BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 09:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat was met neres idemdito..
Neres werd wel gebruikt, maar lreeg geen basis plek. En misschien was dat toen ook wel gewoon te vroeg.

Oreuelja laat bij Jong Ajax helemaal niets zien, geen goede wedstrijd gespeeld volgens mij. Dan is het logisch dat hij dus ook niet speelde, Keijzer nam in die pot dus een flink risico, maar blijkbaar voelde Orelueja vertrouwen en die speelde zijn beste helft tot nu toe in een Ajax shirt..

Zeg t maar wat je moet doen...
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou het TH/staf geen gezeik met hem hebben gehad na die rare uitspraken van younnes over de transfer en rust ?
Ik begrijp dat ze het niet eens kunnen worden over de verlenging van zijn contract, en dat er daarom besloten wordt afscheid van elkaar te nemen..

Allemaal prima uiteraard, want dit kan gewoon gebeuren, maar Youness zou ik nooit in de winterstop laten gaan..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ze het niet eens kunnen worden over de verlenging van zijn contract, en dat er daarom besloten wordt afscheid van elkaar te nemen..

Allemaal prima uiteraard, want dit kan gewoon gebeuren, maar Youness zou ik nooit in de winterstop laten gaan..
enige moment dat ze er nog geld voor kunnen krijgen volgens mij ? en wat betreft orel.. niet geweten dat die zo slecht was bij jong.. verklaard dan wel wat, maar slechter dan zeefluik kan haast niet lijkt mij...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 december 2017 - 11:11   quote  deeplink  
a655149b4d.png
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 11:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

enige moment dat ze er nog geld voor kunnen krijgen volgens mij ? en wat betreft orel.. niet geweten dat die zo slecht was bij jong.. verklaard dan wel wat, maar slechter dan zeefluik kan haast niet lijkt mij...
Zeefuik kreeg in jong terecht de voorkeur boven orelueja.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 11:11 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws dus. Hopelijk snel met een Ajaxshirt in de handen en een contract.

Denk echt dat dit een goede toevoeging is.

En zonder sarcasme, vraag me af hoe lang hij zal moeten wennen. Neres deed er een half jaar over. Sanchez stond er meteen. Deze jongen is 25, dus ik hoop dat hij na de winterstop vrijwel gelijk kan aansluiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 17:42   quote  deeplink  
En Kluivert begint al te denken aan vertrek???? Verdomme 5 wedstrijden gespeeld en ze krijgen al praatjes!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeefuik kreeg in jong terecht de voorkeur boven orelueja.
onana verhaal dus.. jong heel vreemd.. en ajax 1 in 1x goed presteren.. vreemd eigenlijk.. moet ik zeggen dat ik nog niet veel heb gezien van orel, benieuwd over 90 min
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
En Kluivert begint al te denken aan vertrek???? Verdomme 5 wedstrijden gespeeld en ze krijgen al praatjes!!
zou vreemd zijn.. mjah hij heeft die pizzabakker als zakenwaarnemer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou vreemd zijn.. mjah hij heeft die pizzabakker als zakenwaarnemer
Dus eigenlijk niet vreemd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk niet vreemd.
haha als je zo bekijkt weer niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 15:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha als je zo bekijkt weer niet..
Ik hou van makkelijk kijken!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 december 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hou van makkelie pijpen!
Ik wist het wel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik wist het wel!
Hahahaha klootzak! Ooit zoek ik je op in die kroeg!
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hou van makkelijk kijken!
soms te snel met me oordeel.. dat is wat anders..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:28   quote  deeplink  
Trouwens wat vinden jullie van Bazoer. Die staat ook een beetje grasprietjes te tellen....
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Lekker laten tellen
guusje
 guusje - vrijdag 22 december 2017 - 11:43   quote  deeplink  
doet hij tijdens de wedstrijd ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 11:28 schreef Ajax we love you het volgende:
Trouwens wat vinden jullie van Bazoer. Die staat ook een beetje grasprietjes te tellen....
Voor welke positie?

Of is er een vacature binnen Ajax vrij gekomen om pionnen tijdens de training neer te zetten?
Immers hebben ze 2 assistenten op non-actief gezet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor welke positie?

Of is er een vacature binnen Ajax vrij gekomen om pionnen tijdens de training neer te zetten?
Immers hebben ze 2 assistenten op non-actief gezet!
Bazoer en Klaassen huren. Van mij mag het. De 6 is het hele jaar al een drama en Klaassen missen we. Zal alleen beide niet gebeuren
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bazoer en Klaassen huren. Van mij mag het. De 6 is het hele jaar al een drama en Klaassen missen we. Zal alleen beide niet gebeuren
Hoezo een drama op 6? Clubtopscoorder is volgens mij Schone. Scoort in ieder geval meer dan Ziyech en Dolberg samen. Bazoer heeft onder bosz 1 wedstrijd gespeeld op 6 en was niet geweldig.

