BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 08 december 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is niks negatiefs aan en is gewoon een feit.. en jawel een dag later staat er notabene door zijn pa, hij kan nog aansluiten bij jong ajax gaat om zijn ontwikkeling en hebben de tijd...
Het een heeft niks met het ander te maken. Gewoon eens zeggen dat het een prima aankoop is kan toch ook. Waarom altijd die ondertoon
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het een heeft niks met het ander te maken. Gewoon eens zeggen dat het een prima aankoop is kan toch ook. Waarom altijd die ondertoon
als je verder had gelezen stond het er ook.. ;) directie doet het tot nu toe goed qua aankopen... optijd... nu nog een trainer en staf die weet de poppetjes wel fatsoenlijk neer te zetten en ze kan motiveren en ze de baas is.. en boven al goed kan laten spelen en beter maken.. vermoed ook dat na dit seizoen er een andere trainer komt.. maybe al wel eerder en dat er afscheid genomen word EINDELIJK van de mensen die er nu zitten..
AkaS
 AkaS - zaterdag 09 december 2017 - 01:22   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk. De directie is verantwoordelijk voor de huidige stand van zaken. Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde. Veel te laat doorgehad dat er iets moest gebeuren. Verkeerde trainer en trainersstaf.

Maar het is goed te zien dat ze dit nooit meer willen laten gebeuren en nu al zeer vroeg de selectie voor komend seizoen neerzetten.. Groot compliment!

Vraag me alleen wel af wat er allemaal achter de schermen speelt...

Kluivert, Younes, Johnsen en de nieuwe aankoop, allemaal voor de linksvoor positie..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 december 2017 door AkaS --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 09 december 2017 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 01:22 schreef AkaS het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De directie is verantwoordelijk voor de huidige stand van zaken. Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde. Veel te laat doorgehad dat er iets moest gebeuren. Verkeerde trainer en trainersstaf.

Maar het is goed te zien dat ze dit nooit meer willen laten gebeuren en nu al zeer vroeg de selectie voor komend seizoen neerzetten.. Groot compliment!

Vraag me alleen wel af wat er allemaal achter de schermen speelt...

Kluivert, Younes, Johnsen en de nieuwe aankoop, allemaal voor de linksvoor positie..?
Wijze woorden stanneman!

Het lijkt wel alsof je een serieuze gozer bent...

Helaas maak je er qua PB's weer een potje van... grote bek, maar nooit komen opdagen helaas.

Ik verheug me, vooral na je prachtige PB's, op onze eerste ontmoeting.

Morgenavond Kooper doen?
Kom je alleen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 december 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 01:22 schreef AkaS het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De directie is verantwoordelijk voor de huidige stand van zaken. Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde. Veel te laat doorgehad dat er iets moest gebeuren. Verkeerde trainer en trainersstaf.

Maar het is goed te zien dat ze dit nooit meer willen laten gebeuren en nu al zeer vroeg de selectie voor komend seizoen neerzetten.. Groot compliment!

Vraag me alleen wel af wat er allemaal achter de schermen speelt...

Kluivert, Younes, Johnsen en de nieuwe aankoop, allemaal voor de linksvoor positie..?
Als je de selectie voor komend seizoen had willen neerzetten hadden deze spelers in de winterstop gekomen. Hadden ze kunnen acclimatiseren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 december 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 08:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je de selectie voor komend seizoen had willen neerzetten hadden deze spelers in de winterstop gekomen. Hadden ze kunnen acclimatiseren.
zoals neres bedoel je..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 december 2017 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals neres bedoel je..
Ja, had je ze kunnen laten wennen bij Jong Ajax en ze laten meetrainen bij het 1ste.
remco k
 remco k - zaterdag 09 december 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 01:22 schreef AkaS het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De directie is verantwoordelijk voor de huidige stand van zaken. Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde. Veel te laat doorgehad dat er iets moest gebeuren. Verkeerde trainer en trainersstaf.

Maar het is goed te zien dat ze dit nooit meer willen laten gebeuren en nu al zeer vroeg de selectie voor komend seizoen neerzetten.. Groot compliment!

Vraag me alleen wel af wat er allemaal achter de schermen speelt...

