BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Misschien dat clubs misschien twijfelen over zijn persoonlijkheid ?? dat is het enige wat ik kan bedenken.Wat ze inderdaad aangeven is dat Ajax wel 15 milj/wil betalen voor die 19 jarige jongen uit Belgie terwijl zijn cv niet echt top is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door p111 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:10 schreef p111 het volgende:
Misschien dat clubs misschien twijfelen over zijn persoonlijkheid ?? dat is het enige wat ik kan bedenken.Wat ze inderdaad aangeven is dat Ajax wel 15 milj/wil betalen voor die 19 jarige jongen uit Belgie terwijl zijn cv niet echt top is.
Ik denk eerder zijn eisen....
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 10:25   quote  deeplink  
Bayley gaat iig niet komen.. Die jongen heeft Ajax via Facebook afgezegd..

Zou ik ook gedaan hebben na Ajax gister gezien te hebben..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik denk eerder zijn eisen....
van wie?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:10 schreef p111 het volgende:
Misschien dat clubs misschien twijfelen over zijn persoonlijkheid ?? dat is het enige wat ik kan bedenken.Wat ze inderdaad aangeven is dat Ajax wel 15 milj/wil betalen voor die 19 jarige jongen uit Belgie terwijl zijn cv niet echt top is.
Bizar toch..
baco74
 baco74 - donderdag 25 augustus 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:
Bayley gaat iig niet komen.. Die jongen heeft Ajax via Facebook afgezegd..

Zou ik ook gedaan hebben na Ajax gister gezien te hebben..
Of denken: "In dit rommelige team kan ik me wel onderscheiden,
misschien kan ik met mijn kwaliteiten de eerst stap en/of speler zijn,
om het Ajax weer het Ajax te laten worden, waar ik zo graag voor wil(de) spelen"

Nah niet dus!!!

Bayley(of liever gezegd diens Paps) zou Ajax slechts als springplankie gebruiken.
Mag ook wel, het is per slot van rekening gewoon zijn werk,
maar ik ben van mening dat wij daar even geen behoefte aan hebben.
Ik vind dat wij behoefte aan spelers hebben,
die op dit moment tot dusver met hun werk bezig zijn,
dat 'de zaak' belangrijker is dan hun persoonlijke carrière die ná Ajax volgt.
Eerst iets voor je werkgever betekenen, je bent er per slot van rekening in loondienst.
Brandje
 Brandje - donderdag 25 augustus 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:
Bayley gaat iig niet komen.. Die jongen heeft Ajax via Facebook afgezegd..

Zou ik ook gedaan hebben na Ajax gister gezien te hebben..
Gelukkig want was al bang dat ze na gisteren ineens 15 miljoen zouden gaan bieden.
baco74
 baco74 - donderdag 25 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:
Bayley gaat iig niet komen.. Die jongen heeft Ajax via Facebook afgezegd..

Via Facebook??

