. Spelers komen weleens buiten hun eigen positie.. Kostic is ook zo'n type speler..

Goede speler, maar of ie bij Ajax past vraag ik me af..
als je naar z'n statistieken kijkt wel, veel fans vragen om een speler die mensen voorbij kan dribbelen. hij was dit jaar de dribbelkoning van de eredivisie, meer succesvole dribbels dan bijvoorbeeld Depay en Fischer.
daarnaast leverde hij aardig wat goals en assists, alleen lijkt me het nadeel dat als je hem haalt Kishna minder speeltijd zal krijgen en El Ghazi langer zal moeten wachten op zijn kans.
remco k
 remco k - dinsdag 20 mei 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 11:43 schreef JOOD het volgende:
Denken jullie dat Bojan en Cuenca een aanvulling zijn voor dit Ajax? En daarmee de selectie compleet is voor volgend seizoen?

Ik was niet ontevreden over Bojan, hij speelt echt voetbal. Als hij dit ook nog kan laten zien terwijl zijn rendement omhoog gaat is hij voor Ajax zeker een aanwinst lijkt me. Ik zeg hij mag terugkeren.

Cuenca heeft veel last gehad van blessures. Is op dit moment transfervrij als ik me niet vergis. Is een echte rechtsbuiten mits fit. Heeft het ook niet geheel onverdienstelijk gedaan in het half jaartje Ajax. Ik zeg risico is klein, kan zeker een aanwinst zijn.
Ik zou ze allebei heel graag zien..
remco k
 remco k - dinsdag 20 mei 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 12:37 schreef Stanley het volgende:
Bojan en Cuenca zijn beide spelers die er te lang uit zijn geweest en zouden pas in hun tweede jaar be- en veroordeeld moeten worden. Zag namelijk duidelijk een stijgende lijn bij Bojan gedurende het seizoen. ...
Helemaal mee eens. Daarom zou ik de aankoop ook zeker toejuichen..

Wat namelijk ook het geval is dat het een gevestigde naam is in Europa. Stel dat ie zijn niveau weer echt op zou pakken, dan gaat ie voor heel veel geld weer weg over een jaar of twee jaar..
remco k
 remco k - dinsdag 20 mei 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 17:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als je naar z'n statistieken kijkt wel, veel fans vragen om een speler die mensen voorbij kan dribbelen. hij was dit jaar de dribbelkoning van de eredivisie, meer succesvole dribbels dan bijvoorbeeld Depay en Fischer.
daarnaast leverde hij aardig wat goals en assists, alleen lijkt me het nadeel dat als je hem haalt Kishna minder speeltijd zal krijgen en El Ghazi langer zal moeten wachten op zijn kans.
Wat je zegt klopt.. Maar nog steeds blijft het een speler die nu goed presteert met 20 meter meer ruimte voor zich dan bij Ajax.. Compleet andere manier van spelen tegen een muur van verdedigers..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 mei 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarom zou ik de aankoop ook zeker toejuichen..

Wat namelijk ook het geval is dat het een gevestigde naam is in Europa. Stel dat ie zijn niveau weer echt op zou pakken, dan gaat ie voor heel veel geld weer weg over een jaar of twee jaar..
Ik was blij dat tie opgerot was....laat het maar zo blijven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 20 mei 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 15:47 schreef Peterhs het volgende:
Pos. A.
Ik bedoel het niet als zo zeer kritiek hoor, maar iedere post van jou is ongeveer alsof je door een compleet boek moet spitten.
Ik weet niet of het alleen voor mij geld, maar vaak denk ik van pff. Zo'n groot stuk lezen heb ik geen zin in.
Je moet maar kijken wat je ermee doet. Maakt mij verder niet uit, maar neem aan dat je meer dan 1 persoon wilt die eventueel erop reageren.
ik heb die mening zelf ook.
ik had wellicht meerdere kortere berichten kunnen maken dan 1 lange.

sorry daarvoor en ik zal er op letten
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 mei 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 21:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik heb die mening zelf ook.
ik had wellicht meerdere kortere berichten kunnen maken dan 1 lange.

sorry daarvoor en ik zal er op letten
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Het geld misschien wel alleen maar voor mij, maar ik kan niet ontkennen dat ik ze dan wel eens oversla.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 mei 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 22:53 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Het geld misschien wel alleen maar voor mij, maar ik kan niet ontkennen dat ik ze dan wel eens oversla.
Same here Peet...dan heb ik zoiets van pfffffff laat maar even
JOOD
 JOOD - woensdag 21 mei 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb wel eens football manager gespeeld.
Jij waarschijnlijk ook anders zou je het niet eens weten hoe dat spel in elkaar zit.

