BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 juni 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 12:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit is niet waar.

De laatste paar wedstrijden ging hij juist buitenom.

Thuis tegen Schalke, die verdediger werd helemaal gek. Hij had zich voorbereid op wat jij zegt, dat hij binnendoor ging.
Dat deed hij niet, ging buitenom.
Poe hey die paar keer?
Tuurlijk gaat hij wel eens buitenom, maar dit is te sporadisch om vaker te verassen.
Je moet het zo je eigen maken dat ze echt niet weten wat te doen. Dus continue afwisselen.
Kijkend naar de situatie. Hoe vaak loopt hij zich niet vast met binnendoor gaan, terwijl hij buitenom zo naar de achterlijn kan, vrijwel zonder tegenstand. Hoe vaak komt het niet voor dat hij dan zijn man uitspeelt en vervolgens dezelfde persoon weer opzoekt door weer in te houden en binnendoor te gaan?
Nee als hij zo dom blijft ballen zal ik nooit een fan van hem zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 08 juni 2017 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 23:07 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Poe hey die paar keer?
Tuurlijk gaat hij wel eens buitenom, maar dit is te sporadisch om vaker te verassen.
Je moet het zo je eigen maken dat ze echt niet weten wat te doen. Dus continue afwisselen.
Kijkend naar de situatie. Hoe vaak loopt hij zich niet vast met binnendoor gaan, terwijl hij buitenom zo naar de achterlijn kan, vrijwel zonder tegenstand. Hoe vaak komt het niet voor dat hij dan zijn man uitspeelt en vervolgens dezelfde persoon weer opzoekt door weer in te houden en binnendoor te gaan?
Nee als hij zo dom blijft ballen zal ik nooit een fan van hem zijn.
Dat hij buitenom gaat en vervolgens weer naar binnen wil, heeft te maken dat hij met links niet veel kan.
Zeker als er een ander er al tussen staat, dan wordt het lastig om die persoon met je slechte been te bereiken.
Veel van de spelers zouden dan iets anders doen, want een corner daar wordt je ook niet vrolijk op(ligt aan de tegenstand)

Maar de laatste 7 wedstrijden is hij al vaker buitenom gegaan dan dat hij daarvoor deed.

Dus gewoon die lijn door trekken en beter worden met voorzet(passing) met zijn mindere been.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:51 schreef AkaS het volgende:
Ajax Centraal: Via Eurosport zou informatie beschikbaar zijn dat Dortmund op aanraden van Bosz een megabod zou uitbrengen op Justin Kluivert....€ 70mln !!!

Hahha dat zou wat zijn...
Ik denk eerder dat de media een verkeerd verhaal oppakt. Ze verkopen namelijl Abemayang voor 70 Miljoen, aan Kluivert van PSG... Die was afgelopen week in Dortmund..

Typisch weer een of andere kutwebsite die het nieuws wat verdraait..
AkaS
 AkaS - donderdag 08 juni 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

9 reacties boven de jouwe staat dat al gemeld! ;-)
Ohw thanks, niet gezien :-)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 08 juni 2017 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 00:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat hij buitenom gaat en vervolgens weer naar binnen wil, heeft te maken dat hij met links niet veel kan.
Zeker als er een ander er al tussen staat, dan wordt het lastig om die persoon met je slechte been te bereiken.
Veel van de spelers zouden dan iets anders doen, want een corner daar wordt je ook niet vrolijk op(ligt aan de tegenstand)

Maar de laatste 7 wedstrijden is hij al vaker buitenom gegaan dan dat hij daarvoor deed.

