BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 31 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Mischien willen ze wel sparen om jan smit van heracles almelo te kopen, kunnen ze met zn tweeën op het geld zitten ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Depay heeft nog niets laten zien, is pas dit seizoen goed begonnen. En zal volgend jaar ook gewoon verkocht worden als ie zo doorgaat.. Doe nu niet alsof dit iets is dat Ajax niet doet of lukt.. Beetje hetzelfde verhaal als Eriksen Vertonghen en ga zo maar door..

Chadli haalbaar?? Is gewoon basis bij Tottenham de laatste wedtrijden en scoort daar ook nog eens.. Compleet onhaalbaar op dit moment. Proper ook onhaalbaar, Vitesse verkoopt gewoon niet aan Ajax.

Ruiz had ik graag zien komen, maar we hebben 3 spitsen voor komend seizoen..

Een 22 of 23 jarige zuidamerikaanse topper?? Whahaha, en jij denkt dat dit voor ons haalbaar zijn??
Depay ja voor de hoofdprijs dan en niet 13 zoals Erikssen..

3 spitsen? Zivkovic bij jong, Milik nog niet best en Sigthorsson tja
daarbij kan Ruiz ook vanaf de flanken.

Topper zuid Amerika onhaalbaar? Groningen haalde Suarez toch ook?
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Topper zuid Amerika onhaalbaar? Groningen haalde Suarez toch ook?
Als 18 jarig onbewezen broekkie ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Eide --
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
De boer heeft voor de camera bij foxsports gezegd dat hij ALS er een speler komt dit een ervaren speler zal zijn en geen jonge speler zoals sinkgraven. Ben benieuwd of Marc nog wat uit zijn hoge hoed tovert.

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=238214&abbr=soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door martymcfly --
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh, dat duurde even voordat het kwartje viel..

Is pas een paar jaartjes zo dat het een bedrijf is.. En de laatste jaren staat het voetbal wel weer centraal..
Wat lul je nou dom man dit is heel lang bekend alleen hoef je daar niet mee eens te zijn of je moet ook zo,n meeloper zijn zoals jij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 31 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
ajax wil iemand die ervaren is en op 6 kan spelen.

nigel, zou hij met plezier nog in milan spelen?
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Depay ja voor de hoofdprijs dan en niet 13 zoals Erikssen..

3 spitsen? Zivkovic bij jong, Milik nog niet best en Sigthorsson tja
daarbij kan Ruiz ook vanaf de flanken.

Topper zuid Amerika onhaalbaar? Groningen haalde Suarez toch ook?
Eriksen had nog een contract voor maar 1 jaar, en die heeft ook gewoon 4 of 5 seizoenen in het eerste gespeeld..

Hoe oud was Suarez toen?
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:28 schreef nora het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom man dit is heel lang bekend alleen hoef je daar niet mee eens te zijn of je moet ook zo,n meeloper zijn zoals jij.
Waar staat dat ik het eens ben met het bedrijf Ajax?? Daar ben ik het nog nooit mee eens geweest.. Een meeloper?? Volgens wil iedereen aankopen en aankopen hier waaronder jij..
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ajax wil iemand die ervaren is en op 6 kan spelen.

nigel, zou hij met plezier nog in milan spelen?
Dat denk ik wel..
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Vurnon ophalen in Newcastle, zit daar alleen maar op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:18 schreef Eide het volgende:
Vurnon ophalen in Newcastle, zit daar alleen maar op de bank.
Dat zou een goede optie zijn ja..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 31 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:18 schreef Eide het volgende:
Vurnon ophalen in Newcastle, zit daar alleen maar op de bank.
ook zo iemand die naast zijn schoenen is gaan lopen.

