BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had daar gisteren een discussie over met iemand die voor psv is. Die wilde niet geloven dat Neres betere statistieken kan overleggen dan Lozano. Toen ik dit liet zien begon hij ineens dat Lozano 50 miljoen waard is en dat dit voor Neres niet duidelijk is. Tja, wat moet je dan nog op zoiets kortzichtigs reageren? ;-)
Hoor eens wat je zegt man. Je wil een PSV’er ergens van overtuigen. Dat gaat hem bij voorbaat al niet worden pik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoor eens wat je zegt man. Je wil een PSV’er ergens van overtuigen. Dat gaat hem bij voorbaat al niet worden pik
Dat is sowieso een feit. Whahahaha maar zie diezelfde discussie nu op voetbalprimeur voorbij komen tussen diverse mensen. Wel lachwekkend eigenlijk. En laten we wel wezen, we zien als supporter allemaal het liefst onze eigen spelers als beste uit de bus komen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is sowieso een feit. Whahahaha maar zie diezelfde discussie nu op voetbalprimeur voorbij komen tussen diverse mensen. Wel lachwekkend eigenlijk. En laten we wel wezen, we zien als supporter allemaal het liefst onze eigen spelers als beste uit de bus komen! ;-)
Zeker. Maar wij als Nederland klein voetballand zijnde moeten gewoon blij zijn dat jongens als een lozano en de veel betere Neres in Nederland spelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 december 2017 - 14:44   quote  deeplink  
b77e677b4e.png
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 december 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 14:44 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
262d37e358.png

Wat meer info over Younes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 15:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat meer info over Younes
En hij gaat daar menigeen verrassen. Let maar op mijn woorden. Hij gaat daar nog sterker worden.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En hij gaat daar menigeen verrassen. Let maar op mijn woorden. Hij gaat daar nog sterker worden.
Wie zie je op dit moment dan liever? Youness of Kluivert?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zie je op dit moment dan liever? Youness of Kluivert?
Ik heb net al beschreven wat ik van Kluivert vind en dat zijn spel van nu enorm overeenkomt met wat Younes in zijn eerste seizoen deed. Dus als Kluivert dat de komende jaren volhoudt en geen terugslag krijgt dan zal ik aangeven dat ik het verkeerd gezien heb. Alleen Kluivert heeft het enorme voordeel wat Younes toen ook had. Het onverwachte. Als dat straks bekend is gaan tegenstanders zich daarop richten. Overigens vond ik Kluivert afgelopen zondag ook niet sterk, enkel zijn doelpunt was prachtig.

