BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jou mening zijn. voor hard werken en fysiek sterker zijn dan je tegenstander kijk ik wel een potje van de kakkies..
En voor goed voetbal?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax vind deze selectie blijkbaar voldoende goed om overal om mee te doen wat met wil bereiken dit jaar..
Nou dan stellen ze blijkbaar niet zulke hoge eisen..
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En voor goed voetbal?
Niet. Het gras is ergens altijd groener maar puur objectief heeft feyenoord nu ook niet bepaald oogstrelend voetbal gespeeld dit seizoen. En PSV ook niet trouwens, veelal countervoetbal met mooie individuele acties maar voetballend als ploeg niet geweldig wat goed zichtbaar is als ze zelf het spel moeten maken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 19:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik ben ook tevreden over het vastleggen of aantrekken van talenten. Alleen totaal niet over scouting voor directe liefst ervaren versterkingen. Vandaar ook mijn voorbeeld van Marko Marin bij Anderlecht.
Marko Marin die wilde ook niet naar Ajax hij was bang dat hij geen Ajax speler
was. Ook vreesde hij het Ajax spelletje niet onder de knie te kunnen krijgen.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 21 januari 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Marko Marin die wilde ook niet naar Ajax hij was bang dat hij geen Ajax speler
was. Ook vreesde hij het Ajax spelletje niet onder de knie te kunnen krijgen.
Ik geef het als tegenargumentatie, dat vergelijkbare clubs in vergelijkbare competities wel dat soort spelers kunnen vastleggen. Heel veel forumleden blijven maar roepen dat ze niet naar onze competitie of club willen komen, maar dat er in elke transferperiode kansen zijn, als je maar ageert en niet alleen reageert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet. Het gras is ergens altijd groener maar puur objectief heeft feyenoord nu ook niet bepaald oogstrelend voetbal gespeeld dit seizoen. En PSV ook niet trouwens, veelal countervoetbal met mooie individuele acties maar voetballend als ploeg niet geweldig wat goed zichtbaar is als ze zelf het spel moeten maken.
Dat zeg ik ook niet maar van Ajax mag je het toch wel verwachten?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik geef het als tegenargumentatie, dat vergelijkbare clubs in vergelijkbare competities wel dat soort spelers kunnen vastleggen. Heel veel forumleden blijven maar roepen dat ze niet naar onze competitie of club willen komen, maar dat er in elke transferperiode kansen zijn, als je maar ageert en niet alleen reageert.
Wees maar niet bang hoor ik zie ook ons belabberde spel waar weinig tot geen steigende lijn inzit..
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 08:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik vind het leuk, dat het A1 prima presteert bij Youth League en in hun competitie of dat jong Ajax goed presteert. De aankopen zijn alleen gericht op de jeugdelftallen.
Zoals Nenam aangeeft, gaat Frank bij elftallen als Liverpool niet mee wegkomen. Daar ligt de prioriteit bij het eerste elftal en bij ons staat het op de 2e plaats.
Er zijn voldoende financieële middelen bij ons beschikbaar, alleen hoe of wil je het wel gebruiken om een zo goed mogelijk 1e elftal rekening houdend met filosofie van de club op de mat neer te zetten.
Bij Ajax draait alles om het eerste elftal. Ook de aankopen in de jeugd.. Die komen niet om de A1 sterker te maken. Die komen om in de toekomst het eerste sterker te maken.
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En voor goed voetbal?
Ik denk dat Ajax dit seizoen het beste voetbal van de ED heeft gespeeld.. Alleen veels te weinig.
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor ik zie ook ons belabberde spel waar weinig tot geen steigende lijn inzit..
Dat ziet iedereen Hummel.. Alleen is het niet zo dat de namen die hier genoemd worden directe versterkingen zijn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ziet iedereen Hummel.. Alleen is het niet zo dat de namen die hier genoemd worden directe versterkingen zijn..
Marko Marin is anders een prima speler hoor
Ztjes
 Ztjes - woensdag 21 januari 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax draait alles om het eerste elftal. Ook de aankopen in de jeugd.. Die komen niet om de A1 sterker te maken. Die komen om in de toekomst het eerste sterker te maken.
Blijft toekomstmuziek of ze het 1e elftal beter gaan maken, is nog maar de vraag!
We investeren niet in het hedendaagse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Ztjes --
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar van Ajax mag je het toch wel verwachten?
Mee eens. Het spel van Ajax valt gewoon tegen. Bij vlagen goed op een of andere manier lijkt Ajax niet een hele wedstrijd goed te kunnen spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 januari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Nog 10 dagen dan sluit de transfer window. Wordt er nog iemand gehaald of blijft alles zo als het nu is?

