BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 juni 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 09:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarom niet? Nog meer geld op de bank zetten? Lekker blijven zoeken naar de best haalbare spelers voor onze club!
Inderdaad. Het is tijd om door te pakken ipv opnieuw beginnen met bouwen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 09:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is tijd om door te pakken ipv opnieuw beginnen met bouwen.
Eens. Geld van Klaassen lekker investeren. Las al geruchten over een Braziliaanse lb, een Argentijnse middenvelder, Buitenspeler erbij en het vertrek van Klaassen heeft je waarschijnlijk sterker gemaakt. Inderdaad doorpakken nu. Je hebt de middelen, een sterk team en sterke jeugd erachter.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 10:30   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/746428/-ik-blijf-graag-bij-ajax-maar-als-een-mooie-club-zich-meldt-zal-ik-luisteren-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Doei Younes..
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 10:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens. Geld van Klaassen lekker investeren. Las al geruchten over een Braziliaanse lb, een Argentijnse middenvelder, Buitenspeler erbij en het vertrek van Klaassen heeft je waarschijnlijk sterker gemaakt. Inderdaad doorpakken nu. Je hebt de middelen, een sterk team en sterke jeugd erachter.
Zeker investeren! Het is wel zaak dat we dit jaar OP TIJD onze selectie rond hebben. Overmars en consorten moeten dit wel geleerd hebben na 3 jaar te laat zijn toch?
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Echt he!

Ik zou graag de nieuwe mister Ajax worden. Niks beter dan met Bergkamp trainen. Ajax is echt mijn club. Enz enz...

Echte clubliefde is ook moeilijk te vinden tussen al dat geld..
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 09:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarom niet? Nog meer geld op de bank zetten? Lekker blijven zoeken naar de best haalbare spelers voor onze club!
Zeker, maar 15 a 20 miljoen is niet haalbaar voor Ajax. Ten eerste eenvoudigweg omdat Ajax niet dergelijke bedragen -wil- uitgeven maar daarnaast ook omdat de bijbehorende salariseisen gewoon buiten de mogelijkheden van Ajax liggen.

Er zal, door het vertrek van Traore en mogelijke vertrek van Younes, echt wel gekeken worden naar een buitenspeler. Ik weet niet hoeveel vertrouwen er is in Cerny. Vaclav is eigenlijk nauwelijks overtuigend geweest bij Ajax 1, maar was bij Jong Ajax echt één van de toppers. Een totaal van 15 goals en 8 assists is voor een buitenspeler echt heel goed. Sterker nog, daarmee was hij de topscorer voor Jong Ajax (hoewel Casseirra met meer speelminuten daar wel bovenuit was gekomen).

Ajax zou Ajax niet zijn als er niet eerst intern wordt gekeken.
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 juni 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 10:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Echt he!

Ik zou graag de nieuwe mister Ajax worden. Niks beter dan met Bergkamp trainen. Ajax is echt mijn club. Enz enz...

Echte clubliefde is ook moeilijk te vinden tussen al dat geld..
Haha die dacht natuurlijk (net als velen hier) dat Ajax het hoogst haalbare was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Ach, voor zo'n jongen is Ajax een tussenstop. Een geslaagde trouwens want ondertussen gewoon A-international voor Duitsland. Toch niet zomaar een knullig voetballandje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2017 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 juni 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:02 schreef Eide het volgende:
Ach, voor zo'n jongen is Ajax een tussenstop. Een geslaagde trouwens want ondertussen gewoon A-international voor Duitsland. Toch niet zomaar een knullig voetballandje.
Helemaal waar.
Wie had dat gedacht? Ik iniedergeval niet en hij waarschijnlijk ook niet.
Wel mooi voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2017 door Jaccio --
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 10:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar 15 a 20 miljoen is niet haalbaar voor Ajax. Ten eerste eenvoudigweg omdat Ajax niet dergelijke bedragen -wil- uitgeven maar daarnaast ook omdat de bijbehorende salariseisen gewoon buiten de mogelijkheden van Ajax liggen.

Er zal, door het vertrek van Traore en mogelijke vertrek van Younes, echt wel gekeken worden naar een buitenspeler. Ik weet niet hoeveel vertrouwen er is in Cerny. Vaclav is eigenlijk nauwelijks overtuigend geweest bij Ajax 1, maar was bij Jong Ajax echt één van de toppers. Een totaal van 15 goals en 8 assists is voor een buitenspeler echt heel goed. Sterker nog, daarmee was hij de topscorer voor Jong Ajax (hoewel Casseirra met meer speelminuten daar wel bovenuit was gekomen).

