BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom kan een Klaassen dan wel een fantastisch rendement hebben en hij speelt met hetzelfde team als Andersen?
Andersen is een mooi-weer voetballer die echt wel wat kan maar brengt gewoon te weinig. Heeft een aardige periode gehad maar is nu weer zeer matig met 0,0 rendement!
Omdat die gewoon verder is misschien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 januari 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 23:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoort toch deels bij de tactiek van de Boer. 1 middenvelder die veel diep gaat, dat is Klaassen.
Maarhij moet ook meer gaan brengen. Je hoort toch ook niemand zeggen dat ie geweldig goed speelt.
Nu is het weer de tactiek zo kun je van alles wel bedenken. Of zijn team staat verkeerd of het ligt aan de tactiek
nee het ligt aan Andersen zelf. En ja hij wordt omhoog geschreven en niet alleen hier.
Talenten die er nog niet gelijk kunnen staan moet je langzaam kunnen brengen.
Waar denk je dat die grilligheid vandaan komt? Zijn je talenten die niet constant
kunnen presteren aangevuld met wat middelmatige spelers dat is precies waar je nu staat en
het spel wat je laat zien. Dit roep ik al jaren en we gaan met spelers als Zimling en Viergever gewoon op dezelfde
voet verder.
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 08:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu is het weer de tactiek zo kun je van alles wel bedenken. Of zijn team staat verkeerd of het ligt aan de tactiek
nee het ligt aan Andersen zelf. En ja hij wordt omhoog geschreven en niet alleen hier.
Talenten die er nog niet gelijk kunnen staan moet je langzaam kunnen brengen.
Waar denk je dat die grilligheid vandaan komt? Zijn je talenten die niet constant
kunnen presteren aangevuld met wat middelmatige spelers dat is precies waar je nu staat en
het spel wat je laat zien. Dit roep ik al jaren en we gaan met spelers als Zimling en Viergever gewoon op dezelfde
voet verder.
Viergever is volgens mij een prima speler..

Een elftal bestaat niet alleen maar uit toppers. Dat kan niet en zeker niet in Nederland, Viergever schaal ik in de klasse Moisander Schone, jongens die belangrijk zijn voor de ploeg, maar jongens die niet de beste van het elftal moeten zijn. Gasten die onopvallend maar goed hun wedstrijden spelen.

Andersen vond ik afgelopen wedstrijd voor de rust gewoon goed spelen. Vlak voor de winterstop had hij ook een pot met 3 assists. Die jongen wordt langzaam aan beter, en kan echt heel goed worden.
Eide
 Eide - donderdag 22 januari 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 23:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoort toch deels bij de tactiek van de Boer. 1 middenvelder die veel diep gaat, dat is Klaassen.
Maarhij moet ook meer gaan brengen. Je hoort toch ook niemand zeggen dat ie geweldig goed speelt.
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Juist Andersen is ook een speler die graag diep gaat. Wat mij wel aan hem opvalt is dat hij daarbij graag tegen de buitenspelers aankruipt maar daarbij de neiging heeft de ruimte daar dicht te lopen.

Wel is zijn diepgang anders als die van Klaassen. Klaassen maakt aanvallend graag loopacties de 16 in om daar in een positie te komen waar vanuit hij kan afwerken op goal. Buiten de 16 zoekt Klaassen vrijwel altijd naar de afspeelmogelijkheid en kiest hij niet voor de actie. Andersen krijgt juist graag de bal op 25 meter van de goal en gaat dan op avontuur.