Dus gewoon die lijn door trekken en beter worden met voorzet(passing) met zijn mindere been.
Leuk dat je het aanhaalt betreft links en rechtsbenig.
Dat is nu juist wat de laatste jaren hier het probleem is.
Ajax is altijd van de buitenspelers geweest die vaak de achterlijn haalden.
Bal op de penaltystip of rand 16 en het is gewoon prijs schieten. Altijd al geweest.
Daarom hoort een rechtspoot ook op rechts en een linkspoot op links. Ze maken hier er maar een potje van. Als je nu 2-benig bent zou ik zeggen prima, maar als je ongeveer struikelt indien je iets moet doen met je slechte been, dan sta je op de verkeerde positie.
Je zal mij echt niet horen als buitenspelers naar binnen komen, want dat hoort erbij vanwege je diversiteit on onvoorspelbaarheid als speler. Het gebeurd echter veel te vaak.
Je kan als buitenspelers zelfs nog onderling van positie wisselen als een kans hiertoe zich aandient, maar ook dat gebeurd nooit.
Betreft je laatste 2 zinnen ben ik het dus volledig eens, maar ze moeten kappen met die gast beschermen en de hemel in prijzen terwijl hij meer om zeep helpt dan goed doet.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 juni 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Zlatan moet weg bij ManU.
Waag een poging.. Gewoon omdat het kan.
Kan wel pas begin 2018 weer spelen, maar zou het wel gaaf vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 juni 2017 - 00:13   quote  deeplink  
Veltman wil weg! Ik zeg, daaaaaaaaaaaaaaaag!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 juni 2017 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 10:27 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Leuk dat je het aanhaalt betreft links en rechtsbenig.
Dat is nu juist wat de laatste jaren hier het probleem is.
Ajax is altijd van de buitenspelers geweest die vaak de achterlijn haalden.
Bal op de penaltystip of rand 16 en het is gewoon prijs schieten. Altijd al geweest.
Daarom hoort een rechtspoot ook op rechts en een linkspoot op links. Ze maken hier er maar een potje van. Als je nu 2-benig bent zou ik zeggen prima, maar als je ongeveer struikelt indien je iets moet doen met je slechte been, dan sta je op de verkeerde positie.
Je zal mij echt niet horen als buitenspelers naar binnen komen, want dat hoort erbij vanwege je diversiteit on onvoorspelbaarheid als speler. Het gebeurd echter veel te vaak.
Je kan als buitenspelers zelfs nog onderling van positie wisselen als een kans hiertoe zich aandient, maar ook dat gebeurd nooit.
Betreft je laatste 2 zinnen ben ik het dus volledig eens, maar ze moeten kappen met die gast beschermen en de hemel in prijzen terwijl hij meer om zeep helpt dan goed doet.
Inderdaad ik speelde jaren als rechtsbuiten maar was tweebenig dan is het niet erg als je linksbuiten moet. Kun je of naar binnen en schieten met rechts of de achterlijn halen en voorgeven met links(ging prima al zat er net meer gevoel in rechterbeen). Younes kan echt helemaal niks met zijn linkerbeen. En dan kijkt hij ook nog eens niet naar medespelers. Ik vind hem echt zeer beperkt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 juni 2017 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 00:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Veltman wil weg! Ik zeg, daaaaaaaaaaaaaaaag!
Heel graag! Alleen lijkt het of Ajax van Tete af wilt. Herman wel een aanbieding gehad van de club. Zo jammer.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Veltman gister toch weer bij de betere van het nl elftal.

Ik zou er helemaal geen afscheid van willen nemen. Meer dan prima selectiespeler. En een hele trouwe Ajacied die al een paar seizoenen lang laat zien het niveau aan te kunnen.
Eide
 Eide - zaterdag 10 juni 2017 - 11:17   quote  deeplink  
Veltman gister inderdaad uitstekend maar had verdedigend natuurlijk niets te doen.
Eide
 Eide - zaterdag 10 juni 2017 - 11:37   quote  deeplink  
Zivkovic zou een persoonlijk akkoord met KV Oostende hebben. Nu moeten de clubs er nog uit komen.
Bron
Eide
 Eide - zaterdag 10 juni 2017 - 11:41   quote  deeplink  
'Ajax-talent tekent voor vijf jaar bij AS Monaco en wordt direct weer verhuurd'

AS Monaco heeft zich verzekerd van de diensten van Ajax-talent Anderson López, meldt Gianluca di Marzio, die ook een foto publiceert van de jongeling die bij de Ligue 1-club poseert. López tekent een contract voor vijf seizoenen bij de kampioen van Frankrijk.

De rechtsbuiten maakte afgelopen seizoen al regelmatig deel uit van Ajax Onder 19, waarmee hij ook in de UEFA Youth League actief was. López stapte in 2013 over van de jeugdacademie van Vitesse naar die van Ajax.

Het achttienjarige talent zal volgend seizoen geen deel uitmaken van de jeugdopleiding van AS Monaco. De aanvaller mag direct ervaring opdoen in het buitenland en wordt verhuurd aan de Belgische tweededivisionist Cercle Brugge, dat dezelfde eigenaren heeft als Monaco. Afgelopen winter koos er ook al een Ajax-talent voor een vertrek naar AS Monaco. De Belg Francesco Antonucci tekende voor vijf jaar bij de Monegasken omdat hij bij Ajax te weinig speeltijd kreeg in het Onder 19-team.

