BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Ja hij is degene die ons vorig jaar de titel kosten !!!! tnx Siem
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
maar er zijn zoveel mensen blij met zijn terugkeer....
Jaccio
 Jaccio - woensdag 30 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 10:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar er zijn zoveel mensen blij met zijn terugkeer....
Persoonlijk vind ik het een onbegrijpelijke transfer.
Maargoed, we kunnen het niet altijd allemaal met elkaar eens zijn. Zorgt ook voor leuke discussies.

Filmpje is ook meer een sneer naar de Ajax directie dan naar Siem.
Dat iemand de tijd en moeite neemt op zo een filmpje in elkaar te zetten geeft wel aan hoe diep het zit bij velen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 10:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het een onbegrijpelijke transfer.
Maargoed, we kunnen het niet altijd allemaal met elkaar eens zijn. Zorgt ook voor leuke discussies.

Filmpje is ook meer een sneer naar de Ajax directie dan naar Siem.
Dat iemand de tijd en moeite neemt op zo een filmpje in elkaar te zetten geeft wel aan hoe diep het zit bij velen.
indd... is gewoon naar siem en directie.. ik zie het allemaal wel.. hardhoofd in
Peterhs
 Peterhs - woensdag 30 augustus 2017 - 11:11   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik het ook niet de allerbeste keuze, maar ja, dat gebeurd wel vaker.
Had liever echte versterkingen gezien op de posities die meer prioriteit hadden.
Siem is voor het middenveld gehaald. Als Dolberg blijft, heb je hem namelijk niet eens nodig in de spits (ook niet wenselijk)
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 11:11 schreef Peterhs het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook niet de allerbeste keuze, maar ja, dat gebeurd wel vaker.
Had liever echte versterkingen gezien op de posities die meer prioriteit hadden.
Siem is voor het middenveld gehaald. Als Dolberg blijft, heb je hem namelijk niet eens nodig in de spits (ook niet wenselijk)
mee eens.. ziyech, vdbeek, frenkie, schone, sinkgraven, eiting..prima materiaal en breedzat ook dacht ik zo, juist een echte 6 ontbrak.. daarom onbegrijpelijk, en al helemaal als die hem voor de basis gaat gebruiken en zou betekenen dat een siem de jeugd in de wegstaat.. iets wat ajax juist niet wou doen..
riveco
 riveco - woensdag 30 augustus 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tv gelden gelden he.. en hoeft niet helemaal gelijk maar verdeel het beter
Hier het verschil tussen jou en mijn, Als ik het LEES begrijp ik wat er staat en daarna geef ik antwoord. Wat is volens jou een betere verdeling van de TV gelden?
riveco
 riveco - woensdag 30 augustus 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 10:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd... is gewoon naar siem en directie.. ik zie het allemaal wel.. hardhoofd in
Eerst begrijpen wat er staat en dan antwoorden? Hij zei"meer gericht op de directie dan op Siem" en daar zeg jij op "indd is naar Siem en directie" ????? Ik ben hem even kwijt
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 12:29 schreef riveco het volgende:

[..]

Eerst begrijpen wat er staat en dan antwoorden? Hij zei"meer gericht op de directie dan op Siem" en daar zeg jij op "indd is naar Siem en directie" ????? Ik ben hem even kwijt
ten eerste staan er punten achter de indd.. dus die was op zijn eerste 2 zinnen en word het al een hele andere zin dan "indd is voor siem en directie" als we het dan toch over lezen hebben.. en dat het een sneer is naar directie EN siem is mijn mening en gezien het filmpje niet alleen die van mij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2017 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 11:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens.. ziyech, vdbeek, frenkie, schone, sinkgraven, eiting..prima materiaal en breedzat ook dacht ik zo, juist een echte 6 ontbrak.. daarom onbegrijpelijk, en al helemaal als die hem voor de basis gaat gebruiken en zou betekenen dat een siem de jeugd in de wegstaat.. iets wat ajax juist niet wou doen..
Het is in mijn ogen de meest onbegrijpelijke transfer van deze zomer,ik begrijp wel waarom Theo v/D is opgestapt dit lijkt helemaal nergens naar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 11:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens.. ziyech, vdbeek, frenkie, schone, sinkgraven, eiting..prima materiaal en breedzat ook dacht ik zo, juist een echte 6 ontbrak.. daarom onbegrijpelijk, en al helemaal als die hem voor de basis gaat gebruiken en zou betekenen dat een siem de jeugd in de wegstaat.. iets wat ajax juist niet wou doen..
Sinkgraven prima materiaal??? Hoe vaak heeft die gozer inmiddels gespeeld? Is meer geblesseerd dan dat hij op het veld staat!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 30 augustus 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sinkgraven prima materiaal??? Hoe vaak heeft die gozer inmiddels gespeeld? Is meer geblesseerd dan dat hij op het veld staat!
Ja, maar Siem ook de afgelopen paar jaar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 09:42 schreef Peterhs het volgende:
En toen was het laatste restje Cruijff filosofie ook verdwenen uit de club:

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/106971/vertrek-v-duivenbode-door-zinloze-aankopen
1 van de velen die, wanneer het ze uitkomt, ineens de Cruijff-filosofie benadrukken. Maar deze heer zat ook aan de verkeerde tafel ten tijde van de rechtszaak!! Daarnaast is van Duivenbode, de enige met voetbalverstand dat dan weer wel, diegene waarvan wordt gezegd dat hij het was die continu binnen de RvC de hand op de knip hield en altijd wees naar de talenten die zouden kunnen doorbreken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja, maar Siem ook de afgelopen paar jaar..
Ik heb het hier over iemand die Sinkgraven prima materiaal vind? Ik heb het niet over Siem!
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het hier over iemand die Sinkgraven prima materiaal vind? Ik heb het niet over Siem!
klopt ! maar jij geeft als reden de blessures.. dan had je siem al helemaal niet moeten halen.. en ik vind sinkgrven mits fit een betere voetballer dan siem de jong.. sinkgraven is nog jong en kan je eventueel mits fit nog prima van de hand doen..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 30 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het hier over iemand die Sinkgraven prima materiaal vind? Ik heb het niet over Siem!
Ik had het meer over de kern van de discussie.
Als het argument is dat Sinkgraven geen prima materiaal is omdat hij vaak geblesseerd is geweest, dan is Siem dat ook niet.

Beweer ik verder niet mee dat jij wat anders beweert of wat dan ook, wilde het gewoon even kwijt :P
bahbah
 bahbah - woensdag 30 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet helemaal Orjuela ( ofzo) is een aanvallende back die constant op wil komen en juist aanvallend sterk is, daar heb je dus helemaal niets aan in een 3 mans defensie zoals hier..

Je kan er wel mee spelen uiteraard, maar dan zal je Wober gewoon naast de Ligt moeten laten spelen.
Dat is toch de bedoeling,opkomende backs?
Ik zou dan ook nog Sinkgraven ipv Viergever willen zetten,maar weet niet hoe snel hij topfit is.
Geloof me dit werkt! Supersnelle opbouw,backs die vooruit kunnen voetballen...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 07:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja.. Ik zie toch echt liever Dijks dan Viergever.
Komt er regelmatig overheen op de linkerkant en heeft als 1 van de weinigen in dit elftal een beetje fysiek
Vind Viergever toch echt een stuk beter, zowel verdedigend als aanvallend. En tja, vind nou niet dat Dijks zijn fysiek zo goed gebruikt dat hij er wat aanheeft. Hij durft nog niet eens een bal te koppen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 30 augustus 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 14:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind Viergever toch echt een stuk beter, zowel verdedigend als aanvallend. En tja, vind nou niet dat Dijks zijn fysiek zo goed gebruikt dat hij er wat aanheeft. Hij durft nog niet eens een bal te koppen.
Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.
Ik zie meer in Dijks dan in Viergever.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 14:50 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.
Ik zie meer in Dijks dan in Viergever.
lb is gewoon om te janken dit seizoen..
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