Ik persoonlijk kijk nu het liefste naar Neres.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Maar ik weet zeker dat Younes daar het gaat maken. En dat hij zeker moet gaan, aangezien Kluivert een basisplaats lijkt te hebben nu. En de beste man hier enorm beschimpt wordt door iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 december 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Als Younes nu al weggaat wordt de spoeling wel erg dun op de vleugels. Dan hebben we alleen Neres en Kluivert nog maar die rijp zijn voor de basis. Met een talentje als Johnson er achter. Bandé komt pas in de zomer, dus dan denk ik toch dat we een vervanger moeten halen. Zeker aangezien Cerny dit seizoen er niet meer aan te pas komt.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 december 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Younes zit gewoon in een k*'t situatie. WK komt eraan, is bij Ajax voorbijgestreefd door Justin. Napoli.. Zal het wellicht wel ok gaan doen daar, maar heeft niet genoeg tijd om zich in de kijker te spelen bij de bondscoach schat ik.
Balen voor die jongen. Voor hem en voor Ajax waarschijnlijk het beste om tot de zomer te wachten met die transfer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 20:30 schreef Jaccio het volgende:
Younes zit gewoon in een k*'t situatie. WK komt eraan, is bij Ajax voorbijgestreefd door Justin. Napoli.. Zal het wellicht wel ok gaan doen daar, maar heeft niet genoeg tijd om zich in de kijker te spelen bij de bondscoach schat ik.
Balen voor die jongen. Voor hem en voor Ajax waarschijnlijk het beste om tot de zomer te wachten met die transfer.
Zeker niet. Dikke middelvinger naar al die gasten die hem graag zagen vertrekken, of erger nog blessures toewensten, en ergens anders opnieuw beginnen. En uit beeld bij bondscoach ben je niet zo maar. Ja in Nederland. Maar kijk de prestaties hier en in Duitsland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 december 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker niet. Dikke middelvinger naar al die gasten die hem graag zagen vertrekken, of erger nog blessures toewensten, en ergens anders opnieuw beginnen. En uit beeld bij bondscoach ben je niet zo maar. Ja in Nederland. Maar kijk de prestaties hier en in Duitsland.
Hij is geblesseerd geweest, dus begint basically opnieuw. Om dat bij Napoli te doen, waar je waarschijnlijk als stand-in wordt gehaald, in een half seizoen...
Nee, ik had Kluivert geprobeerd uit de basis te spelen. Nieuwe trainer, nieuwe kansen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 december 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker niet. Dikke middelvinger naar al die gasten die hem graag zagen vertrekken, of erger nog blessures toewensten, en ergens anders opnieuw beginnen. En uit beeld bij bondscoach ben je niet zo maar. Ja in Nederland. Maar kijk de prestaties hier en in Duitsland.
Om eerlijk te zijn hebben blessures ons seizoen wel echt verbeterd. Eerst Kluivert geblesseerd zodat Neres eindelijk het vertrouwen kreeg en toen Younes waardoor Kluivert eindelijk op links kwam.

Younes wordt geen blessure toegewenst omdat ze willen dat hij pijn lijdt, maar omdat er onterecht wordt vastgehouden aan een speler die er echt niks van bakt.

Daarnaast mag ik voor Younes hopen dat Löw niet naar zijn individuele prestaties gaat kijken. Dan wordt Younes niet meer opgeroepen ben ik bang. Denk ook niet dat hij bij de uiteindelijke WK-selectie zal zitten. Duitsland heeft wanneer iedereen fit is echt wel 6 betere spelers op zijn posities. Voor je er naar vraagt zal ik ze noemen: Sané, Draxler, Reus, Schurrle, Brandt en Gnabry schat ik allemaal hoger in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 21:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn hebben blessures ons seizoen wel echt verbeterd. Eerst Kluivert geblesseerd zodat Neres eindelijk het vertrouwen kreeg en toen Younes waardoor Kluivert eindelijk op links kwam.

Younes wordt geen blessure toegewenst omdat ze willen dat hij pijn lijdt, maar omdat er onterecht wordt vastgehouden aan een speler die er echt niks van bakt.

Daarnaast mag ik voor Younes hopen dat Löw niet naar zijn individuele prestaties gaat kijken. Dan wordt Younes niet meer opgeroepen ben ik bang. Denk ook niet dat hij bij de uiteindelijke WK-selectie zal zitten. Duitsland heeft wanneer iedereen fit is echt wel 6 betere spelers op zijn posities. Voor je er naar vraagt zal ik ze noemen: Sané, Draxler, Reus, Schurrle, Brandt en Gnabry schat ik allemaal hoger in.
Wat jij wilt jongen. Ik hoop zeker op die dikke middelvinger.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb net al beschreven wat ik van Kluivert vind en dat zijn spel van nu enorm overeenkomt met wat Younes in zijn eerste seizoen deed. Dus als Kluivert dat de komende jaren volhoudt en geen terugslag krijgt dan zal ik aangeven dat ik het verkeerd gezien heb. Alleen Kluivert heeft het enorme voordeel wat Younes toen ook had. Het onverwachte. Als dat straks bekend is gaan tegenstanders zich daarop richten. Overigens vond ik Kluivert afgelopen zondag ook niet sterk, enkel zijn doelpunt was prachtig.