Bron

Leuke voetballer maar in mijn beleving echt minder als Kluivert of Nunnely.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 juni 2017 - 11:04   quote  deeplink  
Zou Vermaelen niks zijn voor ons?
Las een gerucht dat hij in de belangstelling zou staan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juni 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 11:04 schreef Jaccio het volgende:
Zou Vermaelen niks zijn voor ons?
Las een gerucht dat hij in de belangstelling zou staan
Niet gelezen maar Vermaelen hoe die nu is geen idee. Nog al eens blessures gehad ook.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juni 2017 - 11:54   quote  deeplink  
Klaassen 25 miljoen Everton? Hoop dan op 30 miljoen maar lijkt me een prima club voor hem.
Loetje
 Loetje - zondag 11 juni 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 11:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet gelezen maar Vermaelen hoe die nu is geen idee. Nog al eens blessures gehad ook.
Gewoon een meerwaarde mits die fit is. Die van van mij nou wel echt komen, met als een echte 6. Daar zie ik liever nog een speler bij
remco k
 remco k - zondag 11 juni 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 14:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon een meerwaarde mits die fit is. Die van van mij nou wel echt komen, met als een echte 6. Daar zie ik liever nog een speler bij
Vermaelen naast de ligt mocht Sanchez vertrekken
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juni 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 14:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon een meerwaarde mits die fit is. Die van van mij nou wel echt komen, met als een echte 6. Daar zie ik liever nog een speler bij
Dat mits fit is laatste seizoenen wat lastig gebleken. Maar inderdaad het lijkt me niet verkeerd. Nigel op 6 erbij of een type als hem lijkt me wel wat.
Eide
 Eide - zondag 11 juni 2017 - 21:13   quote  deeplink  
'Everton wil Klaassen binnenhalen met 20 miljoen'

Volgens The Daily Mirror is een deal tussen de Engelse club Everton en Davy Klaassen dichtbij. Het Engelse nieuwsmedium meldt op hun website dat de club de middenvelder binnen tien dagen wil binnenhalen met 20 miljoen pond.

De zaakwaarnemer van Klaassen gaf in april al aan dat hij Ajax na het seizoen hoe dan ook zou verlaten. De Italiaanse club Napoli deed al eerder een bod van 15 miljoen euro op de middenvelder. Die vond het destijds nog te vroeg om te gaan.

Bron
Eide
 Eide - zondag 11 juni 2017 - 21:14   quote  deeplink  
20 miljoen pond is ongeveer 22,7 miljoen euro.
Loetje
 Loetje - zondag 11 juni 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 19:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat mits fit is laatste seizoenen wat lastig gebleken. Maar inderdaad het lijkt me niet verkeerd. Nigel op 6 erbij of een type als hem lijkt me wel wat.
Dan heb je sowieso 2 routiners die in mijn optiek echt nog even kunnen. Dat ontbrak er misschien aan. Ik denk dat iemand als Veltman en Klaassen, die ik overigens beiden zie vertrekken, ook nog wel eens coaching nodig hebben

Maar er zijn een aantal interessante routiners of ervaren spelers vrij of misschien haalbaar nu. Enkel de vraag of ze bereid zijn in te leveren en vermoedelijk fors ook. Denk aan wat wij zeggen met Vermaelen en De Jong. Maar ook Maxwell en Anita bijvoorbeeld.

En nogmaals, ik zeg niet dat het lukt qua salaris en Ajax ook daadwerkelijk interesse heeft, maar een aantal van deze jongens kan in mijn optiek geen kwaad. Plus je haalt meteen een goede aanvoerder terug.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juni 2017 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 21:14 schreef Eide het volgende:
20 miljoen pond is ongeveer 22,7 miljoen euro.
Aan een engelse club zou ik gewoon 30 miljoen vragen (euro). Die hebben toch genoeg.
Hij wilt zelf ook en het is hem gegund.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juni 2017 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2017 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan heb je sowieso 2 routiners die in mijn optiek echt nog even kunnen. Dat ontbrak er misschien aan. Ik denk dat iemand als Veltman en Klaassen, die ik overigens beiden zie vertrekken, ook nog wel eens coaching nodig hebben

Maar er zijn een aantal interessante routiners of ervaren spelers vrij of misschien haalbaar nu. Enkel de vraag of ze bereid zijn in te leveren en vermoedelijk fors ook. Denk aan wat wij zeggen met Vermaelen en De Jong. Maar ook Maxwell en Anita bijvoorbeeld.