Maar volgens mij begrijp jij mij niet, of dat door mij ligt of door jou. Dat laat ik in het midden, want ik wil niet over iemands intelligentie praten.

Ik leg het nog een keer uit wat ik bedoelde.

Voetbal International maakt elk jaar een seizoensgids.
In die seizoensgids maken bij elk team een analyse.
Wat volgens hun de ideale opstelling is en wie de beste speler is.
Wie volgens hun de grootste kandidaat is om kampioen te worden en wie er degradeert.
De seizoensgids ligt 2 weken voordat de competitie begint in de winkel.
De competitie begon voor Ajax op 2 Augustus.
In Juli word het gedrukt en Juni word het geschreven.
Terwijl September pas de transferwidow sloot.

De ideale opstelling voor Ajax was
Vermeer op doel
In de verdediging stonden van rhijn Van der Hoorn Moisander en blind
op het middenveld stonden De Jong Poulsen en Eriksen
in de aanval stonden Bojan Sigthorson en Fisher.

Eriksen en Alderweirld waren toen nog niet vertrokken.
De vervanger van Alderweirld was toen al gehaald (van der hoorn).
De vervanger van Eriksen was toen nog niet gehaald (duarte).

Eriksen en Alderweirld vertrokken, siem de jong raakte na de 2de wedstrijd al geblesseerd en is daarna niet meer invorm geraakt. Hopeloos slecht slecht seizoen gedraaid.
Fisher was hij in zijn debuut seizoen liet zien en heeft ook teleur gesteld.
Krkic stelde ook teleur, wat we er van hadden gehoopt.
Blind is na een paar wedstrijden doorgeschoven naar het middenveld toe, waardoor er een plek vrij kwam voor Boilessen.
Van der hoorn heeft vrij weinig gespeeld.
Beste speler van dit seizoen stond er niet in (schone)

Maar om het nog duidelijker te maken is de stituatie met Vermeer.
Vermeer is met de boer 3x kampioen geworden en heeft een slechte begin gehad.
Na Psv uit (7de wedstrijd van het seizoen) is hij gewisseld voor Ciliissen.
Bijna iedereen vond dat logisch
Vermeer had veel krediet maar op een gegeven moment is het genoeg.
Niet na 1 slechte bal of een slechte redding maar na een paar.

Veel spelers hebben minder krediet opgebouwd dan vermeer.
Veel spelers zijn nog jong en kunnen dus ook een slechte begin hebben.
Ze kunnen dus net als met vermeer ernaast komen te staan.

VI schreef dit in Juni en bracht het in Juli uit.
Nu hebben jullie het al in Mei erover.
Een maand eerder

Lijkt mij te vroeg en ik hecht hier totaal geen waarden aan.
Ik reageer dus nu eigenlijk op het feit dat er word gezegd dat ik niet slim ben.
Ik vind dat daar weinig respect van uit gaat.
Dus..

Jij hecht nogal wat waarde aan wat de VI vindt?

Ik zal eerst mijn eerder genoemde uitspraken over intelligentie inderdaad een beetje indammen, misschien begrijpen we elkaar verkeerd :)

Een ideale opstelling is breed op te vatten. Ik dacht toen ik dit topic aanmaakte dat de ideale opstelling zou zijn met spelers die op dit moment onder contract staan, of zeer plausibel zijn.

Dus..

Om terug te komen op je intelligentie.. Vermeer is een veredeld grabbelaar gebleken. Hij heeft de kans gekregen na Stekelenburg. (meer uit goed fatsoen dan dat hij het echt verdiende lijkt me, mede door geen concurentie)Maar hij maakt meer fouten dan een keeper van Ajax zou mogen maken. Hij heeft zeer goede reflexen, dat zeker! Daarin is hij wellicht de beste van de Eredivisie. Al weet ik dat ook niet zeker, andere keepers zijn daar ook goed in. Het hoge ballen verhaal, het uitkomen op de meest rare momenten, het inspelen van ballen op momenten dat spelers gedekt staan, het onzeker ogen van balbezit, het twintig keer goed leggen van de bal aan zijn voet, enz enz... Hij is niet de man die op doel hoort als je standaard een 8 wil scoren. Een keeper is het meest constant van alle voetballers, hij hoeft namelijk niets te doen als alleen maar keepen. Dat is vele malen makkelijker dan voetballen en tactisch bezig zijn.