Ajax zou Ajax niet zijn als er niet eerst intern wordt gekeken.
Is dat echt niet haalbaar? We maken flinke stappen, zeker financieel en zeker ook sportief. Waarom zou je niet voorzichtig een 'hoger segment' spelers gaan benaderen? 15 miljoen of 25 miljoen scheelt op dit moment niet heel gruwelijk veel voor Ajax. Maar dan natuurlijk wel pas als er een geschikte speler is, waar ze het 99% zeker van weten.
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Helemaal waar.
Wie had dat gedacht? In iniedergeval niet en hij waarschijnlijk ook niet.
Wel mooi voor hem
Inderdaad haha. Hij zit nu in een 'hype'. Europa League finale en international geworden van Duitsland. Beter zal het zeker niet gaan worden, dat hebben ze bij Ajax ook wel door denk ik.
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is dat echt niet haalbaar?
De som op zich wel, maar de wil is er (in mijn ogen terecht) niet. Dat maakt het dus onhaalbaar. Daarnaast is de transfersom maar een deel van som. Ajax betaald nu eenmaal maximaal 1 miljoen netto aan salaris. Ajax kan zich niet meer veroorloven als het de balans op orde wil houden.

Overigens bestaat zoiets als 99% niet. Niet bij ons en nergens niet.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 10:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sorry maar had ik geschreven wat niet waar was?
Je zegt zelf dat andere beter moeten lezen en vervolgens doe je het zelf niet, beetje jammer.

Maar goed ik zou het uitleggen.

1ste zin: Ging over dat er een gerucht gaat dat Ronaldo Real wil verlaten. Dat is een feit.
Of hij echt vertrekt bij real, dat weet niemand. Laat staan dat hij naar Ajax zou gaan, haha niet realistisch maar dat heb ik ook niet geschreven

2de zin, over de belastingen hier. Dat is een feit, kijk de programma's van nieuwsuur en eenvandaag terug met die onderwerpen en je weet wat ik bedoel.

Vervolgens stel ik een vraag of we dat moeten doen?
Cruijff zei: Niet geschoten is altijd mis. Een poging wagen om hem te halen kan altijd, ook al zou het 99% zeker dat hij nee zegt.

Dus ik vind het echt heel raar dat jij dan met zulk reactie dan komt.
Het zijn 2 feiten en een vraag! En vervolgens zit ik in een andere wereld??
Mijn bericht ging niet louter over deze post. Gewoon over je algemene berichten.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 10:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sprookjes? Hoezo? Je kan toch informeren of Ronaldo zin heeft om dit goddelijke shirt aan te trekken

Dat hij nee gaat zeggen prima, maar dan weet je dat. Niet geschoten is altijd mis.

Dus de vraag is moeten we dat dan doen?
Waarom een vraag stellen waar je het antwoord op weet.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat je überhaupt die discussie hier wilde voeren haha denk dat hier 98% van de forumleden hem erbij zou willen hebben. Warrior niet omdat hij het een homo vind en Remco omdat hij dwars wilt zijn. Van de rest mag hij waarschijnlijk wel komen haha.
Van mij ook zeker hoor. Gewoon een goede speler. Maar er überhaupt over beginnen. Tsjaa.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Helemaal waar.
Wie had dat gedacht? Ik iniedergeval niet en hij waarschijnlijk ook niet.
Wel mooi voor hem
Ik ook niet
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mij ook zeker hoor. Gewoon een goede speler. Maar er überhaupt over beginnen. Tsjaa.
Inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 12:19 schreef Eide het volgende:

[..]

De som op zich wel, maar de wil is er (in mijn ogen terecht) niet. Dat maakt het dus onhaalbaar. Daarnaast is de transfersom maar een deel van som. Ajax betaald nu eenmaal maximaal 1 miljoen netto aan salaris. Ajax kan zich niet meer veroorloven als het de balans op orde wil houden.

