BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:13 schreef Eide het volgende:
Linksback bevestigt: ‘Mijn zaakwaarnemer heeft aanbieding van Ajax’

Ajax heeft Junior Tavares een aanbieding gedaan. Dat heeft de linksback van São Paulo laten weten aan Lance. Het zou de tweede Braziliaan zijn die Ajax uit São Paulo haalt, na David Neres.

“Mijn zaakwaarnemer heeft een aanbieding ontvangen van Ajax en dit laten weten aan het bestuur. Op dit moment zit ik met mijn gedachten gewoon bij São Paulo”, aldus Tavares. “Ik heb heel veel aan deze club te danken. Ik wil São Paulo helpen.”

Ajax zou zo’n acht miljoen euro moeten betalen voor Tavares.

Bron

Typische "korreltje zout" berichten. Onbetrouwbaar medium met een bericht van een bron die we allemaal niet kennen. Maar goed, bij deze.
Mooi, zou een gerichte aankoop kunnen zijn. Dijks komt te kort, maar zou ik er nog bij houden. Sinkgraven moet zich komend jaar laten zien, mooie speler voor de breedte en als hij zich in de basis weet te spelen (welke positie dan ook) is hij een verrassing.

Uit de jeugd geen linksback denk ik??
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Er zijn er niet meteen bij die ik in Ajax 1 zie. Maar goed, ik vond Tete bij Jong Ajax ook niet heel goed (hoewel die in de A1 juist wel heel goed was).
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:22 schreef Eide het volgende:
Er zijn er niet meteen bij die ik in Ajax 1 zie. Maar goed, ik vond Tete bij Jong Ajax ook niet heel goed (hoewel die in de A1 juist wel heel goed was).
Dan zou het inderdaad een gerichte aankoop kunnen zijn. Hebben we de selectie al zo goed als rond dacht ik..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juni 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 13:19 schreef p111 het volgende:
Nogmaals van mij mag de nw trainer Sinkgraven wat meer tijd geven hij heeft het in het begin prima gedaan,en ook mijn favoriet Maxwel was ook in zijn begin jaren zo,n halve back die verdedigend ook wel eens een steekje liet vallen.Ik geloof nog in Sinkgraven.
Ik niet vind het helemaal niks. Wordt dan gezegd dat het een aanvallende back is nou hij brengt aanvallend niks extra's. Met Younes die naar binnentrekt moet je iemand hebben die er overheen gaat en een goede voorzet kan geven. Viergever deed dit die paar wedstrijden veel beter.
Jammer dat Dijks zo beperkt is want zijn voorzet komt ook zelden aan.
Eide
 Eide - woensdag 14 juni 2017 - 06:45   quote  deeplink  
Sererro voor 3 jaar naar Vitesse aldus de Telegraaf.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juni 2017 - 07:31   quote  deeplink  
Ik heb echt respect voor die gozer! Zeker van waarde geweest en zich altijd vol ingezet als hij speelde. Nooit zitten zeiken en altijd in dienst van de ploeg. Echt me petje af, zie je niet veel meer.
Eide
 Eide - woensdag 14 juni 2017 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 07:31 schreef Loetje het volgende:
Ik heb echt respect voor die gozer! Zeker van waarde geweest en zich altijd vol ingezet als hij speelde. Nooit zitten zeiken en altijd in dienst van de ploeg. Echt me petje af, zie je niet veel meer.
Absoluut. Ik hoop dat de supportersverenigingen en Ajax zelf hem een net afscheid gunnen.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juni 2017 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 07:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut. Ik hoop dat de supportersverenigingen en Ajax zelf hem een net afscheid gunnen.
Dat zou meer dan rechtvaardig zijn. Dit zie je echt nog maar zelden. En zijn goal tegen Barça zal ik nooit vergeten
p111
 p111 - woensdag 14 juni 2017 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik niet vind het helemaal niks. Wordt dan gezegd dat het een aanvallende back is nou hij brengt aanvallend niks extra's. Met Younes die naar binnentrekt moet je iemand hebben die er overheen gaat en een goede voorzet kan geven. Viergever deed dit die paar wedstrijden veel beter.
Jammer dat Dijks zo beperkt is want zijn voorzet komt ook zelden aan.
Zowel Dijks als Viergever zijn van middelmatige kwaliteiet die niet beter worden,en de basis van Sinkgraven is beter dus zit daat nog een kans in om een basisspeler te worden,maar dan moet hij wel zijn kans krijgen.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juni 2017 - 07:49   quote  deeplink  
Viergever heeft in mijn optiek de laatste 2 jaar toch wel laten zien dat het veel meer is dan middelmaat. Een van onze weinige constante spelers op een enkel foutje daargelaten. Die heeft het geweldig gedaan en verdiend echt een stuk meer respect.
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 07:49 schreef Loetje het volgende:
Viergever heeft in mijn optiek de laatste 2 jaar toch wel laten zien dat het veel meer is dan middelmaat. Een van onze weinige constante spelers op een enkel foutje daargelaten. Die heeft het geweldig gedaan en verdiend echt een stuk meer respect.
Viergever is de afgelopen 2 jaar defensief misschien wel de meest stabiele speler geweest, onbegrijpelijk dat die jongen zo wordt afgeserveerd.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juni 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 08:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever is de afgelopen 2 jaar defensief misschien wel de meest stabiele speler geweest, onbegrijpelijk dat die jongen zo wordt afgeserveerd.
Zo eens als wat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 juni 2017 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 07:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Zowel Dijks als Viergever zijn van middelmatige kwaliteiet die niet beter worden,en de basis van Sinkgraven is beter dus zit daat nog een kans in om een basisspeler te worden,maar dan moet hij wel zijn kans krijgen.
Hahaha Viergever middelmaat vinden en maar lovend blijven praten over Sinkgraven!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Viergever middelmaat vinden en maar lovend blijven praten over Sinkgraven!
Linksback was Viergever dit seizoen prima en deed wat een opkomende back moet doen over Toxines heen en een goede voorzet geven. Dijks sleurt alleen maar en kan geen bal goed voor krijgen. Sinkgraven en Younes lopen elkaar in de weg. Niet de power om eroverheen te gaan.

