BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 06 november 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou voor een goede aanvallend ingestelde rechtsback gaan zodat Veltman weer in het centrum kan gaan spelen met de Ligt en Wober.

Als Ajax in vd Beek geen 6 ziet, moet dat de topprioriteit zijn.. Schone en Frenkie zijn dit absoluut niet.

Ik had Cerny graag op linksbuiten gezien, maar ook Kluivert heeft zijn beste wedstrijd vanaf die plek gespeeld..

Een rechtsback dus en een CVM.... En als je die wil halen, enkel en alleen als het spelers zijn die direct iets toevoegen..
En Orejuela dan?
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 14:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En Orejuela dan?
Die vind ik eerlijk gezegd bij jong totaal nog niet overtuigen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 06 november 2017 - 16:40   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben gewoon 4 punten meer dan Feyenoord. Ga je feiten eens checken man..
je hebt gelijk 4 punten meer.. 8 punten minder dan de koploper.. met onzekerheden en spelbeeld.. top
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 23:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je hebt gelijk 4 punten meer.. 8 punten minder dan de koploper.. met onzekerheden en spelbeeld.. top
Zinloze reactie je laatste deel.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke onzin verkondig je hier zeg.

Een constant veranderende selectie. Allemaal zeer jonge en dus wisselvallige spelers en daar heeft hij het gewoon heel erg goed gedaan. Daarnaast wordt er bij Ajax niet opgeleid om kampioen te willen worden maar wordt er individueel opgeleid. En aangezien hij al die jongens bij zich had die Bosz heeft laten debuteren moet ie het zelfs wel fantastisch gedaan hebben.
Pure mazzel en kwaliteitsverschil. Als het aan de kwaliteiten van Keizer had gelegen hadden we er nu een stuk beter voorgestaan !
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 16:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Pure mazzel en kwaliteitsverschil. Als het aan de kwaliteiten van Keizer had gelegen hadden we er nu een stuk beter voorgestaan !
Misschien is keijzer juist wel een hele goede opleidingstrainer en uiteindelijk minder geschikt als hoofdtrainer.

Ik vind dat ie gewoon geen eerlijke kans krijgt. Zeker gezien de voorbereiding weeet ik niet of we hem al volledig kunnen beoordelen.

Deze prestaties bij een normale voorbereiding zouden zeker tot het ontslag moeten hebben geleid naar mijn mening. Maar ik vraag me oprecht af of zon veroordeling nu wel op zijn plek is.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is keijzer juist wel een hele goede opleidingstrainer en uiteindelijk minder geschikt als hoofdtrainer.

Ik vind dat ie gewoon geen eerlijke kans krijgt. Zeker gezien de voorbereiding weeet ik niet of we hem al volledig kunnen beoordelen.

Deze prestaties bij een normale voorbereiding zouden zeker tot het ontslag moeten hebben geleid naar mijn mening. Maar ik vraag me oprecht af of zon veroordeling nu wel op zijn plek is.
Ik ben het hier wel eens moet ik zeggen.

Nu ingrijpen door het TH is noodzakelijk en niet alleen voor het team.
Maar ook voor de houdbaarheid van Keizer op lange termijn.

Nu kan hij nog een stapje terug doen en als assistent aanschuiven. Nog
langer aanmodderen en hij moet straks door de achterdeur naar buiten.
En dat verdient hij inderdaad niet. Hij had deze functie nooit mogen
krijgen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 november 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is keijzer juist wel een hele goede opleidingstrainer en uiteindelijk minder geschikt als hoofdtrainer.

Ik vind dat ie gewoon geen eerlijke kans krijgt. Zeker gezien de voorbereiding weeet ik niet of we hem al volledig kunnen beoordelen.

Deze prestaties bij een normale voorbereiding zouden zeker tot het ontslag moeten hebben geleid naar mijn mening. Maar ik vraag me oprecht af of zon veroordeling nu wel op zijn plek is.
ik ben nog steeds van meningdat dit niet keizer zijn werk is.. kijk uberhaubt naar het spel vorig jaar bij jong en hoe met die jongens omging.. en kijk nu... dit is niet zoals ik keizer ken van jong ajax.. daarom zeg ik vanag dag 1.. buikspreek pop van anderen..
Brandje
 Brandje - woensdag 08 november 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is keijzer juist wel een hele goede opleidingstrainer en uiteindelijk minder geschikt als hoofdtrainer.