Dat Eriksen en Alderweireld vertrokken was van te voren te bedenken.. Daar hoef je niet helderziend voor te zijn.

Dat De Jong een kutseizoen speelt is niet in te schatten. Maar let op mijn woorden ik hoop dat hij blijft volgend jaar en het hele jaar fit is.....

Van der hoorn wordt genoemd omdat hij een aankoop is van bijna 5 miljoen. Maar dat is dus geen garantie gebleken voor de basis.

Dus een ideale opstelling van jou kant op dit moment? (speculeren is leuk toch?)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt.. Maar nog steeds blijft het een speler die nu goed presteert met 20 meter meer ruimte voor zich dan bij Ajax.. Compleet andere manier van spelen tegen een muur van verdedigers..
Maar niemand speelt dichter bij de 16 dan Ajax, dat zeg jij zelf ook.
Dus dan wordt het een beetje moeilijk om spelers te halen uit de eredevisie, Schöne doet het ook prima.
En deze jongen is in potentie beter.

Milik zal ook echt niet zo dicht op de 16 hebben gespeeld in Polen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 11:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het enigste wat nog moet gebeuren, is dat er een team van deze spelers wordt gemaakt, maar voor de rest wel aardig....!

Alleen spelen ze niet bij de mooiste club ;-(
Maar daar hebben we Frankie voor natuurlijk! Of moeten we die ook nog vervangen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 08:55 schreef Peterhs het volgende:
Ik weet het niet hoor. Meer dan de helft heeft mij niet kunnen overtuigen warrior.
Nee en de namen die hier voorbij komen wel?? Hoe kan je überhaupt al je ideale opstelling plaatsen als de transferperiode nog tot eind augustus duurt? Je kan wel namen roepen, maar 99% zal niet komen of heeft Ajax helemaal geen interesse in! Waarom zouden we die dan in onze ideale opstelling zetten? In dat geval kan je elke naam opschrijven, zoals ik dat gedaan heb!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 11:37 schreef hjf het volgende:

[..]

Als je nu echt een duit in het zakje wilt doen, dan moet je even € 500 mln. naar de bankrekening van de AFC Ajax NV storten. Dan zullen ze zeker jouw wensen gaan vervullen. Je hebt het vast wel ergens op de plank klaar liggen.
Ik niet, maar blijkbaar zijn er hier een aantal die bepaalde spelers graag zien komen. Misschien dat die eens een paar euro willen storten. Er wordt hier veel te makkelijk gedacht over de aankoop van spelers. Ja joh, we moeten die en die kopen en zo niet dan is Overmars een slechte man! Ten eerste is het feit dat wanneer Ajax komt de prijs direct met 30% wordt verhoogd en ten tweede zal Ajax maar een beperkt bedrag per speler uitgeven. Daarnaast heb je te maken met zaakwaarnemers die eisen hebben en salariseisen van de spelers. Maar ja, en ik heb dat al vaker gezegd, de meeste dromen zijn bedrog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 mei 2014 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 00:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus..

Jij hecht nogal wat waarde aan wat de VI vindt?

Ik zal eerst mijn eerder genoemde uitspraken over intelligentie inderdaad een beetje indammen, misschien begrijpen we elkaar verkeerd :)

Een ideale opstelling is breed op te vatten. Ik dacht toen ik dit topic aanmaakte dat de ideale opstelling zou zijn met spelers die op dit moment onder contract staan, of zeer plausibel zijn.

Dus..

