BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Waarom kopen we niet 3-4 spelers, probleem zo ineens boem bots opgelost
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:46 schreef freakie het volgende:
Waarom kopen we niet 3-4 spelers, probleem zo ineens boem bots opgelost
Ik begrijp uit het andere topic dat jij reeds in dromenland bent?
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp uit het andere topic dat jij reeds in dromenland bent?
I'm done now:) hahaha
Eide
 Eide - woensdag 28 januari 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:52 schreef freakie het volgende:

[..]

I'm done now:) hahaha
:D
Eide
 Eide - woensdag 28 januari 2015 - 00:26   quote  deeplink  
|Ruben Ligeon voor de 2e seizoenshelft verhuurd aan NAC.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 28 januari 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 00:26 schreef Eide het volgende:
|Ruben Ligeon voor de 2e seizoenshelft verhuurd aan NAC.
Als hij aan het einde van het seizoen ook terugkomt zonder veel speelminuten, schieten we er niets mee op. Dan blijkt de kwaliteit van een gedeelte van onze jeugdspelers toch wel zeer tegen te vallen, als zij bij dit soort ploegen geen basisplaats kunnen afdwingen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 januari 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Iemand Ziyech gezien gisteren?

http://voetbalflitsen.nl/wtf/30270/feyenoord-fans-opgelet-huwelijk-tussen-celtic-en-guidetti-loopt-stuk/
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 28 januari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Je kan nog zoveel goede voetballers in je team hebben, maar als niemand zijn mond in het veld open trekt en andere spelers terecht wijst schiet het gewoon niet op. Het hoeft geen wereld voetballer te zijn, maar iemand die het voortouw nieemt, het spel ziet en zijn medespelers kan coachen. Kortom een echte leider IN het veld. De 'jonkies' kunnen dit (nog) niet bij ons. Klaassen zal het waarschijnlijk wel gaan redden, maar op dit moment nog niet voldoende. Ik zie hier wel een rol liggen voor Zimling, maar krijgt nog te weinig vertrouwen en heeft niet echt gelukkig gespeeld. Misschien dat Riechedly Bazoer deze rol kan vervullen in de toekomst, maar ook hij is nu nog niet geschikt hiervoor.

Een type Poulsen, Stam, Ooyer, dat soort types. Probeer die maar eens naar ajax te halen.

Ik denk gewoon dat dat een heel moeilijke klus is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 januari 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Zou Seedorf zijn kicksen weer willen aantrekken, of heeft hij het echt gehad met nederland?
Iemand die wel zijn mening klaar heeft, maar wel zijn eigen mening.

Ook davids speelt nog, die heeft zijn mening ook klaar liggen.
toen hij samen met stam bij ajax speelde werden we geen kampioen.

Zlatan zijn contract loopt af tot 2015.
Weet iemand of hij zijn contract gaat verlengen?

Van der vaart heeft zijn contract nog niet verlengd, terwijl ze beide wel willen.
Maar kan hij ook Duitsland verlaten, ivm met zijn kind en relatie?
Ztjes
 Ztjes - woensdag 28 januari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Laat ik eens een voorstel doen van 2 spelers in dit geval uit de Italiaanse Serie A. Beiden hebben nu een salaris van onder de miljoen en hun contracten lopen af per 30-06-2015. Als LCV bijv. Miguel Britos en als middenvelder Edgar Barreto. Beiden hebben veel ervaring en Edgar is aanvoerder bij Palermo. Ik zeg niet dat wij deze spelers moeten gaan halen, maar is wel het soort spelers, waar je naar op zoek kunt gaan om ervaring, winnaarsmentaliteit en leiderschap in je team te krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Ztjes --
Pietje
 Pietje - woensdag 28 januari 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 17:43 schreef remco k het volgende:
Als ik de Boer was zou ik Andersen er even af halen, Schone ondanks dat ik hem er liever niet zie spelen op zijn plek laten spelen en Klaassen met Serero omwisselen. Viergever op de plek van Moisander. En dan Zivkovic op 9 met Al Ghazi en Kishna op de flanken.. Giganstisch veel snelheid in de ploeg, spelers voorin het middenveld met een goede pass en op CVM een goede passer..