Kon ie dat niet hier op Het officiële geruchtentopic doen?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 11:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gelukkig want was al bang dat ze na gisteren ineens 15 miljoen zouden gaan bieden.
In dat opzicht ben ik blij dat hij niet wil. Wel hoop ik dat Marc en de rest van zijn kornuiten flink wakker geschrokken zijn en deze periode alsnog een kwaliteits injectie doen.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In dat opzicht ben ik blij dat hij niet wil. Wel hoop ik dat Marc en de rest van zijn kornuiten flink wakker geschrokken zijn en deze periode alsnog een kwaliteits injectie doen.
Ik wil en hoef een kwaliteitsinjectie van jeugdspelers. Ervaring en kwaliteit, als we weer voor de jeugd gaan, geeft dit alleen des te meer aan dat onze geweldige jeugdopleiding toch niet zo heel erg veel kwaliteit kan afleveren.
Brandje
 Brandje - donderdag 25 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In dat opzicht ben ik blij dat hij niet wil. Wel hoop ik dat Marc en de rest van zijn kornuiten flink wakker geschrokken zijn en deze periode alsnog een kwaliteits injectie doen.
Wat denk jezelf? Deze woorden horen we nu al jaren na weer een debacle. Er gebeurd geen kut meer.
p111
 p111 - donderdag 25 augustus 2016 - 15:40   quote  deeplink  
We hebben nog een week maar ik vrees dat het weer niks wordt.
p111
 p111 - donderdag 25 augustus 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Misschien hulp van AP voor Marc.
================================
Middenvelder
Of het nu een creatieve centrale middenvelder is die op de plek van Nemanja Gudelj achter Davy Klaassen kan spelen, of een 'tien' die direct achter de voorhoede voor de ideeën moet zorgen: Ajax heeft creativiteit nodig. De meest logische keuze en de speler waar iedereen behalve Ajax zelf in Amsterdam om schreeuwt is natuurlijk Hakim Ziyech. Wie de ploeg ook goed kan gebruiken is een ervaren man als Wesley Sneijder, maar zijn komst lijkt onrealistisch. Een andere, jongere en goedkoper, alternatief van Ziyech: Andreas Pereira, die gehuurd kan worden van Manchester United.
===============================================================================
Vleugelspeler
Anwar El Ghazi is te wisselvallig, Vaclav Cerny volgens Bosz nog niet klaar. De spoeling op de rechtsbuitenpositie is zeer dun bij Ajax en dus is de zoektocht naar een flankspeler een logische. Bailey was Plan A, maar hij blijft na het mislopen van de Champions League door Ajax bij Genk. Plan B? Dat zouden spelers als Milot Rashica (Vitesse) en Jeremain Lens (Sunderland), Christian Atsu (Chelsea) en Lucas Pazion (Chelsea) kunnen zijn.
=============================================================================
Linksback
Ajax zou naar verluidt ook nog een linksback aan de selectie willen toevoegen. Mitchell Dijks komt onder Bosz nog niet helemaal uit de verf en achter hem zitten 'halve linksbacks' als Nick Viergever en noodalternatieven Jaïro Riedewald en Kenny Tete. Afhankelijk van of Ajax Dijks wil vervangen of dat het een back-up wil, kunnen deze drie linksbacks in aanmerking komen: Ridgeciano Haps, uitblinker bij AZ, Alexander Büttner, spelend bij degradant Dinamo Moskou en nog altijd zoekende naar een nieuwe club en Urby Emanuelson, ervaring, geen werkgever en mogelijk een goede stand-in van Dijks. Ook Patrick van Aanholt, die er sinds woensdag met Javier Manquillo (gehuurd van Atlético Madrid) een concurrent bij heeft bij Sunderland, zou een optie kunnen zijn.
=====================================================================================
Rechtsback
Op de rechtsbackpositie heeft Ajax met Tete een uitstekende back, maar in het spel dat Bosz voor ogen heeft is hij niet het type dat Ajax beter gaat maken. Verdedigend staat hij zijn mannetje, misschien wel beter dan welke andere verdediger ook, maar Bosz vraagt van zijn vleugelverdedigers lange rushes, goede voorzetten, aanvallende drang. Dat kan Tete niet bieden. Kandidaten die Ajax mogelijk nog kan halen als offensieve rechtsback: Roberto Rosales (Málaga), Leandro Bacuna (Aston Villa) en Vurnon Anita, die met Newcastle in het Championship speelt en bij Ajax nuttig kan zijn op de rechtsbackpositie én het middenveld.
