BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 juni 2017 - 14:08   quote  deeplink  
Het is een echte prof, daar kunnen veel jongens nog van leren,maarook DOlberg zal van hem kunnen leren :) Top aankoop
AkaS
 AkaS - donderdag 01 juni 2017 - 14:16   quote  deeplink  
Goede zet als 2e spits. Welldone Overmars !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 juni 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:08 schreef NatjosFC het volgende:
Ik ben hyped AF. Ga sws uitshirtje met zijn naam halen. :)

Wat een beest.
Ik zou dan wel even wachten tot zijn rugnummer bekend is.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:04 schreef NatjosFC het volgende:
Fantastisch nieuws. Huntelaar back in business! Overmars geeft ook gelijk aan dat Dolberg eerste spits, Huntelaar heeft er dus mee ingestemd dat hij niet altijd basis staat. Ik denk dat dit echt een hele waardevolle aanwinst gaat worden! En nog gratis ook.

HE
IS
BACK
Yes goede aanwinst
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 juni 2017 - 16:46   quote  deeplink  
Volgende week Ajax-bod op 'nieuwe Marcelo' verwacht: 8 miljoen euro

Ajax wil na de komst van Klaas-Jan Huntelaar mogelijk snel weer zaken doen op de transfermarkt. In Brazilië wordt melding gemaakt van de concrete interesse van de Amsterdammers in Sao Paulo-linksback Junior Tavares (20).

"Ajax is Junior al drie maanden aan het bekijken", reageert zaakwaarnemer Fabiano Carpegiani tegen Yahoo Esportes. Begin volgende week wordt door de spelersmakelaar een officiële aanbieding van Ajax verwacht. Het bedrag zou liggen op acht miljoen euro. Eerder deden de Amsterdammers ook al zaken met Sao Paulo vanwege de transfer van David Neres. Voor hem werd twaalf miljoen euro betaald.

Vorige week waren er ook scouts van Ajax in Brazilië om Junior, ook wel de 'nieuwe Marcelo' genoemd, tijdens de wedstrijden tegen Avai en Palmeiras te bekijken. Sao Paulo heeft vijftig procent van de transferrechten van de twintigjarige linksback in handen. Daar betaalde het eind december 2016 275.000 euro aan Gremio, de vorige club van de verdediger, voor. Sao Paulo heeft de optie om nog eens dertig procent van de rechten van Gremio over te nemen. Dat moet plaatsvinden voor een eventuele transfer naar Amsterdam.

Bron : www.voetbalprimeur.nl

----------------------------------

Als de geruchten kloppen is Overmars zeer goed bezig met mensen zoeken voor de posities waarop ze het hardst nodig zijn. Huntelaar, de Jong en deze Junior.
Goed bezig!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 16:46 schreef Jaccio het volgende:
Volgende week Ajax-bod op 'nieuwe Marcelo' verwacht: 8 miljoen euro

Ajax wil na de komst van Klaas-Jan Huntelaar mogelijk snel weer zaken doen op de transfermarkt. In Brazilië wordt melding gemaakt van de concrete interesse van de Amsterdammers in Sao Paulo-linksback Junior Tavares (20).

"Ajax is Junior al drie maanden aan het bekijken", reageert zaakwaarnemer Fabiano Carpegiani tegen Yahoo Esportes. Begin volgende week wordt door de spelersmakelaar een officiële aanbieding van Ajax verwacht. Het bedrag zou liggen op acht miljoen euro. Eerder deden de Amsterdammers ook al zaken met Sao Paulo vanwege de transfer van David Neres. Voor hem werd twaalf miljoen euro betaald.

Vorige week waren er ook scouts van Ajax in Brazilië om Junior, ook wel de 'nieuwe Marcelo' genoemd, tijdens de wedstrijden tegen Avai en Palmeiras te bekijken. Sao Paulo heeft vijftig procent van de transferrechten van de twintigjarige linksback in handen. Daar betaalde het eind december 2016 275.000 euro aan Gremio, de vorige club van de verdediger, voor. Sao Paulo heeft de optie om nog eens dertig procent van de rechten van Gremio over te nemen. Dat moet plaatsvinden voor een eventuele transfer naar Amsterdam.