Niet dat ik Viergever een geweldenaar vind maar zo als ik het hele seizoen aangegeven heb de beste keuze voor linksback op dit moment.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Viergever middelmaat vinden en maar lovend blijven praten over Sinkgraven!
sinkgraven zijn verdedigende cijfers zijn toch goed voor een eerste jaars back... ps vind viergever qua mentaliteit en werklust wel beter en doet het ook gewoon prima.. maaaaar zou een maxwell geenzin hebben om terug tekeren ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 18:13   quote  deeplink  
tete naar turkije ??
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 juni 2017 - 18:30   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2017/06/14/36364582/ajax-verkoopt-tete-aan-galatasaray?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

zou dat zwaar k*t vinden
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 18:55   quote  deeplink  
zegt ook wel wat over de mentaliteit van tete natuurlijk.. nieuwe trainer nieuwe kansen zou je zeggen, dus waaeom niet knokken als je de kans hebt ? veltman gaat wss toch weg.. dus is het hij of een andere eigen jeugdspeler of durft die die concurrentie niet aan ?
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 18:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sinkgraven zijn verdedigende cijfers zijn toch goed voor een eerste jaars back... ps vind viergever qua mentaliteit en werklust wel beter en doet het ook gewoon prima.. maaaaar zou een maxwell geenzin hebben om terug tekeren ?
Die is gestopt
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 14 juni 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
We waren het regelmatig niet eens met de beslissingen van Bosz. Als je denkt dat je alles hebt gehad, gaat het waarschijnlijk nog veel gekker worden. Bij Ajax wordt je op prestaties beoordeeld. Zolang die goed zijn kun je je veel permitteren.