p111
 p111 - donderdag 25 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
Persoonlijk ben ik behoorlijk gecharmeerd van Haps voor de linksback pos.
bigben
 bigben - donderdag 25 augustus 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Het was droevig gisteren. Je hoopt dat het beter zal worden, maar eigenlijk weet je het al dat het niet gaat lukken. Zoals het tegen de Graafschap niet lukte en zoals het de afgelopen jaren al niet lukte. De reden..? Je moet voetballen naar je capaciteiten, dus waarschijnlijk zijn de capaciteiten niet zo als men denkt. Het zijn jongens en geen mannen. Nou zou je dan zeggen, je hebt geld. koop dan mannen. Schijnbaar is dat moeilijk. In ieder geval vind ik wel dat je ondanks leeftijd alles moet geven om te presteren anders moet je gaan dammen of zo. Als je niet harder loopt dan je tegenstander krijg je nooit de bal en kom je niet aan het voetballen toe. Het kan nog, je blijft hopen, maar...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:03 schreef p111 het volgende:
Persoonlijk ben ik behoorlijk gecharmeerd van Haps voor de linksback pos.
Ziyech, Atsu en Anita mogen van mij ook hoor..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Nog 3 dagen te gaan tot de transfer deadline. Wordt het nog hectisch of gebeurt er niets meer?
Als de deal met Ziyech inderdaad rond komt, zullen er wellicht spelers als wisselgeld worden ingezet. Sinkgraven, Serrero, Schone.....
Hopelijk wordt Bazoer niet verkocht maar hooguit een jaar verhuurd. Echt klote als ze hem nu al zouden laten gaan...kan veel meer. Ben erg benieuwd de komende dagen.....Vond trouwens de voorhoede vandaag prima spelen ondanks het feit dat geen van allen scoorde, maar hebben scorende middenvelders genoeg. Waar moet Ziyech eigenlijk spelen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 22:07 schreef bertus bikkel het volgende:
Nog 3 dagen te gaan tot de transfer deadline. Wordt het nog hectisch of gebeurt er niets meer?
Als de deal met Ziyech inderdaad rond komt, zullen er wellicht spelers als wisselgeld worden ingezet. Sinkgraven, Serrero, Schone.....
Hopelijk wordt Bazoer niet verkocht maar hooguit een jaar verhuurd. Echt klote als ze hem nu al zouden laten gaan...kan veel meer. Ben erg benieuwd de komende dagen.....Vond trouwens de voorhoede vandaag prima spelen ondanks het feit dat geen van allen scoorde, maar hebben scorende middenvelders genoeg. Waar moet Ziyech eigenlijk spelen?
Ideaal de plek van Klaassen....dat is juist het probleem, maar hij komt toch niet (hoop ik)
ryanajax16
 ryanajax16 - maandag 29 augustus 2016 - 07:03   quote  deeplink  
Hakim Ziyeeeech! Wat zal deze fantastische speler ajax weer terug brengen naar de top, zoals die FCT ook in zijn eentje draagt, samen met klaassen worden dit de uitblinkers.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 augustus 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 22:07 schreef bertus bikkel het volgende:
Nog 3 dagen te gaan tot de transfer deadline. Wordt het nog hectisch of gebeurt er niets meer?
Als de deal met Ziyech inderdaad rond komt, zullen er wellicht spelers als wisselgeld worden ingezet. Sinkgraven, Serrero, Schone.....
Hopelijk wordt Bazoer niet verkocht maar hooguit een jaar verhuurd. Echt klote als ze hem nu al zouden laten gaan...kan veel meer. Ben erg benieuwd de komende dagen.....Vond trouwens de voorhoede vandaag prima spelen ondanks het feit dat geen van allen scoorde, maar hebben scorende middenvelders genoeg. Waar moet Ziyech eigenlijk spelen?
Bazoer lijkt weg te willen omdat hij geen vertrouwen krijgt? Zien zulke gasten zichzelf echt niet spelen? Gelijk weer janken oprotten met zulke gasten.