lb is gewoon om te janken dit seizoen..
Vorig seizoen ook al dan? Toen waren er dezelfde spelers. WOber heeft trouwens ook aardig wat potjes linksback gespeeld.. Maar denk niet dat ie daarvoor gehaald is..
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig seizoen ook al dan? Toen waren er dezelfde spelers. WOber heeft trouwens ook aardig wat potjes linksback gespeeld.. Maar denk niet dat ie daarvoor gehaald is..
vond sinkgraven een goed alternatief, maar bij gebrek aan beter.. dus ook toen waren ze al te laat.. en men weet dat daar het zwakke punt ligt het zelfde als RB..
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het hier over iemand die Sinkgraven prima materiaal vind? Ik heb het niet over Siem!
Ja ik durf te zeggen dat hij een van de betere voetballers is,hopelijk komt hij een keer van die knie blessure af.
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:53 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat is toch de bedoeling,opkomende backs?
Ik zou dan ook nog Sinkgraven ipv Viergever willen zetten,maar weet niet hoe snel hij topfit is.
Geloof me dit werkt! Supersnelle opbouw,backs die vooruit kunnen voetballen...
Gelukkig dat er meer mensen zijn die dat zien,moderne backs hebben de toekomst.En Sinkgraven heeft dat inzich hopelijk komt dat er ook uit.
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 14:50 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.
Ik zie meer in Dijks dan in Viergever.
Ik vind ze allebei niks techn/totaal geen Ajax niveau.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 30 augustus 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei niks techn/totaal geen Ajax niveau.
Nee zijn ze ook niet, maar dat is wat we hebben lopen.. En als ik daaruit moet kiezen, kies ik Dijks.
Veel drang naar voren en fysiek sterk.
Op rechts Orejuela die ook veel drang naar voren heeft. Heerlijk man
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 augustus 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei niks techn/totaal geen Ajax niveau.
Vind dat Viergever meer dan bewezen heeft Ajax niveau te hebben. Zeer belangrijk geweest vorig jaar.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja ik durf te zeggen dat hij een van de betere voetballers is,hopelijk komt hij een keer van die knie blessure af.
Dat heeft ie echt in niets nog bewezen.. Maar ik hoop dat je gelijk hebt..
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind dat Viergever meer dan bewezen heeft Ajax niveau te hebben. Zeer belangrijk geweest vorig jaar.
Door enorme inzet en een aardig dosis geluk,ik begrijp wel waarom Ajax hem geen verlenging geeft.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 16:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Door enorme inzet en een aardig dosis geluk,ik begrijp wel waarom Ajax hem geen verlenging geeft.
idem en hadden ze bij veltman ook niet moeten doen, en een beperkte voetballer als siem nooit terug moeten halen.. ja doelpunten.. maar voetballend een handelingssnelheid van een tank, laat staan zijn basis techniek.. (persoonlijke mening)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Viergever heeft bewezen een hele constante factor te zijn afgelopen seizoen met een aantal verrassinkjes tussen wedstrijden door. Dit soort mensen heeft Ajax ook natuurlijk nodig, zie bijvoorbeeld ook Schöne. Echter is Ajax ook het plafond van Viergever en acht ik hem nu op de top van zijn kunnen. Het streven is dan uiteraard dat hij na dit seizoen wordt vervangen door iemand die in potentie beter is. Persoonlijk zou ik hem die verlenging geven voor één of twee jaar opdat we hem aankomend seizoen nog voor een redelijk bedrag kunnen verkopen.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 17:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

