BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - vrijdag 30 januari 2015 - 10:32   quote  deeplink  
nigel de jong maar eens terug halen , zou ik zeggen
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:32 schreef jodocus het volgende:
nigel de jong maar eens terug halen , zou ik zeggen
Inderdaad, dat is een speler met alle kwaliteiten die men nu mist.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom ik dat vroeg of je voetbalde is om me in te kunnen leven hoe jij het beleef.
Ik voetbal al 27 jaar en nog steeds haat ik het om te verliezen zal altijd strijdend ten onder gaan.
Tuurlijk geloof ik niet alle media maar als je echt gewild had dan had je allang wat opgeduikeld.
En daarbij van Ajax uit wordt constant gezegd dat de selectie sterk genoeg is.
Zowel door Frank als Marc. Denk je nou echt dat de selectie nu opeens te zwak is?
Komt dit door het vertrek van Denswil of de blessure van Veltman? Beetje naief als je dit denk toch?
Wat moet Frank dan doen om zijn elftal de positieve balans te laten houden? Maar vertellen dat het elftal zwak, ziek en misselijk is? Waarschijnlijk worden er in de kleedkamer dingen besproken waar wij geen weet van hebben! We doen allemaal alsof alleen hetgeen de media schrijft de waarheid is! Ik kan je vertellen dat dit niet het geval is en dat Ajax wel degelijk achter de schermen kijkt waar spelers nodig zijn! Maar ze gaan niet kopen om het kopen en kijken echt of het een versterking is voor de club! Legio namen zijn hier op het forum gepasseerd maar van die legio namen kan je gewoon 70% wegstrepen! Ajax kijkt naar de uitgaven, dat is waar maar als we dat niet doen staan we binnenkort weer te zeiken dat het salarishuis te hoog is en dat Ajax geld moet gaan besparen!!

Ik heb een aantal dagen geleden al gemeld dat Ajax bezig is om te proberen versterkingen te halen! Toen werd er hier geen aandacht aan besteed, maar nu de Telegraaf het meldt is het ineens waarheid?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als Ajax bij een Spaanse, Italiaanse, Engelse en Duitse club na spelers gaat informeren. Dan staat het binnen de kortste keren in de desbetreffende sportkranten. Het gaat mij eigenlijk over informeren na spelers buiten Nederland. Maar ook na de telegraaf wordt interne informatie gelekt. Dus wat is hier zo lachwekkend aan. Het enige lachwekkende is dat het de laatste jaren nooit gebeurd.
Milik kwam als een verrassing, Zimling kwam als een verrassing en zo ken ik er nog wel een aantal opnoemen! Ajax heeft de burelen gesloten en de link naar de buitenwereld is goeddeels afgedicht. Natuurlijk ontsnapt er nog wel eens een gerucht. Net als dat ik een aantal dagen geleden al meldde dat Ajax alsnog versterkingen ging aantrekken. Toen werd er hier geen acht op geslagen, maar nu De Telegraaf het roept is het ineens waarheid?

Wij met zijn allen weten niet wat er binnenkamers gebeurd. Ajax kan al tijden bezig zijn om spelers te inventariseren! Daarvoor zal moeten gekeken worden naar de basis en of deze speler niet een aanstormend talent in de weg gaat staan! Maar dat er ervaring bij moet komen snapt iedereen binnen Ajax!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Heijden doet het volgens mij best aardig bij Vitesse hoor zeg ook niet
dat ik hem graag wil hebnen hoor. Hij is van de zomer transfervrij dus een goedkope oplossing
mocht je echt graag iets snel willen halen.
Ik heb anders gehoord wat betreft Van der Heijden, maar ok als jij het zegt zal het wel zo zijn! Ik kijk amper wedstrijden van Vitesse, heb het alleen gehoord van supporters van die club!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:32 schreef jodocus het volgende:
nigel de jong maar eens terug halen , zou ik zeggen
Ik zou De Jong ook graag zien komen, maar deze speler kan gewoon nog naar de top van diverse landen! Laten we reëel wezen en pas op de plaats maken! Deze spelers willen ook helemaal niet terug naar Nederland en roepen dit alleen maar om de supporters tevreden te houden!! Als ze echt ballen en een Ajax-hart hadden dan kwamen ze terug op hun 31ste en zorgden ze ervoor dat Ajax nog iets aan ze had!
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat moet Frank dan doen om zijn elftal de positieve balans te laten houden? Maar vertellen dat het elftal zwak, ziek en misselijk is? Waarschijnlijk worden er in de kleedkamer dingen besproken waar wij geen weet van hebben! We doen allemaal alsof alleen hetgeen de media schrijft de waarheid is! Ik kan je vertellen dat dit niet het geval is en dat Ajax wel degelijk achter de schermen kijkt waar spelers nodig zijn! Maar ze gaan niet kopen om het kopen en kijken echt of het een versterking is voor de club! Legio namen zijn hier op het forum gepasseerd maar van die legio namen kan je gewoon 70% wegstrepen! Ajax kijkt naar de uitgaven, dat is waar maar als we dat niet doen staan we binnenkort weer te zeiken dat het salarishuis te hoog is en dat Ajax geld moet gaan besparen!!