Ik vind dat ie gewoon geen eerlijke kans krijgt. Zeker gezien de voorbereiding weeet ik niet of we hem al volledig kunnen beoordelen.

Deze prestaties bij een normale voorbereiding zouden zeker tot het ontslag moeten hebben geleid naar mijn mening. Maar ik vraag me oprecht af of zon veroordeling nu wel op zijn plek is.
Ja dat is zeker op zijn plek want hoe erg Nouri ook is dat heeft niks met zijn tactische keuzes te maken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 november 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 21:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat is zeker op zijn plek want hoe erg Nouri ook is dat heeft niks met zijn tactische keuzes te maken.
indd.. maakt spelers minder ipv beter.. keuzes zijn vreemd en laat staan zijn verweer voor de keuzes.. als ik de eerste wedstrijden zag waren nog redelijk ok.. ook na de gebeurtenis.. maar ipv van nog beter werden ze als maar slechter.. puur door vertrouwen naar de jongens.. vreemde uitspraken waar jongens geen vertrouwen uithaalde en zelf niet zeker overkomen.. denk dat hier het grootste probleem zit.. wil de lieve sinterklaar uithangen wat gewoon Niet kan in dit vak..
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik ben nog steeds van meningdat dit niet keizer zijn werk is.. kijk uberhaubt naar het spel vorig jaar bij jong en hoe met die jongens omging.. en kijk nu... dit is niet zoals ik keizer ken van jong ajax.. daarom zeg ik vanag dag 1.. buikspreek pop van anderen..
Ook bij jong heeft het een poosje geduurd voordat het spel zo attractief was.
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 21:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat is zeker op zijn plek want hoe erg Nouri ook is dat heeft niks met zijn tactische keuzes te maken.
Inderdaad, ik vind het eigenlijk ook helemaal niet kunnen om andermans ellende erbij te slepen als je zelf faalt. En nu is het niet zo dat Keizer daar iedere keer mee aankomt, maar heel subtiel haalde hij het wel aan nog niet zo lang geleden...

Maar eigenlijk faalt de hele staf en dat is op zich weer logisch als je naar de kwaliteiten van Spijkerman en de onervarenheid van Keizer kijkt. En misschien is het niet eens het gebrek aan ervaring, maar is hij gewoon niet goed genoeg...

Ik had voor jong Ajax nog nooit gehoord dat hij als trainer zo goed bezig was of dat zijn teams zo goed presteerden..?

Laten we wel wezen jong Ajax spelers zijn in potentie natuurlijk vele malen beter dan een gemiddelde jupiler voetballer en dus is het goed presteren van zijn team vorig jaar nu ook weer geen wereldprestatie geweest.

Nee, Ajax is het verplicht om hem te beschermen en nu het nog kan terug te zetten in een rol als assistent naast een nieuwe sterke man.

Als hij nog door gaat modderen en straks definitief geen zicht meer heeft op het kampioenschap is hij helemaal de gebeten hond en als Bergkamp echt een vriend is laat hij het niet zo ver komen ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook bij jong heeft het een poosje geduurd voordat het spel zo attractief was.
ajb
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 05:42   quote  deeplink  
Ajax wil voor 9,5 miljoen euro grote slag slaan

Boureima Hassane Bandé uit Burkina Faso is een sensatie bij KV Mechelen in België sinds zijn debuut in augustus. Volgende zomer mag de aanvaller zich Ajacied noemen.

Ajax geeft de titelstrijd met PSV vanzelfsprekend nog niet op, maar is achter de schermen al volop met komend seizoen bezig. Directeur spelersbeleid Marc Overmars staat op het punt buitenspeler Boureima Hassane Bandé (19) van KV Mechelen te strikken. Daarmee zou hij een leger topclubs, waaronder PSV, Manchester United, FC Porto, Anderlecht, Club Brugge en Arsenal, aftroeven.