Kluivert, Younes, Johnsen en de nieuwe aankoop, allemaal voor de linksvoor positie..?
Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde? Waar heb je dat vandaan?
remco k
 remco k - zaterdag 09 december 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 08:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je de selectie voor komend seizoen had willen neerzetten hadden deze spelers in de winterstop gekomen. Hadden ze kunnen acclimatiseren.
Moet dat ook wel mogelijk zijn toch.
Pietje
 Pietje - zaterdag 09 december 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet dat ook wel mogelijk zijn toch.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Ajax dat bij de komende transferperiode anders (lees: voortvarender) gaat doen.
Eigenlijk zijn ze er nu al mee bezig: Bandé en Schuurs!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 december 2017 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 december 2017 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet doorgepakt waardoor Sanchez weg wilde? Waar heb je dat vandaan?
aan de wensen van bosz voldoen en zijn eigen staf laten samenstellen en die lammetakken wat er nu nog zitten bij het eerste weghalen.. of hij dan gebleven was is een tweede verhaal maar denk wel dat het vertrek van bosz een rol speelde in zijn besluit..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 december 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet dat ook wel mogelijk zijn toch.
Had ook gekund maar Ajax laat ze liever bij de eigen clubs nog een half jaar.
remco k
 remco k - zaterdag 09 december 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had ook gekund maar Ajax laat ze liever bij de eigen clubs nog een half jaar.
Bij die Belg was het volgens mij gewoon een eis van de CLB dat ie daar bleef en wouden ze anders niet verkopen

Bij schuurs heb ik ook niet gelezen dat het nu al had gekund. Maar dat lijkt me wel aannemelijk. Zeker gezien het terug huur verhaal.
Eide
 Eide - zondag 10 december 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2017 - 17:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jammer om te lezen inderdaad, laf van keizer.
Niet zo snel oordelen gap. :)
Eide
 Eide - zondag 10 december 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Hoe zit het trouwens met Orejuala? Die staat volledig op een zijspoor of niet?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 december 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 18:51 schreef Eide het volgende:
Hoe zit het trouwens met Orejuala? Die staat volledig op een zijspoor of niet?
Ja is gewoon niet goed genoeg gebleken denk ik. Volgens mij heeft Keizer ook al iets dergelijks gezegd.

Iets in de trant van dat hij nog (lang) niet op het verwachte niveau zit. Maar pin me er niet op vast.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja is gewoon niet goed genoeg gebleken denk ik. Volgens mij heeft Keizer ook al iets dergelijks gezegd.

Iets in de trant van dat hij nog (lang) niet op het verwachte niveau zit. Maar pin me er niet op vast.
zei die ook van neres... tot dat die niet anders kon, en kijk nu.. maar zeefluik beter dan dat gastje ? iemand enig idee ?
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax er goed aan doet om Ryan Thomas voor volgend seizoen vast te leggen. Op dit moment een van de betere middenvelders van de eredivisie en aangezien ik verwacht dat Ziyech vertrekt en schone wel wat minder zal worden is er straks een middenvelder nodig. Thomas is voor mij in Nederland de enige echte optie.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 13 december 2017 - 08:08   quote  deeplink  
Thomas is een topper die zeker mee zou kunnen bij Ajax. Denk dat hij voor de breedte een goede aankoop is. Hij is niet echt een AM voor de positie van Ziyech, daarvoor scoort en assist hij te weinig denk ik. Kan er wel naast of achter spelen. Op de plek van Schöne of Donny. Moet voor de eredivisie makkelijk kunnen, europees weet ik zo niet. Zeker het proberen waard.

Maar zal Ziyech wel vertrekken? Draagt dit Ajax zeker niet. En is er nooit in de topwedstrijden. Bewijst daarmee voor mij dat hij er niet klaar voor is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2017 door NatjosFC --
Eide
 Eide - woensdag 13 december 2017 - 17:21   quote  deeplink  
De opvolger voor Ziyech hebben we al en die is nu al ruim beter dan Thomas. Frenkie is echt goed. Donny zie ik aanko seizoen nog niet vertrekken en Schöne gaat, denk ik, gewoon door tot z'n voetbalpensioen over een jaar of 3.