Klaassen missen. Dat kan, hij kan de wedstrijd bepalen door de doelpunten en door ze drang naar voren. Dat mis je wel een beetje bij Van der Beek, speelt iets controlerende rol in mijn inzien.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo een drama op 6? Clubtopscoorder is volgens mij Schone. Scoort in ieder geval meer dan Ziyech en Dolberg samen. Bazoer heeft onder bosz 1 wedstrijd gespeeld op 6 en was niet geweldig.

Klaassen missen. Dat kan, hij kan de wedstrijd bepalen door de doelpunten en door ze drang naar voren. Dat mis je wel een beetje bij Van der Beek, speelt iets controlerende rol in mijn inzien.
Je snapt de definitie van een 6 niet denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bazoer en Klaassen huren. Van mij mag het. De 6 is het hele jaar al een drama en Klaassen missen we. Zal alleen beide niet gebeuren
De '6' is clubtopscorer.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De '6' is clubtopscorer.
Jep en doet vanuit de opbouw weinig goeds. Bovendien kan Schone als die dan moet spelen een positie naar voren, waar die namelijk ook thuis hoort.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je snapt de definitie van een 6 niet denk ik.
oh ja wel hoor. Maar om nou te zeggen dat Schone dat slecht doet, vind ik wel meevallen.

Opbouwen is prima verzorgd.

Verdedigend gezien, klopt een 6 heeft ook een verdedigende rol.
Ik vind dat Schone dat wel prima doet, zeker als de andere 2 middenvelders ook meeverdedigen.
Betekend wel dat bijvoorbeeld Ziyech meer verdedigend werk moet verrichten, dan als er meer verdedigende type zou neerzetten.

Je kan namelijk meer een fysiek sterke speler er neerzetten. Bijvoorbeeld Gudelj of een Enoh type.
Gudelj was opzich best wel prima. Fysiek sterk, is goed aan de bal. Alleen mentaal is hij niet de juiste man gebleken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

oh ja wel hoor. Maar om nou te zeggen dat Schone dat slecht doet, vind ik wel meevallen.

Opbouwen is prima verzorgd.

Verdedigend gezien, klopt een 6 heeft ook een verdedigende rol.
Ik vind dat Schone dat wel prima doet, zeker als de andere 2 middenvelders ook meeverdedigen.
Betekend wel dat bijvoorbeeld Ziyech meer verdedigend werk moet verrichten, dan als er meer verdedigende type zou neerzetten.

Je kan namelijk meer een fysiek sterke speler er neerzetten. Bijvoorbeeld Gudelj of een Enoh type.
Gudelj was opzich best wel prima. Fysiek sterk, is goed aan de bal. Alleen mentaal is hij niet de juiste man gebleken.
Leg mij maar uit waar ik dat zeg? Al scoort Schone 30x, het is geen 6. Om maar te zwijgen hoe kwetsbaar wij in de omschakeling zijn.

Bazoer heeft en fysiek meer en kan beter opbouwen en dat konden Gudelj en zeker Enoh niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leg mij maar uit waar ik dat zeg? Al scoort Schone 30x, het is geen 6. Om maar te zwijgen hoe kwetsbaar wij in de omschakeling zijn.

Bazoer heeft en fysiek meer en kan beter opbouwen en dat konden Gudelj en zeker Enoh niet.
Jij zegt dat 6 een drama is. Volgens mij heeft Schone verwijl alle wedstrijden daar gespeeld, als hij beschikbaar is. Dus 6=Schone. of heb ik hier een verkeerde aanname gemaakt?

Het klopt dat Bazoer meer fysiek heeft dan Schone. Maar opbouw beter? Wat die man deed was lopen met de bal net zo ver dat hij zelf kon schieten of over de lijn kon lopen. Hij vertraagde het spel zo enorm. Dat was niet echt leuk om te zien, of vind jij van wel?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij zegt dat 6 een drama is. Volgens mij heeft Schone verwijl alle wedstrijden daar gespeeld, als hij beschikbaar is. Dus 6=Schone. of heb ik hier een verkeerde aanname gemaakt?