Voor mij hoeft er niemand gehaald te worden!
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Blijft toekomstmuziek of ze het 1e elftal beter gaan maken, is nog maar de vraag!
We investeren niet in het hedendaagse.
Er bestaat geen enkele speler waarvan we nu al weten dat ie wel een juiste investering is..

Men investeerd in veel spelers in de jeugd, juist om ervoor te zorgen dat er eigenlijk altijd een constante stroom van goede jeugdspelers is..

Dat men nu eventueel wat moet halen voor het eerste elftal is een discussie punt, maar ga nu niet doen alsof de jeugd geen investering voor het eerste elftal is.. Het is per slot van rekening de ader die AJax doet leven..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 10:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens. Het spel van Ajax valt gewoon tegen. Bij vlagen goed op een of andere manier lijkt Ajax niet een hele wedstrijd goed te kunnen spelen.
Dat is het ook gewoon Ajax komt meestal wel voor met goed spel maar
mis gewoon de absolute wil om te winnen. Doordat ze zover terugvallen
krijgen ploegjes die onderin staan met wat gezonde werklust gewoon nog
kans om je pijn te doen (In de Champions League zie ik wel al jaren meer vechtlust).
Daarom denk ik dat de selectie niet in de juiste balans is.
Geen echte leiders, Rotzakken die de boel op scherp zetten/houden.
Zijn te lief niet echt corrigerende spelers binnen je selectie.
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Marko Marin is anders een prima speler hoor
115 wedstrijden in de laatste 4.5 jaar en dan maar 10 goals maken..

En dan klagen over het rendement van Andersen??
nora
 nora - woensdag 21 januari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Klopt allemaal ze missen net dat stukje extra niveau om de titel te halen en ver te komen in de EL, en vooral het middenveld baart me zorgen niet breed genoeg.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 januari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 19:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik ben ook tevreden over het vastleggen of aantrekken van talenten. Alleen totaal niet over scouting voor directe liefst ervaren versterkingen. Vandaar ook mijn voorbeeld van Marko Marin bij Anderlecht.
Zag het ook voorbij komen. Had een goede speler voor Ajax geweest maar heeft een salaris dat voor Ajax veel te hoog is.
Dubbele van het salaris plafond.
Anderlecht huurt hem toch?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zag het ook voorbij komen. Had een goede speler voor Ajax geweest maar heeft een salaris dat voor Ajax veel te hoog is.
Dubbele van het salaris plafond.
Anderlecht huurt hem toch?
Ja met een optie tot koop.. Je kan mij niet wijsmaken dat Anderlecht een
rijkere club is..
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anderlecht huurt hem toch?
Ja, is ook al verhuurd geweest aan Sevilla en Fiorentina maar heeft nergens overtuigd. 24 competitiewedstrijden in de afgelopen 3 jaar. Z'n het seizoen 13/14 bij Fiorentina geen minuut in de competitie gespeeld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja met een optie tot koop.. Je kan mij niet wijsmaken dat Anderlecht een
rijkere club is..
Nee, maar waarschijnlijk betalen ze slechts een deel van het salaris.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

115 wedstrijden in de laatste 4.5 jaar en dan maar 10 goals maken..

En dan klagen over het rendement van Andersen??
Rendement is niet alleen goals maken hoor..
Marin dit seizoen 4 wedstrijden Europa league 2 x gescoord
Zie ik Andersen niet doen dit seizoen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, is ook al verhuurd geweest aan Sevilla en Fiorentina maar heeft nergens overtuigd. 24 competitiewedstrijden in de afgelopen 3 jaar. Z'n het seizoen 13/14 bij Fiorentina geen minuut in de competitie gespeeld...
België is te vergelijken met Nederland kijken hoe hij het daar vanaf brengt
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

België is te vergelijken met Nederland kijken hoe hij het daar vanaf brengt
Nou.... zo hoog sla ik de Belgische competitie anders niet aan, en Anderlecht al helemaal niet op dit moment. Club Brugge zou mee kunnen in de strijd om Europees voetbal in Nederland en de rest is aanmerkelijk minder.
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rendement is niet alleen goals maken hoor..
Marin dit seizoen 4 wedstrijden Europa league 2 x gescoord
Zie ik Andersen niet doen dit seizoen..
Hahaha leuk man..