Ik persoonlijk kijk nu het liefste naar Neres.
Hier kan ik me volledig in vinden. Ook wat Neres betreft. Van Youness vind ik het gewoon jammer dat hij sinds Bosz niet meer echt de oude is geweest. Maar ook hij is nog jong en is straks denk ik maar zo een speler die je past mist als ie weg is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier kan ik me volledig in vinden. Ook wat Neres betreft. Van Youness vind ik het gewoon jammer dat hij sinds Bosz niet meer echt de oude is geweest. Maar ook hij is nog jong en is straks denk ik maar zo een speler die je past mist als ie weg is.
24 ? en vind niet dat je younes en kluivert kan vergelijken.. kluivert gaat zowel binnendoor als buiten om en is veel onberekenbaarder... neemt nie weg dat ik younnes absoluut niet slecht vond...
remco k
 remco k - woensdag 27 december 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 22:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

24 ? en vind niet dat je younes en kluivert kan vergelijken.. kluivert gaat zowel binnendoor als buiten om en is veel onberekenbaarder... neemt nie weg dat ik younnes absoluut niet slecht vond...
24 is nog jong ja. Niet voor Nederlandse begrippen. Maar in de grote competities breken er zat jongens pas echt door als ze 25 of iets ouder zelfs zijn.
Eide
 Eide - woensdag 27 december 2017 - 11:53   quote  deeplink  
Younes z'n grootste kwaliteit is dat hij uit stilstand 2 man kan passeren op de vierkante meter. Dat is echt een hele bijzondere en zeldzame vaardigheid. Helaas weet hij dat onvoldoende aan rendament te koppelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 december 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

24 is nog jong ja. Niet voor Nederlandse begrippen. Maar in de grote competities breken er zat jongens pas echt door als ze 25 of iets ouder zelfs zijn.
dat is waar.. maar een talent is het niet meer in mijn ogen..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 december 2017 - 16:27   quote  deeplink  
Vond dit wel interessant. Geen idee in welk topic dit past dus post ik het hier maar.

Zes Ajacieden in Team van het seizoen(Tot aan de winterstop)

Basiselftal:
Aanvallers: Lozano(PSV) - Jörgensen(Feyenoord) - Neres (Ajax)
Middenvelders: Van Ginkel(PSV) - Ziyech(Ajax) - Schöne(Ajax)
Verdedigers: Brenet(PSV) - Viergever(Ajax) - De Ligt(Ajax) - Veltman(Ajax)
Doel: Zoet(PSV)

Bank:
Padt (FC Groningen)
St Juste (Feyenoord)
Angelino (NAC)
Hendrix (PSV)
Vilhena(Feyenoord)
Kluivert (Ajax)
Locadia (PSV)
F.De Jong (Ajax)
Van de Beek(Ajax)

Jahanbaksh(AZ)
Kuwas (Heracles)
Berghuis(Feyenoord)
Team is gebaseerd op statistieken van: WhoScored & SOFAscore

Enkele ontbrekende namen die wel aanspraak zouden maken: Fran Sol, Matavz, Labyat en Ryan Thomas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 december 2017 door NatjosFC --
Eide
 Eide - woensdag 27 december 2017 - 18:10   quote  deeplink  
Veltman en Viergever vind im toch wel opvallende namen. Als je de minst gepasseerde ploeg bent staan je verdedigers altijd hoog maar toch.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 december 2017 - 19:07   quote  deeplink  
Theoretisch gezien heeft feyenoord minder goals tegen. Alhoewel ze nog een heet potje spelen.