Het klopt dat Bazoer meer fysiek heeft dan Schone. Maar opbouw beter? Wat die man deed was lopen met de bal net zo ver dat hij zelf kon schieten of over de lijn kon lopen. Hij vertraagde het spel zo enorm. Dat was niet echt leuk om te zien, of vind jij van wel?
6 is de meest cruciale positie van ons elftal. Schone zou die 8 goals op een positie ervoor ook maken. Je hebt ook het andere aspect en die os nog belangrijker, namelijk verdedigen en opbouw. Beiden zijn slecht bij hem.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha klootzak! Ooit zoek ik je op in die kroeg!
Minstens 40 x per jaar daar te vinden pik, dat weet je ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Hoor trouwens net dat Ajax sinterklaas heeft gepolst voor het trainersschap...

Volgens Overmars heeft hij net een nieuwe staf.

Lijkt me wel top, die staat er wel meteen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hoor trouwens net dat Ajax sinterklaas heeft gepolst voor het trainersschap...

Volgens Overmars heeft hij net een nieuwe staf.

Lijkt me wel top, die staat er wel meteen!
Shit man, geen donkere spelers meer. Anders wordt iemand de "zwarte piet" toespelen wel heel letterlijk! ;-)

En dat mag natuurlijk niet als Sinterklaas erbij betrokken raakt! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 22 december 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

6 is de meest cruciale positie van ons elftal. Schone zou die 8 goals op een positie ervoor ook maken. Je hebt ook het andere aspect en die os nog belangrijker, namelijk verdedigen en opbouw. Beiden zijn slecht bij hem.
Mee eens. Schöne is een prima twaalfde man en ik vind het bewonderenswaardig dat hij zichzelf elke keer weer terugknokt. Echter is de 6 positie essentieel een verdedigende positie. Naast dat is het is dé link tussen je verdediging en de rest van de spelers in de opbouw. Dat betekent dat deze speler moet kunnen verdedigen en moet kunnen opbouwen (sterk aan de bal).

Wat je vaak ziet is dat het of het één of het ander is. In het geval van Schöne is het simpelweg dat hij verdedigend niet goed is. Bazoer was hiervoor de perfecte optie geweest, mits hij was gebleven. Hij is nog jong, maar ik zou hem toch eerlijk gezegd niet terughalen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Shit man, geen donkere spelers meer. Anders wordt iemand de "zwarte piet" toespelen wel heel letterlijk! ;-)

En dat mag natuurlijk niet als Sinterklaas erbij betrokken raakt! ;-)
Fuck, dit had ik nog niet meegenomen in mijn beredenering...

Uuuuh nou ja, doe dan toch maar niet de sint.

Kutzooi...wie nu?
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo een drama op 6? Clubtopscoorder is volgens mij Schone. Scoort in ieder geval meer dan Ziyech en Dolberg samen. Bazoer heeft onder bosz 1 wedstrijd gespeeld op 6 en was niet geweldig.

Klaassen missen. Dat kan, hij kan de wedstrijd bepalen door de doelpunten en door ze drang naar voren. Dat mis je wel een beetje bij Van der Beek, speelt iets controlerende rol in mijn inzien.
Een 6 moet de defensieve balans bewaken. Dat ie scoort is leuk maar boeit me niet.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

oh ja wel hoor. Maar om nou te zeggen dat Schone dat slecht doet, vind ik wel meevallen.

Opbouwen is prima verzorgd.

Verdedigend gezien, klopt een 6 heeft ook een verdedigende rol.
Ik vind dat Schone dat wel prima doet, zeker als de andere 2 middenvelders ook meeverdedigen.
Betekend wel dat bijvoorbeeld Ziyech meer verdedigend werk moet verrichten, dan als er meer verdedigende type zou neerzetten.

Je kan namelijk meer een fysiek sterke speler er neerzetten. Bijvoorbeeld Gudelj of een Enoh type.
Gudelj was opzich best wel prima. Fysiek sterk, is goed aan de bal. Alleen mentaal is hij niet de juiste man gebleken.
Opbouw van schone is juist een van de problemen van de eerste seizoenshelft en is pas beter gaan lopen nadat Frenkie erbij kwam.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Fuck, dit had ik nog niet meegenomen in mijn beredenering...

Uuuuh nou ja, doe dan toch maar niet de sint.

Kutzooi...wie nu?
Gewoon met de tijd mee en de kerstman naar voren schuiven.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 23 december 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon met de tijd mee en de kerstman naar voren schuiven.
Dan krijgen we wel de penaltykoning erbij: Sleedorf!

Assistent trainer: Romano Denneboom!
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 11:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan krijgen we wel de penaltykoning erbij: Sleedorf!