Bij andere spelers klagen dat ze meer rendement moeten hebben voor de goal met zijn allen. En dan nu roepen dat het niet alleen voor de goal is..

En Andersen heeft inderdaad nog niet gescoord in de EL..Die kans heeft ie ook nog niet gehad. Wel in de CL en daar heeft ie ook een goal gemaakt..
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

België is te vergelijken met Nederland kijken hoe hij het daar vanaf brengt
Nou, voor mij lijkt de competitie er niet eens op. Stukken minder goed..
nora
 nora - woensdag 21 januari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Hoe en waar komt dit in godsnaam allemaal vandaan.
===================================================
Douglas is een aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan en werd ook gelinkt aan Manchester United, Atlético Madrid, FC Porto en Benfica. "Ik kan nog geen details geven, maar zijn volgende bestemming is Nederland", zegt Duprat tegen Gazeta do Povo. "Voor vrijdag willen we weten welke club het wordt." Ajax en PSV zijn volgens het Braziliaanse medium de twee verenigingen die Douglas willen hebben.
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 17:23 schreef nora het volgende:
Hoe en waar komt dit in godsnaam allemaal vandaan.
===================================================
Douglas is een aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan en werd ook gelinkt aan Manchester United, Atlético Madrid, FC Porto en Benfica. "Ik kan nog geen details geven, maar zijn volgende bestemming is Nederland", zegt Duprat tegen Gazeta do Povo. "Voor vrijdag willen we weten welke club het wordt." Ajax en PSV zijn volgens het Braziliaanse medium de twee verenigingen die Douglas willen hebben.
Geen idee en maakt ook niet uit. De rechten van betrokkene zijn namelijk in handen van een investeringsgroep (Doyen) en Ajax doet geen zaken met investeringsgroepen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou.... zo hoog sla ik de Belgische competitie anders niet aan, en Anderlecht al helemaal niet op dit moment. Club Brugge zou mee kunnen in de strijd om Europees voetbal in Nederland en de rest is aanmerkelijk minder.
Anderlecht normaal ook wel hoor daar verloren we Europees ook een keer van..
Luik en Genk zijn normaal ook best redelijk toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 januari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idee en maakt ook niet uit. De rechten van betrokkene zijn namelijk in handen van een investeringsgroep (Doyen) en Ajax doet geen zaken met investeringsgroepen.
Mag binnenkort helemaal niet meer....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha leuk man..

Bij andere spelers klagen dat ze meer rendement moeten hebben voor de goal met zijn allen. En dan nu roepen dat het niet alleen voor de goal is..

En Andersen heeft inderdaad nog niet gescoord in de EL..Die kans heeft ie ook nog niet gehad. Wel in de CL en daar heeft ie ook een goal gemaakt..
Rendement zijn toch ook acties en assists? Ook daar blinkt hij niet in uit hoor..
Ghazi Schone Milik Klaassen (Khisna) hebben een veel hoger rendement op alle vlakken.
Serero en Andersen zijn daar een stuk minder in of beweer jij van niet?
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Anderlecht normaal ook wel hoor daar verloren we Europees ook een keer van..
Luik en Genk zijn normaal ook best redelijk toch?
Anderlecht op dit moment is gewoon matig, staan 2e op terechte koploper Club Brugge. Daar achter worden de verschillen als snel erg groot. Feyenoord won eenvoudig van Luik in de EL (o-3 bij Luik op bezoek) en Gent is vergelijkbaar met Luik.
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mag binnenkort helemaal niet meer....
Precies. Doyen is die club waar Munsterman mee in zee is gegaan bij Twente.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Anderlecht op dit moment is gewoon matig, staan 2e op terechte koploper Club Brugge. Daar achter worden de verschillen als snel erg groot. Feyenoord won eenvoudig van Luik in de EL (o-3 bij Luik op bezoek) en Gent is vergelijkbaar met Luik.
Maar toch de tot van België zouden hier gewoon met ons concurreren gezien onze
huidige top 5. De rest is misschien zwakker maar zo superieur aan België zijn we al lang niet meer
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar toch de tot van België zouden hier gewoon met ons concurreren gezien onze
huidige top 5. De rest is misschien zwakker maar zo superieur aan België zijn we al lang niet meer
Echt niet. Standard Luik zou hooguit een middenmoter zijn in Nederland. Idem voor AA Gent, Kortrijk en de andere ploegen uit hun linkerrijtje. Alleen Club Brugge en misschien Anderlecht zouden zich momenteel kunnen meten met de Nederlandse top 6, en dan nog niet in de strijd op de titel. Wel mogelijk voor de strijd om Europese startbewijzen.