idem en hadden ze bij veltman ook niet moeten doen, en een beperkte voetballer als siem nooit terug moeten halen.. ja doelpunten.. maar voetballend een handelingssnelheid van een tank, laat staan zijn basis techniek.. (persoonlijke mening)
Hmm. Zitten toch wel wat goals tussen die spelers met een flinke technische bagage nog nooit zo gemaakt hebben.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 17:09 schreef Hasjkoph het volgende:
Viergever heeft bewezen een hele constante factor te zijn afgelopen seizoen met een aantal verrassinkjes tussen wedstrijden door. Dit soort mensen heeft Ajax ook natuurlijk nodig, zie bijvoorbeeld ook Schöne. Echter is Ajax ook het plafond van Viergever en acht ik hem nu op de top van zijn kunnen. Het streven is dan uiteraard dat hij na dit seizoen wordt vervangen door iemand die in potentie beter is. Persoonlijk zou ik hem die verlenging geven voor één of twee jaar opdat we hem aankomend seizoen nog voor een redelijk bedrag kunnen verkopen.
Eens. En je gaat altijd spelers in je elftal hebben die van het niveau vierver en Veltman zijn. Dat zouden juist de stabiele factoren zijn in de ploeg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hmm. Zitten toch wel wat goals tussen die spelers met een flinke technische bagage nog nooit zo gemaakt hebben.
bij de amateurs komen ook wereld doelpunten vaak zat voor, en zei ook doelpunten ja, maar voor de rest qua basis techniek ? nee sorry dat heb ik nooit gezien..
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Viergever heeft zijn top seizoen nu gehad op zijn 28 ste het zat hem allemaal erg mee en wel een geweldige inzet gehad ,gaat alleen maar minder worden.
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Spartak Moskou heeft bij Lille geïnformeerd naar Anwar El Ghazi. De 22-jarige oud-Ajacied komt niet voor in de plannen van trainer Marcelo Bielsa en mag vertrekken uit Frankrijk.
Zoveelste pupil die kan vertrekken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 20:32 schreef p111 het volgende:
Spartak Moskou heeft bij Lille geïnformeerd naar Anwar El Ghazi. De 22-jarige oud-Ajacied komt niet voor in de plannen van trainer Marcelo Bielsa en mag vertrekken uit Frankrijk.
Zoveelste pupil die kan vertrekken.
toch raar dat die het daar ook niet red.. ;)

riewald bank, zelfs bij deboer
elgahzi te slecht bevonden ?
bazoer tjah volgens mij gaat die het daar ook niet redden en vaak zat bank.. afwachten

alleen tete die nog speelt.. ? en laat nu net zijn concrrent de aanvoerder zijn (ben ik overigens ook nie mee eens)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 augustus 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 17:09 schreef Hasjkoph het volgende:
Viergever heeft bewezen een hele constante factor te zijn afgelopen seizoen met een aantal verrassinkjes tussen wedstrijden door. Dit soort mensen heeft Ajax ook natuurlijk nodig, zie bijvoorbeeld ook Schöne. Echter is Ajax ook het plafond van Viergever en acht ik hem nu op de top van zijn kunnen. Het streven is dan uiteraard dat hij na dit seizoen wordt vervangen door iemand die in potentie beter is. Persoonlijk zou ik hem die verlenging geven voor één of twee jaar opdat we hem aankomend seizoen nog voor een redelijk bedrag kunnen verkopen.
Eens, maar je hebt ook niet altijd wat aan iemand die in potentie beter is...
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 21:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens, maar je hebt ook niet altijd wat aan iemand die in potentie beter is...
dolberg bijv.. dus hup, huntaar basis ipv dolberg ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 22:28   quote  deeplink  
muric dus ook foetsie...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 21:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg bijv.. dus hup, huntaar basis ipv dolberg ;)
Niet wat ik bedoel.

eerder zoiets als Veltman en Orejuela, voor hetzelfde geld komt die Orejuela nooit uit de verf hier in EU.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 22:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Niet wat ik bedoel.

eerder zoiets als Veltman en Orejuela, voor hetzelfde geld komt die Orejuela nooit uit de verf hier in EU.
vandaar mijn ;) maar hoop wel dat hunter nu ff de kans krijgt.. ook voor dolberg zelf.. en daarbij lezen we ovearal hoe belangrijk the hunter is.. doet alles voor ajax en de jonkies...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 augustus 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
‘Overbodige Ajax-aanvaller kan voor EL-voetbal kiezen in Portugal’

Robert Muric gaat mogelijk vertrekken bij Ajax. De Kroatische aanvaller staat in de belangstelling van Sporting Braga, zo meldt O Jogo woensdagavond. De rechtsbuiten van Jong Ajax, die vorig jaar werd verhuurd aan Pescara, staat nog tot medio 2018 onder contract in de Johan Cruijff ArenA.