maduro speelt toch ook niet, dat al jaren, zo zonde
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Zijn mooie namen maar we mogen niet praten over kopen want we zijn sterk genoeg en vullen dat gewoon aan met jeugd.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:35 schreef nora het volgende:
Zijn mooie namen maar we mogen niet praten over kopen want we zijn sterk genoeg en vullen dat gewoon aan met jeugd.
Wie zegt er dat je niet mag kopen??
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
De boer wil wel kopen. Ze kunnen zelfs 30 miljoen neerleggen voor een speler. Alleen spelers die zoveel kosten willen niet naar de eredivisie. Zegt frank de boer. Als het waar is wat hij zegt. Belooft dat niet veel goeds voor een eventuele vervanging, die gaat er waarschijnlijk niet komen.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 31 augustus 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Zou marc 'dagobert' overmars nog voor de camera verschijnen?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 31 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
M'bia natuurlijk! 28 jaar, aanvoerder van Kameroen, ervaren maar niet té oud ennnnnn transfervrij! Ik zeg halen die bikkelaar. Als je bereid bent om voor QPR te spelen dan moet Ajax ook interessant voor hem kunnen zijn.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:01 schreef Harm de Graaf het volgende:
M'bia natuurlijk! 28 jaar, aanvoerder van Kameroen, ervaren maar niet té oud ennnnnn transfervrij! Ik zeg halen die bikkelaar. Als je bereid bent om voor QPR te spelen dan moet Ajax ook interessant voor hem kunnen zijn.
Dat roep ik al heel lang, maar onze Marc wilt niet een hoger salaris betalen voor ervaring en we hebben toch een "vervanger" met Viergever.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Wat Eide al zei...Vernon Anita
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/81353/-van-ginkel-kon-kiezen-tussen-milan-en-ajax-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ben bang dat die nu een beetje het verhaal gaat worden. Dat we dinsdag 2 september horen van alle spelers die ajax net niet binnen heeft gekregen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:29 schreef martymcfly het volgende:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/81353/-van-ginkel-kon-kiezen-tussen-milan-en-ajax-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ben bang dat die nu een beetje het verhaal gaat worden. Dat we dinsdag 2 september horen van alle spelers die ajax net niet binnen heeft gekregen.
Ik zie in de link Ajaxshowtime staan....die klik ik niet eens aan, hoeresite
martymcfly
 martymcfly - maandag 01 september 2014 - 07:32   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/81355/-ajax-opties-vejinovic-zimling-en-maduro-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Een van deze drie wordt het dus, wat vinden we daarvan?
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Middelmatige eenheidsworst. Beleidloze, stuurloze paniekaankoop mocht dit gebeuren. Alle voorgaande uitspraken van onze technische staf betreft nieuwe aankopen, zijn dan net zoveel waard als ...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - maandag 01 september 2014 - 07:57   quote  deeplink  
Zimling, Maduro of Vejnovic... Pfff. Het wordt gezien als breedtraankoop.
Ik ben er even zoo klaar mee. En ben volgens mij niet de enige
Loetje
 Loetje - maandag 01 september 2014 - 07:58   quote  deeplink  
En daar moeten ze voor bij elkaar gaan zitten. Als ik Frank was zou ik Overmars niet eens hoeven zien
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 07:57 schreef Loetje het volgende:
Zimling, Maduro of Vejnovic... Pfff. Het wordt gezien als breedtraankoop.
Ik ben er even zoo klaar mee. En ben volgens mij niet de enige
Die Vejonovic van Vitesse vind ik echt een hele goede voetballer die mag van mij best komen
hjf
 hjf - maandag 01 september 2014 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 08:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die Vejonovic van Vitesse vind ik echt een hele goede voetballer die mag van mij best komen
Van mij niet. Geen toegevoegde waarde ten opzichte van het huidige spelerspotentieel. We zullen moeten accepteren, dat we dit seizoen voor de 2e plaats gaan strijden en dat dit al een hele zware kluif gaat worden. Vijf kampioenschappen op een rij in NL is nog geen club gelukt en dus een brug te ver. Het bespaart Overmars aan het eind van het seizoen circa € 5 mln. aan kampioenschapsbonussen uitkeren. We zullen nu ook zien of de exploitatie berekend is op EL voetbal in plaats van CL. Met andere woorden: is het budgettair neutraal als we geen CL spelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 08:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Van mij niet. Geen toegevoegde waarde ten opzichte van het huidige spelerspotentieel. We zullen moeten accepteren, dat we dit seizoen voor de 2e plaats gaan strijden en dat dit al een hele zware kluif gaat worden. Vijf kampioenschappen op een rij in NL is nog geen club gelukt en dus een brug te ver. Het bespaart Overmars aan het eind van het seizoen circa € 5 mln. aan kampioenschapsbonussen uitkeren. We zullen nu ook zien of de exploitatie berekend is op EL voetbal in plaats van CL. Met andere woorden: is het budgettair neutraal als we geen CL spelen.
Lijkt ook of dat ze vijf keer op rij helemaal niet willen halen.
Top scouts ook weer komen ze heel verrassend met Zimling?
Veijnofiets en jawel Maduro! Tjonge jonge die kon je gratis ophalen voor dat
hij naar Griekenland ging. Veijnofiets tja ik vind er weinig smaak aan zitten
bij Heracles viel alleen zijn snor me op en bij vitesse valt hij me ook niet echt op.

Doe dan Gudelj maar die is niet heel technisch maar heeft wel de power voor de omschakeling.
Zit Donald eigenlijk nog bij Roda geven we die nog een kans?