Ik denk dat je het niveau van de Belgische competitie nogal overschat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Wel doen de Belgen het relatief goed in Europa maar zit em met name in stunts die de Nederlandse clubs maar niet lijken te kunnen realiseren. Als een club als PSV dan ook met een B team aantreed in de EL ga je die punten ook niet pakken ook.
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rendement zijn toch ook acties en assists? Ook daar blinkt hij niet in uit hoor..
Ghazi Schone Milik Klaassen (Khisna) hebben een veel hoger rendement op alle vlakken.
Serero en Andersen zijn daar een stuk minder in of beweer jij van niet?
Ik vind dat ie prima acties laat zien.. Dat hij daarna vaak de bal niet kwijt kan vind ik aan de rest van het elftal liggen..

Te vaak bij Ajax staat alles stil als er iemand een goede actie maakt..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 18:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Echt niet. Standard Luik zou hooguit een middenmoter zijn in Nederland. Idem voor AA Gent, Kortrijk en de andere ploegen uit hun linkerrijtje. Alleen Club Brugge en misschien Anderlecht zouden zich momenteel kunnen meten met de Nederlandse top 6, en dan nog niet in de strijd op de titel. Wel mogelijk voor de strijd om Europese startbewijzen.

Ik denk dat je het niveau van de Belgische competitie nogal overschat.
Zie er ook niet heel veel van moet ik bekennen maar Anderlecht pakt ook 6 punten in
een poule met Arsenal, Dortmund en Galatasaray

Echt zoveel beter doen wij het niet hoor
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie prima acties laat zien.. Dat hij daarna vaak de bal niet kwijt kan vind ik aan de rest van het elftal liggen..

Te vaak bij Ajax staat alles stil als er iemand een goede actie maakt..
Haha zo kun je alles wel draaien. Hij leidt ook vaak gewoon dom balverlies door de verkeerde kant op te draaien enz.
Hij staat daarbij ook vaak zelf stil let er maar eens goed op. Hij en Khisna liepen heel vaak
op 1 lijn en Andersen kiest zelden de voorwaartse beweging zonder bal
Eide
 Eide - woensdag 21 januari 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zie er ook niet heel veel van moet ik bekennen maar Anderlecht pakt ook 6 punten in
een poule met Arsenal, Dortmund en Galatasaray

Echt zoveel beter doen wij het niet hoor
Tegen een Galataseray wat historisch slecht is en Dortmund toch wel. En in beide gevallen een stunt van jewelste. Bovendien heeft Ajax in het verleden ook gewonnen van ploegen als United, Barcelona en City. Dat toont slechts dat een stunt altijd mogelijk is.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 januari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax dit seizoen het beste voetbal van de ED heeft gespeeld.. Alleen veels te weinig.
Zwolle met hun spelersmateriaal en mogelijkheden met afstand het beste voetbal en ook nog eens voor een langere periode. Zeer knap wat ze daar doen. Des te schrijnender wat wij regelmatig, lees heel vaak, op de mat leggen.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 januari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Er bestaat geen enkele speler waarvan we nu al weten dat ie wel een juiste investering is..

Men investeerd in veel spelers in de jeugd, juist om ervoor te zorgen dat er eigenlijk altijd een constante stroom van goede jeugdspelers is..