Maar......wanneer de prestaties minder worden, dan keert zo alles tegen je!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is gestopt
oooo fuck dan heb ik dat gemist
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 juni 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 18:55 schreef nummer10 het volgende:
zegt ook wel wat over de mentaliteit van tete natuurlijk.. nieuwe trainer nieuwe kansen zou je zeggen, dus waaeom niet knokken als je de kans hebt ? veltman gaat wss toch weg.. dus is het hij of een andere eigen jeugdspeler of durft die die concurrentie niet aan ?
Ware het niet dat Overmars himself Tete praktisch weggejaagd heeft.
Maargoed, het is nog slechts een gerucht
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Ik ook.. Straks gaat Veltman ook nog weg en dan is Tête voor niks weggepest. Kunnen we een back gaan kopen voor 8 miljoen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 14 juni 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Dat zou zuur zijn inderdaad. Maar een van de twee zal wel blijven en ach ja een rechtsback inpassen is nou nog niet het meest onmogelijke.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ware het niet dat Overmars himself Tete praktisch weggejaagd heeft.
Maargoed, het is nog slechts een gerucht
Zolang Veltman er is en Tête niet verlengt vrees ik het ergste. Zou het zo zonde vinden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 20:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ook.. Straks gaat Veltman ook nog weg en dan is Tête voor niks weggepest. Kunnen we een back gaan kopen voor 8 miljoen
mwah weggepest ? hij krijgt onder de nieuwe trainer een nieuwe kans.. lijkt me.. of er spelen meer dingen dat ajax hem niet eens meer wil en dan ligt het toch echt aan tete zelf
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 juni 2017 - 08:51   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=307120&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ajax wilt echt gewoon van hem af. 3M.. Gewoon in de uitverkoop gesmeten.
Voor Riedewald 15M las ik
JOOD
 JOOD - donderdag 15 juni 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ware het niet dat Overmars himself Tete praktisch weggejaagd heeft.
Maargoed, het is nog slechts een gerucht
Volgens mij heeft Overmars alleen herhaald wat er tegen hem gezegd is door Tete en/of Raiola..

Ook heb ik het idee dat Tete nog best voor zijn kans wil knokken. Riedewald daarentegen zie ik niet sterker terugkomen. Die staat echt stil en gaat in mijn ogen zelfs achteruit in zijn ontwikkeling. Misschien heeft Jairo te snel een veel te dikke Mercedes gekregen en denk hij daarom dat hij klaar is voor de Europese (sub)top?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 juni 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Overmars alleen herhaald wat er tegen hem gezegd is door Tete en/of Raiola..

Ook heb ik het idee dat Tete nog best voor zijn kans wil knokken. Riedewald daarentegen zie ik niet sterker terugkomen. Die staat echt stil en gaat in mijn ogen zelfs achteruit in zijn ontwikkeling. Misschien heeft Jairo te snel een veel te dikke Mercedes gekregen en denk hij daarom dat hij klaar is voor de Europese (sub)top?
Nou, weet niet.. Voorafgaand aan Lyon - Ajax zei Overmars het volgende:

"Veltman willen we graag behouden. Dat is een jongen van de club met het Ajax DNA, dat soort jongens hebben we nodig.
Als Kenny heel graag wilt blijven is er een mogelijkheid dat hij bijtekent. Ik heb het idee dat Tete liever ergens anders heen wil, dat kun je misschien ook wel begrijpen want als hij op de bank zit, ja, dat wil ie liever niet. We kunnen er helaas maar 11 opstellen"

Letterlijk. Ik geloofde niet wat ik hoorde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2017 door Jaccio --
JOOD
 JOOD - donderdag 15 juni 2017 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nou, weet niet.. Voorafgaand aan Lyon - Ajax zei Overmars het volgende:

"Veltman willen we graag behouden. Dat is een jongen van de club met het Ajax DNA, dat soort jongens hebben we nodig.
Als Kenny heel graag wilt blijven is er een mogelijkheid dat hij bijtekent. Ik heb het idee dat Tete liever ergens anders heen wil, dat kun je misschien ook wel begrijpen want als hij op de bank zit, ja, dat wil ie liever niet. We kunnen er helaas maar 11 opstellen"

Letterlijk. Ik geloofde niet wat ik hoorde.
En dit..