Zo maak je het middenveld sterker en ik denk dat de aansluiting vooruit beter wordt, voorin onvoorspelbaarheid en veel snelheid...

Dit is namelijk helemaal niets, en dan met name aanvallend..
Ik denk daar precies zo over! Daarnaast, er moet gewoon wat gaan gebeuren. Zo niet, dan gaat Ajax de komende wedstrijden (Vitesse en AZ) punten verspelen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 januari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235750

Deze gaat Koeman ook nog wel aan het voetballen krijgen. Mooi man
dat het hem zo goed af gaat met allemaal oud spelers van de eredivisie.
Southampton stond bij ons gewoon dik bovenaan hij koopt precies wat wij nodig hebben om
een volgende stap te maken. Elia, Tadic, Pelle, Toby en Djuricic gaat het daar ook gewoon doen mark my words!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 januari 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 14:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk daar precies zo over! Daarnaast, er moet gewoon wat gaan gebeuren. Zo niet, dan gaat Ajax de komende wedstrijden (Vitesse en AZ) punten verspelen.
Ja ik ook wat een mooie aanval Khisna---Zivko---Ghazi water tanden volgend seizoen!
remco k
 remco k - woensdag 28 januari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 17:10 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235750

Deze gaat Koeman ook nog wel aan het voetballen krijgen. Mooi man
dat het hem zo goed af gaat met allemaal oud spelers van de eredivisie.
Southampton stond bij ons gewoon dik bovenaan hij koopt precies wat wij nodig hebben om
een volgende stap te maken. Elia, Tadic, Pelle, Toby en Djuricic gaat het daar ook gewoon doen mark my words!
Volgens mij heeft hij juist om die jongens heen nu heel veel ervaring en zijn Pelle en Tadic niet de basis van het elftal..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 januari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij juist om die jongens heen nu heel veel ervaring en zijn Pelle en Tadic niet de basis van het elftal..
Dus dat hadden ze bij ons ook niet geweest?

Elia was niks Tadic geen Ajax speler bla bla let nou maar op Koeman gaat
Djuricic ook gewoon aan het voetballen krijgen hoor..
remco k
 remco k - woensdag 28 januari 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus dat hadden ze bij ons ook niet geweest?

Elia was niks Tadic geen Ajax speler bla bla let nou maar op Koeman gaat
Djuricic ook gewoon aan het voetballen krijgen hoor..
Elia was niks?? Wie zegt dat??

Die jongens gaan nu naar Engeland, en waren dus al niet meer haalbaar voor Ajax.. Voor dat ze zo beslissend waren, waren het ook gewoon wisselvallige spelers, en Pelle kon er bij AZ zelfs helemaal niets van..

En Djurucic en Tadic zijn toch ook gewoon goede voetballers?? Er is toch niemand die zegt dat die er niets van kunnen??

Maar he, zoals jij het zegt zouden we dus Koeman als trainer moeten hebben en kan de Boer er niets van??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Elia was niks?? Wie zegt dat??

Die jongens gaan nu naar Engeland, en waren dus al niet meer haalbaar voor Ajax.. Voor dat ze zo beslissend waren, waren het ook gewoon wisselvallige spelers, en Pelle kon er bij AZ zelfs helemaal niets van..

En Djurucic en Tadic zijn toch ook gewoon goede voetballers?? Er is toch niemand die zegt dat die er niets van kunnen??

