BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
pfff nahja ze staan nie helemaal op de plek waar ik ze wou hahaha
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/759241/-koeman-en-everton-nemen-afscheid-van-twee-vleugelaanvallers-.html

miralles niks voor ajax ? het zogenoemde buitenkansje.. mits hij zelf ook wil natuurlijk.. muric en menig weg, miralles in ?
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/759241/-koeman-en-everton-nemen-afscheid-van-twee-vleugelaanvallers-.html

miralles niks voor ajax ? het zogenoemde buitenkansje.. mits hij zelf ook wil natuurlijk.. muric en menig weg, miralles in ?
je noemt twee spelers die niet eens een rugnummer hadden.. Ik zou zo'n speler er best wel bij willen hebben.. Maar ik acht de kans heel klein dat dit soort jongens bij ons willen spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

je noemt twee spelers die niet eens een rugnummer hadden.. Ik zou zo'n speler er best wel bij willen hebben.. Maar ik acht de kans heel klein dat dit soort jongens bij ons willen spelen.
klopt wat betreft muric en menig.. jammer overigens.. was meer bedoelt of directe versterkingen en buiten kansjes.. maybe wel wat te regelen met koeman
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 augustus 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/759241/-koeman-en-everton-nemen-afscheid-van-twee-vleugelaanvallers-.html

miralles niks voor ajax ? het zogenoemde buitenkansje.. mits hij zelf ook wil natuurlijk.. muric en menig weg, miralles in ?
Waar is Muric heen dan?? Ik zie enkel geruchten, maar geen bevestiging.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 15:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar is Muric heen dan?? Ik zie enkel geruchten, maar geen bevestiging.
tjah van menig ook alleen nog geruchten volgens mij.. we gaan het zien.. neemt niet weg dat de namen een directe versterking zouden zijnen mits ze willen een mooie aanwinst zouden zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 augustus 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Whahahaha geweldig, allemaal talenten die te vroeg Ajax de rug toekeerden keren terug in Nederland. De 1 gaat spelen voor Ado, de ander voor Jong psv. Maar we willen allemaal graag naar het buitenland voor het geld!! Trieste sukkels!!!

En dan vergeten we dat "grote" talentje wat maar graag naar Real Madrid wilde. Waar speelt die nu?? Inderdaad bij VVV! HAHAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - donderdag 31 augustus 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Mensen die gaan zitten hopen op het bekende "buitenkansje"? Vergeet het maar. De kaartclub zit ergens in een bunker diep onder de grond te klaverjassen en komt morgenochtend pas weer naar boven.
Brandje
 Brandje - donderdag 31 augustus 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

je noemt twee spelers die niet eens een rugnummer hadden.. Ik zou zo'n speler er best wel bij willen hebben.. Maar ik acht de kans heel klein dat dit soort jongens bij ons willen spelen.
Had jij verwacht dat Ado Kishna zou kunnen huren? Als je het niet vraagt kom je er ook niet achter en volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan van het woordje "nee"
JV
 JV - donderdag 31 augustus 2017 - 18:24   quote  deeplink  
transfer periode is voorbij
wat is het resultaat:
wober en orejuela voor tete en riedewald lijkt prima in ieder geval spelers die graag willen
sanchez is groot verlies maar wel 40 M
klaassen weg maar de jong erbij
traore weg en klaas jan erbij
op zich niet zo slecht met frenkie en donny die wel doorbreken
alleen sanchez doet pijn denk ik maar voor titel Nl prima selectie
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 17:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Whahahaha geweldig, allemaal talenten die te vroeg Ajax de rug toekeerden keren terug in Nederland. De 1 gaat spelen voor Ado, de ander voor Jong psv. Maar we willen allemaal graag naar het buitenland voor het geld!! Trieste sukkels!!!

En dan vergeten we dat "grote" talentje wat maar graag naar Real Madrid wilde. Waar speelt die nu?? Inderdaad bij VVV! HAHAHAHAHA
Kan ze niet heel veel schelen hoor denk ik.
Hebben flink gecasht en komen nu lekker op een laag pitje even mee voetballen. Heerlijk toch.
Ik zou ervoor tekenen hoor
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 17:57 schreef Brandje het volgende:
Mensen die gaan zitten hopen op het bekende "buitenkansje"? Vergeet het maar. De kaartclub zit ergens in een bunker diep onder de grond te klaverjassen en komt morgenochtend pas weer naar boven.
Idd. Dat 'buitenkansje' is gewoon om de hoop bij de supporters erin te houden.
Maar we vergeten dat Ajax alleen maar zaken doet met buitenkansjes. Alle aankopen van Ajax zijn buitenkansjes.
En als er dan een buitenkansje komt, in de vorm van Sneijder of N. de Jong worden ze niet nodig geacht. Die gasten willen Messi voor een stuiver. Gierige donders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door Jaccio --
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 18:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Idd. Dat 'buitenkansje' is gewoon om de hoop bij de supporters erin te houden.
Maar we vergeten dat Ajax alleen maar zaken doet met buitenkansjes. Alle aankopen van Ajax zijn buitenkansjes.
En als er dan een buitenkansje komt, in de vorm van Sneijder of N. de Jong worden ze niet nodig geacht. Die gasten willen Messi voor een stuiver. Gierige donders.
Klaverjassen...eerst geld tellen he?