En nogmaals, ik zeg niet dat het lukt qua salaris en Ajax ook daadwerkelijk interesse heeft, maar een aantal van deze jongens kan in mijn optiek geen kwaad. Plus je haalt meteen een goede aanvoerder terug.
Ja inderdaad kan volgens mij nooit kwaad een paar routiniers. Nadeel is wel loon ja maar Huntelaar is er ook en die zal toch ook niet weinig verdient hebben. Wel anders want zijn contract was afgelopen. Ik hoop nog steeds op Tete en dat Veltman vertrekt.

Maxwell is gestopt toch? Las lastst ook dat pienaar transfervrij was. Is dat nog wat? Ervaren jongens ontbreken in mijn optiek al veel te lang binnen Ajax en in sommige wedstrijden lijkt ervaring toch cruciaal te wezen. Er zijn op dit moment wel een groot aantal oud spelers redelijk bereikbaar dus ben benieuwd. Dit is wel een beetje het moment.
Eide
 Eide - maandag 12 juni 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Klaassen dicht bij miljoenentransfer

Ajax wil dat Everton een bedrag van 30 miljoen euro op tafel legt voor aanvoerder Davy Klaassen. In de onderhandelingen, die zijn gestart over een transfer van de Oranje-international naar de club van Ronald Koeman, zullen de Amsterdammers geen genoegen nemen met een afkoopsom die ver van het recordbedrag van Arek Milik (tussen de 32 en 33 miljoen euro) af ligt.

Het was al geruime tijd bekend dat de Engelse topclub interesse heeft in Klaassen. Maar in de afgelopen dagen zijn de besprekingen in een stroomversnelling gekomen en ziet Klaassen zijn gedroomde verhuizing naar de mooiste competitie van de wereld zo goed als zeker realiteit worden.

Klaassen liet aan het eind van het seizoen al blijken dat hij een nieuwe stap in zijn carrière wil zetten. Vanuit Italië en de Duitse Bundesliga is ook veel belangstelling voor de 24-jarige middenvelder die vorig jaar nog werd gekozen tot beste voetballer van de Eredivisie. Klaassen vindt zichzelf met zijn stijl meer thuishoren in de top van het Engelse voetbal.

Voor de speler zelf is een overstap naar Everton niet alleen sportief interessant. Financieel gaat hij er enorm op vooruit. De beste spelers van Everton verdienen 100.000 euro per week, wat neerkomt op zo’n vijf miljoen euro per jaar. Daarmee gaat hij vijf keer zoveel verdienen als nu bij Ajax.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juni 2017 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 12 juni 2017 - 09:17   quote  deeplink  
'Inter informeert bij Ajax: Amsterdammers bepalen vraagprijs op vijftig miljoen'

Internazionale heeft geïnformeerd naar Davinson Sanchez, maar is geschrokken van wat de verdediger van Ajax moet kosten. De directie van de Amsterdammers heeft de vraagprijs bepaald op vijftig miljoen euro.

Dat meldt het Italiaanse Corriere dello Sport. Inter is bijzonder gecharmeerd van Sanchez, maar heeft tegelijkertijd grote concurrentie van FC Barcelona. De Catalanen hebben de Colombiaanse mandekker al langer op de korrel, maar het is de vraag of de Spanjaarden vijftig miljoen euro op tafel willen leggen voor Sanchez. De verdediger werd vorige zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van Atlético Nacional. De Amsterdammers willen alleen overgaan tot verkoop, als Sanchez het tienvoudige op gaat leveren.

Mocht het Ajax lukken om Sanchez voor het bedrag van vijftig miljoen euro te slijten, dan zorgt de Colombiaan voor de duurste uitgaande Nederlandse transfer ooit. Het record staat nu nog op naam van Memphis Depay. De aanvaller van Olympique Lyon verruilde PSV in 2015 voor ruim dertig miljoen euro voor Manchester United.

Bron
Eide
 Eide - maandag 12 juni 2017 - 09:23   quote  deeplink  
'Ajax wil op drie posities versterkingen; plan na Klaassen-vertrek ligt klaar'

Ajax heeft het vizier gericht op het aantrekken van een tweede keeper, een linksback en een of meerdere buitenspelers, meldt De Telegraaf. Op het middenveld heeft het halen van een versterking geen prioriteit. Dat ondanks het naderende vertrek van Davy Klaassen.

Het geld dat Ajax ontvangt voor de waarschijnlijk naar de Premier League vertrekkende Klaassen, wordt door directeur spelersbeleid Marc Overmars eerder aangewend om op eerdergenoemde posities versterkingen te halen. Donny van de Beek wordt bij Ajax gezien als de vervanger van Klaassen, waardoor er geen geld neer hoeft te worden gelegd voor een vervanger voor de aanvoerder van de Amsterdammers. Een middenveld met Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Van de Beek is volgens De Telegraaf goed mogelijk.