Het lijkt erop dat Kenny Tete bezig is aan zijn laatste maanden als speler van Ajax. Marc Overmars meldt dat de rechtsback en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola inzetten op een vertrek uit Amsterdam.

Het Ajax-contract van Tete loopt medio 2018 af en alles wijst erop dat er niet verlengd gaat worden. "Ik heb meerdere malen te horen gekregen dat hij hier geen toekomst ziet en graag ergens anders wil spelen", laat een openhartige Overmars weten aan FOX Sports.

"Het is jammer. Hij is buiten de eerste elf gevallen en daar moet hij mee omgaan. Heel vervelend", vervolgt de directeur spelersbeleid van Ajax. "Hij wil zelf heel graag naar een andere club."
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 juni 2017 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

En dit..

Het lijkt erop dat Kenny Tete bezig is aan zijn laatste maanden als speler van Ajax. Marc Overmars meldt dat de rechtsback en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola inzetten op een vertrek uit Amsterdam.

Het Ajax-contract van Tete loopt medio 2018 af en alles wijst erop dat er niet verlengd gaat worden. "Ik heb meerdere malen te horen gekregen dat hij hier geen toekomst ziet en graag ergens anders wil spelen", laat een openhartige Overmars weten aan FOX Sports.

"Het is jammer. Hij is buiten de eerste elf gevallen en daar moet hij mee omgaan. Heel vervelend", vervolgt de directeur spelersbeleid van Ajax. "Hij wil zelf heel graag naar een andere club."
Wat overigens niet geheel onbegrijpelijk is als Veltman de voorkeur heeft (van nature niet eens een rechtsback eigenlijk) op jouw positie. Terwijl iedereen weet dat jij eigenlijk hoort te spelen daar. Zelfs de bondscoach.

Je bent de beste RB van Nederland, maar stokt in je ontwikkeling omdat een mindere speler de voorkeur krijgt.

Dan daar ook nog eens bij roepen dat Veltman een jongen van de club is met Ajax DNA en dat je dat soort jongens nodig hebt, maar als Kenny heel graag wilt is er misschien wel een mogelijkheid dat hij blijft. Respectloos gewoon.

Met alle respect voor Veltman, maar het is gewoon een veel mindere speler.
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah weggepest ? hij krijgt onder de nieuwe trainer een nieuwe kans.. lijkt me.. of er spelen meer dingen dat ajax hem niet eens meer wil en dan ligt het toch echt aan tete zelf
Ik denk dat de zaakwaanmeer Raiola een grote rol speelt in deze..

Tete zal wel graag willen blijven, maar als Raiola onmogelijke bedragen gaat eisen, zoals wel vaker het geval is, tsjaa dan wordt het lastig.
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wat overigens niet geheel onbegrijpelijk is als Veltman de voorkeur heeft (van nature niet eens een rechtsback eigenlijk) op jouw positie. Terwijl iedereen weet dat jij eigenlijk hoort te spelen daar. Zelfs de bondscoach.

Je bent de beste RB van Nederland, maar stokt in je ontwikkeling omdat een mindere speler de voorkeur krijgt.

Dan daar ook nog eens bij roepen dat Veltman een jongen van de club is met Ajax DNA en dat je dat soort jongens nodig hebt, maar als Kenny heel graag wilt is er misschien wel een mogelijkheid dat hij blijft. Respectloos gewoon.