Assistent trainer: Romano Denneboom!
Mooie namen toch.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 december 2017 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Opbouw van schone is juist een van de problemen van de eerste seizoenshelft en is pas beter gaan lopen nadat Frenkie erbij kwam.
vind je ? ajax begon pas tewinnen nadat schone weer basis was..daarvoor was het helemaal drama.. maar anyway het boeit niet meer... nieuwre trainer nieuwe kansen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 december 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 24 december 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 01:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? ajax begon pas tewinnen nadat schone weer basis was..daarvoor was het helemaal drama.. maar anyway het boeit niet meer... nieuwre trainer nieuwe kansen..
Mooi hè. Overal roepen dat het niet boeit en lekker op ieiw beginnen. Maar wel bij iedere post zout in de wonden gooien.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 december 2017 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi hè. Overal roepen dat het niet boeit en lekker op ieiw beginnen. Maar wel bij iedere post zout in de wonden gooien.
geef enkel aan dat we daarna weer beter begonnen te spelen.. of het een echte 6 is ? nee.. zie hem liever naast ziyech en donny op 6...
Brandje
 Brandje - zondag 24 december 2017 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 09:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geef enkel aan dat we daarna weer beter begonnen te spelen.. of het een echte 6 is ? nee.. zie hem liever naast ziyech en donny op 6...
Hou nou eens op met Donny op zes. Dat hebben we een paar wedstrijden gezien en dat liep van geen kant. Donny is, net als Klaassen, iemand die voor de goal moet komen maar is geen verdedigende speler of iemand die het spel kan verdelen. Ook afgelopen donderdag na de wissel van Siem ging hij meer verdedigend spelen en faalde daar hopeloos in.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 december 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 11:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou nou eens op met Donny op zes. Dat hebben we een paar wedstrijden gezien en dat liep van geen kant. Donny is, net als Klaassen, iemand die voor de goal moet komen maar is geen verdedigende speler of iemand die het spel kan verdelen. Ook afgelopen donderdag na de wissel van Siem ging hij meer verdedigend spelen en faalde daar hopeloos in.
Klopt, alhoewel hij daar vorig seizoen wel goede wedstrijden heeft gespeeld.

Probleem is dat we eigenlijk geen echte verdedigende middenvelder in de selectie hebben. Alleen Eiting eigenlijk, maar die lijkt er nog niet klaar voor. Dus moeten we het wel met Schöne of Donny proberen, wie zou je eranders neerzetten? Frenkie en Siem de Jong zijn ook niet jongens die graag op die positie spelen.
Eide
 Eide - zondag 24 december 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Het "probleem" met 6 is dat iedereen de tekortkomingen van Schöne wel ziet. Feit is wel dat Ajax MET Lasse beter speelt dan zonder. Hij brengt echt iets extra met zijn scorend vermogen, rust en traptechniek. Als je gaat ingrijpen op het middenveld zie ik eerder Donny naar de bank gaan voor Frenkie als Lasse.
Brandje
 Brandje - maandag 25 december 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 13:35 schreef Eide het volgende:
Het "probleem" met 6 is dat iedereen de tekortkomingen van Schöne wel ziet. Feit is wel dat Ajax MET Lasse beter speelt dan zonder. Hij brengt echt iets extra met zijn scorend vermogen, rust en traptechniek. Als je gaat ingrijpen op het middenveld zie ik eerder Donny naar de bank gaan voor Frenkie als Lasse.
Ik opper om nu eindelijk weer eens een echte nummer zes te halen en ten koste van wie dat dan gaat zien we dan wel wel weer. We hebben niemand die het vuile werk opkanpt en denk dat juist een Ziyech baat heeft bij zon speler
Brandje
 Brandje - maandag 25 december 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Opbouw van schone is juist een van de problemen van de eerste seizoenshelft en is pas beter gaan lopen nadat Frenkie erbij kwam.
Wederom eens. Begint eng te worden hahahaha
p111
 p111 - maandag 25 december 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De '6' is clubtopscorer.
strafschoppen en vrije trappen groot gedeelte
Eide
 Eide - maandag 25 december 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Een aardige statistische vergelijking tussen Neres en Lozano. De bron staat onder op de plaat.

DR4S7wkXkAA718t?format=jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 23:00 schreef Eide het volgende:
Een aardige statistische vergelijking tussen Neres en Lozano. De bron staat onder op de plaat.

[ afbeelding ]
Ik had daar gisteren een discussie over met iemand die voor psv is. Die wilde niet geloven dat Neres betere statistieken kan overleggen dan Lozano. Toen ik dit liet zien begon hij ineens dat Lozano 50 miljoen waard is en dat dit voor Neres niet duidelijk is. Tja, wat moet je dan nog op zoiets kortzichtigs reageren? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 10:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1483900