Ik heb een aantal dagen geleden al gemeld dat Ajax bezig is om te proberen versterkingen te halen! Toen werd er hier geen aandacht aan besteed, maar nu de Telegraaf het meldt is het ineens waarheid?
Je moet niet alleen naar het salarishuis kijken. Als je een oudere speler contracteert zonder transferbedrag (of met een heel laag transferbedrag) en een hogers salaris hoeft het uiteindelijke rekensommetje niet duurder uit te vallen. Dat is veel te kortzichtig.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 januari 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Er gebeurt binnen ajax veel meer dan wij allemaal denken!
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 januari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is een speler met alle kwaliteiten die men nu mist.
Maar die gaat toch niet komen
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 11:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar die gaat toch niet komen
Ik denk ook niet, dat Nigel gaat komen, maar is niet de enige speler in Europa, waar je naar op zoek kan gaan.
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:32 schreef jodocus het volgende:
nigel de jong maar eens terug halen , zou ik zeggen
Die al vaker heeft aangegeven dat hij het prima heeft in Italië en absoluut geen terugkeer ambieert. En heeft bovendien afgelopen zomer verlengt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
FF een lijstje van kandidaten uit VP

Wie zou jij halen?

Emanuelson
Heitinga
Van Ginkel
Sinkgraven
Botteghin
Maduro
Propper
Reyes
Moreno
Oar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ronald 1960 --
Johnny3
 Johnny3 - vrijdag 30 januari 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Om Marc Netto een eindje op weg te helpen, zonder te veel geld uit te geven aan transfersommen, transfervrij eind dit seizoen of volgend seizoen.
Sylvain Distin (Everton)
Sebastian Kehl (Dortmund)
Papa Diop (Levante)
Alberto Aquilani (Fiorentina)
Stéphane M'Bia (Sevilla)
Van der Vaart (HSV)
Heitinga (Hertha)
Seydou Keita (AS Roma)
Makoun (Stade Rannais)

Allemaal ervaren spelers die allen een dijk aan ervaring hebben op het een relatief hoog niveau. Althans hoger dan hetgeen we de laatste tijd bij ons alles Ajax op de mat zien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Johnny3 --
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Alles wat in Nederland speelt zou ik rücksichtslos schrappen. Daar gaan hoofdprijzen voor gevraagd worden zonder dat het kwalitatief echt iets gaat opleveren.

Van Ginkel zou een goede zijn in een huurdeal, Emanuelson zou ook gewoon een prima middenvelder kunnen zijn voor ons. Maduro met de bedenkingen die ik eerder al schreef.

Ik zou het wel echt op het middenveld zoeken en niet zo snel achterin. Het manco is de opbouw en het balbezit, niet de hoeveelheid tegengoals.
Johnny3
 Johnny3 - vrijdag 30 januari 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 11:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
FF een lijstje van kandidaten uit VP

Wie zou jij halen?

Emanuelson
Heitinga
Van Ginkel
Sinkgraven
Botteghin
Maduro
Propper
Reyes
Moreno
Oar
Ik zou Van Ginkel of Propper en Heitinga gelijk halen als ik voor het zeggen had. Reyes zou ook wel een leuke versterking zijn. Emanuelson is verhuurd aan Atalanta en Sinkgraven is nog geen directe versterking. Hector Moreno? Absoluut niet haalbaar, werd recentelijk nog in verband gebracht met Arsenal. De rest mag blijven zitten waar ze zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Johnny3 --
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 11:35 schreef Eide het volgende:
Alles wat in Nederland speelt zou ik rücksichtslos schrappen. Daar gaan hoofdprijzen voor gevraagd worden zonder dat het kwalitatief echt iets gaat opleveren.