Ajax is wel van plan om een rechtsback aan te trekken, indien Kenny Tete of Joël Veltman deze zomer naar een andere club verkast. Veltman hintte onlangs naar een vertrek bij Ajax, terwijl het nog niet duidelijk is hoe de toekomst van Tete eruit ziet.

Mochten clubs aankloppen voor Kasper Dolberg, Hakim Ziyech, Matthijs de Ligt en Davinson Sanchez, dan weet Ajax dat het sterk in de onderhandelingen staat. De club heeft namelijk flinke prijskaartjes gehangen om de nek van de vier Ajacieden.

Bron

----------------------

VP dus neem je vaatje met zout mee. Het klinkt echter aannemelijk.
Eide
 Eide - maandag 12 juni 2017 - 11:15   quote  deeplink  
Ajax denkt serieus na over Kadioglu

Ferdi Kadioglu staat in de belangstelling van Ajax. Het 17-jarige talent van NEC heeft bij de Nijmeegse club een contract tot medio 2019, maar het is zeer de vraag of de jeugdinternational na de degradatie in de eerste divisie zal gaan voetballen. Ook FC Utrecht, Trabzonspor en Konyaspor (allebei Turkije) hebben serieuze interesse.

Tijdens dit seizoen heeft NEC geprobeerd het jeugdcontract van Kadioglu open te breken, maar daarover bereikten beide partijen geen akkoord. Na Trabzonspor en Konyaspor mengen nu ook FC Utrecht en Ajax zich in de dans om de aanvallende middenvelder, die dit seizoen debuteerde in de hoofdmacht van NEC.

Bron

----------------------------

Ik neem aan dat hij dan bij Jong Ajax komt te spelen. Ajax heeft natuurlijk wel een behoorlijke groep goede middenvelders.
remco k
 remco k - maandag 12 juni 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Ajax schijnt een vraagprijs van 50 miljoen om Sanchez te hebben gehangen..

Goed zo..
Brandje
 Brandje - maandag 12 juni 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 09:23 schreef Eide het volgende:
'Ajax wil op drie posities versterkingen; plan na Klaassen-vertrek ligt klaar'

Ajax heeft het vizier gericht op het aantrekken van een tweede keeper, een linksback en een of meerdere buitenspelers, meldt De Telegraaf. Op het middenveld heeft het halen van een versterking geen prioriteit. Dat ondanks het naderende vertrek van Davy Klaassen.

Het geld dat Ajax ontvangt voor de waarschijnlijk naar de Premier League vertrekkende Klaassen, wordt door directeur spelersbeleid Marc Overmars eerder aangewend om op eerdergenoemde posities versterkingen te halen. Donny van de Beek wordt bij Ajax gezien als de vervanger van Klaassen, waardoor er geen geld neer hoeft te worden gelegd voor een vervanger voor de aanvoerder van de Amsterdammers. Een middenveld met Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Van de Beek is volgens De Telegraaf goed mogelijk.

Ajax is wel van plan om een rechtsback aan te trekken, indien Kenny Tete of Joël Veltman deze zomer naar een andere club verkast. Veltman hintte onlangs naar een vertrek bij Ajax, terwijl het nog niet duidelijk is hoe de toekomst van Tete eruit ziet.

Mochten clubs aankloppen voor Kasper Dolberg, Hakim Ziyech, Matthijs de Ligt en Davinson Sanchez, dan weet Ajax dat het sterk in de onderhandelingen staat. De club heeft namelijk flinke prijskaartjes gehangen om de nek van de vier Ajacieden.

Bron

----------------------

VP dus neem je vaatje met zout mee. Het klinkt echter aannemelijk.
Een middenveld met Schöne is gedoemd te mislukken en waarom hebben we (op dit moment) een linksback nodig? We hebben vier spelers die daar kunnen spelen. "Investeren" in een tweede doelman lijkt mij ook zonde. Er is vast wel ergens een ervaren keeper, wat Ajax wil, ergens transfervrij op te halen.
Vooralsnog mag er van mij een goede buitenspeler bij aangezien Cerny op de nominatie staat om verhuurd te worden. Verder is de selectie prima op peil. Vorig seizoen bleek hij achteraf te groot met het talent wat er aan komt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juni 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 14:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een middenveld met Schöne is gedoemd te mislukken en waarom hebben we (op dit moment) een linksback nodig? We hebben vier spelers die daar kunnen spelen. "Investeren" in een tweede doelman lijkt mij ook zonde. Er is vast wel ergens een ervaren keeper, wat Ajax wil, ergens transfervrij op te halen.
Vooralsnog mag er van mij een goede buitenspeler bij aangezien Cerny op de nominatie staat om verhuurd te worden. Verder is de selectie prima op peil. Vorig seizoen bleek hij achteraf te groot met het talent wat er aan komt.
4 die linksback kunnen maar eigenlijk geen echt goede. Ze zullen ook echt wel kijken naar transfervrije keepers hoor maar daar investeer je toch ook loon in?