Maar he, zoals jij het zegt zouden we dus Koeman als trainer moeten hebben en kan de Boer er niets van??
Misschien wel ja.. Vind Koeman wel gegroeid als trainer.. En hij krijgt "lastige" jongens aan het voetballen.
Ajax wordt met het jaar slechter en alle centjes blijven op de bank.
Ergens gaat er iets niet helemaal goed. En jong Ajax daar zie ik op een paar spelers na ook niet
een erg goede lichting maar kan me vergissen? Spelers als Schone, Moisander, Sigthorsson,
Viergerver enz enz die had je vroeger voor de breedte. Kan er gewoon moeilijk bij dat bij iedere speler onhaalbaar geroepen
wordt en ze voor weinig naar andere clubs vertrekken. Als de wil er was
had je Elia al 10x kunnen halen dus dat onhaalbaar verhaaltje gaat er bij mij niet in.
Djuricic nu op de plek van Andersen kan ook geen kwaad hoor.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 07:31   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/298187/Tien_transfervrije_topspelers_uit_de_Eredivisie

Hier Marc netto prima vijver om op jou niveau uit te vissen.
Tommy Oar en Ogbeche haal ze maar gratis op. Ow en doe is gek
El Makrini is ook wel type Ajax voetballer.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 07:34   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/115459/kritiek-op-zuinig-ajax-pell-en-tadic-waren-nog-betaalbaar?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Brandje
 Brandje - donderdag 29 januari 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 07:31 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.soccernews.nl/news/298187/Tien_transfervrije_topspelers_uit_de_Eredivisie

Hier Marc netto prima vijver om op jou niveau uit te vissen.
Tommy Oar en Ogbeche haal ze maar gratis op. Ow en doe is gek
El Makrini is ook wel type Ajax voetballer.
Beste Hummel, ik ben het vaak met je eens maar van Oar en Ogbeche word ik ook niet vrolijk en vallen bij in dezelfde categorie als Duarte en Viergever.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 januari 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 08:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Hummel, ik ben het vaak met je eens maar van Oar en Ogbeche word ik ook niet vrolijk en vallen bij in dezelfde categorie als Duarte en Viergever.
Ik vermoed dat de post van Hummel10 cynisch bedoeld was.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 januari 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 08:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de post van Hummel10 cynisch bedoeld was.
Dat mag ik wel hopen haha
Stanley
 Stanley - donderdag 29 januari 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Er zouden volgens FdB geen spelers meer worden verhuurd. Wat doet Markie. ..Ligeon verhuren aan NAC. ...
Het is al eeuwen zo dat de boodschapper van slecht nieuws wordt afgemaakt. ..
Maar we komen al aardig richting de 5 jaar sinds de Cruijff revolutie en ik zie het niet gebeuren.
Ik kan me niet heugen dat we zo vaak zijn afgeslacht en vernederd! Nee, niet Real Madrid. ... Maar fucking PEC ZWOLLE! !!! Salzburg en Vitesse.
Onze uitgeleende jeugdspelers, de talenten die worden verhuurd aan provincie clubjes worden teruggehaald omdat ze geen speeltijd krijgen in een competitie die volgens de kenners nog nooit zo zwak is geweest!

Het lijkt alsof we alleen maar minder worden. ...Thuis gelukkig 0-0 tegen feijnnooit maar eigenlijk compleet weggespeeld. ...

Ik ben teleurgesteld en zag het van verre aankomen. ...

En ook opvallend is dat Ajax het nu doet met een groot gedeelte van de AZ-as van weleer. Grote middelmaat, maar wel lekker betaalbaar ;-) Marc, slaap zacht ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 29 januari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/blog/gedupeerd-ajax-wil-verloren-punten-terug-van-knvb