Naar verluidt ligt er een vijfjarig contract klaar voor de 21-jarige Muric, die bij het juiste bod lijkt te mogen vertrekken van Ajax. In Amsterdam heeft hij geen uitzicht op een doorbraak in de hoofdmacht. Muric heeft nog maar twee wedstrijden als invaller in het eerste gespeeld, in het voorjaar van 2016, tegen Excelsior en Willem II. Bij Jong Ajax maakte hij dit seizoen twee doelpunten in de eerste twee Jupiler League-wedstrijden.

Abel Ferreira, trainer van de Portugese subtopper, zou in Muric een welkome versterking voor de vleugels zien. De buitenspeler moet bij Braga, dat Europa League speelt, de concurrentiestrijd aangaan met onder anderen Pedro Neto. Muric heeft in totaal 48 wedstrijden bij Jong Ajax gespeeld, waarin hij 15 keer scoorde en 16 assists afleverde. In Italië ging het minder voorspoedig: bij Pescara kwam hij tot slechts zes wedstrijden en één doelpunt.

Bron
Zonde, mocht het daadwerkelijk gebeuren, maar niet verrassend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 23:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zonde, mocht het daadwerkelijk gebeuren, maar niet verrassend.
niet verrassend.. wel vreemd
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 augustus 2017 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Gelukkig dat er meer mensen zijn die dat zien,moderne backs hebben de toekomst.En Sinkgraven heeft dat inzich hopelijk komt dat er ook uit.
Hoe "modern" is dit nog Ajax had het jaren geleden al en Barça,Bayern ook al wat jaartjes.
Ligt een beetje aan de competitie denk ik maar er zijn genoeg teams die ze al hebben. Hoe Ajax speelt zijn ze ook handig. Toch zie ik dit niet echt in Sinkgraven. Fysiek ze zwak. Dan bedoel ik niet lengte en breedte maar power. Haps had ik er liever gehad. Zelfs een Tête kon het worden. Hopelijk bezit die nieuwe Colombiaan wel alle aspecten die een "moderne" back moet hebben.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 augustus 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 15:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee zijn ze ook niet, maar dat is wat we hebben lopen.. En als ik daaruit moet kiezen, kies ik Dijks.
Veel drang naar voren en fysiek sterk.
Op rechts Orejuela die ook veel drang naar voren heeft. Heerlijk man
Nee man zet Viergever linksback. Veel slimmer, verdedigend sterker/stabieler. Afgelopen seizoen veel gevaarlijker richting doel en een beter voorzet.
Dijks tegen Rosenborg gezien? Mag wel weer even langs zijn mentalcoach niks lukte.
Begrijpelijk dat hij geen vertrouwen heeft als je ziet hoe ze met hem omgaan..

Die gozer is echt veel te beperkt. Beetje rennen en sleuren bijna geen voorzet komt aan.
Schakelt slecht om en staat positioneel ook vaak verkeerd. Als ik moet kiezen 10x liever Viergever linksback(bij gebrek aan beter uiteraard).
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 31 augustus 2017 - 08:21   quote  deeplink  
Gerucht gaat dat op de allerlaatste dag van de transferwindow toch Nigel de Jong zou overkomen van Galatasaray. Komt uit de Turkse media maar ja ...hoe betrouwbaar zijn deze?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 08:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Gerucht gaat dat op de allerlaatste dag van de transferwindow toch Nigel de Jong zou overkomen van Galatasaray. Komt uit de Turkse media maar ja ...hoe betrouwbaar zijn deze?
Hoop doet leven zeggen ze. Dus ik hoop heel erg hard vandaag.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 08:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hoop doet leven zeggen ze. Dus ik hoop heel erg hard vandaag.
zou een betere en logischer aankoop zijn dan siem.. die zie ik dan wel weer in een 4 of 5 mans middenveld en 3 verdedigers

orejuela/veltman deligt/viergever wober/viergever

Ndejong/vdbeek

neres/cerny vdbeek/Fdejong younnes/kluivert

ziyech

Dolberg hunter

nigel bij moeilijke potten vdbeek bij mindere tegenstanders op 6, siem omdat die er toch is als dolberg of hunter een wedstrijd niet kan, als die dan toch moet spelen vind ik hem in de spits beter ipv op het middenveld..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1353139