Schöne hoeft van mij ook niet daar mogen ze van mij dan ook wel investeren.
Linksback, Cvm en 2x buitenspeler.

Nog wat spelers verhuren en Tête bij laten tekenen.
Brandje
 Brandje - maandag 12 juni 2017 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 14:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

4 die linksback kunnen maar eigenlijk geen echt goede. Ze zullen ook echt wel kijken naar transfervrije keepers hoor maar daar investeer je toch ook loon in?

Schöne hoeft van mij ook niet daar mogen ze van mij dan ook wel investeren.
Linksback, Cvm en 2x buitenspeler.

Nog wat spelers verhuren en Tête bij laten tekenen.
Met jou als TD gaat Ajax weer terug naar af. Als je vier spelers hebt, waarvan er drie je naar de finale El hebben gebracht ga je daar geen nieuwe bij halen alvorens er minimaal twee verkocht zijn. Als je nu een cvm gaat halen dan zet je je eigen opleiding voor schut want De Jong en vd beek zijn fantastische spelers. Investeren in loon voor een tweede keeprzoals jij het noemt komt uit een heel ander potje dan geld uit transfers door sorry hier praat je echt onzin. Er is namelijk al lang begroot wat Ajax aan lonen uit gaat geven voor aankomend seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juni 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 14:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met jou als TD gaat Ajax weer terug naar af. Als je vier spelers hebt, waarvan er drie je naar de finale El hebben gebracht ga je daar geen nieuwe bij halen alvorens er minimaal twee verkocht zijn. Als je nu een cvm gaat halen dan zet je je eigen opleiding voor schut want De Jong en vd beek zijn fantastische spelers. Investeren in loon voor een tweede keeprzoals jij het noemt komt uit een heel ander potje dan geld uit transfers door sorry hier praat je echt onzin. Er is namelijk al lang begroot wat Ajax aan lonen uit gaat geven voor aankomend seizoen.
En met jou komen we niet verder dan het niveau waar we nu staan.. Sinkgraven ongeschikt Dijks ongeschikt Viergever heeft het er goed gedaan, Riedewald? die wilt weg heeft wel de potentie maar is ook geen linksback. Slaap lekker

Ik zeg nergens dat er een tweede keeper gekocht moet worden. Dus was het gewoon met je eens..

Hoezo zet je je eigen opleiding voor schut? Klaassen lijkt te vertrekken dan wil jij dus het seizoen beginnen met Frenkie op 6 Ziyech en vd Beek ervoor?

Ben ook blij dat jij de TD niet bent. Overigens heb ik die ambitie ook niet hoor.
Brandje
 Brandje - maandag 12 juni 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 15:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En met jou komen we niet verder dan het niveau waar we nu staan.. Sinkgraven ongeschikt Dijks ongeschikt Viergever heeft het er goed gedaan, Riedewald? die wilt weg heeft wel de potentie maar is ook geen linksback. Slaap lekker

Ik zeg nergens dat er een tweede keeper gekocht moet worden. Dus was het gewoon met je eens..

Hoezo zet je je eigen opleiding voor schut? Klaassen lijkt te vertrekken dan wil jij dus het seizoen beginnen met Frenkie op 6 Ziyech en vd Beek ervoor?