Maar had zeker Viergever niet verwacht. Ziyech ook niet trouwens ondanks zijn kwaliteiten.
Eide
 Eide - woensdag 27 december 2017 - 20:27   quote  deeplink  
Ik mis iemand als Jonas Svenson wel hoor.
Eide
 Eide - donderdag 28 december 2017 - 00:22   quote  deeplink  
Tagliafico zal wel niet komen. Dortmund, Real Beris en Freiburg schijnen ook op de man te bieden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 december 2017 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 00:22 schreef Eide het volgende:
Tagliafico zal wel niet komen. Dortmund, Real Beris en Freiburg schijnen ook op de man te bieden.
dan kan je het wel vergeten denk ik...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 december 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 00:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan kan je het wel vergeten denk ik...
5,5 neerleggen en hij komt gewoon.
Als je die andere clubs ruimte geeft, lopen ze ermee weg.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Helaas :(
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:

‘Ajax bijna rond met Independiente over komst gewenste linksback’

Ajax maakte donderdag de komst van Erik ten Hag officieel, terwijl ook het contract met hoofdsponsor Ziggo werd opengebroken. Directeur spelersbeleid Marc Overmars was tegelijkertijd echter ook bezig met transferzaken in Argentinië, aangezien De Telegraaf en Voetbal International donderdagmiddag melden dat de Amsterdammers een akkoord naderen met Independiente omtrent de komst van Nicolás Tagliafico.

Ajax zit al geruime tijd achter de 25-jarige linksback aan en scouts van de Amsterdammers bekeken de enkelvoudig international van Argentinië in de afgelopen maanden meerdere malen. Bronnen rondom de club laten weten dat Ajax een bod van vier miljoen euro heeft neergelegd bij Independiente, dat Tagliafico, die nog een contract tot eind volgend jaar heeft, beloofd heeft om mee te werken als een mooie kans zich voordoet.
BRON

Zou het er dan toch van komen?
Dan heeft Overmars echt een slag geslagen in mijn opinie. Niet alleen veel buitenlandse (top)clubs afgetroeft maar ook een type aankoop waar velen echt om hebben gevraagd. Een ervaren verdediger van basiskwaliteit.

Ik heb deze jongen zelf nooit zien spelen, maar wat ik van hem lees is erg positief. De beste linksback van Argentinië met constante drang naar voren. Bovendien vorig jaar in het team van jaar van Argentinie.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Mike verweij op twitter:
quote:

Bronnen binnen club bevestigen dat #Ajax er vanuit gaat dat Nicolás Tagliafico (25) 4,5 jaar gaat tekenen. Transfersom 4,5 miljoen en fiks percentage doorverkoop Independiente. Speler half jaar geleden voor veel minder aangeboden.
Ook voetbal international en Telegraaf melden het inmiddels. Alles behalve wereldkunding lijkt het.

EDIT: Klinkt wel een beetje hetzelfde als met de transfer van Richarlison trouwens. Maar het zal toch geen twee keer gebeuren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 december 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 20:10 schreef NatjosFC het volgende:
Mike verweij op twitter:

[..]

Ook voetbal international en Telegraaf melden het inmiddels. Alles behalve wereldkunding lijkt het.

EDIT: Klinkt wel een beetje hetzelfde als met de transfer van Richarlison trouwens. Maar het zal toch geen twee keer gebeuren?
Het is gewoon altijd een drama als het gaat om onderhandelen met Zuid-Amerikaanse clubs. Daar heeft iedereen in Europa last van. Die kunnen ineens het dubbele vragen of werken de spelers met zoveel zaakwaarnemers dat je ineens op andere gedachten wordt gebracht. Het zal altijd een ding blijven denk ik
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 december 2017 - 00:12   quote  deeplink  
540d31bd0c.png
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 december 2017 - 01:19   quote  deeplink  
Tja wat Loetje eigenlijk al zegt...

Duurt wel weer lang. Zal wel over het weekend heen getild worden. Vrees eigenlijk weer voor een Richarlison-scenario.
Eide
 Eide - dinsdag 02 januari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Er blijft veel onrust over Tagliafico. Real Betis heeft schijnbaar ook een biedi gedaan. Ajax zou meer geld bieden maar een Richarlison scenario wordt hardop gevreesd in de media.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 januari 2018 - 13:05   quote  deeplink  
Toch vreemd. Ik zie niet helemaal waar het dan precies nog spaak loopt. Toch geen akkoord tussen de clubs?