Ik vind dat Andersen echt heel veel potentie heeft maar dat hij z'n momenten nog niet goed kiest. Bovendien vond ik hem de laatste wedstrijden gewoon zwak. Ook tegen Groningen, ook gedurende de eerste helft. En dat moet beter als Ajax serieus voor die titel wilt gaan.
nora
 nora - donderdag 22 januari 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Het ligt niet aan Andersen dat is gewoon een techn/perfecte voetballer maar hij heeft zijn tijd nodig maar die tijd krijgy hij niet omdat ze elke week moeten voetballen en soms 2xper week wanneer de EL wedstrijden weer beginnen, en ja dan ken je nog mindere wedstrijden spelen en daarom pleit ik voor nog een extra middenvelder van het kaliber Andersen en Klaasen zodat je ook die jongens wat rust kan gunnen of als ze pijntjes hebben enz, daarom beste vrienden of/en Sinkgraven/Propper die heb je nodig kijk naar PSV 6 middenvelders of zoals nu plotseling Josefzoon uitgeschakeld is gaan ze weer voor Ruiz terwijl ze Narsing hebben, wil je top mee draaien dan heb je een bredeselectie nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2015 door nora --
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit ben ik niet helemaal met je eens. Juist Andersen is ook een speler die graag diep gaat. Wat mij wel aan hem opvalt is dat hij daarbij graag tegen de buitenspelers aankruipt maar daarbij de neiging heeft de ruimte daar dicht te lopen.

Wel is zijn diepgang anders als die van Klaassen. Klaassen maakt aanvallend graag loopacties de 16 in om daar in een positie te komen waar vanuit hij kan afwerken op goal. Buiten de 16 zoekt Klaassen vrijwel altijd naar de afspeelmogelijkheid en kiest hij niet voor de actie. Andersen krijgt juist graag de bal op 25 meter van de goal en gaat dan op avontuur.

Ik vind dat Andersen echt heel veel potentie heeft maar dat hij z'n momenten nog niet goed kiest. Bovendien vond ik hem de laatste wedstrijden gewoon zwak. Ook tegen Groningen, ook gedurende de eerste helft. En dat moet beter als Ajax serieus voor die titel wilt gaan.
Volgens mij gaat Andersen juist diep met bal en zelden zonder bal, wat je zegt over tegen de flank aan kruipen ben ik helemaal met je eens.. Ik vond de eerste helft een beetje een Eriksen verhaal bij Andersen, een aantal prima acties waar hij met de bal ruimte creert, maar waar het vervolgens doodloopt omdat de rest stilstaat en hij de bal niet kwijt kan.. Die samenwerking met Schone en Klaasen is daarin stukken beter..
Eide
 Eide - donderdag 22 januari 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Het grote verschil tussen Eriksen en Andersen is dat Eriksen veel makkelijk de ruimtes vond en dan ook niet eindeloos ging soleren. Eriksen speelde hooguit 1 man uit en werkte dan af of speelde af. Andersen gaat rustig op 3 of 4 man af en loopt dus de drukte in.
nora
 nora - donderdag 22 januari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Een bal in 1xspelen wat Eriksen kon en wel deed dat zie ik bij Andersen nog te weinig hij wil nog te graag een man uitspelen waardoor de snelheid vaak uit het spel gaat dat moet hij verbeteren.
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:45 schreef Eide het volgende:
Het grote verschil tussen Eriksen en Andersen is dat Eriksen veel makkelijk de ruimtes vond en dan ook niet eindeloos ging soleren. Eriksen speelde hooguit 1 man uit en werkte dan af of speelde af. Andersen gaat rustig op 3 of 4 man af en loopt dus de drukte in.
Mwah, dat deed Eriksen de eerste twee drie jaar ook veel hoor, ook bij hem klaagde men hier over het te ver doorvoeren van acties en het lage rendement..

Maar goed, ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij de potentie zeker heeft, maar dat het wel beter zal moeten.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 januari 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever is volgens mij een prima speler..

Een elftal bestaat niet alleen maar uit toppers. Dat kan niet en zeker niet in Nederland, Viergever schaal ik in de klasse Moisander Schone, jongens die belangrijk zijn voor de ploeg, maar jongens die niet de beste van het elftal moeten zijn. Gasten die onopvallend maar goed hun wedstrijden spelen.