Met alle respect voor Veltman, maar het is gewoon een veel mindere speler.
De bondscoach koos ook voor Veltman..
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
zaakwaarnemer absoluut eens.. en denk toch dat wij een ander beeld hebben van tete en veltman.. qua prestaties.. denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is van iedereen, we vergeten hoevaak tete een sliding nodog heeft wat betekend dat hij verkeerd staat.. maar daardoor meer opvalt en wij vinden dat mooi, een goeie sliding.. veltman valt gwwoon verdedigend minder op opdat hij juist vaak goed staat en het ee minder spannend uit ziet
Eide
 Eide - donderdag 15 juni 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Ik vind veel van de kritiek op Veltman overdreven. Joel heeft een prima seizoen gespeeld en het vertrouwen in hem maar zeer zelden beschaamd. Natuurlijk kan je altijd allerlei zwakke momenten aanwijzen maar hij heeft het gewoon goed gedaan.

Helaas is dat ten koste gegaam van een jongen waar waarschijnlijk meer toekomst in zit. Ik denk dat Tete echt z'n kans wel krijgt bij Ajax als hij het lef heeft de strijd aan te gaan. Dat zou namelijk ook nog eens van veel karakter getuigen.

Ik hoop dat hij blijft.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:31 schreef Eide het volgende:
Ik vind veel van de kritiek op Veltman overdreven. Joel heeft een prima seizoen gespeeld en het vertrouwen in hem maar zeer zelden beschaamd. Natuurlijk kan je altijd allerlei zwakke momenten aanwijzen maar hij heeft het gewoon goed gedaan.

Helaas is dat ten koste gegaam van een jongen waar waarschijnlijk meer toekomst in zit. Ik denk dat Tete echt z'n kans wel krijgt bij Ajax als hij het lef heeft de strijd aan te gaan. Dat zou namelijk ook nog eens van veel karakter getuigen.

Ik hoop dat hij blijft.
sluit ik me bij aan..
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:51 schreef nummer10 het volgende:
zaakwaarnemer absoluut eens.. en denk toch dat wij een ander beeld hebben van tete en veltman.. qua prestaties.. denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is van iedereen, we vergeten hoevaak tete een sliding nodog heeft wat betekend dat hij verkeerd staat.. maar daardoor meer opvalt en wij vinden dat mooi, een goeie sliding.. veltman valt gwwoon verdedigend minder op opdat hij juist vaak goed staat en het ee minder spannend uit ziet
Een sliding betekend niet dat je verkeerd staat, het is een laatste redmiddel, dat is wat anders..

Veltman is inderdaad een minder opvallende speler, maar maakt defensief wel regelmatig foutjes, ook niet erg, maar vindt dat Tete minder fouten maakt, en die is aanvallend vaker opvallend dan Veltman, beide heren overigens in mijn beleving onvoldoende aanvallend betreft.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Een sliding betekend niet dat je verkeerd staat, het is een laatste redmiddel, dat is wat anders..

Veltman is inderdaad een minder opvallende speler, maar maakt defensief wel regelmatig foutjes, ook niet erg, maar vindt dat Tete minder fouten maakt, en die is aanvallend vaker opvallend dan Veltman, beide heren overigens in mijn beleving onvoldoende aanvallend betreft.
hij zet vaak zat een sliding in waar een laatste red midd nog niet nodig is.. en qua fouten.. beetje lastig te vergelijk dan zou je ze beiden een halfseizoen moeten zien spelen en precies dezelfde situatiea hebben.. neemt niet weg dat het me nie uitmaakt wie speelt zolang we maar winnen met mooi aanvallend voetbal
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de zaakwaanmeer Raiola een grote rol speelt in deze..