Om terug te komen op je intelligentie.. Vermeer is een veredeld grabbelaar gebleken. Hij heeft de kans gekregen na Stekelenburg. (meer uit goed fatsoen dan dat hij het echt verdiende lijkt me, mede door geen concurentie)Maar hij maakt meer fouten dan een keeper van Ajax zou mogen maken. Hij heeft zeer goede reflexen, dat zeker! Daarin is hij wellicht de beste van de Eredivisie. Al weet ik dat ook niet zeker, andere keepers zijn daar ook goed in. Het hoge ballen verhaal, het uitkomen op de meest rare momenten, het inspelen van ballen op momenten dat spelers gedekt staan, het onzeker ogen van balbezit, het twintig keer goed leggen van de bal aan zijn voet, enz enz... Hij is niet de man die op doel hoort als je standaard een 8 wil scoren. Een keeper is het meest constant van alle voetballers, hij hoeft namelijk niets te doen als alleen maar keepen. Dat is vele malen makkelijker dan voetballen en tactisch bezig zijn.

Dat Eriksen en Alderweireld vertrokken was van te voren te bedenken.. Daar hoef je niet helderziend voor te zijn.

Dat De Jong een kutseizoen speelt is niet in te schatten. Maar let op mijn woorden ik hoop dat hij blijft volgend jaar en het hele jaar fit is.....

Van der hoorn wordt genoemd omdat hij een aankoop is van bijna 5 miljoen. Maar dat is dus geen garantie gebleken voor de basis.

Dus een ideale opstelling van jou kant op dit moment? (speculeren is leuk toch?)
Ten 1ste is VI niet zalig makend.
ze maken een seizoensgids 2 maanden voordat de transferwindow sluit.
Dat geef ik ze te doen, kom maar met een voorspelling van 1 tot met 18 voor het aankomende seizoen. Daar is toch geen pijl op te trekken.

Dat Blind doorschoof naar het middenveld is toch wel te voorspellen of zou Frank dat op een zondagse avond dat beslissen? Poulsen was toen toch ook al op zijn laatste benen aan het lopen?

Natuurlijk is het leuk om voorspellingen te doen maar op dit moment hecht ik daar geen waarde aan. Eerst moet de transfers zijn afgerond en een paar wedstrijden zijn gedaan, dan kom je tot een goede ideale opstelling.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 mei 2014 - 02:36   quote  deeplink  
Dit is voorspellen van een ideale opstelling met de transfer window nog open, kan er nog van alles veranderen.

Elke week een opstelling maken omdat er een speler langer tijd eruit ligt of een speler die vertrekt.

Als je in Januari een opstelling had gemaakt voor het WK dan stond er strootman nog in. Wat zegt die opstelling van toen over nu. Toch helemaal niks. Sneijder was toen uit vorm en kijk nu!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 04:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 02:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit is voorspellen van een ideale opstelling met de transfer window nog open, kan er nog van alles veranderen.

Elke week een opstelling maken omdat er een speler langer tijd eruit ligt of een speler die vertrekt.

Als je in Januari een opstelling had gemaakt voor het WK dan stond er strootman nog in. Wat zegt die opstelling van toen over nu. Toch helemaal niks. Sneijder was toen uit vorm en kijk nu!
Maar doe hem dan van spelers die NU in de selectie van Ajax zitten en niet van spelers waarin Ajax geen interesse heeft, die niet gekocht zijn of die überhaupt onmogelijk te halen zijn!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 mei 2014 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 04:49eef Ajor het volgende:

[..]

Maar doe hem dan van spelers die NU in de selectie van Ajax zitten en niet van spelers waarin Ajax geen interesse heeft, die niet gekocht zijn of die überhaupt onmogelijk te halen zijn!
Tja wat is onmogelijk? Weet dat ze niet allemaal geslaagd zijn maar die pisboeren
en twente halen ook Matavz, Lens, Mertens, Tadic, Chadli, Maher,
Narsingh, Strootman ect. Ect.
Dus waarom zijn een Ziyech een Kostic en een Toornstra voor ons dan opeens
onhaalbaar? Juist ja om dat Ajax de vraagprijs niet wil betalen als jij voor Ziyech 5 voor
Kostic 7 en Toornstra 6 bied wil ik wel eens zien of je nee te horen krijgt.. Kost misschien
wat maar er staat gelijk wel een heel degelijk team
kruislandertje
 kruislandertje - woensdag 21 mei 2014 - 07:06   quote  deeplink  
Koulibaly, mokotjo en assaidi zijn haalbare versterkingen met de ervaren heitinga erbij, beter dan die spelers die jij wil halen want we zijn geen city warior.
Stanley
 Stanley - woensdag 21 mei 2014 - 07:34   quote  deeplink  
Bojan gaat komend seizoen alleen maar beter worden, denk ik zo gezien de stijgende lijn van afgelopen seizoen. Verder hoop ik op meer Hollandse inbreng in Ajax 1.