Overigens bestaat zoiets als 99% niet. Niet bij ons en nergens niet.
Vind dat ze met Ziyech en Neres al flink durven uitgeven na het Sulejmani debacle. Ze hebben zich na hem op een goedkoper segment gestort. 12 miljoen voor Ziyech is ook gewoon zo af en toe te doen. Neres hadden ze net Ghazi en Bazoer verkocht en imo die 12 miljoen te makkelijk neergelegd bij Neres. Hopelijk wordt het nog wat tot nu toe vind ik het nog teveel geld voor hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2017 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 09:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is tijd om door te pakken ipv opnieuw beginnen met bouwen.
Bij Ajax zal er altijd deels opnieuw gebouwd moeten worden. Is ook nog nooit anders geweest.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 10:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar 15 a 20 miljoen is niet haalbaar voor Ajax. Ten eerste eenvoudigweg omdat Ajax niet dergelijke bedragen -wil- uitgeven maar daarnaast ook omdat de bijbehorende salariseisen gewoon buiten de mogelijkheden van Ajax liggen.

Er zal, door het vertrek van Traore en mogelijke vertrek van Younes, echt wel gekeken worden naar een buitenspeler. Ik weet niet hoeveel vertrouwen er is in Cerny. Vaclav is eigenlijk nauwelijks overtuigend geweest bij Ajax 1, maar was bij Jong Ajax echt één van de toppers. Een totaal van 15 goals en 8 assists is voor een buitenspeler echt heel goed. Sterker nog, daarmee was hij de topscorer voor Jong Ajax (hoewel Casseirra met meer speelminuten daar wel bovenuit was gekomen).

Ajax zou Ajax niet zijn als er niet eerst intern wordt gekeken.
Eens.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 11:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is dat echt niet haalbaar? We maken flinke stappen, zeker financieel en zeker ook sportief. Waarom zou je niet voorzichtig een 'hoger segment' spelers gaan benaderen? 15 miljoen of 25 miljoen scheelt op dit moment niet heel gruwelijk veel voor Ajax. Maar dan natuurlijk wel pas als er een geschikte speler is, waar ze het 99% zeker van weten.
Dat zijn jongens die overal meer dan het dubbele kunnen verdienen van wat Ajax kan betalen. Dus als Ajax mee wil in dat segment. Dan ga je gewoon je maximale huidige salaris verdrievoudigen voor bepaalde spelers. Ajax draait nog niet eens zwarte cijfers zonder de structurele verkoop van spelers.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax zal er altijd deels opnieuw gebouwd moeten worden. Is ook nog nooit anders geweest.
Klopt alleen nu zijn er voldoende financiële middelen en genoeg kwaliteiten binnen de selectie om er iets moois van te maken. Daar is het nu wel het moment voor. Weer geen kampioen zou gewoon slecht zijn. Feyenoord is minder en Psv moet ook weer opnieuw beginnen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 juni 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax zal er altijd deels opnieuw gebouwd moeten worden. Is ook nog nooit anders geweest.
Is nooit anders geweest, dat is waar. Maar zo onnodig nu.
We hebben nu de middelen om goed door te pakken, laten we die gebruiken.
Zou zo zonde zijn als de Europese prestatie van afgelopen seizoen bij een incidentele gebeurtenis zou blijven.
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind dat ze met Ziyech en Neres al flink durven uitgeven na het Sulejmani debacle. Ze hebben zich na hem op een goedkoper segment gestort. 12 miljoen voor Ziyech is ook gewoon zo af en toe te doen. Neres hadden ze net Ghazi en Bazoer verkocht en imo die 12 miljoen te makkelijk neergelegd bij Neres. Hopelijk wordt het nog wat tot nu toe vind ik het nog teveel geld voor hem.
Suleijmani heeft 2 dingen aangetoond: 1. Er bestaan geen zekerheden og 99% aankopen. 2. Risico's moet te verantwoorden zijn.

Ik ben het met je eens dat Ajax langzaam maar zeker weer meer durft op de transfermarkt. Ziyech en Neres zijn inderdaad goede voorbeelden daarvan. Zeker Neres toont ook het risico aan. Die risico's horen erbij en moet je af en toe kunnen nemen. Je moet alleen niet dergelijke bedragen uitgeven alleen maar omdat het kan omdat de balans zo gezond is.

Risico's moeten verantwoord zijn. 25 miljoen voor een speler is voor Ajax nauwelijks te verantwoorden.
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn jongens die overal meer dan het dubbele kunnen verdienen van wat Ajax kan betalen. Dus als Ajax mee wil in dat segment. Dan ga je gewoon je maximale huidige salaris verdrievoudigen voor bepaalde spelers. Ajax draait nog niet eens zwarte cijfers zonder de structurele verkoop van spelers.
Klopt. Je hebt gelijk.