Tete zal wel graag willen blijven, maar als Raiola onmogelijke bedragen gaat eisen, zoals wel vaker het geval is, tsjaa dan wordt het lastig.
Dit is idd de echte reden in mijn optiek. Die Raiola is gewoon het probleem en Tete is te jong en te onervaren om dit anders te sturen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:31 schreef Eide het volgende:
Ik vind veel van de kritiek op Veltman overdreven. Joel heeft een prima seizoen gespeeld en het vertrouwen in hem maar zeer zelden beschaamd. Natuurlijk kan je altijd allerlei zwakke momenten aanwijzen maar hij heeft het gewoon goed gedaan.

Helaas is dat ten koste gegaam van een jongen waar waarschijnlijk meer toekomst in zit. Ik denk dat Tete echt z'n kans wel krijgt bij Ajax als hij het lef heeft de strijd aan te gaan. Dat zou namelijk ook nog eens van veel karakter getuigen.

Ik hoop dat hij blijft.
Ik moet zeggen dat ik Veltman bij het NL elftal en ook in de finale heel goed vond spelen. Het is gewoon jammer voor Tete, iedereen wil hem houden behalve de directie (Overmars)
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 14:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik Veltman bij het NL elftal en ook in de finale heel goed vond spelen. Het is gewoon jammer voor Tete, iedereen wil hem houden behalve de directie (Overmars)
of hij zelf niet.. dit weten we helaas niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 juni 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Tja als je tot het bod vernederd ben door je toenmalige trainer en Overmars zou ik het nu ook wel weten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 15:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tja als je tot het bod vernederd ben door je toenmalige trainer en Overmars zou ik het nu ook wel weten.
Tja idd, die uitspraken van Overmars waren wel amateuristisch over Tete, zeker omdat Tete nog had gezegd, ik kan niet smeken om een contract. Na alles wat er gebeurt is, zou ik ook weggaan. Zonde...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 15 juni 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Straks zul je zien dat Veltman en Tete alle 2 weg zijn......
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 15:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tja als je tot het bod vernederd ben door je toenmalige trainer en Overmars zou ik het nu ook wel weten.
vernederd door de trainer ??? er naast gezet omdat hij niet het spel speelde wat hij graag wou is heel wat anders.. daarbij weten we niet hoe de contract besprekingen zijn gegaan met een raiola
Eide
 Eide - donderdag 15 juni 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Het definitieve competitieprogramma is online.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juni 2017 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah weggepest ? hij krijgt onder de nieuwe trainer een nieuwe kans.. lijkt me.. of er spelen meer dingen dat ajax hem niet eens meer wil en dan ligt het toch echt aan tete zelf
Nieuwe kans met nog 1 jaar contract en een bestuur wat niet met je verder wilt? Ik snap wel dat hij liever ergens anders een eerlijke kans krijgt. Vertrouwen in elkaar is 0,0 op het moment. Overmars lijkt ook geen toenadering zoeken terwijl Tête tijd geleden nog zei te willen blijven.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juni 2017 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Een sliding betekend niet dat je verkeerd staat, het is een laatste redmiddel, dat is wat anders..

Veltman is inderdaad een minder opvallende speler, maar maakt defensief wel regelmatig foutjes, ook niet erg, maar vindt dat Tete minder fouten maakt, en die is aanvallend vaker opvallend dan Veltman, beide heren overigens in mijn beleving onvoldoende aanvallend betreft.
Inderdaad Veltman onder druk trekt vaker aan de noodrem. Pakte Europees vaker lompe kaarten en had tegen Lyon er weer afgekund na die actie op Valbuena. Tête is fysiek gewoon sterker en feller.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 20:11   quote  deeplink  
volgens mij ging tete er ook af met rood
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 juni 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 16:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vernederd door de trainer ??? er naast gezet omdat hij niet het spel speelde wat hij graag wou is heel wat anders.. daarbij weten we niet hoe de contract besprekingen zijn gegaan met een raiola
O ja wacht, over Bosz de judas natuurlijk niets dan goeds zeggen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1085779