Goed punt. Ik zeg: DOEN!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Haha zag hem net ook al
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 08:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Hummel, ik ben het vaak met je eens maar van Oar en Ogbeche word ik ook niet vrolijk en vallen bij in dezelfde categorie als Duarte en Viergever.
Gratis dus halen ;-) Nee zijn ook niet van het niveau waar we naar toe willen.
Ogbeche in een Bulykin rol vind ik opzich nog wel kunnen. Jan arie vd Heyden staat er ook tussen
Vrees wel dat Marc ze wel als versterkingen ziet en er wel 1 haalt.
Ik hoef ze niet...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 08:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de post van Hummel10 cynisch bedoeld was.
Goed gezien :-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 januari 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 09:10 schreef Stanley het volgende:
Er zouden volgens FdB geen spelers meer worden verhuurd. Wat doet Markie. ..Ligeon verhuren aan NAC. ...
Het is al eeuwen zo dat de boodschapper van slecht nieuws wordt afgemaakt. ..
Maar we komen al aardig richting de 5 jaar sinds de Cruijff revolutie en ik zie het niet gebeuren.
Ik kan me niet heugen dat we zo vaak zijn afgeslacht en vernederd! Nee, niet Real Madrid. ... Maar fucking PEC ZWOLLE! !!! Salzburg en Vitesse.
Onze uitgeleende jeugdspelers, de talenten die worden verhuurd aan provincie clubjes worden teruggehaald omdat ze geen speeltijd krijgen in een competitie die volgens de kenners nog nooit zo zwak is geweest!

Het lijkt alsof we alleen maar minder worden. ...Thuis gelukkig 0-0 tegen feijnnooit maar eigenlijk compleet weggespeeld. ...

Ik ben teleurgesteld en zag het van verre aankomen. ...

En ook opvallend is dat Ajax het nu doet met een groot gedeelte van de AZ-as van weleer. Grote middelmaat, maar wel lekker betaalbaar ;-) Marc, slaap zacht ;-)
100% eens Vitesse uit staat nu een flinke druk op. Zij zijn heel slecht bezig
en wij moeten winnen willen psv blijven volgen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 januari 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 09:10 schreef Stanley het volgende:
Er zouden volgens FdB geen spelers meer worden verhuurd. Wat doet Markie. ..Ligeon verhuren aan NAC. ...
Het is al eeuwen zo dat de boodschapper van slecht nieuws wordt afgemaakt. ..
Maar we komen al aardig richting de 5 jaar sinds de Cruijff revolutie en ik zie het niet gebeuren.
Ik kan me niet heugen dat we zo vaak zijn afgeslacht en vernederd! Nee, niet Real Madrid. ... Maar fucking PEC ZWOLLE! !!! Salzburg en Vitesse.
Onze uitgeleende jeugdspelers, de talenten die worden verhuurd aan provincie clubjes worden teruggehaald omdat ze geen speeltijd krijgen in een competitie die volgens de kenners nog nooit zo zwak is geweest!

Het lijkt alsof we alleen maar minder worden. ...Thuis gelukkig 0-0 tegen feijnnooit maar eigenlijk compleet weggespeeld. ...

Ik ben teleurgesteld en zag het van verre aankomen. ...

En ook opvallend is dat Ajax het nu doet met een groot gedeelte van de AZ-as van weleer. Grote middelmaat, maar wel lekker betaalbaar ;-) Marc, slaap zacht ;-)
Eens!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Haha paniek! Nu lekker de hoofdprijs betalen Marc!
Ben benieuwd of ze nu kwalitatief wat halen of een nieuwe zimling?
Propper? Sinkgraven? Maduro? Vd Vaart? Anders?

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235855
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 07:20 schreef Hummel10 het volgende:
Haha paniek! Nu lekker de hoofdprijs betalen Marc!
Ben benieuwd of ze nu kwalitatief wat halen of een nieuwe zimling?
Propper? Sinkgraven? Maduro? Vd Vaart? Anders?