Gewoon de max van Ziyech en Neres aanhouden. Duurdere spelers zijn toch niet haalbaar. En dit zijn duidelijke versterkingen voor Ajax.

Dan kunnen we beter die extra 10 miljoen uittrekken om Sneijder en/of de Jong te verleiden tot een terugkeer.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt alleen nu zijn er voldoende financiële middelen en genoeg kwaliteiten binnen de selectie om er iets moois van te maken. Daar is het nu wel het moment voor. Weer geen kampioen zou gewoon slecht zijn. Feyenoord is minder en Psv moet ook weer opnieuw beginnen.
De kampioen van afgelopen jaar geeft nog geen kwart aan transfers uit tov ons. Dus op basis waarvan ga je kanpioen worden als je geld uit gaat geven. Ajax geeft al een paar transferwindows flink geld uit.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Is nooit anders geweest, dat is waar. Maar zo onnodig nu.
We hebben nu de middelen om goed door te pakken, laten we die gebruiken.
Zou zo zonde zijn als de Europese prestatie van afgelopen seizoen bij een incidentele gebeurtenis zou blijven.
Die middelen hebben we helemaal niet. Want als we niet structureel transfers hebben zoals blind millik en Klaassen. Dan draaien we gewoon rode cijfers.
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 juni 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Die middelen hebben we helemaal niet. Want als we niet structureel transfers hebben zoals blind millik en Klaassen. Dan draaien we gewoon rode cijfers.
Maar die transfers hebben we sinds een aantal jaar gewoon structureel..
Je hoeft niet alles wat je binnen krijgt te spenderen, maar je hebt een leuke bonus verdiend met de EL en met Klaassen. Dat kun je gewoon herinvesteren
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Die middelen hebben we helemaal niet. Want als we niet structureel transfers hebben zoals blind millik en Klaassen. Dan draaien we gewoon rode cijfers.
Sinds dit seizoen niet meer. Ajax heeft dit seizoen zeer waarschijnlijk een positieve balans als de incidentele inkomsten en uitgaves van tranfers en inkomsten uit Europees voetbal niet mee orden genomen.

Mocht ook wel eens dat het huisboekje op orde was. Ajax was dat gezin dat het vakantiegeld nodig had om de rekening aan te zuiveren. Kan natuurlijk gebeuren, maar liever heb je je vakantiegeld voor leuke dingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2017 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Suleijmani heeft 2 dingen aangetoond: 1. Er bestaan geen zekerheden og 99% aankopen. 2. Risico's moet te verantwoorden zijn.

Ik ben het met je eens dat Ajax langzaam maar zeker weer meer durft op de transfermarkt. Ziyech en Neres zijn inderdaad goede voorbeelden daarvan. Zeker Neres toont ook het risico aan. Die risico's horen erbij en moet je af en toe kunnen nemen. Je moet alleen niet dergelijke bedragen uitgeven alleen maar omdat het kan omdat de balans zo gezond is.

Risico's moeten verantwoord zijn. 25 miljoen voor een speler is voor Ajax nauwelijks te verantwoorden.
Klopt ik noem ook geen 25 miljoen en die zullen qua loon ook teveel willen. 12 tot 15 miljoen maar dan voor types als Ziyech en niet zoals Neres. Als je die spelers naast elkaar zet was Ziyech minder risico(al weet je dat inderdaad nooit zeker. Ik hoop in ieder geval dat ze niet zullen nalaten om de competitie zo sterk mogelijk te starten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De kampioen van afgelopen jaar geeft nog geen kwart aan transfers uit tov ons. Dus op basis waarvan ga je kanpioen worden als je geld uit gaat geven. Ajax geeft al een paar transferwindows flink geld uit.
Is Feyenoord nu opeens de maatstaf? Die hebben een uitzonderlijk seizoen gedraaid met beperkte middelen. Doen ze dit nog een paar seizoenen heb je een punt. Real Madrid vind ik dan een betere maatstaf. Of Bayern die op eenzame hoogte staat. Manchester United geeft laatste jaren ook flink uit wint pardoes de EL.

Kunnen wij zoveel geld uitgeven? Nee kunnen wij een grote stap vooruit zetten tov de concurrentie?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Sinds dit seizoen niet meer. Ajax heeft dit seizoen zeer waarschijnlijk een positieve balans als de incidentele inkomsten en uitgaves van tranfers en inkomsten uit Europees voetbal niet mee orden genomen.