Thomas voor de breedte kom je weer in die lastige discussie. Ajax heeft ook Eiting, Flemming en Mazraoui. Moet je dan een goede voetballer, maar geen topper, kopen als je zelf ook dat soort jongens hebt.

Ik vind dat lastig te beantwoorden. Transfervrij zou Thomas een no-brainer zijn. Als de hoofdprijs wordt gevraagd denk ik dat hij de moeite niet waard is.
p111
 p111 - woensdag 13 december 2017 - 18:19   quote  deeplink  
Thomas prima speler maar we hebben al middenvelders genoeg.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 18:19 schreef p111 het volgende:
Thomas prima speler maar we hebben al middenvelders genoeg.
Ik denk na komend seizoen niet. Iedere positie dubbel bezet en Ziyech die vertrekt. Zeg het maar wie dan de zes mannen zijn?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 december 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk na komend seizoen niet. Iedere positie dubbel bezet en Ziyech die vertrekt. Zeg het maar wie dan de zes mannen zijn?
Donny van de Beek
Frenkie de Jong
Lasse Schöne
Siem de Jong
Carel Eiting

En nummer zes kan opgevuld worden met de namen die Eide noemde: Flemming of Mazraoui.
Ik denk dat het er verder vanaf hangt of Schöne en Siem blijven, maar ik zou dan eerder voor wat meer ervaring gaan.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 13 december 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Donny van de Beek
Frenkie de Jong
Lasse Schöne
Siem de Jong
Carel Eiting

En nummer zes kan opgevuld worden met de namen die Eide noemde: Flemming of Mazraoui.
Ik denk dat het er verder vanaf hangt of Schöne en Siem blijven, maar ik zou dan eerder voor wat meer ervaring gaan.
Ik denk dat je een creatieve middenvelder mist in dat elftal. Frenkie is de enigste echt creatieve speler daartussen. Dus als je die mist ben je dat volledig kwijt. Tenzij we Sinkgraven nog als middenvelder beschouwen moet er echt een vervanger voor Ziyech komen.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Donny van de Beek
Frenkie de Jong
Lasse Schöne
Siem de Jong
Carel Eiting

En nummer zes kan opgevuld worden met de namen die Eide noemde: Flemming of Mazraoui.
Ik denk dat het er verder vanaf hangt of Schöne en Siem blijven, maar ik zou dan eerder voor wat meer ervaring gaan.
Ik verwacht dat ook schone na dit seizoen wat anders gaat doen. Ik denk dat je dan met Eiting en Mazroui twee jonge gasten hebt die die plekken kunnen invullen. Maar in flemming zie ik nog niet wat anderen wel zien. Thomas zou dan de ideale aanvulling zijn in mijn beleving.
Eide
 Eide - woensdag 13 december 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Schöne ligt nog vast tot 2019 met een optie voor nog een jaar. Hij is dan 34 en al 18 jaar in Nederland. Je denkt toch niet dat die nog weg gaat? Die zit goed bij Ajax. Hij woont in Heemstede, heeft een Nederlandse vrouw en 2 Nederlandse kinderen... die blijft en gaat in 2020 iets in de jeugd doen of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2017 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:01 schreef Eide het volgende:
Schöne ligt nog vast tot 2019 met een optie voor nog een jaar. Hij is dan 34 en al 18 jaar in Nederland. Je denkt toch niet dat die nog weg gaat? Die zit goed bij Ajax. Hij woont in Heemstede, heeft een Nederlandse vrouw en 2 Nederlandse kinderen... die blijft en gaat in 2020 iets in de jeugd doen of zo.
Dat hoop ik oprecht ook.
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:01 schreef Eide het volgende:
Schöne ligt nog vast tot 2019 met een optie voor nog een jaar. Hij is dan 34 en al 18 jaar in Nederland. Je denkt toch niet dat die nog weg gaat? Die zit goed bij Ajax. Hij woont in Heemstede, heeft een Nederlandse vrouw en 2 Nederlandse kinderen... die blijft en gaat in 2020 iets in de jeugd doen of zo.
Of nog een paar serieuze stuivers in de zandbak verdienen.
p111
 p111 - donderdag 14 december 2017 - 08:51   quote  deeplink  
Milan haalt vernietigend uit naar Raiola: "Weten waar de rotte plek zit"
Donderdag 14 december 2017 om 08:33
AC Milan is helemaal klaar met zaakwaarnemer Mino Raiola. Directeur Massimiliano Mirabelli haalt keihard uit naar de makelaar van Gianluigi Donnarumma.