Andersen vond ik afgelopen wedstrijd voor de rust gewoon goed spelen. Vlak voor de winterstop had hij ook een pot met 3 assists. Die jongen wordt langzaam aan beter, en kan echt heel goed worden.
Ga eens douchen en was die boter van je hoofd. Viergever is niks en zal nooit wat worden. Ook niet als stille kracht of wel stempel jij nog op hem wil drukken. Is gewoon wederom een aankoop van een paar miljoen die op de bank mag gaan zitten en als de jeugd zich goed ontwikkelt zijn wedstrijden in Jong Ajax mag spelen
Brandje
 Brandje - donderdag 22 januari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:26 schreef nora het volgende:
Het ligt niet aan Andersen dat is gewoon een techn/perfecte voetballer maar hij heeft zijn tijd nodig maar die tijd krijgy hij niet omdat ze elke week moeten voetballen en soms 2xper week wanneer de EL wedstrijden weer beginnen, en ja dan ken je nog mindere wedstrijden spelen en daarom pleit ik voor nog een extra middenvelder van het kaliber Andersen en Klaasen zodat je ook die jongens wat rust kan gunnen of als ze pijntjes hebben enz, daarom beste vrienden of/en Sinkgraven/Propper die heb je nodig kijk naar PSV 6 middenvelders of zoals nu plotseling Josefzoon uitgeschakeld is gaan ze weer voor Ruiz terwijl ze Narsing hebben, wil je top mee draaien dan heb je een bredeselectie nodig.
Eens alleen dat ze nu Ruiz weer willen omdat een wisselspeler lang eruit ligt vind ik weer paniekvoetbal
Brandje
 Brandje - donderdag 22 januari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:45 schreef Eide het volgende:
Het grote verschil tussen Eriksen en Andersen is dat Eriksen veel makkelijk de ruimtes vond en dan ook niet eindeloos ging soleren. Eriksen speelde hooguit 1 man uit en werkte dan af of speelde af. Andersen gaat rustig op 3 of 4 man af en loopt dus de drukte in.
Eens
Brandje
 Brandje - donderdag 22 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Mwah, dat deed Eriksen de eerste twee drie jaar ook veel hoor, ook bij hem klaagde men hier over het te ver doorvoeren van acties en het lage rendement..

Maar goed, ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij de potentie zeker heeft, maar dat het wel beter zal moeten.
Nee bij Eriksen klaagde men dat hij de ene wedstrijd top was en de wedstrijd erop weer slappe hap maar hij heeft een prima rendement gehad op zijn eerste half jaar wennen na.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ga eens douchen en was die boter van je hoofd. Viergever is niks en zal nooit wat worden. Ook niet als stille kracht of wel stempel jij nog op hem wil drukken. Is gewoon wederom een aankoop van een paar miljoen die op de bank mag gaan zitten en als de jeugd zich goed ontwikkelt zijn wedstrijden in Jong Ajax mag spelen
Vind jij het goed dat ik mijn eigen mening heb??? Ik ben het niet met je eens, simple as that..

Die jongen is er net, en het kan nog alle kanten op, het kan inderdaad best een miskoop worden, maar net zo makkelijk kan hij straks misschien de plek van moisander wel innemen en dat beter gaan invullen dan Moisander..
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 11:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee bij Eriksen klaagde men dat hij de ene wedstrijd top was en de wedstrijd erop weer slappe hap maar hij heeft een prima rendement gehad op zijn eerste half jaar wennen na.
Onzin, kijk het forum er maar op na man..
Brandje
 Brandje - donderdag 22 januari 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, kijk het forum er maar op na man..
hahahaha. Pak anders je cijfertjes erbij daar ben je normaal ook goed in.
remco k
 remco k - donderdag 22 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 11:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha. Pak anders je cijfertjes erbij daar ben je normaal ook goed in.
Volwassen reactie pik.. Fijn om te lezen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 januari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 09:54 schreef nora het volgende:
Een bal in 1xspelen wat Eriksen kon en wel deed dat zie ik bij Andersen nog te weinig hij wil nog te graag een man uitspelen waardoor de snelheid vaak uit het spel gaat dat moet hij verbeteren.
Inderdaad las net al terug dat hij ook teveel tegen de linksbuiten aan kruipt waardoor die eigenlijk op
1 lijn staan en daardoor heel makkelijk te verdedigen zijn. En Andersen moet wat geiler voor de goal worden
vaak kan hij schieten en dan legt hij af waardoor het tempo uit de aanval is.
Zeg ook niet dat ik het helemaal niks vind maar die jongen heeft tijd nodig en
dan is het prettig als je een Sinkgraven (of Serero of type Klaasen) achter hem hebt zitten als het niet loopt.
Eide
 Eide - donderdag 22 januari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Als Andersen tegen de linksbuiten aankruipt moet er ook meteen beweging zijn. Dus iemand op pad sturen of een gat trekken. Nu blijft Lucas vaak staan met z'n rug richting het doel maar kan hij eigenlijk maar weinig doen anders dan terug passen of proberen weg te draaien bij z'n directe tegenstander. Daar zit gewoon te weinig snelheid en verrassing in op iets te forceren.