Van Ginkel zou een goede zijn in een huurdeal, Emanuelson zou ook gewoon een prima middenvelder kunnen zijn voor ons. Maduro met de bedenkingen die ik eerder al schreef.

Ik zou het wel echt op het middenveld zoeken en niet zo snel achterin. Het manco is de opbouw en het balbezit, niet de hoeveelheid tegengoals.
Zo is het maar net! In Nederland heb je niet zoveel en anders betaal je veel te vveel
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 30 januari 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Van Ginkel en ook Proper zijn niet zo gemakkelijk te krijgen. Ik zie Sinkgraven en Botteghin graag komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Van Ginkel en ook Proper zijn niet zo gemakkelijk te krijgen. Ik zie Sinkgraven en Botteghin graag komen.
Eerst roepen dat je ervaring wil en dat aankomen met Sinkgraven! Nee jij bent echt geloofwaardig! Whahahahaha
jodocus
 jodocus - vrijdag 30 januari 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Botteghin is een houten klaas doe maar niet
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Van Ginkel en ook Proper zijn niet zo gemakkelijk te krijgen. Ik zie Sinkgraven en Botteghin graag komen.
Middenveld ligt echt de prioriteit. Als die op orde krijgt wordt de defensie automatisch minder belast dus daar hoeft van mij niet perse iemand te komen
Brandje
 Brandje - vrijdag 30 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:27 schreef jodocus het volgende:
Botteghin is een houten klaas doe maar niet
Dan moet jij iets vaker voetbal gaan kijken
nora
 nora - vrijdag 30 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Ik heb die houtenklaas nou een paar wedstrijden zien spelen maar zonder Botteghin zou Groningen al niet meer in de beker zitten en hadden ze heel wat punten meer gehad en scoort ook nog.En ja het grootste talent is Sinkgraven die moeten ze echt kopen omdat hij over een halfjaar wech gekocht wordt door buitenlandseclubs.
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is een speler met alle kwaliteiten die men nu mist.
Zeker, wil ook wel.. Mooi..
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 januari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, wil ook wel.. Mooi..
Herhaling,
Ik denk ook niet, dat Nigel gaat komen, maar is niet de enige speler in Europa, waar je naar op zoek kan gaan.
nora
 nora - vrijdag 30 januari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Nu kopen of vastleggen voor a.s seizoen anders te laat.
=======================================================
1. Daley Sinkgraven
De 19-jarige middenvelder van sc Heerenveen stond deze zomer al op het lijstje van Marc Overmars. Maar met Hans Vonk, de td van de Friezen, kwam de Epenaar er financieel niet uit. De creativiteit van de spelmaker uit Meppel kan Ajax goed gebruiken. Bovendien moet Overmars nu toeslaan, anders zal PSV hem komende zomer gaan halen als opvolger voor Gini Wijnaldum. Als het buitenland er al niet met hem vandoor gaat.
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 10:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb anders gehoord wat betreft Van der Heijden, maar ok als jij het zegt zal het wel zo zijn! Ik kijk amper wedstrijden van Vitesse, heb het alleen gehoord van supporters van die club!
Ik zit toevallig op de vestiging in Arnhem ( gister ook, om 1700 weg gegaan en om 2315 was ik thuis met dat kutweer) en heb hier een monteur of 20 zitten waarvan de helft zeker harde kern is..