Raiola wil onder de contractverlenging van de jonge doelman uitkomen omdat Milan Donnarumma onder druk zou hebben gezet. De ultras van Milan richtten woensdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Hellas Verona hun woede op Donnarumma met spandoeken en spreekkoren. Na de wedstrijd sprak Mirabelli zijn afschuw uit over Raiola en beschermde hij de zichtbaar geëmotioneerde doelman.

"We weten waar de rotte plek zit", zegt Mirabelli over Raiola. "Ik heb geen ontmoeting gepland met Raiola. De jongen heeft nog een contract tot 2021, dus ik heb hem niets te zeggen. We voelen ons nog dichter verbonden aan Gigio en weg met Raiola.
==========================================================================
Ook daar hebben ze last van die pizzabakker.
Eide
 Eide - donderdag 14 december 2017 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 06:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Of nog een paar serieuze stuivers in de zandbak verdienen.
Waarom? Schone is bij Ajax echt met z'n neus in de boter gevallen. Wat hij bij Ajax heeft gaat hij nergens meer krijgen.

Centen verdienen in China of een of andere zandbak is leuk als je weinig achterlaat of een broodvoetballer bent, maar Schone is dat beide niet. Hij is een liefhebber die bovendien perfect is gepositioneerd om na z'n voetbalcarrière actief te blijven in het voetbal.

Vergeet niet dat Schone al nee heeft gezegd tegen een Russisch avontuur waar hij veel meer geld kon gaan verdienen als in Nederland. Hij kon bij Dinamo Moskou 2.4 mio per jaar gaan verdienen. Ik heb bij Schone echt het idee dat het sportieve aspect belangrijker is als louter de financiële plaat. Ik zie die dus ook niet zomaar voor het grote geld kiezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 december 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 08:51 schreef p111 het volgende:
Ook daar hebben ze last van die pizzabakker.
Vind dat ze ook niet zo moeten zeuren. Je weet wat je in huis haalt. Hij regelt spelers voor je die je anders niet zou kunnen halen, maar als er ergens anders meer geld is gaat hij daarheen.
Zo werkt het. Moet je niet achteraf gaan lopen zeuren.

Schuld van Milan zelf.
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2017 - 07:31   quote  deeplink  
Frenkie trouwens gister bijgetekend.
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:31 schreef remco k het volgende:
Frenkie trouwens gister bijgetekend.
Nog niet. Er is een mondeling akkoord voor een contractverlenging van 3 jaar.
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Ajax nog in markt voor Magallan

UPDATE - Ajax maakt nog steeds serieus werk van Lisandro Magallan (24).

Argentijnse media melden dat de Amsterdammers een akkoord hebben met Boca Juniors over de centrale verdediger, maar zo ver is het (nog) niet. Mocht Ajax het met de Argentijnen eens worden over de transfersom en overeenstemming met de speler zelf bereiken, dan is het waarschijnlijk dat Magallan pas in de zomer van 2018 aansluit.

Voormalig Argentijns jeugdinternational Magallan miste dit seizoen in 12 competitiewedstrijden nog geen minuut voor Boca Juniors, dat na 12 duels de ranglijst aanvoert. In Zuid-Amerika wordt hij omschreven als een fysiek sterke verdediger, die ook voetballend zijn mannetje staat.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 december 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Ken de speler niet van beelden. Maar ben van zn statistieken niet onderste boven.
Redelijk klein voor een centrale verdediger met 1,80 m. Staat bekend als een trage verdediger en heeft op zijn 24e pas 40 wedstrijden in het eerste van Boca Juniors. Daarnaast pas 27 wedstrijden gespeeld voor andere clubs op het hoogste niveau. Waar een De Ligt voor ons al 44 wedstrijden heeft gespeeld op zijn 18e en een Wober die op zijn 19e ook al bijna 40 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.