Bron : www.voetbalprimeur.nl

----------------------------------

Als de geruchten kloppen is Overmars zeer goed bezig met mensen zoeken voor de posities waarop ze het hardst nodig zijn. Huntelaar, de Jong en deze Junior.
Goed bezig!
Heb een filmpje gezien van Junior maar daarin vind ik hem niet bijzonder..

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.parool.nl/sport/-ajax-zeer-geinteresseerd-in-jonge-braziliaanse-back~a4498113/&ved=0ahUKEwjwvZKkvZ3UAhXBZ1AKHXbLDYYQqOcBCFYwAA&usg=AFQjCNHnHVMUX25KzOoZrGg9SeafKGlRow

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door Hummel10 --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zou dan wel even wachten tot zijn rugnummer bekend is.
Nee man. Heb liever een shirt met nummer 9 dan dat ie straks een of andere klote nummer heeft.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Diederik Boer keert terug naar Zwolle
PEC Zwolle voegt Diederik Boer toe aan de selectie. De 36-jarige doelman komt over van Ajax en tekent een contract voor twee seizoenen, met de intentie om daarna een andere functie binnen de club te gaan bekleden. Van 2002 tot 2014 was Boer ook al actief voor de Zwollenaren. In die periode kwam hij tot een totaal van 297 competitiewedstrijden in het eerste elftal van de club. Hij doorliep ook de jeugdopleiding bij de Blauwvingers.

[...]

BRON
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Prachtige stap voor Boer! :)
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Ajax en FC Kopenhagen bereiken overeenstemming over transfer Victor Jensen

Ajax en FC Kopenhagen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Victor Jensen. De aanvallende middenvelder tekent op korte termijn een contract dat ingaat op 1 juli 2017 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2020.

Jensen werd op 8 februari 2000 geboren in Kopenhagen, Denemarken. De 17-jarige jeugdinternational is afkomstig van het Deense FC Kopenhagen. Met ingang van het seizoen 2017-2018 sluit hij aan bij Ajax O19.

Complimenten John Steen Olsen
Directeur spelersbeleid Marc Overmars: ,,Het is mooi dat wij dit grote talent hebben weten te contracteren. Complimenten voor onze Deense scout John Steen Olsen, mede dankzij zijn inspanningen komt Jensen naar Amsterdam. Met ingang van komend seizoen zal hij aansluiten bij het vlaggenschip van onze opleiding, het elftal O19.”

Vele Denen gingen hem voor bij Ajax
Victor Jensen: ,,Ik ben erg blij en bovendien ook trots dat ik voor Ajax mag gaan spelen. Het is een grote club met een prachtige historie. Veel Deense spelers zijn mij in het verleden bij Ajax voorgegaan. Mijn doel is om zo spoedig mogelijk deel uit te maken van het eerste elftal en te slagen bij de club. Op deze plaats ook een dankwoord voor FC Kopenhagen, zonder hen had ik deze mooie stap in mijn carrière niet kunnen maken.”

Bron

Als de geruchten kloppen zou Ajax 3.5 miljoen voor deze jongen hebben betaald. Hij is een aanvallende middenvelder maar kan ook als rechtsbuiten uit de voeten en werd vorig seizoen tot beste Deense voetballer onder 17 jaar gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 12:04   quote  deeplink  
[Update] 'Nog geen bod op Tavares'

Volgens het Braziliaanse medium Yahoo Esportes heeft Ajax verregaande interesse in Sao Paulo-linksback Junior Tavares. Zijn zaakwaarnemer Fabiano Carpegiani laat weten dat Ajax de twintigjarige verdediger al zo'n drie maanden bekijkt.

De spelersmakelaar verwacht dat Ajax begin volgende week een officieel bod gaat doen op het Braziliaanse talent. Naar verluidt zou de linksback acht miljoen euro moeten kosten. Tavares, die in Brazilië 'de nieuwe Marcelo' wordt genoemd, werd vorige week nog door Ajax-scouts bekeken.