En een ander spelletje...wie van de drie.

rvc:ik ben oom dagobert.

overmars:ik ben oom dagobert.

Vd Sar: ik ben oom dagobert.

En dan beginnen ze...

En het was nog lang onrustig in die bunker.....

Rvc: Kan het volgend jaar nog meer Marc?

marc:Moet lukken,verkopen we vd Beek en Ziyech...

Lossen we intern op zeggen we dan.

En op het laatst vlak voor europees ff gauw de Ligt nog.

Vd Sar: Ik kan ook nog helpen.Ik ga lekker dwars liggen met Bergkamp als je zogenaamd iets wil kopen.Die Bergkamp denkt toch dat die gasten van jong er meteen hoppa staan.

Rcv:Ehm zullen we ook maar de seizoenkaarten omhooggooien weer?
Mensen hebben geld zat kunnen we ook mooi van profiteren.

Marc:Ach en als we echt teveel gemor horen kopen we helemaal op het laatst vd Vaart ofzo.
Toch een jongen van de club.Vinden ze geweldig.

In koor:
Proost!!!!!Op een topjaar!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door bahbah --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 19:01 schreef bahbah het volgende:

[..]

Klaverjassen...eerst geld tellen he?

En een ander spelletje...wie van de drie.

rvc:ik ben oom dagobert.

overmars:ik ben oom dagobert.

Vd Sar: ik ben oom dagobert.

En dan beginnen ze...

En het was nog lang onrustig in die bunker.....

Rvc: Kan het volgend jaar nog meer Marc?

marc:Moet lukken,verkopen we vd Beek en Ziyech...

Lossen we intern op zeggen we dan.

En op het laatst vlak voor europees ff gauw de Ligt nog.

Vd Sar: Ik kan ook nog helpen.Ik ga lekker dwars liggen met Bergkamp als je zogenaamd iets wil kopen.Die Bergkamp denkt toch dat die gasten van jong er meteen hoppa staan.

Rcv:Ehm zullen we ook maar de seizoenkaarten omhooggooien weer?
Mensen hebben geld zat kunnen we ook mooi van profiteren.

Marc:Ach en als we echt teveel gemor horen kopen we helemaal op het laatst vd Vaart ofzo.
Toch een jongen van de club.Vinden ze geweldig.

In koor:
Proost!!!!!Op een topjaar!!!!!
Whahaha
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 18:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Had jij verwacht dat Ado Kishna zou kunnen huren? Als je het niet vraagt kom je er ook niet achter en volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan van het woordje "nee"
Nee en eerlijk gezegd wist ik het ook niet eens tot jouw bericht.

Ajax moet dat soort dingen zeker proberen en zou dat veel vaker moeten doen. Ook ik heb daar mijn twijfels bij.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee en eerlijk gezegd wist ik het ook niet eens tot jouw bericht.

Ajax moet dat soort dingen zeker proberen en zou dat veel vaker moeten doen. Ook ik heb daar mijn twijfels bij.
vaker vragen aan toppers die weg mogen om te huren ?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaker vragen aan toppers die weg mogen om te huren ?
ALTIJD gewoon vragen wat ze ervan zouden vinden om voor Ajax te komen spelen.
Van 'nee' ga je niet dood. En belangrijker voor hun, vragen kost niks..
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

ALTIJD gewoon vragen wat ze ervan zouden vinden om voor Ajax te komen spelen.
Van 'nee' ga je niet dood. En belangrijker voor hun, vragen kost niks..
nee dat klopt en heb k ook liever... maar dan krijg je weer dat gezeur dat huur spelers eigen jeugd in de weg staan..

traore, bojan, cuenca, ? nog een paar ? ik heb daar geen problemen mee overigens..
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
de 2 van ajax capetown ook een contract las ik, beiden 18.. doen er wel alles aan om jong ajax kampioen temaken zo te zien.. nu het eerste nog
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee dat klopt en heb k ook liever... maar dan krijg je weer dat gezeur dat huur spelers eigen jeugd in de weg staan..