Ben ook blij dat jij de TD niet bent. Overigens heb ik die ambitie ook niet hoor.
Kerel je kan niet gaan kopen als je al vier potentiële linksbacks hebt. Als Klaassen vertrekt zou ik of met Nouri of met Vd Beek spelen. Voor de nummer 6 heb je Vd Beek, De Jong, Riedewald en zelfs Schöne nog dus wederom vier spelers die er kunnen spelen. Dan heb ook nog een Eiting die er aan komt dus ja een nieuwe cvm is afbreuk aan je eigen opleiding.
Vooralsnog hoeft er dus van mij niemand te komen. Ook niet als Klaassen weg gaat en persoonlijk denk ik wanneer Keizer trainer wordt dat hij met zowel Nouri als Ziyech gaay spelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juni 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 15:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel je kan niet gaan kopen als je al vier potentiële linksbacks hebt. Als Klaassen vertrekt zou ik of met Nouri of met Vd Beek spelen. Voor de nummer 6 heb je Vd Beek, De Jong, Riedewald en zelfs Schöne nog dus wederom vier spelers die er kunnen spelen. Dan heb ook nog een Eiting die er aan komt dus ja een nieuwe cvm is afbreuk aan je eigen opleiding.
Vooralsnog hoeft er dus van mij niemand te komen. Ook niet als Klaassen weg gaat en persoonlijk denk ik wanneer Keizer trainer wordt dat hij met zowel Nouri als Ziyech gaay spelen.
Vd Beek op 6 zou ik wel toe juichen toch kan een routinier daar ipv Schöne ook echt geen kwaad.
Nouri als back up Ziyech vind ik dan ook prima. Als Klaassen vertrekt heb je daar Frenkie.

Schöne vind ik niet goed genoeg op Cvm. Riedewald moest net nog linksback. Sinkgraven lijkt de volgende Andersen te worden. Waarom zoveel schuiven als je ook spelers kunt gebruiken/aantrekken die gewend zijn aan een bepaalde positie en daar dus beter presteren?

Wat je zegt ben ik het verder wel mee eens hoor maar ik zou de selectie toch iets uit dunnen en voor specifieke speelwijze/positie toch wat anders aantrekken.

4 x halve linksback of 1 echt goede? Schöne back up Cvm houden?

Dijks verhuur of verkopen
Sinkgraven verhuren
Riedewald inzetten of verkopen
Tête bijtekenen
Schöne bij bod verkopen (breedte)
Viergever bij bod verkopen(breedte)
Veltman bij bod verkopen

Klaassen zal ook vertrekken

Dan is er toch ruimte voor specifieke aankopen?
Brandje
 Brandje - maandag 12 juni 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Beek op 6 zou ik wel toe juichen toch kan een routinier daar ipv Schöne ook echt geen kwaad.
Nouri als back up Ziyech vind ik dan ook prima. Als Klaassen vertrekt heb je daar Frenkie.

Schöne vind ik niet goed genoeg op Cvm. Riedewald moest net nog linksback. Sinkgraven lijkt de volgende Andersen te worden. Waarom zoveel schuiven als je ook spelers kunt gebruiken/aantrekken die gewend zijn aan een bepaalde positie en daar dus beter presteren?

Wat je zegt ben ik het verder wel mee eens hoor maar ik zou de selectie toch iets uit dunnen en voor specifieke speelwijze/positie toch wat anders aantrekken.

4 x halve linksback of 1 echt goede? Schöne back up Cvm houden?

Dijks verhuur of verkopen
Sinkgraven verhuren
Riedewald inzetten of verkopen
Tête bijtekenen
Schöne bij bod verkopen (breedte)
Viergever bij bod verkopen(breedte)
Veltman bij bod verkopen

Klaassen zal ook vertrekken

Dan is er toch ruimte voor specifieke aankopen?
Ik begrijp je wel maar als we weer gaan kopen terwijl er niet verkocht is dan word je selectie weer te groot en bovendien gaat de rvc daar nooit mee akkoord verwacht. Tuurlijk zie ik ook het liefst een maxwell als LB.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 juni 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:57 schreef remco k het volgende:
Veltman gister toch weer bij de betere van het nl elftal.

Ik zou er helemaal geen afscheid van willen nemen. Meer dan prima selectiespeler. En een hele trouwe Ajacied die al een paar seizoenen lang laat zien het niveau aan te kunnen.
Ik geef ok toe dat Veltman wel goed speelt de laatste tijd. Misschien had ik hem toch onderschat, alleen denk ik wel dat het slim is om Tete nu te behouden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 juni 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Anita halen voor de CM positie? Hij is transfer vrij
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 juni 2017 - 07:53   quote  deeplink  
Transfer Klaassen naar Everton voor iets minder dan 30 miljoen is in de afrondende fase volgens de Telegraaf. Mocht je geen CL halen dan is dat "gemis" alvast opgevangen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 17:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik geef ok toe dat Veltman wel goed speelt de laatste tijd. Misschien had ik hem toch onderschat, alleen denk ik wel dat het slim is om Tete nu te behouden.
Ik denk ook dat Tete de betere is/wordt en het is zonde dat die jongen niet speelt. Maar zo als er over Veltman gesproken wordt is gewoon niet terecht.. Is gewoon al jarenlang basis speler, en heeft zich bij Bosz echt in het elftal moeten knokken aangezien Sanchez hem heel snel voorbij is gegaan.. Perfect? Nee dat is ie zeker niet..