Sao Paulo heeft op dit moment nog vijftig procent van de transferrechten in handen van Tavares. Eind 2016 betaalde de club 275.000 euro aan Gremio, de vorige club van de linksback. Het heeft daarnaast de mogelijkheid om nog eens dertig procent van de rechten van Gremio over te nemen, maar dit zou dan wel moeten gebeuren voor een eventuele overgang naar Amsterdam. Enkele maanden geleden nam Ajax voor zo'n twaalf miljoen euro David Neres over van Sao Paulo.

Update - 11.20 uur (4 juni 2017)
Ajax heeft naar verluidt nog geen bod neergelegd bij Sao Paolo voor linksback Tavares. De Brazilianen verlangen volgens berichten acht miljoen euro, maar het medium UOL Esporte meldt dat de Braziliaanse grootmacht de jongeling helemaal niet wil verkopen. Wordt vervolgd.

Bron

Het komt van AS dus te nmen met honderdachtentachtig korrels zout maar toch. Is dit eventueel voorsorteren op een vertrek van Sanchez?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Lijkt me niet. Hij is linksback dus is een broodnodige versterking lijkt me eerder. Zeker gezien vertrek Dijks en waarschijnlijk Riedewald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:04 schreef Eide het volgende:
[Update] 'Nog geen bod op Tavares'

Volgens het Braziliaanse medium Yahoo Esportes heeft Ajax verregaande interesse in Sao Paulo-linksback Junior Tavares. Zijn zaakwaarnemer Fabiano Carpegiani laat weten dat Ajax de twintigjarige verdediger al zo'n drie maanden bekijkt.

De spelersmakelaar verwacht dat Ajax begin volgende week een officieel bod gaat doen op het Braziliaanse talent. Naar verluidt zou de linksback acht miljoen euro moeten kosten. Tavares, die in Brazilië 'de nieuwe Marcelo' wordt genoemd, werd vorige week nog door Ajax-scouts bekeken.

Sao Paulo heeft op dit moment nog vijftig procent van de transferrechten in handen van Tavares. Eind 2016 betaalde de club 275.000 euro aan Gremio, de vorige club van de linksback. Het heeft daarnaast de mogelijkheid om nog eens dertig procent van de rechten van Gremio over te nemen, maar dit zou dan wel moeten gebeuren voor een eventuele overgang naar Amsterdam. Enkele maanden geleden nam Ajax voor zo'n twaalf miljoen euro David Neres over van Sao Paulo.

Update - 11.20 uur (4 juni 2017)
Ajax heeft naar verluidt nog geen bod neergelegd bij Sao Paolo voor linksback Tavares. De Brazilianen verlangen volgens berichten acht miljoen euro, maar het medium UOL Esporte meldt dat de Braziliaanse grootmacht de jongeling helemaal niet wil verkopen. Wordt vervolgd.

Bron

Het komt van AS dus te nmen met honderdachtentachtig korrels zout maar toch. Is dit eventueel voorsorteren op een vertrek van Sanchez?
Nee denk het niet. Is een linksback. Ze zouden ook op een andere linksback hebben geboden. Denk meer dat ze Sinkgraven toch geen uitkomst vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:10 schreef NatjosFC het volgende:
Lijkt me niet. Hij is linksback dus is een broodnodige versterking lijkt me eerder. Zeker gezien vertrek Dijks en waarschijnlijk Riedewald.
Hahahaha wij dachten en schreven precies hetzelfde.
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 13:39   quote  deeplink  
Overigens mag ook duidelijk zijn dat er geen sprake is van voorkeursbehandelingen bij Ajax. Joe van der Sar, zoon van Edwin, heeft te horen gekregen dat hij op zoek mag naar een andere club. ADO schijnt hem aan te willen trekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 13:39 schreef Eide het volgende:
Overigens mag ook duidelijk zijn dat er geen sprake is van voorkeursbehandelingen bij Ajax. Joe van der Sar, zoon van Edwin, heeft te horen gekregen dat hij op zoek mag naar een andere club. ADO schijnt hem aan te willen trekken.
Inderdaad, zal natuurlijk ook te maken hebben met zijn kwaliteiten. Denk best dat zijn vader dat ook wel respecteert! ;-)
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Virgil van Dijk voor bijna 70 miljoen naar Manchester City.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Virgil van Dijk voor bijna 70 miljoen naar Manchester City.
Pfff wat een bedrag!
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Is het al helemaal rond? Wat ben in blij dat ik die wereld uit ben
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 20:49 schreef Loetje het volgende:
Is het al helemaal rond? Wat ben in blij dat ik die wereld uit ben
Nog niet, maar volgens mij twijfelt niemand er aan. Pep Guardiola ziet in hem de opvolger van Kompany.