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235855
Goh wat een verrassing, meldde ik paar dagen geleden al! En waarom moet je toch altijd zo negatief zijn? Blijf eens positief achter je club staan!
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 januari 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Komt niemand maar gaan dan wel weer zeggen dat ze het geprobeerd hebben en dat er niemand naar Nederland wil komen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 07:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh wat een verrassing, meldde ik paar dagen geleden al! En waarom moet je toch altijd zo negatief zijn? Blijf eens positief achter je club staan!
Omdat dit paniekvoetbal is en geen uitvoering van goed beleid. Bijna de gehele transferperiode met jeugdtalenten bezig zijn. Je kunt wel roepen, dat niemand met ervaring wilt komen. Het nieuws als Ajax opzoek naar dit soort spelers gaat, dan lekt dit nieuws (wanneer is dit in de laatste jaren gebeurd!!!!) altijd uit of gaan spelersmakelaars het naar buiten brengen om in een betere onderhandelingspositie te komen!!!!! Vandaar dat ik blijf roepen, dat onze scouting ronduit slecht is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 07:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh wat een verrassing, meldde ik paar dagen geleden al! En waarom moet je toch altijd zo negatief zijn? Blijf eens positief achter je club staan!
Ik sta achter mijn club anders volgde ik niet alles..
Ben al langer niet tevreden jaja weet het 4 jaar kampioen..
Houd veel teveel van het spelletje en Ajax was ook altijd veel frisser en frivoler
altijd liepen er spelers rond waar je van kon genieten. Dat werden er helaas steeds
minder. Genieten werd ergeren het spel werd steeds lelijker breedte spelers
namen plaats in de basiself. Ajax verloor naast het logo ook zijn ware gezicht.
Nu beseffen dat je moet versterken komt daarom veel te laat gelukkig is het kwartje eindelijk
gevallen. Tenminste als er geen nieuwe Zimling uit de hoge hoed getoverd wordt.
Daarom vind het knap dat jij zo positief kan blijven. Heb je hoog gevoetbald? Voetbal je (nog)? Wat zijn je verwachtingen van Ajax?
WZAWZDB moet geen loze kreet zijn zo beleef ik het!
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 08:49   quote  deeplink  
Mee eens.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28595/p35/#1276404]vrijdag 30 januari 2015 - 08:14schreef Brandje het volgende:
Komt niemand maar gaan dan wel weer zeggen dat ze het geprobeerd hebben en dat er niemand naar Nederland wil komen.
Ook dat is goed mogelijk dan zijn de simpele zieltjes ook weer tevreden.
Wanneer gaan ze eindelijk een keer beseffen dat wij niet dom zijn als in Rotterdam! :-)
Over Rotterdam gesproken waarom Vilhena en Kuijt niet halen haha
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 januari 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Ben benieuwd of er nu ook echt kwaliteit wordt gehaald. Is meestal erg lastig in de winterstop.
Zie in de Eredivisie ool weinig haalbare versterkingen.
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Eens Natjos. Ik denk wel dat het een goede beslissing is ondanks dat FdB aangaf deze groep voldoende te vinden. Goede zaak dus dat de diretie besluit om in te grijpen. Jammer dat dan zo laat in de transferperiode pas aantrekt.