Eigenlijk is het symptomatisch voor hetgeen Ajax aan leidt, namelijk te weinig snelheid en verrassing in het spel. En Ajax kan het echt wel gezien bijvoorbeeld de eerste goal tegen Groningen wat een schoolvoorbeeld is hoe het wel moet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 januari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Als Andersen tegen de linksbuiten aankruipt moet er ook meteen beweging zijn. Dus iemand op pad sturen of een gat trekken. Nu blijft Lucas vaak staan met z'n rug richting het doel maar kan hij eigenlijk maar weinig doen anders dan terug passen of proberen weg te draaien bij z'n directe tegenstander. Daar zit gewoon te weinig snelheid en verrassing in op iets te forceren.

Eigenlijk is het symptomatisch voor hetgeen Ajax aan leidt, namelijk te weinig snelheid en verrassing in het spel. En Ajax kan het echt wel gezien bijvoorbeeld de eerste goal tegen Groningen wat een schoolvoorbeeld is hoe het wel moet.
Maar als wij dit al kunnen zien wordt die jongen dat niet verteld dan?
Schone kwam een keer naar links en daar komt gelijk dat doelpunt uit.
Maar vaak "staat" bijna heel Ajax op de helft van de tegenstander en daarbij
gaat de bal zo langzaam rond dat je niks forceert. En Moisander en zijn verdediging
heel veel ruimte achter zich hebben waardoor een tegenstander te vaak kan counteren en
gevaarlijk wordt. Tempo moet omhoog zo dat je kan stuk spelen. Feyenoord gaat niet afwachten
verwacht ik dus dat wordt een wedstrijd opzich en kan alle kanten op.
Eide
 Eide - donderdag 22 januari 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Het wordt hem wel verteld, je kan op TV De Boer dat gewoon horen roepen. Maar tussen aanwijzingen en uitvoering zit ngal wat verschil.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 januari 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 16:19 schreef Eide het volgende:
Het wordt hem wel verteld, je kan op TV De Boer dat gewoon horen roepen. Maar tussen aanwijzingen en uitvoering zit ngal wat verschil.
Ow ok gelukkig maar dat het hem wel gezegd wordt.
Eide
 Eide - donderdag 22 januari 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 20:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow ok gelukkig maar dat het hem wel gezegd wordt.
Jij vraagt, ik draai.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 januari 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 20:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij vraagt, ik draai.
Toppie!
Twanus1
 Twanus1 - donderdag 22 januari 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Inzaghi geeft aan dat Marco van Ginkel waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen bij Milaan omdat zij veel middenvelders hebben! Volgens mij zou hij DE IDEALE VERSTERKING zijn voor AJAX omdat hij op alle posities op het middenveld uit de voeten kan en AJAX juist daar zeer mager bezet is. Als ik dan lees dat Milaan hem eventueel wil laten gaan dan hoop ik dat hij voor een 1/2 of 1 1/2 jaar door AJAX wordt gehuurd.
Twanus1
 Twanus1 - zaterdag 24 januari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Helaas is Klaassen geblesseerd en wordt het direct duidelijk hoe weinig (goede) opties we hebben op het middenveld. Ik hoop dat Schone morgen op het middenveld speelt en AJAX deze week nog de markt op gaat. Van Ginkel, Sinkgraven, Propper, Veijnovic, of andere toppers! We hebben gewoon meer kwaliteit nodig om wederom kampioen te worden. Het is een utopie om te denken dat iedereen fit blijft! Zien jullie nog andere opties?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Hé broertje van Twanus ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hé broertje van Twanus ??
Of nora? Of Hummel10! ;-)
Twanus1
 Twanus1 - zaterdag 24 januari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Jazekers!!
nora
 nora - zaterdag 24 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Ja er zijn nog Ajaxfans die niet hun ogen sluiten voor onze mindere kanten kan je vervelend vinden maar ik hoop niet dat morgen het bewijs geleverd wordt mocht dat wel zo zijn dan scheit ik bagger dat ik waarschijnlijk gelijk heb gekregen.
Sorry mannen maar wat ik zie geef ik aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:12 schreef nora het volgende:
Ja er zijn nog Ajaxfans die niet hun ogen sluiten voor onze mindere kanten kan je vervelend vinden maar ik hoop niet dat morgen het bewijs geleverd wordt mocht dat wel zo zijn dan scheit ik bagger dat ik waarschijnlijk gelijk heb gekregen.
Sorry mannen maar wat ik zie geef ik aan.
Vroeger had je hier Twanus en nu Twanus1...daarom vroeg ik of het een broertje was, that's all
Twanus1
 Twanus1 - zaterdag 24 januari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Twanus ien Twanus1 zijn dezelfde persoon! Ik had even niets gepost en was mijn wachtwoord vergeten vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:42 schreef Twanus1 het volgende:
Twanus ien Twanus1 zijn dezelfde persoon! Ik had even niets gepost en was mijn wachtwoord vergeten vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt!
Dat vermoeden had ik al....zijn er wel meer hiero
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 januari 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of nora? Of Hummel10! ;-)
Twanus heeft er een goede kijk op! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 januari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Twanus heeft er een goede kijk op! ;-)
Daar zijn de meningen dan weer over verdeeld. ;-)