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/684534/-bazoer-staat-open-voor-transfer-door-gebrek-aan-vertrouwen-ajax-laakt-houding-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bazoer lijkt weg te willen omdat hij geen vertrouwen krijgt? Zien zulke gasten zichzelf echt niet spelen? Gelijk weer janken oprotten met zulke gasten.

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/684534/-bazoer-staat-open-voor-transfer-door-gebrek-aan-vertrouwen-ajax-laakt-houding-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Jep, dat noemen zich profs! Je zult je ballen uit het broek willen werken lijkt mij?
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 07:56   quote  deeplink  
Bazoer, de snotneus die zich eerst maar eens moet laten zien... Speelt niet voor niets niet...
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 29 augustus 2016 - 10:05   quote  deeplink  
Schöne naar Fenerbahce zou ik hem wel gunnen. Prima club voor Lasse. Denk dat Bosz, net als De Boer vorig jaar, hem niet veel gaat gebruiken.

Ik vind Bazoer een goede speler, maar ik heb er weinig moeite mee als hij vertrekt. Middenvelders minder is in mijn ogen alleen maar goed. Gezien zijn houding denk ik niet dat hij zin heeft om zich dienstbaar op te stellen in een mindere fase.

Ziyech zou ik echt een top aankoop vinden. Hij is de ideale mentor voor Nouri. Van den Beek voor achter Klaassen en Riedewald en Gudelj mogen het van mij uitvechten op 6.

Sinkgraven een jaar verhuren aan FC Twente bv. Ik zie het nog steeds zitten in hem, maar hij moet wel spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:56 schreef Loetje het volgende:
Bazoer, de snotneus die zich eerst maar eens moet laten zien... Speelt niet voor niets niet...
Klopt, hij kan veel beter...instelling of gaat hij weg ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 augustus 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 14:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, hij kan veel beter...instelling of gaat hij weg ?
Bosz....de lamlul, die gaat Tete ook omzeep helpen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 augustus 2016 - 02:07   quote  deeplink  
Bazoer heeft helemaal niet zo gereageerd. Hij zei zelf dat hij het liefst bij Ajax blijft. Had geen interesse in een transfer, maar liet de deur op een kier staan voor interesse.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Als laatste aankoop misschien Lombaerts oppikken ? Want die Westerman gaat het niet redden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Lombaerts twee maanden na interesse Ajax en PSV nog niet weg: prijs gezakt'
dinsdag 30 augustus 2016 om 09:08

Het is even rustig geweest rond Nicolas Lombaerts, maar de verdediger staat met nog ruim een dag op de transfermarkt te gaan toch voor een vertrek bij Zenit Sint-Petersburg. Anderlecht lijkt met de verdediger aan de haal te gaan.

Het Nieuwsblad weet namelijk te melden dat Zenit eindelijk bereid is om zijn prijs te laten zakken. De Russen beseffen dat vierenhalf miljoen euro te veel geld is voor een speler van 31 jaar. Lombaerts, die nog twee jaar onder contract staat bij Zenit, geniet ook interesse uit de Emiraten en Turkije, maar heeft geen trek in die voorstellen.

Anderlecht hoopt ondertussen nog op Lombaerts, want er werd deze zomer vooral aanvallend geweld gehaald. In het begin van de competitie blijkt echter dat de verdediging van Anderlecht nog altijd behoorlijk wankel is. Lombaerts zou in Brussel de opvolger kunnen worden van Kara Mbodji, die mogelijk nog een transfer maakt naar Swansea City. Eerder deze transferperiode hadden PSV en Ajax interesse in Lombaerts, maar de hoge vraagpijs van Zenit bleek een te groot obstakel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als laatste aankoop misschien Lombaerts oppikken ? Want die Westerman gaat het niet redden...
CV's genoeg. Ajax met backs gaan scouten.

Enige wat ik nog wil is een vleugel.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als laatste aankoop misschien Lombaerts oppikken ? Want die Westerman gaat het niet redden...
Waarom niet dan? Speelde een goede tweede helft tegen Go Ahead..
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

CV's genoeg. Ajax met backs gaan scouten.