Dat het nl-elftal grotendeels uit kakkerlakken en of oud kakkerlakken bestaat is voor mij een teken aan de wand! !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Stanley --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 mei 2014 - 11:39   quote  deeplink  
cillessen
van rhijn, veltman, moisander, boilissen
blind
klaassen, serero
schone, de jong, fisher

alleen spelers die nu onder contract staan, staan er bij mij in.
dat hier nog veranderinningen in plaats vinden, is logisch
nora
 nora - woensdag 21 mei 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Cillessen
van Rhijn-Veltman-Moisander-Boilissen
Blind
Klaasen-Urby
Cucenca-Milik-Fisher
Backups --------------------Kishna-Bojan-Serero-Andersen-Denswil-Schone-Kostic.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 07:06 schreef kruislandertje het volgende:
Koulibaly, mokotjo en assaidi zijn haalbare versterkingen met de ervaren heitinga erbij, beter dan die spelers die jij wil halen want we zijn geen city warior.
jij zou toch moeten weten dat Koulibaly inmiddels verkocht is aan Napoli voor rond de 12 miljoen. die was dus niet haalbaar...
Mokotjo is geen verterking, alleen in de breedte, maar denk niet dat hij als aanvallende middenvelder meer potentie heeft dan wat we hebben.
Assaidi is onhaalbaar, die gaat nooit bij Ajax spelen voor een minder salaris dan bij Stoke.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 11:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
cillessen
van rhijn, veltman, moisander, boilissen
blind
klaassen, serero
schone, de jong, fisher

alleen spelers die nu onder contract staan, staan er bij mij in.
dat hier nog veranderinningen in plaats vinden, is logisch
de Jong vertrekt zeer waarschijnlijk, dus daar kun je Milik al wel vast invullen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 12:54 schreef nora het volgende:
Cillessen
van Rhijn-Veltman-Moisander-Boilissen
Blind
Klaasen-Urby
Cucenca-Milik-Fisher
Backups --------------------Kishna-Bojan-Serero-Andersen-Denswil-Schone-Kostic.
Cuenca en Bojan?
laat die maar gaan.. Schone op de plek van Cuenca, en als back up van Milik gewoon Zivkovic. Kostic voor de bank halen is onzin, dan kun je beter El Ghazi de kans geven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 mei 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 14:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de Jong vertrekt zeer waarschijnlijk, dus daar kun je Milik al wel vast invullen.
noem een club waar de jong aan word gelinkt?
welke club wil nou een speler hebben die een heel seizoen niks heeft laten zien.
de clubs vragen zich af, is het een middenvelder of een spits?
is het niet een speler voor de 10 positie, daar waar hij al jaren niet meer heeft gespeeld.

tot dat hij vertrokken is hij mijn nummer een voor de spits positie.
bij vertrek van de jong weet ik het niet wie hem moet vervangen.
ik heb de spelers niet zien spelen bij een club waar de club de favoriet was en de bovenliggende partij.

zoals ik al zei, morgen kan het totaal anders worden.
heeft al iemand nagedacht wie van gaal wil hebben voor manutd?
zou daar geen ajacied bij kunnen zitten?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

noem een club waar de jong aan word gelinkt?
welke club wil nou een speler hebben die een heel seizoen niks heeft laten zien.
de clubs vragen zich af, is het een middenvelder of een spits?
is het niet een speler voor de 10 positie, daar waar hij al jaren niet meer heeft gespeeld.

tot dat hij vertrokken is hij mijn nummer een voor de spits positie.
bij vertrek van de jong weet ik het niet wie hem moet vervangen.
ik heb de spelers niet zien spelen bij een club waar de club de favoriet was en de bovenliggende partij.

zoals ik al zei, morgen kan het totaal anders worden.
heeft al iemand nagedacht wie van gaal wil hebben voor manutd?
zou daar geen ajacied bij kunnen zitten?
De Jong kan best naar een subtopper in Engeland of Duitsland.
Hij wordt nog niet zoveel gelinkt met clubs, maar dat komt na het WK en want dan komt de transfermarkt pas opgang.
Dan moeten clubs opzoek naar vervangers voor de uitblinkers op het WK.
Bayer leverkusen ofzo als Bender en Can vertrekken.
Je hoeft niet bang te zijn dat er geen club zal komen, Kijk wat voor spelers PSV nog weet te verkopen.