Gek ook dat Ajax linksback Savastano al weer verhuurd heeft. Daardoor dacht ik even dat er een akkoord was en dat ze hem dus niet meer nodig waren.

Zal wel weer een Richarlisontje zijn dan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 03 januari 2018 - 17:02   quote  deeplink  
Deze gozer komt gewoon jongens, no worries.
remco k
 remco k - woensdag 03 januari 2018 - 17:39   quote  deeplink  
Dat zou wel een prestatie van formaat zijn. Enige wat ik me wel een beetje afvraag is of hij de speler is die als back wel die aanvallende impulsen heeft.
p111
 p111 - woensdag 03 januari 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Tja ik heb wat filmpjes bekeken en dat zag er goed uit aanvallend en verdedigend.Ik weet het een filmje zegt niks.
remco k
 remco k - woensdag 03 januari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 januari 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 17:39 schreef remco k het volgende:
Dat zou wel een prestatie van formaat zijn. Enige wat ik me wel een beetje afvraag is of hij de speler is die als back wel die aanvallende impulsen heeft.
Definieer aanvallend eens. Is dat a la Haps als een dolle opkomen, heel af en toe een assist geven maar verdedigend zeer zwak te zijn of gewoon iemand verdedigend zijn mannetje staat, een goede pas heeft en waardoor je zodoende aan het aan het voetballen blijft?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 januari 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Als ik mag geloven wat ik lees is dit juist wel meer een verdedigende speler die ook regelmatig als centrale verdediger heeft gespeeld ondanks zijn lengte.

Ken de speler zelf niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Z'n spijkerharde verdediger. Kunnen we sowieso gebruiken.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 januari 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 18:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Definieer aanvallend eens. Is dat a la Haps als een dolle opkomen, heel af en toe een assist geven maar verdedigend zeer zwak te zijn of gewoon iemand verdedigend zijn mannetje staat, een goede pas heeft en waardoor je zodoende aan het aan het voetballen blijft?
Een back ala Willems in zijn tijd voor zijn blessure bij PSV. Veel goede voorzetten in huis op Luuk de Jong toen. Zoiets lijkt me wenselijk.
Eide
 Eide - woensdag 03 januari 2018 - 19:20   quote  deeplink  
Ook die Willems stelde verdedigend geen ene zak voor.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 januari 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 18:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Een back ala Willems in zijn tijd voor zijn blessure bij PSV. Veel goede voorzetten in huis op Luuk de Jong toen. Zoiets lijkt me wenselijk.
Dus een verdediger die niet verdedigen kan?! Geef mij maar een type Zabaleta. Iemand die de balans in zijn spel houdt en niet of het een of het ander
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 januari 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus een verdediger die niet verdedigen kan?! Geef mij maar een type Zabaleta. Iemand die de balans in zijn spel houdt en niet of het een of het ander
Tja. Die zijn nu eenmaal onhaalbaar voor Ajax.

Willems in goede doen was overigens een prima back, ook voor Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 januari 2018 - 21:08   quote  deeplink  
Tagliafco officieel naar Ajax.

Independiente heeft het dus officeel gemaakt.

Ajax heeft Nicolás Tagliafico na weken van geruchten definitief binnen. De enkelvoudig international van Argentinië komt over van Independiente, dat de transfer woensdagavond bevestigt via de officiële kanalen. Tagliafico werd eerder op de avond al gespot op het vliegveld en gaat vermoedelijk een contract tot medio 2022 tekenen in Amsterdam. Ajax betaalt naar verluidt ruim vier miljoen euro voor de 25-jarige linksback.