Enige wat ik nog wil is een vleugel.
Ik liever niet.. Liever dat Cerny wat meer kans krijgt..
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 14:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bosz....de lamlul, die gaat Tete ook omzeep helpen
Tete vind ik een geweldige verdediger maar een beperkte voetballer. Het spel van Bosz vraagt nu eenmaal wat meer van een verdediger dan onder De Boer. Daar kan niemand wat aan doen in mijn ogen.
Ik zou daarom het liefst Tete een keer in centrum willen zien. vd Gijp zei dat gisteren ook mooi in VI. Laat Kenny zich dan puur en alleen richten op het verdedigen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik liever niet.. Liever dat Cerny wat meer kans krijgt..
Dan nog hebben we er in principe maar 3. Waarom die ineens volledig uit beeld is, is mij trouwens ook een raadsel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tete vind ik een geweldige verdediger maar een beperkte voetballer. Het spel van Bosz vraagt nu eenmaal wat meer van een verdediger dan onder De Boer. Daar kan niemand wat aan doen in mijn ogen.
Ik zou daarom het liefst Tete een keer in centrum willen zien. vd Gijp zei dat gisteren ook mooi in VI. Laat Kenny zich dan puur en alleen richten op het verdedigen.
Verdedigers moeten verdedigen en dat kan hij als geen ander. Mensen verwachten veel te veel van spelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Speelde een goede tweede helft tegen Go Ahead..
Je zegt het gelukkig zelf al..Go Ahead, sorrij Remco, hij komt op mij over als een sukkel, Van der Hoorn vond ik stukken beter...
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog hebben we er in principe maar 3. Waarom die ineens volledig uit beeld is, is mij trouwens ook een raadsel.
Zelfde met Muric.. Beiden spelen met regelmaat geweldige wedstrijden voor Jong Ajax. En zijn niet eens in beeld.. Muric inmiddels zelfs al vertrokken bij Ajax.. Nouri idem..
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zegt het gelukkig zelf al..Go Ahead, sorrij Remco, hij komt op mij over als een sukkel, Van der Hoorn vond ik stukken beter...
Die wedstrijden moeten ook gespeeld worden..
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde met Muric.. Beiden spelen met regelmaat geweldige wedstrijden voor Jong Ajax. En zijn niet eens in beeld.. Muric inmiddels zelfs al vertrokken bij Ajax.. Nouri idem..
Daarom! En Muric zelfs met optie tot koop. Was verreweg de beste bij Ajax in de voorbereiding. Ik kan er niet bij. En als je hem niet laat spelen, dan maar een aankoop als je snapt wat ik bedoel. Maar als je ziet hoe ongelooflijk veel goede spelers er aankloppen, snap ik gewoon niet dat ze geen kansen krijgen. En wat wij al zeiden, teveel spelers vallen te snel stil in hun ontwikkeling. Jij zei toen dat je hoopt dat het met Bosz niet gebeurd. Maar El Ghazi en Bazoer zijn al bijna buiten beeld, Nouri en Cerny komen niet in beeld terwijl daar alle aanleiding voor is en Muric is weg... Dat getuigd niet echt van geweldig werk van Bosz.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom! En Muric zelfs met optie tot koop. Was verreweg de beste bij Ajax in de voorbereiding. Ik kan er niet bij. En als je hem niet laat spelen, dan maar een aankoop als je snapt wat ik bedoel. Maar als je ziet hoe ongelooflijk veel goede spelers er aankloppen, snap ik gewoon niet dat ze geen kansen krijgen. En wat wij al zeiden, teveel spelers vallen te snel stil in hun ontwikkeling. Jij zei toen dat je hoopt dat het met Bosz niet gebeurd. Maar El Ghazi en Bazoer zijn al bijna buiten beeld, Nouri en Cerny komen niet in beeld terwijl daar alle aanleiding voor is en Muric is weg... Dat getuigd niet echt van geweldig werk van Bosz.
Ghazi speelde vorige week gewoon nog, evenals Bazoer. Als die jongens een dip hebben is het logisch dat ze even niet spelen, dat vind ik Bosz niet aan te rekenen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi speelde vorige week gewoon nog, evenals Bazoer. Als die jongens een dip hebben is het logisch dat ze even niet spelen, dat vind ik Bosz niet aan te rekenen..
Wat is een dip en wanneer moet je er iemand dan naast zetten? Vind ineens zoveel jongens geen zelfvertrouwen meer hebben. Zelfs Tete is amper nog in beeld. Ik walg daar gewoon van.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is een dip en wanneer moet je er iemand dan naast zetten? Vind ineens zoveel jongens geen zelfvertrouwen meer hebben. Zelfs Tete is amper nog in beeld. Ik walg daar gewoon van.
Het gaat natuurlijk wel om het algemeen belang, zijnde Ajax.
Als één of meerdere spelers even niet goed in hun vel zitten en je hebt volwaardige vervangers, die wellicht wat beter in hun vel zitten, dan is de keuze wel te begrijpen.

Daarnaast heeft Bosz zelf aangegeven dat hij nog zoekende is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:24 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk wel om het algemeen belang, zijnde Ajax.
Als één of meerdere spelers even niet goed in hun vel zitten en je hebt volwaardige vervangers, die wellicht wat beter in hun vel zitten, dan is de keuze wel te begrijpen.