Maar als wereldspelers als Ramos, Pique en noem ze allemaal maar op wekelijks op foutjes te betrappen zijn, waarom mag een speler van Ajax die fouten dan niet maken??
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 07:53 schreef Brandje het volgende:
Transfer Klaassen naar Everton voor iets minder dan 30 miljoen is in de afrondende fase volgens de Telegraaf. Mocht je geen CL halen dan is dat "gemis" alvast opgevangen.
Ik vind dat die jongen dat echt goed doet. Gewoon rustig gebracht bij Ajax, nooit geen rare dingen, fantastische prof, dit seizoen een echte aanvoerder geworden, bijgetekend, en nu voor een heel mooi bedrag naar een hele realistische club voor hem..
Top gozer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 juni 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Prachtig al die transfers maar is het niet handig eerst een trainer aan te stellen?
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Prachtig al die transfers maar is het niet handig eerst een trainer aan te stellen?
Is alleen uitgaand, dit soort transfers houd je toch niet tegen..
p111
 p111 - dinsdag 13 juni 2017 - 10:23   quote  deeplink  
Klaasen was gewoon ingecalculeerd en de opvolging heb je gewoon in huis,op dit moment is het belangrijkste een trainer.Op dit moment heb je alleen een probleem als Veltman weg gaat dan heb je na Tete geen backup als rechtsback de rest is allemaal dubbel bezet.
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Prachtig al die transfers maar is het niet handig eerst een trainer aan te stellen?
Nou.. nee.

Ajax bepaald. Het is zelfs prettig als de trainer precies doet waar het TH om vraagt. Vandaar dat het spelersbeleid ook niet meer bij de trainer hoort.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 10:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou.. nee.

Ajax bepaald. Het is zelfs prettig als de trainer precies doet waar het TH om vraagt. Vandaar dat het spelersbeleid ook niet meer bij de trainer hoort.
Heeft nooit bij de trainer gehoord.
p111
 p111 - dinsdag 13 juni 2017 - 12:20   quote  deeplink  
Het is weer showtime !!!!
=====================
Jaïro Riedewald staat aan de vooravond van een wel heel opmerkelijke transfer. Chelsea heeft een bedrag van vijftien miljoen euro over voor de linksbenige Ajax-verdediger, die onder trainer Peter Bosz buiten de boot was gevallen. Riedewald moet op Stamford Bridge de plek innemen van veteraan John Terry, die na negentien jaar vertrekt. De twintigjarige Riedewald ligt nog tot medio 2020 vast in Amsterdam. (Daily Star)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juni 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 16:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel maar als we weer gaan kopen terwijl er niet verkocht is dan word je selectie weer te groot en bovendien gaat de rvc daar nooit mee akkoord verwacht. Tuurlijk zie ik ook het liefst een maxwell als LB.
Ik zeg ook niet direct aantrekken. Moet inderdaad wel iets weg maar daarna is het prima om specifieke spelers aan te trekken. Een echte lb zal dan mooi zijn.
p111
 p111 - dinsdag 13 juni 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Nogmaals van mij mag de nw trainer Sinkgraven wat meer tijd geven hij heeft het in het begin prima gedaan,en ook mijn favoriet Maxwel was ook in zijn begin jaren zo,n halve back die verdedigend ook wel eens een steekje liet vallen.Ik geloof nog in Sinkgraven.
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Linksback bevestigt: ‘Mijn zaakwaarnemer heeft aanbieding van Ajax’

Ajax heeft Junior Tavares een aanbieding gedaan. Dat heeft de linksback van São Paulo laten weten aan Lance. Het zou de tweede Braziliaan zijn die Ajax uit São Paulo haalt, na David Neres.

“Mijn zaakwaarnemer heeft een aanbieding ontvangen van Ajax en dit laten weten aan het bestuur. Op dit moment zit ik met mijn gedachten gewoon bij São Paulo”, aldus Tavares. “Ik heb heel veel aan deze club te danken. Ik wil São Paulo helpen.”

Ajax zou zo’n acht miljoen euro moeten betalen voor Tavares.

Bron

Typische "korreltje zout" berichten. Onbetrouwbaar medium met een bericht van een bron die we allemaal niet kennen. Maar goed, bij deze.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1188259