En die jongens kennen het verhaal van onvrede over vd Heijen zeker niet. Wat wel zo is, is dat ze het niet leuk vinden dat hij nu naar Stuttgart zou willen.. Zeker omdat ze vinden dat Vitesse hem gered heeft toen zijn carriere in het slop zat..
nora
 nora - vrijdag 30 januari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Direkte versterking hoop dat Vitesse wil verkopen.
======================================================
2. Davy Pröpper
Misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie momenteel, maar toch geen speler van een club uit de traditionele top drie. Met zijn komst kan Ajax het middenveld inrichten naar het ideaalplaatje van Johan Cruijff. Dus met Davy Klaassen als controleur, Thulani Serero als linkshalf en de 23-jarige Pröpper als aanvallende rechtshalf. Gezien zijn leeftijd, zal Ajax zijn transfersom ongetwijfeld weer terug verdienen in de toekomst. Niet kijken op een eurootje meer of minder dus.
nora
 nora - vrijdag 30 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
De beste wraak op 010. En nog een goede middenvelder ook.
================================
4. Tonny Vilhena
Nog zo'n speler die voor wat extra creativiteit op het Amsterdamse middenveld kan zorgen. De Feyenoorder heeft de beste drijfveer die Ajax zich maar kan wensen: wraak. Komt in Rotterdam niet in de plannen van trainer Fred Rutten voor en wil daarom weg. Zijn oude trainer Ronald Koeman wil hem met open armen ontvangen bij Southampton. Maar het verhaal dat hij eerst verder moet rijpen in Nederland zal de 20-jarige linkspoot toch ook aanspreken.
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:53 schreef nora het volgende:
======================================================
2. Davy Pröpper
Misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie momenteel,
Deze zin alleen al doet mij lachspieren reageren. De beste middenvelders van Nederland zijn Clasie, Wijnaldum en Klaassen. Propper mag de schoenen van die drie net aan strikken.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ze Maduro uit de hoge hoed toveren is dat eigenlijk ook slap.
Die jongen wil al veel langer terug naar Ajax en was vorig seizoen nog transfervrij.
Daarbij komt ook nog dat hij vaak blessures heeft en weinig speelt.
Ik denk dat je er dan ook niet heel verstandig aan doet.

Jan Arie vd Heyden is vd zomer gratis dus als Vitesse nog iets wil verdienen
kun je hem voor een prikkie ophalen.

Vilhena wil weg maar weet niet of Ajax realistisch is

Heitinga wordt door velen niet goed genoeg geacht

vd Vaart lijkt mij meest voor de handliggend maar misschien niet haalbaar

Botteghin zou kunnen maar of die het red

Anita huren kan ook wel een goede oplossing zijn

Djuricic mag van mij

Propper is goed

Tja ben benieuwd Sinkgraven kan maar is ook nog erg jong en on ervaren
Botteghin is denk geen versterking,
Anita is inderdaad perfect, net als Djuricic en Pröpper vraag me af of ze haalbaar zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 08:54 schreef Eide het volgende:
Eens Natjos. Ik denk wel dat het een goede beslissing is ondanks dat FdB aangaf deze groep voldoende te vinden. Goede zaak dus dat de diretie besluit om in te grijpen. Jammer dat dan zo laat in de transferperiode pas aantrekt.

Maar goed, eens zien waar men mee komt. Maduro ligt toch wel voor de hand als mogelijkheid. Verder zou ik het eigenlijk niet weten aan potentiele kandidaten.
Maduro ligt inderdaad voor de hand, al zie ik dan liever Anita komen.

ik zie nog liever een goede AM komen voor de plek van Andersen eigenlijk.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 januari 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Zit nu eigenlijk te wachten op Ajaxboy2(of een van zn opvolgers) die straks een topic opent met de naam van de versterking die uiteindelijk niet komt.
drik
 drik - vrijdag 30 januari 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon van Ginkel en Bottegin halen voorin niets nodig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zit toevallig op de vestiging in Arnhem ( gister ook, om 1700 weg gegaan en om 2315 was ik thuis met dat kutweer) en heb hier een monteur of 20 zitten waarvan de helft zeker harde kern is..

En die jongens kennen het verhaal van onvrede over vd Heijen zeker niet. Wat wel zo is, is dat ze het niet leuk vinden dat hij nu naar Stuttgart zou willen.. Zeker omdat ze vinden dat Vitesse hem gered heeft toen zijn carriere in het slop zat..
Dan lees en hoor ik toch anders Remco! Sommigen roepen namelijk al een tijd dat hij maar lekker plaats moet nemen op de bank! Maar zoals ik zeg, het zal mij om het even zijn! Uiteindelijk boeit alleen Ajax mij!!

Maar wil jij zeggen dat je v.d. Heijden graag bij Ajax ziet komen? Want daar ging het uiteindelijk om!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan lees en hoor ik toch anders Remco! Sommigen roepen namelijk al een tijd dat hij maar lekker plaats moet nemen op de bank! Maar zoals ik zeg, het zal mij om het even zijn! Uiteindelijk boeit alleen Ajax mij!!