Daarnaast heeft Bosz zelf aangegeven dat hij nog zoekende is.
Zoekende op basis van iedereen die een mindere pot speelt er meteen uitgebonjourd wordt? Je kan overal spelers erbij halen maar dan breken ze zeker niet door als ze het meteen wat beter door. Maar aangezien er weinig wordt doorgeschoven pleit ik wel voor zo'n aankoop.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoekende op basis van iedereen die een mindere pot speelt er meteen uitgebonjourd wordt? Je kan overal spelers erbij halen maar dan breken ze zeker niet door als ze het meteen wat beter door. Maar aangezien er weinig wordt doorgeschoven pleit ik wel voor zo'n aankoop.
Ik vermoed met "zoekende" hij bedoelde, dat hij er nog niet (helemaal) uit is wat de meest ideale opstelling is van de basis-elf. Vandaar ook dat er nog geen wedstrijd is geweest met dezelfde opstelling.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is een dip en wanneer moet je er iemand dan naast zetten? Vind ineens zoveel jongens geen zelfvertrouwen meer hebben. Zelfs Tete is amper nog in beeld. Ik walg daar gewoon van.
Klopt ook zeker.. Maar het zijn wel de jongens die ook onder de Boer de laatste maanden flink onder vuur lagen wegens slecht presteren... En ook onder vuur liggen bij heel veel supporters..

Ik zou het doodzonde vinden van alle drie de spelers..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tete vind ik een geweldige verdediger maar een beperkte voetballer. Het spel van Bosz vraagt nu eenmaal wat meer van een verdediger dan onder De Boer. Daar kan niemand wat aan doen in mijn ogen.
Ik zou daarom het liefst Tete een keer in centrum willen zien. vd Gijp zei dat gisteren ook mooi in VI. Laat Kenny zich dan puur en alleen richten op het verdedigen.
Niet gek gedacht verdedigend ijzersterk maar brengt aanvallend te weinig.
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verdedigers moeten verdedigen en dat kan hij als geen ander. Mensen verwachten veel te veel van spelers.
Ben ik deels met je eens daarom wil ik hem ook graag centraal zien en Europa/competitie als je tegen een sterke tegenstander zie ik hem ook graag al back maar tegen een zwakke tegenstander zie ik liever een back die ook aanvallend zijn steentje bij draagt en daar is Tete niet het type voor.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tete vind ik een geweldige verdediger maar een beperkte voetballer. Het spel van Bosz vraagt nu eenmaal wat meer van een verdediger dan onder De Boer. Daar kan niemand wat aan doen in mijn ogen.
Ik zou daarom het liefst Tete een keer in centrum willen zien. vd Gijp zei dat gisteren ook mooi in VI. Laat Kenny zich dan puur en alleen richten op het verdedigen.
Na apert.. Ik zei het van de week ook al....:-)
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Na apert.. Ik zei het van de week ook al....:-)
©?
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:52 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vermoed met "zoekende" hij bedoelde, dat hij er nog niet (helemaal) uit is wat de meest ideale opstelling is van de basis-elf. Vandaar ook dat er nog geen wedstrijd is geweest met dezelfde opstelling.
Maar je zoekt dus een juiste opstelling door iedere wedstrijd te blijven rouleren? En dan niet met 1, maar met 3 tot 8 verschillende spelers per wedstrijd? Dat gaat nooit werken Pafke.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt ook zeker.. Maar het zijn wel de jongens die ook onder de Boer de laatste maanden flink onder vuur lagen wegens slecht presteren... En ook onder vuur liggen bij heel veel supporters..

Ik zou het doodzonde vinden van alle drie de spelers..
Zeker weten, ze lagen flink onder vuur. Maar De Boer gaf ze de kans om uit de dip te komen. Vind Bazoer de eerste 2 wedstrijden tegen PAOK en Sparta ook prima spelen.

El Ghazi weet je mijn mening over, eerste minuten van de wedstrijd bepalen zijn wedstrijd. Maar hij heeft wel echt alles. Cerny kun je nou mooi gebruiken als het over diepgang gaat, maar dit is gewoon goede talenten vergallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1225571