Naar verluid 68 miljoen euro waarmee hij de duurste verdediger ter wereld wordt. Hij gaat naar verluid 230.000 euro per week verdienen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 21:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog niet, maar volgens mij twijfelt niemand er aan. Pep Guardiola ziet in hem de opvolger van Kompany.

Naar verluid 68 miljoen euro waarmee hij de duurste verdediger ter wereld wordt. Hij gaat naar verluid 230.000 euro per week verdienen....
Echt een idiote prijs wederom. Maar normaal in de huidige markt
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt een idiote prijs wederom. Maar normaal in de huidige markt
Wat een geld hé Groningen zal wel blij zijn..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee denk het niet. Is een linksback. Ze zouden ook op een andere linksback hebben geboden. Denk meer dat ze Sinkgraven toch geen uitkomst vinden.
Gelukkig
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 08:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat een geld hé Groningen zal wel blij zijn..
Nee hoor, want Van Dijk heeft z'n opleiding bij Willem II genoten ;)
p111
 p111 - maandag 05 juni 2017 - 18:00   quote  deeplink  
Veel te veel geld voor van Dijk goede verdediger maar top ? in mijn ogen niet maar goed ik hoop voor hem dat hij het gaat maken.
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Virgil van Dijk voor bijna 70 miljoen naar Manchester City.
En wij maar braaf 25m voor Klaassen vragen. Heel netjes
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 18:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En wij maar braaf 25m voor Klaassen vragen. Heel netjes
Nee, het is wat anderen voor hem willen betalen. Ajax vraagt nergens om, Ajax hoort aanbiedingen en , in overleg met de speler, accepteert die of niet.

En ja, er zit inderdaad een wereld van verschil tussen spelers die in een grote competitie actief zijn zoals Van Dijk en Klaassen die uit de Eredivisie komt. Dat verschil is gigantisch. Bovendien worden dergelijke bedragen eigenlijk ook alleen in de Premier League, Real Madrid en Barcelona betaald.

Een eventueel acceptabele prijs van Ajax met die instituten vergelijken is.... nu ja. Vul zelf maar aan.
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 18:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, het is wat anderen voor hem willen betalen. Ajax vraagt nergens om, Ajax hoort aanbiedingen en , in overleg met de speler, accepteert die of niet.

En ja, er zit inderdaad een wereld van verschil tussen spelers die in een grote competitie actief zijn zoals Van Dijk en Klaassen die uit de Eredivisie komt. Dat verschil is gigantisch. Bovendien worden dergelijke bedragen eigenlijk ook alleen in de Premier League, Real Madrid en Barcelona betaald.

Een eventueel acceptabele prijs van Ajax met die instituten vergelijken is.... nu ja. Vul zelf maar aan.
Gewoon durven vragen. Er is altijd ergens een gek die het uit paniek neertelt.
Beetje zoals wij vaak deden in het verleden.
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 18:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gewoon durven vragen. Er is altijd ergens een gek die het uit paniek neertelt.
Beetje zoals wij vaak deden in het verleden.
Soms wel maar soms ook niet. Ook voor spelers geldt dat het weinig zin heeft ze tegen hun zin te behouden. 25 miljoen voor een middenvelder uit de Nederlandse competitie is gewoon veel geld. Daarnaast scheelt het ook enorm of er slechts 1 club intresse heeft of meerdere en dan ook nog uit welke competitie die club komt. Je kan aan Engelse clubs meer poen vragen als aan Duitse clubs.