Tagliafico lag nog een jaar vast in Argentinië en stond ook in de belangstelling van clubs als Borussia Dortmund en Real Betis. Directeur spelersbeleid Marc Overmars toonde zich echter het meest slagvaardig op de transfermarkt, waardoor de aantredende trainer Erik ten Hag in de tweede seizoenshelft kan beschikken over een linksback. Mogelijk sluit Tagliafico op tijd aan om mee te gaan op trainingskamp naar Portugal.

Die positie was de afgelopen maanden met het aanhoudende blessureleed bij Daley Sinkgraven en Nick Viergever een zorgenkindje. Mitchell Dijks maakte een aantal keer zijn opwachting aan de linkerkant van de verdediging, maar wist toenmalig trainer Marcel Keizer niet te overtuigen van zijn meerwaarde. Met Tagliafico halen de Amsterdammers een relatief ervaren pion voor de linksbackpositie binnen.

De Argentijn, die vorig jaar nog de Copa Sudamericana won met Independiente, is na Perr Schuurs en Hassane Bandé, overgenomen van respectievelijk Fortuna Sittard en KV Mechelen, de derde grote aankoop van Ajax in relatief korte tijd. De twee aangetrokken talenten maken echter het seizoen af bij hun huidige werkgever en melden zich pas in de voorbereiding op volgend seizoen in Amsterdam.

bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 januari 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 januari 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 17:39 schreef remco k het volgende:
Dat zou wel een prestatie van formaat zijn. Enige wat ik me wel een beetje afvraag is of hij de speler is die als back wel die aanvallende impulsen heeft.
Aanvallend vrij sterk voor zover ik mee heb gekregen. Beste speler/verdediger van Argentinie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 03 januari 2018 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2018 - 21:08 schreef NatjosFC het volgende:
Tagliafco officieel naar Ajax.

Independiente heeft het dus officeel gemaakt.

Ajax heeft Nicolás Tagliafico na weken van geruchten definitief binnen. De enkelvoudig international van Argentinië komt over van Independiente, dat de transfer woensdagavond bevestigt via de officiële kanalen. Tagliafico werd eerder op de avond al gespot op het vliegveld en gaat vermoedelijk een contract tot medio 2022 tekenen in Amsterdam. Ajax betaalt naar verluidt ruim vier miljoen euro voor de 25-jarige linksback.

Tagliafico lag nog een jaar vast in Argentinië en stond ook in de belangstelling van clubs als Borussia Dortmund en Real Betis. Directeur spelersbeleid Marc Overmars toonde zich echter het meest slagvaardig op de transfermarkt, waardoor de aantredende trainer Erik ten Hag in de tweede seizoenshelft kan beschikken over een linksback. Mogelijk sluit Tagliafico op tijd aan om mee te gaan op trainingskamp naar Portugal.

Die positie was de afgelopen maanden met het aanhoudende blessureleed bij Daley Sinkgraven en Nick Viergever een zorgenkindje. Mitchell Dijks maakte een aantal keer zijn opwachting aan de linkerkant van de verdediging, maar wist toenmalig trainer Marcel Keizer niet te overtuigen van zijn meerwaarde. Met Tagliafico halen de Amsterdammers een relatief ervaren pion voor de linksbackpositie binnen.

De Argentijn, die vorig jaar nog de Copa Sudamericana won met Independiente, is na Perr Schuurs en Hassane Bandé, overgenomen van respectievelijk Fortuna Sittard en KV Mechelen, de derde grote aankoop van Ajax in relatief korte tijd. De twee aangetrokken talenten maken echter het seizoen af bij hun huidige werkgever en melden zich pas in de voorbereiding op volgend seizoen in Amsterdam.

bron
Bats!! Wat zei ik? Bamm!!
Eide
 Eide - woensdag 03 januari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
De speler heeft op Twitter ook afscheid genomen van Independiente. Ajax zal wel bevestigen zodra de klauw staat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1457281