Bandé is een sensatie in de Belgische Jupiler League en legde eergisteren bijna eigenhandig Racing Genk over de knie. In elf duels voor KV Mechelen scoorde de buitenspeler acht keer. De Amsterdammers betalen ruim 9,5 miljoen euro voor de aanvaller, die gisteravond laat al werd gespot in het Jaz-hotel, naast de ArenA.
Bron
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 05:47   quote  deeplink  
Tja, Keizer heeft toch steeds vastgehouden aan Younes waarbij Kluivert werd overgeslagen. Dan wordt er nu plotseling een linksbuiten aangetrokken. Raar.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 04 december 2017 - 07:59   quote  deeplink  
Exit Younes zsm dus. En terecht.

Hopelijk komt er in de winterstop ook nog wat bij. Met name achterin. Maar ik zie het niet gebeuren.
Jaccio
 Jaccio - maandag 04 december 2017 - 08:32   quote  deeplink  
Ik hoop dat het een directe versterking is. Landskampioen wordt dan wel erg moeilijk, maar we moeten ook nog Europees voetbal veilig stellen.. Als je dat ook nog eens misloopt zijn de rapen gaar
p111
 p111 - maandag 04 december 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Allemaal achteraf,gewoon kutzooi
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 09:00 schreef p111 het volgende:
Allemaal achteraf,gewoon kutzooi
Dat weet je nu inmiddels toch al wel een maand of 4, dan kun je wel blijven zeiken, maar je kan ook vooruit kijken en blij zijn dat men het nu blijkbaar wel anders wil aanpakken dan afgelopen transferwindow..
JV
 JV - maandag 04 december 2017 - 13:52   quote  deeplink  
Interessante speler dat wel, maar links hebben we nu juist kluivert en de zeer talentvolle Johnsen dus zelfs als younes weg gaat 2 goede spelers die ook willen spelen in 2018/2019!
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 15:20   quote  deeplink  
Belgische voetbaljournalisten melden dat Ajax en KV Mechelen een overeenkomst hebben en dat Ajax vandaag nog een medische keuring doet van de speler. Als die goed uitvalt zou de deal rond moeten zijn.

Pas geloven als Ajax het zelf meldt natuurlijk, maar de speler is in ieder geval in Amsterdam. Dat is wel zeker. Bovendien lijkt er echt wel sprake van onderhandelingen. Stroomversnelling dus als dit allemaal klopt.
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 15:58   quote  deeplink  
Aanvullende geruchten spreken van 5 miljoen transfersom die kan oplopen naar 9.5 miljoen. Bande zou dan tot het einde van het seizoen verhuurd blijven aan KV Mechelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 december 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 13:52 schreef JV het volgende:
Interessante speler dat wel, maar links hebben we nu juist kluivert en de zeer talentvolle Johnsen dus zelfs als younes weg gaat 2 goede spelers die ook willen spelen in 2018/2019!
moet toch eerst een seizoen wennen aan de speelstijl ... dus dan is kluivert of johnsen wss ook verkocht ;)
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Verweij meld dat de deal zojuist is rondgekomen.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 december 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 05:47 schreef Eide het volgende:
Tja, Keizer heeft toch steeds vastgehouden aan Younes waarbij Kluivert werd overgeslagen. Dan wordt er nu plotseling een linksbuiten aangetrokken. Raar.
precies.. en pas voor volgendseizoen.. kortom.. ze zien dit al als verloren seizoen en bouwen nu al aan volgend jaar ?incl nieuwe trainer mag ik hopen
Jaccio
 Jaccio - maandag 04 december 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Goede zaak wat mij betreft. Heb die jongen niet eens zien spelen, maar toont aan dat ze eindelijk inzien dat er wat moet gebeuren en dat je tijdig moet anticiperen.
Hoop alleen niet dat ze weer met het standaard Ajax gedoe aan komen zetten en hem eerst nog een jaar in jong laten 'wennen', maar dat het gewoon een directe versterking is die er in de zomer direct staat.
Brandje
 Brandje - maandag 04 december 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 17:50 schreef Jaccio het volgende:
Goede zaak wat mij betreft. Heb die jongen niet eens zien spelen, maar toont aan dat ze eindelijk inzien dat er wat moet gebeuren en dat je tijdig moet anticiperen.
Hoop alleen niet dat ze weer met het standaard Ajax gedoe aan komen zetten en hem eerst nog een jaar in jong laten 'wennen', maar dat het gewoon een directe versterking is die er in de zomer direct staat.
Ja iemand gaan halen op voor een positie waar absoluut niet de noodzaak ligt. We spelen gvd al jaren zonder echte links- en rechtsback. Sinds Poulsen alleen maar slappe hap op de cvm.
Nee leuk voor de buitenwacht maar deze aankoop is wederom het bewijs van het warrige en onnavolgbare beleid
Jaccio
 Jaccio - maandag 04 december 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 18:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja iemand gaan halen op voor een positie waar absoluut niet de noodzaak ligt. We spelen gvd al jaren zonder echte links- en rechtsback. Sinds Poulsen alleen maar slappe hap op de cvm.
Nee leuk voor de buitenwacht maar deze aankoop is wederom het bewijs van het warrige en onnavolgbare beleid
Die links- en/of rechtsback kan nog komen.. En die ervaren middenvelder.
Ik denk dat deze jongen een kans was die ze niet wilden laten lopen. We hebben ze vaak verweten dat ze niet doortastend genoeg waren met dit soort dingen, dus wat mij betreft prima dit.