Maar goed, eens zien waar men mee komt. Maduro ligt toch wel voor de hand als mogelijkheid. Verder zou ik het eigenlijk niet weten aan potentiele kandidaten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:21 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Omdat dit paniekvoetbal is en geen uitvoering van goed beleid. Bijna de gehele transferperiode met jeugdtalenten bezig zijn. Je kunt wel roepen, dat niemand met ervaring wilt komen. Het nieuws als Ajax opzoek naar dit soort spelers gaat, dan lekt dit nieuws (wanneer is dit in de laatste jaren gebeurd!!!!) altijd uit of gaan spelersmakelaars het naar buiten brengen om in een betere onderhandelingspositie te komen!!!!! Vandaar dat ik blijf roepen, dat onze scouting ronduit slecht is.
Hoho eerst maar afwachten of en wie er gaat komen..
Vind het wel erg laks ja Serero had eigenlijk ook nog in Afrika kunnen zitten
afgelopen weken. Dat Zimling niet kan wat er verwacht wordt wist je ook al langer.
Dat er achter Serero, Andersen (die ook niet stabiel is) en Klaasen weinig zit wist je ook al langer.
Dan ligt het echt niet alleen aan de scouting hoor..
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoho eerst maar afwachten of en wie er gaat komen..
Vind het wel erg laks ja Serero had eigenlijk ook nog in Afrika kunnen zitten
afgelopen weken. Dat Zimling niet kan wat er verwacht wordt wist je ook al langer.
Dat er achter Serero, Andersen (die ook niet stabiel is) en Klaasen weinig zit wist je ook al langer.
Dan ligt het echt niet alleen aan de scouting hoor..
Oke, ben niet volledig geweest. Naast scouting ook de technische staf en specifiek voor spelers die direct een verbetering zijn voor het 1e elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:54 schreef Eide het volgende:
Eens Natjos. Ik denk wel dat het een goede beslissing is ondanks dat FdB aangaf deze groep voldoende te vinden. Goede zaak dus dat de diretie besluit om in te grijpen. Jammer dat dan zo laat in de transferperiode pas aantrekt.

Maar goed, eens zien waar men mee komt. Maduro ligt toch wel voor de hand als mogelijkheid. Verder zou ik het eigenlijk niet weten aan potentiele kandidaten.
Als ze Maduro uit de hoge hoed toveren is dat eigenlijk ook slap.
Die jongen wil al veel langer terug naar Ajax en was vorig seizoen nog transfervrij.
Daarbij komt ook nog dat hij vaak blessures heeft en weinig speelt.
Ik denk dat je er dan ook niet heel verstandig aan doet.

Jan Arie vd Heyden is vd zomer gratis dus als Vitesse nog iets wil verdienen
kun je hem voor een prikkie ophalen.

Vilhena wil weg maar weet niet of Ajax realistisch is

Heitinga wordt door velen niet goed genoeg geacht

vd Vaart lijkt mij meest voor de handliggend maar misschien niet haalbaar

Botteghin zou kunnen maar of die het red

Anita huren kan ook wel een goede oplossing zijn

Djuricic mag van mij

Propper is goed

Tja ben benieuwd Sinkgraven kan maar is ook nog erg jong en on ervaren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik sta achter mijn club anders volgde ik niet alles..
Ben al langer niet tevreden jaja weet het 4 jaar kampioen..
Houd veel teveel van het spelletje en Ajax was ook altijd veel frisser en frivoler
altijd liepen er spelers rond waar je van kon genieten. Dat werden er helaas steeds
minder. Genieten werd ergeren het spel werd steeds lelijker breedte spelers
namen plaats in de basiself. Ajax verloor naast het logo ook zijn ware gezicht.
Nu beseffen dat je moet versterken komt daarom veel te laat gelukkig is het kwartje eindelijk
gevallen. Tenminste als er geen nieuwe Zimling uit de hoge hoed getoverd wordt.
Daarom vind het knap dat jij zo positief kan blijven. Heb je hoog gevoetbald? Voetbal je (nog)? Wat zijn je verwachtingen van Ajax?
WZAWZDB moet geen loze kreet zijn zo beleef ik het!
Natuurlijk mag je kritiek leveren op het spel van Ajax, dat zeg ik ook niet! Maar elk bericht wat nu de wereld in wordt gestuurd wordt direct afgekraakt en met kritiek besmeurd. Wie zegt jouw dat wat de telegraaf schrijft de waarheid is. Misschien is Ajax inderdaad al langer op zoek naar versterking en niet pas nu!