Misschien wil van Gaal Vermeer wel mee naar united.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja wat is onmogelijk? Weet dat ze niet allemaal geslaagd zijn maar die pisboeren
en twente halen ook Matavz, Lens, Mertens, Tadic, Chadli, Maher,
Narsingh, Strootman ect. Ect.
Dus waarom zijn een Ziyech een Kostic en een Toornstra voor ons dan opeens
onhaalbaar? Juist ja om dat Ajax de vraagprijs niet wil betalen als jij voor Ziyech 5 voor
Kostic 7 en Toornstra 6 bied wil ik wel eens zien of je nee te horen krijgt.. Kost misschien
wat maar er staat gelijk wel een heel degelijk team
Ziyech 5, Toornstra 6 en Kostic 7 en reken daar ongeveer 30% extra bij omdat het Ajax is die langskomt en je betaald dus onnodig veel voor dit soort spelers. Daarnaast geven ze geen garantie dat ze uiteindelijk het gaan brengen bij Ajax wat ze bij de subtoppers wel doen en je kan je afvragen of je zoveel financiële risico moet nemen. Dat bedoel ik dus.

En wil je zo'n topic hebben dat moet je een opstelling maken met de spelers die nu bij Ajax spelen, want anders kan je elke naam invullen die in je opkomt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 07:06 schreef kruislandertje het volgende:
Koulibaly, mokotjo en assaidi zijn haalbare versterkingen met de ervaren heitinga erbij, beter dan die spelers die jij wil halen want we zijn geen city warior.
En als je mij wat langer kent weet je dat dit een statement was om te laten zien wat het onnodige is van zo maar namen roepen!

Daarnaast is Koulibaly, zoals net al geschreven door Natjos, verkocht aan Napoli voor een bedrag van tussen de 8 en 10 miljoen euro! Kan Ajax dit, wil Ajax dit en is het risico aanvaardbaar genoeg om te nemen? Ik vind zoveel geld voor 1 enkele speler onnodig!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 11:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
cillessen
van rhijn, veltman, moisander, boilissen
blind
klaassen, serero
schone, de jong, fisher

alleen spelers die nu onder contract staan, staan er bij mij in.
dat hier nog veranderinningen in plaats vinden, is logisch
Kijk en dit vind ik nu gewoon een goede reactie. En natuurlijk begrijpelijk als een andere speler komt dat hij dan eventueel in je basis komt te staan. Waarom namen in je ideale opstelling zetten als die nog niet eens Ajacied zijn!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 mei 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 15:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ziyech 5, Toornstra 6 en Kostic 7 en reken daar ongeveer 30% extra bij omdat het Ajax is die langskomt en je betaald dus onnodig veel voor dit soort spelers. Daarnaast geven ze geen garantie dat ze uiteindelijk het gaan brengen bij Ajax wat ze bij de subtoppers wel doen en je kan je afvragen of je zoveel financiële risico moet nemen. Dat bedoel ik dus.