Dat men nu eventueel wat moet halen voor het eerste elftal is een discussie punt, maar ga nu niet doen alsof de jeugd geen investering voor het eerste elftal is.. Het is per slot van rekening de ader die AJax doet leven..
Hoe goed je jeugd ook is. Je moet een balans hebben. Tussen jong en oud. FdB had oa Rijkaard. Sneijder speelde zijn beste spel bij Ajax met Davids in zijn rug. Wouters was ook zo'n klasbak.
We slaan nu veel te ver door met jeugd halen voor de toekomst. PSV haalt Gaurdado. Perfecte leeftijd. F'noord haalt El Ahmadi. Perfecte leeftijd. Wij halen een bankzitter van het niveau vijfde klasse KNVB.
Is het nou zo dat we geen geld hebben dan zeg ik prima maar we hebben de laatste jaren een kleine tien miljoen uitgegeven en zijn niet beter gaan spelen.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 januari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zie er ook niet heel veel van moet ik bekennen maar Anderlecht pakt ook 6 punten in
een poule met Arsenal, Dortmund en Galatasaray

Echt zoveel beter doen wij het niet hoor
Paar jaar zijn die Belgen ons voorbij
Brandje
 Brandje - woensdag 21 januari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie prima acties laat zien.. Dat hij daarna vaak de bal niet kwijt kan vind ik aan de rest van het elftal liggen..

Te vaak bij Ajax staat alles stil als er iemand een goede actie maakt..
Waarom kan een Klaassen dan wel een fantastisch rendement hebben en hij speelt met hetzelfde team als Andersen?
Andersen is een mooi-weer voetballer die echt wel wat kan maar brengt gewoon te weinig. Heeft een aardige periode gehad maar is nu weer zeer matig met 0,0 rendement!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoe goed je jeugd ook is. Je moet een balans hebben. Tussen jong en oud. FdB had oa Rijkaard. Sneijder speelde zijn beste spel bij Ajax met Davids in zijn rug. Wouters was ook zo'n klasbak.
We slaan nu veel te ver door met jeugd halen voor de toekomst. PSV haalt Gaurdado. Perfecte leeftijd. F'noord haalt El Ahmadi. Perfecte leeftijd. Wij halen een bankzitter van het niveau vijfde klasse KNVB.
Is het nou zo dat we geen geld hebben dan zeg ik prima maar we hebben de laatste jaren een kleine tien miljoen uitgegeven en zijn niet beter gaan spelen.
Niks aan toe te voegen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 januari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom kan een Klaassen dan wel een fantastisch rendement hebben en hij speelt met hetzelfde team als Andersen?
Andersen is een mooi-weer voetballer die echt wel wat kan maar brengt gewoon te weinig. Heeft een aardige periode gehad maar is nu weer zeer matig met 0,0 rendement!
Zelfde met Ghazi en Schone die kunnen het ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 januari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom kan een Klaassen dan wel een fantastisch rendement hebben en hij speelt met hetzelfde team als Andersen?
Andersen is een mooi-weer voetballer die echt wel wat kan maar brengt gewoon te weinig. Heeft een aardige periode gehad maar is nu weer zeer matig met 0,0 rendement!
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2015 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - woensdag 21 januari 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha zo kun je alles wel draaien. Hij leidt ook vaak gewoon dom balverlies door de verkeerde kant op te draaien enz.
Hij staat daarbij ook vaak zelf stil let er maar eens goed op. Hij en Khisna liepen heel vaak
op 1 lijn en Andersen kiest zelden de voorwaartse beweging zonder bal
Dat hoort toch deels bij de tactiek van de Boer. 1 middenvelder die veel diep gaat, dat is Klaassen.
Maarhij moet ook meer gaan brengen. Je hoort toch ook niemand zeggen dat ie geweldig goed speelt.
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoe goed je jeugd ook is. Je moet een balans hebben. Tussen jong en oud. FdB had oa Rijkaard. Sneijder speelde zijn beste spel bij Ajax met Davids in zijn rug. Wouters was ook zo'n klasbak.
We slaan nu veel te ver door met jeugd halen voor de toekomst. PSV haalt Gaurdado. Perfecte leeftijd. F'noord haalt El Ahmadi. Perfecte leeftijd. Wij halen een bankzitter van het niveau vijfde klasse KNVB.
Is het nou zo dat we geen geld hebben dan zeg ik prima maar we hebben de laatste jaren een kleine tien miljoen uitgegeven en zijn niet beter gaan spelen.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar vraag me dan ook f wat dat met mijn post te maken heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0262899