Nee sorry ik ga nu in het beleid van de middelmaat mee huur maar een topper
van een wat grote club. Of geef Bazoer of Bocarra een kans
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Oh man... Laten we hopn dat er dan niemand komt...
nora
 nora - maandag 01 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
Geweldig beleid goed geanticipeerd op wat er weg is gegaan bij Ajax. Nou voor CVM moet je echt wat anders hebben met alle respect voor Viergever die is op die positief niet goed genoeg die mag naar achteren, dan ga ik toch voor een noodsenario en dat zijn Vicovic of Maduro of Anita die zijn in iedergeval beter als Viergever op die plek.
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 10:53   quote  deeplink  
We hebben Marcel Brands constant uitgelachen, maar aan het eind van deze transferperiode staat er een prima selectie bij PiSVee.
Maar de dag is nog niet voorbij!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 11:30   quote  deeplink  
8382f2ddc3.png
hjf
 hjf - maandag 01 september 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lijkt ook of dat ze vijf keer op rij helemaal niet willen halen.
Top scouts ook weer komen ze heel verrassend met Zimling?
Veijnofiets en jawel Maduro! Tjonge jonge die kon je gratis ophalen voor dat
hij naar Griekenland ging. Veijnofiets tja ik vind er weinig smaak aan zitten
bij Heracles viel alleen zijn snor me op en bij vitesse valt hij me ook niet echt op.

Doe dan Gudelj maar die is niet heel technisch maar heeft wel de power voor de omschakeling.
Zit Donald eigenlijk nog bij Roda geven we die nog een kans?

Nee sorry ik ga nu in het beleid van de middelmaat mee huur maar een topper
van een wat grote club. Of geef Bazoer of Bocarra een kans
Boccara. Nee. Mag van mij moven. Bazoer is er nog niet klaar voor. Teveel rode kaarten. Donald is bij Roda weggeschopt vanwege zijn mentaliteit (nu moet ik wel zeggen dat dit bij een Limburgse club is gebeurd). Is geen speler die ons sterker gaat maken. Als er nog een versterking zou komen, dan zou ik Vurnon Anita huren. De vraag is of Vurnon dat zelf wil. Ik denk dat er teveel kandidaat aankopen daarom niet zijn doorgegaan. Bekend zijn Eto'O en Van Ginkel. Tot slot zie mij eerdere post waarin ik zeg wat er dit seizoen moet gaan gebeuren. Het bevreemd mij, dat ik geen enkele reactie hierop heb ontvangen. Volgens mij zijn we allemaal een beetje murw geslagen. Op Remco na natuurlijk.
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lijkt ook of dat ze vijf keer op rij helemaal niet willen halen.
Top scouts ook weer komen ze heel verrassend met Zimling?
Veijnofiets en jawel Maduro! Tjonge jonge die kon je gratis ophalen voor dat
hij naar Griekenland ging. Veijnofiets tja ik vind er weinig smaak aan zitten
bij Heracles viel alleen zijn snor me op en bij vitesse valt hij me ook niet echt op.

Doe dan Gudelj maar die is niet heel technisch maar heeft wel de power voor de omschakeling.
Zit Donald eigenlijk nog bij Roda geven we die nog een kans?

Nee sorry ik ga nu in het beleid van de middelmaat mee huur maar een topper
van een wat grote club. Of geef Bazoer of Bocarra een kans
Gudelj is ook geen ervaren speler!
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 10:53 schreef Ztjes het volgende:
We hebben Marcel Brands constant uitgelachen, maar aan het eind van deze transferperiode staat er een prima selectie bij PiSVee.
Maar de dag is nog niet voorbij!
In de laatste 14 maanden denk ik 12 spelers gekocht, is dat wat je wil?
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:25 schreef riveco het volgende:

[..]