En zo zijn er waarschijnlijk nog talloze factoren waar ik even niet aan denk. Punt is dat een vraagprijs leuk is, maar het gaat om wat er geboden wordt. Dat is voor een Eredivisieclub gewoon moeilijker hard te spelen als voor, bijvoorbeeld, een EPL club die minimaal het dubbele budget van Ajax heeft.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 17:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee hoor, want Van Dijk heeft z'n opleiding bij Willem II genoten ;)
Ok krijgen ze niks nu?
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 19:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok krijgen ze niks nu?
Jawel, maar volgens mij wel minder als Willem II. De Solidariteitsvergoeding is 5% van de transfersom en gaat over de periode van 12 t/m 22 jaar. Van Dijk speelde tot z'n 18e bij Willem II en daarna bij Groningen en Celtic. Dat gezegd hebbende deelt zelfs Celtic dus nog mee in de taart want Van Dijk was volgens mij pas 21 bij z'n transfer.

Anyway, hoe jonger, hoe lager het deel van de vergoeding. Willem II krijgt volgens mij dan 2,5% van de transfersom, Groningen 1.5% en Celtic 0.5%. Dan komt Willem II dus op 1.7 miljoen of zo als mijn rekensom iets in de buurt komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 05 juni 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Lijkt niet door te gaan. Voorkeur ligt bij Liverpool. Trouwens ook een club die ik beter bij hem vind passen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 juni 2017 - 00:19   quote  deeplink  
Tuurlijk want Liverpool haalt alles en iedereen op bij Southampton.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 00:19 schreef NatjosFC het volgende:
Tuurlijk want Liverpool haalt alles en iedereen op bij Southampton.
Wel veel ja, anderzijds vind ik dat wel echt een prachtige club
Eide
 Eide - dinsdag 06 juni 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 21:32 schreef Loetje het volgende:
Lijkt niet door te gaan. Voorkeur ligt bij Liverpool. Trouwens ook een club die ik beter bij hem vind passen
Ik lees nog altijd dezelfde bedragen trouwens. Man, wat een gigantisch bedrag voor een 25 jarige verdediger. Volgens mij wordt hij dan zelfs de allerduurste verdediger ooit in het voetbal...
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 20:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik lees nog altijd dezelfde bedragen trouwens. Man, wat een gigantisch bedrag voor een 25 jarige verdediger. Volgens mij wordt hij dan zelfs de allerduurste verdediger ooit in het voetbal...
Schiet mij ook even geen duurdere te binnen. Weet jij toevallig wat Thiago Silva koste?
Eide
 Eide - dinsdag 06 juni 2017 - 21:36   quote  deeplink  
David Luiz was tot dusver de duurste met 50 miljoen pond volgens internet. Virgil van Dijk moet 60 miljoen pond kosten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 juni 2017 - 00:43   quote  deeplink  
Het is de duurste verdediger, volgens vele sites.

Bizar maar dat komt omdat het een binnenlandse transfer is.

Voor hoeveel is hij eigenlijk gekocht van Celtic?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 08:13   quote  deeplink  
Whahahahaha en de geruchten rondom vertrek van spelers naar Dortmund neemt hand over tand toe en wordt steeds lachwekkender. Nu op de website van Elfvoetbal het gerucht dat Bosz Kluivert zou willen hebben voor het duizelingwekkende bedrag van 70 miljoen euro! Whahahahaha