Maar wil jij zeggen dat je v.d. Heijden graag bij Ajax ziet komen? Want daar ging het uiteindelijk om!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit seizoen niet op hem let of heb gelet.

Afgelopen jaren heb ik hem wel gevolgd en heb ik altijd geroepen dat het een welkome versterking zou moeten kunnen zijn als vervanger van Vertonghen, ik vond ook dat we hem te makkelijk hebben laten vertrekken.

Maar ook hij is niet de speler die even dit elftal bij de hand gaat nemen.. Zeker niet zelfs.
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sommigen roepen namelijk al een tijd dat hij maar lekker plaats moet nemen op de bank!
Je bedoelt wat er bij Ajax over Blind en Eriksen werd geroepen?

Ik hoor overigens niets dan goed over v.d. Heijden van de Arnhemmers die ik ken (mijn vrouw komt uit Arnhem en mijn schoonfamilie woont daar). Het is juist Kashia waar ik ze vaak negatief over hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Je bedoelt wat er bij Ajax over Blind en Eriksen werd geroepen?

Ik hoor overigens niets dan goed over v.d. Heijden van de Arnhemmers die ik ken (mijn vrouw komt uit Arnhem en mijn schoonfamilie woont daar). Het is juist Kashia waar ik ze vaak negatief over hoor.
Ok, misschien ben ik dan wel in de war! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Je bedoelt wat er bij Ajax over Blind en Eriksen werd geroepen?

Ik hoor overigens niets dan goed over v.d. Heijden van de Arnhemmers die ik ken (mijn vrouw komt uit Arnhem en mijn schoonfamilie woont daar). Het is juist Kashia waar ik ze vaak negatief over hoor.
Whahaha toeval.. De gasten hier riepen exact hetzelfde..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha toeval.. De gasten hier riepen exact hetzelfde..
Zoals ik al aangaf, dan zal ik qua naam wel in de war zijn! Of het verkeerd hebben begrepen!
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, dan zal ik qua naam wel in de war zijn! Of het verkeerd hebben begrepen!
Geeft toch ook niks.. Had maarzo gekund.. Het is niet zo dat Vitesse nu zo geweldig presteerd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 januari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, dan zal ik qua naam wel in de war zijn! Of het verkeerd hebben begrepen!
Niet alleen qua naam......je club keuze is wel goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Nenam_tiL --
RonB
 RonB - vrijdag 30 januari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Leuk hoor al die berichten, net als vrijwel elke transfer periode. Steeds wordt er echter helemaal niets gekocht of een paar spelers die niet goed genoeg zijn.

Ik denk dat Ajax ook deze keer te laks handelt. Krijgen we straks weer te horen dat spelers niet in de eredivisie willen spelen of te duur zijn. Maar straks 13 miljoen of zo wegpiezen omdat je geen CL speelt kan wel... Pfff.

En het kan allemaal heel goed passen bij het beleid maar blijf dan niet volhouden dat je wilt overwinteren in de CL want dat is zo langzamerhand nogal lachwekkend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet alleen qua naam......je club keuze is wel goed
En jij bent?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 januari 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij bent?
....de dorpsgek ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 januari 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....de dorpsgek ;-)
Ow die, ja ik verwarde je met de slingeraap in de dierentuin! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 januari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow die, ja ik verwarde je met de slingeraap in de dierentuin! ;-)
Daar word ik ook wel eens voor ingehuurd ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 15:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar word ik ook wel eens voor ingehuurd ;-)
harry slinger
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 januari 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

harry slinger
Wel on-topic blijven Remco
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 januari 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 13:54 schreef NatjosFC het volgende:
Zit nu eigenlijk te wachten op Ajaxboy2(of een van zn opvolgers) die straks een topic opent met de naam van de versterking die uiteindelijk niet komt.
Hahahaha 😂
Johnny3
 Johnny3 - vrijdag 30 januari 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Wat ik ook niet snap is dat niemand denkt aan Gudelj?! Iedere keer als ik hem zie legt hij z'n ziel en zaligheid in de wedstrijd. imo heeft Ajax meer behoefte aan een type Gudelj dan Propper, een middenvelder die zegt "tot hier en niet verder!".

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0290100