traore, bojan, cuenca, ? nog een paar ? ik heb daar geen problemen mee overigens..
Als een huurspeler je Europees voetbal bezorgt, waarom niet?
Dat kromme gedoe met jeugdspelers in de weg staan moeten ze maar eens mee ophouden vind ik.
Winnen en prijzen pakken moet je. Als die jeugdspeler echt zo goed is speelt hij echt wel. Is hij dat niet, dan kan hij zich optrekken andere die huurspeler en het seizoen erop knallen. Zie Traore - Kluivert
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 augustus 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:
de 2 van ajax capetown ook een contract las ik, beiden 18.. doen er wel alles aan om jong ajax kampioen temaken zo te zien.. nu het eerste nog
Sluiten mogelijk eerst aan bij onder de 19!
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaker vragen aan toppers die weg mogen om te huren ?
Dat soort dingen misschien ja
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee dat klopt en heb k ook liever... maar dan krijg je weer dat gezeur dat huur spelers eigen jeugd in de weg staan..

traore, bojan, cuenca, ? nog een paar ? ik heb daar geen problemen mee overigens..
Soms moet je geluk hebben. Een aantal zijn echt geflopt. Ik denk dat uiteindelijk bojan de beste speler was en het echt een grote blunder is dat we die niet hebben gekocht terwijl hij graag wou blijven. Traore zou je ook van kunnen zeggen dat ie het als huurspeler goed gedaan heeft. Al ben ik er totaal niet rouwig om.
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2017 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als een huurspeler je Europees voetbal bezorgt, waarom niet?
Dat kromme gedoe met jeugdspelers in de weg staan moeten ze maar eens mee ophouden vind ik.
Winnen en prijzen pakken moet je. Als die jeugdspeler echt zo goed is speelt hij echt wel. Is hij dat niet, dan kan hij zich optrekken andere die huurspeler en het seizoen erop knallen. Zie Traore - Kluivert
Dat is juist de levensader van Ajax. Dus daar moeten ze absoluut niet nee stoppen.

En eerlijk gezegd. Zo veel zelf opgeleide spelers staan er niet in de basis hè.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Soms moet je geluk hebben. Een aantal zijn echt geflopt. Ik denk dat uiteindelijk bojan de beste speler was en het echt een grote blunder is dat we die niet hebben gekocht terwijl hij graag wou blijven. Traore zou je ook van kunnen zeggen dat ie het als huurspeler goed gedaan heeft. Al ben ik er totaal niet rouwig om.
;) puur emotie ivm elghazi... maar die gaat het ookk niet redden
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is juist de levensader van Ajax. Dus daar moeten ze absoluut niet nee stoppen.

En eerlijk gezegd. Zo veel zelf opgeleide spelers staan er niet in de basis hè.
zegt toch wat over de opleiding.. jonk wou het veranderen.. helaas niet gelukt.. vraag mr af waar dit gaat stranden met ajax
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 augustus 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Muric officieel naar SC Braga
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
las het... :( waar zijn we meebezig
Jaccio
 Jaccio - donderdag 31 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:
las het... :( waar zijn we meebezig
Op de valreep toch nog even wat €€€ binnenharken.
Ze konden het gewoon niet laten haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
En ook Menig nu officieel naar FC Nantes
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 21:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Op de valreep toch nog even wat €€€ binnenharken.
Ze konden het gewoon niet laten haha
dus dat... maar fatsoenlijke versterkngen voor ajax 1... pff
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
tja nog ff 2 spelers van de hand gedaan....

beter kampioen worden nu....

anders word t heibel....

Of denken ze nou echt dat we dat gaan pikken 200 miljoen op de bank en geen prijzen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door bahbah --
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 23:17   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/759384/ajax-rondt-dubbeldeal-af-talentvolle-zuid-afrikanen-tekenen-in-amsterdam.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

klasse...weer 2 talenten...

net als Muric en Menig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
eens.. maar lag aan ? en kishna terug in nl... was ook ooit een topspeler zoals elghazi.. maar deboer moest hem niet..
Eide
 Eide - vrijdag 01 september 2017 - 06:11   quote  deeplink  
Opmerkelijk, Donyell Malen vertrok in 2015 uit de jeugd van Ajax naar Arsenal. Nu van Arsenal naar PSV...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2017 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 01 september 2017 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 21:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