En wil je zo'n topic hebben dat moet je een opstelling maken met de spelers die nu bij Ajax spelen, want anders kan je elke naam invullen die in je opkomt!
Stel dat je met 1 van deze gasten de nieuwe Suarez, Sneijder binnenhaald
dan betalen ze zich ruimschoots terug. Daarbij krijgt je selectie gewoon een impuls
of ze nou in de basis komen of niet.. Dat gelul van onhaalbaar vind ik zo'n onzin.
Ajax lijkt na Sulejmani gewoon niet meer rond de 6/8 miljoen te willen betalen en
dan komen ze met van die net niet spelers zoals Duarte en vd Hoorn..
Zie ze niet het veelvoudige opbrengen van hun transfer geld hoor dus dat is weggegooid geld..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 mei 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk en dit vind ik nu gewoon een goede reactie. En natuurlijk begrijpelijk als een andere speler komt dat hij dan eventueel in je basis komt te staan. Waarom namen in je ideale opstelling zetten als die nog niet eens Ajacied zijn!
Omdat mensen in spelers als Kostic de ideale aanvulling kunnen zien misschien?
De flanken waren dit jaar vrij slecht logisch toch dat je op zoek gaat naar versterkingen in de eredivisie
Overigens denk ik niet dat Kostic zo duur is, 4-5 miljoen, is opzich een redelijk bedrag.
Ik zeg niet dat hij moet komen hoor, denk dat jeugdspelers als El Ghazi volgend jaar hun kans moeten pakken wanneer Schone of Fischer er niet is.
nora
 nora - woensdag 21 mei 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Hummel het blijft een eeuwige strijd met alleen onze eigen jeugd zal je nooit en te nimmer meer de top en zelfs niet de subtop bereiken in Europa.Je zal af en toe toch een aankoop moeten doen, ze hebben nu Milic gekocht en onze juniorenspits maar als je geen toppers hebt voor een bepaalde positie zoals rechter spits zal je hem moeten kopen als je tenminste bovenin in de Eredivisie en in de subtop van europa wil mee doen, ik ben benieuwd of kleine Markie dit jaar nou wel is zijn buidel wil opentrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door nora --
hjf
 hjf - woensdag 21 mei 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 01:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet, maar blijkbaar zijn er hier een aantal die bepaalde spelers graag zien komen. Misschien dat die eens een paar euro willen storten. Er wordt hier veel te makkelijk gedacht over de aankoop van spelers. Ja joh, we moeten die en die kopen en zo niet dan is Overmars een slechte man! Ten eerste is het feit dat wanneer Ajax komt de prijs direct met 30% wordt verhoogd en ten tweede zal Ajax maar een beperkt bedrag per speler uitgeven. Daarnaast heb je te maken met zaakwaarnemers die eisen hebben en salariseisen van de spelers. Maar ja, en ik heb dat al vaker gezegd, de meeste dromen zijn bedrog!
Uitstekend commentaar. Je laat zien dat je een discussie levendig houdt. We willen met z'n allen dat we een vervolgstap gaan maken. Dat houdt in, dat als je de mogelijkheid hebt om een speler aan te trekken van een kwaliteit, die niet binnen je huidige selectie aanwezig is, dat je deze speler niet moet laten lopen. Dat betekent soms, dat we die hogere prijs moeten slikken om verder door te kunnen groeien. Andersom vragen wij aan de buitenlandse clubs ook transfersommen voor spelers waarvan ik mij soms afvraag of zij dat op dit moment waard zijn. Ik denk, dat wij op dit moment twee behoorlijke investeringen moeten doen en dit deels kunnen compenseren met verkoop van spelers die hun plafond bij ons hebben bereikt (o.a. Vermeer, De Jong en Sigthorsson).
Het eigen vermogen zal door het opnieuw bereiken van de CL groeien naar circa € 110-115 mln. Ik denk dat alleen Bayern München een hoger eigen vermogen kan laten zien. De rest van de Europese top zit zwaar in het rood.
remco k
 remco k - woensdag 21 mei 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 00:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar niemand speelt dichter bij de 16 dan Ajax, dat zeg jij zelf ook.
Dus dan wordt het een beetje moeilijk om spelers te halen uit de eredevisie, Schöne doet het ook prima.
En deze jongen is in potentie beter.

Milik zal ook echt niet zo dicht op de 16 hebben gespeeld in Polen.
Dat zeg ik ook in die post toch, bij Ajax speel je 20 meter dichter op de goal dan bij Groningen.

Het gaat er ook niet zozeer om dat je daar nu wel of niet hebt gespeeld. Er horen bij deze manier van spelen alleen wel bepaalde hele specifieke kwaliteiten. 1 daarvan is dat je immens veel overzicht moet hebben op de voorste 5 posities.. En ik denk dat Kostic nog weleens acties maakt met zijn kop naar beneden zonder medespelers te zien staan..

Nogmaals, ik weet niet of hij zal slagen bij ons. Maar zo zeker als dat sommigen het stellen dat hij wel zou slagen ben ik zeker niet.. Dat is waar het mij om gaat..
remco k
 remco k - woensdag 21 mei 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 01:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee en de namen die hier voorbij komen wel?? Hoe kan je überhaupt al je ideale opstelling plaatsen als de transferperiode nog tot eind augustus duurt? Je kan wel namen roepen, maar 99% zal niet komen of heeft Ajax helemaal geen interesse in! Waarom zouden we die dan in onze ideale opstelling zetten? In dat geval kan je elke naam opschrijven, zoals ik dat gedaan heb!
Ach ja, als je alleen maar kan en mag posten over dingen die door Ajax naar buiten zijn gebracht en bevestigd zijn is het wel heel erg saai..