Ik heb liever een wat oudere speler met wat meer ervaring. Namen noemen ken ik niet, maar met deze reactie snap je wel wat ik bedoel.
3sterren
 3sterren - zaterdag 24 januari 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Heerenveen speelt trouwens echt goed leuke wedstrijd!
Ben op sinkgraven aan het letten zeg niet dat het bij ajax ook hetzelfde zou zijn maaar dat manneke kan echt ballen!

Volwassen in zn spel, goede handelingssnelheid ik zie niet veel verschil in andersen maar dat volwassen spel heeft andersen iets minder is soms nog te speels.
Ajax zou hem nu al moeten kopen om het getouwtrek in de zomer voor te zijn maar gewoon het seizoen daar af te laten maken!
ik hoop dat de jeugd(bazoer,riedewald)al die stappen kunnen maken om volgend jaar er al te staan!
Maar aub laten we hem niet laten lopen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dan weer over verdeeld. ;-)

Ik heb liever een wat oudere speler met wat meer ervaring. Namen noemen ken ik niet, maar met deze reactie snap je wel wat ik bedoel.
Ik wel.....JARI LITMANEN

images?q=tbn:ANd9GcQ4_q2NE2RTx71Kb4caIHzfxjKN1IBgIE_P-tRoZZKWLd2Wc-Q1EQ
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 januari 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wel.....JARI LITMANEN

[ afbeelding ]
HELD!!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 januari 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dan weer over verdeeld. ;-)

Ik heb liever een wat oudere speler met wat meer ervaring. Namen noemen ken ik niet, maar met deze reactie snap je wel wat ik bedoel.
Dat er wat nodig is op het middenveld werd gisteren pijnlijk duidelijk. .
Oudere ervaren speler: vd Vaart? Type Galasek? Anita? Clasie?

Wat ik vooral gisteren zag was de klasse van Feyenoord's middenveld
kort dekken, drie hoekjes, door bewegen, vrij lopen. Ons middenveld heeft geen
minuut rustig aan kunnen doen of kunnen overtuigen.

Vd vaart Anita Klaassen dan wordt je gegarandeerd kampioen :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 januari 2015 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat er wat nodig is op het middenveld werd gisteren pijnlijk duidelijk. .
Oudere ervaren speler: vd Vaart? Type Galasek? Anita? Clasie?