;) puur emotie ivm elghazi... maar die gaat het ookk niet redden
Dit heeft 0 met El Ghazi te maken. Hij heeft het gewoon niet zo goed gedaan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2017 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 07:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit heeft 0 met El Ghazi te maken. Hij heeft het gewoon niet zo goed gedaan.
ook nie echt kans gehad, hak bal mislukt hup wissel.. alles moest toen de tijd op save.. zelfs als je een tegenspeler voor schut zette mocht dat niet.. juist iets wat bij ajax hoort vind ik..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 september 2017 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 06:11 schreef Eide het volgende:
Opmerkelijk, Donyell Malen vertrok in 2015 uit de jeugd van Ajax naar Arsenal. Nu van Arsenal naar PSV...
Ja vreemde zet hoor en Wenger was nog wel zo enthousiast over hem. Heeft ook al bij het 1e gezeten. Ben bang dat dit nog wel een goede kan worden voor PSV.
Eide
 Eide - vrijdag 01 september 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 11:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja vreemde zet hoor en Wenger was nog wel zo enthousiast over hem. Heeft ook al bij het 1e gezeten. Ben bang dat dit nog wel een goede kan worden voor PSV.
Hij sluit aan bij Jong PSV. Met De Jong, Lammers en Locadia is het natuurlijk wel maar helemaal de vraag hoeveel kansen je gaat krijgen, zeker bij een club als PSV waar doorschuiven uit de jeugd moeilijk is.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 september 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 11:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij sluit aan bij Jong PSV. Met De Jong, Lammers en Locadia is het natuurlijk wel maar helemaal de vraag hoeveel kansen je gaat krijgen, zeker bij een club als PSV waar doorschuiven uit de jeugd moeilijk is.
Tja, lijkt mij ook geen ideale keuze. Maar ja, dat was het ook al niet om bij Ajax weg te gaan natuurlijk. Niet dat Ajax er veel hinder van onder vind met Kaj Sierhuis uit dezelfde leeftijdscategorie. Maar toch.
p111
 p111 - vrijdag 01 september 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Soms moet je geluk hebben. Een aantal zijn echt geflopt. Ik denk dat uiteindelijk bojan de beste speler was en het echt een grote blunder is dat we die niet hebben gekocht terwijl hij graag wou blijven. Traore zou je ook van kunnen zeggen dat ie het als huurspeler goed gedaan heeft. Al ben ik er totaal niet rouwig om.
Klopt Bojan was een echte Ajax speler,ook een grote fout geweest om deze jongen niet te behouden.
riveco
 riveco - vrijdag 01 september 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 22:39 schreef bahbah het volgende:
tja nog ff 2 spelers van de hand gedaan....

beter kampioen worden nu....

anders word t heibel....

Of denken ze nou echt dat we dat gaan pikken 200 miljoen op de bank en geen prijzen!!
Bah bah, liever geen heibel met bahbah hahaha
riveco
 riveco - vrijdag 01 september 2017 - 12:23   quote  deeplink  
Sommige mensen moeten eens snappen dat je Ajax MAG supporten, maar niet hoeft te supporten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 12:23 schreef riveco het volgende:
Sommige mensen moeten eens snappen dat je Ajax MAG supporten, maar niet hoeft te supporten.
en op ajax MAG je best kritiek hebben.. staat volgens mij los van elkaar
Eide
 Eide - vrijdag 01 september 2017 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tja, lijkt mij ook geen ideale keuze. Maar ja, dat was het ook al niet om bij Ajax weg te gaan natuurlijk. Niet dat Ajax er veel hinder van onder vind met Kaj Sierhuis uit dezelfde leeftijdscategorie. Maar toch.
Maar dan was die Braziliaan waarschijnlijk helemaal niet gekomen. Daarnaast weet je dat je bij Ajax meer mogelijkheid hebt op door te stromen als bij PSV. Zo simpel is het wel. Maar goed, die jongen maakt een keuze en ziet ook dat bij Ajax de concurrentie is toegenomen sinds zijn vertrek. In dat opzicht snap ik zijn keuze ook wel weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 12:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en op ajax MAG je best kritiek hebben.. staat volgens mij los van elkaar
Ik noem sommige zaken die hier benoemd worden nou niet echt "kritiek", maar meer ongefundeerd mensen kapot maken!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Ja ja, een nieuw gerucht in het Dolberg-sprookje!

Ajax en Dortmund zouden net na het sluiten van de transfermarkt overeen zijn gekomen dat Dolberg in de winterstop de overstap gaat maken naar Dortmund. Over de exacte voorwaarden zal later worden gesproken. Dit meldt overigens Tuttomercatoweb!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 15:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik noem sommige zaken die hier benoemd worden nou niet echt "kritiek", maar meer ongefundeerd mensen kapot maken!!
deed je dat ook niet bij de "kakkerlak" ;) daarbij tot nu faalt de hele staf, th, rvc.. benieuwd waar het schip strand en of keizer de selectie naar zijn hand kan zetten en mooi kan laten voetballen, en geloof me hoop het van harte
riveco
 riveco - vrijdag 01 september 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 12:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en op ajax MAG je best kritiek hebben.. staat volgens mij los van elkaar
Je mag ook best kritiek hebben af en toe, maar als er niks goed is MAG je ook een andere club gaan supporteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1520781