Wat zou het dan bijvoorbeeld voor een zin hebben om Siem af te blijven kraken met zijn allen terwijl we weten dat de Boer hem blijft opstellen..
kruislandertje
 kruislandertje - woensdag 21 mei 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Warrior ben je leraar of zo , om je goedkeuring te krijgen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Stel dat je met 1 van deze gasten de nieuwe Suarez, Sneijder binnenhaald
dan betalen ze zich ruimschoots terug. Daarbij krijgt je selectie gewoon een impuls
of ze nou in de basis komen of niet.. Dat gelul van onhaalbaar vind ik zo'n onzin.
Ajax lijkt na Sulejmani gewoon niet meer rond de 6/8 miljoen te willen betalen en
dan komen ze met van die net niet spelers zoals Duarte en vd Hoorn..
Zie ze niet het veelvoudige opbrengen van hun transfer geld hoor dus dat is weggegooid geld..
Dus je neemt met 3 spelers het risico van een groot bedrag en hoopt dat 1 van deze gasten uiteindelijk de nieuwe Suarez of Sneijder wordt? Vind het risico vrij veel geld dan? Stel je betaald bij elkaar 15 tot 20 miljoen voor die 3 spelers en uiteindelijk kan je er 1 verkopen voor hooguit 20 tot 25 miljoen en de andere 2 floppen? En dan? Dan heb je goed beleid gevoerd? Dan kan je toch net zo goed minder voor andere spelers uitgeven met de hoop dat deze de nieuwe Sneijder/Suarez worden? Niets zegt mij dat Kostic, Tadic of welke speler dan ook wel zal slagen bij Ajax. überhaupt geeft de aankoop van welke speler dan ook geen garantie. De speelstijl en tegenstand van Ajax is namelijk heel ander dan die van een subtopper.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 17:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Omdat mensen in spelers als Kostic de ideale aanvulling kunnen zien misschien?
De flanken waren dit jaar vrij slecht logisch toch dat je op zoek gaat naar versterkingen in de eredivisie
Overigens denk ik niet dat Kostic zo duur is, 4-5 miljoen, is opzich een redelijk bedrag.
Ik zeg niet dat hij moet komen hoor, denk dat jeugdspelers als El Ghazi volgend jaar hun kans moeten pakken wanneer Schone of Fischer er niet is.
Nou, ik zie Messi ook wel graag komen hoor? Ik vind het gewoon nutteloos om tientallen namen te noemen als je toch al zeker weet dat Ajax niet voor dit soort spelers gaat. Daarnaast zag ik nu ook andere namen voorbij komen, die van Mokotjo of een Gudelj? Ja sorry hoor, maar aan de ene kant roepen dat je linksaf wil en vervolgens spelers voor rechtsaf kopen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, als je alleen maar kan en mag posten over dingen die door Ajax naar buiten zijn gebracht en bevestigd zijn is het wel heel erg saai..

Wat zou het dan bijvoorbeeld voor een zin hebben om Siem af te blijven kraken met zijn allen terwijl we weten dat de Boer hem blijft opstellen..
Nee een favoriete selectie noemen met 3 nieuwe spelers waarvan je weet dat Ajax die toch niet koopt, dat is nuttig? Dan kan je toch zelfs de meest onmogelijke namen in je ideale opstelling zetten? En als je goed leest heeft de TS er achter gezet "met contractspelers van Ajax", waarom zou je dan met namen komen als Koulibaly, Kostic, Tadic en weet ik nog welke ik nog meer heb gelezen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 mei 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 19:25 schreef kruislandertje het volgende:
Warrior ben je leraar of zo , om je goedkeuring te krijgen
Want? Moet je leraar zijn om begrijpend te lezen? Daarnaast lekker Nuttig een elftal te noemen waarvan de helft niet eens naar Ajax zal komen? Maar gelukkig begrijpt de TS dat ook met zijn tekst bij de start van het topic! Namelijk "met contractspelers van Ajax natuurlijk".

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0089030