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/467923_peter-bosz-wil-recordtransfer-van-ajacied-snel-voltooien?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 08:13   quote  deeplink  
Overigens werd in de tijd dat De Boer overstapte naar Inter ook geroepen dat hij enkele spelers mee zou nemen. En hoeveel waren het er uiteindelijk? Inderdaad 0,0. Dit soort overstappen zijn alleen maar geweldig voor dit soort sites. Kunnen ze weer een paar geruchten creëren die clicks opleveren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 juni 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 08:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahahaha en de geruchten rondom vertrek van spelers naar Dortmund neemt hand over tand toe en wordt steeds lachwekkender. Nu op de website van Elfvoetbal het gerucht dat Bosz Kluivert zou willen hebben voor het duizelingwekkende bedrag van 70 miljoen euro! Whahahahaha

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/467923_peter-bosz-wil-recordtransfer-van-ajacied-snel-voltooien?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Dan krijgen ze Younes er gratis bij haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 08:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan krijgen ze Younes er gratis bij haha
Echt niet!!!! Younes gaat het maken, let maar op mijn woorden.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 juni 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt niet!!!! Younes gaat het maken, let maar op mijn woorden.
Ja, in het G-elftal van FC kan er niks van, misschien wel ja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 10:42 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja, in het G-elftal van FC kan er niks van, misschien wel ja.
Tuurlijk jongen, en bij het nationale elftal van Duitsland hebben ze er geen kijk op zeker?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 juni 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 11:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, en bij het nationale elftal van Duitsland hebben ze er geen kijk op zeker?
Ik heb het al meerder malen uitgelegd, waarom die gast niet zo goed is.
Heel simpel vanwege het feit dat hij zo doorzichtig standaard hetzelfde doet, iedere keer opnieuw.
Als je als verdediger eenmaal weet (en dit zie je nu steeds meer al gebeuren) wat hij doet stelt hij niks voor, want zijn enige dreiging die hij kent is dan volledig weg.
Eeuwig en altijd naar binnen kruipen en hopen er tussendoor te komen of uit te halen.
Verder heeft hij geen wapens als dit mislukt.

Om exact dezelfde reden werd Robben regelmatig de wedstrijd uitgespeeld. Robben heeft enkel nog het geluk dat ie veel sneller is en dat hij nog enkele andere trucjes heeft, maar de basis is hetzelfde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2017 door Peterhs --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 juni 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 11:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik heb het al meerder malen uitgelegd, waarom die gast niet zo goed is.
Heel simpel vanwege het feit dat hij zo doorzichtig standaard hetzelfde doet, iedere keer opnieuw.
Als je als verdediger eenmaal weet (en dit zie je nu steeds meer al gebeuren) wat hij doet stelt hij niks voor, want zijn enige dreiging die hij kent is dan volledig weg.
Eeuwig en altijd naar binnen kruipen en hopen er tussendoor te komen of uit te halen.
Verder heeft hij geen wapens als dit mislukt.

Om exact dezelfde reden werd Robben regelmatig de wedstrijd uitgespeeld. Robben heeft enkel nog het geluk dat ie veel sneller is en dat hij nog enkele andere trucjes heeft, maar de basis is hetzelfde.
Dit is niet waar.

De laatste paar wedstrijden ging hij juist buitenom.

Thuis tegen Schalke, die verdediger werd helemaal gek. Hij had zich voorbereid op wat jij zegt, dat hij binnendoor ging.
Dat deed hij niet, ging buitenom.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 juni 2017 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt niet!!!! Younes gaat het maken, let maar op mijn woorden.
Alleen als zijn rendement omhoog gaat anders is het niks.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 juni 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Ajax Centraal: Via Eurosport zou informatie beschikbaar zijn dat Dortmund op aanraden van Bosz een megabod zou uitbrengen op Justin Kluivert....€ 70mln !!!

Hahha dat zou wat zijn...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:51 schreef AkaS het volgende:
Ajax Centraal: Via Eurosport zou informatie beschikbaar zijn dat Dortmund op aanraden van Bosz een megabod zou uitbrengen op Justin Kluivert....€ 70mln !!!

Hahha dat zou wat zijn...
9 reacties boven de jouwe staat dat al gemeld! ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 15:58   quote  deeplink  
Neem aan dat je dat met een korrel zout neemt. Dan is Sanchez 500 miljoen waard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1125500