Aan de andere kant lees ik weer dat Boca fans hem niet kwijt willen omdat hij dit jaar zo belangrijk is voor hen. Daarnaast met 24 jaar een jongen die er gelijk kan staan lijkt me. Maar als hij komt, dan ik hoop wel dat ze wat extra geld neer leggen om hem dan nu al binnen te halen. Want we komen verdedigers te kort zo.
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 22:14   quote  deeplink  
'Ajax stelt transferprioriteit na tegenvallers en richt pijlen op Argentijn'

Ajax wil zich versterken met Nicolas Tagliafico. Volgens Voetbal International zien de Amsterdammers in de 25-jarige back een ideale winterversterking.

Tagliafico staat onder contract bij Independiente, een club uit zijn thuisland Argentinië. Volgens VI houdt Ajax hem al langer in de gaten, onder meer hoofdscout Henk Veldmate zou een aantal keer naar Argentinië zijn afgereisd om het transferdoelwit te bekijken. In Argentinië wordt gerept over een bod van vier miljoen euro door Ajax. Independiente zou bereid zijn om Tagliafico van de hand te doen tegen een aannemelijk bod.

De linksbenige back komt als geroepen voor Ajax. Marcel Keizer zag de afgelopen weken Daley Sinkgraven, Nick Viergever én Maximilian Wöber geblesseerd afhaken en dus namen de defensieve problemen toe. Onder meer Mitchell Dijks, die in augustus nog mocht vertrekken, en Deyovaisio Zeefuik komen door de personele problemen nu weer in het stuk voor.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 december 2017 - 00:23   quote  deeplink  
Als het klopt wat ik lees over deze speler. Halen we voor 4 miljoen echt een hele goede back binnen.
p111
 p111 - dinsdag 19 december 2017 - 11:56   quote  deeplink  
Voor 0 ct hadden ze Urby gehad ,wat een minkukkels.Het filmpje van die Argetijnse linksback ben ik niet van onder de indruk,maar goed het is maar een filmpje.
bahbah
 bahbah - dinsdag 19 december 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja is gewoon niet goed genoeg gebleken denk ik. Volgens mij heeft Keizer ook al iets dergelijks gezegd.

Iets in de trant van dat hij nog (lang) niet op het verwachte niveau zit. Maar pin me er niet op vast.
Heeft het prima gedaan zondag.
Snelle harde verdediger...
Die gaat het prima redden bij Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 december 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 11:56 schreef p111 het volgende:
Voor 0 ct hadden ze Urby gehad ,wat een minkukkels.Het filmpje van die Argetijnse linksback ben ik niet van onder de indruk,maar goed het is maar een filmpje.
Terwijl als je gewoon via internet soms een Zuid Amerikaans potje meepakt, je kan weten dat het een uitstekende linkerverdediger is.

Geen aanval trouwens. Maar leuke of slechte fimpjes kan je van iedereen maken, zelfs van Sana en Zeefuik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door Loetje --
p111
 p111 - dinsdag 19 december 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Donny van de Beek
Frenkie de Jong
Lasse Schöne
Siem de Jong
Carel Eiting

En nummer zes kan opgevuld worden met de namen die Eide noemde: Flemming of Mazraoui.
Ik denk dat het er verder vanaf hangt of Schöne en Siem blijven, maar ik zou dan eerder voor wat meer ervaring gaan.
Over Schone en Siem heb ik mijn twijfels.Misschien toch Thomas of Labiyad.
p111
 p111 - dinsdag 19 december 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:01 schreef Eide het volgende:
Schöne ligt nog vast tot 2019 met een optie voor nog een jaar. Hij is dan 34 en al 18 jaar in Nederland. Je denkt toch niet dat die nog weg gaat? Die zit goed bij Ajax. Hij woont in Heemstede, heeft een Nederlandse vrouw en 2 Nederlandse kinderen... die blijft en gaat in 2020 iets in de jeugd doen of zo.
Dat denk ik ook maar ik denk zeker geen basis meer bij Ajax 1.
p111
 p111 - dinsdag 19 december 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 14:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Terwijl als je gewoon via internet soms een Zuid Amerikaans potje meepakt, je kan weten dat het een uitstekende linkerverdediger is.