Moet nog een hoop gebeuren natuurlijk, maar ik vind dit een goed begin.
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 18:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja iemand gaan halen op voor een positie waar absoluut niet de noodzaak ligt. We spelen gvd al jaren zonder echte links- en rechtsback. Sinds Poulsen alleen maar slappe hap op de cvm.
Nee leuk voor de buitenwacht maar deze aankoop is wederom het bewijs van het warrige en onnavolgbare beleid
Dat ligt eraan wat er verder nog gebeurt richting volgend seizoen.

Als ze met meerdere zaken bezig zijn waaronder de posities die jij benoemt kan ik het wel begrijpen. Niet iedere speler wil midden in een seizoen dit soort beslissingen nemen.

Maar zo vroeg ia het Ajax nog nooit gelukt een speler vast te leggen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 december 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Ajax en Fortuna Sittard bereiken overeenstemming over Perr Schuurs

Ajax en Fortuna Sittard hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Perr Schuurs. De verdediger tekent in Amsterdam een contract dat per 1 januari 2018 ingaat en een looptijd heeft van vier en een half jaar, tot en met 30 juni 2022.

De jeugdinternational maakt dit seizoen op huurbasis af bij zijn huidige club, waar hij ook de jeugdopleiding heeft doorlopen.

3c5a39b3-f4ff-4f5b-acfa-5ed4eb1512dd_2017-12-06%20Contract%20P%20Schuurs%200025.jpg

Schuurs werd op 26 november 1999 geboren in Nieuwstadt. Het talent stond nog tot en met 30 juni 2020 onder contract bij Fortuna Sittard.

Tekst: Ajax.nl
Beeld: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 december 2017 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - donderdag 07 december 2017 - 10:14   quote  deeplink  
Hoppa, dat is een jongen die als groot talent bekend staat, is nu al aanvoerder bij zijn cluppie, echt een prima aankoop op voorhand..

Het lijkt er haast op dat ze echt geleerd hebben van afgelopen transferwindow.
remco k
 remco k - donderdag 07 december 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Nu nog hopen dat men ook wat doet voor komende transferwindow.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 december 2017 - 10:26   quote  deeplink  
Alweer klasse gehandeld!

En wij maar denken dat iedereen stilzit bij Ajax...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 07 december 2017 - 10:27   quote  deeplink  
Zeer netjes. Van dit soort nieuws wordt ik nou blij
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 december 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 10:14 schreef remco k het volgende:
Hoppa, dat is een jongen die als groot talent bekend staat, is nu al aanvoerder bij zijn cluppie, echt een prima aankoop op voorhand..