Wat ik vooral gisteren zag was de klasse van Feyenoord's middenveld
kort dekken, drie hoekjes, door bewegen, vrij lopen. Ons middenveld heeft geen
minuut rustig aan kunnen doen of kunnen overtuigen.

Vd vaart Anita Klaassen dan wordt je gegarandeerd kampioen :-)
En inderdaad dus geen Sinkgraven, want dat is ook gewoon nog een talent. Eindelijk zie je in dat er mannen moeten komen en geen broekies want daar lopen er al genoeg van rond.
Brandje
 Brandje - maandag 26 januari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat er wat nodig is op het middenveld werd gisteren pijnlijk duidelijk. .
Oudere ervaren speler: vd Vaart? Type Galasek? Anita? Clasie?

Wat ik vooral gisteren zag was de klasse van Feyenoord's middenveld
kort dekken, drie hoekjes, door bewegen, vrij lopen. Ons middenveld heeft geen
minuut rustig aan kunnen doen of kunnen overtuigen.

Vd vaart Anita Klaassen dan wordt je gegarandeerd kampioen :-)
En schone eruit want dat kan echt niet meer zoals die gozer erbij loopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 januari 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Ik heb vernomen dat Ajax deze week nog een speler gaat aantrekken. Voor welke positie en om welke leeftijd het gaat werd me niet helemaal duidelijk. Het is een hardnekkig gerucht via bepaalde gangen en ik kan niet helemaal traceren of dit uiteindelijk juist is. Het is ook niet om jullie onvervalste hoop te geven of de betweter uit te hangen! We kunnen allemaal doen wat we ermee willen! Ik wilde het jullie alleen mededelen en zou niet zomaar iets roepen!

Hopelijk is het in ieder geval niet weer een jonkie van 16 jaar die nog moet groeien naar het eerste elftal maar echt een directe versterking.
remco k
 remco k - maandag 26 januari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 07:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En inderdaad dus geen Sinkgraven, want dat is ook gewoon nog een talent. Eindelijk zie je in dat er mannen moeten komen en geen broekies want daar lopen er al genoeg van rond.
Helemaal mee eens, als ze Sinkgraven willen halen prima hoor, maar ook dat is niet een jongen voor nu..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 januari 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, als ze Sinkgraven willen halen prima hoor, maar ook dat is niet een jongen voor nu..
Dat wij het toch een keer eens zouden zijn. ;-)
remco k
 remco k - maandag 26 januari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 14:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat wij het toch een keer eens zouden zijn. ;-)
Over Ajax zijn wij het volgens mij heel vaak eens. Over de randzaken van het voetbal wat minder. Prima toch..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 januari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
We hebben nog 5 dagen om een echte routinier met klasse en ajax-verleden te halen. Dat kost geld en gaat dus niet gebeuren. Jammer, maar helaas!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 26 januari 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 16:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
We hebben nog 5 dagen om een echte routinier met klasse en ajax-verleden te halen. Dat kost geld en gaat dus niet gebeuren. Jammer, maar helaas!
Ik denk niet dat de reden is dat het geld kost, zijn die spelers wel beschikbaar voor Ajax??
nora
 nora - maandag 26 januari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 14:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat wij het toch een keer eens zouden zijn. ;-)
Ik ben het daar niet mee eens in mijn ogen is hij op dit moment verder als Andersen en Bazoer en Zimler enz dus een direkte versterking.

p.s Zimler is natuurlijk een grapje want niemand is beter als Zimler
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 januari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de reden is dat het geld kost, zijn die spelers wel beschikbaar voor Ajax??
Ik denk dat spelers als een Sneijder, v/d Vaart en een Nigel de jong geen salaris hoeven in te leveren, dat ze dan eerder bereid zouden zijn om terug te komen. En dan heb je over middenvelders. Welke ex-ajax verdediger zou je dan nog terug kunnen halen, Heitinga misschien? Hoor je nu niets meer van. Hoe doet die het nu? ik weet het niet.
nora
 nora - maandag 26 januari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
persoonlijk zou ik voor Nigel of Raffie gaan maar ik vrees dat die gasten niet meer terug komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0290789