In de laatste 14 maanden denk ik 12 spelers gekocht, is dat wat je wil?
Nee, maar wel je 2 beste spelers (Wijnaldum, Depay) voor langere tijd vastleggen en een ervaren middenvelder (Guardado)aantrekken. Dit is natuurlijk teveel gevraagd voor ons management.
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nee, maar wel je 2 beste spelers (Wijnaldum, Depay) voor langere tijd vastleggen en een ervaren middenvelder (Guardado)aantrekken. Dit is natuurlijk teveel gevraagd voor ons management.
Ach het balletje valt even de kant van psv op. Gisteren twee glaszuivere pingels niet tegen gekregen tegen Ajax eentje niet.
Het eerste half uur werden ze totaal van de mat gespeeld door Vitesse dus die kunnen ook maar zo drie wedstrijden op rij verliezen.
Laten we gewoon naar onszelf kijken.
martymcfly
 martymcfly - maandag 01 september 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Ah, lees net dat het gerucht over ruiz aantrekken ook weer de kop opduikt. Veel speculaties en geruchten maar weinig zijn echt waar denk ik.
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nee, maar wel je 2 beste spelers (Wijnaldum, Depay) voor langere tijd vastleggen en een ervaren middenvelder (Guardado)aantrekken. Dit is natuurlijk teveel gevraagd voor ons management.
Ik wil je even wakker schudden, maar Guardado werd gekocht toen Blind er nog was, op deze uitspraak had ik al zitten wachten.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Wat een flauwekul over PSV zeg, die hebben 6 jaar lang achter de feiten aangelopen. Aankoop na aankoop gedaan. Bijna failliet gegaan en dat is nu plots een voorbeeld? 6 jaar wanbeleid gevoerd daar, als je daar nu jaloers op bent ben je gewoon niet goed snik.
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Eide,
Ik heb totaal niets met PiSVee net als City, etc.. Wat mij wel aan het hart gaat, is dat we elk jaar in kwaliteit inboeten. Geen sterkhouders kunnen/willen vasthouden. We eigenlijk alleen (succesvolle) talenten scouten en niet willen investeren in internationaal ervaren spelers. Maar dat er geen ervaren speler na Ajax wil komen, is gewoon onzin.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:48 schreef Eide het volgende:
Wat een flauwekul over PSV zeg, die hebben 6 jaar lang achter de feiten aangelopen. Aankoop na aankoop gedaan. Bijna failliet gegaan en dat is nu plots een voorbeeld? 6 jaar wanbeleid gevoerd daar, als je daar nu jaloers op bent ben je gewoon niet goed snik.
Ik denk dat Feijenoord de beste zaken heeft gedaan die zijn duidelijk sterker geworden....Clasie behouden, Toornstra en Vermeer erbij.
Bilal is te licht denk ik en die Turk kent niemand, speelde ook niet gisteren
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Wijnaldum is ook maar gebleven omdat hij een jaar auw heeft gehad, net als Narsingh die daar ook al 2 jaar pijn heeft. Alleen Depay heeft echt bijgetekend... maar daarvoor hebben wij iemand als Fischer.
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Eide,
Wij blijven tenslotte ook zitten met spelers als Siggi en Moisander waar eigenlijk geen buitenlandse interesse voor is.
Ciler
 Ciler - maandag 01 september 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Die 3 breedteaankopen zijn gewoon een gerucht om ons supporters even stil te houden. Ik denk dat Ajax voor Vurnon Anita moet gaan want heb over Maduro nagedacht maar die heeft idd niks gepresteerd dan heb je meer aan een echte verdedigende middenvelder maar eigenlijk moeten we ook iets creatiefs op het middenveld wat we nu niet hebben. Kopen wordt hem niet meer dus ik denk dat we iets moeten huren. Ik mag toch hopen dat Overmars nu overuren aan het draaien is. Kopen of huren maakt niet uit als het toch voor de korte termijn is! Daarnaast als het waar is van QPR alsnog Siggie wegdoen en Zivkovic meteen voor de leeuwen gooien(niet rustig brengen want we hebben geen andere opties dit kan nooit slechter zijn dan Siggie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ciler --
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Moisander doet het redelijk hoewel ik hem als leider een negatieve hoofdrol toedicht in de coaching achterin gezien een aantal van de tegengoals achterin. verder wel een prima CV die ik niet kwijt hoef hoor. Siggie is de enige waar we mee blijven zitten.

Ik wil alle commotie rond Toivonen bijvoorbeeld wel even voorhouden hoor... Niet elke aankoop rendeert helaas. Gelukkig doen we dat al stukken beter als in de periode tussen Van Gaal en Frank de Boer waar de meeste aankopen niet rendeerden.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:15 schreef Ciler het volgende:
Die 3 breedteaankopen zijn gewoon een gerucht om ons supporters even stil te houden.
Gezien de bronnen hebben die 3 het hoogste betrouwbaarheidsgehalte. Mike Verweij is een stuk beter ingevoerd bij Ajax dan die Engelse krantjes.
Ciler
 Ciler - maandag 01 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Gezien de bronnen hebben die 3 het hoogste betrouwbaarheidsgehalte. Mike Verweij is een stuk beter ingevoerd bij Ajax dan die Engelse krantjes.
Dan komen ze weer met 3e rangs spelers en heb ik liever helemaal niks erbij!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Mocht nu straks blijken dat er niks komt, zul je zien dat ze weer met dezelfde excuses komen.

Ik denk dat de Boer het op een gegeven moment wel een keer zat is iedere keer van nul te moeten beginnen. En geef hem eens ongelijk!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 13:26   quote  deeplink  
de enige die ik graag zie komen is de jong en hunterlaar, de rest mag lekker weg blijven.

ik weet dat ze niet komen.
ik wil nog wel wat andere halen maar daarop is de kans nog kleiner

of zou ajax mij nog verrassen, met poulsen deden ze dat ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0145781