Het lijkt er haast op dat ze echt geleerd hebben van afgelopen transferwindow.
klopt... enkel zijn dit geen directe versterkingen lijkt mij teminste dat lijkt me niet.. of deligt moet weggaan en dat deze jongen daar gaat staan.. en weet niet maar doen we hier onze eigen jong ajax / a1 spelers niet tekort ? maaaaar dan nog zkr wel goed gehandeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 december 2017 door nummer10 --
Eide
 Eide - donderdag 07 december 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt... enkel zijn dit geen directe versterkingen lijkt mij teminste dat lijkt me niet.. of deligt moet weggaan en dat deze jongen daar gaat staan.. en weet niet maar doen we hier onze eigen jong ajax / a1 spelers niet tekort ? maaaaar dan nog zkr wel goed gehandeld..
Dit lijkt mij de opvolger van Viergever die in ieder geval weg gaat. Daarnaast staat De Ligt nadrukkelijk in de schijnwerper.
p111
 p111 - donderdag 07 december 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Prima aankoop !!!
remco k
 remco k - donderdag 07 december 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt... enkel zijn dit geen directe versterkingen lijkt mij teminste dat lijkt me niet.. of deligt moet weggaan en dat deze jongen daar gaat staan.. en weet niet maar doen we hier onze eigen jong ajax / a1 spelers niet tekort ? maaaaar dan nog zkr wel goed gehandeld..
En weer die negatieve toon.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 december 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer die negatieve toon.
volgens mij heb jij iets met je ogen kerel en kan jij leestekens niet uit elkaar houden... en dan verwijt jij andere dingen qua spelling enzo ? niks negatiefs aan aan mijn post.. er staat namelijk een vraagteken.. en geef zelfs aan dat het goed gehandeld is aangezien ik ergens geen idee meer waar ergens heb aangegeven deze jongen graag bij ajax te zien. dus vraag me af wat er negatief aan is..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 december 2017 - 03:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij heb jij iets met je ogen kerel en kan jij leestekens niet uit elkaar houden... en dan verwijt jij andere dingen qua spelling enzo ? niks negatiefs aan aan mijn post.. er staat namelijk een vraagteken.. en geef zelfs aan dat het goed gehandeld is aangezien ik ergens geen idee meer waar ergens heb aangegeven deze jongen graag bij ajax te zien. dus vraag me af wat er negatief aan is..
De toon is negatief...

Niet meteen de gehele post.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2017 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 03:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

De toon is negatief...

Niet meteen de gehele post.
tis maar net hoe je het wil lezen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 december 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Klopt ook!

Geen probleem. Schepje zand erover en dat pisvee opvreten zondag.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 13:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Klopt ook!

Geen probleem. Schepje zand erover en dat pisvee opvreten zondag.
nou lees net een stukje dat keizer een middenveld incl frenkie nog niet goed op elkaar ingespeelt vind hahahaha.. maar dat was het voorheen ook niet.. dus tjah.. zullen zien wat er gebeurt
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 december 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou lees net een stukje dat keizer een middenveld incl frenkie nog niet goed op elkaar ingespeelt vind hahahaha.. maar dat was het voorheen ook niet.. dus tjah.. zullen zien wat er gebeurt
Ik heb het stukje ook net gelezen. Ik denk dat Keizer zich aan het indekken is voor een conservatieve opstelling zonder Frenkie tegen PSV. Ongelooflijk dat hij na 14 ED-wedstrijden (plus de nodige andere wedstrijden) nog altijd niet zijn ideale basis-11 heeft gevonden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 december 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Jammer om te lezen inderdaad, laf van keizer.
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 december 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 17:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jammer om te lezen inderdaad, laf van keizer.
Ik denk dat Marcel Keizer uiteindelijk toch gaat bezwijken onder de druk van het moeten presteren, zoals dat nu eenmaal altijd bij Ajax is.
Je moet als trainer sterk in je schoenen staan en dat is bij hem volgens mij niet het geval. Eigenlijk best wel sneu.
remco k
 remco k - vrijdag 08 december 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij heb jij iets met je ogen kerel en kan jij leestekens niet uit elkaar houden... en dan verwijt jij andere dingen qua spelling enzo ? niks negatiefs aan aan mijn post.. er staat namelijk een vraagteken.. en geef zelfs aan dat het goed gehandeld is aangezien ik ergens geen idee meer waar ergens heb aangegeven deze jongen graag bij ajax te zien. dus vraag me af wat er negatief aan is..
Dit zijn geen directe versterkingen. Daarna gestopt met lezen door juist die negatieve toon
remco k
 remco k - vrijdag 08 december 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Waarom is een elftal met 4-3-3 conservatief?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit zijn geen directe versterkingen. Daarna gestopt met lezen door juist die negatieve toon
is niks negatiefs aan en is gewoon een feit.. en jawel een dag later staat er notabene door zijn pa, hij kan nog aansluiten bij jong ajax gaat om zijn ontwikkeling en hebben de tijd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1444070