Overigens doet het er niet toe of ik hoog gevoetbald heb of überhaupt nog voetbal! Ik volg mijn club! En natuurlijk ben ik ook vaak zat kritisch, maar zoals gezegd kan je elk bericht wat over Ajax naar buiten komt wel met kritiek besmeuren maar daar zorgt er alleen maar voor dat je nog gefrustreerder wordt!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:21 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Omdat dit paniekvoetbal is en geen uitvoering van goed beleid. Bijna de gehele transferperiode met jeugdtalenten bezig zijn. Je kunt wel roepen, dat niemand met ervaring wilt komen. Het nieuws als Ajax opzoek naar dit soort spelers gaat, dan lekt dit nieuws (wanneer is dit in de laatste jaren gebeurd!!!!) altijd uit of gaan spelersmakelaars het naar buiten brengen om in een betere onderhandelingspositie te komen!!!!! Vandaar dat ik blijf roepen, dat onze scouting ronduit slecht is.
Jullie geloven alles wat de media schrijft en daar ligt het grootste probleem!! Ajax heeft de kanalen naar de buitenwereld afgesloten wat dat betreft en het betekend dus ook dat iedereen maar moet gissen waar Ajax mee bezig is op de burelen! Dus nu de Telegraaf met dit bericht naar buiten komt denk je dat Ajax nu pas begonnen is met zoeken? Sorry maar dat is lachwekkend!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ze Maduro uit de hoge hoed toveren is dat eigenlijk ook slap.
Die jongen wil al veel langer terug naar Ajax en was vorig seizoen nog transfervrij.
Daarbij komt ook nog dat hij vaak blessures heeft en weinig speelt.
Ik denk dat je er dan ook niet heel verstandig aan doet.

Jan Arie vd Heyden is vd zomer gratis dus als Vitesse nog iets wil verdienen
kun je hem voor een prikkie ophalen.

Vilhena wil weg maar weet niet of Ajax realistisch is

Heitinga wordt door velen niet goed genoeg geacht

vd Vaart lijkt mij meest voor de handliggend maar misschien niet haalbaar

Botteghin zou kunnen maar of die het red

Anita huren kan ook wel een goede oplossing zijn

Djuricic mag van mij

Propper is goed

Tja ben benieuwd Sinkgraven kan maar is ook nog erg jong en on ervaren
Jan Arie v.d. Heyden schijnt al niet onomstreden te zijn bij Vitesse. Maakt veel fouten en die vinden jullie dan goed genoeg voor Ajax?

Vilhena ken ik niet, of in ieder geval heb ik nooit gezien! Kijk namelijk nooit naar wedstrijden van die kakkerlakken, maar het feit dat het een kakkerlak is zegt mij al genoeg!

Van der Vaart, Heitinga en Maduro zijn inderdaad opties maar wat betreft deze mensen kleven er wel enkele flinke nadelen aan! Zo is Maduro inderdaad geen echte versterking en is Van der Vaart veel te vaak bezig met randzaken en ook veelvuldig geblesseerd.

En tja Sinkgraven ga je de winst niet mee pakken! Jonge jongen die ook nog gewoon een talent is en waar wij er al genoeg van hebben lopen op dit moment.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jullie geloven alles wat de media schrijft en daar ligt het grootste probleem!! Ajax heeft de kanalen naar de buitenwereld afgesloten wat dat betreft en het betekend dus ook dat iedereen maar moet gissen waar Ajax mee bezig is op de burelen! Dus nu de Telegraaf met dit bericht naar buiten komt denk je dat Ajax nu pas begonnen is met zoeken? Sorry maar dat is lachwekkend!!
Waarom ik dat vroeg of je voetbalde is om me in te kunnen leven hoe jij het beleef.
Ik voetbal al 27 jaar en nog steeds haat ik het om te verliezen zal altijd strijdend ten onder gaan.
Tuurlijk geloof ik niet alle media maar als je echt gewild had dan had je allang wat opgeduikeld.
En daarbij van Ajax uit wordt constant gezegd dat de selectie sterk genoeg is.
Zowel door Frank als Marc. Denk je nou echt dat de selectie nu opeens te zwak is?
Komt dit door het vertrek van Denswil of de blessure van Veltman? Beetje naief als je dit denk toch?
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Tja, Van der Vaart zou geweldig zijn. Heeft een aflopend contract maar Raf heeft zelf aangegeven nog niet terug te willen naar Nederland. Hij ziet zichzelf nog zeker 2 a 3 jaar in Duitsland spelen.