Mocht ook wel eens dat het huisboekje op orde was. Ajax was dat gezin dat het vakantiegeld nodig had om de rekening aan te zuiveren. Kan natuurlijk gebeuren, maar liever heb je je vakantiegeld voor leuke dingen.
Dat bedoel ik en nu is de tijd om je dat beetje luxe te veroorloven. Hoeft niet eens al je transferinkomsten van dit moment te gebruiken. Gewoon goed zoeken naar wat kersjes op de taart.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 19:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is Feyenoord nu opeens de maatstaf? Die hebben een uitzonderlijk seizoen gedraaid met beperkte middelen. Doen ze dit nog een paar seizoenen heb je een punt. Real Madrid vind ik dan een betere maatstaf. Of Bayern die op eenzame hoogte staat. Manchester United geeft laatste jaren ook flink uit wint pardoes de EL.

Kunnen wij zoveel geld uitgeven? Nee kunnen wij een grote stap vooruit zetten tov de concurrentie?
Geen maatstaf. Totaal niet zelfs. Maar het geeft wel aan dat in de bedragen waar wij met zijn alleen zoeken. De verschillen niet zo groot zijn.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 19:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik en nu is de tijd om je dat beetje luxe te veroorloven. Hoeft niet eens al je transferinkomsten van dit moment te gebruiken. Gewoon goed zoeken naar wat kersjes op de taart.
Zoeken naar dat wat je nodig hebt. Vrijwel alle posities zijn ingevuld met fantastische spelers.
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoeken naar dat wat je nodig hebt. Vrijwel alle posities zijn ingevuld met fantastische spelers.
Nou...

Reservekeeper, linksback, rechtsback (nog lang niet zeker), linksbuiten en rechtsbuiten.

Noem de 'fantastische' spelers maar eens allemaal op aub. Ben ik benieuwd.
AkaS
 AkaS - maandag 19 juni 2017 - 00:09   quote  deeplink  
Younesssss.... 15 mln???

Zit er nog progressie in deze man die op de plek staat waar Kluivert het beste tot zijn recht komt?

Verkopen een optie...Ik zou een club 2 weken de tijd geven om eruit te komen, nadien geen verkoop meer toestaan ivm het hebben van een volledige selectie.

Geen laatste moment verrassingen meer dit jaar. Anders worden wij als supporters niet serieus genomen door de heren Sar en Overmars.

Geld hebben we zat en in de kern een CL waardige selectie voor komend seizoen...

...........Onana............

.....Sanchez de Ligt

Tete..................Aankoop

..........v.d. Beek..........

....Ziyech.........de Jong....

Neres.................Kluivert

...........Dolberg.............

Geen verkoop van Tete en nog een goede aankoop voor linksachter...Haps???

En nog een goede aankoop als vleugelaanvaller..Ene heer John uit Portugal ophalen...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoeken naar dat wat je nodig hebt. Vrijwel alle posities zijn ingevuld met fantastische spelers.
Jij kijkt toch altijd door een andere bril..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen maatstaf. Totaal niet zelfs. Maar het geeft wel aan dat in de bedragen waar wij met zijn alleen zoeken. De verschillen niet zo groot zijn.
Van 0 tot 15 miljoen zit er alleen verschil als je goed scout.
Koopjes en gelukje kunnen inderdaad ook goed uitpakken. Elia, Jorgensen, Dolberg, Sanchez enz enz. Toch kan Ajax ook Ziyech's kopen waardoor je Feyenoord en PSV het komende jaar toch voor moet kunnen blijven.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou...

Reservekeeper, linksback, rechtsback (nog lang niet zeker), linksbuiten en rechtsbuiten.

Noem de 'fantastische' spelers maar eens allemaal op aub. Ben ik benieuwd.
Ik ook
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou...

Reservekeeper, linksback, rechtsback (nog lang niet zeker), linksbuiten en rechtsbuiten.

Noem de 'fantastische' spelers maar eens allemaal op aub. Ben ik benieuwd.
Nerres Youness Kluivert en Cerny, 4 fantastische buitenspelers waarvan er maar twee kunnen spelen.

Rechtsback hebben we gewoon nog twee toppers lopen, niet eerder piepen dan dat je geslagen wordt. Linksback zou ik Viergever willen zien een seizoen lang, is meer dan prima te noemen.

Een reserve keeper, gewoon een jongen uit de jeugd of ergens een oude knar aantrekken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 juni 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou...

Reservekeeper, linksback, rechtsback (nog lang niet zeker), linksbuiten en rechtsbuiten.