Geen aanval trouwens. Maar leuke of slechte fimpjes kan je van iedereen maken, zelfs van Sana en Zeefuik.
Daarom zeg ik het ook het is maar een filmpje en daar was ik niet van onder de indruk,dus kan alle kanten op ik kan hem niet.
Eide
 Eide - dinsdag 19 december 2017 - 21:19   quote  deeplink  
'Real Betis wil Younes in januari wegplukken bij Ajax'

Ajax-vleugelspits Amin Younes staat in de nadrukkelijke belangstelling van Real Betis, zo meldt Marca. Het contract van de Duitser loopt na dit seizoen af, dus een vertrek in de winter zou de Amsterdamse club in ieder geval nog een transfersom opleveren.

Younes speelde de laatste weken door een blessure maar amper voor Ajax, het is nog maar de vraag of dat überhaupt nog gaat gebeuren. Aangezien hij nog maar een paar maanden een verbintenis heeft in Amsterdam, zou dit de manier zijn voor Ajax om nog geld voor hem te krijgen.

Younes zelf heeft het lastig in Amsterdam. Hij kampt met een knieblessure, terwijl vervanger Justin Kluivert grote indruk maakt. De Duitser wil zijn contract niet verlengen, een vertrek in de winterstop lijkt voor alle partijen dan ook het beste. Vorig seizoen maakte Younes in de Europa League nog veel indruk, maar afgelopen zomer wilde Ajax hem niet laten gaan.

Bron
Brandje
 Brandje - dinsdag 19 december 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 21:19 schreef Eide het volgende:
'Real Betis wil Younes in januari wegplukken bij Ajax'

Ajax-vleugelspits Amin Younes staat in de nadrukkelijke belangstelling van Real Betis, zo meldt Marca. Het contract van de Duitser loopt na dit seizoen af, dus een vertrek in de winter zou de Amsterdamse club in ieder geval nog een transfersom opleveren.

Younes speelde de laatste weken door een blessure maar amper voor Ajax, het is nog maar de vraag of dat überhaupt nog gaat gebeuren. Aangezien hij nog maar een paar maanden een verbintenis heeft in Amsterdam, zou dit de manier zijn voor Ajax om nog geld voor hem te krijgen.

Younes zelf heeft het lastig in Amsterdam. Hij kampt met een knieblessure, terwijl vervanger Justin Kluivert grote indruk maakt. De Duitser wil zijn contract niet verlengen, een vertrek in de winterstop lijkt voor alle partijen dan ook het beste. Vorig seizoen maakte Younes in de Europa League nog veel indruk, maar afgelopen zomer wilde Ajax hem niet laten gaan.

Bron
Ajax heeft nog een eenzijdige optie om het contract tot 2018 te verlengen dus het AD praat weer eens totale onzin
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 december 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 12:24 schreef bahbah het volgende:

[..]

Heeft het prima gedaan zondag.
Snelle harde verdediger...
Die gaat het prima redden bij Ajax.
Klopt, tegen verwachting in goed gedaan.
Toch vreemd dat Keizer hem dan niet in de basis zette en dat hij aangaf dat hij (nog) niet op het gewenste niveau zat. We gaan zien of hij het gaat redden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 december 2017 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 22:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax heeft nog een eenzijdige optie om het contract tot 2018 te verlengen dus het AD praat weer eens totale onzin
Toch zou ik Younes verkopen mits je er een prima bedrag voor krijgt. Wanneer hij weer fit is wordt het voor Keizer toch een dingetje, kiezen tussen Kluivert en Younes.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 07:52   quote  deeplink  
Ajax mag YOuness in de winter natuurlijk nooit verkopen. Je vervanger komt pas in de zomer en dan ben je echt onderbezet
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 23:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, tegen verwachting in goed gedaan.
Toch vreemd dat Keizer hem dan niet in de basis zette en dat hij aangaf dat hij (nog) niet op het gewenste niveau zat. We gaan zien of hij het gaat redden.
dat was met neres idemdito..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 07:52 schreef remco k het volgende:
Ajax mag YOuness in de winter natuurlijk nooit verkopen. Je vervanger komt pas in de zomer en dan ben je echt onderbezet
zou het TH/staf geen gezeik met hem hebben gehad na die rare uitspraken van younnes over de transfer en rust ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1543030