Maduro is toch een 18-voudig international die het bij Valencia best goed deed. Nadeel is dat hij sinds z'n Valencia tijd nergens meer basisspeler is geweest. Nauwelijks ritme en waarom is het daarna bergens uit de verf gekomen?

Laat ze anders Lassana Diarra maar oppikken ;) 28-voudig Frans international, oud speler van Real Madrid, Arsenal en Anzhi. Verslijt een club per jaar maar heeft momenteel geen club (grapje) :D
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jullie geloven alles wat de media schrijft en daar ligt het grootste probleem!! Ajax heeft de kanalen naar de buitenwereld afgesloten wat dat betreft en het betekend dus ook dat iedereen maar moet gissen waar Ajax mee bezig is op de burelen! Dus nu de Telegraaf met dit bericht naar buiten komt denk je dat Ajax nu pas begonnen is met zoeken? Sorry maar dat is lachwekkend!!
Als Ajax bij een Spaanse, Italiaanse, Engelse en Duitse club na spelers gaat informeren. Dan staat het binnen de kortste keren in de desbetreffende sportkranten. Het gaat mij eigenlijk over informeren na spelers buiten Nederland. Maar ook na de telegraaf wordt interne informatie gelekt. Dus wat is hier zo lachwekkend aan. Het enige lachwekkende is dat het de laatste jaren nooit gebeurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jan Arie v.d. Heyden schijnt al niet onomstreden te zijn bij Vitesse. Maakt veel fouten en die vinden jullie dan goed genoeg voor Ajax?

Vilhena ken ik niet, of in ieder geval heb ik nooit gezien! Kijk namelijk nooit naar wedstrijden van die kakkerlakken, maar het feit dat het een kakkerlak is zegt mij al genoeg!

Van der Vaart, Heitinga en Maduro zijn inderdaad opties maar wat betreft deze mensen kleven er wel enkele flinke nadelen aan! Zo is Maduro inderdaad geen echte versterking en is Van der Vaart veel te vaak bezig met randzaken en ook veelvuldig geblesseerd.

En tja Sinkgraven ga je de winst niet mee pakken! Jonge jongen die ook nog gewoon een talent is en waar wij er al genoeg van hebben lopen op dit moment.
Vd Heijden doet het volgens mij best aardig bij Vitesse hoor zeg ook niet
dat ik hem graag wil hebnen hoor. Hij is van de zomer transfervrij dus een goedkope oplossing
mocht je echt graag iets snel willen halen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 januari 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ze Maduro uit de hoge hoed toveren is dat eigenlijk ook slap.
Die jongen wil al veel langer terug naar Ajax en was vorig seizoen nog transfervrij.
Daarbij komt ook nog dat hij vaak blessures heeft en weinig speelt.
Ik denk dat je er dan ook niet heel verstandig aan doet.

Jan Arie vd Heyden is vd zomer gratis dus als Vitesse nog iets wil verdienen
kun je hem voor een prikkie ophalen.

Vilhena wil weg maar weet niet of Ajax realistisch is

Heitinga wordt door velen niet goed genoeg geacht

vd Vaart lijkt mij meest voor de handliggend maar misschien niet haalbaar

Botteghin zou kunnen maar of die het red

Anita huren kan ook wel een goede oplossing zijn

Djuricic mag van mij

Propper is goed

Tja ben benieuwd Sinkgraven kan maar is ook nog erg jong en on ervaren
Ik vind Bottegthin twee klasse beter dan vd Heyden. Voetballende verdedigers hebben we al met Veltman en Moisander echter Botteghin kan beide
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 januari 2015 - 10:24   quote  deeplink  
sorry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0269780