Noem de 'fantastische' spelers maar eens allemaal op aub. Ben ik benieuwd.
Jij wilt aan de ene kant spelers verkopen omdat ze jeugd in de weg staan en aan de andere kant spelers kopen op posities die vervolgens de jeugd in de weg gaan staan??? Snap je het zelf nog?
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 00:09 schreef AkaS het volgende:
Younesssss.... 15 mln???

Zit er nog progressie in deze man die op de plek staat waar Kluivert het beste tot zijn recht komt?

Verkopen een optie...Ik zou een club 2 weken de tijd geven om eruit te komen, nadien geen verkoop meer toestaan ivm het hebben van een volledige selectie.

Geen laatste moment verrassingen meer dit jaar. Anders worden wij als supporters niet serieus genomen door de heren Sar en Overmars.

Geld hebben we zat en in de kern een CL waardige selectie voor komend seizoen...

...........Onana............

.....Sanchez de Ligt

Tete..................Aankoop

..........v.d. Beek..........

....Ziyech.........de Jong....

Neres.................Kluivert

...........Dolberg.............

Geen verkoop van Tete en nog een goede aankoop voor linksachter...Haps???

En nog een goede aankoop als vleugelaanvaller..Ene heer John uit Portugal ophalen...
Helaas is de praktijk anders, er is geen club op de wereld die zelf zijn eigen transfermarkt dicht gooit..

John, wat heeft die laten zien dan de afgelopen 3 jaar??
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van 0 tot 15 miljoen zit er alleen verschil als je goed scout.
Koopjes en gelukje kunnen inderdaad ook goed uitpakken. Elia, Jorgensen, Dolberg, Sanchez enz enz. Toch kan Ajax ook Ziyech's kopen waardoor je Feyenoord en PSV het komende jaar toch voor moet kunnen blijven.
Dat kan Psv ook.. Die zijn ook met een jongen van 15 miljoen bezig..
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij wilt aan de ene kant spelers verkopen omdat ze jeugd in de weg staan en aan de andere kant spelers kopen op posities die vervolgens de jeugd in de weg gaan staan??? Snap je het zelf nog?
Whahahahaha..
JOOD
 JOOD - maandag 19 juni 2017 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij wilt aan de ene kant spelers verkopen omdat ze jeugd in de weg staan en aan de andere kant spelers kopen op posities die vervolgens de jeugd in de weg gaan staan??? Snap je het zelf nog?
Leg uit aub..
JOOD
 JOOD - maandag 19 juni 2017 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Nerres Youness Kluivert en Cerny, 4 fantastische buitenspelers waarvan er maar twee kunnen spelen.

Rechtsback hebben we gewoon nog twee toppers lopen, niet eerder piepen dan dat je geslagen wordt. Linksback zou ik Viergever willen zien een seizoen lang, is meer dan prima te noemen.

Een reserve keeper, gewoon een jongen uit de jeugd of ergens een oude knar aantrekken..
Youness en Cerny zijn echt niet goed genoeg hoor. Dan ben je dus gruwelijk afhankelijk van twee wel fantastische spelers, Neres en Kluivert.

Rechtsback klopt. Maar regeren is vooruitzien.

Viergever ben ik het helemaal mee eens, wie staat daar achter?

Reserve keeper zal iemand worden met echte kwaliteiten denk ik. Een concurrent voor Onana.
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Leg uit aub..
Je roept dat Veltman weg moet omdat ie de jeugd in de weg staat. En vervolgens roep je dat we overal spelers voor moeten kopen.
JOOD
 JOOD - maandag 19 juni 2017 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Je roept dat Veltman weg moet omdat ie de jeugd in de weg staat. En vervolgens roep je dat we overal spelers voor moeten kopen.
Dan lees eerst maar eens goed wat ik allemaal 'roep'.
AkaS
 AkaS - maandag 19 juni 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Helaas is de praktijk anders, er is geen club op de wereld die zelf zijn eigen transfermarkt dicht gooit..

John, wat heeft die laten zien dan de afgelopen 3 jaar??
In potentie een goede vleugelspeler die met wat ritme en vertrouwen een prima speler voor ons kan zijn...

Of zij hij het voetballen verleerd zijn...:-)

Mooi prijsje... altijd doen!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan Psv ook.. Die zijn ook met een jongen van 15 miljoen bezig..
Klopt maar gaat moeizaam en zoeken financiering. Ajax kan hem zonder moeite aftikken op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1167290